Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Felaz
IP: uživatel10799
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 20:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel10805
 Ted swe na to dívam, tak je to celkem natěsno, raději je udělám menči.Díky za upozorneni.
Datum: 04. prosince 2010 20:12
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Myslim podle fotky, že ty pomocny okynka jsou velky-čep ti to propoji s přefukama a uteče ti čerstvá směs do výfuku. Zkus si tam čep zakreslit a uvidis.
Datum: 04. prosince 2010 13:44
Jméno: Fogi
IP: uživatel10805
 Jinak sorry že tu mam 2 Nicky, to proto když do okenka nick napišu "F" tak se mi objevi "našeptavač" s myma nickama po F
Datum: 04. prosince 2010 11:48
Jméno: Felaz
IP: uživatel10805
 Nahřál válec a stahovákem stahl ven..Na netu i tady na FP je hodne návodu..
Datum: 04. prosince 2010 11:42
 Hej prosimtě jak si vytahl tu vložku z valce diky
Datum: 04. prosince 2010 10:13
Jméno: Fogi
IP: uživatel10799
  Díky, vypiluju si to sám, jen sem chtel na to slyšet názor. Je to vubec realne mit Takhle velke pomocne vyfukače ? nechci to propilovat až na svorniky.
Datum: 03. prosince 2010 19:32
 Jo, klidně ti to vypiluju, kolik dáš?
Datum: 03. prosince 2010 19:15
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 0:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 30. prosince 2010 0:14
Jméno: Vojta
IP: uživatel10910
 Já teda nevim za jakou cenu byste to chtěli? když se podíváte na fichtlkrámku kolik stojí spojka tam tak je tohle poti tomu zadarmo:
(Koš-460kč, mezilamela-38kč, pružina-5x13kč, miska-5x21kč, lamela-2x88kč, segerovka-5x1kč, podložka-5x5kč, víčko-neprodává se - - - =874kč)
tahle spojka je určitě mnohem lěpší než originál a než ta co je pod tím odkazem výš-ta moc dlouho nevydrží
-a myslím ai že tuhle spojku jen tak za hodinu se svačinou neuděláte - podle toho co tam píšou tak jsou tam jiné misky,kolíky,pružiny
-a ještě k tem lamelam-korkové lamely jsou lepší než ferodove protože ovolí větší prokluz spojky - ferodová spojka je taková uškubaná
tady je foto ze stránek výrobců: http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka
Datum: 29. prosince 2010 23:31
Jméno: jarda
IP: uživatel10825
 pánové co se týče té spojky se šroubkama řeklbych že nevíte o jakou spojku jde.rozhodně je kvalitně zpracovaná a rozhodně bys te ji neudělali za hodinu.jsou tam uplně jiné koliky jiný materiál,jiné mysky i pružiny.já osobně jsem si ji zakoupil si ji zakoupil mam ji od jara a funguje parádně.pokud vím zakoupily si ji i několika násobný mistři slovenska Gavlíci 6ks byl jsem u toho a to o něčem světčí
Datum: 07. prosince 2010 21:01
 já bych víc věřil tady tomuto způsobu upravy,ty samosvorné matky se jen tak lehce nepovolí
Datum: 02. prosince 2010 20:42
Jméno: Pavel
IP: uživatel9610
Datum: 02. prosince 2010 19:33
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 To musí být náročný pro tyčky navíc bych nevěřil těm šroubům že se mi povolí, a kdoví jestli to není široký že hlavy šroubů chytnou o víko
Datum: 02. prosince 2010 18:21
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Za tu cenu jenom lamele s korkama... prej posledních pět kusů, aji kdyby jeden, to koupí jenom sebevrah... Já to mám taky tak vyrobený dělal jsem to hodinu i se svačinou
Datum: 02. prosince 2010 17:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to istý názor ako boocheer
Datum: 02. prosince 2010 17:31
 pán se asi zbláznil s tou cenou ne? toto mám na koleně vyrobené do pul hodiny. aspon ferodové lamely k tomu mohl dat za tu cenu
Datum: 02. prosince 2010 16:45
 co je na tom za novinku ,takle si to muzes udelat sam doma a udelat to bez segrove a je to i lepsi ze s tim neni takova prace jako ze segrovkama
Datum: 02. prosince 2010 13:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 21:26
Jméno: hm
IP: uživatel10791
 Malorca - 19 stupnu - sníh zapomel padat - nač si stěžovat ?
Datum: 01. prosince 2010 21:26
 petan: kolik bys dal za docela dobrý drapák na pio i s ráfkem?
Datum: 01. prosince 2010 18:33
 Jel sem asi 2 km...okres ústí nad orlicí..a nedalo se to...mám jeste ted napuchlej celej ksicht jak mi celozu dobu vál sníh a mráz.,musim si poridit helmu se sklem  ale jinak parada
Datum: 01. prosince 2010 18:03
 ja taky chcem leto
Datum: 01. prosince 2010 17:45
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 chce to drapáky na fichtla nebo tak neco ale dávat 700 za novej se mě nechce
Datum: 01. prosince 2010 17:38
Datum: 01. prosince 2010 17:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 má to za úkol město , ale dělám to já
Datum: 01. prosince 2010 17:35
 odhrnujete sníh s chodníků?nebo to dělá obec/město?
Datum: 01. prosince 2010 17:22
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 dneska jsem jel z Horky do Skrbeně a spátky masakr 10cm snehu a ani to nezhrnou jak řiká shrek, tam mi to nechtelo chytit, roztlacit to neslo....
Datum: 01. prosince 2010 17:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 xDD jono silničáři chrápou,.,,
Datum: 01. prosince 2010 17:11
 Olomouc, na silnici 10 cm sněhu a pořád sněží a silničáři nikde
Datum: 01. prosince 2010 17:09
 okres mlada boleslav huste snezi fakt maso
Datum: 01. prosince 2010 17:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak to vsechno kdiz das na sebe tak pincek sa nerozjede.
Datum: 01. prosince 2010 16:25
 praha vyhod teplota -5 z nebe pada dost husta mouka a diky vetru bych nerad stal v tomto pocasi v trenkach  musime pockat az prestane foukat a pak to teprve muze fichtl rozbalit ale s orig blatniky je to nemozne pac se ucpou  ¨takze vykastit vzit na sebe teplaky, džíny a vataky helmu reflexku at je vas videt a nezapomenout na poradnou obuv v adidaskach si tak leda zlamate nohy
Datum: 01. prosince 2010 15:54
Jméno: casper
IP: uživatel6333
 nazdar draci, nevíte kdo v ČR vyrábí sportovní převodovky do pionýra, jaké typy a za kolik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 15:57
 kontaktuj toto ma ji nejlevnejsi a nejkvalitnejsi posera44@seznam.cz
Datum: 01. prosince 2010 15:57
Jméno: dan
IP: uživatel10446
 Zdar, mam dotaz, přestavuju jawu 21 na krosku, chci tam dopredu i dozadu dat tlumice ze simsona, budou tam pasovat v pohode do fichtlackejh brejli?? nebo se to musi nejak upravit?? diky moc za rady-- prosim hodne odpovedi diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 10:12
Jméno: d
IP: uživatel10446
 jo dá se to dostat, akorat se musej vymenit misky rámu za větší, a pak te tam pridá pár loziskovejch kulicek a jde to..
Datum: 02. prosince 2010 10:12
 zadni jsou ok,, jsou tochu delsi,,toz vyhoda,, predni musi i s krkem,,do orig to nedostanes
Datum: 01. prosince 2010 16:00
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 18:43
 no ten filtr bych mněl jenom za 100 Kč tak bych si ho koupil a nástavec ten bych už vyřešil
Datum: 01. prosince 2010 18:43
 presne tenhle mam,mam tam udelanou redukci ze silonu.normalne to bezi,po odladeni karbece o trochu lepsi prubeh motoru.zlepsi to hlavne zvuk
Datum: 30. listopadu 2010 22:56
 A proč ho tam chceš dávat?
Datum: 30. listopadu 2010 20:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tam mam preklep le jednoducho by nepasoval ten filter hned na to
Datum: 30. listopadu 2010 20:29
 Difuzor 36 má možná tak wartburg.....
Datum: 30. listopadu 2010 20:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pio ma difúzor s priemerom 36mm a toto má len 12mm keď dopasuješ nie problém ale za tu cenu si kup origo vlažku filtra a uvidiš že pojde lepšie
Datum: 30. listopadu 2010 19:41
 zdravim,zajimalo by me,jak je to s tim,kdybych chtel narvat valec z hranate 175 cezety na kulatou 175 cezetu?nepiste mi ze to nelze bez uprav,to je mi jasny..ale jake jsou tam rozdily?jak by to slo a pomohlo by to ve vykonu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 21:38
Datum: 30. listopadu 2010 21:38
 vyfuk mam komorovy,pocitanej neni ale asi 5x jsem ho predelaval dokud nemel nejlepsi vykon..puvodne tam byl vyfuk z fichtla kdyz sem to koupil,jeste k tomu vykuchanej,ten sem zahodil a udelal tenhle.koncovka vyrabena,postupny pridelavani direk v koncovce..proste aby to jelo nejlip  bud se to dusilo nebo to zase moc zralo..takhle je to optimalni
Datum: 30. listopadu 2010 21:37
 Zajic: Ten výfuk máš nějak spočtenej přesně na ten motor, nebo je to jen pokus omyl? U dvoutaktu dost záleží na výfuku - ovlivňuje výkon motoru
Datum: 30. listopadu 2010 21:24
 Jenda: Ano jak říká Kolecko - klikovky jsou jiné, mám pocit,že klika ze 487 má menší průměr setrvačníků než 450
Datum: 30. listopadu 2010 21:23
 diky  no ja mam vlastni vyfuk a mam pouze precasovany sani a vyfuk pomoci zbrouseni pistu..karbec originalni..mam stejne vybehanej valec,ale chtel sem si vyzkouset nejakou radnejsi upravu nez jen ten pist..  ale diky za informace
Datum: 30. listopadu 2010 21:22
 jenda: klikovky jsou jiné...
Datum: 30. listopadu 2010 21:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak já se taky zeptám lze zaměnit kliku a píst mezi hranatou a kulatou?A jak je to s tima průměrama čepů u 175? Mám doma rozpůlenej hranatej motor a nemám kliku a píst. Děkuji
Datum: 30. listopadu 2010 20:32
 Nazdar Zajíci  , no já mám ČZ 450 i 487. Tuším, že rozteče na svorníky jsou u těchto válců stejné,takže by to jít mělo,záleží ještě na tlouštce a průměru vložky,jestli to proleze,ale to vrtní je skoro stejné a vložky bych řekl,že jsou průměrově taky stejné tak by to tam šlo, ALE - určitě má 450 a 487 jinak ty přepuštěcí kanály v karterech a určitě i ve válcích, tudíž ti to nebude pasovat a lícovat a nepojede to tak jak bys chtěl. Moc jsem ty válce neporovnával nikdy,ale řekl bych,že tam určitě jsou odlišnosti, protože rozdíl ve výkonu těchto motorů je necelých 3,5kW. Nebylo by jednodušší sehnat celej motor z hranaté ČZ 477 nebo 487? Jenže to bys teda musel předělávat držáky a to už je lepší i celej rám 477 nebo 487. Je mi jasný, že chceš získat výkon. Jakej karburátor tam vůbec máš? Jakej difuzor,trysky a taky výfuk je důležitej!
Datum: 30. listopadu 2010 19:20
 čus lidi kdo z Vás bydlí na Jižní Moravě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 20:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 xDD
Datum: 30. listopadu 2010 20:35
 Hálete se já su take Moravák!
Datum: 30. listopadu 2010 19:34
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000623082150
Datum: 30. listopadu 2010 18:55
 kdo chcce tak si dohledá podle mailu
Datum: 30. listopadu 2010 17:14
 hmm..FB mám taky...
Datum: 30. listopadu 2010 17:14
Jméno: viktor009
IP: uživatel9180
Datum: 30. listopadu 2010 17:13
Datum: 30. listopadu 2010 15:11
Jméno: dano
IP: uživatel10785
 http://www.facebook.com/profile.php?id=1851512995
Datum: 30. listopadu 2010 14:02
 tož aj já su z moravy... jawaman: nekecej.. ja mam hranice hned za oknem
Datum: 29. listopadu 2010 22:47
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001581735872
Datum: 29. listopadu 2010 22:34
Datum: 29. listopadu 2010 22:28
Datum: 29. listopadu 2010 22:08
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky.. aspoň mám s kým kecat když se budu nudit xD kdybste kdokoli měl ještě face tak klidně dejte...
Datum: 29. listopadu 2010 22:05
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000694894307
Datum: 29. listopadu 2010 21:08
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100001403891707
Datum: 29. listopadu 2010 20:59
Datum: 29. listopadu 2010 20:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 29. listopadu 2010 20:46
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000017111070
Datum: 29. listopadu 2010 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 okéj  .. hele máte facebook? jestli jo tak dajte teď sbírám face od lidí z FK xDD
Datum: 29. listopadu 2010 20:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 východo Moravák , bydlím kousek od hranic ze slovakama
Datum: 29. listopadu 2010 20:26
 Toš já su Moravák
Datum: 29. listopadu 2010 20:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha já to tušil že tam je malý j ale to je detail xD
Datum: 29. listopadu 2010 20:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jasem slovak ale kusek od ni
Datum: 29. listopadu 2010 20:20
 jižní Moravě
Datum: 29. listopadu 2010 19:54
Jméno: s
IP: uživatel10446
 Zdar, mam dotaz, přestavuju jawu 21 na krosku, chci tam dopredu i dozadu dat tlumice ze simsona, budou tam pasovat v pohode do fichtlackejh brejli?? nebo se to musi nejak upravit?? diky moc za rady--
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 21:16
 pry by to tam slo,nevim,ja to nedeal..ale rek bych ze i kyby si to narval do originalnich brejli..tak se koukni jak sou ty brejle uzky..me se na krosovym mustangovi ty brejle ohli..
Datum: 30. listopadu 2010 21:16
Jméno: s
IP: uživatel10446
 no jo, ale jsem chtel prendat jen tlumice bez brejli ze simsona, to nejde?? a kdybych tam dal komplet tlumice ze simsona i s brejlema, tak musim vyrabet ty misky? to tam nepujdou bez tech specialnich misek?
Datum: 30. listopadu 2010 17:31
Datum: 29. listopadu 2010 21:29
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel10821
Datum: 07. prosince 2010 16:16
 zdravim,kdyžs si necham snižit hlavu od stejskyho ,vydrží to origo ojnice nebo musim dát kvalitnejší ? ,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 13:14
Jméno: standa
IP: uživatel10779
 co by to nevydrželo! vydrží! nesmíš tam mít 30 let starou kliku s nejakou "ještě dobrou" ojnicí . Na novym motoru sem chvili jezdil 12: 1 a v poho....pokud to nedetonuje tak je to cajk....ovšem u poměrů nad 10:1 je už důležitý hlídat vysokej předstih kvuli detoacim,tim dostava klika nejvíc na prdel. Samozrejmne tu nemluvim o válci s upravenym vyfukovym kanalem,tam se pak ty poměry berou trochu jinak,protože se skracuje dráha pístu kdy tlačí směs......na starej motor bych určitě sníženou hlavu nedal!
Datum: 28. listopadu 2010 13:14
 aha,díky
Datum: 28. listopadu 2010 9:39
 I když budeš mít CKR ojnici tak to vydrží mín,jde o to jak moc.
Datum: 27. listopadu 2010 20:34
 OK.díkes
Datum: 27. listopadu 2010 19:16
 Pokud je Klika OK...vydrží v pohodě
Datum: 27. listopadu 2010 19:05
 zdarec  mám fichtla na polňačky občas jezdím i nákej ten fichtl cup chtěl bych ted přes zimu když není co dělat trošku upravit válec  respektive vybrosit kanálky a zahladit máte s tím někdo skušenosti??? poradte předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel10775
 hlavně nešahej na přefuky! tim akorát namrvíš funkční vyplachování válce! Asi nejdůležitějším parametrem před samotnou výrobou upravenýho válce,je sehnat originální válec,který má souměrné přefuky,kanály přefuků ve vložce co nejvíc symetrické a stejné,neokousané! až s takovýmto základem můžeš začít budovat! Pokud máš možnost válec rozlisovat,dají se kanály ve vložce zahladit perfektně. Samotná úprava sacího a výfukového kanálu není až tak složitá a dá se udělat i bez rozlisování válce. Jako první level uprav valce bych volil upravu saciho a vyfukovyho kanalu dle návodu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html s mírnými změnami: Na přefuky nesahat,výfukový kanál dle návodu(případně až 28.5mm od hrany),sací kanál horní hrana dle hrany pístu při HU,dolní hrana 68.5mm od horní hrany válce,šířka saciho kanalu taková aby byl pístem sací kanál bezpečně zavřen. V tomhle rozmezí by měl motor vyborně fungovat i seriovým karburátorem a výfukem bez žádného extra ladění. Lekce stoupnou max otáčky,naroste síla v otáčkách,ale to je asi tak všechno....něco podobného mám a moc hezky se na tom jezdí i s mými 90kg
Datum: 27. listopadu 2010 13:16
 Zkusenosti by byli. Mrkni se treba tu : http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html , nebo stejskyho stranky: http://jawa50speed.wz.cz/ , ale neni to prdel chce to uz neco znat a mit neco prectenyho. Ale neznamena to, ze kdyz upravis kanaly, tak ze ti to bude letat musis mit i jiste skusenosti s odladenim motoru. Tim te nechci odrazovat ale tyhle skusenosti musis nabrat sam tak se toho neboj. Tady ti nikdo asi moc vic nerekne, po internetu se to blbe vsechno vysvetluje. Ja jsem taky zacinal a nikdo mi nic neporadil, byl to proste pokus omyl. Tak at se ti dari
Datum: 27. listopadu 2010 11:54
 čus draci.. nevím proč ale ohodně víc se mi líbí pincek když kouří  nevím proč ale prostě kouř a pincek patří k sobě  .. a řeším tady jednu věc.. chci, aby mi pincek kouřil, ale nechcu abych tam musel lít m2t 1:20.. nemáte nějakej fígl nebo nějakej olej co dobře maže a hodně kouří a nenadělá takovej bordel jak M2t? chchi přestoupit na nějakej lepší olej, ale když tam dám kvalitní ole tak pincek vůbec nekouří
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 0:39
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Na 1l benzínu 0,5l nafty? Ano, nafta je mastná, bude víc kouřit, ale bál bych se samozápalů, takže velkej předstih (nebude se řídit podle zápalů svíčky) a tím vymrdaný ložiška na klice - vyvraťte to někdo, je-li moje teorie blbost.
Jinak mazat M2T bych se tak nebál, já leju 1:33 a krom karbonu ve vejfuku s ním nemám problém, nezadřel sem ho za celou sezonu a to jezdim kazdej den, někdy dostával extrémní záhul že nikdo nechápal že sem nezadřel...a jezdím i ted 
Na kouření já používal slunečnicovej olej, cca 0,5l na plnou nádrž a za mnou byla mlha, hlavně když sem vypálil z křižovatky, jen za studana jsou a tím horší stary...
Datum: 27. listopadu 2010 0:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky..
Datum: 25. listopadu 2010 20:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej nějakej olej 1:50 a potom na 1 litr benzínu ,05 litru nafty a uvidíš...nebos se že zadřeš , nafta je mastná
Datum: 25. listopadu 2010 19:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Nemusíš vůbec dávat naftu ale kup si olej Mol Arol 2T osobně ho mám vyzkoušenej a kouří víc jak M2T.Dej ho 1:25
Datum: 25. listopadu 2010 19:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky.. s tou naftou sem přemýšlel že to jen tak zkusím  protože vyzkoušet se musí vše..
Datum: 25. listopadu 2010 18:34
 Kdybys na 1litr směsi benzínu s olejem přidal tak 50ml nafty(jen na zkoušku, v případě nespokojenosti víc), tak to bude mít větší efekt.
Datum: 25. listopadu 2010 18:33
 Věř, že ani to M2T v poměru 1:20 nekouří tak, aby za tebou nebylo nic vidět(pincek pochopitelně víc), ale když jsem to takhle nalil do 150sátky, tak to kouřilo úplně manimálně, stejně tak u všech mých ostatních motorek, tudy cesta podle mě nevede.
Datum: 25. listopadu 2010 18:31
 Nevíte někdo něco o 10 zubovém sekundáru, má s ním někdo zkušenost? Předpokládám, že to i sníží rychlost a člověk si musí zvyknout na jiné řazení, ale co záběh nového výbrusu, je to vhodné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 16:20
 no s 10 sekundarkou to nebude pekni pribeh.. lebo motorka bude ist strasne pomali a niesom isty ze ci bude prudenie vzduchu dostatocne chladit motor
Datum: 26. listopadu 2010 16:20
Jméno: 551_sport
IP: uživatel9754
 kde v krkonoších ?  bydlím kousek od jilemnice
Datum: 26. listopadu 2010 16:13
 No jde mi o to, že všude kolem jsou samý kopce, už od baráku, je to teda jen 8%, ale i tak, a potom, na chalupě v Krkonoších, tam se dostat, to je výkon, jen doufám, že mi po novim roce dají povolenku.
Datum: 25. listopadu 2010 19:29
 ahoj, na záběh nového motoru to nevadí platí to samé jako u normálního zajíždění, takže to netoč nějak dlouho na plný kotel, a z počátku ikdyž to bude mít větší sílu tak to nenámáhej dcením do nějakáho extra kopce, chvíli jezdi rovinky a podobný věci aby si to alespoň malinko zajel, olej dej tak 1:25 nějaký lepší, a nic tomu udelat némůžeš ikdyž záleží na kroužkách a vůlu pístu, jelikož jezdím na kroužkách pro závodní skůtry se sraženýmy hranamy tak zajíždět moc nemusím, jestli máš klasiku tak zpočátku jezdi alespon jednu hodinku pozvolnou jízdou, dřív když sem o ůpravách nic neveděl a skoušel sem 10z tak sem taky zajížděl s dvoukroužkem klasik a bylo to v poho . je to dobrá ůprava pro zachování ostatních původních převodů, ovšem použití pomalé tratě, větší terén, nebo třeba hodně zatáček
Datum: 25. listopadu 2010 15:44
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jo sory, že jsem zapoměl pozdravit, už jsem za to dostal vylágoš, od Frankyho, tak Nazdááár!!
Datum: 25. listopadu 2010 12:33
Jméno: lukas8
IP: uživatel9835
 čus potřeboval bych poradit chci si koupit výfuk hikone přestavuji pionýra na fichtl cup a nemůžu najít žádnou dobrou adresu na tyto výfuky tak prosim o náký dobrý předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2010 22:39
 jde o to lukas že jde o doprodej výfuků za cenu materiálu alespon takhle to bylo podáváno, tento výfuk co sis vybral byl dříve k mání, ale potom ho vyprodali a jelikož se jednalo o skladové zboží tak na stránky už přidán nebyl, takže budeš muset koupit jiný a upravit si ho podle sebe, ten co chceš jak si dal dokaz tak bys musel koupit od něhokoho kdo ho zakoupil pře vyprodáním zásob. Pro úpravu na pionýra pro co nejlepší výkon zrovna tenhle typ ani není nejlehčí odladit.
Datum: 24. listopadu 2010 22:39
Jméno: lukas8
IP: uživatel9835
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-ladene-vyfuky-hikone-hicone.html potřeboval bych ten co je v pravo a ten tady na tý stránce neni
Datum: 24. listopadu 2010 22:31
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15
Datum: 24. listopadu 2010 22:01
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat hestli tady někdo máte jawu 20 stím velkým plexi sklem jak to vypadá a jak to máte uchycený kdyžtak dejte odkaz na fotky díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 19:31
 Fík na sněhu, na silnici? To musí být mazec  > To se asi musí umět!
Datum: 25. listopadu 2010 19:31
 tady na vesnici to jeden chlapik na 20 ma. Jak to ma uchyceny jsem nezkoumal, ale vypada to divne, hlavne kdyz mu foukne vitr do zad tak to docela dobre slouzi jako plachta  Ale jezdi tim celorocne a pri desti, nebo snezeni to muze bejt prakticky.
Datum: 24. listopadu 2010 20:47
 čus lidi jak mam rozebrat výfuk na mustanga dík a co k tomu potřebuju mam ho zadělanej karbonem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:36
Jméno: Duck
IP: uživatel10600
 Stačí ti bohatě buď ten kyslik a nebo ucpi nečim koleno nalej do vejfuku benzin a zapal to, carbon se ti vypalí a pak to budeš mít cisty sice ne uplne ale pomůže ti to.
Datum: 15. února 2011 19:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 kyslík plyn
Datum: 24. listopadu 2010 11:32
 ja to taky jentak trochu do toho klepnu a je to venku
Datum: 23. listopadu 2010 19:50
 Taky moznost, ale proč by to po vyklepnutí nešlo zpátky? Ale neni dobré do toho bouchat nějakou palicí, prohnout to můžeš skoro čímkoli, to si nevybereš
Datum: 23. listopadu 2010 18:58
 Nevim ja bych nic nevyklepaval.. normalne povol tu 6 matku na konci vyndej ten zvonek za nim by mely byt takove 2 spojene zvonky s dirkama ty taky vyndej nakym hackem a pak to vypal kdyby si to vytuknul kdo vi jestli by to slo zpatky..
Datum: 23. listopadu 2010 18:45
 No já to lehce poťukal násadou u koštěte a byl venku, ale u jineho výfuku byl dost zaprany, tak sem ho vzal truvkou a pořádný rány kladivem, sice se trochu promáčkl, ale to se dá vyrovnat a stejně to není vidět, protože to je vevnitř ve výfuku, ale třeba ti poradí ostatní jinak.
Datum: 23. listopadu 2010 18:31
 no mam ten seřízlej a čim bych ho mněl vyťuknout abych ten tlumič nepoškodil
Datum: 23. listopadu 2010 18:18
 Vytloukneš celý tlumič, dírou pro koleno, pokud teda máš ten seřízlý výfuk, ne doutník, tam se povolí matka a vyndá se to nebo jestli se pak taky vyťukne nevím.
Datum: 23. listopadu 2010 18:13
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, Promiňte za dotaz. Neměl by jste někdo na prodej kompletní předni vidlice ze vším ? (vidlice, přední blatník, kolo, brzdu) na jawu 20, 21 ? prosím ozvěte se, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 23:36
 čau shaniš pořad vidlice?
Datum: 06. prosince 2010 23:36
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Kotrč : Máš email ? poslal by jsi mi prosím na email : Martin.Fel@email.cz fotky tých vidlic, blatníku jak jsou na tom, a cena ? domluvíme se na mailu... Díky
Datum: 23. listopadu 2010 18:53
Jméno: Kotrč
IP: uživatel1337
 mam tel: 732411981
Datum: 23. listopadu 2010 18:43
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 jj, přesně tak, už mám poskládanej a upravenej motor. skoro všechno je upravený... zadní polo drapák, 12/51z převod. a lítá to zatím slušně, max sem nezkoušel ještě zajíždím, nemáš ?
Datum: 23. listopadu 2010 16:49
 Stavíš hybrida babety a fichtla?
Datum: 23. listopadu 2010 16:18
 Caute draci! chcel by som sa opitat ze aké máte skusenosti s cestnou upravou od stejskyho? vyhody nevyhody pocas kazdodennej pouzivani v pripade aká je na zivotnost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 19:58
 nemá náhodou niekto viac najeto? kolem 10000?
Datum: 25. listopadu 2010 19:58
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Jestli to má najeto jen 3000km tak to se snad ještě nedá ani hodnotit to je jak nic.
Datum: 24. listopadu 2010 18:30
 naco GO?když ti motor nevydává žádny podezdřely zvuky,převodovka de volně klika nema vule atd.tak co byste se v tom pořád rypali?hlavni je čistej utěsněnej vyfuk,novej filtr max. a vše perfektně seštelovany.Když toto máš tak ten motor musi šlapat na ty hodnoty co udava stejsky.Bavim se o motoru a ne o tom že jezdite po prazdnych kolech někteři a divite se...
Datum: 23. listopadu 2010 19:38
 zdar uvažuju o koupi ale neuvažoval sem o go ale po tom co si zde čtu tak asi jo aje to hodně důležitý to go nebo to jede dobře i bez go já zas nemám tak špatnej motor
Datum: 23. listopadu 2010 16:22
 ked jo ozvi sa 597593044
Datum: 22. listopadu 2010 22:05
 to samozrejme, nemislel som to inak.. hele icq más?
Datum: 22. listopadu 2010 22:04
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 (taky jsem si myslel že GO motoru bude stačit... a vono hovno .. nová řetězovka .. vycentrovaný kola, repase kliky .. dobrej vejfuk .. čistej vzduchovej filtr ... každé dělá svoje...)
Datum: 22. listopadu 2010 22:02
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 tím se rozumí od jara do podzima.. asi kolem 3000 km
Datum: 22. listopadu 2010 21:59
 co rozumjes pod sezonem? kolko km?
Datum: 22. listopadu 2010 20:04
 to som ani necakal len od valca  .. asi ked je vsetko nové,nová kluka loziská SKF...mozno staci...
Datum: 22. listopadu 2010 20:01
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 cus .. mám ji  ... najel sem na ní celou sezónu .. a je to čím dál lepší!  (ale je pravda že musíš pár tisíc jěšte do toho fichtla narvat... aby to jelo tak jak má .. tím že tam dáš jen ten válec.. tomu úbec nepomůžeš...
Datum: 22. listopadu 2010 19:55
Jméno: elwis
IP: uživatel5842
 Zdar, nevíte jakej krosovej blatník sedne do oridinál vidlý ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 13:54
 fichtlácký vidlice jsou do terénu naprosto k hovnu...a tlumit nemůžou, protože to nemá tlumiče...
Datum: 22. listopadu 2010 13:54
Jméno: elwis
IP: uživatel10727
 dik
Datum: 22. listopadu 2010 10:57
 tak v tom pripade jakejkoli blatnik,staci seriznout boky..
Datum: 21. listopadu 2010 23:24
Jméno: elwis
IP: uživatel5842
 ja je mam komplet opravený a tluměj až až ...a kdybych si tam dal jinou vidli tak mně v Soběslavy na závodech nepustěj do klasiků
Datum: 21. listopadu 2010 23:07
 na co krosovej blatnik,kdyz originalni vidlice z pionyra sou do krosu uplne na ho*no? ver mi,kamos najel do diry a prelit pres riditka,ty vidlice to nevytlumej..
Datum: 21. listopadu 2010 23:00
|



|