Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 CUS HOŠI,, zrovna sem dostal k vanocům jawu 21 a chci ji trochu zlepšit vykon a zvuk , víte co ne abyste byli slišet před holkama ,ale to ted je jedno ,,, chi ce zeptat jak mužu zvýšit zvuk aniž bych musel uříznou vyfuk  a hlavně výkon,, a chci se jeste zeptat co prodávate Přímej Filtr 32/45° RMS zvyšuje výkon ? předem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel10921
 slícováním kanálů a opravením hrubých "nedostatků z výroby" klidně 4 koně dostaneš...jsou blbě vyrobené válce a naopak perfektní válce,jsou blbý kartery a perfektní kartery,jsou hlavy s malým a velkým spalovákem...některý válce jsou krátký,je třeba je vypodložit....koleno sání má navíc jeden rantlik,kterej se dá opravit...v origo motoru je toho začarovanýho hafo....jen to najít....na Hikone se vybodni,na RMS se vybodni.......jediný co to dělá,tak že to hejká....
Datum: 01. ledna 2011 13:11
  slícováním kanálu opravdu 4 koně nenaženeš maximálně při vybrusu se dostaneš na 3.6 a Hikon je na p**u!....samozřejmě když kanaly upraviš ale musiš vědět jak a ten hikon to samý...
Datum: 30. prosince 2010 19:39
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 trochu výkonu získáš tím, že necháš vylícovat kanálky ve válcu, mám to tak na jawe 20 a ještě sekundrání kolečko 13z a musím říct že má tak 4 - 4,5 koně, protože fakt i v kopcích pod míma 100 kq váhou jede krásně, ještě kdybych tomu dal vyfuk HIKONE tak povalí jak cip
Datum: 30. prosince 2010 18:39
Jméno: Roman Otradovský
IP: uživatel10908
 no mě ani nefunguje nakopávacka,, takže vdycky reknu holce ches svist ? tak mě nejdřív rozlač
Datum: 29. prosince 2010 21:44
 jj tak tak...kdyby mi holka řekla ať mam chodit pěšky to by se asi něco dozvěděla...
Datum: 29. prosince 2010 20:10
 Přesně,když přijede týpek s aprilií 125,hondou cbr,... a pákrat zaburnuje tak už chcou všechny svézt
Datum: 29. prosince 2010 19:49
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 na fichtla se balí holki jen když ho nastříkaš naružovo..podle kamošek z face....jinak bez vejfuku to netáhne..... bez filtru take ne ..teda pokud nejsou ucpane.......trochu pomuže snížit hlavu..a udelat brzdy...ono je blby jezdit bez nich porad jen na2..a když už budeš mít dole hlavu nechej za 500 udelat vybrus jen pozor nekdo dela vybrus za 500 s pístem a nekdo za 500 s pístem a krouškama..... podívej se po netu jak se to ma sestavit a víc už z fichta bez toho aniž bys do nej narval majlant nedostaneš.....
Datum: 29. prosince 2010 19:39
 u zvyšování výkonu bych začal GO motoru ptom nějakou upravu od Stejskyho,nafoukat kola, namazat řetěz,seřídit brzdy aby nepřibrždovali.Zvuk-u origo vyfuku bych nějak hluk nezvyšoval-díry,kuchání a pod. pokaždé tím znížíš výkon-teda pokud neni total ucpanej karbonem.... pokud chceš aby to řvalo a jseš připravenej na stížnosti sousedů tak rezonanční vyfuk bez tlumiče ten dělá slušnej rachot
Datum: 29. prosince 2010 18:38
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Když tam nebude dávat opičárny a bude to vypadat jako dobře zachovalá sériovka tak se najde možná pár holek, který si toho všimnou.Znám takový.Pak jsou ale taky **** co Ti řeknou ať chodíš radši pěšky...Jinak k tomu bejt slyšet...Mne se povedlo v jednu ráno ve městě urvat vejfuk z očka, tak sem ho hodil na revma plechy a metal sem to domu bez něj, to byl rachot  Nebo když sem měl novej vejfuk, a špatně držel, pořád vypadával z kolena ale držel jen na objímce, docela prdel když sem stál na semaforech a tůristi si zacpávali uši  Jinak fichtl řve dost sám o sobě, myslím že nemá smysl mu ještě přidávat volume
Datum: 29. prosince 2010 15:13
 Na fichtla moc holek nezbalíš
Datum: 29. prosince 2010 12:49
 a zvuk zvyš tak..ze do doutníhovýho výfuku...vyvrtej pár dírek
Datum: 28. prosince 2010 22:31
Datum: 28. prosince 2010 22:30
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 21:50
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 Pokud ho chces na valec s prefukem skrz pist? Tak tenhle pist by mel mit zamek tam kde zrovna prebiha pres ten 3k takze bys ho musel prezamkovat. kdyztak se koukni na stejskyho web do diskuze zrovna se tam neco podobnyho resi
Datum: 01. ledna 2011 21:50
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Tento píst mám a zámek je v sacím kanálu L kovej a zevnitř z boku pístu jsou vzpěry a potom takový kuličky (nejspíš zbytku od odlívání- pokud se teda nepletu )
pro tříkanál si myslím, je použitelný ...
Datum: 29. prosince 2010 10:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten píst jsem neviděl ale tipuju že bokem nebude
Datum: 28. prosince 2010 22:12
Jméno: rzhs
IP: uživatel10900
 potřebuju aby ten zamek byl trochu bokem...
Datum: 28. prosince 2010 22:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 záleží co je to za válec, tipuju, že 3 přefuk je zkrz píst, tam záleží jak vysoko potřebuješ mít pístní kroužek
Datum: 28. prosince 2010 21:48
 Čus, prosímvás chci lakovat nádrž na babettu 210, dnes jsem si koupil plnič, základ, a vrchní.. ve spreji, nemám možnost kompresoru, a chci se zeptat jestli to bude stačit ? a jestli mám dát i bezbarvý lak nebo je to zbytečný ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 21:25
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Ok... díky
Datum: 28. prosince 2010 21:25
Jméno: pepa
IP: uživatel6963
 nedávej ho muže se začít loupat .....patří jen na metlu na akrylu se to par klukum udelalo.....stačí leštenka
Datum: 28. prosince 2010 21:05
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 23:06
  jo jezdilo mi to dobre ale po delsi jizde to delalo pazvuky  proto jsem to sndal
Datum: 28. prosince 2010 23:06
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 JAWA_Cezetak : Hale ta Babetta nené moje, je kámoše a nikdy nedělal GO motoru ani nesundaval píst ani válec, a dnes když to rozebral tak se divil proč je šipka nahoru, ale prý to jezdilo dobře  tak nevím
Datum: 28. prosince 2010 16:52
 zdá se mi to nebo míš píst obráceně?  ......
Datum: 28. prosince 2010 16:07
 Jo, nultej...to X značí toleranci díry pro pístní čep...
Datum: 28. prosince 2010 13:13
 tohle mi prijde spis jako C X a to bych videl jako tolerancni tridu C bez vybrusu
Datum: 28. prosince 2010 13:07
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás jak poznám jakej píst do svý babetty 210 když nevím jestli měl ten válec výbrus nebo tak ? jak se to dá poznat ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 17:18
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no minimálně ten píst musí bejt kulatej jako ten válec....... né dělám si prdel. nejlepší to je změřit šuplérou a podle toho koupit píst s nějakou vůlí. o pár dotazů níž to řešíš nějak jinak né. jak to teda je? přiznej barvu.
Datum: 28. prosince 2010 17:18
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 15:54
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 dík za odpovědi  crossku jsem už taky stavěl,ale tohle nemám tušení,jak by se to nechalo vyrobit :-/
Datum: 28. prosince 2010 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel10899
 taky jsem měl něco podobnýho...kola z vozejku za auto,obě bržděné-soused mi na soustruhu utocil středy i vložky,nádrž z pařeza,řidítka z babety,vzadu velkej košík,motor j05,výfuk hikone,rozeta origo,predni rozetka 14z,bocni stojan atd....proste sme si s tim vyhráli....taky to vypadalo moc hezky....jen sem to nijak extra nelakoval...proste sem to natřel štětcem....jezdeni na tom byla prdel....sice to jelo 40 ale jelo to 3 plnej furt a jak to mělo hikone,tak se to navíc furt přetáčelo....no byla to paráda....někdy předloni jsem to za dvojku prodal,protože se mi začali doma hromadit cajky a navíc sem začal dávat dohromady péráka,pořídil jsem navíc 550 a 555,od známýho jednu 21 od druhýho známýho 555 v krabici,takze bylo takový období,že co bylo navíc,šlo pryč.....
Datum: 28. prosince 2010 14:00
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 paráda čeče, takovejch strojů je hafo a lidi maj fakt fantazii velikou. kdysi jsme měli takovou malou moto z fechtla, upravená kostra, kola z toho malýho vozíku, nádrž z 21 akorát otčená vzhůru nohama.
bylo na ní všechno funkční a vypadalo to fakt pěkně. škoda že sem ji tenkrát prodal. do dneška to jezdí, ale už mě to nechce prodat zpět. jinak ten kdo má fantazii a dobře vybavenou dílnu tomu se meze nekladou.
Datum: 28. prosince 2010 10:46
 Hoj , chci si dát primární kolečko 9z co myslíte bude mi prokluzovat spojka když spojka bude origoš + nějakej ten lepší válec. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 19:06
Jméno: jarda
IP: uživatel10825
 měl jsem stejný problém ohýbali se my koliky a klouzala spojka tak zajsem na doporučení koupil spojku od MJ teamu který jezdí terenní pionýry a nabízí upravené spojky pro závody pionýru a můžu jen doporučit.Celý rok fungovala bez problémů.Mají stránku http://www.muwa blog.cz
Datum: 29. prosince 2010 19:06
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já mám na motoru 9z primárko, sekundárko 13 a rozeta origoš a spojku mám ferodo a mám jenom převařený ty kolíky + jiný pružiny a jinak uchycené...
Datum: 27. prosince 2010 20:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 S tím teda samozřejmě souvisí úprava deklu na spojku
Datum: 27. prosince 2010 20:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Dávají více lamelovou spojku z jiného motoru
Datum: 27. prosince 2010 20:12
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 No a jak to tedy dělají borci co jezdíjou fuchtl cupy v terenu ? vim že někteří mají velkou rozetu ale někteří zase mají 9 z primár
Datum: 27. prosince 2010 19:42
 Tak takový motor nemá s pionýrem už moc společnýho....
Datum: 27. prosince 2010 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 vim že dva nejmenovaní borci na 4Q motoru měli 10z primár a s kombinací 8HP 3 kanálu měli velký problém s prokluzem origo spojky i po velkém přitvrzení
Datum: 27. prosince 2010 18:38
Jméno: lukas8
IP: uživatel9835
 čus chtěl bych se zeptat jak velký kliv na jízdní vlastnosti má vnější podkova u kliky na pionýru? máte stim někdo nákou skušenost? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 vnější "podkova" má tu funkci,že když si necháš zmenšit průměr setrvačníků klikového hřídele,tak vnější "podkova" vyplní prázdný prostor....spíše se tomu říká vložky do karterů....podkova je něco jiného....je to vložka do klikové skříně mezi setrváky origo kliky...
Datum: 27. prosince 2010 18:44
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 19:28
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 jj ja nevim ja ten tmel jsem dostal dneska a ještě jsem ho nezkoušel
Datum: 27. prosince 2010 19:28
 už takhle je jí tam víc než je potřeba...
Datum: 27. prosince 2010 19:14
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Že by te pasty mohly dat vic.
Datum: 27. prosince 2010 19:09
 0,5kg kitu a 15g pasty, co je na tom zvláštního?
Datum: 27. prosince 2010 19:00
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 0.5g
Datum: 27. prosince 2010 18:57
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Ok stejně se mě do zda divní tmel kterej má 0.5kq a červená pasta má 15g
Datum: 27. prosince 2010 18:54
 Od oka tam trochu přidej...je to v poměru 100:2 myslim...já tam vždycky trochu dam, zamícham, a musí to mít takovej růžovej nádech...
Datum: 27. prosince 2010 18:46
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Ja vubec nevím jak to mám ředit s tou červenou pasta v tubě 15g?
Datum: 27. prosince 2010 18:27
 jo, proč?
Datum: 27. prosince 2010 17:51
 čus draci co byste brali vy?? jawu 250 kejvu v pojízdném stavu anebo jawu 175 taky kývačku v hodně dobrém stavu? vůbec nevím co si koupit  dyžtak kdybyste to chtěli se mnou pořešit tak dejte icq nebo skype nebo facebook vůbec nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 17:56
 Teoreticky: když jednoválec tak dvěapůlu a prakticky bych bral podle stavu... jesli je ta 175 krásná a 250ka nějaká rezavá stodolová herka tak bych zase bral tu 175
Datum: 25. prosince 2010 17:56
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
Datum: 25. prosince 2010 13:55
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 2:57
 a muzu vedet o jakej tuning jde?
Datum: 25. prosince 2010 2:57
 hlavně netlačit
Datum: 24. prosince 2010 16:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 centimetry nebo milimetry?
Datum: 23. prosince 2010 22:02
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jj
Datum: 23. prosince 2010 20:49
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Takže když začnu od nejmenšího vrtáku a budu zvětšovat tak to bude ok.... ?
Datum: 23. prosince 2010 20:29
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 musíš to napřed provrtat malým vrtáčkem a pak vyvrtávat na větší díry jinak praskne...
Datum: 23. prosince 2010 20:18
 to pude jak máslo vrtákem do dřeva
Datum: 23. prosince 2010 20:18
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 11:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 v cajku
Datum: 24. prosince 2010 11:39
Datum: 24. prosince 2010 10:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 24. prosince 2010 10:46
 Kamaráde nezlob se ale já na tom motoru pořád nevidím jediný příznak panelky.... Vždyt panelka nemá žebrování pod válcem až na převodovce a nemá takové ty velké matice na kolenách výfuku. O tom zbytku bych si aj troufl říct že je z panelky ale motor rozhodně ne
Datum: 24. prosince 2010 10:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nene ten motor je panelkový... to poznáš lehce podle válce a hlavy.. má to zcela jinačí a mhutnější tvar než má kejva
Datum: 24. prosince 2010 7:34
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 Není špatná, až na neoriginální zadní světlo a ještě to, že vaz se dá zlomit i jinak
Datum: 23. prosince 2010 21:58
 je to sice bastl ale je povedený a mě osobně se celkem líbí,kdybych ho chtěl tak to beru hned  Jo jinak ten motor 250 je kývačka ne?
Datum: 23. prosince 2010 21:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj ta černá se dívám že je ale celkem dobrá
Datum: 23. prosince 2010 21:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ta panelka nema chybu
Datum: 23. prosince 2010 21:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 piš na ten mail, díky
Datum: 23. prosince 2010 20:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nevím.. musíms e s ním domluvit.. má to chudák docela štreku.. 340km.. možná yb to mohlo být už v obotu nwm no
Datum: 23. prosince 2010 20:38
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ale nevim to jistě jestli ji vemu...ted jsem na horách, kdy to poveze?
Datum: 23. prosince 2010 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nebo ne ja ti napíšu na mejl
Datum: 23. prosince 2010 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ok.. tak to zůstanem tady ne
Datum: 23. prosince 2010 20:36
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 nadejesro@seznam.cz
Datum: 23. prosince 2010 20:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele dopravu bychom dali teda na půlky co? za tu 250 si moc vevezme.. du mu napsat sms za chvíli ti dám vědět.. máš skype nebo něco?
Datum: 23. prosince 2010 20:36
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jen mail...
Datum: 23. prosince 2010 20:35
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já jsem z kousek od Prostějova, to by měl po cestě...kolik mu budeš dávaT za dopravu? kdyby ji za 3000 nechal, beru ji všema deseti !
Datum: 23. prosince 2010 20:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 wepo: máš skype? nebo icq?
Datum: 23. prosince 2010 20:33
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 okres Hodonín, Sobůlky - nebo bydlím v žarošicích ale tu 175 poveze do sobůlek bo tam mám babičku..
Datum: 23. prosince 2010 20:32
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Odkud přesně?
Datum: 23. prosince 2010 20:31
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já sem z jihomoravského kraje.. odkud ty??
Datum: 23. prosince 2010 20:31
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nebo aspon motor
Datum: 23. prosince 2010 20:30
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj ta 250 je panelka
Datum: 23. prosince 2010 20:30
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Odkud jsi? Že by si to vzal za těch 8500 oboje a já si k tobě pro to přijel...zaplatil bych ti to předem...
Datum: 23. prosince 2010 20:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 za tu 175 chce tak 5.. za tu 250 bude chtít podle mě ohodně míň.. tak 3-4max
Datum: 23. prosince 2010 20:28
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 A za kolik? Vzal bych tu 250ku, vypadá to na panelku, záleží za kolik...
Datum: 23. prosince 2010 20:27
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já už ji domluvenou mám  tu 175 mám zamluvenou
Datum: 23. prosince 2010 20:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 A ty už to máš domluvený nebo něco? dyžtak bych jednu motorku koupil, jesli chceš jen jednu
Datum: 23. prosince 2010 20:24
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky.. wepo:myslím si to samý snad jo no
Datum: 23. prosince 2010 20:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To je dělo!!! za ty prachy, nebýt to tak daleko tak už tam ženu pro to, jenom jestli je dobrý motor...
Datum: 23. prosince 2010 20:22
 musíš hledat no...nebo počkat, ona nějaká ta 356 přijde...
Datum: 23. prosince 2010 19:45
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 to jjá taky ale už 2 týdny hledím na inzerce a celý dny sedím u pc.. narazil sem na krásnou kejvu za dobrý peníz, ale byl to podvod
Datum: 23. prosince 2010 19:29
 Nevim...je to docela bastl...raději bych si připlatil a koupil nějakou v hezkém původním stavu...
Datum: 23. prosince 2010 19:27
Jméno: elwis
IP: uživatel5842
 zdar, nevíte někdo kde by se blízko Českých Budějovic dal nachat změřit rám ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 23:35
Jméno: elwis
IP: uživatel5842
 u dražš(š)ích motorek se při koupi měčí rám laserovou geometrií
Datum: 22. prosince 2010 23:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kdekoliv kde maj metr  co na něm chceš prosim tě měřit??
Datum: 22. prosince 2010 22:05
 Zdravím, skládám stadion s11, nevíte co se dává mezi nádrž a rám a z čeho jsou (podložky) u vahadel přední vidlice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 19:06
 Dík za rady, jdu shánět filc.
Datum: 22. prosince 2010 19:06
 jo tohle...to je filcové...
Datum: 21. prosince 2010 21:55
 Nejspíše myslíš prachovky z "textilu" ? ( nebo co to je  ) Na každém vahadle jsou dvě po stranách, kde je vahadlo přišroubováno k vidlici.
Datum: 21. prosince 2010 21:42
 mezi rám a nádrž dávam čtvereček vystříhnutý ze staré duše, a ty podložky, to přesně nevím co máš na mysli...
Datum: 21. prosince 2010 18:20
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 17:07
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 nadrž,blatnik, řiditka jen tak zběžne co tam nepatří,ale jinak i ja bych do ni sel pokud si ji budeš važit,jdi do ni
Datum: 21. prosince 2010 17:07
 Dobíjení lze snadno vyřešit instalací elektronického relátka...na svojí číze jsem to taky tak udělal, a od té doby si na nějaké problémy s dobíjením ani nevzpomenu...
Datum: 21. prosince 2010 16:10
 Super motorka, doporučuju. Ale hlavně jak už tady bylo řečeno, určitě ji vem i s papíry, na tuhle se už celkem těžko shánějí. Co já bych za to dal kdyby moje byla s papírama...
Datum: 21. prosince 2010 16:08
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky
Datum: 21. prosince 2010 15:15
 No, elektrika-dobíjení je zcela k hovnu, zbytek super. Ta moje neviděla snad ještě výbrus(a to bylo na kdovíjakdlouho rozmláceným tachecu natočeno přes 50 tisíc), klika zvoní, válec má schod jak prase a pořád to jezdí velmi pěkně a veze v pohodě i 2 lidi. Když nebyl problém v baterce a jednou za ten rok co ji mám ve svíčce, tak to chytlo vždycky v pohodě...
Datum: 21. prosince 2010 15:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo čz 477 nebo 487 jede hoodně dobře, je to lepší než 356 ale 356 se mi víc líbí a já to mám spíš na "pokochání" a pro radost nikoli na nějaký cupy..
Datum: 21. prosince 2010 14:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 kolecko: malá inzerce to byla no ale nech to plavat.. moje chyba.. jen sem se zeptal jestli někdo nechce mustanga ale fakt to neřeš ..
Datum: 21. prosince 2010 14:49
 okej... hele já sem vášnivej sběratel jawek ( už jich mám 5) a moje nejovblíbenější stroj je jawa 175/356.. s tý se můžu užrat jak je to nádherný.. takže bych si to nedovolil ničit.. jinak paskvilů sem měl už dost a pořád mám.. asi 3 pincky.. taky s tou kejvou budu jezdit po vesnici a po polních cestách, které jsou ale fakt luxusní to ti můžu aji vyfotit je to kolikrát lepší ( rovnější a hladší) něž když bývá asfalt.. jinak ji nemám zas tak na ježdění, nýbrž pro radost
Datum: 21. prosince 2010 14:47
 tak jako ta cos poslal tak je za hezkou cenu, ačkoliv je to teda bastl...pro tebe by bylo asi lepší sehnat si nějakou hranatou čízu, třeba 477...jinak jakej dotaz se ti ztratil? Docela by mě to zajímalo, když se tak rozčiluješ a nadáváš na moderátory, aby se nakonec neukázalo že to byla nějaká inzerce nebo tak...
Datum: 21. prosince 2010 14:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to zase jo no... jestli to máš na polnačky, tak ji nenič... hlavně když to budeš kupovat, tak ty papíry vyžaduj(i když ty je nemáš) ... byla by to věčná škoda tu motorku připravit o platný dokady...
Datum: 21. prosince 2010 14:45
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 nekupuj to, skoda motorky... to ze nemas ridicak svedci o tom ze budes urcite jezdit po polnackach... nato si kup nejakej paskvil
Datum: 21. prosince 2010 14:40
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ok dám na vás.. johny: proč? já stejnak nemám řidičák takže je ěm to na prd
Datum: 21. prosince 2010 14:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 celkově jsou tyhle motorky (kejvačky, panelky) velký držáci... i s minimální údržbou šlapou pořád... jediná slabost těhle motorek je možná elektro, hlavně dobíjení, jinak max. spokojenost... když se jí budeš věbovat a nebudeš na ní s*át, tak ti bude ještě dlouhá léta sloužit... šel bych do ní...
Datum: 21. prosince 2010 14:11
 hmm pěkná akorát je na prd že je to psany na někoho jinýho do toho bych já teda rači nešel
Datum: 21. prosince 2010 14:03
 Nazdar, mám v plánu koupit si nový výplet na pionýra. Přemýšlím o pozinkovaných drátech. Jak je to s dnešní kvalitou pozinkování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 20:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 přesně tak...dobrá volba
Datum: 21. prosince 2010 20:33
 kvalitou jsou dobrý, měl sem z nich výplet na zadním i předním kole na pincku, a vypadaly pořád jako nový, měl sem je 2 roky pak sem pionýra prodal, ale myslím že i ted nadále slouží nereznou někomu jinýmu...
Datum: 21. prosince 2010 12:55
 Kvalita pozinku by měla být OK...
Datum: 21. prosince 2010 9:18
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 Čau, prosím vás existuje nějaká pasta, nebo nějaký přípravek, když jsem si koupil nový buben do spojky ještě v létě, a teď sem se na něj byl kouknout a on je totálně zrezlej ? existuje něco čím to ochránil a zůstane to hezký ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 18:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jmenuje se Epolex a je to lak na dřevo, kov, plast prostě na vše. Musíš si k tomu pořídit i spešk ředidlo a hlavně tužidlo aby ti zatvrdnul. Po vytvrdnutí je to tvrdý jako prase a nejde to umejt ani benzínem, protože je to chemicky odolný.
Tady máš příklad: http://www.barvy.cz/znacka/81-epolex/ tak zlom vaz !!
Datum: 22. prosince 2010 18:33
Jméno: aimer
IP: uživatel5359
 jj v drogerii v pohodě, je průhlednej (čirej) a zatraceně ůčinnej
Datum: 22. prosince 2010 18:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jmenuje se Epolex a je to lak na dřevo, kov, plast prostě na vše. Musíš si k tomu pořídit i spešk ředidlo a hlavně tužidlo aby ti zatvrdnul. Po vytvrdnutí je to tvrdý jako prase a nejde to umejt ani benzínem, protože je to chemicky odolný.\r\nTady máš příklad: http://www.barvy.cz/znacka/81-epolex/ tak zlom vaz !!
Datum: 22. prosince 2010 18:31
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 Hale a ten dvousložkový lak ? tak kde ho koupím ? V barvy laky ? a mám říct že chci dvousložkový lak (s epoxidovou pryskyřicí ? a ten lak je bezbarvý ?
Datum: 21. prosince 2010 18:53
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Udělej si roztok kyseliny citronový ve vařící vodě a pak tam ten buben dej a nech ho tam dokud voda nevystydne. Kyselinu si koupíš v sámošce v pytlíčkách na vaření za 7 kaček. Odrezíš to upa dokonale a pak to mázni dvousložkovým lakem (epoxidovou pryskyřicí) no a nech tejden zatvrdnout. A je z toho hotovej klenot
Datum: 21. prosince 2010 18:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 si to nech zvenku pozinkovat
Datum: 20. prosince 2010 22:03
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nevim, zbavit rzi, popatlat olejem? i kdyz na kola asi ne moc vhodny, tak nejaky pokoveni
Datum: 20. prosince 2010 21:12
Jméno: Kuba
IP: uživatel5395
 Zdar draci je tady někdo kdo převařoval krk u pionýra kvůli vetší vidlici. Můžete mi poradit na co si dát pozor a co udělat aby se mi to pak celý nezkroutilo dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 22:20
Jméno: Kuba
IP: uživatel5395
 Dám si záležet a pro jistotu se zeptám známýho jestly by mi to pak vzal do práce na ultrazvuk tam by se mělo ukázat všechno ...díky za rady
Datum: 21. prosince 2010 22:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dobře provedenej svár jako takovej je pevnější než okolní materiál, často ale praská právě ten přechod mezi svárem a okolím...
Datum: 21. prosince 2010 16:44
 já sice se svárama nemám problém, umím vařit se vším, kdo ne tak se to musí naučit.. měl sem možnost se to naučit kdysi od otce, kterej má na všecko průkazy,jakožto zámečník a profesionální svářeč v oboru..a zpočátku mi sváry kontroloval protože sem sním pracoval ve firmě, takže se mi opravdu nestalo a nestane že by to prasklo, když už mi něco prasklo tak mimo svár, a to únavou materiálu.. takže tohodle bych se nebál být tebou, ten krk bych zavařil normálně elektrikou, a musíš dbát na to pokud neumíš moc vařit, tak aby byli čistý mateiály,bez barvy apod.. a svár po oklepání struzky pokud to zavaříš elektrodama a ne nečím jiným, musí být plynulý, nesmí to být nijak zprskaný nebo tak něco, potom není důvod aby to nedrželo, takže pořádný svár a džím palce, nesmíš jen pospíchat a svár překontrolovat, já sem vařil i nápravu na traktoru která praskla kdysi a normálně to všecko drží do dneška...nesmíš se toho bát. K.
Datum: 21. prosince 2010 12:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mam zkušenost že v dílnách se ti na vaření řidítek a vidlic spíš vykašlou, protože nechtěj mít na triku kdyby to eventuelně prasklo.. mně takhle zkušenej svářeč nechtěl svařit ani malou prasklinku na řidítkách, nakonec sem si to zavařil sám a zatim to drží..
Datum: 21. prosince 2010 11:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Urcite to neni vec co bych podcenoval a zkousel varit doma, bez nejakyho svarecskyho kurzu to ani nezkousej! Sezen si nejakou dilnu kde ti to udelaj
Datum: 21. prosince 2010 10:07
 dej si pozor jen na pořádný svár, aby si neskočil a následně se ti to nerozpadlo, jinak silnostěná trubka, na tu si musíš vytočit na soustruhu misky na usazení ložisek, misky na přiklopení, a pokod to děláš na rám z pionýra tak pořádně vystuž vzpěrou v horní části a tu navař pevně a taky na krk aby se ti to všecko vystužilo.. a máš hotovo, není na tom nic složitýho jen než to natvdo přivaříš tak to na dvou místech přiboduj, koukni jestli to nemáš nějak šejdrem zavař a můžeš montovat...
Datum: 21. prosince 2010 0:11
Jméno: Kuba
IP: uživatel5395
 Jinej rám nemám musim dělat s tím co mám jinak ta vidlice je z dt80 a na neštěstí potrebuje nejenom delší ale i tlutší krk a tak vymezovací kroužky nepřichází v úvahu
Datum: 20. prosince 2010 22:21
 proboha jakou tam chceš cpát vidlici ? Snad si dej pozor jen na to abys to dobře svařil, ale lepší snad budeš mít jinej rám ne ? když už chceš dělat něakou šílenost
Datum: 20. prosince 2010 22:00
 čau,renovuji Jawu 555 a chtel jsem se zeptat na ty nalepovaci zlaty linky.Jestli se s tim dá udělat i předni blatnik? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 18:27
 o.k díky
Datum: 21. prosince 2010 18:27
 Jo dá  muj fik je tomu přikladem
Datum: 19. prosince 2010 12:40
Jméno: xpep23
IP: uživatel9903
 Zdrávas, šlo by vyměnit válec s hlavou z jawa 356 za hlavu a válec z čízy 175 477? jde mi o zvýšení výkonu, nebo bych musel vyměnit ještě něco, díly by mohly být kompatibilní ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 9:33
Jméno: xpep23
IP: uživatel9903
 Moravskoslezský kraj, Opava, zatím nic, ale přiští rok by jsem chtěl takhle ošetřit motor z jawky 250/353, odlehčit a vyvážit kliku.
Datum: 19. prosince 2010 9:33
 xpep23: Tak já znám tady u nás dva borce, co to dělají, záleží odkud jsi a kde bys to rád nechal udělat teda.
Datum: 19. prosince 2010 0:55
Jméno: xpep23
IP: uživatel9903
 Ok, ještě dotaz, neznáte někdo někoho kdo dělá klikovky? Odlehčování, vyvažování a tak. Díky
Datum: 18. prosince 2010 22:03
 xpep23: Nedělej to, je to kravina, určitě tam nebudou sedět přepuštěcí kanály a pojede to na hovno. Lepší je udělat generálku motoru - kompletní - výbrus, klkový hřídel zrepasovat, ložiska, gufera, převodovka .... a pojede jak z praku po záběhu
Datum: 18. prosince 2010 21:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ty chceš dávat hlavu a válec na jawu 356?? ja si myslim že by to jelo hůř lepší by bylo když uděláš výbrus atd.pak to pojede lépe než když tam dáš ze 175
Datum: 18. prosince 2010 14:06
|



|