slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj mám otázku myslíte že by tlumiče ze simsona pásly do origo fichtláckých brýlí ? dík předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá sa to tam namontovat mne to vydrzalo vsetko http://bikepics.com/pictures/1662868/
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
myslim že aj hej treba zmerať ale ja som mal jednú vydlu okulare boli z fichtla a samotne tlmiče z simsona ale ta vydla potom prasla kamaratovi ked som mu ju dal veľa to asi nevydrží
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: KuBaJzS      IP: uživatel8498    
Zdravim, prosím nevítě někdo kolik je obvod kola na pionýrovi...děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175 cm
 
 
Datum: 12. listopadu 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10665    
no a ted se bude ptát kolik je polomer kola na pionýru:-D
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2*pí*r
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10665    
změř si ho provázkem,ten pak natahnes a krasne zmeris jeho delku treba klasickym metrem
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: LUCKY      E-mail:      IP: uživatel10197    
Zdravim draci potřboval bych poradit.Mám Čz 125/476 sport a chtěl bych na ni koupit neony.Tak se ptám jestli to bude fungovat a jak to je s jejich instalací.Předem děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5094    
Neony na 476......to je jak pěst na oko......
 
 
Datum: 23. prosince 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: D.zradicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau sešo.chci se zeptat na tu hvězdicovitou hlavu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2543.html .. Jestli tam jsou díry na šrouby a na svíčku nebo to je jenom konkrétně odlitek.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10665    
myslím že slovo odlitek mluví samo za sebe.....to znamená,že ta hlava vypadá presne tak jako na obrazku.....tj polotovar bez dir a spalovaciho prostoru
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen odlitek zbytek spalovák a díry na šrouby a na svíčku si musiš udelat :-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 6:53
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuji rychlou odpověď potřebuji vědět jestli mi půjde dát zapalování z minibika do fichtla? a co budu muset všechno udělat (upravit)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyřezat díru do karterů,toť vše...
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar borci zajímalo by mě co tam má za upravu toho pístu nevíte někdo nebo někdo máte?fotku mi nechce poslat http://aukro.cz/item1310990211_jawa_555_pionyr.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Už si to tu dával a asi nikto nedal dostatočnú odpoveď tak ja ti dám len dve možnosti buď je to úprava táto http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-555-pionyr.html alebo je tú druhá možnosť že sú to keci len aby ten paskvil majiteľ predal čo za najlepšiu cenu
 
 
Datum: 02. ledna 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
To je ten polskej "shit" valec http://aukro.cz/item1300171584_70cc_valec_jawa_50_550_555.html nebo jde o neco novyho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10657    
myslím si že je to puvodem od pana Marka....uz jsem jich pár viděl....prej je to dost slušná řežba.....ale je to 70ccm,takze zapomen na zavody.....
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
No ja to tam ani neci, jen me to plesklo do oka
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
pokiaľ viem tak valce radu 550 a 555 sa už vôbec nevyrábajú takže to asi poliak nebude ale toto by som si do motora nedaval nieje nad vrtnie od 38mm až 40mm:-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer. Omluvte mě za inzerát vím že to sem nepatří. mám to vystavené tady i ruzne po inzercích a nikdo se neozávý a nutně to potřebuji tak píšu sem,vidí to tu více lidí. Shanim co nejzachovalejší řiditka s řirš hrazdou na pincka... pište prosím kdo má.nemažte to prosím,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
nemas to jedno? uchytit tam taky dou :-/ jen k tomu potrebujes takovou kravinu viz. uchyceni na tomhle http://jawa.xf.cz/foto/jawa20/1.JPG
 
 
Datum: 13. listopadu 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řiditka s širší hrazdou na jawu 21 aby měly pěkný zachovalý chrom pokud možno jako nový.. to co si mi poslal to je na nějakou kývačku
 
 
Datum: 13. listopadu 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak v tom pripade nwm co schanis, ja tam riditek vidim hafec
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesezenu,kdyby byly neptám se tu :-D
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nepovidej ze na aukru nic nesezenes... co http://aukro.cz/item1306116457_jawa_cz_175_250_350_riditka_sport.html ? musi jich tam bejt hafec
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso mohl bych se zeptat prosím kolik zhruba budou stát? Jen tak odhadem díky
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel9268    
jedny bych měl na prodej.ale budou k mani asi az pristi tyden.pis na e-mail davidsvoma@seznam.cz
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10654    
A bude po novém roce také koleno výfuku s falcem na fichtla?
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou super kvalitni ale az po novem roce
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, je možný aby mi zčervenalo koleno výfuku ? po 3km? jelo že je tak rozpálený ? a čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ja myslím, že je to předstih, protože když je moc velký, tak to bude pálit ještě s otevřeným výfukovím kanálem. Nevím jestli je to tak. Jen jsem nad tím tak zapřemejšlel. Ale to by to špatně jelo. Jede ti to normalně???
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nevim s timhle nemam zkusenosti, ale kdyz tak premejslim, co kdyby ti to jen spatne spalovalo benzin? Spatne smichanej s olejem(velkej pomer/malej pomer nevim) spatna svicka, civka... Dejme tomu ze by ti to slo do valce kde by se to nestacilo spalit, je mozny ze ti to dal pude do vyfuku kde se to po delsi jizde zahreje a vyhori(viz. vypalovani vejfuku) nevynechava ti to nejak za jizdy? Jinac michal- min oleje vetsi treni vetsi zahrivani
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 5:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nemáš ho zakarbonovaný?
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mne sa to stalo ale to som mal len zelenofialové koleno ale to preto že som dal malo oleja a potom som mal pridretý piest
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč by to dělalo málo oleje ? mně to dělal simson ale přitom to uplně normálně jelo, bylo to připeklými kladívky
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
buď zlý predstih alebo málo oleja v benáli
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: mustng      IP: uživatel10648    
Zdr chlapy mam 2 dotazy 1.pojede lip muj fechtl když koupim ten jednokroužkový pist 2.jaky byste doporučily starši karbec aby měl větši difusor prej je dobrej s naky 150 nebo co ? dikyyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10655    
Ahoj, moj nazor; pouzitie piesta s jedno alebo dvoj kruzkom,je velmi siroky pojem, u fichtla by som sa rozhodoval pri vyberani piesta podla toho na co motor bude pouzivany-v akych otackach- u pio. sa hlada vykon v malickostiach, aj ked pocet piestnych kruzkov neni malickost.Motor ktory najviac "hviezdy" vo vysokych otackach tam je vhodne pouzit jenokruzko bavime sa o hodnotach otacok ce 9000ot/min, avsak na motor so silnym zatahom od "spodu" je vhodne pouzit 2 kruzkovy piest,, ..jedno kruzkovy piest moze pri nizkych otackach prefuknut!... to je len zhruba v kocke, ALE zalezi na vela inych faktoroch, ja jazdim cross a tam je idealne pouzit 2 kruzkovy piest ALE s kruzkami o hrubke 1mm!!!!pri takto tenkych kruzkoch nemam problem s vysokimi otackami a ani s "prefuknutim" pri nizkych otackach,,,,,ale tato tema o hrubke,pocte,tvare,profile,kruzka je nadlhsie dizkusie a pre neupravene valce zanedbatelna .
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ja si taky myslím, že je to naprd. Píst by praskl a poničilo by to válec a kdo ví jesti né ještě kliku.A k těm úpravám: na těch fichtlech měli více úprav něž jsem tady jmenoval. ale pokud chčeš aby ti fechtl jel jako novej, tak stačí jen POŘÁDNĚ vyčistit karbec. Něž jsem si strhl te závit, tak jsem s tím lítal 80 z kopce a skoro 70 po rovině na asfaltu a to to mám celé v originále.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:42
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ten keramickej pist asi fakt existuje, pokud jebnete do gugla nazev vyhodi vam to par odkazu http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=75572 atp. kde o nich zminka je, kazdopadne mi to pride jako kravina, musi bejt tezsi nez tyhle hlinikovy,duralovy nebo z ceho doopravdy jsou
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 5:53
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10651    
Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10651    
Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mě řekni proč se stejsky několik let usilovně snaží aby mu pincek jel 90km/h když stačí snížit hlavu,dat tam lehký píst a stočit kliku podle tebe... Je to kravina keramicky pist neexistuje,jestli si to nepleteš s pístem s obsahem křemíku nebo čeho
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Já myslim že když tam dáš píst z modelíny tak nebude problém jet 190...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Já taky ne, ale rikal to strejda, že prej je tam dávali, aby byli lehčí. Pak ještě odlechčovali kliku, brousili hlavu a by se zvýšila komprese. Prostě tuneři. :-D Ono každé to vylepšení nic moc nepřidalo, ale když toho bylo více, tak bylo znát. Lítali s tím i devadesát a to nez kopce, normalne po rovině.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani já..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda musim se přiznat že s keramickým pístem jsem se v životě nesetkal...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
kroužkovÝ :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Já zastávám dvou kroužkoví píst. :-) Nejlépe keramicky, aby byl lehčí. Ale nevim, kde ho sehnat, rikal mi to strýc, že ty keramické dávali před 30ti lety. Kup si originál s dvouma kroužkama. Nevíte někdo, kde se daji ty keramicke pisty sehnat???
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang : pěkně na píču ta tvoje volba co chceš udělat..to už bude úplně mega komprese která ti bdue akorát tak khovnu a motor nebude mít takovou životnost...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: dgjdf      IP: uživatel10648    
no jasny vdit ty už maš nalitano 40tisic velkej kluk !!!
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo 85 z kopce zvládnu i s 13Z
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámošoj taky jel pionýr s 3 kroužkem a ze 14 zubem z kopce 85
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer moje řeč
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně 85 a pak se probudil
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel10648    
mam doma 3kroužák a chcu skusit 3kroužak sniženou hlavu a 14 zub co myslite jak to pojede bratranec tam dal 14 zub na seriovku a jelo to 85 a s těmahle upravama a upravenej hikone \r\n
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 krouzkovy pist bude mit mensi kompresi ale taky mensi treni takze dovoli vic otacek,ale zase bude mit malou silu napr. do kopcu..2 krouzkovej je takovej stred a 3 krouzkovej (sesa ho tu uz bohuzel nema :-( ) zase dovoli min otacek diky vetsimu treni krouzku,ale zase bude mit vetsi kompresi a vetsi zatah.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
http://www.youtube.com/watch?v=AviBb8F0RSY&feature=recentlik čus jakje to možný aby to koleno bylo tak žhavý? já si ymslím že dřív než by se to tak nažhavilo že by se ten simál uhřál k smrti nebo ne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to bylo a na jakem principu to fungovalo? dik
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mimochodem chci se zeptat. Kdysi dávno jsem viděl na netu videa jak si borec vypaloval výfuk z trabanta. Něco připevnil na konec výfuku,asi 20 minut to tůroval,šlehaly mu z toho plameny,pak plameny přestaly šlehat a výfuk byl krásně čistý
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslim že je to možný ale u dvoutaktů nevim no :-D tady odkaz na něco silnějšího http://www.youtube.com/watch?v=83Zf-GEIEFA&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=YiJyCs4_ABc&feature=player_embedded jak si myslíte že ten motor dlouho vydrží furt omezovač?
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozny to je, kamos po zavode mel koleno cervene takhle taky. btw byl to zavod v crossu
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj názor je stejnej, ale jestli to je fakt pravda tak to je fakt mazec.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
Čau draci vim ze to sem nepatří ale chci se zeptat nevite nekdo jestli je stejnej vejfuk na simsonovi enduru jako na scootru ??? předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
není, enduro má promáčklej v jendom místě kvůli zadnímu tlumiči aby tam šel.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj nevíte jaké číslo mněla červená barva co se stříkala na tento stroj jawa 350 634 ? díky předem http://www.youtube.com/watch?v=r9k9mKoZ3y8 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jakou ma on ale klasicka cervena jawa byla 8850
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, hale potřebuju zvednou podvozek na babettě 210 jde to nějak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Taky nechapu, jestli ti to prijde maly, nemas lepsi zvednout sedlo a koupit jinaci riditka?
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc zvedat podvozek u babetty?chces delat krosku jo? :-D:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
:-D :-D .. já už sem viděl několik jaw a čezet jak měly třeba celý přední vidle z nějaký čz nebo jawy a zadní pružiny taky.. ( delší.. )
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
heverem
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, mám blbou otázku ale nejsem si jistý mám tachomtr n pio. a potřebuju vědět co je to poslední číslo to čevené na tachomtru, jestli to jsou kilometry nebo jenom 100m jedna číslice ? prosím o vysvětlení, díky http://ufo-sparco.rajce.idnes.cz/Tachometr/#Tachometr.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Díky, myslel sem si že to je tak.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
biele čísla kilometre a tie červené stovky metrov :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady je celá přestavba zdokumentovaná http://www.jawaclub.ru/forum/index.php/topic,4832.0.html
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pekny :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nepride vám ten štarter jak z felicií? ale dnes je síve veľa veci unifikovaných:-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajimavej napad, i vypada dobre zpracovana, jen bych chtel znat nazor starteru na jizdu v desti ev. prujezd kaluzi/blatem :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
zdarec draci.. sory že se teď zeptám na otázku, kterou nesnášíte.. ale potřebuji to vědět... jaký je rozdíl mezi simsonem elektronikem a endurem? je mezi nimi i výkonovoý rozdíl? co motry jsou stejné? jaké má elektronik výhody? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koudy : napsal si 2x za sebou o enduru... :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: koudy.ok      IP: uživatel6950    
enduro bylo dělané do terénu tudíž mělo u jeden zub menší kolečko na motoru vystužený rám zvednutý vífuk vyší řídítka enduto bylo dělané na silnici takže bylo trošku nepatrně rychlerší
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 8:47
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Je to už mraky let, ale co si pamatuju, tak měl kámoš na enduru taky jiné ráfky, než já na elektroniku. Podle papírů bylo enduro o 5 kilo těžší. Taky mělo vyšší řídítka, možná trochu výš posazený přední blatník. Každopádně pro oko vypadalo líp enduro.
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Ty stroje jsou skoro identicky (motor, elektrika, karbec...) Enduro ma vyztuhy na ramu, jine tlumice, vyfuk nahoru...
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj podle mě jsou výkonově srovnatelný ale nemužu to potrvrdit...Výhoda u elektronika je že se líp dostaneš ke karburaci...Protože nemá ty výztuhy na rámu to je asi tak cely...
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Tky, by mě to zajímalo x)
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
čau vi ze to sem nepatří ale chci se zeptet je stejný sedlo na simsonovi scootru jako na enduru?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
a o hodně nebo by tam nějak šlo ??
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni,,jsou jinaci
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, pls. změřte mi někdo šuplerou venkovní průměr výfukovýho kolena 638mičky JAWY. Stavím model a potřebuji vybrat drát úměrný měřítku. Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: set      IP: uživatel10955    
38mm
 
 
Datum: 07. ledna 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
zdar myslite ze u serioveho fichtla pomuze k vykonu ladenej vyfuk oproti seriovému? v nabidce fichtlkramku mate za 500 kč, pomuze to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlmut: no na startě mají všichni lauf,ovšem po závodě to vypadá jinak :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Kdyby to byla tak, ajk rika Johny, tak na zavodech fekalu vsichni jezdi bez vyfuku .)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
ano,když to vemem od podlahy,tak pokud koupis hikone a pomocí ladění na brzdě ho naladíš na správnou vlnu,tak by mohla být vidina na nárůst výkonu v řádech desetin koně....úspěšnější cestou je vzít válec,drobet ho upravit a v kombinaci s origo karburatorem a origo vyfukem se tam dá najít klidně o jednoho koně víc a klidně posunout max.otáčky o 1000ot/min výš.... ale ona dobre serizena seriovka nejede vubec spatne.....jakmile se zacnes vrtat v karbecu,ve vyfuku a nebo dokonce ve válci tak okamžitě přijdeš o ten požitek jet proti kopci na zle podtočenou trojku,kdy motor ještě stále táhne odspoda....
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Johny:Ještě tu o červený karkulce...
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
To se budem hádat u upraveneeho 2T je vyfuk moooc dulezity spravne vyladeny vyfuk dela u 2T 30% vykonu
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk nikdy nezlepší výkon
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
Bez upravy samotnýho vejfuku ee :-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 10:23
 
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 3:47:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu