|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus potřeboval bych nákej odkaz kde prodávaj polepy na plasty na dyrt byke XB 31 díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 13:13
 ale já to mám na fichtla.
Datum: 15. prosince 2010 13:13
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 http://www.motopolepy.com/
Zkus to tady
Datum: 15. prosince 2010 11:46
 Tady jsi na Fichtl Pokecu
Datum: 15. prosince 2010 7:14
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 Zdar tak si chci obědnat 10z sekundárko a nemůžu na to najít tu speciální matku pls pomocte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:55
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 ok díky že jses zeptal.....tak já si na Sobík obědnám prozatim 11z a pak až budu dělat generálku tak si to obědnám s tou další obědnávkou
Datum: 15. prosince 2010 21:55
 a nebo pokud nepospícháš tak vydrž s objednávkou, ptal sem se sesy a matky přímo na tohle sekundárko se sraženýmy rohy budou zase po novým roce...
Datum: 15. prosince 2010 14:03
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 Díky... prošel jsem to tu už asi 10x a nenašel a nechci moc experimentovat aby mi to o závodě neselhalo ale fakt díky za rady
Datum: 14. prosince 2010 18:52
 ano spešl matici opravdu potřebuješ, jeden čas sem taky jezdil na 10z sekundáru, takže jí někde možná našel v dílech ale mám toho moc, takže teď jí hledat nebudu, měl sem jí přímu originál z fichtl krámku, spešl matka protože jak karlos zmínil, s origo maticí by nedosedal řetěz na celý sekundár a vozil by se po matici. Matici sesa tady měl jestli jí nemá už to je možný ale není na tom nic těžkýho byla to origo matice, pouze hrany jsou seříznuty a je uspůsobena tak aby se dala dotáhnout nástavcem z gola sady. takže když tomu dáš chvíli v dílně, vezmeš si pilník tak nebude problém. Jinak prohlídni ještě jednou zboží opravdu tu v nabídce byla za 30 kaček myslím, a podložku budeš muset obrousit aby co nejméně překážela, opravdu když nasadíš řetěz tak i se spešl maticí je to tip ťop, vyzkoušeno při jednom závodě a pár tréningách..
Datum: 14. prosince 2010 16:54
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Já udělal trošku prasárničku a vzal tu origo pilníkem a dotáh sikovkama.
Datum: 14. prosince 2010 16:52
 no fichtlackej naboj a sekundar vubec uz jsem dlouho nevidel, takze nevim jakou ma matice tloustku a mozna to bude blbost, ale co treba ji sliznout na soustruhu a pak na ni udelat drazky na klic ? Spis je to napad  . Mela by byt mensi nejspis proto, ze kolecko je male a matice by zasahovala az do zubu a retez by na nem poradne nesedel.
Datum: 14. prosince 2010 14:31
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
Datum: 14. prosince 2010 8:00
 nepleteš si to s primárem ?
Datum: 13. prosince 2010 22:42
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 píše se tam spiciální matice nwm no
Datum: 13. prosince 2010 21:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Speciální matku?? Myslím, že matice sekundárka bejt spešl nemusí... nemyslíš zajišťovací plíšek pod tu matici?
Datum: 13. prosince 2010 21:31
Jméno: KyblikMates
IP: uživatel7037
 Zdar nevíte někdo kde se dá sehnat ocelová vata nejjemnější hrubost. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:51
Jméno: KyblikMates
IP: uživatel7037
 blazen má pronikavou inteligenci  ales: no jasný ale všude kde se ptám drogerka stavebniny železářství nikde neznaj nevěděj nevim asi to vzdám
Datum: 15. prosince 2010 21:51
 Kyblik: Tipoval bych to na kovomat nebo drogerii, tam se zkus poptat. Nebo nějaké železářství.
Datum: 13. prosince 2010 21:01
 v obchode
Datum: 13. prosince 2010 18:22
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Hoj draci,\r\npotřeboval bych poradit s jedním překladem na výpočet časování od Jeningse našel jsem tam frázy :\r\n\r\n,,Let us begin with a hypothetical exhaust port timing of 170-degrees duration, and an engine speed of 7000 rpm - the speed at which we intend that the engine should develop maximum power." \r\n\r\nPotom je tam jěště dosazeno ve vzorci, že těch 170 je the port-open period, in degrees.\r\nNo a nevím si rady s tím co za úhel je těch 170.Je to časování výfuku (úhel zavření - úhel otevření) nebo je to doba kdy se otvírá ?\r\nDíky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 170-degrees duration -znamená- 170° trvání-neboli co říká ZdenekK
Datum: 14. prosince 2010 10:54
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10477
 jaký odečítání? Když se začne otevírat výfukový kanál, tak jsi na 0° ....otočíš klikovku a jak se výfuk zavře máš úhel časování výfuku..... nehledej v tom vědu.
Datum: 13. prosince 2010 21:30
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Takže je to úhel otevření mínus úhel zavření ?
Sorry za blbé dotazy jsem začátečník, ale i tak díky za radu...
Datum: 13. prosince 2010 19:25
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10477
 Jedná se o časování, tj. doba otevření v úhlových stupních.
Datum: 13. prosince 2010 19:00
 zdar draci mam dotaz , změní se hodně výkon na fichtlovi když tam dam karbec z motorovky ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 12:48
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 na fichtlovi se víc zvýší výkon,když kompletně vyčistíš karburátor,přetěsníš celé sání,koupíš nový víc pruchozi vzduchovy filtr,nove trysky,plovák,ventil,šoupě a jehlu
Datum: 14. prosince 2010 12:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neblázni ti to pak bude kácet stromy
Datum: 13. prosince 2010 21:52
 Přesně! V karburátoru výkon není! Jen to mega udusíš a nepojede to vůbec! Pokud nemáš patřičný zkušensoti s naladěním tak se ti to nepovede... zkusit se dá vše, chce to laborovat
Datum: 13. prosince 2010 21:06
Jméno: fichltar
IP: uživatel9614
 http://www.out2win.com/catalog/tillotson.html
Datum: 13. prosince 2010 20:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 karbec tillotson z motorovky rv 63 s difuzorem 18-19 mm mě i u serie mile potešil, (po zprávném nalazení nehrozí žádné zadření atd)
Datum: 13. prosince 2010 17:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel10849
 Dej tam karbec z Hondy CBR 250, ta toci i 20 000ot/min, urcitě to zvysi vykon  ... V karbecu vykon nehledej, pokud nemáš upravovany motor..
Datum: 13. prosince 2010 16:42
 Se podivej jaké ložiska má taková pila a jaké ložisko má fichtl. Skoro větší než celý motor z pily  Asi bys to zadřel tím že by to dostávalo málo směsy
Datum: 13. prosince 2010 16:36
 já si právě myslim ze pila ma vetsi otacky ...takze by se zvysil vykon
Datum: 13. prosince 2010 15:53
Jméno: hh
IP: uživatel10847
 vzhledem k znalostem tazatele bych řekl že velmi, a to k horšímu...
Datum: 13. prosince 2010 15:18
 Čest chlapci potřebuju radu jakou membranu použit na sání do fichtla máte zkzšenosti? Poradte kdo jste kupoval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 21:07
 klapka je moc pěkná na pohled,ale když si pročteš trochu vic teorie tak zjistíš že symetrák je vyhodnějši už i z toho že nezkurviš pulku nebo snad celej motor abys přišel na to že to bude stát za hovno,jinak samozdřejmě kdo to umi tak tomu to jede jak ďas...Taky sem o tom uvažoval ale ladit třikanál...no,zaručenějši je fakt"hrát si"s dvoukanálem jak bylo řečeny niže  D
Datum: 13. prosince 2010 21:07
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 onehdy si mi naskytla dobrá nabídka a koupil jsem tyhle: http://www.scooter-tuning.cz/klapky-stage6-by . Odborník úspěšně jezdící Stadiony je chválil. Budou zřejmě vhodnější pro točivější motory a maj nechutně velkou plochu. Ještě se dají koupit na piaggio http://www.scooter-tuning.cz/klapky-stage6-by-50 jsou myslím o něco větší (širší i vyšší), větší plocha -> ale zase horší zástavba, zmíněná spodní komprese a kupa dalšího, já tomu nerozumím. Ještě jsem je nejezdil.
Datum: 13. prosince 2010 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 tak to by mi moc zajimalo! už ses se symetrákem dostal na takovou uroven,ze casovani saciho kanalu není vhodné pro rozvod sání pístem? nebo plánuješ 3 kanál pod klapkou? nebo zadní kanál z kliky pod klapkou a novou vložku? docela mi to zajímá,mám radost ze sou tu i odborníci  .....vsude na netu se "plácaj" s 8-9 koňovejma symetrákama ( bez klapky ) a jede jim to....samozrejmne ty už budeš na vyšším levelu předpokládám  že se klapek prodává hafo,ale tak 10% je vhodnejch pro fichtla s malou spodní kompresí asi víš předpokládam.....ja s klapkáčem zkušenost nemam,jsem jen přizdisráč,kterej si hraje s dvoukanálovejma symetrákama....
Datum: 13. prosince 2010 13:14
Jméno: Oliss
IP: uživatel10843
 Čaute draci chtěl bych nějak pošpelit svého Mustanga newite jaká by byla nejlepší vydlice když to chcu tak o 10cm výš?a zadní tlumiče tak o 10cm díky a ještě napište svůj názor jak vytunit mustanga aby líp jel  ale prosím né moc za draho díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 20:51
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 no tka vyte jak sem to myslel  nejaký kačky by se sehnaly ale čím levnější tím lepší  .-)
Datum: 15. prosince 2010 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 za levno si namaluj kulisy.....kdyz nastavis origo vidle,budou se lamat v brejlich...upravovat origo díly do "crosu"nemá význam a jak vidím tak díly potřebné pro solidní upravu do terenu kupovat nebudes....tak si namaluj na nadrz nejake cislo,misto svetlometu dej tabulku a budes maxi mega hustej frajer.....upravit motor se dá snadno,ale bez předešlé GOmotoru která opět něco stojí je to k ničemu.....
Datum: 13. prosince 2010 10:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přední a zadní vidle ze simsona no a jestli chceš tunit do pár korun tak můžeš tak maximálně vyměnit kroužky  a olej v převodovce
Datum: 12. prosince 2010 20:18
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 16:30
 cus! no podla tych pomeroch som spravil pilivy diagram no to je naozaj 4q bez jednicky  na seriovy stroj docela nevhodny
Datum: 16. prosince 2010 16:30
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 diky moc
Datum: 16. prosince 2010 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 poměry pro rychlej 3Q 21/17 jsou: I. 0.49 , II. 0.73 , III. 1 ...převodovka petra adamce je "4Q bez jedničky"....takze cca I. 0.5 II. 0.75 III. 1.0 ...presny pocet zubu noveho soukoli ti nepovim,protoze jsem se vsiml,ze ti to nerekl ani petr.....opravdu ty převodovky jsou na 98% stejné ....pokud uvažuješ o koupi,nechal bych si projít hlavou,zda by nebylo dobré koupit prevodovku na jehlách
Datum: 13. prosince 2010 11:11
Jméno: 1
IP: uživatel6804
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 16:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel10849
 Jak řekl standa..V německu koupiš vše, ale je to jen o penezich..Neni problem postavit 20ti konoveho simsona ale to je zase o penezich..
Datum: 13. prosince 2010 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 proč by ne....na simsony prodavaj v německu 70-tkový kartery,spojku,primár,80,90 až 130ccm válce a k nim určené sání,filtry,karburátory....výfuky,převodovky,zapalování taktéž...koupíš vše....jen to sešroubovat a naladit smes a na zapalovani dat rysku proti rysce....to neni umění,ani ladění,ale byznys.... dobrej byznys......!!! Bohužel (a možná díky bohu) na fichtla seženeš minimum a o sešroubování to neni!
Datum: 13. prosince 2010 11:53
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 v polsku je možné vše!
Datum: 12. prosince 2010 18:40
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to teda neni ale co uz
Datum: 12. prosince 2010 18:17
 Nazdar draci, mám dotaz. Lze narvat do rámu jawa 20 nějakou krosovou pneumatiku? Sice ten mitas je takový s lepším vzorkem ale mě se jedná o nějaký drapák. Protože už teďka i když je pneu velmi sjeté je mezi kolem a rámem max centimetr místa. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 12:11
 tak to zní zajímavě  zanech odkaz na fotky, docela by mě zajímalo jak to vypadá motor v pionýrovým základu a ještě dělaný na kross, popřípadě pošli fotky na kolombo.u@seznam.cz , abych se mohl podívat.. to se jentak nevidí  budu se těšit. K
Datum: 13. prosince 2010 12:11
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Děkuji moc, tohle jsem potřeboval vědět. O nějaký předpis se mi stejně nejedná protože jsem použil součástky co dům dal a postavil jsem krosku z rámu pincka a motoru ze 175, jen gumy jsou v bídném stavu, takže se sháním po nějakém obutí. Mám to jen tady na pole a kolem na vyblbnutí, když mi přítelkyně nechce nějaké to pořádné enduro dovolit.
Datum: 13. prosince 2010 8:59
 no 3*16 už je víc jak předepsaná 2.75*16, ale i tak by se to vlízt mělo, ale pokud chceš obout pneu tohodle typu, tak kup klasický vzorek tenhle se na pionýry nedával, ale pokud chceš něco s větším vzorkem tak když se podíváš do mého profilu na toho zelenýho pincka tak vzadu je mitaska 3,00*16 a ještě ke všemu hrubý drapák a normálně se mi vešla ještě je tam místo, nic sem neupravoval, vpředu mám mitasku 2*75 drapák jemnější a taky v poho, tak pokud chceš spíš enduro vzorek a ne uplnej drapec kup tohle http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/enduro-16/mitas-2-75-16-m-c-46p-reinf-tt-e-06.html velikostí se rovná originálu, nacpeš jí tam uplně v poho, a docela i drží v terénu pěkně =) a není to uplně extremní krosovej drapec taková střední cesta.
Datum: 12. prosince 2010 20:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3,00 x 16 je moc velká...jako vejde se tam , ale je to zbytečný...kup si normálně drapák 2,75 x 16 ..musí se tam vejít ...kdyžtak si prodluž řetěz o článek nebo 2
Datum: 12. prosince 2010 20:28
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
Datum: 12. prosince 2010 20:07
 asi uplně nechápu tvůj dotaz, ty tam už máš drapák od mitasu a nevyhovuje a chceš od jiný značky nebo o co jde? Kdyžtak mi to upřesni, já na mitaskách jezdím fechtlcupy a jsou v pohodě, kdyžtak zanech odkaz kterou mitasku nebo typ máš.. potom budu vědět jak si to myslel, mitas opravdu nejsou špatný drapce na pincka to stačí, nebo tam máš ted silniční pneu od mitasu? nebo o co jde v tohle dotazu ? ?
Datum: 12. prosince 2010 18:47
 Zdarec, hledám nekoho kdo by mi stočil kliku na 80mm (rozlisovana je). Nejlépe nekdo ze Slovenska. Zaplatim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:47
Datum: 12. prosince 2010 14:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Zdravim. Co si myslíte o ložiskách na kliku? ZVL nebo SKF? Bude to pionýr na běžné ježdění mezi vesnicema, případně někam dál, ale žádný závody, žádná snížená hlava (ani nic co by snižovalo životnost ložisek). Tak by mě zajímalo, co byste doporučovali, chci mít na dlouho pokoj, ale zase bych nerad vyhodil 5x tolik za SKF, když by ZVL splnily stejnou funkci. Díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 16:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 ZVL to je přece osvědčená kvalita, SKF moc nemusím jednou to je made in italy podruký finland
Datum: 13. prosince 2010 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 do seriovky seriový ložiska.....co víc dodat....
Datum: 13. prosince 2010 13:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kazdej vyrobce ma nekolik kvalit lozisek. U pionyra jsem zjistil ze je potreba spise jen jedno kvalitni lozisko a to pod kolecko co je retez z venku tam je to nejvic namahany a taky do víka.
Datum: 12. prosince 2010 19:50
 hh: v kvalitě sem nepoznal rozdíl, když sem dělal motory drží oboje a fungují jak mají, jde jen o to že jsou dražší, protože si myslím že to je jako ze vším, že platíš pouze značku.. ikdyž kvalitou jsou srovnatelný, ale třeba v nich nikdo jiný rozdíl našel, já tedy ne..
Datum: 11. prosince 2010 20:44
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 zvl-zkl montuju do všeho, a že jsem už spáchal různý zvěrstva tak ložiska nezradily nikdy
Datum: 11. prosince 2010 19:40
 Na normální ježdění ZVL bohatě stačí
Datum: 11. prosince 2010 19:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 budu nakupova u autorizovanýho prodejce SKF, kterej je zároveň smluvním prodejcem ZVL, takže plagiátu se nebojim... spíš jde o to proč dávat několika násobně víc za drahý ložisko když slovenský by to zvládlo taky.. u nejspíš už jsem se rozhodl, pro ZVL..
Datum: 11. prosince 2010 19:34
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 zkušenosti s tim nemam ,ale v lete se chystam na GO a budu davat SKF...podle me to má smysl...
Datum: 11. prosince 2010 18:22
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Myslím že u obojího máš stejnou šanci, že narazíš na čínskej plagiát. Tam pak bude životnost stovky km.
Datum: 11. prosince 2010 18:05
 děláte z tech ložisek chuáčky..... dá se na nich najet 30tis bez problému....
Datum: 11. prosince 2010 17:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja sem dal standart zvl bez vule c3 a nemam s tim problem , sice sem mel ze zacatku spatn svedomi  ale mam na tom najeto pres 2000 km a zadnej problem
Datum: 11. prosince 2010 17:01
 cus! no ja som zvolil do mojho motoru vsade SKF... lebo som za dlchy cas schánal vsetky nové a originalné diely a dal som tam spickové aby to vydrzalo co najdlchsi cas,,podla mna stoji za to
Datum: 11. prosince 2010 16:38
Jméno: Karlos
IP: uživatel1163
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 16:17
Datum: 11. prosince 2010 16:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 shrek: do sifonu byly bombičky s oxidem uhličitym, tim bys to akorád udusil
Datum: 11. prosince 2010 15:29
 Podle mě to bude mít stejnej efekt, když do sání fouknete startovací sprej.
Datum: 11. prosince 2010 13:18
 měli jsme sifon, šlehačkovač nemáme ale co to bylo za bombičku to nevím...
Datum: 11. prosince 2010 11:07
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 shrek ®: je možný že jsi použil bombičky s CO2 náplní, ty se myslim používaj když si chceš udělat sifón  A CO2 se používá na hašení
Datum: 11. prosince 2010 9:48
 dik ale proč teda ty otáčky nevyletěli?
Datum: 11. prosince 2010 9:05
Jméno: Karlos
IP: uživatel1163
 kubiq ® : Asi se na to fakt vys**u...Na tohle ho mám moc rád a tohle bych mu neudělal..Já že sem to jen našel a zajímalo mě jakej na to máte názor a podle toho bych to zkusil a nebo se na to vys**l. Díky.
Datum: 11. prosince 2010 8:32
 pokud to budeš chtít mermomocí skusit tak si sežeň více podkladů a to si pořádně pročti, ale nazapomeň ten motor na to není stavěný a tak by sis ho mohl oddělat třeba tím, že ti ta ojnice odejde já bych zrovna tohle nejspíš nezkoušel..je to spíš úprava z nudy.. na tohle bys musel mít přeplňovanýho závoďáka aby fungovala jak má...aspoň to je můj názor
Datum: 11. prosince 2010 0:18
Jméno: Karlos
IP: uživatel1163
 Já se právě dost bojim o ojinici aby nerupla nebo s enějak nepokurvila...
Datum: 10. prosince 2010 23:25
 boocher: ojnice by se neměla zlomit.. maximálně deformovat ale zlomit, to ne.. jedině že to byl zmetek
Datum: 10. prosince 2010 23:14
 shrek: je to tim že oxid dusný nehoří...
Datum: 10. prosince 2010 22:51
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 už jsi někdy viděl aby N2O hořel? Základní princip spočívá v ochlazení směsi, tudíš se do válce dostane více kyslíku a pak jsem někde četl, že N2O se vysoké teplotě rozkládá na kyslík a dusík, takže zase více kyslíku. Proto ale dojde k dost velkému ochuzení směsy, takže dlouho bych to nezkoušel, pokud zároven nepřidáváte víc paliva
Datum: 10. prosince 2010 22:51
 s kámošem jsme to skoušeli fouknout do sání přímo ale nic to neudělalo a potom zme to skusily zapálit ten plyn co s toho šel a nic sirka zhasla,je možné že jsme měli špatné bombičky?
Datum: 10. prosince 2010 22:16
 Taky jsem to hledal... Jednou jsem to skoušel a zlomil jsem si ojnici uplně novou CKR.... Nevim proč jestli byl šmejd ta ojnice enbo jsem vůl já že jsem něco takého dělal
Datum: 10. prosince 2010 22:02
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zajimalobyme kde je ta MP3 ?? jinak pekny
Datum: 10. prosince 2010 21:45
Jméno: Milanu
IP: uživatel10837
 Zdravím draci. Potrebujem pomôcť zistiť čísla odtieňov na Jawu 250 Road King. Na Sudeten Jawa Maschaft to nie je. Chcel by som moju jafku obliecť do týchto farieb.
Vopred vám všetkým ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 18:03
Datum: 10. prosince 2010 18:03
Jméno: Viper023
IP: uživatel3912
 Použij google a uvidíš co to je
Datum: 10. prosince 2010 14:41
 Co je to Jawa 250 road king?
Datum: 10. prosince 2010 14:20
 Čaute lidi měl bych dotaz ktery z těch filtru v odkazu mi pude na meho mustanga bez problemu a jestli se treba zlepsi vykone nobo naopak neco zhorci .. dik zarady atd... DIK MOC VSEM !
http://www.motokramek.cz/dily-tuning/&offset=30
piste tu nebo na mail je to jedno
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:09
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 takze v podstate ve funkcnosti je to blby .... ..? ..
Datum: 12. prosince 2010 14:09
 Musíš to odladit různejma tryskama,vtip je v tom že tenhle filtr neodladíš protože bude chtít při sebemenší změně prostředí zase jinou trysku(teplo,zima,déšt,mlha,garáž,venek atd.)
Datum: 10. prosince 2010 15:29
 sadou trysek ? .. nejsem v tom zase tak zkuseny ... dik ...
a pls nejaky navod na pripadne laděni karburátoru .. nemáte ? ... dik
Datum: 09. prosince 2010 21:01
 Jestli to doladíš sadou trysek tak je bez problému.
Datum: 09. prosince 2010 19:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 zmeni sa zvuk,a zalezi jak ktery pionir mne to z takym nejelo dobre ale zase kamardovi to jelo dobre , mne sa to dusilo ale to kedtak doladis karburator.
Datum: 09. prosince 2010 18:53
 no nebo ten .. to už je skoro jedno ten se mi teš líbil ale měl bych dotaz jestli to nějak motorce pomůže nebo naopak nebo se v podstatě nic nezmění až na vzhled .. ? DíK ...
Datum: 09. prosince 2010 18:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
Datum: 09. prosince 2010 18:06
 Ahoj,
chtěl bych si dát na mustanga zadní tlumiče ze simsona. Nemám však simsoňácké doma ještě. Proto se chci zeptat, jestli jsou stejně vzdálené středy ůchytů ( na mustangových a simsoňáckých vidlích ).
Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 23:05
Datum: 09. prosince 2010 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty z elektronika ti tam půjdou , ale na ty stavitelný z endura musíš předělat držáky
Datum: 07. prosince 2010 22:34
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 Cus lidi ... chci si vylepšit sveho mustanga, nebo zatim spiše jen přelakovat, ale mám dylema na jakou barvu ... chtěl bych totiž asi zachovat lak na nadrži atd... takže bych chtěl přelakovat jen blatníky a vidlici. A nevím na jakou barvu. chtěl bych aby byl trošku do stylu crossu ale nechci předělavat různe komponenty jen tu barvu a nebo nějaké maličkosti.... Dík za rady + foto
http://svet21.euweb.cz/gallery/motorka/IMAG0090.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 9:39
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 ok a kdybych se teda pustil do vseho tak jakou kombinaci navrhujete ? Dík
Datum: 08. prosince 2010 9:39
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nevim, ale podle me chces zachovat tu nejhnusnejsi barvu co na motorce je, ja bych blatniky ani vidle nelakoval, libi se mi takovahle kombinace a spis resil lak na nadrz
Datum: 07. prosince 2010 23:06
 zdarec mate někdo skušenosti s karburátorem ze simsona na fechtlovy? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:32
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak tak, někdo říká že to má užší dyfuzor, ale zavěšený plovák, lepší štelovatelnos... Já to mám na nulapěti a jede to dobře a ani nemusím tolik držet plyn a jede to a spotřeba jak kozidech...
Datum: 07. prosince 2010 20:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 no o tom by se dalo polemizovat
Datum: 07. prosince 2010 19:27
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 já osobně ne. ač se hodně říká,že karb ze simsona je úžší a bla bla bla a že by to mělo jet méně,není to pravda. Něco málo na vršku to s ním ztrácí,ale díky "dokonale" seriditelné směsi se dá najít pěknej kus výkonu v celém rozsahu otáček....
Datum: 07. prosince 2010 15:30
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, hale mám dotaz, jestli by mi přední vidlice ze simsona pasovaly na babettu 210 ? jako jestli bych musel upravit ten držák př. vidlic ? nebo by to tam sedlo ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 7:52
Jméno: kubiq
IP: uživatel5754
 upravis to tak ze převařis celej krk ze sima nebo si na si na soustruhu vytocis misky do kerych ti ty loziska padnou a ty tam pak nasadis nebo privaris a tim ti tam ten krk padne a nemusis nad tim dal spekulovat, nebo ho tam skus vsadit treba tam loziska padnou tak treba bude stacit ten krk jen vypodlozit myslim ze bude dlouhej zbytecne, jinak promin za hacky carky... Pisu z mobilu a tam je moc nepouzivam
Datum: 05. prosince 2010 7:52
 hele to nwm ja ti nikdy nedelal
Datum: 04. prosince 2010 22:47
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 a nevíš v čem se to upravuje ? to se tam navařuje ten držák ze simsona ? nebo co \?
Datum: 04. prosince 2010 22:12
 podle myho bys to musel nak upravit normalne bez uprav to tam nepude si myslim kdyz davas vidlice ze simpla taky na fichtla tak to taky musis predelat takzer to budes muset predelat
Datum: 04. prosince 2010 22:01
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 zdarec nemate někdo kontakt nebo web na toho pana co dělal bezkontaktní zapalováni z originálního zápalka dělal to na jawu 21 a na jawu 175 a na jawu 250 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 21:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Zalezi co si predstavujes pod slovem opravit a go... Kazdopadne kdybys sel do tohohle zapalka, muzu te poprosit o podrobny fotky a nejlip i schema?
Datum: 04. prosince 2010 21:28
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Co myslite je lepší si koupit bezkontakni zapalovani a nebo opravit to stary udělat go zapalovaní?
Datum: 04. prosince 2010 19:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 jawamaniacs.e-blog.cz
Datum: 04. prosince 2010 19:34
|



|