slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: machiste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus potřeboval bych nákej odkaz kde prodávaj polepy na plasty na dyrt byke XB 31 díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: machiste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale já to mám na fichtla.
 
 
Datum: 15. prosince 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel9958    
http://www.motopolepy.com/ Zkus to tady
 
 
Datum: 15. prosince 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: oskar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady jsi na Fichtl Pokecu :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2010 7:14
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
Zdar tak si chci obědnat 10z sekundárko a nemůžu na to najít tu speciální matku pls pomocte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
ok díky že jses zeptal.....tak já si na Sobík obědnám prozatim 11z a pak až budu dělat generálku tak si to obědnám s tou další obědnávkou
 
 
Datum: 15. prosince 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo pokud nepospícháš tak vydrž s objednávkou, ptal sem se sesy a matky přímo na tohle sekundárko se sraženýmy rohy budou zase po novým roce...
 
 
Datum: 15. prosince 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
Díky... prošel jsem to tu už asi 10x a nenašel a nechci moc experimentovat aby mi to o závodě neselhalo ale fakt díky za rady :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano spešl matici opravdu potřebuješ, jeden čas sem taky jezdil na 10z sekundáru, takže jí někde možná našel v dílech ale mám toho moc, takže teď jí hledat nebudu, měl sem jí přímu originál z fichtl krámku, spešl matka protože jak karlos zmínil, s origo maticí by nedosedal řetěz na celý sekundár a vozil by se po matici. Matici sesa tady měl jestli jí nemá už to je možný ale není na tom nic těžkýho byla to origo matice, pouze hrany jsou seříznuty a je uspůsobena tak aby se dala dotáhnout nástavcem z gola sady. takže když tomu dáš chvíli v dílně, vezmeš si pilník tak nebude problém. Jinak prohlídni ještě jednou zboží opravdu tu v nabídce byla za 30 kaček myslím, a podložku budeš muset obrousit aby co nejméně překážela, opravdu když nasadíš řetěz tak i se spešl maticí je to tip ťop, vyzkoušeno při jednom závodě a pár tréningách..
 
 
Datum: 14. prosince 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Já udělal trošku prasárničku a vzal tu origo pilníkem a dotáh sikovkama.
 
 
Datum: 14. prosince 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no fichtlackej naboj a sekundar vubec uz jsem dlouho nevidel, takze nevim jakou ma matice tloustku a mozna to bude blbost, ale co treba ji sliznout na soustruhu a pak na ni udelat drazky na klic ? Spis je to napad ;-) . Mela by byt mensi nejspis proto, ze kolecko je male a matice by zasahovala az do zubu a retez by na nem poradne nesedel.
 
 
Datum: 14. prosince 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
 
 
Datum: 14. prosince 2010 8:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepleteš si to s primárem ? :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
píše se tam spiciální matice nwm no
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Speciální matku?? Myslím, že matice sekundárka bejt spešl nemusí... nemyslíš zajišťovací plíšek pod tu matici?
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: KyblikMates      IP: uživatel7037    
Zdar nevíte někdo kde se dá sehnat ocelová vata nejjemnější hrubost. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: KyblikMates      IP: uživatel7037    
blazen má pronikavou inteligenci :-) ales: no jasný ale všude kde se ptám drogerka stavebniny železářství nikde neznaj nevěděj nevim asi to vzdám :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kyblik: Tipoval bych to na kovomat nebo drogerii, tam se zkus poptat. Nebo nějaké železářství. :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v obchode
 
 
Datum: 13. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Hoj draci,\r\npotřeboval bych poradit s jedním překladem na výpočet časování od Jeningse našel jsem tam frázy :\r\n\r\n,,Let us begin with a hypothetical exhaust port timing of 170-degrees duration, and an engine speed of 7000 rpm - the speed at which we intend that the engine should develop maximum power." \r\n\r\nPotom je tam jěště dosazeno ve vzorci, že těch 170 je the port-open period, in degrees.\r\nNo a nevím si rady s tím co za úhel je těch 170.Je to časování výfuku (úhel zavření - úhel otevření) nebo je to doba kdy se otvírá ?\r\nDíky moc za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10852    
170-degrees duration -znamená- 170° trvání-neboli co říká ZdenekK
 
 
Datum: 14. prosince 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10477    
jaký odečítání? Když se začne otevírat výfukový kanál, tak jsi na 0° ....otočíš klikovku a jak se výfuk zavře máš úhel časování výfuku..... nehledej v tom vědu.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Takže je to úhel otevření mínus úhel zavření ? Sorry za blbé dotazy jsem začátečník, ale i tak díky za radu...
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10477    
Jedná se o časování, tj. doba otevření v úhlových stupních.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam dotaz , změní se hodně výkon na fichtlovi když tam dam karbec z motorovky ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10852    
na fichtlovi se víc zvýší výkon,když kompletně vyčistíš karburátor,přetěsníš celé sání,koupíš nový víc pruchozi vzduchovy filtr,nove trysky,plovák,ventil,šoupě a jehlu
 
 
Datum: 14. prosince 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neblázni ti to pak bude kácet stromy :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně! V karburátoru výkon není! Jen to mega udusíš a nepojede to vůbec! Pokud nemáš patřičný zkušensoti s naladěním tak se ti to nepovede... zkusit se dá vše, chce to laborovat
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: fichltar      IP: uživatel9614    
http://www.out2win.com/catalog/tillotson.html
 
 
Datum: 13. prosince 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
karbec tillotson z motorovky rv 63 s difuzorem 18-19 mm mě i u serie mile potešil, (po zprávném nalazení nehrozí žádné zadření atd)
 
 
Datum: 13. prosince 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10849    
Dej tam karbec z Hondy CBR 250, ta toci i 20 000ot/min, urcitě to zvysi vykon :-) ... V karbecu vykon nehledej, pokud nemáš upravovany motor..
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se podivej jaké ložiska má taková pila a jaké ložisko má fichtl. Skoro větší než celý motor z pily :-D Asi bys to zadřel tím že by to dostávalo málo směsy
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si právě myslim ze pila ma vetsi otacky ...takze by se zvysil vykon
 
 
Datum: 13. prosince 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10847    
vzhledem k znalostem tazatele bych řekl že velmi, a to k horšímu...
 
 
Datum: 13. prosince 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest chlapci potřebuju radu jakou membranu použit na sání do fichtla máte zkzšenosti? Poradte kdo jste kupoval. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klapka je moc pěkná na pohled,ale když si pročteš trochu vic teorie tak zjistíš že symetrák je vyhodnějši už i z toho že nezkurviš pulku nebo snad celej motor abys přišel na to že to bude stát za hovno,jinak samozdřejmě kdo to umi tak tomu to jede jak ďas...Taky sem o tom uvažoval ale ladit třikanál...no,zaručenějši je fakt"hrát si"s dvoukanálem jak bylo řečeny niže :-DD
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
onehdy si mi naskytla dobrá nabídka a koupil jsem tyhle: http://www.scooter-tuning.cz/klapky-stage6-by . Odborník úspěšně jezdící Stadiony je chválil. Budou zřejmě vhodnější pro točivější motory a maj nechutně velkou plochu. Ještě se dají koupit na piaggio http://www.scooter-tuning.cz/klapky-stage6-by-50 jsou myslím o něco větší (širší i vyšší), větší plocha -> ale zase horší zástavba, zmíněná spodní komprese a kupa dalšího, já tomu nerozumím. Ještě jsem je nejezdil.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
tak to by mi moc zajimalo! už ses se symetrákem dostal na takovou uroven,ze casovani saciho kanalu není vhodné pro rozvod sání pístem? nebo plánuješ 3 kanál pod klapkou? nebo zadní kanál z kliky pod klapkou a novou vložku? docela mi to zajímá,mám radost ze sou tu i odborníci;-).....vsude na netu se "plácaj" s 8-9 koňovejma symetrákama ( bez klapky ) a jede jim to....samozrejmne ty už budeš na vyšším levelu předpokládám;-) že se klapek prodává hafo,ale tak 10% je vhodnejch pro fichtla s malou spodní kompresí asi víš předpokládam.....ja s klapkáčem zkušenost nemam,jsem jen přizdisráč,kterej si hraje s dvoukanálovejma symetrákama....
 
 
Datum: 13. prosince 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: Oliss      IP: uživatel10843    
Čaute draci chtěl bych nějak pošpelit svého Mustanga newite jaká by byla nejlepší vydlice když to chcu tak o 10cm výš?a zadní tlumiče tak o 10cm díky a ještě napište svůj názor jak vytunit mustanga aby líp jel :-) ale prosím né moc za draho díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
no tka vyte jak sem to myslel:-) nejaký kačky by se sehnaly ale čím levnější tím lepší :-) .-)
 
 
Datum: 15. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
za levno si namaluj kulisy.....kdyz nastavis origo vidle,budou se lamat v brejlich...upravovat origo díly do "crosu"nemá význam a jak vidím tak díly potřebné pro solidní upravu do terenu kupovat nebudes....tak si namaluj na nadrz nejake cislo,misto svetlometu dej tabulku a budes maxi mega hustej frajer.....upravit motor se dá snadno,ale bez předešlé GOmotoru která opět něco stojí je to k ničemu.....
 
 
Datum: 13. prosince 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přední a zadní vidle ze simsona no a jestli chceš tunit do pár korun tak můžeš tak maximálně vyměnit kroužky :-D a olej v převodovce
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobry! aké máte skusenosti s tou prevodovkou v seriovom motore? http://jawaracing50.wbs.cz/3Q.JPG v pripade bol by som vdacny za pomer jednotlivych stupnov odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus! no podla tych pomeroch som spravil pilivy diagram no to je naozaj 4q bez jednicky :-( na seriovy stroj docela nevhodny
 
 
Datum: 16. prosince 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jenco      IP: uživatel7309    
diky moc
 
 
Datum: 16. prosince 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
poměry pro rychlej 3Q 21/17 jsou: I. 0.49 , II. 0.73 , III. 1 ...převodovka petra adamce je "4Q bez jedničky"....takze cca I. 0.5 II. 0.75 III. 1.0 ...presny pocet zubu noveho soukoli ti nepovim,protoze jsem se vsiml,ze ti to nerekl ani petr.....opravdu ty převodovky jsou na 98% stejné ....pokud uvažuješ o koupi,nechal bych si projít hlavou,zda by nebylo dobré koupit prevodovku na jehlách;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: 1      IP: uživatel6804    
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10849    
Jak řekl standa..V německu koupiš vše, ale je to jen o penezich..Neni problem postavit 20ti konoveho simsona ale to je zase o penezich..
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
proč by ne....na simsony prodavaj v německu 70-tkový kartery,spojku,primár,80,90 až 130ccm válce a k nim určené sání,filtry,karburátory....výfuky,převodovky,zapalování taktéž...koupíš vše....jen to sešroubovat a naladit smes a na zapalovani dat rysku proti rysce....to neni umění,ani ladění,ale byznys.... dobrej byznys......!!! Bohužel (a možná díky bohu) na fichtla seženeš minimum a o sešroubování to neni!
 
 
Datum: 13. prosince 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: pkf      IP: uživatel10792    
v polsku je možné vše!
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
to teda neni ale co uz
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Deko      E-mail:      IP: uživatel9903    
Nazdar draci, mám dotaz. Lze narvat do rámu jawa 20 nějakou krosovou pneumatiku? Sice ten mitas je takový s lepším vzorkem ale mě se jedná o nějaký drapák. Protože už teďka i když je pneu velmi sjeté je mezi kolem a rámem max centimetr místa. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to zní zajímavě :-D zanech odkaz na fotky, docela by mě zajímalo jak to vypadá motor v pionýrovým základu a ještě dělaný na kross, popřípadě pošli fotky na kolombo.u@seznam.cz , abych se mohl podívat.. to se jentak nevidí :-D budu se těšit. K
 
 
Datum: 13. prosince 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Děkuji moc, tohle jsem potřeboval vědět. O nějaký předpis se mi stejně nejedná protože jsem použil součástky co dům dal a postavil jsem krosku z rámu pincka a motoru ze 175, jen gumy jsou v bídném stavu, takže se sháním po nějakém obutí. Mám to jen tady na pole a kolem na vyblbnutí, když mi přítelkyně nechce nějaké to pořádné enduro dovolit.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 3*16 už je víc jak předepsaná 2.75*16, ale i tak by se to vlízt mělo, ale pokud chceš obout pneu tohodle typu, tak kup klasický vzorek tenhle se na pionýry nedával, ale pokud chceš něco s větším vzorkem tak když se podíváš do mého profilu na toho zelenýho pincka tak vzadu je mitaska 3,00*16 a ještě ke všemu hrubý drapák a normálně se mi vešla ještě je tam místo, nic sem neupravoval, vpředu mám mitasku 2*75 drapák jemnější a taky v poho, tak pokud chceš spíš enduro vzorek a ne uplnej drapec kup tohle http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/enduro-16/mitas-2-75-16-m-c-46p-reinf-tt-e-06.html velikostí se rovná originálu, nacpeš jí tam uplně v poho, a docela i drží v terénu pěkně =) a není to uplně extremní krosovej drapec taková střední cesta.
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
3,00 x 16 je moc velká...jako vejde se tam , ale je to zbytečný...kup si normálně drapák 2,75 x 16 ..musí se tam vejít ...kdyžtak si prodluž řetěz o článek nebo 2
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Nene, mám tam úplně starou gumu sjetou popraskanou, a to jsem přesně chtěl slyšet ten Mitas. Máš na myslí tuto? http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=19&products_id=259 Jen jsem se chtěl ujistit že se mi tam vleze :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi uplně nechápu tvůj dotaz, ty tam už máš drapák od mitasu a nevyhovuje a chceš od jiný značky nebo o co jde? Kdyžtak mi to upřesni, já na mitaskách jezdím fechtlcupy a jsou v pohodě, kdyžtak zanech odkaz kterou mitasku nebo typ máš.. potom budu vědět jak si to myslel, mitas opravdu nejsou špatný drapce na pincka to stačí, nebo tam máš ted silniční pneu od mitasu? nebo o co jde v tohle dotazu ? ?
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, hledám nekoho kdo by mi stočil kliku na 80mm (rozlisovana je). Nejlépe nekdo ze Slovenska. Zaplatim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus! oni ti urcite urobia http://www.kovoobrabanie.eu/serv01.htm
 
 
Datum: 12. prosince 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Zdravim. Co si myslíte o ložiskách na kliku? ZVL nebo SKF? Bude to pionýr na běžné ježdění mezi vesnicema, případně někam dál, ale žádný závody, žádná snížená hlava (ani nic co by snižovalo životnost ložisek). Tak by mě zajímalo, co byste doporučovali, chci mít na dlouho pokoj, ale zase bych nerad vyhodil 5x tolik za SKF, když by ZVL splnily stejnou funkci. Díky za názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
ZVL to je přece osvědčená kvalita, SKF moc nemusím jednou to je made in italy podruký finland
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
do seriovky seriový ložiska.....co víc dodat....
 
 
Datum: 13. prosince 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
kazdej vyrobce ma nekolik kvalit lozisek. U pionyra jsem zjistil ze je potreba spise jen jedno kvalitni lozisko a to pod kolecko co je retez z venku tam je to nejvic namahany a taky do víka.
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: v kvalitě sem nepoznal rozdíl, když sem dělal motory drží oboje a fungují jak mají, jde jen o to že jsou dražší, protože si myslím že to je jako ze vším, že platíš pouze značku.. ikdyž kvalitou jsou srovnatelný, ale třeba v nich nikdo jiný rozdíl našel, já tedy ne..
 
 
Datum: 11. prosince 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
zvl-zkl montuju do všeho, a že jsem už spáchal různý zvěrstva tak ložiska nezradily nikdy
 
 
Datum: 11. prosince 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na normální ježdění ZVL bohatě stačí
 
 
Datum: 11. prosince 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
budu nakupova u autorizovanýho prodejce SKF, kterej je zároveň smluvním prodejcem ZVL, takže plagiátu se nebojim... spíš jde o to proč dávat několika násobně víc za drahý ložisko když slovenský by to zvládlo taky.. u nejspíš už jsem se rozhodl, pro ZVL..
 
 
Datum: 11. prosince 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
zkušenosti s tim nemam ,ale v lete se chystam na GO a budu davat SKF...podle me to má smysl...
 
 
Datum: 11. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Myslím že u obojího máš stejnou šanci, že narazíš na čínskej plagiát. Tam pak bude životnost stovky km.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děláte z tech ložisek chuáčky..... dá se na nich najet 30tis bez problému....
 
 
Datum: 11. prosince 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau ja sem dal standart zvl bez vule c3 a nemam s tim problem , sice sem mel ze zacatku spatn svedomi :-D ale mam na tom najeto pres 2000 km a zadnej problem
 
 
Datum: 11. prosince 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus! no ja som zvolil do mojho motoru vsade SKF... lebo som za dlchy cas schánal vsetky nové a originalné diely a dal som tam spickové aby to vydrzalo co najdlchsi cas,,podla mna stoji za to
 
 
Datum: 11. prosince 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel1163    
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. prosince 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
shrek: do sifonu byly bombičky s oxidem uhličitym, tim bys to akorád udusil
 
 
Datum: 11. prosince 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě to bude mít stejnej efekt, když do sání fouknete startovací sprej.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měli jsme sifon, šlehačkovač nemáme ale co to bylo za bombičku to nevím...
 
 
Datum: 11. prosince 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
shrek ®: je možný že jsi použil bombičky s CO2 náplní, ty se myslim používaj když si chceš udělat sifón :-D A CO2 se používá na hašení :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik ale proč teda ty otáčky nevyletěli?
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel1163    
kubiq &#174; : Asi se na to fakt vys**u...Na tohle ho mám moc rád a tohle bych mu neudělal..Já že sem to jen našel a zajímalo mě jakej na to máte názor a podle toho bych to zkusil a nebo se na to vys**l. Díky. :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to budeš chtít mermomocí skusit tak si sežeň více podkladů a to si pořádně pročti, ale nazapomeň ten motor na to není stavěný a tak by sis ho mohl oddělat třeba tím, že ti ta ojnice odejde já bych zrovna tohle nejspíš nezkoušel..je to spíš úprava z nudy.. na tohle bys musel mít přeplňovanýho závoďáka aby fungovala jak má...aspoň to je můj názor
 
 
Datum: 11. prosince 2010 0:18
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel1163    
Já se právě dost bojim o ojinici aby nerupla nebo s enějak nepokurvila... :-(
 
 
Datum: 10. prosince 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: ojnice by se neměla zlomit.. maximálně deformovat ale zlomit, to ne.. jedině že to byl zmetek
 
 
Datum: 10. prosince 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: je to tim že oxid dusný nehoří...
 
 
Datum: 10. prosince 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
už jsi někdy viděl aby N2O hořel? Základní princip spočívá v ochlazení směsi, tudíš se do válce dostane více kyslíku a pak jsem někde četl, že N2O se vysoké teplotě rozkládá na kyslík a dusík, takže zase více kyslíku. Proto ale dojde k dost velkému ochuzení směsy, takže dlouho bych to nezkoušel, pokud zároven nepřidáváte víc paliva
 
 
Datum: 10. prosince 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s kámošem jsme to skoušeli fouknout do sání přímo ale nic to neudělalo a potom zme to skusily zapálit ten plyn co s toho šel a nic sirka zhasla,je možné že jsme měli špatné bombičky?
 
 
Datum: 10. prosince 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem to hledal... Jednou jsem to skoušel a zlomil jsem si ojnici uplně novou CKR.... Nevim proč jestli byl šmejd ta ojnice enbo jsem vůl já že jsem něco takého dělal
 
 
Datum: 10. prosince 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
zajimalobyme kde je ta MP3 ?? jinak pekny
 
 
Datum: 10. prosince 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Milanu      IP: uživatel10837    
Zdravím draci. Potrebujem pomôcť zistiť čísla odtieňov na Jawu 250 Road King. Na Sudeten Jawa Maschaft to nie je. Chcel by som moju jafku obliecť do týchto farieb. Vopred vám všetkým ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Milanu: Tak pokud vím tak JAWA 250 Road King se vyvážela do Kanady, je to verze "Kanada" a vypadá takto: http://www.jawamania.info/Files/gallery/202465/Reklamni%20plakat%20jawa-Kanada.jpg Čísla odstínů nevím, zkus kontaktovat tohoto pána: http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=54350 ,ten má zrenovovanou ČZ 250/475 verze kanada, dělali se tak i ČEZETY. :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Viper023      IP: uživatel3912    
Použij google a uvidíš co to je :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to Jawa 250 road king?
 
 
Datum: 10. prosince 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute lidi měl bych dotaz ktery z těch filtru v odkazu mi pude na meho mustanga bez problemu a jestli se treba zlepsi vykone nobo naopak neco zhorci .. dik zarady atd... DIK MOC VSEM ! http://www.motokramek.cz/dily-tuning/&offset=30 piste tu nebo na mail je to jedno :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
takze v podstate ve funkcnosti je to blby .... ..? ..:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš to odladit různejma tryskama,vtip je v tom že tenhle filtr neodladíš protože bude chtít při sebemenší změně prostředí zase jinou trysku(teplo,zima,déšt,mlha,garáž,venek atd.)
 
 
Datum: 10. prosince 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sadou trysek ? .. nejsem v tom zase tak zkuseny ... dik ... a pls nejaky navod na pripadne laděni karburátoru .. nemáte ? ... dik
 
 
Datum: 09. prosince 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to doladíš sadou trysek tak je bez problému.
 
 
Datum: 09. prosince 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
zmeni sa zvuk,a zalezi jak ktery pionir mne to z takym nejelo dobre ale zase kamardovi to jelo dobre , mne sa to dusilo ale to kedtak doladis karburator.
 
 
Datum: 09. prosince 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nebo ten .. to už je skoro jedno ten se mi teš líbil ale měl bych dotaz jestli to nějak motorce pomůže nebo naopak nebo se v podstatě nic nezmění až na vzhled .. ? DíK ...
 
 
Datum: 09. prosince 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
 
 
Datum: 09. prosince 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych si dát na mustanga zadní tlumiče ze simsona. Nemám však simsoňácké doma ještě. Proto se chci zeptat, jestli jsou stejně vzdálené středy ůchytů ( na mustangových a simsoňáckých vidlích ). Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Z elektronika mám já na fichtlu, pasujou tam dobře, akorát maj užší uchycení a je třeba tam udělat nějaké vymezení nebo v nouzi několik podložek http://jawa50rm.wbs.cz/rm/evo2/bt_v.jpg
 
 
Datum: 09. prosince 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty z elektronika ti tam půjdou , ale na ty stavitelný z endura musíš předělat držáky
 
 
Datum: 07. prosince 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
Cus lidi ... chci si vylepšit sveho mustanga, nebo zatim spiše jen přelakovat, ale mám dylema na jakou barvu ... chtěl bych totiž asi zachovat lak na nadrži atd... takže bych chtěl přelakovat jen blatníky a vidlici. A nevím na jakou barvu. chtěl bych aby byl trošku do stylu crossu ale nechci předělavat různe komponenty jen tu barvu a nebo nějaké maličkosti.... Dík za rady + foto http://svet21.euweb.cz/gallery/motorka/IMAG0090.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
ok a kdybych se teda pustil do vseho tak jakou kombinaci navrhujete ? Dík
 
 
Datum: 08. prosince 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Nevim, ale podle me chces zachovat tu nejhnusnejsi barvu co na motorce je, ja bych blatniky ani vidle nelakoval, libi se mi takovahle kombinace a spis resil lak na nadrz
 
 
Datum: 07. prosince 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mate někdo skušenosti s karburátorem ze simsona na fechtlovy? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak tak, někdo říká že to má užší dyfuzor, ale zavěšený plovák, lepší štelovatelnos... Já to mám na nulapěti a jede to dobře a ani nemusím tolik držet plyn a jede to a spotřeba jak kozidech... :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
no o tom by se dalo polemizovat :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
já osobně ne. ač se hodně říká,že karb ze simsona je úžší a bla bla bla a že by to mělo jet méně,není to pravda. Něco málo na vršku to s ním ztrácí,ale díky "dokonale" seriditelné směsi se dá najít pěknej kus výkonu v celém rozsahu otáček....
 
 
Datum: 07. prosince 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, hale mám dotaz, jestli by mi přední vidlice ze simsona pasovaly na babettu 210 ? jako jestli bych musel upravit ten držák př. vidlic ? nebo by to tam sedlo ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel5754    
upravis to tak ze převařis celej krk ze sima nebo si na si na soustruhu vytocis misky do kerych ti ty loziska padnou a ty tam pak nasadis nebo privaris a tim ti tam ten krk padne a nemusis nad tim dal spekulovat, nebo ho tam skus vsadit treba tam loziska padnou tak treba bude stacit ten krk jen vypodlozit myslim ze bude dlouhej zbytecne, jinak promin za hacky carky... Pisu z mobilu a tam je moc nepouzivam
 
 
Datum: 05. prosince 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele to nwm ja ti nikdy nedelal
 
 
Datum: 04. prosince 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
a nevíš v čem se to upravuje ? to se tam navařuje ten držák ze simsona ? nebo co \?
 
 
Datum: 04. prosince 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle myho bys to musel nak upravit normalne bez uprav to tam nepude si myslim kdyz davas vidlice ze simpla taky na fichtla tak to taky musis predelat takzer to budes muset predelat
 
 
Datum: 04. prosince 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
zdarec nemate někdo kontakt nebo web na toho pana co dělal bezkontaktní zapalováni z originálního zápalka dělal to na jawu 21 a na jawu 175 a na jawu 250 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Zalezi co si predstavujes pod slovem opravit a go... Kazdopadne kdybys sel do tohohle zapalka, muzu te poprosit o podrobny fotky a nejlip i schema? :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Co myslite je lepší si koupit bezkontakni zapalovani a nebo opravit to stary udělat go zapalovaní?
 
 
Datum: 04. prosince 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
jawamaniacs.e-blog.cz
 
 
Datum: 04. prosince 2010 19:34
 
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 9:47:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu