Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci chci se zeptat jestli mi zvíší výkon vstřikování přímo do klikovky u jinak neupravenýho motoru akdyž tak jestli někdo nemáte nějaký nákres a jak to správně udělat dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 13:46
Jméno: jo
IP: uživatel7865
 neinspiruj sa sejskeho strankami! ze strekovanie  DDDDDDDD de mas cerpadlo!  D
Datum: 08. listopadu 2009 13:46
 vstřikování existuje... ale na fichtla no to ses zbláznil... sani do klikovky je ti u seriovky k nicemu... a ještě se musis stvat s klapkou... no chlapce na toto zapomen a radsi si to poradne serid
Datum: 07. listopadu 2009 17:05
Jméno: jo
IP: uživatel7850
 vstrekovanie priamo do kluki ( u 2T ) nexzistuje  D je tam klapka ktora reguluje nasavanie !
Datum: 07. listopadu 2009 10:46
 Čus draci pomohlo by mi dít hlavu z jawy 90 na fíka?kdyš jo tak jak?.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 9:06
Datum: 07. listopadu 2009 9:06
 a co si tím pomůžeš?
Datum: 07. listopadu 2009 9:02
 To mi říkal kámoš ze třídy že hlava z 90 jde na pína v pohodě.Tak se proto právě ptám.ALe kdyš říkáte že nejde tak nejde  .
Datum: 07. listopadu 2009 8:36
 a to chceš ještě biturbo?
Datum: 06. listopadu 2009 23:33
 jednou 210 a začlo se kouřit od motoru. malá netěsnost pod víčky ventilů, ale jen ve vysokých otáčkách. když to nehodníš tak nic. bude to chtít vymenit, ale je na tom práce jak na kostele se k tomu vůbec dostat.
Datum: 06. listopadu 2009 23:28
 http://www.youtube.com/watch?v=nf5lx7NKWgw v tomhle jsem jel jako spolujezdec a malem jsem se posral.
Datum: 06. listopadu 2009 23:22
 a kolikrát jsi jel těch ,,jen 240,,?
Datum: 06. listopadu 2009 23:13
 ono u automatu je delší zivotnost převodovky, než u manulu.
Datum: 06. listopadu 2009 23:01
 no my mame automat  3 rychlosti ...takze akcelerace nic moc...no ale nevlastni tata s tou 2,6 jel asi 220 a pak byla cedule města  fakt nejlepsi auta
Datum: 06. listopadu 2009 22:54
 no zatím je to omezené na jen 240  , ale bude se potahovat, z původních 211 hp se bude taky navyšovat  , jede to jak za praku, když vytočíš doplna a pustíš spojku, tak daš 2, 3 a porád to slyšíš že zadní kola se točí rychleji než auto jede  , a jo je to mega prostorné a pohodlné, mám to auto rád
Datum: 06. listopadu 2009 22:51
 mechanik jsem,mam na to papír,razítko a zkoušky,desetiletou praxi.Připadá mi že ale nevíš o čem mluvíš.to chceš vyrábět svody?program?atd.atd.jo a biturbo jsou 2 turba .nevím kde jsi přišel na to že jako mechanik ukořistím turbo.nebo snad 2?stůj nohama na zemi buď rád za svých 220 koní
Datum: 06. listopadu 2009 22:50
 aha  strejda ma senatora ... 3,0 24v ... my mame 2,6 ... jede to jak prase  kolik tak jede tenhle novej motor? stejne bych rek ze takovyhle omegy,senatory,a proste ty oply ze jsou nejlepsi auta...meli sme uz 4 oply, je v nich misto,maj docela silny motory,dobrou vybavu...  moje nejoblibenejsi znacka
Datum: 06. listopadu 2009 22:47
 tu novou, rok 2000
Datum: 06. listopadu 2009 22:44
 JAWA_ceZetak : kdyz jedete o autech,jakou omegu mas? tu starsi co se vyrabela hned po SENATORECH a nebo ty novy?
Datum: 06. listopadu 2009 22:41
 postul: když si mechanik, nedokázal bys někdy ukořistit biturbo? do mojí omegy co mám v profilu psanou. měl sem možnost od známého biturbo z audi, taky 3litra, bylo sice ze zadřeného motoru, ale jen za 2 litry, které sem zrovna neměl navíc
Datum: 06. listopadu 2009 22:36
 ne řadový,v XJ je Včko 12 valec
Datum: 06. listopadu 2009 22:30
 postul:  , a je to na Včko?
Datum: 06. listopadu 2009 22:18
 mi zůstala hlava z jaguaru z 6 valce.jeden spalovák je rozbitý ale dalších 5 je ok tak si můžeš vybrat
Datum: 06. listopadu 2009 22:05
 Maro neříkej dvakrát, mě by se ta krasavice u mě doma líbila
Datum: 06. listopadu 2009 21:40
 Koukám a nevěřím vlastním očím xD To jsou zase nápady xD Když to tam narveš a povalí to tak ti dám moju 90tku xD
Datum: 06. listopadu 2009 21:31
 co kdyby si tam dal hlavu z fabie? a je preci uplne jedno ze ma fabie 3 valce a o trosicku jinaci hlavu xD
Datum: 06. listopadu 2009 21:29
 si myslíš že to tam dáš?  90ka má mnohem větší vrtání
Datum: 06. listopadu 2009 20:54
 Hoj, takže...Ctěl bych se zeptat, jestli jde do normalních teleskopů u mustanga dát větší kolo než 16" a jestli bude pasovat buben.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 22:02
 tak díky a fichtlu zdar
Datum: 06. listopadu 2009 22:02
 aha takže se poptam po kole z jawy 90...jinak blatník mám úplně nahoře...ale někde už sem viděl na fichtlckých teleskopech větší kolo...
Datum: 06. listopadu 2009 21:52
 ja si myslim ze kolo z jawy 90 bys tam moh dat,kdyby si treba sundal blatnik a nebo si ho dal uplne nahoru...to by se tam mohlo vejit,ale nevim jestli by neskrtalo kdyz by sli tlumice nadoraz... jawa 90 ma stejnej buben jako pionyr takze by nebyl problem,jenom ho sehnat...
Datum: 06. listopadu 2009 21:44
 no...a proto do toho asi nebudu hrabat nechám origo kolo a bu brznit zadní i přední brdou
Datum: 06. listopadu 2009 21:42
 kdyz mluvite o brzdach,tak si myslim ze ten kdo umi jezdit tak muze jezdit i bez brzd..da se to,nerikam o sobe ze umim suprove jezdit,zase tolik najezdenyho toho nemam,ale jezdil sem jenom s predni brzdou,vlastne sem za cely dva roky na fichtlovi nemel zadni brzdu,jenom asi 2 dny na mustangovi nez se doku*vila....no pak mi vyplivla i predni brzda kdyz sme blbli na poli,ale me se nechtelo domu tak sem brzdil jenom motorem  asi tejden nez sem to opravil...  takze to de  a reknu vam,ze jet v lese okolo 45ti a pak z prudkyho kopce brzdit jenom motorem a nohama ... to sem se trosku bal
Datum: 06. listopadu 2009 21:38
 to nevim, já bych rám z pionýra do crossu nedělal, já sem si rači sehnal rám jawy 90 a ten předělám na motor z pio
Datum: 06. listopadu 2009 21:20
 a kdo nebrzdí, už si nemusí zajezdit
Datum: 06. listopadu 2009 21:09
 kdo brzdí, ten nezrychluje  . a kdo se nebojí jezdit na plný plyn na pile (minibike) co má jen přední brzdu, tak se nemůže bát ničeho
Datum: 06. listopadu 2009 21:04
 JAWA_ceZetak : takze myslis ze kdyby tam byl buben z pio tak to tam stejne nestrcim?
Datum: 06. listopadu 2009 21:03
 jako bez brzdy?? Na to se mam celkem rád...
Datum: 06. listopadu 2009 20:57
 honza: kdo říká že to dávám do mustanga? ono pio rám se na cross vůbec nehodí
Datum: 06. listopadu 2009 20:56
 Ja som dával na svojho mustanga 18" koleso. Ten čo mi ho dával povedal že je z ČZ. Pneumatika je 2,75-18. Problém som mal s diskom, zmestil sa mi tam iba bez bubnu a toho krytu na druhej strane. A je tam hrubšia oska. Na miesto krytu a bubnu som dal podložky a drží to dobre.
Datum: 06. listopadu 2009 20:43
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 90ka ma vetsi roztec...do mustanga nevim nevim
Datum: 06. listopadu 2009 20:38
 ja si budu na pio buben naplétat 19kový ráfek...ale to je do vidlice z jawy 90
Datum: 06. listopadu 2009 20:31
 Kluci trochu upravuju motor na fíka a chci se zeptat jak odlechčit kliku jestli by se do ní dalo vyvrtat pár dir??
A když budu mít více kanál tak jestli by tam šel karburátor ze 175 nabo 250?? Abych nemusel dávat tolik peněz za ty nový.  Nebude se to ulejvat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 18:50
Datum: 06. listopadu 2009 18:50
 hele nechces karburato z rapoucha 136ky  ty mas taky dobry napady ten z rapida by byl luxus hod pod to klapu a jeto  a vubec by nevadilo ze je to na 4T ty by si si s tim uz nak poradil
Datum: 06. listopadu 2009 18:10
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já to stáčel na soustruhu na 80mm a vodsraly to 2 povlakovaný TK plátky
Datum: 06. listopadu 2009 17:39
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Nebo sem videl pouzivat 20ku karbec z jawy 90... Trysky na to taky sezenes.
Datum: 06. listopadu 2009 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel7843
 kdyz uz skusit starsi levnej karbec,tak z cz 150C(18mm) a nebo z Jawy 150 kejvačky(20mm)......do setrvaku urcite vrtat nepujde,stáčí se to na soustruhu.....+ vyážení  a nemysli si ze tu kliku doma stocis levneji,nez lidi kteri to delaj......on nejakej nuz na tom spotrebujes+vyroba vložek.......pri 90 klice,repas ojnice,lesteni,vyvzeni+vložky se podle me pod 2000 nedostanes.....jedine ze by to nekdo řezal laserem načerno v práci.....
Datum: 06. listopadu 2009 15:54
 protože má moc velký difuzor, tak by se motor přehltil, i kdybys lamoroval s menšíma triskama tak to nepojede
Datum: 06. listopadu 2009 15:28
 mě by zajímalo proč by tam ten karb nešel,chtěl bych zkusit tky něco takovýho
Datum: 06. listopadu 2009 15:19
 s tím karbecem jsi moooc přestřelil.
Datum: 06. listopadu 2009 15:13
 zdar draci jake je nejlepsi sekundarni kolecko na fichtcupy cross diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 15:06
 myslis ze 2000 ? vzdyt jen ten stejskyho upraveny valec stoji 2000 plus klika ...
Datum: 06. listopadu 2009 15:06
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 10 zubů rozetku přiupravení válce a kliky cena- cca 2000 to muze byt 13 zubů a poletí to jak das!
Datum: 06. listopadu 2009 14:58
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 10 zubů rozetku přiupravení válce a kliky cena- cca 2000 to muze byt 13 zubů a poletí to jak das!
Datum: 06. listopadu 2009 14:58
 dejme tomu ze tak nejak normalne neni to ani zadna raketa ale neni to ani zas takove slabe.. jak jsem ho koupil tak 75 km/h v pohode ale pak jsem sundal valec a hlavu a uz se tomu tak nechce tak to potrebuje akorat seridit a bude ok
Datum: 06. listopadu 2009 11:24
 záleží jak schopný máš motor
Datum: 06. listopadu 2009 11:19
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 8:18
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
 Zdravim, vypadá to zaujimavě, já jsem to na fichtlu měl, ale je tu par problemu. Za 1. není to čím živit, protože jsou obědvě halogenky na 12V a každá z nich odebírá 35W. Za 2. musíš mít na fichtlu jiné přední tlumiče, třeba ze simsona. Za 3. musíš si postavit regulátor na 12V a koupit baterku o velké kapacity např. 12v 11Ah 95A. Pořádně si to rozmisli jestli to má cenu do toho investovat!!!!
Datum: 08. listopadu 2009 8:18
 tak enduro...enduro má
Datum: 05. listopadu 2009 22:16
 "krosky" nemají světla
Datum: 05. listopadu 2009 21:21
Datum: 05. listopadu 2009 21:13
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Nazdárek, nevíte jak by šel nebo čím vybrousit hliník?jsou tam docela málo přístupná místa ?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:33
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 to neni na motoce mám kousek hliníku různě vyohíbaný ale s tou brusnou hlavicou se tam nedostanu \\r\\na nebo zkoušeli jste někdy chromový sprej?\\r\\nDíky
Datum: 05. listopadu 2009 20:33
Jméno: .
IP: uživatel7230
 kde to potřebuješ ubrat?
Datum: 05. listopadu 2009 20:21
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 to vím ale když se tam s tou vrtačkou nedostanu?
Datum: 05. listopadu 2009 20:09
Jméno: .
IP: uživatel7230
 do vrtačky brusnu hlavicu
Datum: 05. listopadu 2009 20:06
Jméno: falko
IP: uživatel1337
 sesa proč tam neni 9 primární kolečko sakra dejte ho tam doprčic a pospěš si
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:13
 prober se zoufalče!!! kde jsi slyšel že ti obchodník něco MUSÍ prodat???  bud rád že ho vůbec jde sehnat. uvědom si že rychle se ani pes nevysere  )))
Datum: 05. listopadu 2009 20:13
Datum: 05. listopadu 2009 18:59
 bude naskladneno pristi patek,,sesa
Datum: 05. listopadu 2009 18:33
 aby ti nepraskla cévka.....
Datum: 05. listopadu 2009 18:31
 snad si nemyslíš že se kvůli tobě každý přetrhá?  tady neprodávají tvoji rodiče kteří skáčou jak ty pískáš moulo
Datum: 05. listopadu 2009 18:31
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 18:37
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 jo a ty sylenbloky se budou pohybovat po tom čepu a ten šroub to bude jenom stahovat k sobě,je to tak?
Datum: 05. listopadu 2009 18:37
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 no já sem ten čep už vyndal a ten šroub co sem měl ke kyvce tak pasuje do tý díry v rámu úplně přesně že nemá ani vůli ale aby to ten šroub vydržel?
Datum: 05. listopadu 2009 18:31
 cau! toje jednoduchá  aj ja delam teraz do pionyra kyvku zo simsona  vytlacis cep zadnej kyvky (origo) prevrtas do toho dieru takom priemeru aky je srob zadnej kyvky MZ a udelas to tak ako by to bolo taky dlchy ako je vzdialenost medzi uchity zadného kyvka MZ a dolisujes to naspat do rámu....  a uchitis tam kyvku z MZ.. ina co si dal link to je sylentblok kyvky MZ to je dolisovanej do prychitu kvvky a este do toho ide takova trubka pre srom zadnej kyvky
Datum: 05. listopadu 2009 18:13
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 hele dajíse koupit samostatně ty podlouhlé matky k vějířové hlavě? a jestli jo tak kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:20
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 a kde ten 6hran koupim a von už má závyt vevnitř?
Datum: 05. listopadu 2009 20:20
 ze 14nacky 6-ti hranu to je prasecina z 10tky ti zbyde mala plocha a bude se ti vymackavat hlava takove normalni ot je z 12nacky 6-ti hranu,,,
Datum: 05. listopadu 2009 20:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to chce na 10sítku klíč a je to lehky to vyrobit
Datum: 05. listopadu 2009 19:27
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 no já sem je vysoustružil tak mi dej kontakt můžem se dohodnout
Datum: 05. listopadu 2009 18:53
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 no a prodal bys je nebo kdes je sehnal?
Datum: 05. listopadu 2009 18:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 mám je ale jsou na 14ctku klíč jinak dou normálně odsazený ven a je v nich závit M6
Datum: 05. listopadu 2009 18:21
 nedaj si je vysoustruz ze sestihranu
Datum: 05. listopadu 2009 17:19
Jméno: jay26
IP: uživatel5395
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 20:42
 HEJ VYPADA BRUTALNE AZ NA TU NADRZ TO BYCH DAL JINOU
Datum: 10. listopadu 2009 20:42
Jméno: JAY
IP: uživatel5395
 rozetu mam doma jen ji tam potom pridelat a jinak co se tyce vysky motorky udelal sem to trochu vysi protoze az to cely bude nastrojeny tak si to trochu sedne a mozna se to jen zda ze je to vysoky jinak kyvka je udelana stejne jako u simsona
Datum: 05. listopadu 2009 20:21
 na 1005 ti bude dret retaz o vidlicu urcite daj vacsiu rozetu a uprav retaz klzaki kolecka atd. ale ten zadok je moc vysoki az moc !!!!!
Datum: 05. listopadu 2009 18:37
 dal bych tam věči rozetu jestli to maš do kros
Datum: 05. listopadu 2009 17:23
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 no ta kyvka je celkem brutálně daná bude se ti docela lámat řetěz..jinak jak si vyřešil uložení kyvky?
Datum: 05. listopadu 2009 17:00
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 ten blatnik vzadu sem nasel na poli takze vlastne vubec nevim z ceho je ale je ulomenej chybi tam ta spodni cast tohle je jen ten vrsek
Datum: 05. listopadu 2009 16:57
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Zdravím \r\nChtěl jsem se zeptat z ceho je ten zadní blatník popř. kde se dá sehnat ? Jinak si myslím, že si začal dobře , ještě drapáky, přední kross blatník, pořádný řidítka a bude OK. \r\nDík
Datum: 05. listopadu 2009 7:02
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 vidlice sou ze simsona ale pude do nich jeste 19tkovy kolo aby na to sel taky lepsi drapak
Datum: 04. listopadu 2009 21:49
 dost huste ! vydlice jsou z cz nebo mz ? nebo z ceho ?
Datum: 04. listopadu 2009 21:33
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 pěknej začátek hlavně sem dej fotky až to bude hotový
Datum: 04. listopadu 2009 21:32
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 řekl bych že ti bude dřít řetez o kyvku
Datum: 04. listopadu 2009 21:23
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Zdar draci pls poradte chcidelat vyplne do klikoveho prostoru pro stocenou kliku ale nevim co bude lepsi jestly udelat celej kus pro oba kartery nebo pro kazdej karter jednu pulku co bude lepsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:16
 babine máš správnen názor, co já tady mám co komu radit, stejně to nikdo neocení  )))
Datum: 05. listopadu 2009 20:16
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 hm tak se zamysli ty a podivej se jak to dela sesa  ,ale jako nerikam ze to je dobre nebo spatne jenom ze to jde  ..
Datum: 05. listopadu 2009 16:56
 dvě půlky.když ti někdo bude tvrdit že jen jedna, protože se do 350 taky dává jen jedna přrs dva setrvačníky, tak to nikdy nedělal a nemyslí.
Datum: 04. listopadu 2009 21:13
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 musíš udělat do každýho zvášť ty kartery totiž nejsou tak přesný aby si moh udělat jen jednu výplň
Datum: 04. listopadu 2009 21:11
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarte hoši kdybch si chtěl udělat na mustanga brzdovy světlo utahne mi to magneto
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 20:49
 Najlepšie by to bolo z LED diód, majú malý odber.
Datum: 06. listopadu 2009 20:49
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jo utahne (sice to svítí nic moc) ale stačí.
Datum: 04. listopadu 2009 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já myslím že jo protože ho tam kámoš má a funguje mu
Datum: 04. listopadu 2009 20:57
 Zdar hale co je lepší motor z babetta 210 a nebo z babetta 225 ? co jede rychleš a co má větší sílu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:19
 sú uplne stejné  len jedna je na nakopnuti a druchy je na slapani
Datum: 04. listopadu 2009 20:19
 Zdar hale mám babettu 210 normálně na šlapky ? a potřeboval bych poradit chci si tam dám normálně stupačky s nakopávačkou, jak to mám udělat pište spíš jak mám udělat tu nakopávačku aby se neprotáčela, ale aby to byla jako na jawa 23 že nakopneš a sama se vrátí pls poraďte a jak mám udělat ty stupačky ? a kde to seženu dík čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:12
 Jedině sehnat motor z 225(to je ta s nakopávačkou, myslim) a dát ho tam myslim že je stejně velkej. A ty stupačky by si tam ňák přivařil z čehokoliv.
Datum: 04. listopadu 2009 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  ty ses ..... tu nakopavacku tam neudelas ma to uplne jiny streva, jinak reseny
Datum: 04. listopadu 2009 19:55
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 6:47
 icespoon: co mas proti tomu ramu? simson to ma naprosto sjtene a funguje to....
Datum: 05. listopadu 2009 6:47
 Máš to na mailu.
Datum: 04. listopadu 2009 20:23
 Je to totiž placený software. Můžeš si ho ale vyzkoušet zadarmo. http://www.solidvision.cz/eshop/ tady v nabídce to je. Asi ti příjde nějaké CD. Ale nevím jak to bude s poštou na Slovensko.
Datum: 04. listopadu 2009 20:20
 skusil som to najst ale nenasjel som to...
Datum: 04. listopadu 2009 20:17
 aha a neposlal by si mi to?
Datum: 04. listopadu 2009 20:12
 Už několik lidí se mě na to ptalo. Já to tady zveřejním. Je to dělané v programu SolidWorks Design Kit 2008.
Datum: 04. listopadu 2009 20:07
 CAU nepster10 pecka to je uz pevnejsi ako to v minule  ... s akym programem to delás??? poslal by si mi to? tam mám email hore
Datum: 04. listopadu 2009 20:04
 Ještě počítám s tím, že to uchycení motoru bude ještě k té horní příčce pod nádrží (té spodní).
Datum: 04. listopadu 2009 19:56
 proc ten ram nenechas u motoru puvodni?takle to podle me moc fungovat nebude bude to mit desny vibrace, kdyz bude ten motor ulozenej jen vzadu ne?
Datum: 04. listopadu 2009 19:52
Jméno: pavel
IP: uživatel7829
 čau draci hele jak si mužu nejlepe udělat d javy 20 krosku nebo spíš jak to mám udělat abych měl nadrž vepředu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 10:36
 rám z pio 20 do krosu nedělej, nemá to cenu a hlavně na to ten rám neni ideální
Datum: 05. listopadu 2009 10:36
 OMG! hlavne nic nedelej nech to jak to ma být!
Datum: 04. listopadu 2009 21:57
Jméno: Suchomel Bořek
IP: uživatel5150
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 18:40
Jméno: gori
IP: uživatel7842
 potom ten moj pioner ma cenu 15 tis??? cena 6 tisic je smiestne vysoka  DDD
Datum: 05. listopadu 2009 18:40
 Zdarec draci.Řeknu to takhle.Popravdě řečeno cena 6000kč ani nepokryje investice.Stačí když si najdete kolik co stojí a je Vám to jasný.Prodávám ho z důvodu toho,že sem postavil novej stroj (investice cca 22.000kč)Kdybych si měl vzít za upravení motoru 50kč/hod tak ten pionyr za 6.000kč bude stát minimálně 2krát tolik.To si buďte jisti
Datum: 05. listopadu 2009 6:53
Jméno: Standa
IP: uživatel7824
 vim co kordinaz dává do motorů......urcite je to dobra cena.......se podivejte na jeho stranky......
Datum: 04. listopadu 2009 21:03
Jméno: fichtlař
IP: uživatel7830
 ty ve te moc penez to ma cenu 500kč
Datum: 04. listopadu 2009 19:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Hej vyfuk, to vyzera jak keb to zobral z dajkého starého zetora a navaril ho tam
Datum: 04. listopadu 2009 19:11
Jméno: ja
IP: uživatel7828
 no poviem ti takto cena 6 tisic nato je dost vela nic tam opriadne neni dal bi som zato max 100E a neni to az taki extrem tuning ja predavam mojho za 10 tis !
Datum: 04. listopadu 2009 18:47
Datum: 04. listopadu 2009 18:46
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na to co tak je docela dobrá cena
Datum: 04. listopadu 2009 18:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Určitě do toho narval víc,než za kolik ho prodává. (pokud je pravda co tam píše) Ikdyž ten výfuk se mi jako laděný nezdá. Na fichtlcup to bude asi dobrý,ale jinak byh ho nekoupil.
Datum: 04. listopadu 2009 18:43
 čus prosim vas nema někdo naprodej rozetu ale musi tam byt ty 2 male zobačky na tachometr ad ide šek vite že 
jo ale jen okolik ostravy anebo mužete mi to přivest tak napiš mi jestli maš nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 18:11
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 novou rozetu nepotřebuješ, do těch direk strč kus hřebíku uříznutýho na 5mm, a na to dej převod tachometru...
Datum: 04. listopadu 2009 18:11
 jo rozet na fichtla(pionyra) diky
Datum: 04. listopadu 2009 16:53
Jméno: vrtich
IP: uživatel7723
 čus , vím, že to sem nepatří, ale určitě to někdo bude vědět. Potřebuju vědět kolik měří zadní náprava ze škody 100-120...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:58
 Náprava u Š 120 zadní má rozchod 1270mm,na přední nápravě to je 1300mm.Škoda 120M má na přední nápravě 1390mm.
Datum: 05. listopadu 2009 14:58
 Opravuji -"náprava", tak to má správně být!
Datum: 05. listopadu 2009 14:47
 Náorava zadní u š 120M MÁ rozchod 1370mm.
Datum: 05. listopadu 2009 14:45
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zadní náprava ze Š 100-110 má rozchod 1250 mm
Datum: 04. listopadu 2009 19:39
 NO SKODA 1000-120(UZOVKA) maj uzsi od hranatejch (M) byly sirsi ael kolik maj to nevim
Datum: 04. listopadu 2009 16:25
 zajdi na vrakáč, a měř co hrdlo ráčí, taky jich pár měl, ale už su tam )))
Datum: 03. listopadu 2009 21:13
|



|