|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj Seso, omouvám se že tě vyrušuji z tvé důležité práce pro nás fichtlaře, ale chtěl bych se zeptat jestli někdy budeš mít na těchto stránkách brzdové obložení na Jawu 90? Fakt promiň a díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 0:04
 Jinak bych asi nejprve zkusil koupit nové pakny Pionýr a vyzkoušel. Když to bude dobré, tak bych u nich zůstal. Když ne, zkusil bych koupit z 90-ky. Přijde mi to ale škoda. Brzdové pakny Jawa 90 se moc často nevyskytují, takže není zrovna jednoduché je sehnat a řekl bych že je to i škoda je použit jinde... Přeci jen pakny Pionýr seženeš v káždém krámku/burze.
Datum: 04. listopadu 2009 0:04
 Tak na pionýra je to trochu něco jiného. Sice asi bude trpět, jelikož to obložení není stavěné na rychlost 70 - 80km/h... Ale fungovat bude. Pionýr je lehčí, než Jawa 90, takže to obložení nebude tak namáhané, jako kdyby se dalo z fichtla na 90ku... Koneckonců, většina závodních pionýrů má brzdy původní. Na Jawu 90 bych ale nikdy pakny z pionýra nedal. To už je o tlamu.
Datum: 04. listopadu 2009 0:01
 To obložení snese i když Ti fichtl bude jezdit 90km/h.Mám to odzkoušené,nemusíš nic mněnit.To ale záleží na tobě.
Datum: 03. listopadu 2009 21:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 no právě já jsem si to myslel! totiž viděl jsem http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=812&muid=40330 a říkám si: proč tam píše, že tam dal brzdový pakny z jawa 90? a tak mě to vrtalo hlavou. a proto se ptám taky Sesy jestli je bude mít! protože já bych si je rád dal na fika, protože přes zimu tam dám stejskalův kit 5,5 koně a v normální provozu když to pojede přes 70 tak ty normální pakny by to nevydrželi!
Datum: 03. listopadu 2009 20:43
 POZOR brzdové obložení z Pionýra použít lze (pakny jsou stejného tvaru), ALE Jawa 90 má obložení i paknu širší. Takže pokud použiješ brzdové pakny z Pionýra, tak nasadit půjdou, fungovat budou také, ale bude to hůř brzdit... Pionýt má obložení 20mm, Jawa 90 25mm a rozdíl je znát. Doporučuji nechat původní pakny zrepasovat - Moto-kolo Votice to dělá.
V nouzi samozřejmě pakny pio. použít můžeš, ale musíš počítat s tím, že to bude brzdit hůř.
Datum: 03. listopadu 2009 20:04
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 je stejny jako na fichtlu jawa 90 ma sice vetsi kola ale stredy ma z fichtla
Datum: 03. listopadu 2009 19:38
 neni stejny jako na fikovi? nevim ale myslim ze jo
Datum: 03. listopadu 2009 19:21
 zdar chtel bych se ese zeptat pasuje pastorek s pionyra na 175ku jawu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl by tam jít (na čz 450 určitě), ale každopádně je užší než origo, takže by byl dřřív KO a musel bys udělat delší rozpěrnej kroužek pod něj...
Datum: 03. listopadu 2009 20:24
 myslím že nn
Datum: 03. listopadu 2009 18:39
 zdar draci chtel sem se zeptat jestly ma jawa 175 stejny retaz jako pincek diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je užší, jinak rozteč je stejná
Datum: 03. listopadu 2009 20:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to by byl hodne rychle na kasi  je tam jinej
Datum: 03. listopadu 2009 18:18
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 zdravim, co na ni říkáte? http://ulozto.cz/2974956/dsc00193.jpg Zatim ještě neni kompletní, ještě udělat kolínko ke karbeci (dell orto), kliku mám 80mm (crk) hlavu pionýr 5ml, výfuk hykone, spojka ferodo, válec 4k podobný jako v SM. jěště dodělat maličkosti, doufám že do zimy pojede, dělám to přerušovaně už 2 roky. zatim to spolklo na GO a tuning asi 10 000
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 21:20
Jméno: pato
IP: uživatel7831
 cau kcem sa zeptat znizil som hlavu na pioneri o 1 mm ma to nejaki vpliv na motor neodide daco klukovka abo tak
Datum: 04. listopadu 2009 21:20
Jméno: pato
IP: uživatel7831
 cau kcem sa zeptat znizil som hlavu na pioneri o 1 mm ma to nejaki vpliv na motor neodide daco klukovka abo tak
Datum: 04. listopadu 2009 21:20
Jméno: pato
IP: uživatel7831
 cau kcem sa zeptat znizil som hlavu na pioneri o 1 mm ma to nejaki vpliv na motor neodide daco klukovka abo tak
Datum: 04. listopadu 2009 21:03
 já bych řekl že je stejně dlouhá jako je ta druhá origo.jestli chceš tak ti pošlu foto z blízka
Datum: 03. listopadu 2009 21:45
Jméno: Taipe
IP: uživatel7777
 Jak původni?? ( jako ta zadní kyvna vidlice) ja origoš fichtlu jsem ji ješte nevidel... pls kde bych ji mohl sehnat a je delši než ta druha origoš??
Datum: 03. listopadu 2009 21:09
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 vim, neni to moc, spoustu dílů sem už měl nebo sehnal levně, přední gumu sem měl doma, rozetu a tlumiče mam zadarmo, stočení kliky i s ojnicí mě vyšlo do 1000, válec sem piloval sám. atd. kdybych to doma neměl a musel kupovat tak už sem aspon na 15000. Počítám že to ještě peníze splolkne, chci si kopuvat hliníkový ráfky a ještě udělat nějaký drobnosti. ale pořád nemám zapalko, ale to od sesy si nemohu dovolit, tak nevim jaký tam nakonec dám
Datum: 03. listopadu 2009 21:09
 dole máte ten obrázek zobrazený stačí na to jen kliknout
Datum: 03. listopadu 2009 20:22
 10 tisic neni moc......zní to dobře  doporucuju vejirovou hlavu
Datum: 03. listopadu 2009 20:19
Jméno: dssd
IP: uživatel7820
 presne tak daj len link nie stale stahovat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 03. listopadu 2009 18:04
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Sakra chlapi, nemůžete dávat ty obrázky někam kde stačí jen kliknout? Kdo to má pořád stahovat. Tím chci říct, že jsem se ani nekouk-sorry.
Datum: 03. listopadu 2009 17:45
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 ještě mám upravenej výfukovej kanál 28mm od hú takže by se komprese měla snížit.
Datum: 03. listopadu 2009 17:32
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 já ten motor jěště nezkoušel, mám v plánu navařit chladící žebra, mám ještě hlavu z kompresním poměrem 10,5:1, obě sem zkoušel u kámošovýho origo fichtla, a ta "tvrdší" hlava se po chvilce přehřívala (vadl motor), ale ta měkčí jela v pohodě (delší dobu)
Datum: 03. listopadu 2009 17:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Nebojis se, ze se ti s origo hlavou s 5ml spalovakem bude prehrivat?
Datum: 03. listopadu 2009 17:18
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 ahoj ta kyvky je původní, tlumiče jsou z mustanga, sou daný blíž k rámu- zvedlej zadek
Datum: 03. listopadu 2009 17:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je puvodni,akorat tlumice sou ze síma
Datum: 03. listopadu 2009 17:10
Jméno: Taipe
IP: uživatel7777
 Ahoj, pls z čeho tak máš zadni kyvnou vydlici a kde by se dala sehnat?? bylo to těžke ji tam napasovat?? pls napiš na email děkuji
Datum: 03. listopadu 2009 17:08
 Zdarec tak zima brzy začne a budu si dávat do kupy nějakýho fichtla a chci si dávat do pneu šrouby a tak sem se chtěl zeptat jestli tam mám dát M6 nebo M8 a jak tam mám dát dlouhý aspoň napiště jak to máte vy. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:54
 zdar ja sem to taky mel a je to na hovno furt spravujes dusu radsi si kup drapak za 600 mitas a je pokoj lepsi nez srouby
Datum: 04. listopadu 2009 16:54
 proč si ji rozbiju?
Datum: 03. listopadu 2009 19:30
 bych tam vubec nedaval,nema to cenu,rozbiješ si akorád hu*bu
Datum: 03. listopadu 2009 18:46
 kamarat mal m6 a ze mu to vraj robilo defekty dralo dusu newem to som len pocul. ja by som to nedaval.
Datum: 03. listopadu 2009 18:44
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:12
 To mi ani nerikejte,ze mam gumy obracene!!!! Ja mam totiz na zadnim kole pripalenej buben,jak sem se ucil leštit  Kola prehodit nemuzu  Holt přezout  ....Pan Pulic: Taky to vypada zajimavě....  ...info: žlutá je 6401 a bílá kremova 6003...znaceni CSN,syntetika.......lak vysel na 2500 i s naftou do bufika,materialem a prací.......
Datum: 03. listopadu 2009 20:12
 No musím pochválit. Velice povedené. Někde to tady už bylo, ale nemůžu to najít. Tak se zeptám, jaké je prosím tě označení té žluté a krémové barvy. Díky
Datum: 03. listopadu 2009 19:19
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 03. listopadu 2009 17:03
 stando mas to luxusni!fakt se mi to libi takovej lehkej special ze?  hele ty nevim jestli sem to cet prave u tebe stavis nejdriv jako seriii pak zajet a potom dat dily na tuning?
Datum: 03. listopadu 2009 16:58
Jméno: Babin
IP: uživatel3011
 máš to pěkný ale obě pneumatiky máš obráceně
Datum: 03. listopadu 2009 16:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 JJ STREjda taky renovuje ale pareza a polykato pekny castky ja mam doma mustanga v zanovnim stavu ale na kompletni renovaci nemam prasule ale chtel bych se k tomu casem dostat hold zivit 3 motorky neco spolkne a ze studencskej brigat to nepoplatim
Datum: 03. listopadu 2009 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel7814
Datum: 03. listopadu 2009 16:27
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Pěkny pucle  , ne je to fakt pekny a hlavne cista pracicka zadny odflaknuty fichtl
Datum: 03. listopadu 2009 16:23
 Pro ty kteří to nevědí,tak je v tom 90mm klika a Stejskyho cestovní úprava......proto to označení "GT"
Datum: 03. listopadu 2009 15:28
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
 Zdravim.Potřebobal bych poradit.  řestříkal jsem jawu555,puvodní barvu jsem odstranil az na plech nastřikal jsem to dvakrad zakladovkou,pak jsem to třiknu vrchni barvou a ata vrchni barva mi z toho začla stejkat a jsou tam videt kapicky co stim mam ted dělat? Díky za vaše odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 14:26
Jméno: ..
IP: uživatel455
 vybrusit smirkem 2500 vodním!!...pod vodu!...aby tam nebyli vydět ty hrby a také a pak to znova nastříkat malýma vrstvama...a asis to stříkal za chladna a neschlo to dobře a proto to stéklo!!....mosíš to stříkat za tepla někde!!!...a jako malýma vrstvama..!!!!!!
Datum: 03. listopadu 2009 14:26
Jméno: Tulda
IP: uživatel2418
 Zdar  ...chci se zeptat jestli ste někdo nevidel fechtla ve kterym je namontovanej motor z pitbike125lifan... Jestli ano tak prosim napište... Nebo jen jestli by to šlo,vim že bych třeba musel dat rozetu na opačnou stranu kola ale to by nebyl pro mě problem...diky moc za vaše odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 16:31
Jméno: ja
IP: uživatel7820
 a ja som vydel pionera s motorom z pionera
Datum: 03. listopadu 2009 16:31
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 já sem viděl pitbike z motorem z fichtla
Datum: 03. listopadu 2009 15:53
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já sem viděl jen fíka a v tom byl motor ze 175/477
Datum: 03. listopadu 2009 14:29
Jméno: Jawar
IP: uživatel7815
 cus hosi dosla mi ted uprava ze stranky jawa50speed.wz.cz chci se zeptat kdo ji ma jak mu to jede jaky to ma tach ve dvou a kolik to asi jede dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 10:32
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Čau draci jde dát nádrž z ČZ 175/487 na ČZ 175/477 ? Bude to pasovat?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 10:16
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 hele podle me ne,pac 487 ma stejnou nadrz jako 471,kterou si skladam,a tam ma uchyty ve spodni casti krku,a ta 477 je ma ze zhora od riditek,mozna si vsimnes na krku jestli to tam teda mas,ze jsou tam jeste take ,,boule",do toho vyrizli zavit a slozili jinou moto
Datum: 04. listopadu 2009 10:16
 pokud si dobře pamatuji,tak maj rozdílné úchyty a délku
Datum: 03. listopadu 2009 9:25
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 19:35
Jméno: Kryštof
IP: uživatel7821
 musí to být bílá pasta na hliník
Datum: 03. listopadu 2009 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel7814
 doma,hadrovkou s pastou.....taky tak mam delany nový kola..... zadej si do polička hledat slovo "Standa250" a ty moje kola je asi 4 prispevek odshora......
Datum: 03. listopadu 2009 8:19
 tak jak rikaj ostatni... jinak nejak mi kleslo sebevedomi
Datum: 02. listopadu 2009 21:37
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
 normalne si udelas kotous ze starych hader a pouzijes lestici pastu... dokonaly to nebude nikdy a stejne to do 1 mesice chytne patynu... musel bys to skusit necim striknout ale nevim jestli by se natom bezbarvej lak udrzel..
Datum: 02. listopadu 2009 21:15
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7811
 Já jsem to dělal tak, že jsem víka vzal jemným smirkem - zarovnat dolíčky, pak látkovej či filcovej kotouč na vrtačku, hrubou pastu a leštit a leštit, pak doleštit jemnou pastou, pak se to bude blížit tomuhle...\r\nJestli to má být notorka na ježdění, tak to stejně zajde...
Datum: 02. listopadu 2009 21:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Alespon???Co bys chtel vic  ??!!!Ale jinak tohle je na 100% takze zadaco to asi nebylo...
Datum: 02. listopadu 2009 20:47
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 16:41
Jméno: ja
IP: uživatel7820
 tieo foto som uz videl neni to vobec problem spravyt tan valec je asi polini nieco starsie pretoze ma rozvod piestom ..... ale videl som ja alw vydel som aj fika s vodorovnim ulozenim valcom vodou chladeni ! ...... nemozem na odpoved ze " to jsou jakesi odlite kartery na valec z čehosi"  DDDD
Datum: 03. listopadu 2009 16:41
 To neni odlitý ale vyvařený....! Jinak jen tak mimochodem hezky s ti prohlídněte....do takovejhle prasečin směřujou silniční závody.....!
Datum: 03. listopadu 2009 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 denzil: a jako proc by mel mit "primy sání" ????? primy sani ti vykon neprida......pokud mas nejakej filtrbox s rozumnym nábehem,nejlepe do kuzele,tak je to lepsi jak tisic primejch filtrů.......teda ten husi krk mi neprijde moc IN,ale asi to s nim funguje.......jinak to uz neni fichtl......to jsou jakesi odlite kartery na valec z čehosi....to je nuda......spravnej fichtl ma vzduchem chlazenej valec vodorovně!!!!
Datum: 02. listopadu 2009 22:16
 denzileck : primy sani ti neprida ani veverku a myslim ze autor mel dobrej duvod proc ho tam nema...
Datum: 02. listopadu 2009 20:37
 Tohle dela zrucnost ale predevsim penize  ty ja ale nemam
Datum: 02. listopadu 2009 20:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Parada,jen nechapu ze na tak dobrej a ostrej motor ma neprimi sani....
Datum: 02. listopadu 2009 20:08
Jméno: http://www.motorkari.cz/moto-u
IP: uživatel6452
 http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=812&muid=40330 tak toto krutý parez fakt tvrdý tuning
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 18:58
 Ale takhle má vypadat tunnign.... normální vzhled a jede 120. Já na první pohled myslel, že je to obyč zrenovovanej pařez  jen ten výfuk mi neseděl  ale takhle se to dělá!
Datum: 03. listopadu 2009 18:58
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 j BYCH RADSI NECHAL TU 550 TAK JAK JE A TIMHLE ZADNY TUNINGY NEDELAL PROTOZE MAM RADSI VETERANY MAM DOMA TAKY JEDNOHO UPRAVENYHO DO KROSU ALE TED UZ BYCH TO NEDELAL
Datum: 03. listopadu 2009 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 Je to borec!!!!! Je to muj idol,jdu v jeho šlépjejích!! Hrozne se mi to lbí!! Jen ten vejfuk se k tomu nehodí......chtelo by to nejakej vymakanej chromák pod motor....urcite by to slo nejak vymyslet a vypocitat......pak by to bylo extremne luxusní......mozna by to moh bejt motocykl roku 2010......pokud to nebude muj fichtl
Datum: 02. listopadu 2009 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tohodle pařeza jsem viděl jet na silnici je to fakt paráda...ten týpek bydlí 15km ode mě
Datum: 02. listopadu 2009 20:34
 hele pockejte....tak to bude asi nejaky nedorozumeni  obevila se mi stranka kde byla xamaha R6 takze jestli ta tam byt nema tak se timhle omlouvam...a herrbode: diky aspon ze si rek svuj nazor,mustang vypada ted uplne jinak,bude prevareny ram a take kraviny... jeste jednou se moc omlouvam,asi sem blbe zkopiroval odkaz a nemusis hned takhle vyjizdet herrbode,tak klidek jo...pak kdo tady na kramku porad rozvijy hadky... jinak pareza uz vidim,pekna uprava
Datum: 02. listopadu 2009 20:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 už sem to viděl a moc se mi to líbí! fakt špička
Datum: 02. listopadu 2009 20:15
 fakt luxus!ale nejhezci special ma zatim co sem videl tak je jawa 23 mustang Petre Adamce!Jestli to budes cist tak ti musim rict ze ten mustang je fakt pecka!Si typek!At to lita!A zajici!ty tu pises jak se nam nekdo prisel pochlubit yamahou,tak bejt tebou co sem videl na youtube video tvyho mustanga tak to je brutus humus!to se na youtube chlubis yamahou bo co?
Datum: 02. listopadu 2009 20:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no už som vydel vytunenú 23, 21, 20, 05 aj 555 ale take dačo vzrobiť z 550 tak to je už riadnia mánia to tuningu aj sa mi to páči aj ne
Datum: 02. listopadu 2009 19:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no už som vydel vytunenú 23, 21, 20, 05 aj 555 ale take dačo vzrobiť z 550 tak to je už riadnia mánia to tuningu aj sa mi to páči aj ne
Datum: 02. listopadu 2009 19:56
 to ses nam prisel pochlubit yamahou?
Datum: 02. listopadu 2009 19:52
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 už zase se ptam na vaš nazor mam na mustangovi 2vou kroužkovej píst ale mam i 3 a přemyšlim jestli ho tam dat misto dvou jake sou vaše nazory je ten 3kroužkovej lepší na silu či rychlost nebo na co , dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 19:16
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 tak dik necham tam ten 2kroužkovej jezdim převažně po rovině\r\n
Datum: 02. listopadu 2009 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná ti to sníží rychlost po rovině ale zase to pojede líp do kopce takže průměrná rychlost ti vyjde nastejno....jestli jezdíš po rovinkách tak tam nech 2 kroužkový a jestli po polnačkách nebo bydlíš někde na vysočině tak tam dej 3
Datum: 02. listopadu 2009 19:11
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 takže to znamena že to sniži dosavadní rychlost ccm 70km/h
Datum: 02. listopadu 2009 18:52
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 vic kroužku,vic to těsni,větší komprese a tudiž to má o trochu větši silu ale ztráci to o trochu otáčky
Datum: 02. listopadu 2009 18:49
 Čau draci mám taký problém málo mi brzdí zadní brzda nevim čím to může být že brzdí tak bídně.Seřízená samozřejmě je uplně na doraz že ještě jedno pootočení toho štelovacího šroubkua už drhne ... čistil jsem ten buben dával tam nový pakny a nic.Lanko sem dal taky nový tak tím to taky nebude.diy za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 20:35
 jestli sou uplně nový tak se musí zajet teda aspoň na jízdním kole když sem měnil destičky tak mi řekli že ze začátku moc brzdit nebudou že se musej zajet
Datum: 02. listopadu 2009 20:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a dával jsi tam úplně nový pakny nebo nějaký co se váleli 20 let po garáži??já jsem si dal taky do pionýra pakny který byli skoro nepoužitý ale jak byli starý tak prostě nebrzdily..nevím jestli to ferodo časem ztvrdne a ztrácí jakoby přilnavost..ale nic jinýho mě nenapadá
Datum: 02. listopadu 2009 19:15
 zdar draci jak se tesni hlava valce ? ja jsem videl takove ocelove kolecko ale tedkom v mototechne mi rikal chlap ze nejakou pastou.. tak co je nejlepsi dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 19:59
Jméno: fichtlař
IP: uživatel7830
 Zdarec ve kup si papirovi tesneni a žádnou pastu tam edavej pasta vidrží jen 300stupnu celzia a v ty hlave je vic to bi ti nevidrželojen těsnění.
Datum: 04. listopadu 2009 19:59
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 pokud máš poškozeny dosedací plochy tak tam dej těsnění. jiak vem brusnou pastu dej ji na dosedací plochu válce nebo hlavy
a jakoby to na to nasad a toč tím,až se ti to bude zdát zbroušenný tak to vymij a nasad
Datum: 02. listopadu 2009 17:54
 cau hlavu nijak neteni jasli ti utika tak malinko srovnej valec.a hlavu pak poradne dotahni pac kdiz tam das tesneni nebo pastu tak ti to snizi vikon tak vo pul nebo ctvrt kone
Datum: 02. listopadu 2009 17:37
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Tou pastou to zbrousíš že to bude sedět na sobě bez mezer a ocelový kolečko nepotřebuješ
Datum: 02. listopadu 2009 16:58
 cau poradte mi pls jak vimacknout z pareza 555 nejakou tu petku navic mockrat dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 18:36
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Ok, takze technicky: zmensi valivy odpor pneumatik (dofouknuti) a zvetsi pomer vahy/vykon (velka pred jizdou)...  Pokud chces zvetsit maximalku a motor ma sily dost, dal bych vetsi sekundarni kolecko... Pokud je motor tesne pred smrti, tak naopak maximalku snizis.
Datum: 02. listopadu 2009 18:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 odházej plechy,a udělej si tam LPG to žere mí a je to levnější
Datum: 02. listopadu 2009 18:09
 fakt vtipny myslim technicky.
Datum: 02. listopadu 2009 17:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Nafoukej kola, dopni retez a pred jizdou si dojdi na velkou...
Datum: 02. listopadu 2009 16:56
 za jizdy se predklon, zarucuju ze ziskas tech 5km/h
Datum: 02. listopadu 2009 16:16
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Zdravím lidi. Chtěl jsem se zeptat jestli znáte Jirky Lovětíského závodní jawa 50 cross. Viděl jsem jeho stroje na terenních závodech a dával fichtlům ( v kategorii speciál ) vždycky ta 2 až tři kola navrch. Zajímalo by mě jestli mu někdo dělá motory na zakázku nebo si je ladí sám, protože to je fakt BRUTUS.
Video jeho černé motorky na závodech v Bělé pod Bezdězem :
http://www.youtube.com/watch?v=xZjBrm7l_J4
http://www.motovirus.cz/cs/jawa-50/jawa-50-special-kozmice-jiri-lovetinsky-test.html
http://www.motovirus.cz/cs/jawa-50/jiri-lovetinsky-fichtl-jawa-50-kolda.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 9:56
Jméno: Vaci
IP: uživatel8139
 Zdar borci, Jirku znám osobně a vím jak se věci mají. Motory ladí sám v garáži a stráví u toho třeba několik hodin!
Datum: 05. prosince 2009 9:56
Jméno: cen tus
IP: uživatel2168
 Nikdo dalsi nevi o jeho motoru nic bližšího ?
Asi na něj vyhlásil informační embargo
Datum: 05. listopadu 2009 20:33
 Válec je z pionýra, jen má zvětšený žebra, tak jako to má stejsky. Hlava vypadá jak z nějakýho kreidlera.
Datum: 02. listopadu 2009 17:19
 nevite z ceho je ten valec ?
Datum: 02. listopadu 2009 16:56
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Proti tomuhle borci sem nekolikrat v Kozmicich a v Porici... Tam kde ja daval 1ku, on se prohnal na vytocenou hrabajici 2ku. Nejen, ze mu stroj jede jak hovado,ale on jezdit umi jak malokdo. Jinak jezdi i matardy a tohle ma spis v ramci treninku .) Predtim mel cerno-zluty stroj, ten tusim prodal a tedka jezdi s timhle cernym...
Datum: 02. listopadu 2009 14:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co jsem ja zaslech POUZE ZASLECHL motory mu nekdo dela myslim ze mel v nakym motoru dokonce napranej 6kvalt
neskutecnejch prachu nasypano typuju 80 000 udajne jeste jezdi motary... jinak VSE JSEM JEN SLYSEL
Datum: 02. listopadu 2009 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 krásná,detailní a pečlivá práce.....kdyz nahodou zavitam nekam na zavody,tak takovyhle stroje obdivuju cely hodiny.... O Lovětínských nic nevim,sry.......
Datum: 02. listopadu 2009 12:21
 zdar draci mam dotaz vyrabi se do fichtla naky delsi a mekci pruziny?jaka znacka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 10:10
 čau,byl sem dnes ny fichtl cupu v medlově..a nějakej borec tam měl upravenýho fichtla od firmy miranelli ..dal do toho asi 90 000kč.nemáte odakz na tu upravu.Prostě by mě zajímalo vše o tom motoru.At už víte o tom cokoliv napište.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:34
 No vodní chlazení to mělo....převodovka z venku nevipadala vůbec jak origoš moc to nešlo slyšet ale já bych řekl že sem tam měl 4 stupnovku¨...a ještě sem si všiml klapky
Datum: 02. listopadu 2009 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 jen uplne mimo dotaz......nebyl to 5Q vodnik??? celej motor eloxovanej,motorka alá malá KTM.......uz jsem ho prakrat videl.....ale byla to bída....davali ho "seriovky".........
Datum: 01. listopadu 2009 22:20
|



|