|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: JUK
IP: uživatel7111
 zdar draci blbej dotaz sry ale chci se na to zeptat kdyz na 555 nemam retez a zkousel jsem ho nastartovat dam tam neutral a hejbe se retezove kolecko ma to delat nebo ne?podle me by se to retezove kolecko hybat nemelo kdyz to zkousim nakopnout a je tam neutral je to tak?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 11:08
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to dělají uplně všechny motorky a ty silnější když máš na stojánku tak otáčí i kolem
Datum: 17. listopadu 2009 11:08
 Je to úplně normální jev.když tam dáš potom řetěz nebo něco tak se to už sestane..je to způsobeno tím že hlavní hřídel se totáčí v kolečku s 23 zuby a to nemá žádný odpor(např řetez nebo něco) tak se točí s ním
Datum: 17. listopadu 2009 9:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 je to v pohode to točenie kolieska dá zastaviť aj rukou
Datum: 17. listopadu 2009 8:37
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 jo to je v poho nevim proč bys měl pulit motor to nechapu to dělá každej fichtl když nemáš řetěz a nastartuješ to v pohodě to zasraviš prstem mě to dělá aji kroska honda když to dam na stojan a nastartuju tak se mi točí cely kolo to je v poho pulit nemusiš
Datum: 17. listopadu 2009 8:37
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 nic pulit nemusis, je to v poradku, je to tim jak je to v prevodovce tesnejsi tak se to toci i pri neutralu... kdyz tam das retez bude to dobry
Datum: 16. listopadu 2009 22:45
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 no to by delaat nemelo kdyz tam mas neutral to je blbost budes muset rozpulit motor a kouknout se na ty prevody treba se ti tam posunulo kolecko
Datum: 16. listopadu 2009 22:40
 myslite ze my som mohol venec rozety privarit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem ho přišrouboval a když už jsem šel po 3 domů pěšky kvůli tomu že se ty šoubky budto vyklepali nebo utrhli tak jsem se naštval a taky jsem to nechal zavařit a je to v pohodě nic se nezkroutilo
Datum: 16. listopadu 2009 20:17
 Veněc rozety ale neni kalenej....
Datum: 16. listopadu 2009 19:32
Jméno: matoosh
IP: uživatel4923
 no najprv som to chcel prisrobovat..ale to neni original venec na pioniera..to je rozeta z neakej inej motorky...a ten venec mam maly vnutorny priemer..vychadza to tak ze jedine zavarit by to islo..
Datum: 16. listopadu 2009 15:42
 ja bych to radeji prisrouboval,kdyz to budes varit tak to muzes skroutit nebo to muzes v miste svaru popustit,takze by tam odchazely rychle zuby...
Datum: 16. listopadu 2009 15:31
Jméno: matoosh
IP: uživatel4923
 a s cim si to zvaral?? s COckou sa mi to nepokruti??
Datum: 16. listopadu 2009 15:27
Jméno: dredatej
IP: uživatel7946
 ja to tak mam...
Datum: 16. listopadu 2009 15:24
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 2:32
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 je to pakito
Datum: 21. listopadu 2009 2:32
 jo to hrajou vsade  ale jen malokdo vi nazev.. pakito - living on video a jak rika bubak, trance.. miluju elektro styly
Datum: 15. listopadu 2009 22:56
 to je normal... dnace/trance  nic zavratnycho
Datum: 15. listopadu 2009 22:32
Jméno: ????
IP: uživatel7552
 http://www.youtube.com/watch?v=UEorqkOaxPc&feature=player_embedded
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:42
 Cau draci kupil som si new hlavu z babety 210 a chcel by som ju dat na fichtla jaku upravu musim postupit aby mi neprefukovalo medzi hlavu a valcom diki moc za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prej staci vyvrtat novy diry na srouby protoze jsou jinak od sebe a jinak by to belo jit a tu kompresi by to chtelo zvetsit taky nad tim premejslim
Datum: 15. listopadu 2009 21:17
 tak zaprvé ji třeba snížit, protože babeta má velší spalovák= menší komprese.
Datum: 15. listopadu 2009 20:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau dostal se nekdo z vas s fichtlem pres 100 kmh  je dovoleno i kopec cheatovaní  ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:08
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 Ty vado včera 110Km/h a ještě šel na zadní
Datum: 15. listopadu 2009 21:08
 kluci co jezdi zavody ve specialech myslim ze s touhle hranici nemaji problemy...
Datum: 15. listopadu 2009 18:55
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já sem dal s fíkem i 120,,ale ve hře GTA san andreas
Datum: 15. listopadu 2009 18:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no jo tak podle tachometru jezdím z kopce běžně 90  ale ve skutečnosti jedu něco přes 70
Datum: 15. listopadu 2009 18:30
 ja ve dvou z dlouheho a pruddkeho kopce 13z kolecko a jelisme tak 95 podle tachometru
Datum: 15. listopadu 2009 18:06
 najvic 80+ 2-3km/h ale zo 12 zubovou sekundarkou
Datum: 15. listopadu 2009 18:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nn nejvic jsem jel z kopce neco prez 80 Km skoda ze to nema tachak navic a 4.rychlost
Datum: 15. listopadu 2009 17:55
 Zdar hoši nevíte jak se mám zbavit rzi v nádrži.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 8:45
Jméno: michal
IP: uživatel6830
 KAMENY NEEEEE!!!!!!!!! potlučou ti nádrž běž na vrakáč a tam vem nějaky velky ložiska a rozeber je ty kuličky nasip do nádrže asi 2 hrsti pak cca 10min. štěrchej nádrží a pak je vysip nalej do nádrže benzín nevo něco hlavně ne VODU a vyplachni to pak tam zase dej ty kuličky a toto udělej asi 3x až bude hotovo-odsrtaní ti to bordea a rez tak tam nalej nějakej olej třeba m2t a vyleješ ho po nádrži pak napustáš benál a je to
Datum: 17. listopadu 2009 8:45
 nazdarek vem kameny tak velky abysi je pro strcil vikem a nebo malej sterk to je jedno s a klepej stim tak cca 3hodiny a pak to nech uschnout pak az to budes mit dobre vysuseny nejlepe z pece nebo z kamen pak vem barvu nakou na rez nalej ji tam a kvedlej stim dokud nebudes mit celou nadrz nabarvenou vevnitr dej to zase nakamna ale chce to nakou barvu napr na vodu aby ti to doma nesmrdelo a az to bude poradne poradne zaschli tak to nasad na ram a uz muzes jezdit tak se mej cus
Datum: 16. listopadu 2009 19:43
 zdarec stačej menší kamínky tak dvě hrsti dej to do nádrže vodu a pořád s tím klepej tak půl hodiny a pak to vylij a nech to vyschnout
Datum: 15. listopadu 2009 18:25
 Zkus kyselinu fosforečnou.Mě nádrž vyčistila za 1
Datum: 15. listopadu 2009 15:55
 Je tu někdo, kdo by mě převrtal trysku na Jawu 90? Klasická tryska M4. Trysky pošlu... potřeboval bych velikosti 107,110, 113, 115, 117, 120.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 22:31
 Napiš mi pls na mail sagosek@seznam.cz Díky.
Datum: 14. listopadu 2009 22:31
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 Jo? Máš to jak udělat? To je super... Tak snad ani tolik ne, mohl bych to zredukovat na 107, 110, 113, 115. Máš s tím nějaký zkušenosti už? Co za to? Dej vědět, dík.
Datum: 14. listopadu 2009 20:37
 joo jestli máš zájem pak sem tu pro tebe to jich potřebuješ tolik?
Datum: 14. listopadu 2009 16:46
 hej ludie pomozte plz rozvinu forum o pitbike dirtbike a pionierovi
www.pitbike.phorum.cz
registuvat sa da tak ze kliknite hre na taky modry ramik alebo tadeto
http://pitbike.phorum.cz/ucp.php?mode=register
diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 11:16
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 čau jakou bych měl použít vůli(c2.c3?) ložiska k spojkovému koši a ložiska u sek.kolečka do motoru který točí kolem 10000ot/min
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 16:11
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 jasný díky na kliku budu dávat 6303 SKF ty by měli stačit
Datum: 14. listopadu 2009 16:11
 na kliku C3-C4 podle me stacej C3 ael nekdo vozi i C4(mluvim o zavodnich motorech) do prevodovky normalni "bez vyznacenej vule"
Datum: 14. listopadu 2009 11:13
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 14:30
 ja mam taky 555 de luxe, sice ne origo, ale...viz muj profil
Datum: 14. listopadu 2009 14:30
 je to origo mam ho doma a original černý s linkama
Datum: 14. listopadu 2009 11:58
 Je to jawa 555 de luxe
Datum: 14. listopadu 2009 10:20
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 jestli mysliš ty revmaplechy jo tak ty jsou origo
Datum: 14. listopadu 2009 8:48
Jméno: Adam
IP: uživatel7844
 Dobrý den prosím vás já se chci zeptat já chci pořádně vyleštit motor .hlavu a válec prostě celý motor na jawu 550 a 555.Ale nevím jakou pastou, ale chci aby to opravdu bylo vyleštěné.Prosím vás odepište čím to leštíte vy.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 10:21
 Bej tebou tak bych to lestil silichromem atd...
Datum: 14. listopadu 2009 10:21
 cau draku,dela se takova pasta menuje se to TEMPO a gdyz to pred tim vemes este jemnym smirglem(abys to neposkrabal) tak je to fakt good,no a potom to tou pastou jenom maznes a vylestis(nejlepsi to je asi vrtackou a lesticim kotoucem...)
Datum: 13. listopadu 2009 22:16
 já leštím liščím ohonem
Datum: 13. listopadu 2009 22:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No všichni z mého okolí to dělají Arvou.
Datum: 13. listopadu 2009 22:02
 čau hale když si tamdy u sesy koupím klakson na babettu 210 tka jakho mám zapojit aby správně zvonil prosím napšite
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:17
 cau draci co myslite ze je zivjejsi jawa 90 nebo jawa 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:38
 michal - presne tohle rika nevlastni tata  ale je fakt ze 90tka je o hodne lehci nez 175...
Datum: 17. listopadu 2009 9:38
Jméno: michal
IP: uživatel6830
 jako řeknu ti to takle obsah nenaradíš
Datum: 17. listopadu 2009 9:03
 zdarec 90 je má dobrej odpich a rychlost ale 175 má větší tah do kopce ale 90 je jednoznačně lepší
Datum: 17. listopadu 2009 7:09
 Ještě k tomu oleji... M2T olej maže do 6000 otáček, a pro 90tku která vytočí i 7500 otáček je to prostě málo... od 6000 prostě s M2T už nemaže... proto odcházeli klikovky... já jsem 2 sezony jezdil na motoru, do kterého jsem dával plnou syntetiku a klikovka byla tak jak jsem ji tam namotoval před 2 roky... absolutně bez vůle, jak po repasy... válec byl vyhoněný, kroužky jako žiletky ale klika OK!!!
Datum: 14. listopadu 2009 12:15
 Poruchovost v šoupátku? Tak to tě musím vyvést z omylu... na šoupátku není nic, co by se pokazilo. Když ho dáš správě jak má být a nemáš ho špatně upravené, funguje 100 % a vždy.. mám několik Jaw 90 už nějaký ten pátek a se šoupátkem nikdy problémy nebyly... S poruchovostí zapalování souhlasím, problém byl vždycky s kladívkama a vůlí vačky. Dá se to vymezit a pak to funguje dobře... časem se to zase ale uvolní. Nejlepší řešení je bezkontak třeba z babetty... známý to tu má a prostě paráda... já jsem si teď objedna od Sesy to VAPE a jsem velice zvědav jak to pošlape...
Datum: 14. listopadu 2009 12:13
 frikulin: poruchovost u 90ky byla v šoupátku a v zapalování... poruchovost šoupátka vyřeší kvalitní olej, který zvládne mazat šoupě, což se o M2t, které tehdy bylo říct nedá. no a poruchovost zapalování vyřežíš odstraněním kladívka a nahrazením bezkontaktem.
Datum: 13. listopadu 2009 22:43
 Trochu debilní přirovnání.....! Živější je jednozančně 90 je ostrá jak břitva...ale každej výkon s sebou nese daň....  V podobě poruchovosti...!
Datum: 13. listopadu 2009 20:32
 co myslis ze jede vic? skoda 120 nebo ford mustang?
Datum: 13. listopadu 2009 20:08
Jméno: Raptor
IP: uživatel7709
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tohle jsou nehorázný borci.... vubec si to nedovadu představit to ject.....mě stačí nějakej 7-8mi metrovej prudší výjezd a mam co dělat... fakt borci .... jinak s těma kyvkama to vypadá fakt zajímavě....na tom by se dávaly lavice
Datum: 13. listopadu 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 fichtl nema sanci smalou rychlosti do nevyjedes potrebujes bejt rozjetej na nektery kopecky jinak ti to bude hrabat. Navic by se fichtl zavaril  a sjed to na fichtlu nemuzes to by neubrzdil  to by nesmel bejt tak lehkej
Datum: 13. listopadu 2009 18:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Myslim,že fichtl ani zpřevodovaný do síly by to nevijel.
Datum: 13. listopadu 2009 17:59
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 ale možná kdyby se fík pořádně spřevodoval do síly do přwdu dalo nějaký závaži to zadu pořádnej drapák tek by se to taky pomalinku vijelo
Datum: 13. listopadu 2009 17:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Herrbode ty motorky mají kolem 120 koní,,a ty co jezdí na nitrometan mají až 180 koní.
Datum: 13. listopadu 2009 17:28
Jméno: lukes
IP: uživatel7206
 hustě...to poslední stoupaní už musí mít minimálně tak 65° stupnů..tojedině tak na fichtlu sjet..ale naco vyjíždět..
Datum: 13. listopadu 2009 17:24
 By my zajimalo kolik ma ta motorka koni
Datum: 13. listopadu 2009 16:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mazec
Datum: 13. listopadu 2009 16:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Už sem viděl fichtli dělaný na závod do vrchu. Docela nahul. Když najdu tu stránka,tak sem dám odkaz.
Datum: 13. listopadu 2009 16:18
 Zdar, potřeboval bych vědět jaká barva nejlépe odolává benzinu. Mám totiž vyrezlou nádrž, a tak jsem ji zbavil rezu kyselinou fosforečnou. \\r\\nTeďka ji chci vylejt nějakou barvou a nevím jaká je nejlepší. Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 19:46
 nazdar vem si bud zakladovkou to vem a nebo zajdi do drogerie a skus se zeptat ja jsem si koupil barvu proti rzi ale pak to nech na kamnech aspon 3dny poradne roztopeny aby sti to nelezlo do benzinu tak cus
Datum: 16. listopadu 2009 19:46
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel7455
 Je mi 16 a na motorkách jezdím od 9 let
Datum: 14. listopadu 2009 22:28
 A kolik ti je jestli se muzu zeptat?
Datum: 14. listopadu 2009 10:35
 herrbode: Já jsem z Plzně, bydlim na Slovanech a icq sice mam, ale nema cenu ti ho psat, protože ho vůbec nepoužívam
Datum: 13. listopadu 2009 20:51
 http://www.jawarmaniak.wz.cz/technika/jak_na_to/vyliti_nadrze.html
Datum: 13. listopadu 2009 18:21
 normalně ja sem taky vytiral nadrž koupil sem barvu do nadrži co nerozžete benzin a normalě ji tam trochu napiješ a zatřepaš do všech stran a ten zbytek co te barvy am zustane normalně vyli a nech tu nadrž pořadně uschnout a pak ji hodiš na kostru a neliješ benal a maš vystarano a už ti nikdy nezrezne 
ja sem to taky tak dělal
Datum: 13. listopadu 2009 17:40
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 292310274 ,ale moc tam nejsem
Datum: 13. listopadu 2009 17:36
 hele sem plzenak...odkud presne jsi a nemas treba icq?
Datum: 13. listopadu 2009 17:21
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Tos udělal dobře, s tou kyselinou. Ona reaguje s tou rzí a udělá takovej modro-fialovej povlak, a ten sám o sobě působí jako ochrana proti korozi. Já byh to nenatíral. A když, tak nějakou 2K barvou.
Datum: 13. listopadu 2009 16:39
Jméno: vencova rozeta
IP: uživatel5150
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 17:43
 ja myslim že je to dobra kup
Datum: 13. listopadu 2009 17:43
Jméno: DAN
IP: uživatel7345
 to je dobrá cena !!
Datum: 13. listopadu 2009 15:29
 zdarec,poradte mi prosim jak udelat vyfuk na čz 175/450 aby to jelo?nejakej ladenej,nemate nekdo navod?mam k dispozici vejfuk z mustanga..kdyby sem mel original tak ho tam necham,ale byl na tom vejfuk z fichtla,tak bych z nej chtel udelat nejakej home ladak..nekde sem cet ze se tam da dovnitr nejakej kužel a provrtana trubka,ale nemuzu to najit,..poradite mi prosim? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 21:30
 laďák z mz 150 sem měl na 175, ale bylo to na 477, v kombinaci s karbecem jikov 28mm a změněným časováním výfukového a sacího kanálu to nejelo špatně
Datum: 20. listopadu 2009 21:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Parkrat sem videl na CZ 175 i ladak z MZ 150... Treba ti to pomuze. Ale vic nevim...
Datum: 13. listopadu 2009 22:25
 dobre,tak to by slo taky.. tak jestli budes tak hodnej tak mi prosim nejakej navrhni,ty plechy,trubky,kuzely nekde splasim
Datum: 13. listopadu 2009 18:28
Jméno: Standa
IP: uživatel7917
 No ja bych ten vejfuk navrhnul,ale s tim ze ten vejfuk z fichtla k tomu nepouzijes.....je ouzkej! tak se rozhodni.....dělat neco na půl nema cenu......musel by sis udelat z plechu dva kužely,ty stočit a mezi to stočit do kulata pás plechu,povařit a k tomu výletovou trubičku......ale bez tlumení to bude strašně řvát......a nebo asi nejjednodussi resení.....kup si Hikone......
Datum: 13. listopadu 2009 17:11
 no me je jasny ze vejfuk z fichtla nebude delat dobrotu na 175..a koleno je tam origo takze asi ty 4cm.. kdyby si byl tak hodnej a dal mi nejakej napad..vnitrek vejfuku si klidne udelam,plech na to mam,jenom abych nemusel nic moc delat s ,,obalem''...ja bych zkousel experimentovat,jenze nejak nevim co mam dovnitr nacpat...das mi nejaky navody,tipy,triky?  a jak to prosimte pocitas a navrhujes?je mi jasny ze ja to nezvladnu,ale zajimalo by me to
Datum: 13. listopadu 2009 14:29
Jméno: Standa
IP: uživatel7913
 Jo já vyvýjím ladak na fichtla z origo vejfuku......reknu ti jedno,je to kravina to cpát na 175,nepojede to.......byl bych schopnej ti skusit neco navrhnout podle nákresů co mam,pocitat se mi to rozhodne nechce a ani nevim jestli bych do toho umel aplikovat motor z 175 cizy....ale bude se to muset udelat nový z plechu......potrebuju vedet jedno...jakej mas vnitrni prumer kolena?? ja počítam tak necelý 4cm,že jo?
Datum: 13. listopadu 2009 13:59
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 3:10
 zdar mám na fichtla sehnaný tlumiče ze simsona ale sou prej na nějakyho scutra a sou stejný jak na enduro nebo na s 51?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:48
 sory ale vypadá to strašně a to se nedá bějako zkrátit? tak to asi budu muset sehnat z endura
Datum: 12. listopadu 2009 18:48
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
Datum: 12. listopadu 2009 18:38
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Jj, Simson SR 50 skutr ma delsi krk... Delka tlumicu stejna.
Datum: 12. listopadu 2009 18:33
 jj presne tak
Datum: 12. listopadu 2009 18:20
 ty ze simson skutru maj myslim delsi krk
Datum: 12. listopadu 2009 17:43
|



|