|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdar hoši měl bych dotaz mate někdo na svym fechtlovi 14zubko aniž byste ho měli upravenyho chtěl bych to skusit pač mi to krasně taha a když jedu sam tak to nezna kopec dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 18:26
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 Caute mam na svojom pekaci predne vidly zo simsona a chcel by som ich trochu pritvrdit,ak by som tam dal hustejsi olej napr pp80 pomohlo by to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 18:06
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 U síma olej jen zachytáva bordel a občas maže i brzdový buben  . Pokud chceš tvrdý,tak sem někde na netu viděl na prodej pružiny na síma,ale o pár centimetru větší. (myslim,že to bylo někde na německých stránkách)
Datum: 29. října 2009 18:06
 u sima je ten olej jen aby zachytaval bordel. jestli je chces mit tvrdsi musis pritvrdit pruziny
Datum: 29. října 2009 16:03
 když jsme s bratrancem renovovaly kývačku 250, tak jsme do předních tlumičů nalély vyjetý motorový olej z auta. a byly dobré. předtím byly moc měkké.
Datum: 29. října 2009 15:55
 Je tady potah sedadla na 634,nedal by se sehnat i ten molitan?Teda pokud se to dělá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 15:04
 čau hale mám kaburace z jawa 555 a jak je ve předu orig. filtr tak potřebuju vyčistit tu drátěnku jak je ve vnitř a nevím jak se mám dostan dovnitř abych jí mohl vyndat nebo vyčistit prosím odepište pls mám to zasraný jako blázen ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 15:05
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 to se nerozdelava, ale zalezi natom jakej tam mas typ toho filtru jedny sli zozdelat a dalsi ne
Datum: 29. října 2009 15:05
 a nevíš jestli to de rozebrat ?
Datum: 29. října 2009 15:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 nalej do sklenky benzin a dej tam ten filtr a neh ho tam par hodin, obcas stim zatrepej
Datum: 29. října 2009 15:00
 Zdarec draci, chci se vás zeptat jestli jste někdo jeli tu 24hodinovku ve štikovský rokli? Na rok bych chtěl taky jet a nevím jak to je tam s pravidlama atd... co všechno na tom můžeš mít... chtěl bych jet kategorii klasik. takže už by to chtělo začít pomalu dávat fichtla do kopy... jo tolerujou v týhle kategorii drapáky? díky za vaše postřehy a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 13:15
Posl.aktualizace: 31. října 2009 1:36
 Ahoj jenco, ty trysky jsem měnil ,pasují do toho karburátoru!
Datum: 31. října 2009 1:36
 CUSSS! akú trisku by ste mi doporucili do karburátoru dellorto 21mm pri 60ccm válec ,,,,lebo vidim na sviecku ze co je mi tam to je velká a neviem s tim vzdi jazdit na plny plyn .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 15:43
 jaj a este mazem v pomere 1:50
Datum: 29. října 2009 15:43
 jo standa dakujem ale viem ze neni cerná svicka dosledkom bohatej zmesi ale podla mna je to teraz ono lebo jede dost pekne zápalko.predstich je OK ale svicka je taká hnedá
Datum: 29. října 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel7763
 mas si koupit sadu více trysek......od 82 po 95 .......to nejde takle rict kterou to presne chce......a cerna svicka neni vzdy dusledkem jen bohaty smesi......
Datum: 29. října 2009 14:26
 Hoj lidi. jakou trysku mi doporučíte k open filtru, mam mustoše. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 12:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Doporucit je nemuzem-kazdej mustang to chces jinak.Ja bych koupil co nejvissi (74) a pak snizoval do ty doby nez kdybys vzal za plyn tak by to zacalo cukat a dusit se.
Datum: 29. října 2009 12:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kolem tý 70. Kup třeba tři ruzné trysky a vyskoušej.
Datum: 29. října 2009 12:06
 70ku
Datum: 29. října 2009 11:41
 čau hale mám karbec z jawa 555 a chci ho vyčistit jak to mám udělat ? nebo čím ? benzínem nebo lihem ?pls odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 9:31
 rozeber ho uplne na vsechny casti co ma dej ho do nejakeho stareho kastrolu a vyvar to v octove vode
Datum: 29. října 2009 9:31
 Zdarec, ma vliv hodne sani rovnou na kliku ?? pri da to hodne ? je to znat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 11:15
Jméno: GORI
IP: uživatel7766
 klapka do sania je sama o sebe zlozita v tom ako ju tam dal abi nesal motor falosni vzduch a ke dsa ti to podari taq to treba odladyt a odladovanie bez brzdi no bolo bi to HARD a samozrejme na orig valec so orig. prefukmi bi to nemuselo ani ist  nepustaj sa do toho !
Datum: 29. října 2009 11:15
Jméno: Standa
IP: uživatel7763
 bez uprav válce,hlavy a kliky+zvýšení spodní komprese to asi ani nepojede...... Udelej si napred dvoukanal s rozvodem pistem se vsim vsudy a pak premejslej o necem dalsim......
Datum: 29. října 2009 10:11
 otázkou "přidá to hodně?" si představuješ co? že když dáš klapku nad kliku tak budeš mít rovnou 5 hp?
Datum: 29. října 2009 10:07
 Já být tebou tak se tím ani nezaobýrám,protože podletoho jak si vyjadřoval tak to vypadá jak kdybys nevěděl že tam musí být klapka.... a nemůžeš to tam jen tak mrsknout musíš to vypočítat apod....převařit rám,sehnat klapku,udělat domeček,nejlépe sehnat lepšíí karbec.....a ještě k tomu bych to teda na seriovýho fichtla v životě nedal.
Datum: 29. října 2009 8:30
Jméno: pwe
IP: uživatel5506
 čest hoši pujde mi válec z babety 210 na 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 12:11
 jj bez uprav len musis tam dat i saci koleno z babety 210
Datum: 29. října 2009 12:11
 Zdar,potřebuju vyhrát závod nad Jawou 23 a muj fichtl na ni nema ,potrebuju radu jak zvysit vykon
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 8:32
 všechno vyčisti a udělej go motoru.a pojede to jak drak
Datum: 29. října 2009 8:32
 a nebo zkus když se nebude dívat zastavit benzin nebo vytahni mu faju!
Datum: 28. října 2009 20:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 musi jit vsechno zlechka kola, retez... pak vse vycisti vejfuk hlavu koleno a poradne utesni, vzduchovej filtr musi bejt cisej. Nastelluj prectich na 1,5 zhruba vycisti karbec pust tam dostatek benzinu a snad ti to pojede lip jestli uz nemas vylitanej motor??
Datum: 28. října 2009 20:32
 zdar ese bych se chtel zeptat neznate tu nekdo nejakou stranku na kit 80ccm pro pincka??? kde to mam koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 12:17
 pojde to este lachsie,,,,daj do valca liatinovú vlozku zo simsona +piest a hotovo
ale takisto treba udelat s valcom a kartrami tie upravi co napsal stando
Datum: 29. října 2009 12:17
Jméno: Standa
IP: uživatel7763
 Jde to i bez valce z pareza.......s pomocí litinove ci nirezistové vlozky od Wikua+nekdo kdo valec vysoustruzi a odfrezuje+nekdo kdo ti protahne na freze čelo karterů a muzes mit klidně 80ccm......ale za tuhle upravu pocitej tak 5000,- +GO motoru.......stojis o to furt?????
Datum: 29. října 2009 10:16
 O tom sem nikdy neslyšel...jen o 70ccm dáse dělat jen na válcech 555 a 550 a ají tak je to o přidření.80ccm jen kdyby byl jiný válec
Datum: 29. října 2009 8:38
 Zdar DRACI potreboval bych pomoct. Nevite co mam udelat s fichtlem aby jel nejlip ze vsech? potrebuju predjet simsona a jaksi to nejde ja wim ze je novejsi ale chtel bych to skusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 10:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7763
 Pánové je videt jak vypadají stavy fichtlů a simsonů v jednotlivých krajích  Protoze jedinou pravdu o simsonech a fichtlech napsal Martin!!!! Nelze delat závěry z jednotlivých případu(nekomu to jede,nekomu ne),ale já osobně znám asi 15 lidí co meli simsona,z toho jsem na seriovym fichtlu predjel na rovine skoro vsechny seriovy simsony........jen jeden se 70ccm dvoukanalem mi ujel!
Datum: 29. října 2009 10:24
 vše vyčisti ,go motoru,poštěluj a bedete vyrovnaní (zálezí jestli rovinka nebo co) pak záleží na řidiči
Datum: 29. října 2009 8:37
 jojo , potvrzuju, simson sice jede honde dobre, ale nad 65km/h ho nepretocis, zatimco z dobre zajetyho fichtla se da udelat i 80km/h
Datum: 28. října 2009 21:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Filipchtl - u s51 je to přesně obráceně. V zatáčkách nemáš šanci,ale na rovince si fichtlem boss  Prostě simson nemá šanci!!(Myslim vše origo) (a to říkám přez to,že už nemam fichtla a mam simsona) ♦♦♦ ♣♣♣ ♠♠♠ •••
Datum: 28. října 2009 20:39
Jméno: vejce
IP: uživatel7756
 já mám mustafa a 12 zub na sekundáru a ikdyž jeli 2 kluci na simsonu a já jel ve 2 s kámoškou tak jsme je předjeli...sice to bylo o fou jen o pák km/h ale předjeli
Datum: 28. října 2009 20:30
 Simsona na rovině nedáš, to bys musel fakt hodně upravit abys vyhrál... Já mam Simsona KR51/1 je to 3-kvaltní starej simson (veterán) a dal jsem každýho fichtla, který si se mnou dal závod, jak na akceleraci tak na dlouhou trasu, a nový símaci jedou ještě lépe.... ale pokud budeš závodit v zatáčkách, tak máš docela šanci tam je to o tom jak umíš jezdit a ne o výkonu, jako na rovině
Datum: 28. října 2009 20:24
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Simson má opravdu pěknou akceleraci,ale na delší trasu ho dáš!
Datum: 28. října 2009 19:56
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 simsona nedáš protože než ty se rozjedeš tak simson je ty víš kde.Vim to ze svý zkušenosti jezdil sem dobu na pionýru a teď mám simson a ten je o hodně živější
Datum: 28. října 2009 19:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 28. října 2009 19:18
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Zdar. Když uděláš generálku motoru,tak simsona dáš jak nic! (ale simsona origo) simsony sou totiž často upravováný,takže jedou velmi dobře. Já mam simsona 60/4,open, 17Z.A jede mi skoro 80 Km/h. (Když byl origo,po GO tak jel 60Km/h) A origo fichtl po Go jede zhruba 70 km/h.
Datum: 28. října 2009 18:53
 kdybych už dával to kolečko,tak bych dal 15z bo 16z
Datum: 28. října 2009 18:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau udelej si vybrus 7 . novej pist krouzky , 13. kolecko . nidke to nesmi drhnou . motor musi bejt dobre zajetej a simsona das
Datum: 28. října 2009 18:27
Jméno: jay26
IP: uživatel5395
 zdar draci budu delat novou osu pro predni kolo z cz 150 na pincka jakou mam nechat vuli aby cep bez problemu prolez kolem ale zaroven nebyl moc volnej dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:55
 zdarec draci hele potřebuju poradit s takovou maličkostí koupil jsem si new prachovky a na pravej vydlici při pohledu na fichtla ze předu jsem ji normálně vyměnil ale na tej levej mi to nejde pac tam je přivařenej takovej ten plíšek co drží buben. mockrát díky fichtlům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:14
 Zdar, taky sem je měnil a přes ten plíšek jsem je přetáh, chce to mít sílu  a nebo je normálně vyšroubovat a vytáhnout.
Datum: 28. října 2009 20:14
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Tak budeš muset vyndat tu pružinu a tu spodní část co ti to tlumí, nasadíš to tam a nasuneš spátky spodek.
Datum: 28. října 2009 9:47
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cau draci neumite nekdo udelat to koleno na tuning karburator...kdyztak za kolik by bylo diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:16
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 nemusis si to nekde nechavat delat staci puvodni uříznouta dat tam nejakou hadici autahnout sponama na hadice ale nvm jestli se to puvodni urizly jeste nemusi nejak upravovat
Datum: 28. října 2009 11:16
 žádnej problém
Datum: 28. října 2009 8:52
 je to uplně jednoduché, mám dvě možnosti, bud redukci, nebo přímo hliníkovu trubku, napiš na emajla
Datum: 27. října 2009 23:11
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Zdravím!Chci upravovat fichtla jenže sem chtěl na silnici,ale v mim kraji se zadny silnicni zavody nejezdi,jen cross.Udelam crossku  ale chtel bych poradit čim bych měl žačít,myslim podvozek na motor je ještě času dost,ale radit mužete i k motoru.Předem dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:37
 Mam doma predni tlumice ze simsona v dobrym stavu i s miskama ktere pasuji do originalniho krcku na fichtla misky jsou delane u soustruznika a vykalene kdybys chtel muzem se nejak domluvit nejsou jete kros jen silnici .
Datum: 02. prosince 2012 20:37
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
Datum: 02. listopadu 2009 21:11
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
 Ja mam postavenyho fichtla za 12 000 a to jeste nemam ani upravenej motor  jinak pokud chces opravdu poradit s upravou podvozku klidne mi napis na icq 367366556 a ja ti poradim .... podle me je blbost davat do predu cvetsi kolo protoze i se seriovym kolem mam v krku 110 cm a 50 cm motor od zeme ... kdyz na tom samozrejme nesedim...
Datum: 02. listopadu 2009 21:09
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
 Ja mam postavenyho fichtla za 12 000 a to jeste nemam ani upravenej motor  jinak pokud chces opravdu poradit s upravou podvozku klidne mi napis na icq 367366556 a ja ti poradim .... podle me je blbost davat do predu cvetsi kolo protoze i se seriovym kolem mam v krku 110 cm a 50 cm motor od zeme ... kdyz na tom samozrejme nesedim...
Datum: 02. listopadu 2009 21:08
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 no jestli chceš jezdit cross závody a dáš si tam do předu větší kolo tak tě daj do speciálů(newím esi )plně všude ale co sem byl na závodech tam musíš mít na klasiky origo kola) a pokud chceš jezdit vepředu tak si připrav aspon 25litrů na slušnýho speciála jinak bych ti doporučoval jezdit klasiky tam ti stačí vystužit rám (doporučoval bych mustanga) a dat podvozek do cajku což je výměna ložisek v kolech,vycentrování kol atd atd je toho dost pak bych se věnoval motoru a i pořádnej fichtl do třídy klasik vyjde draho takže si to prvně rozmysli jinak hodně zdaru
Datum: 27. října 2009 19:53
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Hele stando ja sem stejnyho nazoru jako ty  jenze mam tu vyhodu ze mam motory a ramy jen takle ne a proto uvazuju co teda takze by to zadny bastleni az tak nebylo,proste vyuziti lezicich vecich
Datum: 27. října 2009 18:00
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Datum: 27. října 2009 16:29
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Vepredu mam vidlice z Yamahy DT80, simsonacky vydrzely sezonu, ale je to dobry zaklad. A mam prepleteno na 19ku rafek z dvoukolaku (je uzky a daji se nej sehnat gumy). Vzpera mezi podsedlakem a krkem je jasna, zadni tlumice sem pouzival ze simsona. Ted jezdim tlumice z MZ150 a delam si zalusk na "krnavky".
Datum: 27. října 2009 16:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 ICQ nemám. Má ho totiž každej
Datum: 27. října 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 hele udelej si radsi krosku z neceho mladsiho a osklivýho a nenič krásný blbě upravitelný pionýry.......udelej si krosku treba ze simsona.... abys z toho udelal opravdovou krosku pro tereni zavody stoji hodne penez uz jen v uprave podvozku......takze dobre rozmysli nez zacnes rezat plechy a rám flexou.....aby zbytecne nezmyzel dalsi hezkej puvodni fichtl.....
Datum: 27. října 2009 15:00
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Dík!Hele nemas icq?
Datum: 27. října 2009 14:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak správný tuner má začít od podvozku: takže přední vidle ze simsona a zadní pružiny z MZ nebo simson enduro. Do předu bych dal určitě větší penumatiku než 16 palcovou, alespoň 18 nebo 19 vzadu stačí 16. Po tété úprvě budeš mít podvozek výše. Dál bych vyztužil rám. a až toto vše budeš mít přejdi na motor. A to už ti každý řekne co a jak!
Datum: 27. října 2009 14:13
 čau hale jaká je ta asi max. rychlost u stadion 11 ? by mě zajímalo xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 14:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo mě taky jede po rovině s11 něco málo přes 50 tak ale 55 zase ne a z kopce to na 60 roztočí
Datum: 27. října 2009 14:54
Jméno: Smudlan
IP: uživatel7741
 Já mám serii a po rovině mi jede 50 km/h a z kopce 65 km/h ... Podle CBRka
Datum: 27. října 2009 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel7730
 asi tak no......pokud je seriovej,tak moc nejede........ale treba ja mel na valci karbec z pareza a delsi koleno a jel jak S22...to je 55-60....uz dost slusný na splašený trubky o váze bicyklu s motorem
Datum: 27. října 2009 0:06
 cca 40-50,zalezi na stavu
Datum: 26. října 2009 21:51
 Seso ! hale nevíš kde bych mohl sehnat plyn. lanko na jawa 555 pařez pls poraď dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 20:07
 draku ja mma pod oznacenim kolejka na 20 je sice o same ale o malicko delsi,, ale v poho tam jde,,,
Datum: 26. října 2009 20:07
 martínku...už tejden sem pises to samy...a pokazdy dostanes stejnou odpoved...ty si asi pako...myslis ze dalsi den ti nekdo odpovi jinak?zkus se nejdriv kouknout sem na kramek !!!!!
Datum: 26. října 2009 19:26
 jj tak tak,v každý mototechně ho seženeš si pro něj zajed!!!
Datum: 26. října 2009 19:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7730
 ty seš asi z jiný planety,nebo nerozumis........uz xxxx lidí ti tu reklo,at si ho koupis v mototechne a nebo tady v shopu.......stoji asi 60 korun!!!!!!
Datum: 26. října 2009 18:56
|



|