Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar, chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v tom zda dám an pionýra 20tku 6V indukčbní cívku nebo 8V. Vím že to pojede s obouma ale chci vědět prostě jestli to má na něco vliv i nepatrný a která je lepší na dlouhou cestu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2015 7:56
Jméno: standa
IP: uživatel18228
 Čus. Vím že dle všech dílenskejch příruček je tam psaná 8V,u starý verze 20W u j05 možná byla 6V (a to si nejsem jist). U úplně starejch verzí byla 6V bakelitová. Vždy jsem dal na rám cívku,která dávala,to že jsou nějaké 6V a 8V jsem se dozvěděl až někdy po 10-12 letech ježdění a opravování,do tý doby pro mě neznámá věc  takže to asi důležitý neni ... předpředloni jsem dokonce použil cívku 12V,protože prostě zbyla na rámu po elektronickym zapalování. Jiskra byla dobrá,plná,problém žádnej. Tak ti nevim. Jako kluci jsme dokonce vozili na rámu přidrátovaný velký 12V indučky ze škodovky a nebo velký indučky 6V z trabanta či warťase ... hlavním kriteriem při výběru bylo dává/nedává ? Dává,utahnout kabel na faju,pořádně přidělat kabely a jedem  Jestli to chceš hrotit,tak bych se držel pravidla,že tam patří 8V indučka a dal ji tam... a je to ... ať dušička má klid
Datum: 27. července 2015 7:56
Jméno: Martin
IP: uživatel18186
 Ahoj poradí mi někdo dobrej drapak na mustanga? ( co nejlevnejsi  )
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2015 6:40
Datum: 08. července 2015 6:40
 Cus draci . je lepší na fichtla dopředu menší drapák (s menšími špunty) nebo normal E-06 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2015 15:34
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Předek vždy menší a o dost!!!!
Datum: 08. července 2015 15:34
 ja bych rekl ze bude gut s tima malima sputna 2,50 to bude novinky ted
Datum: 08. července 2015 6:39
 Zdravím, před cca 9 dny jsem lakoval pionýra 20, plechy jsem lakoval dvousložkovou ty jsou v pohodě zaschlé, ovšem problém je že revmaplechy, masku atd jsem dělal syntetikou a ta pořád neni zaschlá přestože už je to skloro 10 dní, pořád když rýpnu nechtem tak je to měkké jako lepit to nelepí dávno ale pořád je to měkkké. Myslíte že to eště vytvrdne nebo co stym? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2015 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel18199
 Tak ona syntetika je tim proslavená,že se kroutí jak guma,než to vyschne... je teda pravda,že sme pod tim měli fakt poctivou vrstvu plniče,třeba to taky hraje roli ...
Datum: 13. července 2015 12:34
 Stříkal jsem kdysi dávno syntetikou vidle - asi nějakou blbou barvou - trvalo nejmíň měsíc než to vytvrdlo a při montáži se ta barva stejně trochu "zkrabatěla" až za pár měsíců to bylo fakt 100pro  ale je fakt, že to bylo na jaře, kdy nebylo moc teplo ..
Datum: 13. července 2015 8:05
Jméno: standa
IP: uživatel18188
 My syntetikou lakovali ráno,v poledne druhá vrstva a večer jsem to sundaval z háčků suchý. Byl to říjen,přitápěli jsme bufikem,bylo to jak v peci. Je pravda,že některé blbé záhyby a třeba otvory na šrouby byly takový "gumový" ještě asi dva dny ... holt tam kde je víc barvy tak tam to dýl schne,ale 10 dní je přehnaný...kor v tomhle hicu ...
Datum: 08. července 2015 16:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 10 dní???Některé syn.to trvá max.3 dny!!!Dal jsi opravdu dobré ředidlo??!!Pokud jsi se zmýlil o číslo tak vydrž-snad to vytvrdne.
Datum: 08. července 2015 15:29
 Ahoj kamarádi-draci. Zvládne toto zapalování na babettu 210 cca 8-8,5tis otáček? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2015 11:18
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/14732222.html
Datum: 02. července 2015 11:18
 Čau draci mam pioníra a mam tam 4K válec bylo by dobré tam dát karburator ze simsona 21 mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2015 10:59
Jméno: fk
IP: uživatel13006
 Až zjistíš jaká je souvislost mezi karbem a sacím kanálem (u origo válce), tak si snadno spočítáš vhodnou velikost karbu (která bude odpovídat tvému sacímu kanálu).
Zjednodušeně řečeno, avšak pro zamyšlení a pochopení by to mělo stačit.
Datum: 06. července 2015 10:59
Jméno: standa
IP: uživatel18168
 Ano,obecně s karburátorem 19-21mm souhlasím,jestli je ze simsona nebo ze skútra je fuk,hlavně musíš udělat pořádný koleno vhodnýho průměru a vhodný délky,pak natryskovat,naladit ... jak je na tom s laděnim simsoňáckej Amal nevim,ale třeba ty Dellorta jsou s dobrym filtrem vcelku poslušný.
Datum: 29. června 2015 14:20
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:19
 Vzhledem k tomu, že podobný problém zvládl i můj kamarád(a to že opravdu moc rozumu nepobral), tak by jste s tím neměl mít žádný problém.
Datum: 23. června 2015 20:19
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat jaký patří těsnění pod palici na čz 175/477 papír nebo hliník ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:24
 ok děkuju
Datum: 23. června 2015 20:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Papír pod hlavu nepatří.
Datum: 23. června 2015 15:27
 Mám doma eště jednu a zdá se mi že na ní je papír  právě jsem dekarbonizoval a když sem to složil tak mi to začalo fučet...
Datum: 22. června 2015 20:25
 Když už to musí být, tak hliník. Ale jinak se nedává, zkus si sehnat brusnou pastu a hlavu zalapovat.
Datum: 22. června 2015 19:11
 Zdravím, potřeboval bych zjistit RAL číslo barvy spodní části zadního tlumiče (vnější válec) na ČZ 487. Všechno na rámu je černý, vrchní oko tlumiče taky, jenom tohle musí mít extra barvu, která jinde není, taková světle šedá http://jpeg.cz/images/2015/06/20/xylfC.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2015 18:02
 Za sebe tipuji RAL 1015 aneb slonová kost, ale nevylučuji, že je to něco jiného. V nouzi zkus zajít do nějakých lakýrnických potřeb, kde míchají barvy. Tam by mohly najít správný odstín podle origo kusu.
Datum: 30. června 2015 18:02
Jméno: Petr
IP: uživatel13868
 Ahoj, neví někdo jak šetrně odstranit štětkometalízu? Pod ní je pěkný origo lak a rád bych jej oživil. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2015 0:46
Jméno: Olous
IP: uživatel18138
 No kamarade, to pujde tezko... tu horni barvu by slo sundat odstranovacem starych nateru, ale nedokazes nijak zabranit tomu, aby ti nenaleptal tu barvu pod tim. Ja pouzivam odstranovac P-05 a pravda je, ze origo barva je odolnejsi, nez tady ty stetkolizy, ale musis spravne trefit mnozstvi naneseneho odstranovace a dobu, po kterou pusobi. Pak mas sanci na uspech. Ve vetsi plose to ovsem tezko uhlidas :-/ preju hodne stesti!
Datum: 16. června 2015 0:46
Jméno: Milan
IP: uživatel16204
 Zdar seso . Kdy bude konečně k mání komplet podsedlovej pant na fíka 05,20,21? . Myslím tu opravnou část k rámu určenou k přivaření . Mám ho rozjebanej a je to poslední věc co mě brzdí v obědnávce dílů 😊
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2015 10:23
Jméno: kubik
IP: uživatel14684
 čus taky jsem todle resil , udelal jsem to ze sroubu imbusoveho M8 který jsem na soustruhu provrtal skoro skrz, zavit jsem uřízl a hlavičku šroubu, takže zbyla takaa trubička,kterou přivaříš na ram ale musis mit k tomu ten pant kterej přidelas k sedlu , do nej das tu trubičku z toho sroubu, na ram přidelas ty 2 vysoky matice co drzej zadní plech a srovnas ty dorazy toho sedla s tema maticema aby jsi to mel rovne, pak tu trubičku s pantem sedlem bodnes k ramu ,pote to rozeberes a tu trubičku dovaříš ,zabrousíš a jeto. Jen sem chtel poradit ,jinak to je samozrejme tvoje vec jak si to udelas.
Datum: 13. června 2015 10:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Zdar draci,
Mám dotaz. Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsem dal dohromady stupačkový kříž a stojánek a jenom si chci ověřit, jestli je správně, že se o tu patku ve které je uchycené péro stojánku, dotýká stojánku ( tam kam jsem dal ten kousek molitanu ) - stojánek se má o ní opírat. Když jsem pincka koupil tak měl vše utrhané a bez pružiny, tak si nejsem jistý...
http://imageshack.cz/image/9WA
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 8:42
Jméno: Lukas
IP: uživatel18128
 Super, diky moc.
Datum: 12. června 2015 8:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, takhle to máš správně a pokud je všechno jak má bejt, tak ta packa zamezí opírání stojanu o vejfuk..
Datum: 11. června 2015 19:44
 packu tam mám a stejně se to opírá o výfuk...
Datum: 11. června 2015 12:19
Jméno: Petr
IP: uživatel6354
 No ta packa je tam právě proto aby se o ten výfuk stojan neopíral.
Datum: 11. června 2015 11:27
Jméno: Lukas
IP: uživatel18125
 Ten molitan je tam docasne nez to sestavim
Datum: 11. června 2015 11:24
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Já si myslím, že ten molitan ti bude k ničemu protože jakmile to nasadíš a dáš tam výfuk, tak se ten stojan opře o spodní hranu výfuku.
Datum: 11. června 2015 11:16
 Ahoj, vyfotil by mi někdo prosím sedlo na cz 477 ze spodu ? Hlavně uchyceni  předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2015 17:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 http://www.bazos.cz/img/4/161/47571161.jpg
Datum: 27. května 2015 17:05
 Zdar tuneri, potřebuju poradit. Nemožu vůbec naladit válec aby aspoň nastartoval. Skůšal jsem jakékoliv trisky (60-cca90), polohy jehly, předstihy, odtrhy a další karbec a asi 20 svíček a na nejvíš to akorát 1 blafne a pak nic. Nikdy jsem sa s timo problemem nesetkal při ladění jiných válců. Válec je 5k, origo karb, 100mm klika, origo hlava a momentálně origo výfuk. Za jakékoliv rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2015 22:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Proč se nezeptáš autora toho válce
Datum: 26. května 2015 22:04
Jméno: pepa
IP: uživatel18092
 Cece vis o tom ze motor po vybrusu da 7 8 atm? vim ze to neni smerodatne ale tvuj udaj mi prijde desivy po te vsi praci
Datum: 25. května 2015 9:18
Jméno: standa
IP: uživatel18088
 Zjisti a uvidíš,ta malá škvíra by až tak zásadní roli mít neměla,jet by to mělo,ale budeš to muset řešit stejnak ... osobně bych začínal ladění alespoň na 19mm karburátoru ... ta sestava co jsi popsal asi moc úspěšná nebude ...
Datum: 25. května 2015 8:45
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 No to okénko má nejaký křivý tvar na dolní straně, a do sání zasahuje jenom malinkatým kůsečkem (cca 0,02mm2). No ale zkusím to ještě nejak poštelovat a roztlačit a pak sa uvidí.... Díky za rady
Datum: 24. května 2015 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel18089
 No to neni zas tak moc. Jesště mi napadá jedna fatální věc. Když je to 5K (o klapce si nepsal,tak vycházím ze symetráku) tak je hrozně důležitý,jestli je správně udělanej otvor v pístu,jestli nevjíždí až do sacího kanálu,to by se pak propojilo přepouštění se sáním a nejelo by to....
Datum: 24. května 2015 19:22
 Kompres to nějaků má, cca 2,15atm , předstih sem zkůšal 2,4mm , benzín ide, na hladinu sa podívu, jiskra ide nádherně , svíčky mokré , gufera a těsnění nové, faleš sem nezjistil roztlačit sem to zatim nezkůšal , ale hodim do druhého rámu a zkusím, no ale vidím to na to velké sání cca 71mm hlava - spodní hrana a na šířku cca29mm
Datum: 24. května 2015 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel18088
 A má to kompresi ? Dostatečnej předstih ? (s origo hlavou alespoň 2,5mm) a benzín ti do karburátoru jde? Ten je tedy origo 17mm s tryskou 38 a nějakou rozumnou hladinou? Jiskra jde? Svíčky jsou suché a nebo mokré? Roztlačit jsi to zkoušel? Pokud je sací kanál HODNĚ otevřený tak to kolikrát na nakopávačku ani neprdne,musí se to roztlačit a stejně to všelijak prská ještě půl minuty... jinak věci jako gufera atd máš v cajku? Nikde nic nepřisává? Zapalování ok? Odtrhy ok?
Datum: 24. května 2015 17:21
 Ahoj, chtěl bych se zeptat když si dám jiné sekundární kolečko na čz 477 bude mi kecat tachometr ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2015 11:05
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Ono ten tachometr u ČZ je kapitola sama, alespoň teda u mého kusu.  Praskl mi totiž originál náhon a sehnat náhradu je téměř nemožné. Ono totiž skoro všechny nově prodávaný náhony jsou na otáčkoměr pro 634. Jako funguje to, ale ten náhon z Jawy je o něco delší a na Číze je hrozně zkroucenej. Ručička mi pak hrozně oscilovala až se nakonec i ten novej náhon podělal... Nevím, jak to řeší ostatní, ale já koupil ten digitál na moto od sigmy a nemůžu si to vynachválit.  Sice to není kóšér originál, ale na ježdění je to super.
Datum: 23. května 2015 11:05
 Ano, je to jako u kejvačky  děkuju za osvětlení  o rychlost mi zas tak nejde spíš počítadlo kilometru  Jo taky se občas směju těm Tuningum na youtube
Datum: 22. května 2015 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel18085
 Dle mě jsou beztak rychlosti na tachu orientační... se zubem nahoru/dolu si připočítávej/odčítej od/k rychlosti řekněme 4-5km/h ... myslim že je to fuk ... pokud to teda nebude rozdíl 5 zubů ... menší kolečko = jedeš míň než ukazuje tacho , větší kolečko = jedeš víc než ukazuje tacho ... na zubu si myslim že to bude do 5km/h rozdíl ... pokud je zde nějaký fanšmekr,kterej zná pilový diagramy a převody nechť mi konkrétněji doplní,vařim z vody a vycházim z pio ... ale to že tacho s rostoucí rychlostí kecá je neoddiskutovatelnej fakt ... je to tak u většiny motorek i aut. Jak jsem již jednou zmínil typický příklad z auta (u nás v rodině bez vyjímky všech 6 aut)- jedeš,na tacháči 100 a na rychlostní ceduli v obci 86-88km/h ... realita i u kejvy,čízy,simson,skůtry,pérák a pozor,pio jedoucí nad 85 kecá dvojnásobně  při rychlostech k 90km/h ručička dole přelézá počitadlo km ,při překročení 90km/h se spodem vrací k nule,vyšší rychlost žádný náhon nevydržel  každý praská jak se ručička začne blížit spodku stupnice ... nedělal to jeden tacháč ,ale všechny 3 co mam doma .... když jsem jezdil na rychlym motoru,tak jsem to párkrát zkoušel,co to vydrží ... proto mi občas velmi pobaví videa na youtube,jak někdo natáčí tacho ... jásot,machrování že ručička dolezla k hodnotě 85km/h ... prostě tuning ... kdyby ti kluci tak věděli,že vlastně jedou tak 72-75 tak by byly rudý až na prdeli
Datum: 22. května 2015 19:26
Jméno: pepa
IP: uživatel18084
 Viz kolega dole je to stejne jak u kyvacky reseni je napr cyklotacho
Datum: 22. května 2015 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel18085
 Nerad bych kecal,nevím jak přesně má ČZ řešený náhon tacho. V případě že je to stejné jako u Jawy,tak je náhon vedený z motoru (z převodovky?) tudíž tacho kecat bude,mění se tam pastorek náhonu k počtu zubů na sekundáru.
Datum: 22. května 2015 18:25
 zdar draci dělám renovaci pionýra a scháním průhodky na kyvnou vidlici nevíte kde to sehnat prosím poraďte nikde to nemůžu najít. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2015 8:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co je to průchodka kyvné vidlice?
Datum: 21. května 2015 8:50
Jméno: pepa
IP: uživatel18082
 Cep s futry na vystruzemi dela tk moto ,..samo to je nahrada a nedrzi tolik druhe reseni je sehnat celek ram...
Datum: 21. května 2015 7:57
 Ahoj, nenašla by se zde dobrá duše která by mi vyfotila spodek sedla na cz 477. Jde mi hlavně o drzaky děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2015 16:01
 Zdar. Večer to tu máš.
Datum: 20. května 2015 16:01
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Zdar draci,
V jakém pořadí se má sestavit řízení na Jawě 50/21 ?
A je jasně první, to jde na kuličky, ale pak ?
Z dílenský příručky z toho nejsem moc moudrej...
http://imageshack.cz/images/2015/05/15/zeni.jpg
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2015 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel18074
 Člověče tos mi dostal,pojistnej plech je určitě na brejlích... a teď si tak vybavuju,že jsem ho měl jen na mustangu,byl hned na brejlích a utahovala ho už jen jedna vysoká matice ... na j21 mam pod brejlema matici osazenim do brejlí a nad brejlema matici osazenim dolu do brejlí a na tom je kontra matice,všechny stejně "hubený" ... možná je jen spodní matice osazenim do brejlí a na brejlích pojistnej plech a na něm dvě hubený matice dokonce bez osazení ... ono taky je to u každýho roku a modelu jinak ... starý roky maj dokonce brejle zaaretovaný výřezem v trubce,novější typy už to zas nemaj a mustang má ten vršek brejlí úplně jinej ... pletu si to navzájem ... ale když se vykašleš na nějaký obrázky,tak to logicky musíš složit tak,aby vše zasedlo,nic se nevrklalo,vše utahnout ... a dobře složenej krk se pak skoro nehne a je festovej ... kdyby něco neklaplo tak to bude málo stažený a bude se to kroutit v brejlích doleva či doprava při sebemenšim škubu kolem. Ve 13 letech jsem složil fichtla z posbíranejch dílů na půdě,v dílně a po skládkách,katalog a příručku jsem poprvé viděl někdy v 17 letech,jak to má a nemá bejt jsem netušil. ..A taky jsem to složil...něco né napoprvý ...něco až napotřetí... a to tě naučí  Ať se daří. Standa
Datum: 16. května 2015 20:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 jo jde, protože když se kouknu do dílenské příručky, je tam matice napsaná 3x ( stejná ) mě přišla jedna jiná, ale usoudil jsem, že se dává asi jako poslední...
jak vidíš tak třeba Jawař to napsal jinak než ty...
on by na horní uložení dal hned brejle...
Je teda správně, že je horní uložení, pak matice C osazením nahoru, pak brejle - D, pak další matice C osazením dolu, pak pojistný plíšek B a poté vyšší matice E osazením nahoru ?
Datum: 16. května 2015 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel18074
 Ono to jde i složit blbě??? Spodní uložení pod kuličkama,krk,horní uložení na kuličkách,zajištěná matice,brejle,další 1-2 matice ... spíš dvě ... co tam jde dát špatně ? Nic ...
Datum: 16. května 2015 19:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 A nemůže mít orientaci jako na fotce, žlábek musí směřovat na kuličky...
Datum: 16. května 2015 11:59
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Orientace: A jako na fotce, C osazením dolů, E jako na fotce
Datum: 16. května 2015 11:45
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já to mám takto: A D C B E
Datum: 16. května 2015 11:44
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 ještě v jaké orientaci je mám namontovat... dík
Datum: 15. května 2015 21:13
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci chci jse zeptat jestli je dost na čz 175/477 když na trojku jsem schopen ji roztočit na 100 -105 Km/h. Jsou jen leštěné kanály spalovák a výfukový kanál trochu zvětšený. Kolik to cca může mít otáček s orig. převodem ve předu 16 z. kolečko A kolik by mohla být maximálka s tímto převodem. Dokázal by dobře táhnout i s 17z. kolečkem ? Dokáže se na dvojku ve dvou postavit na zadní. Ještě chci dodat že tachometr měří přesně (zkoušeno na radaru). Měl jsem tam daný i otáčkoměr ze škody 120 ale odešel. Stejně neukazoval přesně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2015 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel18064
 Hele moc přes tohle nejsem,ale jednou jsem na úpravě 477 resp 487 spolupracoval. Válec byl upraven razantněji,karburátor 28mm,zkrácené výfukové koleno,trochu lízlá hlava,objem 180ccm, dosahovalo to zhruba tvých hodnot a taktéž se to stavělo. Maximálka byla v rozmezí 115-120km/h. Ovšem stroj byl celkově víc sladěn a dalo to docela práci se na tyhle slušný hodnoty dostat. Dokonce tam měl o zub menší kolečko než je serie. Domnívám se stejně jako Bakoun,že ti tacho proměřuje,oni ty tacháče do 60-70 docela ukazujou dobře,ale pak je to klasika jak u auta...na tacháči kilo a přitom jedeš 86... od tech 105 si odečti 15 a jsme v reálu na 90 což je odpovídající a myslim si že na naleštěnou serii dost slušná hodnota
Datum: 07. května 2015 16:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18062
 Ne, uprimne si spis myslim, ze ti ten tachometr keca .) Dobre vim, jak uzasne presne jsou tyhle stary tachace. Proto na vsech svych strepech mam digitaly.
Datum: 06. května 2015 22:24
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Díky za odpověd.  tachometr jsem skoušel na tom radaru a ukazoval přesně nevím teda jak při rychlosti 100 a víc to jsem neměl jak skusit. Ale příjde mi že na 175 jede hodně dobře. Myslíš že jede líp jak 350tka ?
Datum: 06. května 2015 21:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18062
 A jestli to na 7000ot/min roztahnes i na ctyrku, tak pojedes 125km/h a pri 7300ot/min 130km/h. Kam se hrabou 350...
Datum: 06. května 2015 21:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18062
 Napisu ti to, co kazdemu. Otevri si manual, tam jsou prevodove pomery, obvod kola si zmeris. Rychlost vis, tak pocitej. Zas tak tezke to neni. Ale jsem v dobre nalade, tak ti to hodim do kalkulacky.
primar 21/40, sekundar 16/52, pomer u 3. kvaltu 1,25. Obvod kola jsem dal 1,85m (tak nejak to mam svoji 487). Tak pri rychlosti 100km/h to vychazi na zhruba 7000ot/min a pri 105km/h asi 7300ot/min. Takze bud to ma krute poladeny nebo ti krute keca tachometr .)
Datum: 06. května 2015 21:31
 Čau draci, jakej máte názor na jednokroužkovej píst na babettu? zajimalo by mě jak to jede, Máte někdo video na youtube z Babettou která má píst s jedním kroužkem? Já mam trochu upravenej válec a mam dvoukroužek a není to ono, odepisujte díky nebo pošlete odkaz na youtube
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2015 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel18060
 Muj názor je,že pokud nemáš v plánu motor kompletně předělat,tak stejně víc jak 8000-8500 ot/min točit nebudeš a to s přehledem dává dvoukroužkovej píst. Válce na babetu jsem už upravoval,jeden rychlejší,jeden skoro serie a oba jsem dal dvoukruhy.
Datum: 06. května 2015 11:59
|



|