|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, jaké číslo má origo červená jawácká barva???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2014 16:30
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Datum: 08. prosince 2014 16:30
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, hodlám si koupit jiné auto a uvažuji o škoda octavia combi 1.9 (první model) a nebo volvo v40 taky 1.9. Tak bych chtěl zistit co nejvíce názorů na tyto dvě auta, a také nějaké srovnání plusy a mínusy u každé značky a tak. díky za příspěvky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2015 1:18
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Ahoj mam AFN 81kW doporucuji jen olej a nafta spotreba kolem 5 litru /passat b5 variantto samy co oktafka ...najezd 280 000
Datum: 19. února 2015 1:18
Jméno: standa
IP: uživatel14825
 Je otázkou co má najeto. Auta co se prodávaj s tachometrovýma 150 tkm maj v reálu tak 350tkm,takže jestli má někdo na budiku 300tkm tak počítej že má to auto najeto přes půl míče... což až tak nevadí,ale musíš už počítat s tim,že je to auto přejetý... něco se občas vysere atd ...
Datum: 08. prosince 2014 7:00
 borci, co si myslíte, je pitomost koupit octu 1,9 tdi 81kw která má najeto okolo 300 tisíc? mám felinku, 43 tisíc najeto, po důchodci ježděno do kostela, garážováno, leštěno.... nicméně bych bral něco výkonějšího s menší spotřebou, ale finance by byli jen z prodeje felicie+ něco malinko navíc, takže proto takovej nájezd kilometrů...
Datum: 05. prosince 2014 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel17706
 Já mám Octavii 1.9TDi 81kw motor ASV kombi už čtvrtým rokem a nic lepšího ti nemužu doporučit. Na tom autě dělam jen olej,filtry a občas nějakej čep nebo čidlo,ceny dílů za babku,spotřeba supr,jízdní vlastnosti supr. Určitě bych šel do motoru 81kW,protože se dobře hodí k váze auta a dynamika je lepší,v porovnání s motory ALH 66kW jedeš víc a někdy dokonce za míň,protože 81kw má lepší spodek než 66kw.... ale nejúspornější a nejpodařenější motor je 66kW AGR s obotokem - to jezdí za 4.2 až 4.4L a nejde to rozbít...ovšem je to jen v těch nejstarších paštikách,to už nkoupíš v moc pěknym stavu.... do SDI bych určitě nešel,vzhledem k váze auta ten motor nemá dostatečnej výkon. Volvo taky nebude špatný,ale už v tom bude comonrail a tam není o co stát....když se vysere rail a vstřiky tak mužeš rovnou koupit jiný auto... u tý oktávky v rotačce je dobrý,že i přejetá paštika je nesmrtelná .... čerpadlo vydrží navěky,vstřiky vydrží navěky,spodek motoru vydrží taky navěky,turbo v podstatě taky (pokud auto nepodtáčíš),ale to turbo se dá říct že prostě malá slabina je,ale ty repasy jsou dneska za babku a nebo když je jen zanešený,tak se dá vyčistit doma na koleně pokud si trochu zručnej a šikovnej.... jinak se tam nemá co vysrat.... a řikam,když se něco vysere,je to za babku....
Datum: 05. prosince 2014 11:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no SDi do Octavie nebrat, to můžeš jít rovnou pěžky, navíc pokud chceš jít do opravdu prvních modelů Octavii tak TDi je prakticky nesmrtelný a bezproblémový motor, SDi je pěkný ve Fábii ale na Octavii už je to slabé
Datum: 05. prosince 2014 6:15
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Doufám to nebude braný jako reklama. Jen má šikovně udělanou možnost rychle porovnat ceny dílů a je to na auta a ne moto. Případně se omlouvám.
Datum: 04. prosince 2014 23:23
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Tady můžeš porovnat ceny náhradních dílů.
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily
Datum: 04. prosince 2014 23:18
Jméno: filip
IP: uživatel14454
 čus byt tebou šel bych do octavie pokud nechceš zrovana trhat asvalt  tak z duvodu poruchovosti a spotřeby bych sel do Sdi (měl jsem sdi asi 5let když jsem začínal a nechoval jsem vždy jak se má a drželo)
Datum: 04. prosince 2014 20:50
Jméno: jakub
IP: uživatel13759
 Přesně jak píše kolega, octavkou nic nezkazíš
Datum: 04. prosince 2014 18:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vzhledem ke stáří a tím i možným poruchám bych šel do Octavie. Je jich plno, všechno na ní bez problémů seženeš a diagnostiku má každý garážista.
Datum: 04. prosince 2014 18:05
 čau, chci se zeptat jaká je cena za kterou se prodávájí TP na pionýra s stk na4roky a placenou pojistkou. Chci je prodávat tak mě zajmá cena
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2014 21:14
 Zdravím, za kolik se prodávaj nevím , ale jestli máš na jawa 21 měl bych za nějakou rozumnou cenu zájem. Kdyžtak napiš micro65@seznam.cz
Datum: 12. prosince 2014 21:14
 Čau chci se zeptat jaké maté skušenosti se stejskyho 4K upravou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2014 15:20
 Co potřebuješ vědět??
Datum: 04. prosince 2014 15:20
Jméno: mirda0210
IP: uživatel14668
 ahoj mám dotaz tady jak jsou k prodeji trysky v tuning dílech hl tryska 82, 85 , 90 a 100 tak k čemu jsou dobrý? to je že maj větší díru na přívod benzímu? já jsem trochu vybrousil difuzor aby tam šlo víc vzduchu. kdybych koupil jednu z trysek jestli by se zvýšil výkon. ? prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2014 21:31
 ok dík za rady  vyzkouším molitanový filtr. já jsem trysku provrtal jedničkou vrtákem a jelo to někde od půlky do vysokych otáček. a ještě jsem teda zvětšil difuzor. a Teď jsem si koupil malinký vrtáky tak to ještě budu ladit
Datum: 12. prosince 2014 21:31
 Široký výběr je proto, že se dá upravit válec a pak při nějaké zásadnější úpravě už ze seriovou tryskou nemusíš vystačit. Pokud jen upravíš válec a nebudeš to přehánět tak většinou vystačíš do nějaké 76-78. Pak můžeš upravit i karburátor. Můžeš jít do velkého vrtání, molitanový filtr atd. atd. všechny tyhle věci s tryskou mohou slušně zahýbat. Je fakt, že já jsem se zatím nikdy přes 100 nedostal, ale s velkým difuzorem u předělaného seriového karburátoru jsem se dostal až na 90-95, ale vzhledem k tomu, že na závoďáku jezdím uplně jiné karburátory tak jsem se tomu nějak víc nevěnoval
Datum: 04. prosince 2014 15:36
 ok, a jáká je original hlavní tryska u fichtla když tady je docela širokej výběr. a říkate že na 76 trysku to nejede na co teda jsou? to by muselo být vetší vrtání?, nebo kde by se daly teda využít? a už vůbec tryska 100?
Datum: 03. prosince 2014 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel17698
 U seriovky bych nešel přes 72 ! A ta už je bohatá až moc. Pak to jen krká a je to líný. Na 76 nezařadíš do kopce ani dvojku jak to bude uchcaný. Ba naopak bych řek že 68 je až dost. Jeden motor mi dokonce jezdí nejvíc na trysku 65 !
Datum: 30. listopadu 2014 13:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
 Ani vykon stoupnout nemusi je to vzdy risk protoze spravnou trisku vyberes az podle toho jak to jede... ale u se riovky bych nesel prez 76
Datum: 30. listopadu 2014 12:22
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Zvýší se výkon na úkor vyžší spotřeby paliva.
Datum: 29. listopadu 2014 21:03
 zdravím, mám nabídku na mustanga s platným přepsatelným TP. Kupován nový majitelem co ho prodává. Má najeto jen 3500km je pojízdný, lak je sice zbastlený štetkou, je kompletní, kola nemají osmicu, tlumiče nejsou zatuhé. a k tomu dává dva motory. Chce za to 4600Kč tak se chci zeptat jestli je to dobrá cena nebo jestli to je předražené. protože na pohled nevypadá nic moc. a nemá původní víčko kastlíku. díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 19:51
Jméno: mirda0210
IP: uživatel14668
 myslím si že je to dobrá cena za mustanga s tp a dva motory k tomu
Datum: 29. listopadu 2014 19:51
 je to od majitele co to mel celou dobu a tvrdi ze celou dobu fungoval a ze ma skutecne najeto jen 3tis
Datum: 19. listopadu 2014 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel17672
 Jestli to jede,funguje a je motorově v pořádku tak je to dobrá cena. Údaj na tachometru bych nebral vážně...vždycky praskali náhony a každej neměl nervy to furt měnit... takže 50% pio má na tachometru okolo 3000km a 50% tam má okolo 8000km,ty holt měli pevnější nervy
Datum: 19. listopadu 2014 6:16
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2014 22:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17667
 Moto usti ale cenovka okolo 3500 nejni lakava
Datum: 15. listopadu 2014 22:44
 a kde se dá sehnat?
Datum: 15. listopadu 2014 17:19
Jméno: combust
IP: uživatel17666
 to je původní altík babetta, kat. číslo 443000610000, a nemá 65 ale 60W
Datum: 15. listopadu 2014 17:15
Jméno: Thor
IP: uživatel17664
 Zdar chlapi.. lze usadit nějáké 12V vape zapalovaní do bebetty 210? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 19:22
 No ono vyvinuté bylo vyráběl ho Magneton v Kroměříži ještě než se rozdělili na Magneton a Vape.Mám ho ve svém Stingovi origo z výroby,ale letos bohužel asi odešlo a i když jiskru hází bohužel nelze nastartovat bud odešlo zapalování nebo řídící jednotka ve Vape si s tím nevědí rady a ani nedokážou opravit.Zapalování bylo super krásně svítí dálková tlumená a utahlo i blinkry.Výkon 60w/12v jediné tomu podobné je dnešní vape do Simsona.
Datum: 03. ledna 2015 19:22
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nevím na co chceš větší výkon já musím mít 24v žárovky , jiné okamžitě prasknou
Datum: 18. listopadu 2014 22:42
Jméno: Thor
IP: uživatel17670
 spíše mi jde o to, abych mohl použít pořádné osvětlení
Datum: 17. listopadu 2014 18:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17667
 Troufnu si rict ze nelze ale nevim proc chces menit origo zapalko ptz je to jedna z nejlepsich veci co na te slovenske pomste je za vse hovori ze to vivinuli na souteznich tatranech
Datum: 15. listopadu 2014 22:48
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau, chci se zeptat. Jede někdo z vás Stejkyho 3K ? Jaké stím máte zkušenosti ? Jak to jede ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2014 23:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 * 2 koně rozdíl
Datum: 16. listopadu 2014 23:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Mám jeho 4K a maximální spokojenost. Do 3K bych asi nešel. Cenovej rozdíl už není tak velkej a výkon je papírově 2 koně.
Datum: 16. listopadu 2014 23:22
Jméno: Javař
IP: uživatel17662
 Zdravím, nedávno jsem koupil karburátor dell orto 19. Chci se zeptat nevíte k čemu jsou z boku na něm takové dvě malé násadky jakoby na hadičky? (V místě u šoupátka). Dáváte na ně něco, nebo je jen tak necháváte volná. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 10:47
Jméno: Jawař
IP: uživatel16820
Datum: 17. listopadu 2014 10:47
 to není přímaz oleje... to je přepad z plovákovky a ten bych rozhodně nezalepoval  přímaz oleje je malinkatá trubička které vede přímo do boku a má průměr cca jen 2mm
Datum: 15. listopadu 2014 23:28
Jméno: Jawař
IP: uživatel16820
 Díky admine za info
Datum: 14. listopadu 2014 19:38
 draku to je na primaz oleje,,kazdej to zaslepuje,,,
Datum: 13. listopadu 2014 22:51
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2014 9:48
 Ale stačí len ide zima tak rozmýšľam  len ci to ma nejaký zmysel
Datum: 13. listopadu 2014 9:48
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, tohle asi nechceš slyšet. Jestli ti výkon otevřeného DT nestačí, tak ho prodej a kup si ostřejší motorku.  Úpravy nemají smysl.
Datum: 13. listopadu 2014 6:59
 Zdar draci, potřeboval bych poradit s tlumičema na mustangovy. Když jsem to dneska umejval tak se si všiml že mi na tlumičích lítaj pružiny viz https://www.youtube.com/watch?v=stEtWXPVvIs&feature=youtu.be chtěl bych se zeptat jestly mi tam něco chybí a jestly je to velká závada. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2014 17:47
 Jo dělají to oba. Jinak díky za smysluplnou odpověď která mi není uplně k ničemu
Datum: 12. listopadu 2014 17:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsou prostě KO jako většina tlumičů na pio... dělají to oba? Řešení je buď jiný trochu meň odrovnaný tlumiče, nebo repas, kterej je víceméně chvilková záležitost a nebo nový opravdový tlumiče...
Datum: 12. listopadu 2014 10:24
 Vřele ti dějuju za zhodnocení mého pravopisu. A když už jsi ty hrubky přečetl dokážeš mi poradit ?
Datum: 12. listopadu 2014 6:24
 Teda,hochu,ty to máš samou hrubku.Chodil jsi vůbec na základní škole do jazyka českého??
Datum: 11. listopadu 2014 18:59
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdravím, vím že tu auta nemají co dělat ale potřebuji poradit s VW sharan, dnes sem normálně dojel dom vypnul motor. asi za 4 hodiny sem chtěl jet ještě někde dojdu do auta nastartuju chytne už zapínaám světla že pojedu ale najdnou zdechne tak si říkám co je chcu znova nastartovat točí to ale nic, tak sem to ještě několikrát zkoušel občas to po dlouhém točení chytlo ale asi za 2s zdechlo. První sem si myslel že by mohla být chyba v zapalování (cívka) ale když to obačas na chvílu chytlo tak to bude spíš neco s palivem ne? díky za rady pokud někdo víte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2014 6:18
Jméno: standa
IP: uživatel17655
 A ten benzin v bandě máš?? Jestli je tam podávací čerpadlo,tak to dává když startuješ?
Datum: 07. listopadu 2014 6:18
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 no zapomněl sem napsat že benzín 2.0 no jiskru to právě dává taky si myslím že něco s palivem ale co?
Datum: 06. listopadu 2014 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel17651
Datum: 06. listopadu 2014 6:10
Jméno: standa
IP: uživatel17651
 Benzín nebo nafta? U nafty by to byl buď stopventil,,snímač otáček kliky,ucpaná banda bordelem a nebo zapadávající nafta ... eventuelně rozlítlý čerpadlo,ale to se nestává často,tim trpí 6 válce od koncernu....u benzínu nevim ... jestli dává jiskru tak tam nejde benzín...
Datum: 06. listopadu 2014 6:05
 Čus draci, nevíte někdo kde by se dalo sehnat 12 V zapalování na Babettu ? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2015 1:22
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 previnout civky ...je na netu
Datum: 19. února 2015 1:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 jám mám na babete origu zapalko a funguje mi jak s 6V tak i s 12V žiarovkami len vymeň žiarovky a uvidíš
Datum: 10. listopadu 2014 14:26
 hele, to nejsou ptákoviny, já vim že existuje 12 V zápalko na babettu ale ptám se kde ho sehnat
Datum: 30. října 2014 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17645
 Nikde jedine vyrobit nevymislej ptakoviny a kup za 600 starsi zapalko od zida z bazose od tabora
Datum: 30. října 2014 18:18
Posl.aktualizace: 30. října 2014 2:09
Jméno: pepa
IP: uživatel17645
 Nejde ti odkaz ale komplet zapalko na babu.maj na moto usti co te zaskoci je cena srovnatelna s vape. za me sehnat zachovale starsi
Datum: 30. října 2014 2:09
Jméno: Hanes
IP: uživatel15802
 Čus draci, chci si stavět domamont krosku z čezety 175 477 a zajímalo by mě jak by to jelo kdybych tam dal koleno a koncovku z 125 krosky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2014 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Hanes! S klukama súhlasím, protože majú pravdu a rozumijú temu! A gde vzít ČZ 125/516? Aj v ČMN se o ni pše! Toš tak.
Datum: 30. října 2014 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel17644
 Maj pravdu. Těžkej rám,těžkej motor,tlumiče na silnici s relativně nízkým zdvihem a velkou tuhostí... Krosku nedělá zvedlej přední a zadní blatnik,drapáky a uřvanej vejfuk,ale předevšim podvozek do terénu ... Vejfuk ze 125 krosky asi moc fungovat nebude,protože je stavěnej do otáček,kde číza už dávno nejede a o takových otáčkách si muže nechat zdát.. Ale tak jako všechno by se dal i ten vejfuk přizpůsobit,pokud ho máš... dát delší koleno a najít optimální délku aby ses dostal do otáček kam potřebuješ ... Za 15 koupíš přejetou mačetu z roku 90,ale s největší pravděpodobností bude v terénu fungovat o hodně lépe jak ta předělaná číza ...
Datum: 28. října 2014 9:57
Jméno: Hanes
IP: uživatel15802
 Tak to by mě zajímalo kde vezmu 125 krosku do 15000
Datum: 28. října 2014 9:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Jelikož jezdím dost aktivně enduro, tak se mi tvůj nápad vůbec nezdá. Krosku / enduro motorku dělají hlavně tlumiče, které všechno vyžehlí, nízká váha a docela ostrej motor. Nic z toho nikdy z ČZ 175 477 nedostaneš. Není lepší za ušetřený čas a peníze koupit normální krosku? I ta malá 125 do 15 000 Kč bude jezdit lépe než by jezdila tahle ČZ v terénu...
Datum: 28. října 2014 7:47
 Řekl bych že to vůbec ničemu nepomůže, protože dvoutaktní kroska točí aspoň dvakrát víc otáček než číza, přičemž využitelné je spíše to horní spektrum...výfuk na 477 je z fabriky relativně dobře udělaný, takže bych neexperimentoval.
Datum: 28. října 2014 7:26
 ještě se chci zeptat ohledně řidítek na pionýra, jestli řidítka s hrazdou z jawy 21 sport jsou nějak vzácnější a mín dostupné než obyčejné bez hrazdy díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2014 23:54
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 řídítka s hrazdou chce každý na svou jawu,čezetu proto že vypadají líp a taky protože má s nimi motorka "sportovnější vzhled" hlavně se dávájí na krosky
Datum: 08. prosince 2014 23:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to teda nejsou
Datum: 27. října 2014 2:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16253
 Hrazdy z 21 jsou stejne hrazdy jako z velke motorky...staci ti tak?
Datum: 26. října 2014 19:20
 Zdar mám doma tři druhy válců na fichtla a každý má jiné časování jeden je 05ka to vím ,ale ty dva nevím proč jsou jiné dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2014 10:47
Jméno: Doly_cz
IP: uživatel17636
 co jsem slyšel od mechanika, tak nový Polský válec má jiné časování než původní Čs. A taky to s tím polákem tak dobře nejede. Ten samý problém mám i s válcema na Babettu 210. Koupil jsem nový válec a babeta neměla výkon a jela jen do 40km/h. Při rozjezdu na rovině jsem musel pomáhat šlapkama. Po 1000km jsem udělal výbrus na starém válci a vrátil jej zpět do Babety a okamžitě jezdím přes 50 a šlapky už zase používám jenom na startování.
Datum: 23. října 2014 10:47
 dík za odpověd zbytečně tady plašim mám normální dva válce 05 a dva21 jenom u toho jednoho 05 jsem si nevšim toho zůžení protože je černej tak dík
Datum: 21. října 2014 19:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co myslíš tím 2+2??? 05ka má výfuk cca 30,5mm a 20/21/23 má horní hranu 29,5...... přefuky má 05 menší než 21 a má i trochu jinak řešené sání
Datum: 21. října 2014 13:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 máš fotky?? a rozměry? bez toho je to plácání do vody, jo 05ka má konce kanálů zúžené, to je normální
Datum: 21. října 2014 13:11
 asi už jsem to odhalil oni ty 05 jsou asi dva druhy časování stejný ale jeden má v přepouštění takový zužovací nálitek
Datum: 20. října 2014 19:36
 mam ty válce 2+2
Datum: 20. října 2014 19:10
Jméno: biker111
IP: uživatel17634
 jsou širší přefuky horní hrana váfuku je výš a spodní sání níž jsso to rozdíly v milimetrech a ty váce 2+2 takže to není kutilství.Jaký je standard časování(hrana výf.a sání)? dík
Datum: 20. října 2014 19:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a jaký je rozdíl u těch dvou?? Jiné časování má třeba Polák, případně se v tom třeba někdo vrtal nebo může jít o výrobní tolerance. Záleží vkterých rozměrech a o kolik se liší
Datum: 20. října 2014 10:20
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zdar draci, chci si zrenovovat fichtla a mám problém s výběrem barvy. Syntetika se prý nehodí a akryl je hodně drahý (jsem student). Přemýšlel jsem nad polyuretanem. Je to dobrá volba? Pokud ano tak jaký základ pod to použít a plnič? A jakou vůbec koupit (dvousložkovou, jednosložkovou)? A ještě by mě zajímalo zda jde upravit 20w zapalko na 30w. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2014 10:14
Jméno: Seboh
IP: uživatel17627
 Diky. Uvidim mozna dam akryl
Datum: 14. října 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17623
 S polyuretanem nemam zkušenost,ale já mam lakováno syntetikou. Dělal mi to kluk,co fakt umí a je to takřka stejně TOP jako akryl. Něco jsem drobet odflák (místy jsem probrousil plnič na plech) a to mi teď po letech vylezlo do jinýho odstínu (ze žlutý do zelena),ale je to na místech kde to nebije do očí. Vyšlo mi to i s plničem na cca 1200,- .... dnes bych dal 2 poctivý vrstvy plniče a komplet všechno poctivě dvě vrstvy lakem. Já syntetiku mužu doporučit.
Datum: 12. října 2014 18:13
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 diky za odpoved. a polyuretan vs syntetika? Díky
Datum: 12. října 2014 17:31
 Zdravím. Když už polyuretan, tak určitě dvousložkový. Plnič a základovka pod to se dává jako pod jiné materiály, já používám jednosložkový plnič od BODY. Stejně bych se ale přikláněl k použití akrylátu. Do polyuretanu musíš stejně koupit ještě ředidlo a tužidlo, navíc budeš pravděpodobně potřebovat dva odstíny, tzn. dvě plechovky, které stejně nespotřebuješ. Takže doporučuji zvážit, jestli nevyjde levněji si nechat namíchat odpovídající množství akrylátu. S polyuretanem jsem dělal hlavně dřív. Má to výhodu v ceně, pokud spotřebuješ celou plechovku. Další výhoda je super odolnost proti mechanickému i chemickému vlivu. S akrylátem se zase lépe pracuje...
Datum: 12. října 2014 7:39
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
Posl.aktualizace: 20. října 2014 10:26
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Já mám z FK pro dvoutakt, ale jestli takhle chodili všechny to fakt nevím, to je spíš dotaz na Sešu
Datum: 20. října 2014 10:26
|



|