Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Čus draci potřeboval bych pár rad a typů.. chci si stavět pionýra na silniční závody... ( né nějaký profi stroj za 30 000 !) V první řadě chci udělat GO motoru.. nová ložiska a gufera.. dneska při rozebírání motoru mi vypadlo pouzdro z ojnice jak se dává pístní čep... jak to oprtavit.. popřípadě máte někdo skušenosti s jnicí CRK?? dál bych se chtěl zeptat jaký máte názor na FERODO lamely? zdá se mi že nemají zoubky které drží lamelu na spojovém koši.. a jak jse to s jejich spolehlivostí? Dál bych měl dotaz jestli bude efektní výfuk hikone s odstraněnou koncovkou místo ní by měla být rubička přikrácená dle potřeby.. je to dobré řešení? Dál bych se chtěl zeptat jestli je dobrá věc hlava z babety kvůli lepšímu chlazení nebo si mám koupit hvězdicovou,... je toho hrozně moc co bych chtěl vědět tak se nezlobte a dík za odpovědi...  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:26
 OBER: Udělam ti slušnej válec za zlomek stejskalovy ceny......
Datum: 08. srpna 2011 11:26
 klikaři máš pravdu.všichni si myslí že závodění je jen o motoru.vždyt je na rodeocross stála š 100 cca 30tis a to vše děláno doma.Taky 3 naše stroje první 3 místa a velká konkurenceschopnost.
Datum: 07. srpna 2011 19:01
 Postule proto jsem psal že 10 000 je nejzákladnější základ se kterym se dá závodit. ovšem, tazatel říká GO přeložiskování a přetěsnění motoru, takže czechin zapoměl připočítat nějakej bezkontakt, protože kladívka budou asi problém.
Datum: 07. srpna 2011 16:45
 a co dál?potřebuješ pneumatiky na kterých můžeš klopit,přední vidle,zadní tlumiče.
Datum: 07. srpna 2011 0:17
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Dík moc, budu šetřit a pokusím se o czechinovu verzi...
Datum: 06. srpna 2011 8:47
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Deset tisíc je dost. Ložiska+gufera máš do 1000,- s tím že na kliku dáš kvalitní ložiska a gufera.Ojnice do 600,- Válec od Stejskala 3000,- karbec 1500,- Hikone
300,- + Doma upravíš, filtr 300,- Počítám s tím že si budeš vše dělat doma. Vejdeš se do 7000,- a kdyš se uskromníš tak do 6000,-
Datum: 05. srpna 2011 15:24
Jméno: panel
IP: uživatel10693
Datum: 05. srpna 2011 9:52
 chachacha. počítej s tím že jen do základního základu se vysypeš minimálně za desítku  )) ojnice CKR jezděj všichni. hikon je sice efektní, ale bez dodělání je pramálo efektivní, na základní motor přímo nevhodný. lepšífo výsledku dosahneš s origo výfukem který bude ve špičkový kondici. toť vše jsou moje vlastní zkušenosti. bohužel...
Datum: 05. srpna 2011 9:12
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, mám tlumiče simson a chtěl bych je trochu třitvrdit. Viděl sem že někdo dává pružinu mezi spodní brýle a kluzáky. Je to vhodne řešení a kde vzít tu pružinu sedí tam z nějakého jiného motocyklu?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:27
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 ahoj tyto pružiny mam také na krosovém pionýru a jsou z jawy 175
Datum: 09. srpna 2011 14:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Já tam měl takový ty venkovní tenký pružiny z nějaký ČZ, ale z jakýho typu nevím. Na burzách je jich ale dost.
Datum: 04. srpna 2011 22:03
Jméno: vojta
IP: uživatel12184
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 15:30
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 pasuje ale řve to jak cyp s tym měl jsem ho taky po tydnu sem ho vyhodil
Datum: 04. srpna 2011 15:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vyprdni se na to a nech tam originál, tyhle hustokrutý přímý filtry jsou k ničemu...
Datum: 03. srpna 2011 20:42
Jméno: LAKATOS
IP: uživatel12186
 dej si tam damskou punčochu
Datum: 03. srpna 2011 20:12
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Čus draci, máte nějaké skušenosti se zapalováním z motorové pily na pionýra... pár lidí mi to doporučilo, pár lidí vyvrátilo... mám na pionýru tyristorové zapalování tak nevím co by bylo lepší.. a ještě jedna věc.. má nějaký smysl u výfuku HIKONE odstranit koncovku a namísto ní navařit rubičku? Viděl jsem to na závodech a prý je to supr věc.. Mám cross pionýra.. komínková nádrž atd.. motor je 05 s mnoha komponenty z 21 celé zapalování + magneto, válec, hlava, píst, karburátor + filtr karburátoru... budu moc rád za rady... nechci závodit ale chci mít prostě něco v čem se můžu hrabat a zlepšovat to i své schopnosti.. jezdíme takové enduro - výlety po loukách a lesích.. jak říkám za jekékoliv rady budu rád.. dík moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 10:52
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Dík moc
Datum: 03. srpna 2011 10:52
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj draku, já mám doma závodního speciála pro teréní závody motor jawa 05 válec jawa 21 zvětšený výfukoví kanál upravené časování zvětšený sací kanál přefuky sériové píst v horní úvrati orýsován u sacího kanálu a upilován klika jawa 05 zavíčkovaná klika pístní čep ojniční čep a vyvažovací díry podkova mezi kliku zapalování z minibike , spojka ferodo, 9zub. na prymáru, karbhurátor série rozfrézovaný difuzor na 19mm + správné natryskování, výfuk hikone uprava s výletovkou toť asi vše jinak v motoru se lejskalo uplně všechno klikový prostor, klika, ojnice , kanály motor jede slušně ale není oskoušen na motorové brzdě jinak sem vycházel z úprav jawa 05 ze světa motorů a trošku sem si jí pozměnil .Sorry za chyby Venca
Datum: 03. srpna 2011 10:43
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Dobrej draci, s kamarádem si upravujeme fichtla na fuchtlcupy....ale potřebovaly bychom poradit jak nejlépe vyřešit řetěz....máme hodně nápadů to jo, ale zajímaly by nás Vaše zkušenosti...popřipadě i foto...předem všem děkujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:33
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 mam to vodítka (rolnu) vyrobené ze silonové tyče a v nem ložisko na každé strane pojistka pak už jen na místě řešit držák nevím kam ho chcete umístit
Datum: 09. srpna 2011 14:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A v čem je problém, zajdi do nějkýho MX shopu, kup vodítko a na něj akorát držák...
Datum: 02. srpna 2011 21:58
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 no jasný...potřebuju vyřešit to vodítku řetězu...díky
Datum: 02. srpna 2011 17:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co bys na něm chtěl řešit? Jaký řetěz, jak moc naplý, vodítko řetězu?
Datum: 01. srpna 2011 23:37
 čus draci můžou mi něco říct fízli když budu mít na babettě hikone ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 23:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky
Datum: 31. července 2011 23:18
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
Datum: 31. července 2011 22:27
 noo při upraveném válci a větším karbu ta vložka taky výkon nezvětší hele vo to nejde to ted neřešme.. můžou mi něco říct když budu mít origo lauf bez vložky?
Datum: 31. července 2011 21:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 no to že vyndáš vložku z laufu ti výkon rozhodně zmenší...
Datum: 31. července 2011 21:17
 v pohodě.. sem si říkal že to výkon zvětší a ne zmenší
Datum: 31. července 2011 21:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 sorry, sem přehlídl, že jde o bábu
Datum: 31. července 2011 20:31
Jméno: trubka
IP: uživatel12163
 05-to budou na TK čumět ! Přemýšlej trochu.Má bába RZ ?
Datum: 31. července 2011 20:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Sníží ti to výkon... to nedělej, to hicone oni překousnou, ale na technickou si ho neber
Datum: 31. července 2011 19:31
 ajo.. okej díky.. právě že budu mít upravený válec a dám tam větší karbec.. a co takhle vyndat vložku z laufu (původního) měli by řeči? nebo vrtnout já nevim ale origo tam mít nemožu
Datum: 31. července 2011 18:58
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Mladý pane, má ten laděný výfuk platnou homologaci?
Datum: 31. července 2011 18:32
 Zdravim  Zajimalo by mě jak rozebrat tachometr na Pionýra  Jak sundat obroučk ua sklíčko vím spíš bych potřeboval poradit jak vyndat bez poškození ručičku ( Z duvodu instalace nového polepu budíku) a popřípadě ještě radu jak nejlíp a nejrychlejc vynulovat tachometr  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 12:27
 Jo díky už sem an to přišel
Datum: 31. července 2011 12:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 neviem aký typ tacho maš sú ic viac ten s hliníkovým krúžím na vrchu sa dava lepšie dole ako ten s pochromovaním čo sa týka ručičky ta ide dole ťažko a musíš byť veľmi opatrný a stočíš ho jedine vrhačkou
Datum: 31. července 2011 0:29
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,mam motor po GO na pionýru a chtěl bych snížit hlavu o kolik setin se to snižuje ,nejak středně ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 9:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Snižuje se o 1 až 2 mm...
Datum: 31. července 2011 9:33
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 este jednou díky moc
Datum: 31. července 2011 9:09
 vem hlavu, nech v ní zašroubovanou svíčku a stříkačkou do ní nalej 5,5 ml oleje nebo vody a pak si třeba šuplérou směř o kolik je potřeba ji snížit (po hladinu nalité kapaliny)
Datum: 30. července 2011 23:36
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 dík
Datum: 30. července 2011 23:35
Jméno: dawe
IP: uživatel3930
 středně tak o 1mm
Datum: 30. července 2011 23:05
 Zdravím, budu si kupovat Hondu CBR 125R, a chci se zeptat co mi prodávající musí všechno k motorce dát?? A když si jí přivezu domu, tak kam musím všude zajít, abych mohl motorku užívat na silnici.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 19:46
Datum: 31. července 2011 19:46
Datum: 31. července 2011 19:36
 musí ji odhlásit na voje jméno, musí ti dát TP, SPZ a někde nechávaj ORV s ustřiženym rohem, někde ho seberou. Ty zajdeš buďto na TK, nebo evidenčku, to si necháš udělat na svoje jméno, pak jí zřídíš PR a nakonec zajdeš na registr vozidel, kde jí přihlásíš na svoje jméno. Pokud jsi ji koupil z jinýho kraje, tak odevzdáš RZ, pokud jsi dostal, tak jim dáš i ORV a oni ti vystavěj nový, dáš jim i TP a oni do něj udělaj příslušnej záznam  Jinak bacha na ČKP a pojisti cebro radši hned co se udělá polopřevod na tebe, já včera po víc než roce od nich dostal pozdrav na doplacení 510 korun za 17 dní nepojištění třindy
Datum: 30. července 2011 11:57
 aby si ji mohl provozovat na silnici tak původní majtel ji odhlási,da ti papíry a motorku,ty sní musiš zajit na technickou a potom ji zajdeš přihlásit na magistrát města a tam by ti měli říc co jak dál,ale pak na policajty pro registrační značku a nakonec pojištění to by mělo byt vše  tak to vim aspoň já
Datum: 30. července 2011 9:17
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 30. července 2011 19:21
 každej druhej staví "krosku" nebo se zabejvá "tuningem". obojí se rovná likvidaci stroje. nechápu kde berete tu drzost se pohoršovat nad tím že někdo háže po louce kus šrotu, zvláště když valná většina se tu na výrobě šrotu víc než aktivně podílí...
Datum: 30. července 2011 19:21
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 5eknu to asi takhle na každém moto srazu kde sem, byl byla tahle disciplína ale klikovkama podle váhy bud z pincka nebo z 250 nebo z 350
Datum: 29. července 2011 20:23
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 ...smutné...velice smuté....ať si házej motorem z těch čínskéjch křápů....těhle je opravdu škoda
Datum: 29. července 2011 19:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ještě pár let zpátky se různých panelek, pionýrů, péráků... válely všude hromady a nikdo to nechtěl a teď se z toho každý může pos*at. Ceny vyšroubovaný do horentních výšin. Pamatuju si, jak jsem prodával v 16 udělanýho mustanga (výbrus, nový spojk. lamely, nový lak, zapalování) a za 3500kč se prodával půl roku. Dneska hnusnej mustang a oni za něj chtějí 5000 a víc... Bych blil.
Datum: 29. července 2011 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bohužel je tahle "zábava" dost častym spestřenim většiny motorkářskejch srazů,,, u nás házeli torzem motoru 354,,, ještě bych pochopil, kdyby házeli nějakym olámanym motorem z pincka, ale z tý třiapule vypadali ty kartery na začátku dost zdravě
Datum: 29. července 2011 17:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Debilci
Datum: 29. července 2011 17:22
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:53
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 http://www.minibike-shop.cz/nos-pro-minibike-p-149.html
Datum: 07. srpna 2011 19:53
 danek: neni na tom obrazku nahodou napsana adresa kramu kde to maj ?
Datum: 29. července 2011 21:10
 denzileck: rychlejši jízda ... postul: jenom vul by to drzel 30 sekund.... jawa05: videl sem fichtla babetu ktery to tam maj a ješte jezdi
Datum: 29. července 2011 15:45
 Na fichtla? Jestli to nitro do motoru napustíš, tak máš vystaráno... praskne ti ojnice anebo se ohne....
Datum: 29. července 2011 11:27
 30 vteřin radosti a pak slzy.nebo čau draci nevíte kde mi zmizely kroužky?
Datum: 28. července 2011 21:08
 Co od toho čekáš?
Datum: 28. července 2011 19:51
 Dobrý den budu renovovat jawa 20 a potřeboval bich poradit plechi kromně revma plechů jsou hodně zahovalí eště pěkná barva tak nevím jesli to mam nastříkat nebo to rozleštit tempem kolik je číslo barvi tehle plechů a kolik číslo barvy rwma plechů a přední masky ? a kolik budu potřebovat červení barvy na ty plechi + kostra doplnky ? a kolik tí bílí Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 8:03
 Franky lofas-takže čurák ?? podle mně kdo je tady čurák jsi ti ale nwm no každej má svůj názor
Datum: 29. července 2011 8:03
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 krovak sice nejsi ale lofas by odpovidal... a to ze umis psat bez chyb neni zas tak tezky s pravidlama pravopisu ...
Datum: 29. července 2011 0:19
 Karlos dík jo a kdýž budu chít psát správně česky tak to umím  JO a křovák nejsem
Datum: 28. července 2011 23:32
 čeština zase dostává pořádně na pdel  ale aby jsi nebrečel, že ti tu nikdo neporadí, tak jawácká červená dle normy ČSN je 8850 a nikdo z nás asi nedisponuje věšteckou koulí a každý si pod pojmem "zachovalý lak" představí něco jinýho, takže fotka by mohla říct víc. Zatím hodně zdaru a tu češtinu fakt zlepši, bolej z toho oči
Datum: 28. července 2011 19:35
 napsal bys tak životopis do práce?Jsi snad křovák nebo co?
Datum: 28. července 2011 16:39
 Co se vymlouváš? Neříkej mi, že je problém napsat na klávesnici slova, ve kterých se chyba snad ani udělat nedá. Podle mě je to docela demence napsat ve slově BYL měkký I...
Datum: 28. července 2011 14:24
 krusna: Neptej se na to kolik máš chyb. Sám seš takovej omyl...
Datum: 28. července 2011 13:44
 Bugs dik ale neres to mne jeto jedno jesli to nekoho sere tak to nema cist ja se na neco ptal nikod mi neporadil tak co se budu nervovat na internetu 75% lidi nedela pravopis mnel bych ja ? snad zacit ? oni sou hrozne chitri jo tahle stranka neni co bivala driv tet jsou tu jen chitrolini kteri si delaj srandu z pravopisu proto ze neumej poradit nebo je mama doma malo mlatila KOLIK MAM CHIB TET ???
Datum: 28. července 2011 12:58
 Hoši přestaňte tu ze sebe dělat tzv. GRAMMAR NAZI. Znám hodně velice chytrých a šikovných lidí co sice neumí pravopis, ale v praxi jsou velice zkušení. Sice se to opravdu špatně louská a bije to do očí, ale tento dotaz je podán na rozdíl od jiných alespoň srozumitelně. Už je to opravdu trapný jak je skoro u každého příspěvku, a nejen na fichtlpokecu, v každé diskuzi napadání kvůli pravopisu.
Datum: 28. července 2011 11:47
 Že tě pracky nebolej, když to píšeš...
Datum: 28. července 2011 10:18
Jméno: Falk
IP: uživatel12141
 Vem si radši učebnici češtiny a třeba zjistíš, že v tom tvém dotazu máš asi 18 chyb. Představ si, že čeština zná i tvrdé "Y"
Datum: 28. července 2011 8:37
 Přesně taky mě to dostalo
Datum: 28. července 2011 8:26
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Možná, by si se měl radši začít učit..
Datum: 28. července 2011 8:11
Jméno: mustang
IP: uživatel6480
 Zdar draci chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás má zkušenosti s bezkontaktním zapalováním z motorový pily?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 22:29
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 čau já mám zapalování na jawa 05 z minibike a jezdim sním závody a sem velice spokojen
Datum: 28. července 2011 22:29
Jméno: kubiq
IP: uživatel11607
Datum: 28. července 2011 12:14
 Taky bych tu radu potřeboval...
Datum: 28. července 2011 10:22
 čau, dokončil jsem go mojí jawy 20 nepíši renovaci protože jsem udělal nějaké drbné úpravy. Zaměřil jsem se hlavně na motor má 12. výbrus objem 60ccm jede parádně tady dávám pár fotek tak se podivte a kdyžtak napište jak se vám líbí barva je stejná jak byla původní červená i ta na revma : http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/%2C%2CP/
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 11:54
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dachl20 - podivej se na kyvnou vidlici ... ... Jawa05 - jo bezne .. uplne kazdej ma madarskej prekladac ... vetsinou po kapsach ...ze si dement ty neznamena ze ja taky !!! JANDRO PICTS
Datum: 28. července 2011 11:54
 Kolik překladačů máš, tolikrát si člověkem franky...
Datum: 28. července 2011 10:12
 Franky to mě ukaž, kde vidíš odřenou barvu?
Datum: 28. července 2011 9:06
 a pokec je plny spamov...
Datum: 28. července 2011 0:42
 heh
Datum: 28. července 2011 0:37
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 copak azbuku pokec nemuze vzladnout............ ale todle byl nesmysl v asembleru - nema cenu te stim zatezovat - byl bys debil jako ja.............
Datum: 28. července 2011 0:36
 to bol po rusky? len pokec to nezvladol?
Datum: 28. července 2011 0:32
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a program je domrdanej.................
Datum: 28. července 2011 0:31
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 ORG 0000h
mov DPTR,#0000h
Stisk1: mov R1,#00h
mov DPTR,#0000h
mov A,#0000h
movx @DPTR,A
mov DPTR,#0001h
mov A,#0000h
movx @DPTR,A
Stisk: jnb P1.6,Start1
mov A,#1
mov A,R1
add A,#1
da A
mov R1,A
jnb P1.6,Start1
jmp Stisk
Start1: mov DPTR,#0000h
mov A,R1
movx @DPTR,A
jnb P1.7,Stisk1
jmp Start1
END
Datum: 28. července 2011 0:31
 hmm ja budu maturovat len zo slovenskeho jazyka,anglickeho a z praxi nic vic len aby som to zvladnul  no skoda ze az tak vela je z tej slovenciny... spisovatelia atd pak gramatyka..
Datum: 28. července 2011 0:26
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 hele bud klidnej .... ja jsem stejne radsi sel maturovat z matiky....... a s porovnanin se spoluzakama jsem byl horsi .........
Datum: 28. července 2011 0:23
 co odomna pitaju v skole ide na 1 ale v praxi to az tak nefunguje...
Datum: 28. července 2011 0:21
 ja madarsky a cesko-slovensky  no anglictinu sa naucit by bol super
Datum: 28. července 2011 0:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 hele popravde se domluvim jen anglicky ................... rustina, francouzstina, spanelstina, polstina, madarstina je spatna ... ale v tom polsku se domluvim ale trva nez mi to docvakne..............
Datum: 28. července 2011 0:18
 ty spaniel
Datum: 28. července 2011 0:15
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nous finissons ... uz me to nebavi .......... jsem z toho magor.......
Datum: 28. července 2011 0:12
Datum: 28. července 2011 0:11
 Minden emberi lény szabadon születik és egyenlő méltósága és jogokkal vannak felruházva ész és a törvény felé concienciadeben egymást. asi takle to zni po madarsky
Datum: 28. července 2011 0:11
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nous parlons
Datum: 28. července 2011 0:10
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Todos los seres humanos nacen libres e iguales en dignidad y derechos y dotados como estan de razon y concienciadeben comportarse fraternalmente los unos con los otros.
Datum: 28. července 2011 0:07
 niesom z tej generacie ktoré este sa naucili tú abecedu, tak nem8m sansu bohuzial citat rusky text
Datum: 28. července 2011 0:03
 bohuzial nie
Datum: 28. července 2011 0:02
 nakoniec sa naucis po madarsky
Datum: 28. července 2011 0:02
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 co rustinu ovladas ??
Datum: 28. července 2011 0:01
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 koszonom
Datum: 28. července 2011 0:00
  respekt
Datum: 27. července 2011 23:59
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nem tudom
Datum: 27. července 2011 23:58
 bez google translater
Datum: 27. července 2011 23:58
 ako som rikal predem nic v zlom. ty to opravdu vies, inak co este vies po madarsky?
Datum: 27. července 2011 23:57
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pro me to je kokot kterej patri do kobyly !
Datum: 27. července 2011 23:56
 ja to vim a ty to vis? je to po mojom materinskom jazyke
Datum: 27. července 2011 23:51
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 furt si myslis ze nevim co to je ??? klidne se me zeptej znovu ... delat z nekoho blbce neni spatny..............
Datum: 27. července 2011 23:45
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jenco jenco .............. TO JE TO co ty NEMAS !!!
Datum: 27. července 2011 23:43
 len tak mimo hodem a fakt nic v zlom Franky vis co zmanená lofas?
Datum: 27. července 2011 23:34
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 2Z-2623 VSICHNI CO TU CHVALI BY SE MELI PROBRAT ........... ten LOFAS ma opacne napinak- cvaklyho sneka - odrenou barvu - poblitej motor silikonem- srouby a rychlosponky ktery ani nestrihl ........... a muzu pokracovat ......... "ale nic jsem nerekl - drzim hubu - obratilo by se to pro ti me"
Datum: 27. července 2011 23:11
 Tvůj fichtl se mi moc líbí! Jen jsem se zasmál u fotky kde je SPZ přemazaná a na další fotce se nechá SPZ lehce přečíst.
Datum: 27. července 2011 20:53
 taky ty barvy jsou perfektní.ovšem ty šroubky na podlážkách,nosič a mlhovka tě degraduje někam na uroven 12letého tuzéra.tyhle věci bych napravil
Datum: 27. července 2011 20:39
 Ještě kdyby tak člověk napoprvý odfajfkoval zobrazit e-mail  Jinak ještě k tý dvacítce....moc se mi líbí.....perfektně jsi trefil barvy....
Datum: 27. července 2011 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel12138
 Když byste měli někdo zájem o sportovnější 60ccm,napište na mail,není problém...
Datum: 27. července 2011 20:17
 dachl-20: velmi sa mi tpáci tvoj fichtl naozaj pekná práca a hlavne tá farba sa mi páči aky je odstin tej farby v RAL? je to podla originalnej svetlo cervenej barvy? pekná ceskoslovenská vespa
Datum: 27. července 2011 17:37
 Výbrus: přesně nevím kolikátej to je je to toiž buď 11. nebo 12. nevím
Datum: 27. července 2011 17:21
Jméno: Jan
IP: uživatel12135
 sorry za ten zamek sem si nevsiml ja sem myslel ze to je vypinac na klicek
Datum: 27. července 2011 17:08
Jméno: mekrt
IP: uživatel12134
 a proč tam píšeš 11 vybrus a sem 12???
Datum: 27. července 2011 16:48
Datum: 27. července 2011 15:33
 máš to moc pěkny jen co to je za odstín te červené? já myslel že na pionýrách byla jen taková tmavší červená RAL 3004 čsn8850
Datum: 27. července 2011 15:17
 Rumštajn.dík dělal mi to v moto matuš v uherském hradišti, Jan: nevím co myslíš jestli ten zámeček řidítek tak tam žádný dráty nejsou
Datum: 27. července 2011 14:33
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj máš to luxusní at ti to jezdí ! chtěl bych se zeptat kde sy nechal dělat 12 výbrus :O mi to nikde nechcou udělat
Datum: 27. července 2011 14:24
Jméno: Jan
IP: uživatel12135
 čus chtěl sem se zeptat na ten klíček jak tam máš já mám taky takovej ale nevim jak to mam napojit když to napojím z cívky na ten vypínač s tím klíčkem tak mě to chcípne prosím porad dík
Datum: 27. července 2011 14:09
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Zdar draci chci se zeptat, jestli někdo z vás neprodává bezkontaktní zapalování za rozumnou cenu?? 3200 se mi za to nechce dávat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 10:31
Jméno: Luk
IP: uživatel12127
 Ahoj, mám takový špek. 23 Mustang, nový výbrus (první), HT 72, Svíčka NKG B5 (cca 19) krásně cihlová, jehla nejníž, předstiih + odtrh Ok, nová klika CKR atd.... ., tak a k problému. Studený motor jede parádně, ale po plném prohřátí se pokaždé stane že při plném plynu lineárně klesne výkon. Např rovinka s jemným stoupáním, zařazen třetí př st a držím plný plyn. vydrží cca 500m a výkon klesne. pokud držím stále plný plyn tak lineárně klesá výkon až téměř k volnoběhu (stále při plném plynu), potom se drží řekněme kolem 1500 ot a motor nemá sílu (stále plný). motor oni necukne nic, je to jako by mne někdo chytl za prdel. Pokud vymáčknu spojku tak jde motor naprosto normálně do otáček. stačí mu dát pár vteřin a zase chvilku jede normálně. Je možné že se přehřívá a z nějakého důvodu přestane jet. Ale pokud cítím že se ubírá na výkonu tak stačí zmáčknout plovák dolů a motor se výkonově opět chytí ( ještě upřesním že po tomto zjištění jsem zvýšil hladinu a upravil stop ventil nad plovákem, tedy provrtal větší díry pro lepší průtok paliva do plovákové komory.) Uzávěr nádrže je průchozí bez problému. Zítra testnu menší/ větší trysku ale už mi celkem dochází nápady. Zkoušel jsem ještě jehlu na max, ale stejné ne-li o zlomek horší ale to už těžko říct. Kontroloval jsem válec píst a bez destrukce. Budu vděčný za každou rozumnou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 18:29
 Že kedy zaberá spojka musíš nastaviť.. a to pri páčky na ridítkách prírucka predpisuje kolem 2mm mrtvý krok ale to je k ničomu lebo uloženie páčky na motore po 30-35let je opotrebované . ja všetky pionierky štelujem najprv podla návodu to je takzvaný základ a potom podľa toho ako ide do otáčok + podla toho ako jazdí nastavím zapaľovanie s otočením a podla farbu sviečky nastavím hladinu v karburátoru,
Datum: 29. července 2011 18:29
 Janco ja zajizdel motor z prvnim vybrusem na polohu jehli 2 coz je prostredni polohs  ze 3 a zajel sem to na 600km a pohoda takze nevim proc by mela bejt 3 kazdej fichtl to snasi jinač to si ale musi zjistit majitel fichtla a seridit a vystelovat kazdej fichtl nejde sestelovat podle navodu ! toje jako ze spojkou mel sem dost fichtlu uz a u kazdyho sla i spojka jinak napr pri rozjizdeni sla u jednoho az na konci a u tretiho sla uz na zacatku a byli spojky uplne novy pruzinky taky lanka taky tycky taky kulicka taky a stejne kazda sla jinak prevodovky jdou jinak a vykon ma kazdej fichtl jinak podle toho jak je to zachovali obstarany utahany apod takze kazdej fichtl nejde po precteni navodu  ale po vychytani majitelem napr jeden fichtl chce pri teplim startu dat pulku plynu jinak se uchlasta a druhej fichtl chce plnej plyn a je to v pohode a chytne lepsi  a trysky su stejny hladina benzinu taky a jehla je na stejny poloze
Datum: 29. července 2011 18:05
Jméno: Luk
IP: uživatel12127
 Tak výkon ujde, za studena supr po zahřátí trochu vadne ale v normě. Akorát ta svíčka vydržela hodinu. Tak a jaké mám teď možnosti.... celkem by se dala koupit iridiová o stejné hodnotě ale nemám zkušenost. Nebo pak prubnout jiného výrobce.
Datum: 28. července 2011 19:24
Jméno: Luk
IP: uživatel12127
 Koukám co člověk to trošku jiný názor  to je dobře jinak by to byla nuda. Trošku to rozseknu. Tak svíčka nová NGK B9 (cca 14 dle Brisku). Jen dodám že máme NGK na krámu tak je to pro mě na vyzkoušení dobrá volba vzhledem k ceně. Jel jsem to projet a je to opravdu mnohem lepší. Sice je tam rozdíl mezi teplým a studeným motorem, kdy za studena jede líp ale ne už tak razantní. Jen k té svíčce, po projetí jsem na chvilku zastavil a po opětovném nastartování motor celkem dost cukal, chvilku. Ještě to zkusím odpoledne pořádně vyzkoušet.
Datum: 28. července 2011 13:35
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Rád bych reagoval na ty PALky. Prvně jsem se moc nerozepisoval, ale ještě bych tu uvedl jednu zkušenost. Přes inzerát jsem koupil jeden motor v úplně děsným stavu kvůli náhradním dílům, který ležel několik let na půdě. Na první pohled mě zaujala zašroubovaná svíčka (PAL), která ve mě nevzbuzovala moc důvěry. Jen tak ze zvědavosti jsem ji očistil, smirkem odrbal rez na kontaktu a dal no mojí 23ky. Světe div se, ale po těch letech v těhlech podmínkách jela jako nová a já na ni najzdil ještě hóóódně kilometrů třeba při zajíždění motorů apod. (neměl jsem odvahu ji vzít na závod). Pak jsem ale po týhle skvělý zkušensoti koupil PALky úplně nový a byla to sázka do loterie. Nevím jaký s tím máte zkušenoti vy, ale mě žádná nevydží stejně dlouho. Na některou najedu 100 km a jinou jsem pozžíval třeba 2 roky. Od tý doby co jsem přešel na NGK se mi to nestalo a každá mi vydrží +/- stejně. Zřejmě dřív to byla poctivá práce a dnes už jen rychlovýroba.
Datum: 28. července 2011 12:58
 Nevim asi ste nevsimli ze on má seriový motor 1. vybrus co vubec nepotrebuje upravy nic netreba prevrtavat a dat vacsiu trysku,,, radite mu ze at dá jehlu nizšie... ked má najeto od výbrusu cca 30km, jawasimson trosku ta opravim: na zábeh je treba dat jehlu na 3. zárez z hora a mazat v pomere 1:25, ziadný 1. a 2. zárez z hora a pomer 1:30!!, takze vrátiť karburator do povodneho stavu a namontovať filtr s čistou vložkou, "zábeh"- bez filtra s 72 tryskou provrtaným ventylom, a 19 svieckou spatnej vyroby paráda. hladat zázrak v sviecky je blbost daj tam Brisk N15C a je dozivotný pokoj mám najeto skoro 5000km bez problemov sviecka je ako nová, tie lepsie sviecky sú pre lepsie motory..a vyprdnú v zle nastavenom motore
Datum: 28. července 2011 11:34
 Jo FALK a nezapomenu dodat ze na te svicce neni najeto jenm 4tis na PAL ale ze jezdila i predtim v aute normalne pred 25 lety tak jenom pro zajimavost
Datum: 28. července 2011 10:31
 FALK nesouhlasím mam svicku PAL ktera je 25let stara a jezdim nani od doby co mam fichtla 23 mustanga a najeto natom mam nakych 4tis km a bezi jedna basen  a v druhym mustangu mam svicku Denso TR22 (14) a najeto kolem 2 tis a taky pohoda takze nemusis mluvit otom ze takhle Pal odchazi kdyz driv nebylo nic jineho nez svicka PAL mozna jeste BOSCH ale to bylo az potom myslim ne tet ale pred 50 let spadky nebo kolik a lidi byli spokojeny ! vsak kazdy auto jezdilo na PAL wartburg skodarna atd a nebyl problem na NGK jezdim taky sem jezdil driv na Simsonu a taky nebyl problem ale po nakych kilometrech zacla blbnout tato svicka a nebyla to jenom 1 od NGK ale bylo jich cca 3 spatny starty po naky dobe co sem natom najezdil a koupil sem DENSO TR22 a pohoda nikdy nebyl problem nebo PAL taky parada svicka ! sice je mozny ze nemam zkusenosti z ladenyma fichtlama v tuning motorech na fichtlu atd protoze ja se spis venuju origo motorum tak jenom pro zajimavost svicka PAL vydrzi vic jak celi NGK !
Datum: 28. července 2011 10:25
Jméno: Falk
IP: uživatel12142
 Já teda nevím jak tu můžete chválit svíčky PAL. Jezdím s mustangem 5 let závody a motorkám se věnuju nějakých 20 let. Vždycky jsem používal PAL, protože jsem si říkal, že český motorce dám českou svíčku. Jenže když jsem na závodech během 3 hodin měnil 2x svíčku, tak mě to fakt naštvalo a při první příležitosti jsem koupil NGK titanovou řadu. Odjel jsem s ní 3 závody (tzn. 9 hodin na nejvyšší výkon) a teď jsem ji měnil jen preventivně. Je sice dražší (cca 130 Kč), ale i tak se to vyplatí. Minulý týden jsem jen ze zvědavosti zkoušel tu stříbrnou řadu, ale po 2 hodinách mi začal cukat motor. Dal jsem tam teda zpátky tu starou titanovou a závod dojel na 1. místě. To co popisuješ může fakt dělat svíčka, tam bych začal. Pak si rozhodně připlať za lepší olej (nejlépe Castrol kvůli usazování karbonu), dotáhni si karburátor k válci (kvůli falešnýmu vzduchu), dolaď předstih a odtrh. Pak už jen laboruj s tryskou (já používám vel. 70) nebo zářezem na jehle. Pokud by ani tohle nepomohlo, zkus se projet s vytaženým sáním co vede do karburátoru. Pokud ti výkon naroste, dělá ti to falešnej vzduch.
Datum: 28. července 2011 8:48
Jméno: Luk
IP: uživatel12127
 no nejjednodušší je to zkusit  zítra bude nová... nevím přesně jaká, jen jsem volal do práce ať mi objednají co nejstudenější. Uvidíme, zítra písnu.
Datum: 27. července 2011 23:02
 No to ti může sakra zavinit. Cos myslel, že ta teplota znamená?? Teplotu jiskry?  Je to hodnota, s jakou ti svíčka přes izolátor předává teplo do okolí...
Datum: 27. července 2011 21:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 hh: nevím to jistě, ale aby mi špatná tepelná hodnota svíčka zavinovala to, že se motor začne přidírat se mi zdá jako blbost, dyštak mě opravte
Datum: 27. července 2011 18:55
Jméno: Luk
IP: uživatel12127
 Dík za nápady trochu se sice rozchází ale nevadí jen pokračujte  Jen ještě trochu dovysvětlím. když se zrovna ztrácí výkon jak jsem popisoval tak motor nevynechává, necuká, nedusí se. jen ten výkon prostě krásně klesne. Nepřidírá se, kontroloval jsem píst i válec. \r\n\r\nK odpovědím za které děkuji, zkusím reagovat: Tak svíčka nová, test svíček s nižší hodnotou negativní, tedy jen do 14. zapalování je nastaveno dle jízdní zkoušky do kopce, mělo by to být v pořádku a motor se chová dobře. Obohatit směs jsem zkoušel na jehle a negativní. bohužel jinou velikost trysky nemám momentálně k dispozici ale ta 72 je pořízená nově. Filtr zatím není, jen zakryté sání boxem který není nijak přiškrcen. Ano motor je zatím surový, najeto cca 30 km při testování. A je pravda že nepatřím mezi zastánce plnohodnotného zajíždění motoru. Palivo 1:30. Trysku jsem neupravil, upravil jsem ventil co zavírá palivo do plovákové komory. Tak asi tak.\r\n\r\nJinak celkem jsem myslel to stejné jako uživatel Jawasimson a hh ale bohužel
Datum: 27. července 2011 14:28
Jméno: standa
IP: uživatel12133
 dej tam brisk n14c, HT 68(72 je na 0.výbrus šíleně bohatý!) a skontroluj průchodnost filtrboxu.....případně uvolni ty dvě díry ve spodku pláště a zkontroluj,jestli je dobře filtrbox usazenej a něco nepřidušuje tu sací trubici....
Datum: 27. července 2011 12:45
 Možná je to tou svíčkou, NKG sou náchylný na uchlastání, jestli máš jehlu nejníž, tak jí zkus dát vejš
Datum: 27. července 2011 10:03
Jméno: tomas
IP: uživatel10245
 Tohlekto se mě dělo, když jsem měl ucpanej karbec, zkusil bych ještě jednou všechno vyčistit
Datum: 26. července 2011 23:14
 Celkem bych tam dal jinou svicku TORCH TR22 (14) studena svicka asi se to moc prehriva taky je to napad jezdit v lete na teplou svicku v lete mas jezdit na studenou svicku a v zime na teplou pokud jezdis i v zime ja napr ano na snehu jinak pri zabehu ma bejt vic oleje 1:30 aby se trosku vic mazal a jehla od zhora bud na prvnim zarezu nebo druhym pro zabeh se doporucuje ten druhej zarez a hlavne abysi nemel spatnou tu trysku jak pises ze si to vrtal ale to by se spis melo uchlastavat pokud je zvetsena  a skus seridit jeste predstih pridej kdyztak fora na zapalovani a skontroluj odtrh jinak si myslim pokud mas vse dobry tak by nemel bejt problem ! a staci motoru jak pises ma dostatecne benzinu napr nemas vadu v v kohoutu ? skus vse prohlidnout a potom kdyztak dej vedet.
Datum: 26. července 2011 22:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přijde mi to docela jasný, pokud ta 19 v závorce má být tepelná hodnota svíčky odpovídající Brisce, pak tam máš hrozně teplou svíčku a motor se díky ní zákonitě přehřejvá a přidírá. Přeplavením plovákovky obohatíš směs, která hoří při nižší teplotě a lépe odvádí teplo z válce, čímž zmenšuje přehřejvání. Dej tam prachobyčejnou Brisku N15C a přestaň kurvit motor...
Datum: 26. července 2011 22:26
 je ten výbrus zajetej? nebo to honíš hned po nainstalování? co máš za filtr?
Datum: 26. července 2011 21:27
Jméno: 100ki
IP: uživatel12128
 Ahoj, to máš jednoduchý, máš to chudý a začne se to lehce přidírat.... . Zkus obohatit na trysce, nebo na jehle.
Datum: 26. července 2011 21:18
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Zdar...Kontroloval jsi předstih?...Zkusil bych vyměnit svíčku mě to jedna NGK taky dělala že v kopci to nechtělo jet teď mám palku a jezdí to v pohodě, ale vyměňoval jsem víc věcí ale na zkoušku to můžeš zkusit
Datum: 26. července 2011 21:17
Posl.aktualizace: 27. července 2011 0:21
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 je to pravda ted sem zkratil koleno na 210 a jede 55km/h a před tim jela asi tech 45km/h
Datum: 27. července 2011 0:21
 Protože u 2T motoru má bejt koleno co nejkratší,proto se nedoporučuje např. víct vejfuk vrchem.
Datum: 26. července 2011 18:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dokáže to někdo vysvětlit? jako taky jsem o tom slyšel že když se uřízne kolínko že to jede líp , ale jak je to možný?
Datum: 26. července 2011 14:47
 Užíznutím kolena si možná malinko pomůže ale zabije to vrtáním do tlumiče.
Datum: 26. července 2011 11:07
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 na mustangu těžko. Babetta má originál kolínko asi 8cm strčený ve výfuku. Je to kvůli omezení rychlosti na 45km/h. Po uříznutí jde víc vytočit a rychlost stoupne třeba i na 55.
Datum: 26. července 2011 11:04
 Zvuk nevím, ale výkon půjde rapidně dolů....
Datum: 26. července 2011 10:10
 Dobré ráno draci mal by som na vás jednu otázku. Aká ventylová vôla má bit na valci a hlave 70ccm ked na 48ccm teda sériová má bit 0,05mm 5stotín a ešte či tých 5stotín možem dat tesných alebo volných . Jedná sa o motor rady 139FMB JAWA Robby... Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 8:57
 zdravim vas jawaci,chci se zeptat,pasoval by motor z jawy 350 na kostru CZ 175/356 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 2:07
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 motor sednul krasne a ani ta kyvka vubec nezavazi,takze vsechno je perfekt
Datum: 01. srpna 2011 2:07
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 ta kyvka mi vubec starosti nedela,si poupravim,jenom me zajimalo jesli tam ten motor pasne at nnemusim nic prevařovat
Datum: 30. července 2011 2:16
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 To že tam bude zavazet něco tomu motoru to jiná ale já se bavím o tych držácích do tych to jde sám píše že to na 250 jde a já jsem měl motor 250 v rámu 175 takže to musí jít
Datum: 27. července 2011 22:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 řikam že tam nepujde... ale to on zjistí sám, až se ho tam bude pokoušet napasovat... nevim, jestli si někdy viděl ty dva motory vedlesebe, nebo rámy, ale při nejmenšim je z třipade podstatně delší a nenarveš ho tam kvuli kyvce... obě motorky mam doma, takže vim co píšu
Datum: 27. července 2011 18:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 půjde tam já jsem měl na kostře na jawa 250/559 motor z čz 175/356 a jak sám píšeš na rám 250 by šel takže určitě tam půjde
Datum: 27. července 2011 8:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nepujde ani náhodou... motor z velký kejvy do malý nedáš! pasoval by do rámu 250/353
Datum: 26. července 2011 17:52
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 to sem chtel slyset,ze tam bude pasovat tenn ty 350/354,tak diky moc
Datum: 26. července 2011 11:17
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Pasoval by tam z 350/354 kývačky ten by tam určitě šel ale třena z 634 a tak tam nejde
Datum: 26. července 2011 11:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ne
Datum: 26. července 2011 9:20
 čau draci, kopil jsem si ložiska SKF a jsou trochu volnější než klasický ložiska, je to normální nebo ne? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 20:08
 To není stupen přesnosti ale označení radiální vůle ložiska. Ty patří třeba na klikovou hřídel. Jsou to těžce namáhaná ložiska...
Datum: 25. července 2011 20:08
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Když si kupujete ložiska tak se podívejte jaký stupen presnosti mají třeba C3,AN atd ty sis asi koupil volnější ložiska něž si tam měl origo, ale já mám jak v pionýru tak v ČZ volnější než tam byli a je to v poho....
Datum: 25. července 2011 19:17
 U mé taky loźiska SKF volnější..jezdim na ně rok a v poho.
Datum: 25. července 2011 18:44
|



|