slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vejtek      IP: uživatel4303    
prosím pude dát karburátor ze simsona na mustanga nemám na to moc čas tak to zatím neskouším děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12416    
Je to krok zpět. Karbec ze síma má sice šroub přídavnýho vzduchu,ale to je tak všechno....a nevíc je menší jak karbec z fíka...má jen 15mm průměr.....optimalizací sacího kolena a sacího kanálu se dá dostat podstatně víc z origo karbecu bez drsatických úprav válce
 
 
Datum: 11. září 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec simson ma difuzor 16mm... pionyr ma 17mm... jinak výhoda je jen ta že u simsonového karbecu jde nastavit bohatost směsy
 
 
Datum: 11. září 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
půjde, ale je to krok zpět
 
 
Datum: 11. září 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: cezetsport      IP: uživatel11232    
Zdar draci, vlastním CZ 175/487 , chci otevřít sání, popřípadě zkusit čistě otevřené, jaké musím použít trysky, kdyz otevru sání, menší nebo větší ??? - budu dlouho zkoušet, ta má zetka točí original 5 500 ot. nebo co ještě mohu udělat pro výkon, mimo vybrusu, GO, podkovy a snížení hlavy ???????? Dík za jakékoliv rady od tunerů ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Když ani nevíš, jak změníš směs "otevřeným sáním" (který je u většiny 2-takrů úplně na nic), tak se do žádnýho tuningu nepouštěj...
 
 
Datum: 09. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
ještě bych se chtěl zeptat neví někdo kde se dá koupit novej tachometr na jawu 20 ale komplet i se šnekem a nevím s čím ještě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
to mě taky napadlo :-D ale nevim kde to tu je nenasel jsem to :-D
 
 
Datum: 10. září 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trebas na fichtlkramku :-D
 
 
Datum: 09. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
zdáárek chci se zeptat jak je to s řetězonkou? mám jawu 20 a chci novou řetězovku komplet a nevím jak je to s tím počtem zubů - rád bych tu silnější kombinaci než tu rychlejší :-D dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak origo je vepředu 13z a vzadu 55z, takže si kup bud dopředu kolečko s míň zubama nebo s dozadu víc zubama a budeš mít sílu
 
 
Datum: 10. září 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čau potřebuju poradit předělkávám fichtla do krosu a dávám tam tlumiče z crossky (90cm) a 21palcový kolo ale nevym jak velkej musí být rejt.. jako jak mám udělat dorazy aby se mi ty řídítka neprotáčely bude stačit uhel 45stupňů na každou stranu? celkem teda 90stupňů? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: deko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S rozumem, když budeš mít malý rejd tak než se na místě otočíš tak se namakáš dopředu dozadu celkem dost. já bych dal i větší.
 
 
Datum: 11. září 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12408    
Pro ty velký tunery co hledají výkon uplne všude.. :-D a ladí vše co jde.. :-D třebas se přiučíte jak na turbo výfuk atd.. :-D převedete to na motory z pionýra a bude to fajn.. :-D odkaz uvnitř :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nemá chybu :-)
 
 
Datum: 09. září 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12412    
proto jsem to sem dal kolecko, to je pro ty co tuní uplne stejne jak v tom odkazu.. Treba si to par lidi prohlidne. Mohlo by to pak předejít urcitým dotazům od takových ,,TUNERŮ,, :-D
 
 
Datum: 09. září 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela výstižné :-D Nedávno mi jeden tuner tvrdil že sníženim hlavy zvedl obsah z 1,6 na 1,8 :-D
 
 
Datum: 08. září 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. září 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12408    
http://www.youtube.com/watch?v=vWsNLGL3YHw
 
 
Datum: 08. září 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Zdar, neporadili byste mi co mám přečíst, a co musím mít v dílně abych mohl upravit svůj vlastní válec na J50 Dík za dpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12413    
Stejsky se vyhrabal z garážovýho ladiče na pana podnikatele. Hodně tomu rozumí,hodně toho ví,hodně tomu dal,válce umí a taky si je nechá zaplatit.... tím ho nechci nijak schazovat,ale prostě už je na komerční úrovni....dělá perfektní věci...ale taky za ně má svou cenu..... Když začínal s Cestovníma úpravama,tak je dělal myslim za 1700,- což byla slušná cena protože píst,kroužky,výbrus samo o sobě stojí dobře 700,- a litr si bral za úpravu válce a snížení hlavy (mám jednu z prvních cestovních úprav a je to dobrej válec i na seriovku),dnes je dělá za 2000,- ......s ostatníma válcema je to podobné....3K začínal na 3000,- dnes 3900,- ..... ceny rostou s poptávkou.....
 
 
Datum: 10. září 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: fichtltuning      IP: uživatel7456    
Mate nekdo zkusenosti s upravou od stejskyho? Chtel bych neco do terenu http://www.ms50.cz/_tu.html jinak se mi moc libi i hlavy od neho http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 09. září 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12406    
je to běh na dlouhou trať.....pokud jsi šiovenej,tak stačí sadajehlových pilniků a šupléra...... ale chce to mít jistej cit,znát maximální rozměry kanálů pro daný použití atd.....a rozhodně zde neplatí čím víc,tím líp.....ozvi se na mail.....
 
 
Datum: 08. září 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
No já bych právě že chtěl trochu víc porozumět teorii, jako když udělám takový časování a vejfukáč takovej tak jakej to bude mít ůčinek a tak. a až bych to věděl tak bych se asi začal rozmejšlet
 
 
Datum: 08. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakou úpravu si představuješ?
 
 
Datum: 08. září 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: fíík 50      IP: uživatel11232    
Zdar, kdyz na fichtlovi odlechcim rotor dosáhnu vyšších otáček, ale stratím sílu ... ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Seriovej rotor se odlehčit skoro nedá, protože jsou v celým rotoru zalitý magnety, už jsem to zkoušel a nejde to pár gramů tě nevytrhne.
 
 
Datum: 09. září 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Akorát zmenšíš moment setrvačnosti...
 
 
Datum: 08. září 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12406    
ne
 
 
Datum: 08. září 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel12403    
ahoj, nevíte jestli tohle koleno pasuje i na typ 125/476 ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nepasuje
 
 
Datum: 08. září 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel12403    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyf_koleno_cezeta_487_488.html zapomněl jsem odkaz :-)
 
 
Datum: 07. září 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
hoši porád se mi pionýr strašně brzo zahřejval na vysokou teplotu, tak sem si řikal co s tim... nakonec sem vyskousel dát tam mega chlazeni z procesoru z pocitace a prilepil sem to slabounkou vrstvou motorovyho silikonu a svete div se, po dlouhe jizde kdy uz by se slina na hlave davno vařila tak tentokrát nic a to sem ho drzel naschval ve vysokych tockach este. zato chlazeni bylo teple jako s... bylo skoro teplejsi jak ta hlava :-D toto je muj poznatek ke chlazeni :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 7:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
provozní teplota vzduchem chlazeného motoru je vyšší než u kapalinového.když je teplota cca kolem 100stupnů je to v pořádku.jezdili jsme s teploměrem a bylo tam i 120 a na funkci žádný vliv.i když jedu 15 km v kuse zlehýnka plivnutí se vždy odpaří.
 
 
Datum: 07. září 2011 7:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co takhle místo vymýšlení obludária zjistit příčinu přehřívání? :-)
 
 
Datum: 06. září 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si blbější, jak marečkuv pes
 
 
Datum: 06. září 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
a pak ses probudil s rukou v nočníku. zkus vyčistit žebra a bude to chladit dostatečně
 
 
Datum: 06. září 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
coze?
 
 
Datum: 06. září 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
čim si to napájel ?
 
 
Datum: 06. září 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám takovej dotaz. Půjde dát tohle víčko do jawy 350/639 bez nějakých úprav ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zatka_benz_nadrze.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
zdravim vás draci,prosim vas nevite jestli by pasoval motor z mz 250 na kostru jawa 90 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
jestli by to tam proste pasoval nejakym uchycenim :-)
 
 
Datum: 01. září 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Urcite to bez úprav pasovat nebude! treba upravit rám pak mozná jo.... nevím čo si chcel slišeť
 
 
Datum: 01. září 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Zdarec,chci se zeptat co si myslíte o tomto karburátoru: http://www.minibiketuning.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-43.html ,bude to na 3K,klika 85mm. Časování sacího kanálu sériové. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel12426    
Já vycházím z toho že menší kanál zrychlí proud směsi...
 
 
Datum: 12. září 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
pokud se ti zdá 0,5mm na časování zanedbatelnej rozdíl, tak není o čem.....
 
 
Datum: 11. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Pospíchal jsem a neměl jsem to už kde slisovat zpět... někdo říkal že by sací kanál měl být 68mm,naměřil jsem 67,5mm tak ten 0,5mm mi nepřijde zase takovej rozdíl...
 
 
Datum: 06. září 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
standa: treba to bude "traktorovy" 3k valec na bezen jezdeni a ten 3. kanal je hlavne kvuli chlazeni. Ale to pak nechapu tu malou kliku...
 
 
Datum: 01. září 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12367    
Ja tomu teda "moc nerozumim"(záleží na úhlu pohledu) ale když už upravuju válec,upravim plochu a časování vejfuku,třetím kanálem pozměníš vyplachování a sací kanál necháš seriovej????? Nechápu tu logiku.....a proč hned malou kliku? Jinak ten karbec neni dobrej,jen je levnej......
 
 
Datum: 01. září 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Bakoun: Přes píst...
 
 
Datum: 01. září 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
JAWA_ceZetak: přece když o tom píšou na tuning stránkách, tak to musí být strašně hustá věc... :-D A nebo jsou v úpravách tak daleko, že je omezuje i hmotnost a moment setrvačnosti u sér. kliky :-D czechin: jaký budeš mít 3k?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ho doma...bohužel jsem koupil nějakej šmejd protože je na 4T :-D přece jenom to na něj nejelo tak už mám pravý DO :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co mate vseci s tou klikou 85mm?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdil jsem ho na 50ccm a ted ho mám na 70ccm s klapkou do kliky. jede to na nej....
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12356    
Cavte lidi. Chcel by som sa spýtať aká široká a dlhá má byť priruba/koleno na karburátor dellorto 19! prerábam valec 21 a neviem aké má byť to koleno:-( Ďakujem za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12365    
Originálne koleno ma koľko cm na dĺžku? lebo ja som si dneska vyrobil to koleno- má dĺžku 8cm a šírku 2.1cm malo by byť dobre nie?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
denzileck: minimálně pokles maxim. otáček.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co by mělo za následek,kdyby bylo delší?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12359    
no dole se musí udělat čtyřhranej kónus aby to sedělo na hranatej sací kanál,to za prví. ......vnitřní šířka alespoň 20mm,lépe 21mm.......délka.....co nejkratší......a rozhodně ne delší jak origo koleno
 
 
Datum: 31. srpna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/      IP: uživatel11989    
zdar tuneri delam ted s kamosem projekt jawa /evo 5/ (70 ccm 5Q) koupil sem vybrouseny pařezacky valec na 70ccm/4K ,snizenou hlavu upravenou od stejskyho kompletne překopane kartry na 5Q spojka simson, klapkové sání pretryskovany karburator bing 21 bezkontakt VAPE, motor už se skládá a sem zvedav co to udela po zabehu na brzde myslite ze to da nad 12000ot/min? diky a co na tu upravu ríkate odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/      IP: uživatel11989    
evo 5 je tam jenom proto že to je naše páta verze ale ty předejší verze se týkali spíše jenom válce a karburatoru..fotky nějake pridam ale zatím je to naše tajemstvi :-)nejvíce se obávám životnosti válce a toho, že se stěny válce probrousí uplne...časování a plnění budeme dělat až přijde hlava kterou jsem poslal stejskymu na spátek protože tam něco nesedělo snad už to bude ok
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A proč jméno EVO 5? To už je nějaká 5. verze?
 
 
Datum: 29. srpna 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12344    
Já bych chtěl vidět ty další dva přefuky..... moc mi to zajímá......samozřejmně projekt suprovej!! Hoď sem nějaký (alespoň nicneříkající) fotky ,pokud to neni totálně tajný.....mě jen zajímá ta úprava válce z 555,protože mam 70ccm taky v plánu,ale já chci jít ve stylu motorů Jawa 250.....máš ten válec převložkovanej? že....
 
 
Datum: 29. srpna 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Pro zajimavost, jaky mas casovani vyfuku a sani? Podle toho by se daly rict otacky...
 
 
Datum: 29. srpna 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toš to by pak chtelo náky videjko :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/      IP: uživatel11989    
Ahoj převodovku jsem koupil spolu se spojkou se simsona s německa za cca 3500 kč usazení do upravených kartru bylo složitější ale zmákli sme to a řadí to.. a ano do výfuku se právě pouštím a budu experimentovat :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
popravdě může ti to jet hůř než sériovka :-) ale pokud je 4K dobře udělanej, klapky budou odpovídající.... a nezaobírej se max otáčkami a výkonem...nejdůležitější je průběh ;-) ikdyž ze 5Q to bude jedno celkem :-) Samozžejmě výfuk musíš udělat pořádnej nejlíp ho odbrzdit- zkoušet různý rozměry,délky.... Bez něho to nepůjde :-) Mužu se zeptat s čeho je převodovka?
 
 
Datum: 29. srpna 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Matej je to proste koníček, novú motorku si môže kúpiť každý, ale starú motorku upraviť na úrovni nového nie
 
 
Datum: 29. srpna 2011 7:24
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12343    
K čomu ti to bude? ja by som do jawy 50 nedal toľko peňazí radšej by som si kúpil niečo väčšie a silnejšie_!
 
 
Datum: 29. srpna 2011 4:12
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,nevíte prosím vás jak je dlouhá ta pružina zadního tlumiče na jawu 550?Je stejně dlouhá jako třeba na jawě 555?Moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, mam mustanga stavěnýho na kros a ve zběrně jsem koupil nějakej karburátor jikov a má to difuzer 24 mm, nevíte jestly by to fungovalo když nechá vysoustružit sací kanál na 24 mm? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to máš z jawy 175 nebo čz 125 ... na pionýra k ničemu protože se to bude hltit a nepojede to.
 
 
Datum: 28. srpna 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Všechno jde, ale vem si jak musíš mít upravený válec (začíná to sáním, přes přepoušťáky až po výfuk), aby ten karbec byl přínos...
 
 
Datum: 28. srpna 2011 1:24
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel12340    
Zdar borci chtěl bych se zeptat jakej je rozdíl mezi tříkroužkovým pístem a jedno kroužkouvým pístem ? Já mám dvou kroužkový a beru stím spíše pole než cesty x-) a tak bych se chtěl zeptat jakej je lepší pro slabší terén teď sem si objednal sekundárko s 10ti zuby plánuju ještě rozetu 65 zubů a hvezdicovou hlavu to celkem ujde jo a předem díky za odpovědi na ty písty. s pozdravem všem drakům Páša :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro ten sekundár,a rozetu bude lepši ten 1 kroužkáč...s 2 a víc by to mělo na slabší terén zbytečně moc síly, a moc to nejelo...
 
 
Datum: 27. srpna 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: terinka      IP: uživatel12339    
Ahoj,zajímal by mě pohotovostní stojan univerzál 1T1407 ,šlo by ho jako bočák namontovat na ČZ 175/477? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdracom.chci se zeptat.dal jsem hlavu ze 175/477 na 175/456,v cem to bude lepsi?ta ze 477 ma mensi spalovak takze je to jako bych snizil origo..bude to hodne znat?\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se,dal jsem ji na 175/450,prepsal jsem se :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2011 10:24
 
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 12:44:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu