|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vejtek
IP: uživatel4303
 prosím pude dát karburátor ze simsona na mustanga nemám na to moc čas tak to zatím neskouším děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 Je to krok zpět. Karbec ze síma má sice šroub přídavnýho vzduchu,ale to je tak všechno....a nevíc je menší jak karbec z fíka...má jen 15mm průměr.....optimalizací sacího kolena a sacího kanálu se dá dostat podstatně víc z origo karbecu bez drsatických úprav válce
Datum: 11. září 2011 12:31
 karbec simson ma difuzor 16mm... pionyr ma 17mm... jinak výhoda je jen ta že u simsonového karbecu jde nastavit bohatost směsy
Datum: 11. září 2011 11:25
 půjde, ale je to krok zpět
Datum: 11. září 2011 10:57
Jméno: cezetsport
IP: uživatel11232
 Zdar draci, vlastním CZ 175/487 , chci otevřít sání, popřípadě zkusit čistě otevřené, jaké musím použít trysky, kdyz otevru sání, menší nebo větší ??? - budu dlouho zkoušet, ta má zetka točí original 5 500 ot. nebo co ještě mohu udělat pro výkon, mimo vybrusu, GO, podkovy a snížení hlavy ????????
Dík za jakékoliv rady od tunerů ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 22:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když ani nevíš, jak změníš směs "otevřeným sáním" (který je u většiny 2-takrů úplně na nic), tak se do žádnýho tuningu nepouštěj...
Datum: 09. září 2011 22:59
 ještě bych se chtěl zeptat neví někdo kde se dá koupit novej tachometr na jawu 20 ale komplet i se šnekem a nevím s čím ještě
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 19:20
 to mě taky napadlo  ale nevim kde to tu je nenasel jsem to
Datum: 10. září 2011 19:20
 trebas na fichtlkramku
Datum: 09. září 2011 20:33
 zdáárek chci se zeptat jak je to s řetězonkou? mám jawu 20 a chci novou řetězovku komplet a nevím jak je to s tím počtem zubů - rád bych tu silnější kombinaci než tu rychlejší  dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 8:52
 tak origo je vepředu 13z a vzadu 55z, takže si kup bud dopředu kolečko s míň zubama nebo s dozadu víc zubama a budeš mít sílu
Datum: 10. září 2011 8:52
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čau potřebuju poradit předělkávám fichtla do krosu a dávám tam tlumiče z crossky (90cm) a 21palcový kolo ale nevym jak velkej musí být rejt.. jako jak mám udělat dorazy aby se mi ty řídítka neprotáčely bude stačit uhel 45stupňů na každou stranu? celkem teda 90stupňů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 11:05
 S rozumem, když budeš mít malý rejd tak než se na místě otočíš tak se namakáš dopředu dozadu celkem dost. já bych dal i větší.
Datum: 11. září 2011 11:05
Jméno: kubiq
IP: uživatel12408
 Pro ty velký tunery co hledají výkon uplne všude..  a ladí vše co jde..  třebas se přiučíte jak na turbo výfuk atd..  převedete to na motory z pionýra a bude to fajn..  odkaz uvnitř
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 14:36
 tak to nemá chybu
Datum: 09. září 2011 14:36
Jméno: kubiq
IP: uživatel12412
 proto jsem to sem dal kolecko, to je pro ty co tuní uplne stejne jak v tom odkazu.. Treba si to par lidi prohlidne. Mohlo by to pak předejít urcitým dotazům od takových ,,TUNERŮ,,
Datum: 09. září 2011 13:36
 Docela výstižné  Nedávno mi jeden tuner tvrdil že sníženim hlavy zvedl obsah z 1,6 na 1,8
Datum: 08. září 2011 18:37
Datum: 08. září 2011 18:03
Jméno: kubiq
IP: uživatel12408
 http://www.youtube.com/watch?v=vWsNLGL3YHw
Datum: 08. září 2011 18:01
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, neporadili byste mi co mám přečíst, a co musím mít v dílně abych mohl upravit svůj vlastní válec na J50 Dík za dpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:28
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Stejsky se vyhrabal z garážovýho ladiče na pana podnikatele. Hodně tomu rozumí,hodně toho ví,hodně tomu dal,válce umí a taky si je nechá zaplatit.... tím ho nechci nijak schazovat,ale prostě už je na komerční úrovni....dělá perfektní věci...ale taky za ně má svou cenu..... Když začínal s Cestovníma úpravama,tak je dělal myslim za 1700,- což byla slušná cena protože píst,kroužky,výbrus samo o sobě stojí dobře 700,- a litr si bral za úpravu válce a snížení hlavy (mám jednu z prvních cestovních úprav a je to dobrej válec i na seriovku),dnes je dělá za 2000,- ......s ostatníma válcema je to podobné....3K začínal na 3000,- dnes 3900,- ..... ceny rostou s poptávkou.....
Datum: 10. září 2011 11:28
Jméno: fichtltuning
IP: uživatel7456
Datum: 09. září 2011 11:00
 je to běh na dlouhou trať.....pokud jsi šiovenej,tak stačí sadajehlových pilniků a šupléra...... ale chce to mít jistej cit,znát maximální rozměry kanálů pro daný použití atd.....a rozhodně zde neplatí čím víc,tím líp.....ozvi se na mail.....
Datum: 08. září 2011 20:57
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 No já bych právě že chtěl trochu víc porozumět teorii, jako když udělám takový časování a vejfukáč takovej tak jakej to bude mít ůčinek a tak. a až bych to věděl tak bych se asi začal rozmejšlet
Datum: 08. září 2011 20:07
 a jakou úpravu si představuješ?
Datum: 08. září 2011 19:45
Jméno: fíík 50
IP: uživatel11232
 Zdar, kdyz na fichtlovi odlechcim rotor dosáhnu vyšších otáček, ale stratím sílu ... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 13:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Seriovej rotor se odlehčit skoro nedá, protože jsou v celým rotoru zalitý magnety, už jsem to zkoušel a nejde to pár gramů tě nevytrhne.
Datum: 09. září 2011 13:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Akorát zmenšíš moment setrvačnosti...
Datum: 08. září 2011 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel12406
 ne
Datum: 08. září 2011 15:33
Jméno: davis
IP: uživatel12403
 ahoj, nevíte jestli tohle koleno pasuje i na typ 125/476 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:28
 Ne nepasuje
Datum: 08. září 2011 9:28
Jméno: davis
IP: uživatel12403
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyf_koleno_cezeta_487_488.html
zapomněl jsem odkaz
Datum: 07. září 2011 19:05
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 hoši porád se mi pionýr strašně brzo zahřejval na vysokou teplotu, tak sem si řikal co s tim... nakonec sem vyskousel dát tam mega chlazeni z procesoru z pocitace a prilepil sem to slabounkou vrstvou motorovyho silikonu a svete div se, po dlouhe jizde kdy uz by se slina na hlave davno vařila tak tentokrát nic a to sem ho drzel naschval ve vysokych tockach este. zato chlazeni bylo teple jako s... bylo skoro teplejsi jak ta hlava  toto je muj poznatek ke chlazeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 7:26
 provozní teplota vzduchem chlazeného motoru je vyšší než u kapalinového.když je teplota cca kolem 100stupnů je to v pořádku.jezdili jsme s teploměrem a bylo tam i 120 a na funkci žádný vliv.i když jedu 15 km v kuse zlehýnka plivnutí se vždy odpaří.
Datum: 07. září 2011 7:26
 a co takhle místo vymýšlení obludária zjistit příčinu přehřívání?
Datum: 06. září 2011 22:26
 si blbější, jak marečkuv pes
Datum: 06. září 2011 21:07
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 a pak ses probudil s rukou v nočníku. zkus vyčistit žebra a bude to chladit dostatečně
Datum: 06. září 2011 15:25
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 coze?
Datum: 06. září 2011 14:48
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 čim si to napájel ?
Datum: 06. září 2011 14:46
Posl.aktualizace: 05. září 2011 20:06
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 zdravim vás draci,prosim vas nevite jestli by pasoval motor z mz 250 na kostru jawa 90 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 23:13
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 jestli by to tam proste pasoval nejakym uchycenim
Datum: 01. září 2011 23:13
 Urcite to bez úprav pasovat nebude! treba upravit rám pak mozná jo.... nevím čo si chcel slišeť
Datum: 01. září 2011 20:47
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
Posl.aktualizace: 12. září 2011 14:08
Jméno: czechin
IP: uživatel12426
 Já vycházím z toho že menší kanál zrychlí proud směsi...
Datum: 12. září 2011 14:08
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 pokud se ti zdá 0,5mm na časování zanedbatelnej rozdíl, tak není o čem.....
Datum: 11. září 2011 20:33
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Pospíchal jsem a neměl jsem to už kde slisovat zpět... někdo říkal že by sací kanál měl být 68mm,naměřil jsem 67,5mm tak ten 0,5mm mi nepřijde zase takovej rozdíl...
Datum: 06. září 2011 15:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 standa: treba to bude "traktorovy" 3k valec na bezen jezdeni a ten 3. kanal je hlavne kvuli chlazeni. Ale to pak nechapu tu malou kliku...
Datum: 01. září 2011 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel12367
 Ja tomu teda "moc nerozumim"(záleží na úhlu pohledu) ale když už upravuju válec,upravim plochu a časování vejfuku,třetím kanálem pozměníš vyplachování a sací kanál necháš seriovej????? Nechápu tu logiku.....a proč hned malou kliku? Jinak ten karbec neni dobrej,jen je levnej......
Datum: 01. září 2011 10:15
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Bakoun: Přes píst...
Datum: 01. září 2011 10:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 JAWA_ceZetak: přece když o tom píšou na tuning stránkách, tak to musí být strašně hustá věc...  A nebo jsou v úpravách tak daleko, že je omezuje i hmotnost a moment setrvačnosti u sér. kliky 
czechin: jaký budeš mít 3k?
Datum: 31. srpna 2011 22:02
 mám ho doma...bohužel jsem koupil nějakej šmejd protože je na 4T  přece jenom to na něj nejelo tak už mám pravý DO
Datum: 31. srpna 2011 21:24
 co mate vseci s tou klikou 85mm?
Datum: 31. srpna 2011 21:13
 jezdil jsem ho na 50ccm a ted ho mám na 70ccm s klapkou do kliky. jede to na nej....
Datum: 31. srpna 2011 19:54
Jméno: Matej
IP: uživatel12356
 Cavte lidi. Chcel by som sa spýtať aká široká a dlhá má byť priruba/koleno na karburátor dellorto 19! prerábam valec 21 a neviem aké má byť to koleno  Ďakujem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:50
Jméno: Matej
IP: uživatel12365
 Originálne koleno ma koľko cm na dĺžku? lebo ja som si dneska vyrobil to koleno- má dĺžku 8cm a šírku 2.1cm malo by byť dobre nie?
Datum: 31. srpna 2011 20:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 denzileck: minimálně pokles maxim. otáček.
Datum: 31. srpna 2011 20:46
 A co by mělo za následek,kdyby bylo delší?
Datum: 31. srpna 2011 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel12359
 no dole se musí udělat čtyřhranej kónus aby to sedělo na hranatej sací kanál,to za prví. ......vnitřní šířka alespoň 20mm,lépe 21mm.......délka.....co nejkratší......a rozhodně ne delší jak origo koleno
Datum: 31. srpna 2011 10:52
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/
IP: uživatel11989
 zdar tuneri delam ted s kamosem projekt jawa /evo 5/ (70 ccm 5Q) koupil sem vybrouseny pařezacky valec na 70ccm/4K ,snizenou hlavu upravenou od stejskyho kompletne překopane kartry na 5Q spojka simson, klapkové sání pretryskovany karburator bing 21 bezkontakt VAPE, motor už se skládá a sem zvedav co to udela po zabehu na brzde myslite ze to da nad 12000ot/min? diky a co na tu upravu ríkate
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 23:24
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/
IP: uživatel11989
 evo 5 je tam jenom proto že to je naše páta verze ale ty předejší verze se týkali spíše jenom válce a karburatoru..fotky nějake pridam ale zatím je to naše tajemstvi  nejvíce se obávám životnosti válce a toho, že se stěny válce probrousí uplne...časování a plnění budeme dělat až přijde hlava kterou jsem poslal stejskymu na spátek protože tam něco nesedělo snad už to bude ok
Datum: 30. srpna 2011 23:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A proč jméno EVO 5? To už je nějaká 5. verze?
Datum: 29. srpna 2011 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel12344
 Já bych chtěl vidět ty další dva přefuky..... moc mi to zajímá......samozřejmně projekt suprovej!! Hoď sem nějaký (alespoň nicneříkající) fotky ,pokud to neni totálně tajný.....mě jen zajímá ta úprava válce z 555,protože mam 70ccm taky v plánu,ale já chci jít ve stylu motorů Jawa 250.....máš ten válec převložkovanej? že....
Datum: 29. srpna 2011 15:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pro zajimavost, jaky mas casovani vyfuku a sani? Podle toho by se daly rict otacky...
Datum: 29. srpna 2011 12:25
 toš to by pak chtelo náky videjko
Datum: 29. srpna 2011 12:21
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/
IP: uživatel11989
 Ahoj převodovku jsem koupil spolu se spojkou se simsona s německa za cca 3500 kč usazení do upravených kartru bylo složitější ale zmákli sme to a řadí to.. a ano do výfuku se právě pouštím a budu experimentovat
Datum: 29. srpna 2011 11:26
 popravdě může ti to jet hůř než sériovka  ale pokud je 4K dobře udělanej, klapky budou odpovídající.... a nezaobírej se max otáčkami a výkonem...nejdůležitější je průběh  ikdyž ze 5Q to bude jedno celkem  Samozžejmě výfuk musíš udělat pořádnej nejlíp ho odbrzdit- zkoušet různý rozměry,délky.... Bez něho to nepůjde  Mužu se zeptat s čeho je převodovka?
Datum: 29. srpna 2011 8:06
 Matej je to proste koníček, novú motorku si môže kúpiť každý, ale starú motorku upraviť na úrovni nového nie
Datum: 29. srpna 2011 7:24
Jméno: Matej
IP: uživatel12343
 K čomu ti to bude? ja by som do jawy 50 nedal toľko peňazí radšej by som si kúpil niečo väčšie a silnejšie_!
Datum: 29. srpna 2011 4:12
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,nevíte prosím vás jak je dlouhá ta pružina zadního tlumiče na jawu 550?Je stejně dlouhá jako třeba na jawě 555?Moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 13:07
 čau draci, mam mustanga stavěnýho na kros a ve zběrně jsem koupil nějakej karburátor jikov
a má to difuzer 24 mm, nevíte jestly by to fungovalo když nechá vysoustružit sací kanál na 24 mm? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 12:22
 to máš z jawy 175 nebo čz 125 ... na pionýra k ničemu protože se to bude hltit a nepojede to.
Datum: 28. srpna 2011 12:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Všechno jde, ale vem si jak musíš mít upravený válec (začíná to sáním, přes přepoušťáky až po výfuk), aby ten karbec byl přínos...
Datum: 28. srpna 2011 1:24
 Zdar borci chtěl bych se zeptat jakej je rozdíl mezi tříkroužkovým pístem a jedno kroužkouvým pístem ? Já mám dvou kroužkový a beru stím spíše pole než cesty x-) a tak bych se chtěl zeptat jakej je lepší pro slabší terén teď sem si objednal sekundárko s 10ti zuby plánuju ještě rozetu 65 zubů a hvezdicovou hlavu to celkem ujde jo a předem díky za odpovědi na ty písty. s pozdravem všem drakům Páša
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 19:10
 pro ten sekundár,a rozetu bude lepši ten 1 kroužkáč...s 2 a víc by to mělo na slabší terén zbytečně moc síly, a moc to nejelo...
Datum: 27. srpna 2011 19:10
Jméno: terinka
IP: uživatel12339
 Ahoj,zajímal by mě pohotovostní stojan univerzál 1T1407 ,šlo by ho jako bočák namontovat na ČZ 175/477?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 16:17
 Zdracom.chci se zeptat.dal jsem hlavu ze 175/477 na 175/456,v cem to bude lepsi?ta ze 477 ma mensi spalovak takze je to jako bych snizil origo..bude to hodne znat?\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 10:24
 omlouvam se,dal jsem ji na 175/450,prepsal jsem se
Datum: 27. srpna 2011 10:24
|



|