slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  220  221  222  223  224  225  226  227  228  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id75859.html?odpovedet=1 ty si me asi nepocopil nebo ses nedival radne pac to neni zarovka ale LED :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nepochopil, to máš pravdu. Piš tedy tak aby bylo vše jasné. Těžko ti poradit, když neuvedeš víc než nicneříkající fotku. Odpor nepoužívám, obvykle dávám přednost proudovému stabilizátoru. Neprojevují se pak tak výrazně poklesy palubního napětí. Ale i ten stabilizátor se musí na nějaký proud naladit a na jaký, to zjistíš v katalogu použitých LED.
 
 
Datum: 26. února 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel680    
ahoj de na Fichtla 21 startování ze simsona dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak presne myslis startovani??nemyslis paku,nebo tu kulatinu se segmentem??asi paku,proc se nepodivas po netu,urco nekdo bude mit,treba jak mam dve,nespis v cajku,teda kdyz z tech dvou slozim tu jednu,kdyz tak tady mas moje icq:499037721
 
 
Datum: 25. února 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
To standa....Stando prosimte jak mam zapojit tu eletriku u 555 abych zapojil pouze zapalovani.Predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
jednoduse....pravou zdirku na zapalovani propojis s 15 od inducky a kladivko das na 1 na inducce
 
 
Datum: 25. února 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem standa a ani nemam pareza,ale dam ti odkaz http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_555.jpg a podle toho zapojis jen startovaci civnku,teda snad:-)
 
 
Datum: 25. února 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: Hroutil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus jak zapojit tenhle stop spinac na mustanga? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_664.html nemate naky schema?poslete treba na mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fojta je dnes nějak chytrý:-D
 
 
Datum: 25. února 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: dasik      IP: uživatel5391    
von urco. Myslel kam to zappojit ve svetle ve predu\r\n\r\n
 
 
Datum: 25. února 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jednoduchy,do jednoho sroubu(je to jako u cokolady)das jeden vyvod a do druhyho to pokracuje,je to jako spinac,no
 
 
Datum: 25. února 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong: http://www.ulozisko.sk/138146/P1030004.JPG http://www.ulozisko.sk/138147/P1030002.JPG nvm jestli pred to nemam dat odpor pac ted (univerzalni sitovy adapter 500mA 6V) se pomalu zahrivaj jak po tom na fikovi? zase ted to nejde pres mustek no ale i tak... kolika ohm odpor ? nebo jak zamezit aby shorely ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
co se zahřívá... z fotky nic nepoznám, vypadá to jako ,,blízké setkání třetího druhu,, s čokoládou :-D Hele potíž je v tom, že co kus pionýra (mustanga) to originál co se týká síly magneta. Jestli je to žárovka, tak tý je jedno jestli jí krmíš střídavým, nebo stejnosměrným napětím. Odpor není univerzální součástky, když máš někde přepětí, takže zrovna před žárovku dvakrát vhodnej nění... Hlavně si uvědom, že magneto je schopné dát jen určitý výkon využitelný ve světelném rozvodu a spotřebiče by v ideálním případě meli být naladěné na stejný příkon. Takže pokud ti běžně v soustavě 15W vepředu a 5W vzadu svítí motorka jak má, tak když použiješ další žárovku o příkonu 3W, někde by jsi je zase měl ubrat. Jinak že se žárovky zahřívají je běžný jev :-)
 
 
Datum: 25. února 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdra ma jawa 90 v tachometru kontrolky mělo by to bejt na 30 a 90 km/h Dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: RADEK911      IP: uživatel5388    
slavo tipuju tak 40 W min ne!!
 
 
Datum: 25. února 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: RADEK991 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar
 
 
Datum: 25. února 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5382    
slaby...tipuju 1.5W v prislusne voltazi.....
 
 
Datum: 24. února 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neviš co tam je za žarovky?
 
 
Datum: 24. února 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikes
 
 
Datum: 24. února 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
 
 
Datum: 24. února 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jano79 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caute..pocul som o niakej replike PAVu ...kde sa to da zohnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem to někde na netu viděl(adresu už bohužel nevim)byla to komplet laminátová replika......ale cena dost hrozná. Možná to bude vědět frikulín, ten taky sháněl PAVa, tak třeba poradí.
 
 
Datum: 24. února 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
A nepocul si spíše o nějakých dílech na páva.Vím,že se dělá blatník a držáky odrazek a myslím,že jsem někde viděl i víko,ale o celém pávovi nic nevím.
 
 
Datum: 24. února 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hosi da se nejak otestovat zapalko u 555 aniz bych ho daval na motor.Jestli je vinuti v poradku a apod... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5382    
kámo z vlastni skusenosti ti rikam,ze to poznas az ho budes chtit nastartovat....muzes treba skusit merit odpor...protoze kdyz to bude mit nulovej odpor tak je to KO...tu vinuti musi mit odpor.....nebo skoro stejny test zarovkou,jestli sviti pri proklenovani pres vinutí....ale to sou takovy testy ktery ti akorat reknou jestli neni uplne KO,ale jestli tam mas mezizavitovy skraty nebo promrskly obe vinutí do sebe to nepozna....je to blby no.....kdyz je vinuti spatny,tak znam stavy ze s rozsvicenejma svetlama motor zacina vynechavat a s vyplejma svetlama horeji kladivka...to je promrskly vinutí do sebe(je nejcastejsi....mam doma takovy 3kusy)...nebo muze jen vynechavat nebo slaba jiskra nebo jde jen jedno vinutí(to je blbe ale jede to) a nebo sou total obe......tohle je fakt zalezitost na nic....lepsi je mit statorů více a skouset....a zakladem je mit funkcni vse okolo! takze dobry kladivka,kondik,SPRAVNE zapojenou inducku a nejakej rozumnej predstih....doporucuju to testovat zapojene bez elektroinstalace jen na dva kabely....
 
 
Datum: 24. února 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se proměřit skouečkou na 230V, tu ale pochybuju že máš doma, tu spíš mají v autoservisu, je to přímo na měření vynutí
 
 
Datum: 24. února 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hosi kde byva nejcastejsi chyba u zapalovanoi jawa 555 ...diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
no nevim.....mozna jo,ale ja to nikdy neskousel,ale mozna je to tam nejak nanejtovany....kasli na to vycisti to benzinem a hlavne koukej jestli to ne nej jede a jestli ti nehoreji kladivka..... to sou zapalovani na jednu stranu supr a na druhou stranu se tam neco podela a shanis celej novej stator protoze to nejde opravit....
 
 
Datum: 23. února 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
A nevis jestli se da to vinuti vydelat s toho krytu pac jsou tam i kabliky a chci ho proscistit
 
 
Datum: 23. února 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5372    
Prošlehlý vinutí
 
 
Datum: 23. února 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár fichtláci dalo by se použít bezkontaktní zapalování na minibike do fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
zas kecy....neco si udelal spatne....hrozne tocej.....nemuzou mit omezovac
 
 
Datum: 23. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: forte      IP: uživatel5375    
jo skousal jsem to ale nejede to. civka minibike ma obmedzeni alebo takovi neco. byla to skoda penez.
 
 
Datum: 23. února 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5366    
clovece ja myslim ze tam dokonce pasuje s minimalni upravou....ona ta klika z minibajku ma snad dokonce uplne stejnej konus na klice jako fichtl,jen jakoby je ten kuzel o pul cm urizlej......mel sem to v ruce,ale nemel sem moznost to skusit osadit na fika,ale myslim ze to pujde s minimem uprav....akorat nejak chytre uchytit ten snimac
 
 
Datum: 22. února 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s upravama aji jo...gdyz je cas, chut a prachy tak jde secko...
 
 
Datum: 22. února 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
možná jo dneska sem si koupil minibajku tak sem se v tom hnes vrtal...
 
 
Datum: 22. února 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel5364    
Zdar, pořád mi praskají žárovky na Babetě. Dám nové, dopředu 6V/15W, dozadu 6V/5W, nastartuju, přidám plyn a obě prasknou. Dal jsem dopředu i 12V/15W a praskla taky. Nevíte někdo co s tím ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
 
 
Datum: 22. února 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
kup si 6 voltovej usmernovac.. jen to pichnes na drat a zarovky ti nebudou praskat.. vyzkouseno.
 
 
Datum: 22. února 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5364    
Díky za rady, zkusím oba způsoby. Bál jsem se tam dát větší zátěž, aby se něco neutavilo. J.
 
 
Datum: 22. února 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim cim to je :-) chyby ti zarovka v tachometru! kdyzji tam das tak nebudou praskat nebo ucite min ja to vyresil tim spusobem ze jsme vytah ten drat co je k zarovce do tacho.. a priletoval na to surfitku jako napr? v zadnim svetle u fichtla nejakou 12V/5W myslim druhej konec jsme ukostril a uz asi 2 roky jezdim a nepraskaj pred tim me praskaly 3x tejdene
 
 
Datum: 22. února 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To bude tím žě jejich nominální výkon je vždy stejný... což takhle zkusit variantu dozadu 10W, doředu 15W, nebo dopředu 25W a dozadu 5W... jedno o jakém napětí? A vovovovotom to je :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čau chtěl bych zkusit udělat na pionyra k sáni k te krabičce co vede od karbeco tak do te krabičky dat motorek http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=product&id=2168 a vrtulku a zapnout to do zapalka a sloužilo by to jako turbo jestli by to trochu fungovalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
No primo to bych netvrdil......ta Vespa je zuřivá no...nekde na mailu mam od frikulina fotku motoru ze skutra s turbem...mozna ji najdu a nekam pichnu at nekteri vedi woco gou......
 
 
Datum: 22. února 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak on uz rezonancni vyfuk vlastne pracuje na preplnovani valce...
 
 
Datum: 22. února 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.youtube.com/watch?v=O_P1l7kVeNc
 
 
Datum: 22. února 2009 11:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5363    
k tomu videu:-D : ten malej renault by opravdu ten karavan nevytáh:-D Bohuzel to vim:-D muj deda ma kemp s pujcovnou karavnu a neco podobynho sem skousel tahat na podzim s naftovou 1.4 a fakt je to katastrofa:-D:-D ty karavany maj 2 tuny:-D ani žigulem to neslo a to je ruskej stroj:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 0:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5363    
podivejte se na youtube co je to turbo na 2T.....s rezonancnim vejfukem neni moc tezky to realizovat.....tohle je takove smesnej pokus o turbo:-D:-Dale ja taky u Ciao skousel naprat vejfuk do sani,jestli nezrychli proudeni smesi:-D:-D A prej NE
 
 
Datum: 22. února 2009 0:32
 
 
 
 
Jméno: Jester ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve a Pedro naprosto s vámi souhlasim... ;-)
 
 
Datum: 21. února 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D paradni diskuze ... já bejt tebou tak seru na takovyhle vymysli protože pochybuju že udělaš "větraček" kterej bude plnit rychleksc než nasava fik i vnějakejch střednich otačkach :-D , rači bych snížil hlavu za par korun daš někomu na frezu a hned bude komprese větší ...
 
 
Datum: 21. února 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
rafinku ty si docela harcore máš bod :-)
 
 
Datum: 21. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zabava v plnem proudu tak prihodim olej do kotle...tak i gdybys mel jak to napajet tak bych rekl ze rychlost nasavani je mnohem vyssi nez dokaze ten vetrak takze by vlastne nemel vyznam, navic by zmenil pomer vzduch/benal v bohaisti, to rovnou muzes udelat radoby upravu "prime sani"...vyznam by to melo gdyby bylo o dost rychlejsi nez ryhclost v sacim potrubi, dat to nekam do kolena aby rovnou nasaval smes a tim by si "preplnoval" motor...navic odendas airbox, nasaje ti to bordel a prodas vetracek abys mel na vybrus...podle me je to proste blbost...
 
 
Datum: 21. února 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
narážíte na to, že existují i turba poháněná splodinami a turba která tlakují směs a ne jen splodiny?
 
 
Datum: 21. února 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
docela se bavim,stanone vis co to je turbo?:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Néééééé už dooooost...... :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam radši kompresor se scoopem a nitro.at ti nevystřelí simerinky na klice až tam pustíš pár atm.trocha teorie o spalovacích motorech by neuškodila.
 
 
Datum: 21. února 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
zkráceně je to prostě turbo...
 
 
Datum: 21. února 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny stanone,od vzduchu,rika se tomu turbodmychadlo
 
 
Datum: 21. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda presne jak psal stanon,ani jsem si nevsim tech slov,takze nic nedelej,je to blbost:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Tak jestli myslíš do krabičky se vzduchovým filtrem (airbox), tak tam by to tak nějak ztrácelo význam, než to dojede do válce tak to jede stejně rychle jako bez větráčku. turba u aut jsou ve výfuku a jsou většinou poháněna čerpadlem od vody (jedna hřídelka je pro vodu a na druhé straně je hřídelka pro větráček pro turbo, no větráček, ona je to prostě turbína, proto taky turbo)
 
 
Datum: 21. února 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim,ze je zbytecny takhle ,,upravovat" fichtla:-Dnavic musis dat ne stejnosmernej proud,ale stridavej:-Da kdyz uz budes chtet to udelat,tak dej na 8V a ne 7,2V:-Dkdyz tak max.7,8V:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
do vejfuku by to nešlo že je tam moc velký teplo
 
 
Datum: 21. února 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
ja myslim do te krabičky ta ma tak 8 cm na 8cm kruh by se viřízl ze dřeva aby to moc neuchazelo
 
 
Datum: 21. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
*to *první, a ještě bych chtěl dodat že to usměrnění proudu je ten nejmenší problém ze všech který nastanou
 
 
Datum: 21. února 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak ten motůrek je na stejnosměrný proud, ro by byl rvní problém usměrnit proud u fichtla, druhý je že kolínko je moc úzký na takovýhle pokusy, nehledě na to, že co jsem zatím viděl tak turbo bylo vždycky ve výfuku aby se lépe odvedly splodiny, a turbo musí spínat při určitých otáčkách, to nemůže bežet furt!
 
 
Datum: 21. února 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, chci se zeptat u kejvy na tom statoru jak sou jen šroubky na uchycení drátů, tak z toho de proud už usměrněnej? a je už pod tim relé? nebo ho tam musim zapojit před baterču? A jak ji zapojit bez baterky? mate někdo schema? jestli jo, tak pošlete link. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
 
 
Datum: 21. února 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdarec, jak se dá proměřit (prověřit) jestli je dobrá indukční cívka bez zapojení svíčky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zapoj baterku tam jak je to na elektrice (nahoře na cívce dva kontakty (halvně zapojit spravny poly)) a pak přeměřit minus obal a plus hrot... podle toho co máš za cívku ti to buude dávat proud... když bude dávat málo je prokleplá.
 
 
Datum: 21. února 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,jen pro upevnění moji mysli,vypíná se u fichtla zapalování,že se spojí vývody z indučky??ďekanes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5356    
doslova tak....proklenuje se kabel od kladivek(1) s kostrou(15)
 
 
Datum: 21. února 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdarec chtěl bych se zeptat jak má být správně zapojená indukční cívka,když tam nejsou vidět ísla na jawa 20? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5356    
z toho si nic nedelej....ja jednou zapojoval ruskou civku:-D proste to tam napoj...kdyz bude mala a nebo zadna jiskra tak ty kontakty prohod....lepsi radu nemam...ja to delam takle
 
 
Datum: 21. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel bys to upresnit jak to potrebujes,jestli myslis vyvody,tak to je uplne jedno,teda snad,opravte jestli to je spatne
 
 
Datum: 21. února 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: franta1232      IP: uživatel3228    
Zdar mam dotaz jak by sel tenhle otackomer zapojit na fíka? http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/46_69/products_id/2271 jak pracuje jesi je jako ze zahradni techniky? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se dalo pouzit na otackomer to tak byly digitalni na skutry ktery snimaly otacky podle elektri. impulzu do svicky...namontovalo se to na svicku ten krouzek, tim to prebralo i utesnovaci funkci od toho tesniciho krouzku co na te svicce byl, svicka se zamontovala, otackomer se pustil a byl klid...jelo to...jen to musi byt nejak napajeny (videl jsem i na tuzkovy baterky) ale je to pomerne mastna zalezistos...sak zkoukni shopy a uvidis sam:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zapojit ho tam muzes.....a to nahonovy lanko strc jakoby do zapalovani otvorem pro kabely.....budes mit otackomer,budes frajer:-D:-D kdyz bude motorka stat nikdo nic nepozna a se zapojenejma kontrolkama uz vubec ne:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo musiš mít náhon, Simson má tacháč s bowdenem, Simson to má vyvedený z levýho víkamaj to jen někerý.
 
 
Datum: 20. února 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud myslim spravne tak tenhle asi na fika jen tak nezapojis... :-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdarec Když mě jawa 20 jela v letě v pohodě startovala hned,a ted nechce hodit jiskru nevíte čím by to mohlo být pls?????? svíčku mám uplně novou a seřízenou tak jak má být zkoušel jsem i jiné svíčky ale pořád nic:-( Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mas to rozbity...byl si na toho fichtla zlej a on ti to ted vrací...casta zavada.....nebo ti kuny rozkousali kabeli v masce:-D:-D hledej spatnej kontakt,nebo nejakou vymrsklou izolaci.....popripade jestli ti do nej naprselo tak odesla inducka
 
 
Datum: 21. února 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi s ni nic nedelal tak este jednou serid odtrh (0,4 - 0,5mm) a predstih(1,6 - 1,9mm), pak kondik, estli spinaj dobre kladivka (coz by mely pokud si dobre seridil odtrh), serid odtrh na svicce (0,5 mm), pak zkus estli ti negde neprobiji, estli fajfka kope, estli ti spouzi inducka (ale to se tak casto nestava), estli ty kladivka jsou ocisteny a gdyz ne tak je zabrus at na sebe krasne dosedaj, ocisti, muze probijet u civky...jinak dulezita poznamka - svicka musi byt ukostrena pokud ji zkousis, tj. polozis ji treba na zebra valce ale to asi vis...este me napadaj estli se ti nerozeply kontakty u gabliku mezi gablem z magneta a tim co vede k indukce, to je tak secko z castych zavad co by to mohly delat...
 
 
Datum: 20. února 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jako jestli neni navlhla ? :-D
 
 
Datum: 20. února 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nenavlhla inducka?
 
 
Datum: 20. února 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
sundej pravy viko a podivej se jestli se zveda kladivko popripade sesteluj prectich a odtrch pokud ses vtom nestoural tak se mohl povolit sroubek na kladivku nebo neco skladivkem a nebo treba schorel kondik co ja vim musis se podivat a zjistis ale na elektrice neni nic slozityho
 
 
Datum: 20. února 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,když budu mít tuhle redukci http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1950.html ,budu muset používat svíčky co se dávaj do aut,nebo to bude fungovat i s motocyklouvou s dlouhým závitem (příklad.:Brisk N17YC).Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byl si rychlejší. A asi máš pravdu vona se nedotáhne vlastně až na konec...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však je to tam napsané je to redukce mezi závitem M18 a M14. A asi to bude na kratší svíčku, s tim menšim závitem se dávaj do motorových pil. Myslim.
 
 
Datum: 20. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
musi mit dlouhej zavit
 
 
Datum: 20. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
půjde mi vačka ze 175 na pionýra dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no tak nechci se hádat, ale ty vačky bez ohledu na náběh maji nejmín 45° ...... když bylo totiž nejhůř, a já neměl doma jinou vačku než pio, tak sem musel na číze ootočit destičku s kladívkem, ale nevycházelo to přesně...... řek bych že bude mít i víc než těh 45°....
 
 
Datum: 21. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A prd....tam je rozdil tak 10° v natoceni,to neni takovej brutus.....jen ty nabehy sou jiny no....blbe se to steluje,ale zazil sem fichtly co jeli jedine na vacku z mašiny:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee.....ta vačka otvírá v jiné době(dá se říct, že skoro naopak) .....musel bys bud otočit zapalovaní, což by ale nejspíš stejně nevycházelo, nebo do ní vyříznout jinou drážku podle fichtlácký, ale to je prasečina.....
 
 
Datum: 20. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pasuje,ale ma jinej nabeh a jinou dobu otevrena....jako nouzovy reseni se da pouzit,ale dobre jako s origo vackou to nepojede
 
 
Datum: 20. února 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pasuje, ale je trochu jinak tvarovaná.
 
 
Datum: 20. února 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Měla by bejt stejná
 
 
Datum: 20. února 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
skládam motor a nemám vačku a kámos od vedle mi řákal že má na 175 a že mi jí prej dá
 
 
Datum: 20. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
To nevim..ale pochybuju...ale řekni mi proč bys ji tam chtěl dávat?
 
 
Datum: 20. února 2009 13:29
 
<  220  221  222  223  224  225  226  227  228  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 6:02:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu