Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id75859.html?odpovedet=1 ty si me asi nepocopil nebo ses nedival radne pac to neni zarovka ale LED
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 11:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nepochopil, to máš pravdu. Piš tedy tak aby bylo vše jasné. Těžko ti poradit, když neuvedeš víc než nicneříkající fotku. Odpor nepoužívám, obvykle dávám přednost proudovému stabilizátoru. Neprojevují se pak tak výrazně poklesy palubního napětí. Ale i ten stabilizátor se musí na nějaký proud naladit a na jaký, to zjistíš v katalogu použitých LED.
Datum: 26. února 2009 11:40
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 ahoj de na Fichtla 21 startování ze simsona dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 14:06
 jak presne myslis startovani??nemyslis paku,nebo tu kulatinu se segmentem??asi paku,proc se nepodivas po netu,urco nekdo bude mit,treba jak mam dve,nespis v cajku,teda kdyz z tech dvou slozim tu jednu,kdyz tak tady mas moje icq:499037721
Datum: 25. února 2009 14:06
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 To standa....Stando prosimte jak mam zapojit tu eletriku u 555 abych zapojil pouze zapalovani.Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 11:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 jednoduse....pravou zdirku na zapalovani propojis s 15 od inducky a kladivko das na 1 na inducce
Datum: 25. února 2009 11:49
Datum: 25. února 2009 11:44
Posl.aktualizace: 25. února 2009 17:02
 fojta je dnes nějak chytrý
Datum: 25. února 2009 17:02
Jméno: dasik
IP: uživatel5391
 von urco. Myslel kam to zappojit ve svetle ve predu\r\n\r\n
Datum: 25. února 2009 16:30
 to je jednoduchy,do jednoho sroubu(je to jako u cokolady)das jeden vyvod a do druhyho to pokracuje,je to jako spinac,no
Datum: 25. února 2009 11:45
 Chong: http://www.ulozisko.sk/138146/P1030004.JPG http://www.ulozisko.sk/138147/P1030002.JPG nvm jestli pred to nemam dat odpor pac ted (univerzalni sitovy adapter 500mA 6V) se pomalu zahrivaj jak po tom na fikovi? zase ted to nejde pres mustek no ale i tak... kolika ohm odpor ? nebo jak zamezit aby shorely ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 8:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 co se zahřívá... z fotky nic nepoznám, vypadá to jako ,,blízké setkání třetího druhu,, s čokoládou  Hele potíž je v tom, že co kus pionýra (mustanga) to originál co se týká síly magneta. Jestli je to žárovka, tak tý je jedno jestli jí krmíš střídavým, nebo stejnosměrným napětím. Odpor není univerzální součástky, když máš někde přepětí, takže zrovna před žárovku dvakrát vhodnej nění... Hlavně si uvědom, že magneto je schopné dát jen určitý výkon využitelný ve světelném rozvodu a spotřebiče by v ideálním případě meli být naladěné na stejný příkon. Takže pokud ti běžně v soustavě 15W vepředu a 5W vzadu svítí motorka jak má, tak když použiješ další žárovku o příkonu 3W, někde by jsi je zase měl ubrat. Jinak že se žárovky zahřívají je běžný jev
Datum: 25. února 2009 8:01
 zdra ma jawa 90 v tachometru kontrolky mělo by to bejt na 30 a 90 km/h Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 11:59
Jméno: RADEK911
IP: uživatel5388
 slavo tipuju tak 40 W min ne!!
Datum: 25. února 2009 11:59
 zdar
Datum: 25. února 2009 11:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5382
 slaby...tipuju 1.5W v prislusne voltazi.....
Datum: 24. února 2009 18:35
 a neviš co tam je za žarovky?
Datum: 24. února 2009 18:31
 dikes
Datum: 24. února 2009 18:31
 Má
Datum: 24. února 2009 18:27
 caute..pocul som o niakej replike PAVu ...kde sa to da zohnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 19:36
Datum: 24. února 2009 19:36
 už jsem to někde na netu viděl(adresu už bohužel nevim)byla to komplet laminátová replika......ale cena dost hrozná. Možná to bude vědět frikulín, ten taky sháněl PAVa, tak třeba poradí.
Datum: 24. února 2009 18:24
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A nepocul si spíše o nějakých dílech na páva.Vím,že se dělá blatník a držáky odrazek a myslím,že jsem někde viděl i víko,ale o celém pávovi nic nevím.
Datum: 24. února 2009 16:37
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi da se nejak otestovat zapalko u 555 aniz bych ho daval na motor.Jestli je vinuti v poradku a apod...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 12:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5382
 kámo z vlastni skusenosti ti rikam,ze to poznas az ho budes chtit nastartovat....muzes treba skusit merit odpor...protoze kdyz to bude mit nulovej odpor tak je to KO...tu vinuti musi mit odpor.....nebo skoro stejny test zarovkou,jestli sviti pri proklenovani pres vinutí....ale to sou takovy testy ktery ti akorat reknou jestli neni uplne KO,ale jestli tam mas mezizavitovy skraty nebo promrskly obe vinutí do sebe to nepozna....je to blby no.....kdyz je vinuti spatny,tak znam stavy ze s rozsvicenejma svetlama motor zacina vynechavat a s vyplejma svetlama horeji kladivka...to je promrskly vinutí do sebe(je nejcastejsi....mam doma takovy 3kusy)...nebo muze jen vynechavat nebo slaba jiskra nebo jde jen jedno vinutí(to je blbe ale jede to) a nebo sou total obe......tohle je fakt zalezitost na nic....lepsi je mit statorů více a skouset....a zakladem je mit funkcni vse okolo! takze dobry kladivka,kondik,SPRAVNE zapojenou inducku a nejakej rozumnej predstih....doporucuju to testovat zapojene bez elektroinstalace jen na dva kabely....
Datum: 24. února 2009 12:11
 dá se proměřit skouečkou na 230V, tu ale pochybuju že máš doma, tu spíš mají v autoservisu, je to přímo na měření vynutí
Datum: 24. února 2009 11:32
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi kde byva nejcastejsi chyba u zapalovanoi jawa 555 ...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 no nevim.....mozna jo,ale ja to nikdy neskousel,ale mozna je to tam nejak nanejtovany....kasli na to vycisti to benzinem a hlavne koukej jestli to ne nej jede a jestli ti nehoreji kladivka..... to sou zapalovani na jednu stranu supr a na druhou stranu se tam neco podela a shanis celej novej stator protoze to nejde opravit....
Datum: 23. února 2009 12:25
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 A nevis jestli se da to vinuti vydelat s toho krytu pac jsou tam i kabliky a chci ho proscistit
Datum: 23. února 2009 12:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Prošlehlý vinutí
Datum: 23. února 2009 10:12
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár fichtláci dalo by se použít bezkontaktní zapalování na minibike do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 zas kecy....neco si udelal spatne....hrozne tocej.....nemuzou mit omezovac
Datum: 23. února 2009 21:51
Jméno: forte
IP: uživatel5375
 jo skousal jsem to ale nejede to. civka minibike ma obmedzeni alebo takovi neco. byla to skoda penez.
Datum: 23. února 2009 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel5366
 clovece ja myslim ze tam dokonce pasuje s minimalni upravou....ona ta klika z minibajku ma snad dokonce uplne stejnej konus na klice jako fichtl,jen jakoby je ten kuzel o pul cm urizlej......mel sem to v ruce,ale nemel sem moznost to skusit osadit na fika,ale myslim ze to pujde s minimem uprav....akorat nejak chytre uchytit ten snimac
Datum: 22. února 2009 22:30
 s upravama aji jo...gdyz je cas, chut a prachy tak jde secko...
Datum: 22. února 2009 20:19
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 možná jo dneska sem si koupil minibajku tak sem se v tom hnes vrtal...
Datum: 22. února 2009 20:00
Jméno: jirka
IP: uživatel5364
 Zdar, pořád mi praskají žárovky na Babetě. Dám nové, dopředu 6V/15W, dozadu 6V/5W, nastartuju, přidám plyn a obě prasknou. Dal jsem dopředu i 12V/15W a praskla taky. Nevíte někdo co s tím ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 22:08
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Datum: 22. února 2009 22:08
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 kup si 6 voltovej usmernovac.. jen to pichnes na drat a zarovky ti nebudou praskat.. vyzkouseno.
Datum: 22. února 2009 22:06
Jméno: Jirka
IP: uživatel5364
 Díky za rady, zkusím oba způsoby. Bál jsem se tam dát větší zátěž, aby se něco neutavilo. J.
Datum: 22. února 2009 20:11
 vim cim to je  chyby ti zarovka v tachometru! kdyzji tam das tak nebudou praskat nebo ucite min ja to vyresil tim spusobem ze jsme vytah ten drat co je k zarovce do tacho.. a priletoval na to surfitku jako napr? v zadnim svetle u fichtla nejakou 12V/5W myslim druhej konec jsme ukostril a uz asi 2 roky jezdim a nepraskaj pred tim me praskaly 3x tejdene
Datum: 22. února 2009 12:19
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To bude tím žě jejich nominální výkon je vždy stejný... což takhle zkusit variantu dozadu 10W, doředu 15W, nebo dopředu 25W a dozadu 5W... jedno o jakém napětí? A vovovovotom to je
Datum: 22. února 2009 9:48
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
Posl.aktualizace: 22. února 2009 12:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 No primo to bych netvrdil......ta Vespa je zuřivá no...nekde na mailu mam od frikulina fotku motoru ze skutra s turbem...mozna ji najdu a nekam pichnu at nekteri vedi woco gou......
Datum: 22. února 2009 12:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak on uz rezonancni vyfuk vlastne pracuje na preplnovani valce...
Datum: 22. února 2009 11:35
 http://www.youtube.com/watch?v=O_P1l7kVeNc
Datum: 22. února 2009 11:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
 k tomu videu  : ten malej renault by opravdu ten karavan nevytáh  Bohuzel to vim  muj deda ma kemp s pujcovnou karavnu a neco podobynho sem skousel tahat na podzim s naftovou 1.4 a fakt je to katastrofa   ty karavany maj 2 tuny  ani žigulem to neslo a to je ruskej stroj
Datum: 22. února 2009 0:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
Datum: 22. února 2009 0:32
 Steve a Pedro naprosto s vámi souhlasim...
Datum: 21. února 2009 23:05
Datum: 21. února 2009 21:52
 rafinku ty si docela harcore máš bod
Datum: 21. února 2009 21:51
 zabava v plnem proudu tak prihodim olej do kotle...tak i gdybys mel jak to napajet tak bych rekl ze rychlost nasavani je mnohem vyssi nez dokaze ten vetrak takze by vlastne nemel vyznam, navic by zmenil pomer vzduch/benal v bohaisti, to rovnou muzes udelat radoby upravu "prime sani"...vyznam by to melo gdyby bylo o dost rychlejsi nez ryhclost v sacim potrubi, dat to nekam do kolena aby rovnou nasaval smes a tim by si "preplnoval" motor...navic odendas airbox, nasaje ti to bordel a prodas vetracek abys mel na vybrus...podle me je to proste blbost...
Datum: 21. února 2009 21:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 narážíte na to, že existují i turba poháněná splodinami a turba která tlakují směs a ne jen splodiny?
Datum: 21. února 2009 21:31
 docela se bavim,stanone vis co to je turbo?
Datum: 21. února 2009 21:20
Datum: 21. února 2009 21:16
 dej tam radši kompresor se scoopem a nitro.at ti nevystřelí simerinky na klice až tam pustíš pár atm.trocha teorie o spalovacích motorech by neuškodila.
Datum: 21. února 2009 21:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zkráceně je to prostě turbo...
Datum: 21. února 2009 20:54
 jasny stanone,od vzduchu,rika se tomu turbodmychadlo
Datum: 21. února 2009 20:51
 teda presne jak psal stanon,ani jsem si nevsim tech slov,takze nic nedelej,je to blbost
Datum: 21. února 2009 20:51
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Tak jestli myslíš do krabičky se vzduchovým filtrem (airbox), tak tam by to tak nějak ztrácelo význam, než to dojede do válce tak to jede stejně rychle jako bez větráčku. turba u aut jsou ve výfuku a jsou většinou poháněna čerpadlem od vody (jedna hřídelka je pro vodu a na druhé straně je hřídelka pro větráček pro turbo, no větráček, ona je to prostě turbína, proto taky turbo)
Datum: 21. února 2009 20:50
 myslim,ze je zbytecny takhle ,,upravovat" fichtla  navic musis dat ne stejnosmernej proud,ale stridavej  a kdyz uz budes chtet to udelat,tak dej na 8V a ne 7,2V  kdyz tak max.7,8V
Datum: 21. února 2009 20:49
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 do vejfuku by to nešlo že je tam moc velký teplo
Datum: 21. února 2009 20:45
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 ja myslim do te krabičky ta ma tak 8 cm na 8cm kruh by se viřízl ze dřeva aby to moc neuchazelo
Datum: 21. února 2009 20:41
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 *to *první, a ještě bych chtěl dodat že to usměrnění proudu je ten nejmenší problém ze všech který nastanou
Datum: 21. února 2009 20:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak ten motůrek je na stejnosměrný proud, ro by byl rvní problém usměrnit proud u fichtla, druhý je že kolínko je moc úzký na takovýhle pokusy, nehledě na to, že co jsem zatím viděl tak turbo bylo vždycky ve výfuku aby se lépe odvedly splodiny, a turbo musí spínat při určitých otáčkách, to nemůže bežet furt!
Datum: 21. února 2009 20:32
 Zdar draci, chci se zeptat u kejvy na tom statoru jak sou jen šroubky na uchycení drátů, tak z toho de proud už usměrněnej? a je už pod tim relé? nebo ho tam musim zapojit před baterču? A jak ji zapojit bez baterky? mate někdo schema? jestli jo, tak pošlete link. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 18:55
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
Datum: 21. února 2009 18:55
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdarec, jak se dá proměřit (prověřit) jestli je dobrá indukční cívka bez zapojení svíčky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 18:49
 zapoj baterku tam jak je to na elektrice (nahoře na cívce dva kontakty (halvně zapojit spravny poly)) a pak přeměřit minus obal a plus hrot... podle toho co máš za cívku ti to buude dávat proud... když bude dávat málo je prokleplá.
Datum: 21. února 2009 18:49
 Čus,jen pro upevnění moji mysli,vypíná se u fichtla zapalování,že se spojí vývody z indučky??ďekanes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel5356
 doslova tak....proklenuje se kabel od kladivek(1) s kostrou(15)
Datum: 21. února 2009 17:08
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdarec chtěl bych se zeptat jak má být správně zapojená indukční cívka,když tam nejsou vidět ísla na jawa 20?
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5356
 z toho si nic nedelej....ja jednou zapojoval ruskou civku  proste to tam napoj...kdyz bude mala a nebo zadna jiskra tak ty kontakty prohod....lepsi radu nemam...ja to delam takle
Datum: 21. února 2009 17:05
 mel bys to upresnit jak to potrebujes,jestli myslis vyvody,tak to je uplne jedno,teda snad,opravte jestli to je spatne
Datum: 21. února 2009 17:04
Jméno: franta1232
IP: uživatel3228
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:03
 co se dalo pouzit na otackomer to tak byly digitalni na skutry ktery snimaly otacky podle elektri. impulzu do svicky...namontovalo se to na svicku ten krouzek, tim to prebralo i utesnovaci funkci od toho tesniciho krouzku co na te svicce byl, svicka se zamontovala, otackomer se pustil a byl klid...jelo to...jen to musi byt nejak napajeny (videl jsem i na tuzkovy baterky) ale je to pomerne mastna zalezistos...sak zkoukni shopy a uvidis sam
Datum: 21. února 2009 16:03
Datum: 21. února 2009 11:57
 Jo jo musiš mít náhon, Simson má tacháč s bowdenem, Simson to má vyvedený z levýho víkamaj to jen někerý.
Datum: 20. února 2009 22:14
 Pokud myslim spravne tak tenhle asi na fika jen tak nezapojis...
Datum: 20. února 2009 21:59
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdarec
Když mě jawa 20 jela v letě v pohodě startovala hned,a ted nechce hodit jiskru nevíte čím by to mohlo být pls??????
svíčku mám uplně novou a seřízenou tak jak má být zkoušel jsem i jiné svíčky ale pořád nic 
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:57
 Mas to rozbity...byl si na toho fichtla zlej a on ti to ted vrací...casta zavada.....nebo ti kuny rozkousali kabeli v masce   hledej spatnej kontakt,nebo nejakou vymrsklou izolaci.....popripade jestli ti do nej naprselo tak odesla inducka
Datum: 21. února 2009 12:57
 pokud jsi s ni nic nedelal tak este jednou serid odtrh (0,4 - 0,5mm) a predstih(1,6 - 1,9mm), pak kondik, estli spinaj dobre kladivka (coz by mely pokud si dobre seridil odtrh), serid odtrh na svicce (0,5 mm), pak zkus estli ti negde neprobiji, estli fajfka kope, estli ti spouzi inducka (ale to se tak casto nestava), estli ty kladivka jsou ocisteny a gdyz ne tak je zabrus at na sebe krasne dosedaj, ocisti, muze probijet u civky...jinak dulezita poznamka - svicka musi byt ukostrena pokud ji zkousis, tj. polozis ji treba na zebra valce ale to asi vis...este me napadaj estli se ti nerozeply kontakty u gabliku mezi gablem z magneta a tim co vede k indukce, to je tak secko z castych zavad co by to mohly delat...
Datum: 20. února 2009 22:24
 Jako jestli neni navlhla ?
Datum: 20. února 2009 22:16
 Nenavlhla inducka?
Datum: 20. února 2009 22:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sundej pravy viko a podivej se jestli se zveda kladivko popripade sesteluj prectich a odtrch pokud ses vtom nestoural tak se mohl povolit sroubek na kladivku nebo neco skladivkem a nebo treba schorel kondik co ja vim musis se podivat a zjistis ale na elektrice neni nic slozityho
Datum: 20. února 2009 21:35
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:39
 Byl si rychlejší. A asi máš pravdu vona se nedotáhne vlastně až na konec...
Datum: 20. února 2009 21:39
 Však je to tam napsané je to redukce mezi závitem M18 a M14. A asi to bude na kratší svíčku, s tim menšim závitem se
dávaj do motorových pil. Myslim.
Datum: 20. února 2009 21:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 musi mit dlouhej zavit
Datum: 20. února 2009 21:37
 půjde mi vačka ze 175 na pionýra dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 19:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tak nechci se hádat, ale ty vačky bez ohledu na náběh maji nejmín 45° ...... když bylo totiž nejhůř, a já neměl doma jinou vačku než pio, tak sem musel na číze ootočit destičku s kladívkem, ale nevycházelo to přesně...... řek bych že bude mít i víc než těh 45°....
Datum: 21. února 2009 19:39
Datum: 21. února 2009 11:41
 nee.....ta vačka otvírá v jiné době(dá se říct, že skoro naopak) .....musel bys bud otočit zapalovaní, což by ale nejspíš stejně nevycházelo, nebo do ní vyříznout jinou drážku podle fichtlácký, ale to je prasečina.....
Datum: 20. února 2009 18:42
 No pasuje,ale ma jinej nabeh a jinou dobu otevrena....jako nouzovy reseni se da pouzit,ale dobre jako s origo vackou to nepojede
Datum: 20. února 2009 14:17
 Pasuje, ale je trochu jinak tvarovaná.
Datum: 20. února 2009 13:56
 Měla by bejt stejná
Datum: 20. února 2009 13:46
 skládam motor a nemám vačku a kámos od vedle mi řákal že má na 175 a že mi jí prej dá
Datum: 20. února 2009 13:43
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 To nevim..ale pochybuju...ale řekni mi proč bys ji tam chtěl dávat?
Datum: 20. února 2009 13:29
|



|