slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  222  223  224  225  226  227  228  229  230  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
čau hoši.. chtěl jsem se zeptat.. když napojim od světelné cívky kablik na žarovku a kablik na kostru,prostě plus a minu tak jak ma byt,tak bude to svitit?uvažuju že to tak udělam a mezi to přidam zapinač a vypinač a bude... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nic nového, tak to v Jawě (Manetu) už vyrobili :-D. Jo a budeš mít tedy hoňku to přepínat, když tak trváš na polaritě... bo se tam plus a mínus cyklicky mění, když se jedná o střídavý rozvod...
 
 
Datum: 13. února 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ceZetak      IP: uživatel2245    
a neni tam plus a mínus!
 
 
Datum: 13. února 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Jo bude to svítit:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,to by melo svitit,este si tam udelej prepinac mezi dalkovejma a tlumenejma a mas to
 
 
Datum: 12. února 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel4926    
Ahoj. Jde nějakým způsobem otestovat/změřit stav/funkčnost/parametry zapalovací cívky a kondenzátoru? Nemyslím pochopitelně instalací a odskoušením na motorce, ale "laboratorně". odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslí zapalovací cívkou zapalovací pól na statoru, tak na ní stačí přípojit baterku a žárovku, jestli neni přerušená...a nebo pak měřákem.. A jestli myslí indukčku tak 4,5V baterka, + a - na správný kontakty cívky, no a VN kabelem se přiblížit k - pólu baterky (cca na 0,5cm) a přerušovat (odpojovat a připojovat) + pól. měla by skákat jiskra...
 
 
Datum: 14. února 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Jak magnetem?
 
 
Datum: 12. února 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
Cívka Megmetem a kondik primitivne i multifunkcnim merakem normalne vemes treba 4.5v baterku a pripojiís ji na ten drat a na pozdro toho kondiku staci se toho jen dotknou, pak vemes merak zmeris a pokud ti ukaze nejaky volty tak mozna bude ok...
 
 
Datum: 12. února 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdarec lidi , jsou ty stare pal svicky lepsi ja ty dnesni brisk??? (chci ji do pionyra) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to každopádně.Starý Palky jsou nejlepší
 
 
Datum: 11. února 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: Kalaka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Palky jsou super
 
 
Datum: 11. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdar hoši mám dotaz šla by zapojit elektrika u kajvačky typ 353 bez baterie díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Mimochodem to nové CDI by měl být základ pro ty tvoje úpravy ve smyslu dynamického přízení předstihu, ale to zatím nechávám koňovi. Bude i 12V verze toho samého. Jak to otestuju, tak to půjde na web...
 
 
Datum: 11. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Taky jsem tam šilhal po nějakém rotoru, ale mě spíš zajímal brzdovej buben, abych mohl přeplést, ale nic takového jsem tam neviděl. Jinak je ve finálním vývoji CDI na 6V, které řídí mikroprocesor (jen 8 hnát), takže to vychází jednodušší než to 12V. Navíc má ochranu proti příliš krátké blokaci. Přemýšlím že tam vrazím mezeru, která před prvními dvěmi protočeními kladívka nebude zapínat měnič, takže by po zapnutí skoro nic nežral dokud se nepokusí uživatel o start... stejně tak vypnutí měnič pokud dlouho nedostane pulz od kladívka.. tedy.. chcípnutí motoru a zapomenutí vypnutí zapalování, což za několik hodin je schopné vycucnout akumulátor. Když se měnič uspí, tak by akumulátor v tomhle režimu zdechnul až po pár týdnech... Ale zatím mám jen základní verzi programu bez těhle fajnovostí, bo jsem to nechtěl řešit na zkušební desce...
 
 
Datum: 11. února 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozrejmne ze byl.....hledal sem tam samy špeky jako sou automaty,kliky,prevodovky a pozor....mam supersilne magneto:-D:-D pricvakla se mi knemu radicka z čízy a nemoh sem ji utrhnout:-D:-D tak snad bude dobré....:-D
 
 
Datum: 11. února 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Neřikej Stando že jsi byl ve Zloníně... Bo já tam byl... :-)
 
 
Datum: 11. února 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
Co by sel vykon dolu....musis to seridit......ted sem byl na burze a videl sem tam asi 4 upraveny statory z fichtla na mašinu.....jeden za 100,-
 
 
Datum: 11. února 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no musel by si tam dát zapalování z pionýra pak to jde snadno ale prej taky dtrochu jde výkon dolu
 
 
Datum: 11. února 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 11. února 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Fakt nikdo neví,třeba ty Stando máš zkušenosti s pařezama.Potřebuji jenom vědět jak mám do zadního světla uchytit drátek k žárovce. http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id73529.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
je tam packa s kontaktem na sroubek a nebo zavlacku....neni na tom co resit.....
 
 
Datum: 11. února 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5258    
zdarec lidi prosím vás neví nekdo čím to je když nakopnu ČZ 175/450 tak se mne normalně rozsvítí kontrolky ale jak tomu trochu pridam (na volnoběch) tak ty žárovky normalně zhoříjou. prosím nevíte nekdo co to muže být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když se podíváš na el. sch., tak kontrolka dobíjení a neutrálu jsou napájeny 1. z baterie a 2. z dynama ze svorky 61.Ostatní žárovky jsou na jiné větvi.
 
 
Datum: 12. února 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
tak to je divny..nu bud to muze byt zarovkami..anebo skus si vzit zkousecku a vsechno promerit na volnobech a potom ve vyssich otackach
 
 
Datum: 11. února 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5258    
to je jasne ale udivujeme že jenom kontrolky bobíjení a neutral a ne že aj podsvícení budíku a obrysovky.
 
 
Datum: 11. února 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může to být závada na regulátoru napětí. Jakmile dynamo začne pracovat a dodávat elektrický proud do elektrické soustavy motocyklu, musí být tento proud regulován.
 
 
Datum: 11. února 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: motorkka      IP: uživatel3837    
Čau ogaři. Mám Čezetu 175/487 a od té doby, co ji mám se mi lamou pořád uhlíky v zapalování...rotor jsem již jemným smirkovým papírem až bych řekl "vyleštil" (jako to místo, jak po něm jezdí uhlíky), ale zase jsem to jel včera projet a zase se rožky uštíply......( Uhlíky mám otočené správně, pružinku z vrchu též správně)..Kurňa nevěděl by tady někdo, čím jiným by to mohlo být ?? Ogaři za každou dobrou odpověd\\\\\\\' budu rád, mějte se hooj...a díky za odpovědi.. :-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: motorkka      IP: uživatel3837    
Toš díky ogaři..ale klika výkyv nema a kdyby aj měla, tak by to nevadilo, ty uhlíky mají v klecích určitou vůli..takže on ony se přispůsobili......Jinak mám to original Čezetu 175/487 na pohodové vyjížd'ky na cestě..mám tam motor z 477 typu.....ten druhý original motor 487 prodávám rozpůlený na motoinzerci.....
 
 
Datum: 11. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
Slečno,lépe bych to nerekl:-) Akorat ja rikam ze se tam ta klika mlátí:-D:-D Reseni sou dve...stocit kolektor aby nemel schod,vymenit loziska na klice......
 
 
Datum: 11. února 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
U nových uhlíků je potřeba srazit ostré ,náběhové hrany. K lámání uhlíků dochází tehdy, když je na kolektoru vydřená drážka, odpovídající šíři uhlíků.Vlivem axiální vůle klikového mechanismu tato drážka uhlíky zlomí.
 
 
Datum: 11. února 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
skus nez tam ty uhliky das, tak jim mirne skos hrany. At to nabiha mekceji
 
 
Datum: 11. února 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Jo jesi to máš do crossu tak se na to vypískej a dej si tam zapalko z fichtla to žádný uhlíky nemá a budeš mít po problému:-) a pokud to máš jako na to udržet ji v originále, tak to Ti neporadim...Jen to koupit si nový jinde:-D
 
 
Datum: 10. února 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro bych asi koupil uhliky v jine mototechne,treba v te vasi maji nejaky moc tvrdy druh ktery se ulamuje,ja kupuju uhliky tady u sesy a sou ok,jinak zkontroluj jestli ty uhliky dosedaji kolmo na komutator,jestli je ten bakelitovej drzak uhliku v poradku a taky jestli naka ploska na komutatoru neni vyhnuta nahoru nebo jinym zpusobem poskozena,jinak uz nevim cim by to bylo
 
 
Datum: 10. února 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
buď ti háže celý rotor, nebo ty dnešní uhlíky mají kvalitu hovno hovno
 
 
Datum: 10. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: SWETR ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci, mám dotaz ohledně svíček na Pionýra. Používám standartní N15C, ale zdá se mi nějaká divná, už hrozně moc jsem jich odpálil a rozdíl proti starejm PALkám nevidím. Chci se teda zeptat jestli máte zkušenosti s nějakou více kontaktovou svíčku nebo i normální nějaké lepší značky než BRISK. Jinak utáhne zapalování z Pionýra více kontaktovou svíčku? Poznám rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Adam      IP: uživatel933    
Zdarec kup si NGK B5HS používám jí už rok a bez problémů
 
 
Datum: 10. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup NGK
 
 
Datum: 10. února 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vícekontaktovou nejspíš neutáhne
 
 
Datum: 10. února 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: Helda      E-mail:      IP: uživatel5254    
Cuz draci můj fík nejak marodi jednou sem prisel a zjistil ze nejde jiskra(nejsem zadnej expert ale tohle jeste poznam) no tak sem se podival an civku ja uz ji mel spatnou driv tak newim kdyz je 6V a ja mam jednu 12V jestli to muzu vymenit plz poradte .Uz od koupe mam spatnou elektriku ale as ted to nedava jiskru.Sem faktvyrizenej prosim poradte mi .PLZZZ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na t 12v to nejspis nepojede,jinak 8v byla standartka do fichtlu
 
 
Datum: 10. února 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel4389    
jestli myslis indukcni tak ji tam dej ja mam na mustangu civku 8V a fichtl jede jak drak
 
 
Datum: 10. února 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak draci s kamošem kupujem rám z čezety 250. motor nejspis z peraka... je menši, ja vim, ale to pokuchame, ALE je tu to ALE... potřebuju vědět, jestli to pojede s cívkou s fíka, když to má 6v elektriku, ale myslim že 45w. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo to my to nehodlame nějak kuchat...my sme mysleli že jí dáme do cajku, nějakej čas budem jezdit... ne kros ale jen tak, sice ne p silnicihc, ale po cestach a tak... no a pak to prodame...
 
 
Datum: 11. února 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
Pérák opravdu není do lesa.....ani ten motor....kupte si za nej motor z 477...je jich jak sracek a do lesa je lepsi.....kdyz uz neco nicit,tak jak rika BO.....
 
 
Datum: 11. února 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
trochu mimo téma ale jestli to chcete do lesa a je tam fakt motor z peraka tak ho pls neničte ale prodejte je ho škoda a kupte si motor třeba z panelky nejsu pro ničení motorek ale když by ste to fakt chtěli do lesa tak motor kterych je vic. zdarec.
 
 
Datum: 10. února 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky si myslim, že by v tom neměl být problém
 
 
Datum: 10. února 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,indukcka z fika by tam mela jit bezproblemu
 
 
Datum: 10. února 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: zick      IP: uživatel1085    
zdarec,chc ise zepat jake nejvyhodnejsi zapalovani oproti orig. ale nechci tady ten bezkontakt od sesy klidne i nejake bateriove poradte!!Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky jsem zkoušel různý, ale zlatej bezkontakt a mám pokoj.
 
 
Datum: 10. února 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm varianta C
 
 
Datum: 10. února 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám dobrý zkušenosti se zapalováním z motorové pily....:-) Ale nemáš světla no....
 
 
Datum: 10. února 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5247    
Tak se koukni na web Jawa-50.cz a muzes si vybrat....pokud by bateriove nebylo podminkou,tak moc dobre je tyristrové....a je levne na vyrobu a zaroven mas moznost se nejak sychrovat,kdyby shorelo......
 
 
Datum: 10. února 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Zdar adraci,prosím vás jak mám u pařeza zapojit žárovku u zadního světla.Kostru už mám zapojenou,ale nevím jak mám zapojit drátek k žárovce(jak ho tam uchytit).Je to přejenom něco jiného než u fichtla sulfitky.Nejlepši by bylo kdyby někdo měl fotku zadního světlo a šlo tam vidět jak to tam je uchycené.Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: rum      E-mail:      IP: uživatel2134    
cus hosi hej nevite esli pasuje z 21 magneto na 555 diiiiiiiiiiiiiiiik za dotazi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
sri spatne jsem to precet mel jsem namysli civky jo pasuje ale musis to tam dat i stema civkama
 
 
Datum: 09. února 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5237    
co to kecáš fikusi.....jedinej rozdil je dylka aretacniho kolicku na klice:-D:-D mam to v 555 a mel sem ho i v 05 a sedi uplne stejne jako to origo zapalko.....to,ze je nekdo blb a pere to tam na blbej kolicek:-D:-D a ono to tam nechce:-D:-Dto je jeho problem:-D:-D
 
 
Datum: 09. února 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nepasuje je to uplne jiny!!
 
 
Datum: 09. února 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel1115    
Tak, pokud použiješ opravdu velký kladivo, tak tam to M A G N E T O možná napasuješ !
 
 
Datum: 09. února 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Švejk      IP: uživatel5198    
jo pasuje
 
 
Datum: 09. února 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3718    
Ano pasuje....ale obcas je problem s horni civkou na kleci zapalovani(verze 30W)....proste se tam nevejde:-D musis si nejak poradit:-D ale jde to....nejlip tam jde klec s civkama na 15+5W s tim ze tu malou civku das tam,kde se ta velka nevejde....:-)
 
 
Datum: 09. února 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: Marty      E-mail:      IP: uživatel5232    
Zdravim. Jak poznam ze ma masina udelany bezkontakt? jedna se o jawu 350,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Marty      E-mail:      IP: uživatel5232    
J,diky chlapi,pod nadrzi jakejsi bordel mam,omrknu to az na jaře a pridam fotku
 
 
Datum: 09. února 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud tam neni kladivku tam mas bezkontakt,, a nebo pokud mas civky zapalovaci pod nadrzi v plastu,,sesa,,,chongu ty mas dnes dobrou naladcu,,,tak je netrap,,, jinak rengen zatim zadny
 
 
Datum: 09. února 2009 9:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Podíváš se pod víko zapalování... :-D
 
 
Datum: 09. února 2009 7:11
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel5227    
cau, chtal bych se zeptat jak se ma proppojit ty civky na dynamu .. ty dve velky? nebo jak ja vubec nevim... diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jaké máš zapalování ? Jestli 15+5w,tak na kondenzátor připoj levou cívku a vodič z indukční z čísla 15.Spodní cívka je napojená do spínací skříně na číslo 58. Cívka vpravo nahoře je napojená do spínačky na číslo 55. U zapalování 25+5w je pravá horní a spodní cívka propojena.
 
 
Datum: 08. února 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4193    
normal ten cely komplet s civkama kondikem,.. jak se nasazuje na ten magnet !.. jak se to propojuje? svetelna s tou velkou? a pakkondik na kladivko.. a jeste neco z ainducky do kladivka??? ale co??
 
 
Datum: 08. února 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké dynamo máš namysli?
 
 
Datum: 08. února 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Švejk      IP: uživatel5198    
drát+ty divný sponyna (nebo to obmotej crátem)
 
 
Datum: 08. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: THEREDBULL ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cawes Neviete nahodou ke sa daju zohnat nejake neony pod motor ?? alebo nieco take svietiace ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
radši koukni na nějakou stránku..ale lepší než neony je sada diod..když tam budeš mít neony tak se k tomu budeš muset chovat moc slušně..diody jsou nerozbitný..na internetu je takovejch návodů dost..
 
 
Datum: 08. února 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Švejk      IP: uživatel5198    
RADŠI SE NEOZIVEJ PROTOŽE TO TAK DĚLÁŠ TY HAHAHA : :-) :-)
 
 
Datum: 08. února 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
no jo svejku pro tebe sou ultimedial
 
 
Datum: 08. února 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Švejk      IP: uživatel5198    
dej si tam blikačky XD :-)
 
 
Datum: 08. února 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Google... nechapu proc kazdej chce mit doma internet kdyz na nem ani neumi hledat :-D
 
 
Datum: 08. února 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
To zdenekk..ale vzdyt tohle nemuzu udelat tohle urcite neni delany odruky http://jawa.xf.cz/foto/tyristor_zap/0002.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tak na tuhle ,,kovářinu,, nepotřebuješ nažehlovat. Vytiskni předlohu pozitivně, ne zrcadlově, takže ti pomůže text, kterej musí být čitelnej, zespoda si odmaštěný a oxydu zbavenou měděnou plochu (používám smirkový papír 300ku) přilep izolepou cuprextit, dulčikem přenes rohy desky a jednotlivé pájecí body. Pak to sundej z předlohy a nakresli to fixou (tu raději kup v GME, pak je jistota že jí lázeň nepodleptá). Lázeň si doma můžeš namíchat z HCl a H2O2, to koupíš v kdejaké drogerii, nebo to vyhrabeš i v tátově dílně, specielně tu kyselinu. Namícháš roztok a poměr zkusmo zjistíš tak že zkusíš leptat malý odstřižek... Platí, čím pomaleji to bublá, tak je menší riziko odtržení vrstvy laku a je čas to pozorovat. Ideální šas by měl být mezi 15min až hodinku na komplet vyleptání. Není od věci v nádobce míchat roztok přeléváním hladiny přes desku... Takže žádné ,,ho´d to tam a pak se pro to vrať,, :-D
 
 
Datum: 09. února 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kalda> to na obrázku co jsi nadhodil od ruky nebude, ale je to tak jednoduchý, že to snadno udělat půjde. Jasný, že když se to kreslí rukou (zvlášť když to děláš prvně), tak to tak pěkně nevypadá. Já to dělám tak, že spoj kreslim na desku přes kopírák z originálu (musí být 1:1) a pak ještě pořádně obtáhnu tim fixem (už na desce). Fakt na tom nic neni. :-) Jinak metod výroby plošných spojů je vícero ale tahle je asi nejlevnější. :-)
 
 
Datum: 09. února 2009 1:24
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5228    
a poznate metodu nazehlovania toneru z laserovky na cuprextit??...tym sa to vpohode daa...
 
 
Datum: 08. února 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
coby ne? jen ty cisla nvm jak by si delal .. mozna pres sablonu ale jiank to je tady http://www.jawa.xf.cz/downloads/tyr_zapalovani06.pdf
 
 
Datum: 08. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau draci co je pravdy na tom ze se posledni fichtli vyrabeli 12 V?? a proc obcas je na pionyrech bzucak 12 V?? bude fungovat normalne?? jeden jsem mel a nefungoval mozna by stacilo sestlovat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ty bzučáky jsou z Jawy 90, ta měla 12V elektriku.
 
 
Datum: 08. února 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
12V bučáky sedávaly na mustangy,já hotam mám taky z výroby,ale elektrika je klasika 6V
 
 
Datum: 08. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ty myslis Romety? jedine ty, ty mely (maji) 12V baterku...
 
 
Datum: 08. února 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5220    
Blbost.....mozna nejaky ty polsky zmetky....
 
 
Datum: 08. února 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak o tom jsem ještě neslyšel, a řekl bych, že je to taky jáká blbost
 
 
Datum: 08. února 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
12V fichtl??To bude nějaká blbost
 
 
Datum: 08. února 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj kluci a holky, mám dotaz, dá se nějak upravit zapalování na pionýra? Aby to bylo spolehlivý? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5243    
Chongu dobrý.Já to vím,ale mlaďasové co šetří 3litry nato dobře skočí-natu výhodu.Čau
 
 
Datum: 09. února 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Žádná výhoda to není... podle mě je to tak že rotor obsahuje zalité pouze dva magnety a přechod mezi nimi spouští jiskru... a protože ty přechody jsou logicky dva, tak hází dvakrát za otáčku... Prostě konstrukční záležitost a protože to u 2T nevadí, tak tam tu jiskru nechali...
 
 
Datum: 09. února 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5221    
Pořád mi nejde do hlavy jaká je to ta výhoda,že hází jiskru ve spodní ůvrati.
 
 
Datum: 08. února 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Jak se dá vyrobit to bezkontaktní a co všechno to obsahuje a je to drahý?
 
 
Datum: 08. února 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5220    
a nebo tohle.... s rizenym predstihem... http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2276.html
 
 
Datum: 08. února 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5220    
Poradne seridit a vse utahnout a namazat plst......
 
 
Datum: 08. února 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originální bych nějak neupravoval, spíš si kup bezkontaktní nebo si ho vyrob
 
 
Datum: 08. února 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
porid si tyristorovy, kdyz se ti nevysere nejakej odpor, tak je to dost spolehlivy, hlavne se ti tak neopalujou kontakty
 
 
Datum: 08. února 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kup si to co tu ma sesa. Nemá cenu ničit original a nebo ho pořádně seřiď!
 
 
Datum: 08. února 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
cus hosi co kdybych nejak odlehcil rotor u zapalka slo by mi to rychlejs do otacek?melo by ne?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no rychlejš by tě to do otáček šlo, ale nevim, jak by si chtěl potom vyrábět proud, jedině, že by sis udělal bateriový zapalování bez dobíjení
 
 
Datum: 08. února 2009 10:16
 
<  222  223  224  225  226  227  228  229  230  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 23:01:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu