Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 čau hoši.. chtěl jsem se zeptat.. když napojim od světelné cívky kablik na žarovku a kablik na kostru,prostě plus a minu tak jak ma byt,tak bude to svitit?uvažuju že to tak udělam a mezi to přidam zapinač a vypinač a bude...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:17
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nic nového, tak to v Jawě (Manetu) už vyrobili  . Jo a budeš mít tedy hoňku to přepínat, když tak trváš na polaritě... bo se tam plus a mínus cyklicky mění, když se jedná o střídavý rozvod...
Datum: 13. února 2009 8:17
Jméno: JAWA-ceZetak
IP: uživatel2245
 a neni tam plus a mínus!
Datum: 13. února 2009 8:05
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Jo bude to svítit
Datum: 13. února 2009 7:54
 jo,to by melo svitit,este si tam udelej prepinac mezi dalkovejma a tlumenejma a mas to
Datum: 12. února 2009 22:33
Jméno: Venca
IP: uživatel4926
 Ahoj. Jde nějakým způsobem otestovat/změřit stav/funkčnost/parametry zapalovací cívky a kondenzátoru? Nemyslím pochopitelně instalací a odskoušením na motorce, ale "laboratorně".
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:46
 jestli myslí zapalovací cívkou zapalovací pól na statoru, tak na ní stačí přípojit baterku a žárovku, jestli neni přerušená...a nebo pak měřákem.. A jestli myslí indukčku tak 4,5V baterka, + a - na správný kontakty cívky, no a VN kabelem se přiblížit k - pólu baterky (cca na 0,5cm) a přerušovat (odpojovat a připojovat) + pól. měla by skákat jiskra...
Datum: 14. února 2009 15:46
 Jak magnetem?
Datum: 12. února 2009 18:59
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Cívka Megmetem a kondik primitivne i multifunkcnim merakem normalne vemes treba 4.5v baterku a pripojiís ji na ten drat a na pozdro toho kondiku staci se toho jen dotknou, pak vemes merak zmeris a pokud ti ukaze nejaky volty tak mozna bude ok...
Datum: 12. února 2009 14:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdarec lidi , jsou ty stare pal svicky lepsi ja ty dnesni brisk??? (chci ji do pionyra)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 21:04
 Tak to každopádně.Starý Palky jsou nejlepší
Datum: 11. února 2009 21:04
 Palky jsou super
Datum: 11. února 2009 19:17
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši mám dotaz šla by zapojit elektrika u kajvačky typ 353 bez baterie díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Mimochodem to nové CDI by měl být základ pro ty tvoje úpravy ve smyslu dynamického přízení předstihu, ale to zatím nechávám koňovi. Bude i 12V verze toho samého. Jak to otestuju, tak to půjde na web...
Datum: 11. února 2009 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Taky jsem tam šilhal po nějakém rotoru, ale mě spíš zajímal brzdovej buben, abych mohl přeplést, ale nic takového jsem tam neviděl. Jinak je ve finálním vývoji CDI na 6V, které řídí mikroprocesor (jen 8 hnát), takže to vychází jednodušší než to 12V. Navíc má ochranu proti příliš krátké blokaci. Přemýšlím že tam vrazím mezeru, která před prvními dvěmi protočeními kladívka nebude zapínat měnič, takže by po zapnutí skoro nic nežral dokud se nepokusí uživatel o start... stejně tak vypnutí měnič pokud dlouho nedostane pulz od kladívka.. tedy.. chcípnutí motoru a zapomenutí vypnutí zapalování, což za několik hodin je schopné vycucnout akumulátor. Když se měnič uspí, tak by akumulátor v tomhle režimu zdechnul až po pár týdnech... Ale zatím mám jen základní verzi programu bez těhle fajnovostí, bo jsem to nechtěl řešit na zkušební desce...
Datum: 11. února 2009 17:53
Datum: 11. února 2009 15:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Neřikej Stando že jsi byl ve Zloníně... Bo já tam byl...
Datum: 11. února 2009 14:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 Co by sel vykon dolu....musis to seridit......ted sem byl na burze a videl sem tam asi 4 upraveny statory z fichtla na mašinu.....jeden za 100,-
Datum: 11. února 2009 12:35
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no musel by si tam dát zapalování z pionýra pak to jde snadno ale prej taky dtrochu jde výkon dolu
Datum: 11. února 2009 12:29
 Ne
Datum: 11. února 2009 11:51
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Fakt nikdo neví,třeba ty Stando máš zkušenosti s pařezama.Potřebuji jenom vědět jak mám do zadního světla uchytit drátek k žárovce.
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id73529.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 11:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 je tam packa s kontaktem na sroubek a nebo zavlacku....neni na tom co resit.....
Datum: 11. února 2009 11:04
 zdarec lidi prosím vás neví nekdo čím to je když nakopnu ČZ 175/450 tak se mne normalně rozsvítí kontrolky ale jak tomu trochu pridam (na volnoběch) tak ty žárovky normalně zhoříjou. prosím nevíte nekdo co to muže být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 10:06
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když se podíváš na el. sch., tak kontrolka dobíjení a neutrálu jsou napájeny 1. z baterie a 2. z dynama ze svorky 61.Ostatní žárovky jsou na jiné větvi.
Datum: 12. února 2009 10:06
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 tak to je divny..nu bud to muze byt zarovkami..anebo skus si vzit zkousecku a vsechno promerit na volnobech a potom ve vyssich otackach
Datum: 11. února 2009 18:07
 to je jasne ale udivujeme že jenom kontrolky bobíjení a neutral a ne že aj podsvícení budíku a obrysovky.
Datum: 11. února 2009 18:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může to být závada na regulátoru napětí. Jakmile dynamo začne pracovat a dodávat elektrický proud do elektrické soustavy motocyklu, musí být tento proud regulován.
Datum: 11. února 2009 10:32
Jméno: motorkka
IP: uživatel3837
Posl.aktualizace: 11. února 2009 20:09
Jméno: motorkka
IP: uživatel3837
 Toš díky ogaři..ale klika výkyv nema a kdyby aj měla, tak by to nevadilo, ty uhlíky mají v klecích určitou vůli..takže on ony se přispůsobili......Jinak mám to original Čezetu 175/487 na pohodové vyjížd'ky na cestě..mám tam motor z 477 typu.....ten druhý original motor 487 prodávám rozpůlený na motoinzerci.....
Datum: 11. února 2009 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 Slečno,lépe bych to nerekl  Akorat ja rikam ze se tam ta klika mlátí   Reseni sou dve...stocit kolektor aby nemel schod,vymenit loziska na klice......
Datum: 11. února 2009 12:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 U nových uhlíků je potřeba srazit ostré ,náběhové hrany. K lámání uhlíků dochází tehdy, když je na kolektoru vydřená drážka, odpovídající šíři uhlíků.Vlivem axiální vůle klikového mechanismu tato drážka uhlíky zlomí.
Datum: 11. února 2009 9:52
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 skus nez tam ty uhliky das, tak jim mirne skos hrany. At to nabiha mekceji
Datum: 11. února 2009 9:48
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Jo jesi to máš do crossu tak se na to vypískej a dej si tam zapalko z fichtla to žádný uhlíky nemá a budeš mít po problému  a pokud to máš jako na to udržet ji v originále, tak to Ti neporadim...Jen to koupit si nový jinde
Datum: 10. února 2009 21:02
 skoro bych asi koupil uhliky v jine mototechne,treba v te vasi maji nejaky moc tvrdy druh ktery se ulamuje,ja kupuju uhliky tady u sesy a sou ok,jinak zkontroluj jestli ty uhliky dosedaji kolmo na komutator,jestli je ten bakelitovej drzak uhliku v poradku a taky jestli naka ploska na komutatoru neni vyhnuta nahoru nebo jinym zpusobem poskozena,jinak uz nevim cim by to bylo
Datum: 10. února 2009 19:40
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 buď ti háže celý rotor, nebo ty dnešní uhlíky mají kvalitu hovno hovno
Datum: 10. února 2009 19:39
 Nazdar draci, mám dotaz ohledně svíček na Pionýra. Používám standartní N15C, ale zdá se mi nějaká divná, už hrozně moc jsem jich odpálil a rozdíl proti starejm PALkám nevidím. Chci se teda zeptat jestli máte zkušenosti s nějakou více kontaktovou svíčku nebo i normální nějaké lepší značky než BRISK. Jinak utáhne zapalování z Pionýra více kontaktovou svíčku? Poznám rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:48
Jméno: Tomáš Adam
IP: uživatel933
 Zdarec kup si NGK B5HS používám jí už rok a bez problémů
Datum: 10. února 2009 19:48
 kup NGK
Datum: 10. února 2009 18:50
 no vícekontaktovou nejspíš neutáhne
Datum: 10. února 2009 18:33
 Cuz draci můj fík nejak marodi jednou sem prisel a zjistil ze nejde jiskra(nejsem zadnej expert ale tohle jeste poznam) no tak sem se podival an civku ja uz ji mel spatnou driv tak newim kdyz je 6V a ja mam jednu 12V jestli to muzu vymenit plz poradte .Uz od koupe mam spatnou elektriku ale as ted to nedava jiskru.Sem faktvyrizenej prosim poradte mi .PLZZZ
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:43
 na t 12v to nejspis nepojede,jinak 8v byla standartka do fichtlu
Datum: 10. února 2009 19:43
 jestli myslis indukcni tak ji tam dej ja mam na mustangu civku 8V a fichtl jede jak drak
Datum: 10. února 2009 19:41
 tak draci s kamošem kupujem rám z čezety 250. motor nejspis z peraka... je menši, ja vim, ale to pokuchame, ALE je tu to ALE... potřebuju vědět, jestli to pojede s cívkou s fíka, když to má 6v elektriku, ale myslim že 45w. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:34
 jo to my to nehodlame nějak kuchat...my sme mysleli že jí dáme do cajku, nějakej čas budem jezdit... ne kros ale jen tak, sice ne p silnicihc, ale po cestach a tak... no a pak to prodame...
Datum: 11. února 2009 18:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 Pérák opravdu není do lesa.....ani ten motor....kupte si za nej motor z 477...je jich jak sracek a do lesa je lepsi.....kdyz uz neco nicit,tak jak rika BO.....
Datum: 11. února 2009 12:40
 trochu mimo téma ale jestli to chcete do lesa a je tam fakt motor z peraka tak ho pls neničte ale prodejte je ho škoda a kupte si motor třeba z panelky nejsu pro ničení motorek ale když by ste to fakt chtěli do lesa tak motor kterych je vic. zdarec.
Datum: 10. února 2009 20:31
 taky si myslim, že by v tom neměl být problém
Datum: 10. února 2009 18:11
 jj,indukcka z fika by tam mela jit bezproblemu
Datum: 10. února 2009 17:25
Jméno: zick
IP: uživatel1085
 zdarec,chc ise zepat jake nejvyhodnejsi zapalovani oproti orig. ale nechci tady ten bezkontakt od sesy klidne i nejake bateriove poradte!!Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 14:20
 Taky jsem zkoušel různý, ale zlatej bezkontakt a mám pokoj.
Datum: 10. února 2009 14:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm varianta C
Datum: 10. února 2009 13:51
 Já mám dobrý zkušenosti se zapalováním z motorové pily....  Ale nemáš světla no....
Datum: 10. února 2009 11:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5247
 Tak se koukni na web Jawa-50.cz a muzes si vybrat....pokud by bateriove nebylo podminkou,tak moc dobre je tyristrové....a je levne na vyrobu a zaroven mas moznost se nejak sychrovat,kdyby shorelo......
Datum: 10. února 2009 10:43
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zdar adraci,prosím vás jak mám u pařeza zapojit žárovku u zadního světla.Kostru už mám zapojenou,ale nevím jak mám zapojit drátek k žárovce(jak ho tam uchytit).Je to přejenom něco jiného než u fichtla sulfitky.Nejlepši by bylo kdyby někdo měl fotku zadního světlo a šlo tam vidět jak to tam je uchycené.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 10:13
 cus hosi hej nevite esli pasuje z 21 magneto na 555 diiiiiiiiiiiiiiiik za dotazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 sri spatne jsem to precet mel jsem namysli civky jo pasuje ale musis to tam dat i stema civkama
Datum: 09. února 2009 20:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5237
Datum: 09. února 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nepasuje je to uplne jiny!!
Datum: 09. února 2009 18:16
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 Tak, pokud použiješ opravdu velký kladivo, tak tam to M A G N E T O možná napasuješ !
Datum: 09. února 2009 16:39
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 jo pasuje
Datum: 09. února 2009 15:10
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
 Ano pasuje....ale obcas je problem s horni civkou na kleci zapalovani(verze 30W)....proste se tam nevejde  musis si nejak poradit  ale jde to....nejlip tam jde klec s civkama na 15+5W s tim ze tu malou civku das tam,kde se ta velka nevejde....
Datum: 09. února 2009 13:53
 Zdravim. Jak poznam ze ma masina udelany bezkontakt? jedna se o jawu 350,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 13:10
 J,diky chlapi,pod nadrzi jakejsi bordel mam,omrknu to az na jaře a pridam fotku
Datum: 09. února 2009 13:10
 pokud tam neni kladivku tam mas bezkontakt,, a nebo pokud mas civky zapalovaci pod nadrzi v plastu,,sesa,,,chongu ty mas dnes dobrou naladcu,,,tak je netrap,,, jinak rengen zatim zadny
Datum: 09. února 2009 9:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Podíváš se pod víko zapalování...
Datum: 09. února 2009 7:11
 cau, chtal bych se zeptat jak se ma proppojit ty civky na dynamu .. ty dve velky? nebo jak ja vubec nevim... diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 21:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jaké máš zapalování ? Jestli 15+5w,tak na kondenzátor připoj levou cívku a vodič z indukční z čísla 15.Spodní cívka je napojená do spínací skříně na číslo 58. Cívka vpravo nahoře je napojená do spínačky na číslo 55. U zapalování 25+5w je pravá horní a spodní cívka propojena.
Datum: 08. února 2009 21:19
 normal ten cely komplet s civkama kondikem,.. jak se nasazuje na ten magnet !.. jak se to propojuje? svetelna s tou velkou? a pakkondik na kladivko.. a jeste neco z ainducky do kladivka??? ale co??
Datum: 08. února 2009 19:54
 Jaké dynamo máš namysli?
Datum: 08. února 2009 19:40
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 drát+ty divný sponyna (nebo to obmotej crátem)
Datum: 08. února 2009 19:39
 Cawes Neviete nahodou ke sa daju zohnat nejake neony pod motor ?? alebo nieco take svietiace ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 17:49
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 radši koukni na nějakou stránku..ale lepší než neony je sada diod..když tam budeš mít neony tak se k tomu budeš muset chovat moc slušně..diody jsou nerozbitný..na internetu je takovejch návodů dost..
Datum: 08. února 2009 17:49
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
Datum: 08. února 2009 17:40
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 no jo svejku pro tebe sou ultimedial
Datum: 08. února 2009 17:31
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 dej si tam blikačky XD
Datum: 08. února 2009 17:30
 Google... nechapu proc kazdej chce mit doma internet kdyz na nem ani neumi hledat
Datum: 08. února 2009 17:27
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 09. února 2009 7:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tak na tuhle ,,kovářinu,, nepotřebuješ nažehlovat. Vytiskni předlohu pozitivně, ne zrcadlově, takže ti pomůže text, kterej musí být čitelnej, zespoda si odmaštěný a oxydu zbavenou měděnou plochu (používám smirkový papír 300ku) přilep izolepou cuprextit, dulčikem přenes rohy desky a jednotlivé pájecí body. Pak to sundej z předlohy a nakresli to fixou (tu raději kup v GME, pak je jistota že jí lázeň nepodleptá). Lázeň si doma můžeš namíchat z HCl a H2O2, to koupíš v kdejaké drogerii, nebo to vyhrabeš i v tátově dílně, specielně tu kyselinu. Namícháš roztok a poměr zkusmo zjistíš tak že zkusíš leptat malý odstřižek... Platí, čím pomaleji to bublá, tak je menší riziko odtržení vrstvy laku a je čas to pozorovat. Ideální šas by měl být mezi 15min až hodinku na komplet vyleptání. Není od věci v nádobce míchat roztok přeléváním hladiny přes desku... Takže žádné ,,ho´d to tam a pak se pro to vrať,,
Datum: 09. února 2009 7:20
 kalda> to na obrázku co jsi nadhodil od ruky nebude, ale je to tak jednoduchý, že to snadno udělat půjde. Jasný, že když se to kreslí rukou (zvlášť když to děláš prvně), tak to tak pěkně nevypadá. Já to dělám tak, že spoj kreslim na desku přes kopírák z originálu (musí být 1:1) a pak ještě pořádně obtáhnu tim fixem (už na desce). Fakt na tom nic neni.  Jinak metod výroby plošných spojů je vícero ale tahle je asi nejlevnější.
Datum: 09. února 2009 1:24
Jméno: maro50
IP: uživatel5228
 a poznate metodu nazehlovania toneru z laserovky na cuprextit??...tym sa to vpohode daa...
Datum: 08. února 2009 19:47
Datum: 08. února 2009 17:07
 cau draci co je pravdy na tom ze se posledni fichtli vyrabeli 12 V?? a proc obcas je na pionyrech bzucak 12 V?? bude fungovat normalne?? jeden jsem mel a nefungoval mozna by stacilo sestlovat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 18:43
 Ty bzučáky jsou z Jawy 90, ta měla 12V elektriku.
Datum: 08. února 2009 18:43
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 12V bučáky sedávaly na mustangy,já hotam mám taky z výroby,ale elektrika je klasika 6V
Datum: 08. února 2009 17:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ty myslis Romety? jedine ty, ty mely (maji) 12V baterku...
Datum: 08. února 2009 17:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Blbost.....mozna nejaky ty polsky zmetky....
Datum: 08. února 2009 13:26
 tak o tom jsem ještě neslyšel, a řekl bych, že je to taky jáká blbost
Datum: 08. února 2009 12:51
 12V fichtl??To bude nějaká blbost
Datum: 08. února 2009 11:52
 Ahoj kluci a holky, mám dotaz, dá se nějak upravit zapalování na pionýra? Aby to bylo spolehlivý? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 22:18
Jméno: Horst
IP: uživatel5243
 Chongu dobrý.Já to vím,ale mlaďasové co šetří 3litry nato dobře skočí-natu výhodu.Čau
Datum: 09. února 2009 22:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Žádná výhoda to není... podle mě je to tak že rotor obsahuje zalité pouze dva magnety a přechod mezi nimi spouští jiskru... a protože ty přechody jsou logicky dva, tak hází dvakrát za otáčku... Prostě konstrukční záležitost a protože to u 2T nevadí, tak tam tu jiskru nechali...
Datum: 09. února 2009 8:57
Jméno: Horst
IP: uživatel5221
 Pořád mi nejde do hlavy jaká je to ta výhoda,že hází jiskru ve spodní ůvrati.
Datum: 08. února 2009 14:06
 Jak se dá vyrobit to bezkontaktní a co všechno to obsahuje a je to drahý?
Datum: 08. února 2009 13:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
Datum: 08. února 2009 13:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Poradne seridit a vse utahnout a namazat plst......
Datum: 08. února 2009 13:30
 originální bych nějak neupravoval, spíš si kup bezkontaktní nebo si ho vyrob
Datum: 08. února 2009 12:42
 porid si tyristorovy, kdyz se ti nevysere nejakej odpor, tak je to dost spolehlivy, hlavne se ti tak neopalujou kontakty
Datum: 08. února 2009 12:32
 Kup si to co tu ma sesa. Nemá cenu ničit original a nebo ho pořádně seřiď!
Datum: 08. února 2009 10:46
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 cus hosi co kdybych nejak odlehcil rotor u zapalka slo by mi to rychlejs do otacek?melo by ne?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 10:16
 no rychlejš by tě to do otáček šlo, ale nevim, jak by si chtěl potom vyrábět proud, jedině, že by sis udělal bateriový zapalování bez dobíjení
Datum: 08. února 2009 10:16
|



|