Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci pasovalo by na fichtl z babety teristorko
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:40
 Problém je, že tyristor potřebuje vyšší napětí než dává zapalovcí pol fichtla. Možná by to šlo vyřešit trafem.
Datum: 26. března 2009 17:40
 čau lidi pretrebuju se zeptat za souseda je stoho hotovy ,šlo by dat zapalovani z babety na fichtla a jak moc velke upravy by se musely delat a nevite o nejake strance kde byly nejake fotky diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 14:50
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 z babety nikoli na fichtla
Datum: 26. března 2009 14:50
 zdravím mám tak problém mám doma rozobratého mustanga je v strasnom stave.Motor mám oddelený od kostry. A rblém je v tom že nehádže iskru ale ked dám prst do fjky tak ma skope ale dost malý prúd neviete čo s tým mám??? som z toho už zúfalý skúsal som vsetko aj otočit kontakty a cievke ale ani tak nhádzala cez sviečku iskru iba na prst vo fajke dakujem za každú radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 10:39
 Zkus vyměnit cífky v zapalování já jsem měl taky takovej problém a nebo kondik.
Datum: 29. března 2009 10:39
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 nastav si predstih v motoru podle navodu pravdepodobne ti asi nefunguji kladivka koukni se na stranku http://www.jawa-50.cz tam to je
Datum: 26. března 2009 18:17
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 zkus vyměnit kondík
Datum: 26. března 2009 15:18
Jméno: kisty
IP: uživatel5607
 hmm skusal som aj inu sviecku z inej motorky z yamahy viraho 250 trochu tensi zavit ale to hadam nevadi ale aj ta nehadzala iskru a medzeru v zapalovani mam 0.4mm podla mierok nastavenu a aj na svieckach mam natavenu dobre mierku ale tam mi hadzalo tiez iskru ako vo fajke ale iba obcas na kazde 3tie alebo 4te nakopnutie ale vo fajke kopalo stale len cez tu svicku neslo
Datum: 25. března 2009 20:31
 Mezeru na svíčce sklepni na 0,4mm ( tlouštka krabice od mlíka) .Pokud nepomůže, zkus jinou fajifku a jinou svíčku.
Taky můžeš zkontrolovat jak daleko je zapalovací cívka v zapalování od rotoru. Mezera mezi ní a rotorem by měla bejt 0,3mm (tlouštka stěny petflašky) né víc.
Datum: 25. března 2009 19:56
Jméno: mavej
IP: uživatel5605
 zdar lidi mam prozdu nevite nekdo jak predelat cezetu 175 typ 477 na zapalovani z fichtla a co k tomu potrebuju ??? piste na icq 423-483-520 co jejdryv potrebuju to predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 8:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Takový voťukávání terenu že ano? A ještě nejraději kdyby ti to někdo zadarmo udělal a přivezl co?
Datum: 27. března 2009 8:02
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 kus kruhovyho materialu,zrucnost a soustruh
Datum: 25. března 2009 23:56
Jméno: ondřej
IP: uživatel481
 zdarec všichni mám takovej problém asi před měsícem sem dodělal motor na jawě 21 seštěloval jsem si zapalko a to všechno a v poho dokonce tak dobře že mi šel nastartovat rukou ale byl jsem tetka 14dní nemocný a došel jsem k němu nastartoval jsem ho a jenom škytl tak sem skoušel štelovat znovu zapalko a nic tet jen hodí jiskru a nic víc vyměnil jsem svíčku ,indučku,kabel od indučky,a furt nic děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:37
 ale tak da se pokud je silny, ma-li v ruce svih tak to jde, tez jsem to dokazal nakopnout svihem ruky gdyz na to prislo (pozn. ten motor je v celku dobry kondici, ma sice sva nejlepsi leta za sebou ale komprese tam stale je, ne moc velka ale mala tez ne  ), jinak taky muze byt spatne utazena hlava...
Datum: 26. března 2009 17:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No když jde startovat rukou, tak to zrovna moc velikou kompresi nemá  . Nebude to tím že motor je KO ?
Datum: 26. března 2009 6:52
 s tema tryskama je to dost mozny, byva to treba po dlouhy stavce po zime, vycisti je a kanalky tez prostarej a uvidis, jinak me se tedka po dlouhy zime zalepili taky pres tu dobu co stal v garazi, benal byl celou dobu v karbecu v plovakovce a fik sel na ctvrty pokus, proste se to vycistilo samo gdyz to zaclo nasavat benal, mel by se zavirat kohoutek u nadrze po kazdy jizde ale nigdy sem to nedelal a nigdy se nic extra nestalo, stal mesic tady u me, prisel jsem a sel napoprvy, zadnej stres...jinak s tim zapalovanim - ma to smysl stelovat, ono neni nad dobre sestelovany predstih a odtrh, pokud ale slapal pred tim tak bych koukl jenm na odtrh a jestli se nezanesly dosedaci plochy kladivek, zase pracovitosti se meze nekladou aspon budes mit praxi se stelovanim...
Datum: 25. března 2009 21:31
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já si myslím,že jsou zalepené trisky olejem .Stačí , když ukončíš jízdu ,zavřít benzín a nechat motor běžet dokud nespotřebuje všechen benzín z karburátoru. Stačí vyčistit trysky a bude šlapat jako předtím. Nemá smysl pořád štelovat zapalování.
Datum: 25. března 2009 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel5602
Datum: 25. března 2009 17:50
 mno to mě dělalo když se mě přestřihnul kolík na magnetu a pak si to házelo jiskru kde chtělo a ladilo si to předstih samo takže to nešlo nastartovat ...
Datum: 25. března 2009 17:49
 gdyz vyndas svicku, pripojis k fajfce a das na kostru + proslapnes, hazi jiskru? jestli treba jen jednou tak znova sestelovat a podivat se estli se ti to negde neukoristuje...tech pricin muze byt hodne - svicka, odtrh na ni, odtrh na kladivkach, vycisti kladivka (ty dosedaci plochy na nich), kabely, utazene koncovky kabelu, kondik, prepinac v masce, fajfka estli neni povysroubovana tak dotahnout a ocistit ten jeji kontakt ve vnitr...jinak to muze delat taky karb pokud jiskru hazi - zaneseny trysky, sestelovat, hladina v plovakovce, zaneseny kohoutek, zaneseny ventil v plovakovce, prostourat kanalky v karbu...zkus a uvidis...jo a este namaz vacku kapkou oleje
Datum: 25. března 2009 16:48
 Zdarec, chtěl bych se zeptat jestli si tu někdo kupoval elektronickej ragulátor na dynamo 45W (čz 125-175 apod) mám s tim něaký problémy, elektrika neni úplně můj kamarád, tak bych se chtěl poradit.....díkes kucí....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel5602
 kámo moc rad bych ti sem neco napsal,ale ja o tom vim prd.....jen to co tam pise sesa.....mas sportku,takze plus na kostru,takze musis koupit plusovy rele a od zapojeni uz se o nej nemusis starat......pokud ti to i presto nedobiji,muzes mit v haji uhliky,muzes mit v haji loziska na klice a kotva pak lita v uhlikach a zlobi to......schema na to zadny extra neni....jako klasická sportka.....bohuzel....tuhletu vodu jsem jeste neprobadal.....kdybys prisel,ze chces pomoct s mechanickym relem ..!!....tak to je jiná,u toho se stravil hodiny,nez sem se to naucil a nez to opravdu zacalo spravne fungovat......ale o tom polovodicovym toho moc nevim....sry.....
Datum: 25. března 2009 17:58
 cau draci, posledni dobou sem tady zahlid naznaky debaty a tom, jak by se melo stelovat zapalko z 550,555, zkratka takovej ten valcovej stator,pripominajici zmensene zapalko z velke jawy, nekdo rika ze by se melo otacet cele,nekdo rika ze pouze destickou,me osobne to docela zajima,prosim napiste sem svoje odpovedi,nejlip i s vysvetlenim,cetl jsem i navod k obsluze,v jednom pisou ze se ma otacet celym,v druhym pisou ze jenom destickou,tak nevim,diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:51
 este sezenu brozurku nahradich dilu na pareza a zistim estli je to opravdu ODTRH UPLNY cela ta desticka nebo jestli tim nazyva jen kladivko + kontakt, pokud to bude jen kladivko s kontaktem tak je to pak jasny proc se to nema za stelovani predstihu stelovat s tim sroubkem na odtrh, tim by to pak znamenalo ze predstih se da nastavit jak celou destickou tak posunutim magneta samotneho, kouknu zjistim, ale jak rikal manson ze je to zakapnute tak to znamena ze se do toho vrtat nema gdyz to ma nejakou polohu vuci necemu...
Datum: 26. března 2009 17:51
 jo tak to se me ptas na moc veci, ten vyrez u sroubku, co drzi kontakt je na nastavovani vzdalenosti odtrhu, to je preci jasne, ale proc se steluje odtrh i celou to destickou teda opravdu newim, ja s tim stelovaval predstih, gdyz sem rekl ze to zjistim tak se sehnal navod na obsluhu pro pareza a tam je to vyslovne napsane ze predstih se steluje celym magnetem, ODTRHEM UPLNYM (coz je cela ta desticka) se stelova predstih pry nema, je tam uvedeno ze to zkorsuje delku a vydatnost jiskry...na jakem principu tam ta desticka je newim, mozna je presne nastavena podle neceho aby ta jiskra mela v ten moment nejvetsi silu ale fakt newim, jak sem rikal, sezen si tu prirucku (je na netu snadno k dostani), koukni a das mi za pravdu ze to tam je tak napsany, prodavam jak sem nakoupil, predstih se da nastavit jak celym magnetem tak i jen posunutim te desticky, gdyz ale sam vyrobce rika ze se s tou destickou nesmi hejbat pac by se neco rozladilo tak proc ne...poznamka - u novejsiho zapalovani uz to neni, asi wi proc tu desticku uz tam nedavali...
Datum: 26. března 2009 17:46
 TO Steve : "ta desticka je tam kvůli nastavení odtrhu" .... Aha, a na co je výřez v pevném kontaktu
(pod upevňovacím šroubkem pevného kontaktu) ??? Pokus se na to odpovědět, můžeš i podrobněji.
(pouze doplním, že kontakty J550 a J21 jsou stejné).
Datum: 26. března 2009 16:47
 tak panove je tu rozhreseni - magneto se na stelovani predstihu toci cele, ta desticka je tam kvuli nastaveni odtrhu (podle stelovani te desticky se pry nejak meni sila jiskry, v navodu je napsano ze by s ni nemelo byt nataceno)...takze takhlec, a ja myslel opak, no nic kazdy se uci
Datum: 25. března 2009 19:20
 desticka, nastavovala se desticka a tim se menil predstih, rotor u pareza bo araba jsem nigdy rozebrany nemel takze nereknu jestli cely stator nemel nejakou polohu vuci karterum...pokusim se to zjistit negde ale za me je to 100% desticka...
Datum: 25. března 2009 14:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
 Prej se ma tocit jen destickou(nekdo to tu rozepisoval).......nerozumim tomu....ja to vzdycky nejak nakroutim a je to
Datum: 25. března 2009 11:07
 Neni důležitý ve výsledku jak ho nastavíš ale jestli ho nastavíš.....
Datum: 25. března 2009 9:08
 Otáčet se má celým zapalovaním, na destičce je totiž ryska a na statoru taky ryska a ty maji byt proti sobe a zakápnuté barvou ještě z výroby pokud už se v tom někdo nevrtal.
Datum: 25. března 2009 8:25
Jméno: Láďa
IP: uživatel1488
 Při seřizování se otáčí destičkou,ale když jsi už nemůžeš vejít do správnýho předstihu,a jsi až na konci,tak potom si musíš právě pomoci pootočením celého zapalování.
Datum: 25. března 2009 7:52
 U 555 celým zapalkem
Datum: 25. března 2009 7:22
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi jak si muzu zvetsit jiskru na fikovi skousel sem jine civky i jiny magnet elektrika no ve udelana jisku dava jen kdyz poradne kopnu a to je jeste slaba dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 22:02
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 jestli to jede a zda se ti že to hazi malou tak znova sestelovat predstih a nebo sehnat 8V indučni civku
Datum: 24. března 2009 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 kdyz se rekne motor po GO,tak se rozumi GO vseho....to znamena i repase zapalovani!!! takze pokud to dava blbou jiskru,tak je nekde neco spatne.....zapalovaci pol,kondik,kladivka,vačka,indučka a nebo treba v kabelech,ktere si zajiste nově nenatahoval,ze? takze to napred dokonci a uvidis ze pojede......pokud si delal GO,tak uz te petikilo za veci do zapalovani nevytrhnou...... nebo to byla zase GO typu novy gufera,tesneni a krouzky aby se neutratilo
Datum: 24. března 2009 19:12
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 no prave nechce to chytit na predstich nereaguje a ani na odtrh kladivka kondik nove i ta izolace a motor je po go dik
Datum: 24. března 2009 17:57
 Z vlastní zkušenosti: je jedno jaká je tam jiskra, jestli motor startuje a jede, tak není co řešit
Datum: 24. března 2009 15:43
 Zdravim fíčkaře potřebuju od vás nějakou rozumnou radu měl jsem rozebranou přvodovku daj jsem ji do kupy nasadil na fíka vše dobře zapojil ale nejde jiskra už se stim seru čtvrtej den vymenil jsem všechny civky dokonce i kladívka taky magneto i indučku a jiskra nikde už opravdu nevim čím to je hledal jsem i v rubikách tady a nic podobného jsem nenašel mohl by mi někdo poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 10:33
 no tak už jsem to rozchodil po vyzkoušení 10 kusů zapalování jsem ho rozjel ale zase kamošovi jsem musel vzít z pojizdního fíka zapalko njn ty cífky:-/
Datum: 29. března 2009 10:33
 jj vše je zkontrolováno a vše vždy před zkouškou seštelováno ale když to dnes vyjde tak to důkladně projdu zda to nebude opravdu a jako vždy malilinkatá prkotina ako to u mě bývadůkladně vše nastavim a uvidim kdyžtak pak už pojede do kovošrotu děčín
Datum: 25. března 2009 8:31
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 podivej se po celem obvodu muže to byt kdekoliv jakej dratek a seštelovat spravně predstih to uz si doufam delal
Datum: 24. března 2009 21:53
 Bohožel už jak jsem níže popsal tak jsem to testoval z cívky rovnou do ruky a i z fajfky napojený to mam na přímo všechno popájený kostru jak je jíž uvedeno ohoblovanou na železo dvě zapalování jsem sehnal dneska taky nic ale asi se zítra vrátim k mé osvěčené tradyci kladivo šroubovák a sykovky  a bude lítat jak za mlada no nic zkusim tomu ještě obětovat dálších 30 hodin a uvidíme chjo
Datum: 24. března 2009 20:10
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Nevzdávej to nečim to musí bejt není možný aby se ti tam ta jiskra jednou neobjevila, kdyžtak se ozvy na icq 449-624-338
Datum: 24. března 2009 19:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 dyš dáš prst do faje nekope?dyš ne tak zkus třeba eště kabel k faje nebo zkus pořádně zkontrolovat vypinač a zkus to napojit na přimo(jokože z kladivek rovnou na civku jeden drat a uzemnit civku,prostě bez vypinača)jinak nevim co s tim máš
Datum: 24. března 2009 19:20
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 a mas ukostrenou inducku?musis to pod tim dratem obrousit na zelezo aby to bylo ukostreny
Datum: 24. března 2009 19:16
 No právě že neskočí ani mimiaturní jiskra ani z cívky zkoušel jsem to i na vlastní kůži nic prostě jako by byl mrtvej akorát jednou mi to zaházelo miniaturní jiskřičku ale už nevim takovejch lídí na to koukalo a nikdo neví sem tohle ještě nezažil bych potřeboval někoho kdo má pojizdnýho fíka a kopnout tam jeho zapalování ale už fakt nevim co skoro tejden se v tom vrtám a na paralen jsem z toho
Datum: 24. března 2009 18:04
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nevzdávej to.Zontroluj zapalovací pól (cívka na statoru),nemá přerušený drát ? Z kladívka vede vodič na č 15 indukční cívky ? dále z č. 15 do spínací skříňky na č 1. Překontroluj vzdálenost cívek od rotoru magneta.Ta fajfka kope, nebo ne ?
Datum: 24. března 2009 17:11
 Jo svíčku taky měnil dokonce jsem udělal novou elektriku a i popájel ty spoje a důkladně oizoloval mi po pátem dnu hrabání v elektrice a všelijakejch zkoušek hrabe ho venu a odtáhnu do zběrny a koupim si za něj aspon basu a bude hej.
Datum: 24. března 2009 15:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš dobře odizolovaný pohyblivý kontakt přerušovače ? Do fajfky proud jde ? Zkoušel jsi jinou svíčku ?
Datum: 24. března 2009 9:49
 Nazdar draci, koupil jsem Jawu 350/639 a dostal jsem kromě původního taky halogenové světlo, když ho ale rozsvítím tak alternátor nestíhá dobíjet, takže se chci zeptat co se s tim da dělat, kromě zpětného přechdu na původní zářivku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 10:21
 Karlosi, 12V VAPE má výkon 150W, alternátor má výkon 210 VA. Takže podle tvý rady by si tam dal slabší zdroj elektricky. Romku, koukni se kolik má ta žárovka watů a jestli nemáš něco s alternátorem.
Datum: 24. března 2009 10:21
 jako nejlepsi reseni mi prijde koupit VAPE ja mam na 487-ce stejnej problem a taky si ho chci koupit a s VAPE nebudes mit problem s dobijenim
Datum: 23. března 2009 19:53
 zdarec potrebuji na fichtla regulator? obeslo by se to bez nej?diky za odpovedi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 18:41
 přeci tlak vzduchu
Datum: 23. března 2009 18:41
 A co bys s nim chtěl na fichtlu regulovat?
Datum: 23. března 2009 15:42
Jméno: abart
IP: uživatel5534
 seso to vape zapalovanie z venkovnym rotorem nebude? sem myslel ze bude v novinkach. nebo sa najprv musi vypredat to krosove?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 14:27
 ale prd,,, cekam az se udela,, na to krosove sem cekal skoro celej rok,, a na toto i kdyz mi bylo slibeno ze bude hodne brzo,,tak uz ani nedoufam,, pristi tyden budu vedet vice
Datum: 23. března 2009 14:27
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Draci info: firma motoelektro.cz chystá do tří týdnů přidat do nabídky kabeláž na fichtla 20,21,23, na jaký typ zapalování nevím, předběžná cena je stanovena na 300 Kč. Promiň Seso za reklamu, ale tohle tvoje kšefty nijak neomezuje, tak by jsi to tu mohl nechat  P.S.: proč to dneska běží tak, že to skoro neběží?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 16:45
 tak obchod to bude vice nez dobrej vzhledem k tomu ze dratky jsou za par kacek...nejvic by stala na celem tom projektu asi prace, kterou stejne udelas ty...ale co, hlavne ze se neco okolo fika deje
Datum: 23. března 2009 16:45
 no já si myslim, že to za 300,- bude hlavně dobrej business pro prodejce...... vzhledem ke "složitosti" elektoinstalace na fichtlu
Datum: 23. března 2009 16:32
 gdyz jsem byl tak o 6 let mladsi tak sme s jednim klukem predelavali celou kabelaz, mel draty, mel naradi, koncovky...hotovy to bylo za odpoledne pac zapojeny to bylo sice za chvilu ale nejvic na tom trvalo sundat zadni plech a ty dva odpojovaci gable jakoby prichytit k tomu plechu a zatrit jakousi barvou aby mu to nerezlo, nebyl to ani tak velkej problem, navod jsme meli, vcelku sme se vyznali a tak to slo raz dva...gdo to neumi a nema na to nervy at si to koupi, je to ale dobrej vyrobek gdyz to tak vezmu, prijde, namontujes a mas vystarano, gdo treba nema kabely a je linej si je za par supu koupit tak pro neho je jasna volba...ale jak rikam, je to dobrej napad delat celou elektriku...
Datum: 23. března 2009 15:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 Ja budu mit slozitou kabelaz s tou elektronikou od chonga,ale obycejny zapojeni mas hotovy do hodiny,kdyz se s tim budes hodne piplat.....me vzdycky nejdyl trva protahnout ty kabely riditkama   jinak je to rychlovka.....
Datum: 23. března 2009 13:28
 ja vim,,to ho draka znam,, dela je dobre,, ale kdo ma cas a chce usetrit tak je to levnejsi si to udelat sam,, ale nektere jsou tak slozite ze je lepsi si to koupit
Datum: 23. března 2009 12:54
 ale je to pekny ze se o to tez negdo zajma, to me tesi, jak sem vydel jaky udelaly na parezy a araby tak to byla fakt parada a lejstro k tomu...pokud udelaj i tak dobre na celeho chrchla novejsi serie tak to bude fajn...dik zes to rekl  me srdce poskocilo...
Datum: 22. března 2009 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel5584
 ja vam ji udelam za 200,- a nacpu vam ji i do bužírek
Datum: 22. března 2009 21:19
 Potřebuju nějaký odkazy kde se dá koupit 4 polohová spínací skřínka s uchycením na převlečnou matici.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 19:43
 hoj mám nějakej totální eror mněj jsem rozpulenej motor vše jsem dal dohromady a ono to nehází jisku a ani nežhaví žárovky sím poraťte kabeli jsou dobře a rotor se statorem snad ni jinak dát nedjou tak nevim co jsem tam mohl podělat jo a spínečka je zaplá
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 19:32
 Hoši,mám problém.Mám Jawu 125/355 která má zapalko 6V45W a chtěl bych na ni udělat blinkry.Ale nevím jaký žárovky použít.Ten pán na montyjawa.cz mi řekl že přerušovače na 6V5W žárovky nejsou.Že jsou jen na 15W nebo na 21W.A taky mi řekl že motorka s 45W zapalkem blinkry mít nemůže.Jak to teda je??Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 16:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
Datum: 22. března 2009 16:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Měl bych jeden přerušovač kterýmu je fuk kolik watíků spíná, dokonce má takovou luxusnost jako je zajištění aby po sepnutí přepínače žárovka nejdřív začínala cyklus svícením, což je podle mě dobrá věc... schema a podklady máš na http://www.mujweb.cz/www/elektronic.blikna.zip Je to sice na 12V ale na 6V to bude fachat taky.. jen se nebude moct zatížit větev takovým proudem, ale to ti nevadí, bo chceš stejně slabé žárovky...
Datum: 22. března 2009 16:52
 Standa......to ses dobrej....klobouk dolu.....vim ze se to uz hodnekrat resilo....ale u dynamobateriovyho zapalovani mas jeden velkej problem.....ono samo o sobe zere asi 10W....takze stejnak dava uzitecnych 30W....pokud das dozadu LED svetlo a dopredu 15W zarovku tak usetris 10W...coz by stacilo,kdybys mel blikny 5 a 5W a prerusovac nebral ani jeden watt......samozrejmne ze to nejak pujde udelat,ale tak sehnat si za par stovek 75W rotor je pohodlnejsi.....
Datum: 22. března 2009 16:43
 Musí to jít i tim 45W zapalkem.Blinkry se dal udělat i na fichtla když se překope elektrika a dá se tam baterka a ten má jen 30W.Takže se 45W to musí jít.
Datum: 22. března 2009 16:35
 Nebo si jednoduše kup VAPE.....investice do budoucna
Datum: 22. března 2009 16:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5581
 Sezen si rotor na 75W(statory sou stejný!) a flakni nekam krrabicovy rele...pak uz neni problem......neslabsi dynamo potrebne na blinkry je 55W(první 175/477) a to dnes tezko sezenes.....75W sou dobre sehnatelný.....davali se do 175/477-487 atd a do jawy 350/634 atd......
Datum: 22. března 2009 16:23
 Zdravim, prosim o radu. Dal jsem dohronady fichtla, odlehcil zapalovani, nechal jsem tam ten startovaci pol jen, vse je dobre propojeno, dost bohata smes, ale mam sakra slabou jiskru co ji nezapali, dava to proste slabou jiskru a nevim cim to je .... na podzim to chodilo ok ... slabá jiskra.. jak na to ? Dik za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 23:24
Jméno: Tomas
IP: uživatel4378
 Dikes za radu !
Datum: 22. března 2009 23:24
 v jednom navodu hojne rozsirenem na netu se dava hlinikovy mezikus misto rotoru, je to navod jak si udelat bateriove zapalko...jinak si vycisti dosedaci plochy kladivka a kontaktu, prenastav predstih na 0,4-0,5 mm pri nejvetsim otevreni, mozna tez to zavinuje stary kondik a mozna si zamenil zapalovaci pol za svetelny (je slabsi)...pokud hazel slabou jiskru i pred tim tak muze uz dosluhovat zapalovaci pol, zatim bych jen ocistil ty kladivka a seridil odtrh + odtrh na svicce na rozmezi 0,5-0,6mm...
Datum: 22. března 2009 19:06
 To mi povez,jak si odlehcil zapalovani  tim ze si odebral civky si zapalovani neodlehcil........slabou jiskru muze spusobovat blbe nastavenej odtrh jak kladivka tak svicky.....take skus dat zapalovaci pol blize k magnetu........ By the way: Nemate nekdo skusenost s odlehcenim magneta tak aby se zachovala funkcnost......co jsem si ho prohlizel,tak ze zadni strany je to ciste hliník....
Datum: 22. března 2009 16:47
 Zdar draci,mam takovej problem.Kamos mi rozdelal Simsona a zapomel si popsat dratky u elektirky kterej kam vede do spínací skřínky.Tak bych se chtel zeptat jestli nekdo nemate naky schema nebo vyfocenou vasu spinaci skrinku podle ktere bych to zapojil..diky moc kdyztak se ozvete na mejl..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 22:41
 zdar ony,tak příští týden se stavim až nebudu mit angínu a dame to do chodu ale sem drahej
Datum: 22. března 2009 22:41
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi chtěl bych se zeptat co je lepší : koupit do zapalování novou zapalovací cívku nebo tu indukční cívku co se vyvádí na rám. cenově jsou skoro stejně takže podle funkčnosti ? (stadion s22) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel5581
 kdyz si koupis novej zapalovaci pol,tak inducku uz nepotrebujes
Datum: 22. března 2009 14:55
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 No to je tezkee.. bud ti nefunguje jedna nebo druha civka..(popr. obě) ale obě jsou dulezite..kdyz nepujde jedna znich.tak ti to nepojede....nic vic ti k tomu asi nereknu..a nebo si musis pockat na dalsi prispevky  cau
Datum: 22. března 2009 13:25
 zdarec lidi mám takový problé mám jawu 21 po renovaci (nedokončené)míám nový startovací pol na zapalku hází mi to jiskru velkou ale nejede ani neškytne předstih jsem vyšteloval a už jsi nevím rady díky předem za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 19:01
 videl bych to prvotne v predstihu (u 21 je v rozmezi 1,2-1,5, uvadi se nespravne 1,6-1,9 mm, je mozny zes to serizoval podle druheho rozmezi) a ve svicce, dej urcite novou svicku pac ti pravdepodobne nehazi pod tlakem, uprav odtrh na svicce na 0,5-0,6 mm, v kondiku to nebude, benal ti tam tyct muze zalezi v jake bohatosti ve smesi, muze ti blbout fajfka nebo se ti negde ukoristovat (je v jine poloze gdyz testujes svicku venku a je pak jinak gdyz svicku mas nasroubovanou a fafku na ni nasazenou, me se to tez jednu dobu stavalo a zradkyne byla fajfka - prorizla u břiska a ukostrovala se)...este profoukni obe trysky a vycisti dratkem kanalky v karbecu (trysky dratkem ne!)...
Datum: 22. března 2009 19:01
 předstih sem si vyšteloval dobře svíčka je uplně nová a když vydělám svíčku tak je mokrá od benzínu
Datum: 22. března 2009 16:40
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Bud ti tam neteče benzín, spatnej predstih, spatna svicka, ale kdyz ti to haze velkou jiskru tak bud v blbim momente(predstih) nebo ti tam netece ten benzin
Datum: 22. března 2009 13:28
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 A háže ti to na kladívkách?nebo nemas spatne ukostreni?tyhle dve veci mi to delali a jeste kondenzátor taky!
Datum: 22. března 2009 12:36
|



|