slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  228  229  230  231  232  233  234  235  236  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,mam par otazek.Dnes jsem si koupil na fichtla brzdovy oblozeni.No rekl jsem si,ze se to musi zajet,aby to kloudne brzdilo,tak jsem dnes jezdil a porad mackal brzdu,aby si zvykla,jenze ty stary pakny nebrzdily taky nak extra(nyty byly jeste schovany).Nekdy se stava,ze si pakny nepohodnou s bubnem od kola.Jakmile jsem to hodil do bubnu,tak jsem chtel jit jezdit,jenze nakopnu,chytl jak sracka.Chcipl,to se me nekdy,kdyz je studenej stava.Tak jsem nakopl a nechtel,tak jsem to znovu preplavil a to uz nechtelo vubec,tak jsem to roztlacel a zase nice a kdyz tak jen chvilemi.No jo,predstih.Ale zajmalo by me,proc to najednou nechtelo chytnout??Pred par dnama,kdyz jsem chtel z volnobehu z kopecka chtel pridat plyn,tak to az se zpozdenim vzalo,to znamena ze,je v velkej predstih.A jeste neco,ted mi porad pada retez,aji treba po 10m.Je starej a vytahanej,to chce novy ze??ďkes moooc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
VYMEN VSECHNY TRI VECI NEMA CENU DAVAT NOVY NA STARY TAKZE RETEZ,ROZETU A SEKUNDARKO
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože s retezem točíš i motorem a tam je nějaký tření a odpor...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas to blbne
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mastnota neni,jen chci dodat,ze JSEM ZAPOMNEL SE JESTE ZEPTAT,JAKTO ,ZE KDYZ UTAHNU SEKUNDARO MATKOU,TAK SE KOLO OTACI TEZKO,ALE BEZ RETAZU MA SETRVACNOST,JAK NA PRAZDNO,TAK AJ NA ZEMI??
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo a k tem brzdam: neopotrebovavaj je zbytecne, je lepsi gdyz ty nyty sou zalezly nez gdyz pak zacnou drit o ten buben, to je pak spatny...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zacnu od konce - retez: asi je, gdyz ho budes menit tak i sekundarko nebo hl. venec rozety, to je dulezity, jinak ho mas moc povoleny ale spis bude vytajany...startovani - i fichtl ma sve dny a predstih se normalne povoluje, to neni nic neobvykleho...a ty brzdy: staci apr kilometru ale jinak to je pak pohoda, hlavne nesmi tam byt zadna mastnota...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
dobry vecer mam jawu 250 rok vyroby asi 1955 a rozdelal jsem si spúinaci skřínku je tam voltmetr na nadrzi prosím nevíte poradit nějaké schéma jak to zapojit predem dííky ---- odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sme se myslim učili už v 7 třídě:-D mno prostě to zapojíš na plusovej a na mínusovej pól.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
ahoj pomoztemi prosim nasel jsem na netu schema a vymazal jsem svetla a klakson a chtel bych vedet jestli to takhle muzu propojit a kde najdu spinaci skrinku dekuji http://ay.xf.cz/123.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tohle je dobry schema a kde najdu tu spinaci skrinku? je tady normalne v schopu? muze mi nekdo napsat ktera to je presne? dekuju
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4867    
mas to na mailu....tě pic...lovu zdar
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale muzes mi poslat to schema nebo kdyby jsi sehnal neco lepsiho ;-) motor mam 353 tak snad se neco sezene
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale problem bude ze zadnou spinacku nemam takze nejdriv si ji objednam tady v chopu takze se rit soucastkama ktery tady muzu koupit koupim vetsinu novy protoze to nejni moc v dobrym stavu ;-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4867    
spinacku musis zachovat kvuli baterce a dobijeni...musis rozpojit kontakt aby se pustilo rele a nesel v tom uz proud...stejnak musis zachovat ampermetr a nebo alespon kontrolku dobijeni protoze je pres ni buzeno vinutí relátka...tak ja najdu to schema na boschak s kontrolkou ju... a nekam to vlozim a nebo ti to soupnu na mail...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
posli me to na email procpro@seznam.cz nebo icq 403172861 dekuji
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
jo me by to stacilo bez spinaci skrinky jestli mas na mysli tohle chtel bych apojit jen dobijeni jestli mas schema byl bych hodne rad kdybych si to podle toho mohl udelat a svetla tam vubec nepotrebuju mozna pozdejc si je tam zapojim ;-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4867    
pokud chces zachovat tuto spinacku tak to zapoj dle schematu v odkazu a pokud bys to chtel na bošárnu,bez svetel(uplne simple) tak mam nekde v PC proverene schematko....ozvi se sem
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel4682    
jo a budes tak hodnej a nakreslis mi schema? Chtel bych jenom dobijeni prosim prosim ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel4682    
jo a budes tak hodnej a nakreslis mi schema? Chtel bych jenom dobijeni prosim prosim ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4866    
to je ok...slo by to i jednoduseji...
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
zdarec chtěl jsem se zeptat koupil jsem si vape 6v mam čz 175/477 a chtěl sem tam namontovat nosník toho statoru a ty šrouby co ktomu mam M6*30 tak jsou krátké a v návodu píší že tam mají být tak nevim co stim mám tam dát větší? Aby to pak vyšlo a někde nedřelo díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze snad neni takovej problem to vyskouset,ne?my nemuzeme vedet jak dlouhej sroub to ma bejt(protoze zatim sem vzdycky s uspechem pouzil srouby originalni co k tomu byly prilozeny)skus 6x35,nejspis mas zezacatku dojebanej zavit a proto to nejde
 
 
Datum: 28. prosince 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
a jak dlouhý M6*?. ????
 
 
Datum: 28. prosince 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: ?      IP: uživatel4545    
dej tam větší
 
 
Datum: 28. prosince 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar lidi mam dotaz je to velký problém když mam na mustangu indukční cívku na 8V díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na my 21 je uz od vyroby...jinak treba a Jawa-50 je popsany kery mely jaky...jinak to sem ja ten chytrak co tvrdil ze stadaky mely inducku, pardon, me to nedocvaklo...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: Kllika ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, viděl jsem na fichtlech jen 6V, kdyby mi někdo tvrdil že od originálu měl na fichtlovi 8V cívku, vyvracet mu to nebudu, bo sem nikdy 8V cívku neviděl, osobně sem měl na fichtlovi 6V cívku a teď tam mam 12V ze žigula :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Řešíte kraviny... je to fuk, 8V nebo 6V obě budou fungovat stejně :-). A kterejpak chytrák tady tvrdil že na stadiony je vůbec nějaká indučka? Asi mu uniklo že stadíky v originále indučku nemají, bo mají přímo vysokonapěťový pól, takže z karteru jde rovnou kabel na svíčku, jako třeba u ČZ150C :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Nevím jaký tam byly ale na všech pionýrech jsem viděl zatim jen 6 V.
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak bacha - byly na vsech fichtlech 8V krome parezu a 555...at mi nigdo netvrdi ze jen na mustafech...
 
 
Datum: 28. prosince 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
zdar jo na mustnga byla 8 na ostatní 6v
 
 
Datum: 28. prosince 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
kecy...na secky fichtly proste 8V...6V byly na stadiony myslim...
 
 
Datum: 28. prosince 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel722    
Cau,na Mustangu MÁ byt 8V indukcni civka!! na 21.... 6V
 
 
Datum: 28. prosince 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Není, neřeš to... všecko je OK
 
 
Datum: 28. prosince 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Jo,na fichtli se dávaly originál 8V,ale co když tam dám 6V?
 
 
Datum: 28. prosince 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je original 8V na fichtly se davaly uz z vyroby 8 Voltove
 
 
Datum: 28. prosince 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
ahoja lidicky dokaze nekdo vymislet schema na jawu 250? motor mam 353 a chtel bych si zapojit dobijeni ktere tam doted nebylo kdo mi poradi a co mam koupit vsechno za soucastky? dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Zdravím, mám na vás dotaz. Vlastním pionýra 21, který má 20W zapalování a já bych ho chtěl předělat na 30W. Bude stačit vyměnit jen ty světelné cívky a přízpůsobyt elektriku nebo je toho víc? Díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Chong a Standa: díky za opravdu přínosné odpovědi, až bude čas a chuť, tak se do toho pustím a budu doufat, že to všechno bude fungovat tak jak má :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4839    
rotory sou stejny....mam jich doma asi 10 a kazdej jinej:-D takze sou vsechny stejny:-D neboj vse bude pasovat...ale bacha na tu civku o cem psal chong...at si nerafnes vinuti deklem....ja mam fichtla 21 z roku 71 a uz ma obloucek v karteru i ve viku,takze 72 musi mit taky...!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Budou pasovat, se statorem potíže nebudou... V současnosti doma nemám rotor 20W verze, ale pamatuju si že byl rozdíl mezi zalitím magnetů vůči zámku vačky.. Standa mě kdysi přesvědčil že to zalejvali a vyráželi zámek jak je to v Jawě napadlo, ale já kdysi nabyl dojmu že to souvisí s jinou pozicí zapalovacího pólu, tak aby byl nabuzenej zapalovací pól na maximum, než dojde k odtrhu kladívka... Bohužel, tím že ten slabší stator nemám doma, tak si to nemůžu dodatečně prozkoumat, ale očekávej, že by mohli být potíže v tomhle. Celý stator nekupuj, kup jen ty dvě cívky (póly). V nejhorším, kdyby zapalování zlobilo, zkus si někde půjčit silnější verzi rotoru (začíná dvojčíslím 20, namísto 05).
 
 
Datum: 26. prosince 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Ještě bych se chtěl zeptat, mám si koupit jen ty 2 cívky nebo celý ten stator? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_481.html
 
 
Datum: 26. prosince 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
to Chong: pionýr je z roku 1972, tak snad mi tam ty cívky budou pasovat...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zažil jsem potíž s tím, že horní pravá cívka se prorazila vinutím na spojkové víko, takže jsem pak bruskou odbrousil drážku z vnitřku víka,,, novější kartery na to myslí a víko má malinké vybrání uvnitř a nálitek na víku z vnějšku...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Díky za odpovědi, zkusím teda vyměnit jen ty cívky a přizpůsobyt elektriku a uvidím...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
prohodis jen stator a predelas svetla dle schematu na 30W ....zadny magneto menit nemusis...pokud neni slaby:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ne,podle me nemusis menit magnet,proud vyrabi civky a pod nim se otaci magnet se zeleznym jadrem.takze nejspis nemusis davat jinej magnet
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
mě se to vešlo do origo karterů...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kartery:-D 30W kartery maj vystumek pro tu myslim svetelnou civku nevim jestly to das do tejch starejch
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
musíš vyměnit i magnet
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravi... psla jsme tu pred casme o te cz 477 , jak nedobiji... a uz jsem an to asi prisel.. ja jsem totiz prepoloval baterku - na sesa-moto v prirucce je ukostreni - a v technicaku mam ukostreni + .. no a ja nevedel cemu mam verit... tak jsem to dal na + ... a byl jsem s ni u cloveka co ji mel prede mnou co s ni nalital hafo kilaku... rikal ze to ma byt ukostreno - ... ale kdyz to prehodil tak jak to ma byt tak svitila kontrolka dobijeni i pri nastartovanem motoru (pri ukostrenem + ne), a neslo to vytocit stejne jako poprve kdyz jsem tam tu baterku dal... ma otazka je tedy ta > myslite ze jsem tu baterku opravdu prepoloval? pripadne co diky tomu mohlo odejit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Tony22      IP: uživatel4816    
Nevieta ako skontrolujem funkčnosť od tialto kupeneho polovodičoveho reglera + pol kostra? ale bez motorky....neviem prečo nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: jcs      IP: uživatel4813    
zdravim seso to zapalko jak zde máš na pionýra ta super novinka půjde udělat i na stadiona dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2008 8:38
 
 
 
 
Jméno: jcs      E-mail:      IP: uživatel4813    
to je ten mail
 
 
Datum: 24. prosince 2008 8:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pujde ale musis to cele prekopat jak karter tak kliku ale rozmerove je gut,, jaky mas mail
 
 
Datum: 23. prosince 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebovalbych od vas poradit mam Mustanga po renovovačce ale nemam natahanou elektriku potreboval bych od vas naky stranky webový poradit kde je ta elektrika púopsana dop posledního šroubku abych to zvladl a fungovalo jak ma fungovat.diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 8:31
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html skus tohle ale mam lepší ale musel bys myy poslat icq nebo email.čus
 
 
Datum: 23. prosince 2008 8:31
 
 
 
 
Jméno: dančic      IP: uživatel4809    
no stáhni si někde schémátko elektriky a podle toho když to zapojíš a neuděláš někde chybu.. mělo by to fungovat ;-)
 
 
Datum: 22. prosince 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,mám jawu 125-355.Je tam 12V baterka a 6 V cívka.tak se chci jestli to pojede normálně.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to je ono.Ukroj půlku a máš to
 
 
Datum: 21. prosince 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
neblbajz, dej tam 6V nebo ukroj pulku te 12V
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
No,protože jsem jí měl doma.
 
 
Datum: 21. prosince 2008 16:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Diť 125/355 má 6V elekriku.Tak jakto že máš 12V baterku
 
 
Datum: 21. prosince 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: petrix23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky moc...pisnu pak jak to vypadá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: petrix23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám CZ 125 typ 453 motor.A ptám se zda-li mi k tomu chybí cívka,protože nemám kabel na svíčku který by měl zřejmě byt zapojeny někam k tomu dynamu(6V-45W 1500n/min)a jak vložím ňakou fotku.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
ok ok...tady link... http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_125_typ_473/schema/obr1.gif asi ti tam chybi inducka...schema je srozumitelne si myslim:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: petrix23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar.Za prvé.Hodně úspěchů v dalším roce.A teď k mému problému.Mam dynamové zapalování a chybí mi tam drát na svíčku a ještě tam mám dva drátky které vedou od kladívka a od malé cívečky bo co to je a chci se zeptat kam mam dát ten drát na svíčku nebo mi tam ještě chybí cívka či co?Můžete mi nekdo helfnout či poslat na muj mail ňaky schéma zapojení. mail:-Petrix23@volny.cz Díky moc předem a ještě jednou hezký svátky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
tak za prve...jakou mas motorku? za druhe...lepe to popis...pochopil sem prd na co se ptas...nejlepsi by bylo foto
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
čau chongu tak jak to vypadá s tim CDI ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Standa... taky jsem prošel katalogy a hledal vhodnou halogenku pro přední světlomet a představ si že klasická patice, kterou si matně pamamtuju z předních světlometů škody 100 ... ta patice totiž pasuje do mustangového světlometu a se zelenou objímkou ze škodovky, nebo očesanou plastovou objímkou z mustanga tam regulerne sedí v ohnisku. Dělali se v provedení 6V či 12V na 40W/45W... tedy na čtyřpólové magnet jako dělané :-D. Tak jsem pátral dál a zjistil jsem že tahle žárovka (doporučuju si to najít na webu) se dělá s označením HR2 a to znamená H jako halogen... a tedy v řadě 40/45W a 55/60W což je stále na hranici použitelnosti čtyřpólu se silným rotorem magneta......
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jelo to zatím ve zkušebním provozu baterka chycená k rámu elektrikáčskou páskou, CDI bylo papírové krabičce od šroubků, aby na to nenacákala voda a chycený drátem ke karburaci.. takhle jsem najel pár kilometrů. Sice na nějaké závěry je to brzo, ale vzhledem k ttomu že nic neshořelo, nepřehřívalo ani neodešlo, tak myslím že je to z nejhoršího otestováno. KOnstrukční info k tomu najdeš na http://mujweb.cz/www/elektronic . Zrovna řeším jak to zakrytovat proti vodě a dát tomu štábní kulturu aby to nehyzdilo motorku. Zrovna k tomu páchám i zadní LED světlo (40x červená LED, 2x bílá na SPZ) aby se vzadu ušetřilo ještě cca 4,5W. Jo to čtyřcívkové magneto mě také čeká, ale já to šacuju že bez soustružnických prací to původní upravit nepůjde... Bezkontaktní snímání už mám taky na papíře, ale není čas to otestovat, tak později. Jinak pro Standu info... bezkontakt je vymyšlenej tak, aby se nic na desce CDi nemuselo předělávat. pokud to projde bez potíží, a nebude se muset prodlužovat blokovaání při zážehu tak by se v podstatě jednalo pouze o katalogové zapojení TLE4905 a připevněnej protáhlej magnet na rotoru magneta.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
chongovy uz to normalne beha...psal tu uz o tom a dokonce daval link....ja to teprve budu skouset...plus budu implantovat 4 civku do statoru:-D aby to ve vysledku davalo prumerne 60W a ve spicce skoro 80W :-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: LUGA      IP: uživatel2757    
Velé Vánoce a at´ Vám fichtly slouží i po další rok! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
fikus: motor po GO ti nemuze takle zlobit...! Jedine ze to zase jenom nekdo sfušoval za 500,- a vymenil krouzky:-D:-D Jinak taky vsem preju hezký svátky a bujarého silvestra:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NJ...fikusi když to neumíš...tak co čekáš :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
di do pr.. stema plechovkama dneska jsem malem tlacil 15 km zaclo to blbnout a motor je po GO mam obavy ze to je tim ze jsou novy krouzky ve starym valci to uz mi jeden motor delalslo to dootacek a profukovaloto do prevodovky az to kykslo
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky hezký vánoce.A ať to jezdí co možná nejdýl.Hlavně Ať nevymyslej nějakej další skvělej zákon.Třeba že by zakázaly provoz vozidel s dvoutaktním motorem.To bych je tam šel už fakt nakopat
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
přesně tak ... hezky svatky hosi
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
nápodobně.
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavne co nejmin POLDU.. ja uz jsme mesic nesedel na fichtlovi... jelikoz pokazdy kdyz vystrcim hlavu ze vrat.. aniz bych sedel na motorce tak jedou kolem... ta nase vesnice je provarena.. jeste pred pul rokem ani jeden polda.. a najednou.. se to tady hemží:-( hruuuza...:-(
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je to hezky gdyz negdo takhlec zdvorile popreje...jinak taky tak:-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to jo no.... aby ses nepořezal!:-D a jinak Luga a ostatní slušní: Nápodobně!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějakej vostrej ne?:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: El_nino      IP: uživatel4689    
strc si to do prdele
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj potřebuju pomoc jakou životnost má indukčka,sehnal sem si totiž takovýho šrotovýho fichtla a dávám ho dohromady a furt mi nejiskří svíčka ,kdyš byl asi 5 let venku pouze pod takovym dřevníkem je možný že je ta indukčka v prdeli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: zednik      E-mail:      IP: uživatel4840    
Čus chlape ja jsem taky daval do kupy takovýho šrota a pravě tak mi blbnul kondnzátor tak tam zkus bouchnout nějakej jinej ja jsem tam hodil provizorko ze šjodovky 120 a jede to !!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
chongu ale to je zavada,s pravdepodobnisti 1:1000 :-D spise se stava ze ti do ni naprsi a ona pak bud uplne prestane fungovat a nebo probiji uvnitr(na obal)...to probijeni na obal se da vyresit odizolovanim od kostry...treba silonovou vlozkou do objimky,ale je to takové docasne reseni a vzdy nepomuze....taky inducce vadí kdyz ti upadne na zem...to taky býva jeji posledni cesta:-D ackoliv fichtl je stroj neznicitelnej,tak nektere soucastky jsou snadno znicitelne.....kazdopadne pokud nehazi jiskru,tak zacni hledat chybu napred v drátech,zapalovacim polu,kondenzator,proklepla izolace kladivka na koliku atd...pak uz jedine skusit vymenit inducku
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Mě tedy kdysi indučka odešla.. závada jak sviňa... projevilo se to až když se tak po 20km ohřála.... a protože stroj takovéhle štreky jezdil jen málo, tak mi trvalo než vůbec se závada projevila a než jsem objevil příčinu. Bohužel se mi nechtělo věřit že by to indučka mohla být, tak jsem vyměnil úplně všechno na zapalovací soustavě než došlo i na indučku :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
čau z mý zkušenosti indukční cívka moc neotchází kouknul bych hlavně na kladívka a kdyžtak na kabely jestli neni přerušenej nebo nákej zkrat
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
možný je všecko :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo já všechno čistiil karbec trysky nádrž kohoutek i hadičku tam sem dal takový ten čistič vejfuk sem vyploval ale nehází to jiskru tak sem se chtěl zeptat jestli to muže bejt indukčkou
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak po pěti letech ve dřevníku bych teda radši prošel celou elektriku, přívod benzinu.... no prostě bych to celý skouknul!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
Zdarec chtěl jsem se zeptat koupil jsem si zapalování vape na čz 125/476 jednoválec 6V a vnákých návodech píšou že se musí zkrátit aretační kolík a ty šrouby lepit a někde tohle vůbec nepíšou tak se chci zeptat jestli to mam udělat nebo ne díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4770    
v nejakych navodech pisou,ze se musi vyndat aretacni kolik na klice a pootocit rotor,protoze nektere motorky maji jinej predstih,nez na kterej je VAPE staveny...je to hezky popsany v clanku o VAPE na montyjawa.cz...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
panstvo gdy se pozna ze je potreba vymena kladivek? a jak dlouho asi vydrzi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
obcas to chce se kouknout jestli za chodu nejiskri v izolaci na koliku:-D:-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
diky ty me dycky poradis...koupil sem totiz novy kladivko i s kontaktem ze to vymenim ale gdyz to stary ma jeste rezervu tak to necham, trochu zabrousim dosedaci plochu kontaktu a at si tam tuka jeste nejakejch par kilasku...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Když má ubroušený pertinax, že hrozí že by se kladívko začalo samo opírat o vačku.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:11
 
<  228  229  230  231  232  233  234  235  236  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 13:06:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu