Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 caw nemáte tady někdo zapojený zapalování IMSoft na čz 175 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 21:09
 Dobry den, jde pridelat na BABETTU 207 tachometr z 210?Jak se to pridelava?Strka se ten nahon nekam do prevodovky?Dekuji za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 20:53
 Jde , ten nahon daš do předního bubnu jako je to na 210. Nvm jestli ma 207 stejnej buben jako 210, pokud ne tak tam musiš dat ten 210.
Datum: 29. listopadu 2008 20:53
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 nemáte někdo schema na led otáčkoměr ten otáčkoměr z amaterskýho rádia je naprd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 19:15
Jméno: 23
IP: uživatel1337
 cau co muze byt pricinou toho ze to hazi malou jiskru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 22:13
 zkus vymenit svicku a nebo indučku
Datum: 01. prosince 2008 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 inducka,kondenzator,kladivka,kontakty....ale nejcastejsim problemem bejva slaby magneto...
Datum: 29. listopadu 2008 12:07
 Většinou to bejvaj kontakty
Datum: 29. listopadu 2008 11:56
Jméno: 23
IP: uživatel1337
 cau nemate nekdo fotku zapojeni elektriky na mustangovi v motoru ? diky nehazito jiskru
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 10:16
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 lidi nevíte jestli eletrický zapojení na čz 478 je stejný jako 477 já mám 478 ptám se jelikož je schéma na 477 přehlednější díky moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 7:54
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 je to divný motor je 478 ale na zápalku je 45w a ne 75w to je jedno ja potřebuju zapojit relé spínačku baterku a zapalování jenom aby to házelo jiskru bez blinkrů a světel stavím krosku
Datum: 30. listopadu 2008 7:54
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 sry *55W  preklep....predchvilkou jsem koukal na inzerce na auta a nejak se mi tam to 55kW primichalo
Datum: 29. listopadu 2008 16:21
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 to souhlasi ...mel sem driv v peraku dynamo a melo dvoucivkovy rele na statoru a 55kw...tudiz ty schemata jsou uplne jiny...ale to schema co tu ma sesa je dobry....normalne ho vytisknes a draty obtahnes ruznejma barvama aby se ti to nepletlo..
Datum: 29. listopadu 2008 16:20
 jo,je to jak pise standa,motor 477 ma 55w a motor 487 ma 75w,487 ma schema jiny(kontrolky,blinkry,brzdovy svetlo,kontaktnice neutralu,svetelna houkacka atd) navic mam za to ze 477 nemela dvojcivkovy relatko,teda aspon ne vsechny...,
Datum: 29. listopadu 2008 13:31
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 myslim ze ne,ale bezpecne ti to rekne az kolecko  Ale urcite je hlavni rozdil v dynamu.... 477 ma myslim dynamo 55W a 478(asi typ 487...?) ma dynamo 75W...na schemata jsem koukal...zapojit to tak muzes,ale bude to bez blinkrů....
Datum: 29. listopadu 2008 12:29
Jméno: jawa
IP: uživatel1337
 cau hosi potrebuju pomoct menil sem civky a nevim jak maji jit jednotlivy draty od civky , kondenzatoru , a pak ven z motoru a po sobe . poradte .diky moc\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 22:29
 jestli myslíš kde sou cívky na statoru tak je to jedno... ale cívky ti stačí vědět že 30w nevim jestli je to ta mala nebo vejka ale myslim že velka je do cívky (zapalovací) a ty dvě další už sou stejně propojený.
Datum: 28. listopadu 2008 22:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dole je zapaovaci civka tu zapojis na ten sroubek a nato zapojis i nondenzator a stoho sroubku je vyvod nahoru na kondik a svetelny ti nereknu protoze nevim ktery mas ale jestli 15W tak zelenek kabel na velkou civku myslim ze je vlevo a na malou civku cervenej kabel a ta je myslim vpravo
Datum: 28. listopadu 2008 19:36
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel4628
 jde v podstate o izolaci kontaktu kterej prochazi ockem(kostra) ...je jedno jestli pouzijes pertinax,tvrdej papir nebo nacvakavaci plastovou pruchodku ze skodovky(bez sroubu..pouze ji pritlacuje do oka pritlacne pero)...podstatny je ze se ti to nesmi nikde kostrit a ani to nesmi mit zadnej prechodovej odpor(=slabnuti jiskry)kdyz to treba navlhne nebo se to nejak zasere bordelem...
Datum: 25. listopadu 2008 12:05
Jméno: paul
IP: uživatel3808
 Nazdar,měl bych dotaz ohledně elektriky. Mám ve 175/477 zapalování z fichtla a když to nakopnu tak to strašně vynechává za studena,jak se to pořádně zahřeje tak už v pohodě. Ale nevím co to dělá. Mám podezření na indučku protože takto podobně mě to dělal fichtl se kterého jsem si tu indučku sebral. Myslíte že to může být tou indučkou ? Protože většina říká že indučka to dělá přesně naopak.(za studena v pohodě a za tepla vynechává)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 16:40
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 To mi dělala 477 taky, prostě se musí ohřát...jako každá jiná motorka. Jestli de za tepla normálně, tak bych to neřešil
Datum: 24. listopadu 2008 16:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jeden primitivni dotaz: jak se maj sestavovat partinax krouzky a kontakty kablu na kontakt? per. desticka, krouzek, desticka, gabl od kondiku, od civky a maticka? nebo tam jeste neco je a jak je to spravne poporade?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 17:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a proc je treba u kyvacek na kontaktu svorkovnice?
Datum: 23. listopadu 2008 17:09
 Zdarec lidi, mam fichtla normal 21 noo a nejaku dobe mne to nejezdilo no tak sem to dal spraqvit znamemu policajtovy a ten to spravil tak ze to vytahlo neco kolem 90 no a jednuc jak sem tak cistil svicku vracal sem ju z5 tak uz pak nejel. Nechal sem ho nejaky cas jen tak stat v dilne, nebyl na neho cas. No a nedavno jsem ho vytahl a napoprve nakopl.HALUZ no akorat ze sem vubec nepridaval plyn a porad to pridavalo samo, tak sme to s kamosem trochu poladily a uz v poho akorat sme to jely vyzkouset a po kazdych cca 250m to chciplo proste samo at ste jely na 1,2 ci 3 no nevim cim to bylo pak sme s tim ujely neakych 5km bez chcipnuti a jedem tak do kopca a zniceho nic v nem neco strelilo a uz sme ho nenakoply. Tak sme ho dotlacily domu a zkousely sme a nehazal jiskru. Tak jsme vymnenily svicku, kabl, faju, dokonce se nasly prachy i na civku(vse nove) a porad nic nevite cim to muze byt?? jinak je tam vse ok snad teda je tö kavlitni stroj. Je to nas rodinny poklad a nerad bych se ho zbavoval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 15:18
Jméno: senec
IP: uživatel4620
 noo si pis ze me tece benal sem mel porad s benalem problemy nak nechtel tekavat ae od te doby co sem kupil original kohoutek tak tece dobre a porad noo ete sa me to aj prechlastavalo obacas asi sa na to vyseru a hodim to nekam na opravu akorat by to chtelo zacalovat
Datum: 25. listopadu 2008 15:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 muze to byt i treba zanesenym sitkem na kohoutku, zanesenym kohoutkem nebo tim dotykacim ventilkem...todlec mi delalo ale cekam to spis od tej elektriky...odmontuj vicko plovakovky, pst benal a povidej jak moc ti tece gdyz ten ventilek uvolnis (teceli vubec)?
Datum: 23. listopadu 2008 17:29
Jméno: mrma
IP: uživatel3855
 a nemohlo by to byl tim ze tam nejde benzin
nebo teče jen pomalu a vzdycky tam po chvilce nejakej natece, pak chytne, po chvily kdyz klesne hladina tak se tim snizi bohatost smesi a rostou otacky, a nakonec to chcipne
Datum: 23. listopadu 2008 17:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no byla by to skoda...k tomu zbysovani otacek to bude nejaka netesnost v motoru a tak to prisava falesnej vzduch...jinak porad to nehaze jiskru? tak to muze byt predstih, odtrh...a pokud je to negde hryzli tak hledej problem ve valci, muze to byt prisavanim oleje z klikovky (ze vam to jelo dycky chvilu a pak to zdechlo) nebo vym praskl pistni krouzek (a to je nejhorsi) ze vam praskla ojnice...no sundej valec a uvidis...
Datum: 23. listopadu 2008 13:46
Jméno: H3LL
IP: uživatel4617
 dobry den namate nekdo nahodou planek na elektriku na jawa 05 dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 22:57
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/
Datum: 22. listopadu 2008 22:57
Jméno: david
IP: uživatel1196
 nemáte někdo pořádný schema na stabilizátor 6v chci si dát baterku na fíka stabilizátory z jawa 50 sou nanic vůbec to nedobíjelo přijel sem a světlo sotva svítilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 15:49
Jméno: david
IP: uživatel1196
 a nějaký to schema by ste neměli?
Datum: 25. listopadu 2008 15:49
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 chongu pokud ale chce i blinkry je lepší 7,2.
Datum: 22. listopadu 2008 13:31
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 chlapče, když chceš dobíjet, musíš mít v první řadě čím... tedy jinak řečeno... překročí napětí palubní sítě někdy vůbec 6V ? Nedej na babský povídačky... těch 7,2V je plynovací napětí a je to zároveň napětí při kterém využiješ pouze maximum kapacity.. já obvykle nastavuju 6,8V bo je to ohleduplnější k elektrolytu že pak tolik neubývá...
Datum: 21. listopadu 2008 22:40
Jméno: david
IP: uživatel1196
 v tom případě potřebuju stabilizátor na tohle napětí
Datum: 21. listopadu 2008 19:34
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 chlapče aby se baterka dobíjela musíš do ní dodávat větší napětí 7,2 V je optimální,když tam budeš dávat jen 6 tak to je nic.
Datum: 21. listopadu 2008 15:44
Jméno: david
IP: uživatel1669
 já potřebuju stabilizátor na 6v když tam chci dát baterku na 6v kdybych ho tam nedal tak by mi šlo do baterky při vyšších otáčkách třeba 8 v nebo i víc a když si tam chci dát blinkry tak to bez baterky ani nepude
Datum: 21. listopadu 2008 11:29
Jméno: patrik
IP: uživatel2245
 od kdy stabilizátory dobíjí? víš vůbec co tam máš.
Datum: 21. listopadu 2008 9:16
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 zdrc mam podobnej dotaz jako ten prede mnou ale potreboval bych vedet jak mam postupovat abych dal zapalovina z pionyru na jawu 250 a zapojeni?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 17:25
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 j sry a dik
Datum: 20. listopadu 2008 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 precti si to prosimte o dotaz nize ....samozrejmne ze vymenis vsechno...rotor,stator,elektroinstalaci....
Datum: 20. listopadu 2008 14:27
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 takze sundam zapalko i stator jo?
Datum: 20. listopadu 2008 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 vyrabujes puvodni elektroinstalaci,doporucuju tam dat zapalko 30W pro svetelnej abys mel ve predu aspon 25W zarovku a vzadu 5w...zapojis podle schematu na mustanga 30W s bošákem...je to tu nekde na sesa-moto ...
Datum: 20. listopadu 2008 14:03
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 lidi pomoc pude do motoru čz 157 typ 487 zapalování s fichtla díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 14:19
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 pokud mas moznost ozivit puvodni zapalovani tak sup do toho....rele a uhlik koupis za nejakou stovecku a je to lepsi nez tam bastlit z fichtla...a bez ty distancni podlozky bys to stejnak nevykouzlil
Datum: 20. listopadu 2008 14:19
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 tak dík to si mě dostal jstou podložkou s kusím to bezní třeba to pude ale moc to mu nevěřím když to nepude hodím tam originál koupim si relé a baterku a budu se srát s kabelama tomu sem se chtěl vyhnout a 157 na pole stačí jestli s ní pojedu 4x do měsíce si nebudu kupovat nějakou krosku a kdybych ji nedostal za dara tak se do ní nepouštím moc díky
Datum: 20. listopadu 2008 14:11
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 s mensi upravou tam pujde...je potreba si nechat vytocit takovou distancni podlozku...pak to tam pasuje...doporucuju ponechat origo vacku...fichtlacka ma trochu jinou charakteristiku otvirani kladivka (otvira na kratsi cas)...neptej se mi na rozmery te distancni podlozky,ja si ji tenkrat nechaval delat,motorka(takova mrcha 175 na pole) prisla z dilny serizena a moc jsem ji nestudoval a jezdil...kdyz dojezdila tak sla rovnou do srotu za porizovací náklady  na motoinzerci bylo par inzeratu kde to bylo moc pekne videt...hledej...hodne zdaru
Datum: 20. listopadu 2008 13:30
 draci mam cz 477 a kupoval jsem do ni baterku 6V6Ah, kdyz jsem ji tam dal slo to na nakopnuti, ale chvili jsem to nechal na volnobeh a pak to neslo vyotcit.. nakonec to nai nechytlo.. tak jsme to roztlacili chvili jsem s tim lital a zas to chytalo na kopnuti , ted po najeti asi 100km uz to jde jen obcas... vetsinou kdyz je to studeny... pak uz p otom muzu skakat jak chci a nejde.. cim to muze byt? muze byt slaba baterka? nebo to bude zimou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 8:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dle mého názoru je špatné dobíjení. Blinkry jsou na 55w dynama moc (2x 15w + přerušovač ), je nad kapacitu dynama.
Datum: 21. listopadu 2008 8:49
 jo rele mam na statoru, ale na sesa-moto jsou dve schemata a u jednoho je an statopru u druhyho ne , tak nevim... zarovky predni 35/35 , zadni 5 , brzdova 15 a blinkry 15 ...
Datum: 20. listopadu 2008 22:11
 jo rele mam na statoru, ale na sesa-moto jsou dve schemata a u jednoho je an statopru u druhyho ne , tak nevim... zarovky predni 35/35 , zadni 5 , brzdova 15 a blinkry 15 ...
Datum: 20. listopadu 2008 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 ty mi chces rict ze mas 477 a mas rele na statoru joo?? to je nejakej bust ne...tam ma bejt krabicka na ramu...ale tak to je jedno....rele objednej dle ukostreni...to ja nevim jak to mas...ale jedna podstatna vec?? jaky tam mas zarovky?? pokud tam mas dynamo 45W tak muzes mit zarovky pouze 25W vepredu a 5W vzadu...pokud mas silnejsi tak to muze byt ten onen problem co tu resime....!
Datum: 20. listopadu 2008 22:03
 no ja to spis myslel tak ze to nestiha dobijet, uvidim skusim to jeste prohnat bez svetel a tak ... i kdyz s timhle zkusenosti nemam jen s fichtlama takze ti radsi budu verit  jinak da se spatny rele poznat jeste nejak jinak? vim akorat ze kdyz jsem to mel rozdelani jak se to nechtelo roztocit tak to vzdy sepnulo-rozepnulo a to delalo celou dobu, od te doby sjem to rozdelany ale nemel...mam tedy koupit tohle - http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1299.html ? jo a doufam ze rele je to co je tam nahore na statoru? vim ze novejsi typy maji krabicku pod kaslikem ale tu ja tam nemam...
Datum: 20. listopadu 2008 19:50
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 kapacita baterky nema vliv...kdyz bude nabita tak musi chytit i na malou gelovku 1.5Ah....spis bych to videl na dobijeni...resp.na rele ...tohle uz jsem zazil...vidim to na rele...a to ze po 20 minutach blafani nechtela je jany,protoze byla ulitá
Datum: 20. listopadu 2008 19:23
 ono to normalne jede kdyz to roztlacim, a na roztlaceni mi chytne uplne hned , tak na trech metrech.. ale po nakopavacce muzu skakat sebevic a nic... ja bych to tipoval na baterku rptoze nevim jestli je dostacujici, v prirucce je sice 4,5Ah ale ja na tom mam jeste dobastleny blinkry. a taky kdyz jsem tam tu baterku dal, tak to pri zapnutym klicku svitilo i troubilo krasne, po case jako bludicka (ale stejne to chytlo) a ted uz vubec... a jak jsme to nechal blafat na volnobeh asi 20 minut tak pak jak to neslo vytocit.. to sme proste pridal plyn a akorat se prohloubil zvuk jinak otacky to melo furt stejny...a kdyz jsem koukal na relatko tak to vypadalo asi tak jakoze se snazilo sepnout ale nespenulo... dobijeni by ale fungovat melo protoze potom co jsemt o roztlacil chodila na nakopnuti do te doby dokud jsem nejel prvni dalku , teda asi 30km..  od te doby na nakopnuti nechodi ...
Datum: 20. listopadu 2008 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 baterkou to neni...pokud je v ni aspon neco a funguje ti dobijení...Co je zima tak mi taky Pérák chytá az na tretí slápnutí se zavrenym vzduchem a v létě chodí na první... to co popisujes mi delavalo kdyz jsem jezdil na gelovku z vysílacky kterou to nechtelo dobíjet a vzdycky jak zacinala byt prazdna tak to stekalo a nakonec to prestalo hazet jiskru...skus napred skontrolovat bezny veci jako svicka,trysky atd...pak bych zacal resit jestli to vubec dobiji a tak...
Datum: 20. listopadu 2008 12:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove uz ste videli fichtla z vyroby s blinkrama? pokud ne tak tady sou fotky je to ten kapotovanej mustaf, vidim to asi po 10x ale az ted me to praskla do oci...netusite jak je tam inzeniri zapojili kdyz to nema baterku? to asi sviti docela blbe se zapnutejma svetlama a pri nizkejch otackach zvlaste ma-li to jen 20W magneto...odkaz je od FK...http://www.jawamoped.com/html/mustang_road_test.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel4604
Datum: 20. listopadu 2008 12:42
 Zdarec, myslíte, že vybíjí baterku, když mám ČZtu tam kde je asi vo 5 stupmů teplejác jak venku? je to normální garáž nevytápěná spíš taková "kůlnička" normálně betonová, né žádnej přístřešek dřevěnej, ale esli to nevadí, tý baterce, když se střídá teplota jak venku... právě neska sem se byl projet, a jak tak čumim tak mi blikala kontrolka u neutrálu, a pak mi to chcíplo, tak esli to je tou zimou, nebo čím, díkec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 a proc by ji to melo vadit.....???? normalka...jezdi i v zime...
Datum: 20. listopadu 2008 19:25
 takže když ju budu mít doma v teple, a párkrát se s ní pojedu projet třeba v 0 stupnů, pak ji zase uklidim do tepla, tak by jí to teda vadit nemělo?
Datum: 20. listopadu 2008 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 kdyz tu motorku odstavis na delsi interval tak tu baterku vyndej....s klesajici teplotou klesa kapacita baterky a taky se ti muze stat ze na jare prijdes a nenastartujes...
Datum: 20. listopadu 2008 12:44
 jo, to jako nejni žádnej přístřešek, ale zase právě já chci jezdit v zimě, a nechce se mi pořád voddělávat a zase ji tam dávat..  ale já asi ju nabiju, vodělám ji, a až prostě bude pěkně sněhu akorát na ježdění, tak ji tam dám, a pojedu, a nebude jí vadit, když bude pěkně v teple, a pak pojedu s ní třžeba 30 min nebo 20 třeba diš bude 0 stupnů? pak bych ji zase uklidil..
Datum: 19. listopadu 2008 18:50
 zima obecne baterkam dobre nedela,nejlepsi je skladovat ji v temperovany mistnosti,jestli bude jenom v nakym pristresku tak s tou baterkou do dalsi sezony nepocitej
Datum: 19. listopadu 2008 18:35
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 15:49
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 nedávno sem to s kámošem zkoušel, je tam údajně špatnej odpor (někde je tam psanej 2k2 ale má tam bejt jen 1k5), ale nějak neni čas to zajít koupit a vyměnit... Jinak součástky tě vyjdou tak na 150Kč...
Datum: 19. listopadu 2008 15:49
 dokazal ale nemam na to čas jeden otáčkoměr jsem sy dělal a šla mi jen pulka nejspiš špatny integrač ted jsem na bodě nula bo nemam na to čas ale jinak jestli mate někde ve městě klub elektroniku nebo tak tak tam by to neměl byt problem udělat a součastky sy obědnaš z netu
Datum: 19. listopadu 2008 14:50
 nejde mi zadní světlo na fichtlu,ale nevím čím to je žárovka dobrá,kably zapojený sou neíte čím to může bejt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 16:54
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 tak nepomohl ani šmirgl,ani nová žárovička
Datum: 19. listopadu 2008 16:54
 je to možný,a nebo skus jinou žárovku,tadle se muže zdát dobrá ale nemusí bejt.skus to a uvidíš
Datum: 17. listopadu 2008 22:28
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 ackoliv se zarovka vizualne jevi ze nema praskly vlakno,tak to primo neznamena ze musi svitit  mam doma takovych asi 5...
Datum: 17. listopadu 2008 22:27
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 to me ten fichtl stal 5 let v garazi tak spis jestli to nebude zasrany!
Datum: 17. listopadu 2008 22:25
 mohlo by to pomoct kdyby to bylo zanesený nakym bordelem nebo tak něco,kdyš sem koupil fichtla tak mi to nesvítilo protože ležel několik let pod kolnou kde na něj trochu pršelo a ty kontakty byli orezlý
Datum: 17. listopadu 2008 22:24
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 tak ty kabely jsem už projížděl 2 krát ,ale s tím šmirglem to schválně zkusím jestli to pomůže
Datum: 17. listopadu 2008 22:20
 skus se podívat jestli ty kabely nejsou někde přerušený nebo ty kontakty jak dáváš do světla tu žárovku tak vem šmirgl a trochu je obruš,ale spíš bych šel po těch kabelech
Datum: 17. listopadu 2008 22:15
|



|