Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 V mototechně mi říkali že svýčka typu Y není do 2taktu vhodná.Nevíte proč já si myslim že do fichtla je lepší Y.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 18:15
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to je mazec! maj o jednu jednotku jiný IPčka a hádaj se spolu!
Datum: 09. října 2008 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel4276
 plissa koukam ty budes dalsi odbornik na slovo vzatý  jediny co u fichtla nici svicky je bohata smes a "pravidelná jiskra"  fakt nejaky vysunuty jiskriste ma vyznam resit u silnejsich kubatur a ostrejsich kubatur jako sou 250,350 a 2T motokrosy(ty na to trpeji nejvic)...u fichtla je to jedno ....a zpet k tem tepelnym hodnotam...u fichtla sou rozdily tech svicek minimalne poznatelný...tam je spis problem v tom ze tak z 10 lidi maj 3 dobre serizeny zapalovani a to je problemem ze jim to blbe chyta ...ja at tam dam jakoukoliv svicku tak k tomu prijdu treba po 2 tejdnech,naspricuju a jde na prvni at tam mam studenou nebo teplou svicku ...jinak na Y ve fichtlu si nemuzu stezovat....jsou dobry kdyz uz mas slabsi kompresi ....jinak je praxi overeno ze Y svicka u čz 250/513 propaluje kurevsky pist !!!
Datum: 09. října 2008 13:10
Jméno: plissa
IP: uživatel4275
 stando u fichtla neni jedno jakou tam dáš svíčku s jinou tepelnou hodnotu protože ta svíčka se může uhřát a prostě vodejde přestane to jet........ a propálenej píst sem už videl na dvoutaktu A na fichtlovi taky kuli tomu před sunutýmu hrotu videl sem to u 350/640 a u fichtla tak že tam radši tu svíčku s předsunutim hrotem nedávejte agord když to bude vitížený a nebude se ten motor chladit ..protože jinak ten hrot normálně ukápne .zdar
Datum: 09. října 2008 9:37
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 ja jezdim na brisk15 s kratkym zavitem a vysunutym jiskristem...Jezdil na tom i strejda prede mnou a nikdy se nic nepropalilo...a to jeste na te svicce neni podlozka. Jak je chuda smes, nebo svicka s dlouhym zavitem tak je propaleni mozny, ale s tou smesi tomu moc neverim...a znam nejmn dva lidi co jezdej na Y
Datum: 08. října 2008 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel3304
 u fichtla je to uplne jedno jakou tam das svicku,hlavne kdyz to na ni hazi jiskru ...nejaky tepelny hodnoty,odrusena,neodrusena,vysunuta nevysunuta ...pro fichtla je to obycejna svicka jako kazda jina ....ale kdybys dal treba tu Y svicku do motokrosu čz 513 a mel blbou bohatost smesi,a ono obvzlast u tech 513 se dava vetsi tryska aby letela jako hovado....tak ten pist propalis za jeden den ...
Datum: 08. října 2008 16:56
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 panebože probu´dte se!! jedinný co to může " urychlit" tak sou MAXIMÁLNĚ vysunuté jiskřice jak to měly starý palky do auta...
Datum: 08. října 2008 16:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo.....Y nejsou konstruovaný(tudíž ani vhodný) pro dvoutaktní motor, ůdajně propaluje PÍSTY......ale nemužu říct z vlastní zkušenosti, protože když vim že je nevhodná, tak ji do dvoutaktů prostě nestrkam......
Datum: 08. října 2008 16:04
 Kdysi se tu vedlo spor o to zda tato svíčka propaluje válce...myslim že sme se shodli že jen při špatně seřízené směsi. Já osobně jí tam mam a jezdí mi to s ní už půl roku dobře...
Datum: 08. října 2008 15:39
 zdar kdo mi udela schema dobijeni jawy 250? mam jenom dynamo baterku a svicku z toho sestavit aby to dobijelo tak snad nekdo neco vymisli dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 20:39
 zdarec... tak sem vytáhnul uhlíky, protože mi to po delší době začalo dobíjet  (to mi bylo divný, že z ničeho nic) a tak sem se chtěl kouknout, esli sou rovný nebo pořád voštípaný (předtím byli voštípaný trochu) tet sou taky, a dobíjí to  no, a tak sem je tam zase vrátil, stejně jak tam byli předtím, a tet jak koukám tak koukám, kontrolka nechce zhasnout  takže to nedobíjí  možná trochu jo, ale teda jako neim no.. nevíte jakto? na nic jinýho sem na 100% nemakal..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 21:02
 j, já to prozkoumám  snad na to přídu.. mě se zdá, že tomu jako nic nejni no  ale drát u toho drží pěkně.. ještě skusim, jestli je to pérko co to přitlačuje dost silný... to můžu skusit ne, přitlačit nějakým šroubovákem ne?
Datum: 07. října 2008 21:02
 kdyz rikas ze si na nic inyho nemakal tak bude nejspis spatnej kontakt na uhliku,nekde prerusenej vodic a jak si to vyndal a zandal tak je to v jiny poloze nez to bylo
Datum: 07. října 2008 18:54
Jméno: Fatik
IP: uživatel3422
 Zdar draci! Sháním rotor magneta na ČZ 250 typ 513. Nemáte ho někdo? Kdo by nevěděl, je podobnej jak na fichtla, ale má jenom dva magnety a menší otvor na vačku. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 ja zase schanim Motoplat nebo original kladivkace na 513 ...magnetů mám vice...neprodam,jsem ochotny vemenit s moznymi doplatky ...
Datum: 07. října 2008 16:52
 čau kdo tady měl tu klapku na peřezoi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 18:14
 nojo já  ale jelikož mi to aj s dobrym domkem tahlo faleš tak sem se na to vykašlal ZATIM !!! takže se do toho nekdy zase pustim
Datum: 07. října 2008 18:14
 jj byl to hlada, na 100%...a ozve se tak neměj strach
Datum: 07. října 2008 16:37
 myslim že hlada,mno šak dotyčný odepíše,ale na 99% si su jistý že on..
Datum: 07. října 2008 16:19
 cauvec draci.... potrebuju poradit mam CZ 250/455 a jak jde od baterky - drat tak na nem je ve skrini jeste pojistka... ze jo?  no a ja potrebuju vedet kolikati Amperovou pojistu tam mam dat? moc diky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 23:53
 15A
Datum: 06. října 2008 23:53
Jméno: standa
IP: uživatel4258
 myslim ze je tam 10 nebo 15A
Datum: 06. října 2008 18:13
Jméno: 1hd
IP: uživatel4256
 Zapalování na Jawu 90? Dá se něčím nahradit,nějaký bezkontakt? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 19:00
 Ahoj, pohledej na internetu, byly návody na výrobu bezkontaktu pro J90 nebo tranzistorového zapalování, které zlepší jiskru a usnadňuje starty
Datum: 06. října 2008 19:00
Jméno: Dominik
IP: uživatel4188
 Zdravym potrebuju poradit jestli newi nekdo o scema zapojeni na jawu 250 ????? ja mam na svem pionyru baterii a chci aby se mi pri jizde dobijela je to mozne ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2008 14:32
 jo zadnyho fichtla nemam mam jawu 250 a to tady nikdo neresi
Datum: 08. října 2008 14:32
 STANDO A KDYBYCH CHTEL ABY SE MI TA BATERKA PRI JIZDE DOBIJELA MUZES MI POSLAT NAYK SCHEMA JAK TO MAM UDELAT ???
Datum: 07. října 2008 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 hele neni to prdel predelat fichtla na stejnosmernej (usmernej) proud,,,,musel bys tam zabudovat nejaky rele , civky odpojit od koster a usmernit pres gretzovy mustky,pokud mozno pouzit 3x svetelnou z 20W zapalovani....jinak s baterkou nejakou spinacku bezpodminecne potrebujes.... pokud to chces jen na nejakyho "krypla" bez svetel tak se na to rovnou vykasli a dej tam normalni zapalovani... jen muj nazor...
Datum: 07. října 2008 21:57
 jo problem bude ze nemam spinaci skrinku a nechci svetla jenom chci zapojit dobijeni nic jinyho to je cely
Datum: 07. října 2008 20:07
Datum: 07. října 2008 19:41
 to nikdo nevi jak na to? no tak to asi nikdy nezapojim  nemam zadnou spinaci skrinku a nevim jak to mam zapojit bez ni
Datum: 07. října 2008 19:01
 ja bych chtel zapojit jenom dynamo baterku svicku to je vse neporadi nekdo?
Datum: 07. října 2008 15:45
 ne tohle nemislim to mas na jawu 50 ja potrebuju na jawu 250
Datum: 07. října 2008 15:21
 ne tohle nemislim to mas na jawu 50 ja potrebuju na jawu 250
Datum: 07. října 2008 15:19
Datum: 07. října 2008 15:13
 taky bych to potreboval mam jawu 250 a chtel bych zapojit dobijeni bez svetel nema nekdo nejaky schema? a taky nemam spinaci skrinku budu to mit na vipinace dekuji za rady
Datum: 07. října 2008 15:08
Jméno: Dominik
IP: uživatel4188
 Posli mi nakej nakres jak to ma bejt a nesezere mi to porud do svetel???
Datum: 06. října 2008 16:10
 K tomu ti schéma z Jawy 250 nepomůže. Od cívek si to usměrní a to připoj na baterku. Ještě si tam nějakej regulátor.
Datum: 06. října 2008 16:03
Jméno: fbg
IP: uživatel1584
 dobry den na baete typ 210 my pprestala brzdit zadni brzda jak to mam spravit kdyztak kolik to bude stat ? predem dik \\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel4258
 no to snad ne  a kdyby ti prestalo brzdit jizdni kolo tak by ses taky zeptal na bikersky diskuzi co s tim ???
Datum: 06. října 2008 16:43
 jo tak to bude drahý to budeš asi muset vyměnit lanko (kecám lanko seženeš asi za 60kč a nebo jestli je janko dobrý tak může bejt vypadlí s to ho záseku na kole bo máš sjetý vobložení bůže bejt hafo variant skus to lanko
Datum: 05. října 2008 18:43
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Mam problem se zapalovaci civkou, probiji kontakt s uzemeni civky, tim padem se ukostruji kladivka a nejde jiskra, civka navlhla se smesi benzinu s olejem, staci kdys ju vyplachnu v acetonu a vysusim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 15:59
Jméno: Morecek
IP: uživatel1008
Posl.aktualizace: 06. října 2008 11:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Standa: ono to nebude nic extra těžkého... prostě změříš čas mezi zážehy (správně synchronizačními pulzy - odpovídá největšímu předstihu) a podle naměřené hodnoty šáhne program do tabulky kde si vezme čas který přidá jako zpoždění od synchronizačního pulzu pro další zážeh. Tabulka je to co si uživatelé mění podle sebe
Datum: 06. října 2008 11:44
Jméno: standa
IP: uživatel4247
 jinak k tvemu dotazu ...na jawa-50 a na imsoftu je volne stazitelny program na PC pro to zapalovani,ale jak jsem psal....i kdyz to zapalko postavis tak nemas hexac pro naprogramovani procesoru ...Kdyby se nahodou nekdo nasel kdo ho ma,tak necht se mi ozve ....kydyby to klaplo,tak bysme byli schopni to zapalko vyrabet i s provizi do 1000,- ....ani kure dneska zadarmo nehrabe
Datum: 05. října 2008 0:17
Jméno: standa
IP: uživatel4247
 resime to s chongem a kamaradem ...pokousel jsem se dostat hexadecimalni kod na procesor od puvodniho vyrobce prototypu pana Taraby ktery to kdysi uverejnil v Amaterskym radiu a dnes patri mezi Hedquarters firmy Imsoft,ale bezuspesne....urcite to nejak naprogramovat pujde,ale mi na to nemame patrony....zatim...programovat trochu umim,ale tohle fakt ne ...jinak pro seriovyho fichtla kterej toci 6500 otacek je zbytecny vyrabet takovejhle "píčus" kdyz uz chces aby ti to slo vic pravidelne,tak si sezen nekoho kdo ti postavi tyristorovy zapalovani ...zachovas puvodni obvody a cenove se vejdes do 200 max. 300,- zlepseni jisty....pujde jak simson akorat bude mit jen 3 kvalty  pokud nemas peklostroj kterej toci 12-14000 otacek tak zbytecny resit elektronicky rizenej predstih ....jinak na strankach Imsoftu se da koupit asi za 3000,-coz je asi osminasobek vyrobni ceny  to jsou kurvy co  a hexac neda a neda  proste ne
Datum: 05. října 2008 0:12
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
 No tak to bude težký, já to mám taky ale objednal sem si od toho autora procesor už naprogramovaný. Myslim že ten program nikde nezveřejnil, ještě sem nezkoušel program z procesru přečíst ale myslim že to bude stejně zamčený takže to buť vymyslíš sám nebo si to taky objednej.... Fichtlum zdar!!
Datum: 04. října 2008 22:07
 program do mikroprocesora tam neni sefe... tam je len program cez ktory nastavis hodnoty predstihu do mikroprocesora(v ktorom uz musi byt niaky program "napaleny"  inac nema ho nahodou niekto?ak hej poslite ho prosim na mejla...
Datum: 04. října 2008 17:49
 To na co dáváš odkaz není inzerát, ale návod. Když jsi schopnej si něco takovýho vyrobit, divím se, že to nejseš schopnej to naprogramovat. Program na naprogramování je u toho.
Datum: 04. října 2008 16:54
 Čau ještě bych se chtěl zeptat na zapojení bzučáku tlaksonu ale žádne schema plostě estli bystemeto nevisvetlily!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 12:04
Jméno: není podstatné
IP: uživatel1310
 Co se nejprve naučit vyjadřovat česky a ne tou hatlamatilkou co dneska mládež používá?Jestli šišláš,budiž.Ale písmem šišláš jen tak,aby jsi vypadal důležitě a zařadil se mezi mladší ročníky,nebo proč vlastně?
Datum: 04. října 2008 12:04
Jméno: jawa 789
IP: uživatel646
 čau nemohl by mě někdo vyfotit zapalování na jawu 175 zakrouškovat kde sou ty uhliky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 21:11
 napiš mi na icq 462-457-878 a já ti to podrobně vyfitim, a popíšu..
Datum: 03. října 2008 21:11
Jméno: jawa 789
IP: uživatel646
 čau kdoby mě poradil nedobijí mi baterka u jawi 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 12:25
 standa> to že ti to s novou dobíjí víc je jen subjektivní, stará baterka nemá už takovou kapacitu-takže ona se už nenabije ani na nabíječce normální, ale když máš novou tak ta se nabíjí na plnou kapacitu takže to ve výsledku vypadá že to dobíjí líp, ale ve skutečnosti to dobíjí stejně, proto sem se ho ptal na napětí na baterce...
Datum: 04. října 2008 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel4239
 vyspu ja wim o cem mluvis.....dobre to znam...ale skutecnosti je ze se starou baterkou mi to chcipalo se svetlama na volnobeh jak pises a od ty doby co mam novou tak je klid a dobiji to o hodne vic...
Datum: 04. října 2008 7:50
 standa> baterka na to až takovej vliv nemá (ta musí bejt dobrá když máš altík), moje je úplně mrtvá, musim to roztláčet a se zapnutejma světlama to na volnoběh chcípne a dbíjí mi to dobře...ta je potřeba na nabuzení dynama při startování, ale dynamo má většinou nějakej zbytkovej magnetizmus takže se to nechá roztlačit a pak už si dynamo vyrobí dostatek elektriky k nabuzení
Datum: 03. října 2008 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel4235
 jak bylo receno,jen bych dodal jeste ze muze byt taky v hajzlu baterka pokud uz je stara ....
Datum: 03. října 2008 11:49
Jméno: Mates
IP: uživatel4234
 Ahoj! Zkontroluj dynamo,pokud zhasíná kontrolka pak teda dobíjí,ale málo. Seřít relátko! Ale POZOR, pokud tomu moc nerozumíš, tak do toho ani nešahej a dej to někomu jinymu!! Naděláš víc škody jak užitku!! M
Datum: 03. října 2008 8:28
 z toho popisu toho moc nepoznám, co uhlíky, dráty, kontrolka dobíjení, napětí na baterce při nízkejch, středních a vysokejch otáčkách a při zhasnutejch a rozsvícenejch světlech?
Datum: 03. října 2008 0:01
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 a co relátko ?? to bývá taky častá závada
Datum: 02. října 2008 20:12
 čau.. elektriku máš dobře zapojenou? a co uhlíky? máš je dost dlouhý? tušim že minimální dělka musí být 8 mm.. jo, a ještě když sem měl uhlíky trochu voštípaný, tak mi kontrolka dicky zhasla, jako že to dobíjí, ale stejně mi se to jednoho dne vybilo asi po 2 tejdnech... možná mín.. tet sou v cajku, a když baterku vodpojim, tak mi to i na volnoběh na nautrál klape i z puštěnou obrisovkou.. jinak nevím.. tak čau..
Datum: 02. října 2008 20:07
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Custe, potrebuju poradit co s timkdyz mi na babete typ 207 praskaji azrovky. S usmernovacem je to pry taky na nic a zkousel sem 12V zarovky ale pri plnych otacka too prooste prasklo. Nemate na to nejakou fintu? Treba bude stacit jenom koupit silnejsi zarovky treba o 2 Watty vice.  Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 14:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ano Zdeňku, pravdu díš... na diodě je úbytek 0,5 - 0,7V, v můstkovém zapojení je řekněme ztráta 1,4V... ale pokud má někdo problém s praskáním, tak tím jen krapátek zmenší pravděpodobnost
Datum: 03. října 2008 14:00
 S tim usměrňovačem to nemusí být tak docela pravda. Nějakej úbytek napětí na něm vždycky vznikne , takže ve výsledku to třeba trochu pomůže, ale problém to úplně neřeší.
Datum: 03. října 2008 13:55
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nějak nabývám dojmu, že si obecně většina z vás plete pojmy s dojmy... usměrňovač usměrňuje, v tomto případě usměrňuje tok proudu. Ve svém důsledku mění střídavé napětí na stejnosměrné (tepavé). Jenže to nic na problému nemění, protože žárovce je jedno jestli dostane 18V střídavých nebo stejnosměrných, furt je to víc než snese a stejně umře. Pokud chceš zabránit praskání žárovek, tak potřebuješ zařízení, kterému se říká stabilizátor. To je zařízení, které stabilizuje napětí na určité maximální výši. Odpor před žárovkou nic neřeší, protože sice napětí na žárovce sráží, ale totéž bohužel dělá i ve chvíli kdy je energie nedostatek a žárovky svítí míň než by svítily bez něj...
Datum: 03. října 2008 8:25
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 to moc dobrý nápad není mosel bys do předu sehnat min. 15W odpor nebo to poskládat z více slabších a eště si vypočítat ohmi - ale bude ti to na malé otáčky málo svítit
Datum: 02. října 2008 19:08
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 dej pred tu zarovku odpor
Datum: 02. října 2008 18:59
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec jak mam zapojit klasicky boshak je to 2 polohovy melo byt to bejt na pinala diky kdyztak podle dratku dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 17:24
 Nazdar klucí,potreboval bych poradit s moji čizou je to 175 hranata a vodchazej u ni casto uhliky v zapalku ,pri delsi jizde se rospalej takovym zpusobem ze ocelovy perka co primackavaj uhliky zarem povolej a ve finale to pretavy kabliky vod uhliku cimz moto nenabiji a behem 5km chcipne.Nekdo mi rek ze je to kondik prej dava nak vic proudu mohlo by to bejt nicim jinym?Jo a este je mi nicej kladivka ,jak je na kladivkach prilepeny na konci to cerny kolecko jak vo sebe mlati tak se behem 500 km rozpadne uz si nevim rady prosim o POMOC.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 0:08
 viz tobi, hledal bych závadu v rotoru nebo vedení uhlíků
Datum: 03. října 2008 0:08
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 nehází ti rotor při vyšších otáčkách? ja mam zas s cezetou problem ze se mi lamaly uhliky porad, tak jsem sundal rotor stocil ho na soustruhu poradne zajistil vacku seridil a zas to maze jako novy
Datum: 02. října 2008 22:06
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
 myslim ze to vyresi novej kondik a spravne zapojeni el.instalace
Datum: 02. října 2008 21:06
Jméno: kozidech
IP: uživatel4223
 kladivka?ja se asi nevijadril dost dobre je tu nazor ze se mi kladinka prilepej ale to to nedela a navic to pravidelne mazu ale me se kladivka rozbijou v tom spoji za normalniho vodrhu a mel sem prilezitost to videt zblizka a je to jak mensi exploze a kladivek je jedna tretina.
Datum: 02. října 2008 18:47
Jméno: :)
IP: uživatel4225
 ale to kladivko bude tym ze nemas namazanu tu "plst" alebo ako to mam nazvat, proste tu chlpatu vec co sa opiera o rotor, fukni na nu ws40 alebo nieco ine co maze
Datum: 02. října 2008 18:08
Jméno: :)
IP: uživatel4225
 *wd40
Datum: 02. října 2008 18:08
Jméno: :)
IP: uživatel4225
 ale to kladivko bude tym ze nemas namazanu tu "plst" alebo ako to mam nazvat, proste tu chlpatu vec co sa opiera o rotor, fukni na nu ws40 alebo nieco ine co maze
Datum: 02. října 2008 18:07
 mel jsem ten samy problem je to proste nekvalinima uhlikama vzdycky jsem koupil nove a hned odesli pak jsem sehnal stare komunisticke a byl klid....
Datum: 02. října 2008 17:28
 nekdo mi tvrdi ze prej jsou magneta soznacenim 05 a 20 stejny pritom to je rozdilny skousel jsem to a opravdu to 05 je nacivky 15W plus 5W a to 20 je na 30W skousel jsem prohodit oboji a radeji neskousejte bud schori zarovky zadni hned predni pozdejc a nebo to bude jak bludicka
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel4232
Datum: 02. října 2008 22:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 standa tak to vyskousej nekdy prohodit a uvidis ze to bude svitit jinak dej si treba civky 30W a magneto 05 a bude to jak svicka svitit
Datum: 02. října 2008 13:42
 jjo to máš recht, mě taak hořej už 3 roky, alle co už, na světlo to nejezdí
Datum: 02. října 2008 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel4219
Datum: 01. října 2008 22:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud jsou spravne zarovky a jeto vsechno kompletni tak ma predni svetlo svitit byle pokud sviti dozluta tak jeto spatny pak od toho vnoci neni nic vydet
Datum: 01. října 2008 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud jsou spravne zarovky a jeto vsechno kompletni tak ma predni svetlo svitit byle pokud sviti dozluta tak jeto spatny pak od toho vnoci neni nic vydet
Datum: 01. října 2008 20:30
 Zajimavé je, že mám rotor 05 a stator 30W včetně cívek a nic se nikde nepálí a motorka svítí pěkně...Možná že to s 20 rotorem bude svítit malinko lépe, ale je to jedno.... Když je 05 rotor silný a 20 už slabá (stářím) tak se to vůbec nepozná.
Datum: 01. října 2008 20:17
 zdarec hosi mam dotaz mam jawu mustang,seřizoval sem předstih a dtrh a mezi kladivky mi to hazí jiskru a na svíčce taky ale nechce to chytnotout dík zdarec\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 13:17
Jméno: kozi dech
IP: uživatel4223
 nez s tim zacnej neco delat tak se cihni na svicku jestli po startovani ja mokra nebo sucha jestli suca je to benzin jestli je mokra tak elektrika dyt je to zadlad
Datum: 02. října 2008 13:17
 Zkus jinou svíčku i když je nová tak to neznamená že bude házet pod tlakem.
Datum: 01. října 2008 18:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Nebo si to prostě seřídil blbě
Datum: 01. října 2008 17:36
 Cus, rekl byh ze budes mit spatny kondik
Datum: 01. října 2008 13:58
 Dobry, mam takovy problem. Mam Babetu typ 207 a praskaji mi zarovky pri vysokyh otackach. Chtel jsem se zeptat jestli bude stacit koupit silnejsi zarovky nebo budu muset koupit ten usmernovac. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:13
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Mam tam 12V ale praskly mi stejne.
Datum: 01. října 2008 18:13
 dej si tam 12V
Datum: 01. října 2008 17:37
 fakt? A nemate na to nejake reseni? Celkem me to jako sere.......
Datum: 01. října 2008 10:25
 ja mam usmernovgac a praskaj dal
Datum: 30. září 2008 22:16
|



|