Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ele
IP: uživatel4322
 hale jakou motobateriji bych potreboval na mustanga kdybych si tam chtel dat ta blinkri jak jsou taky v shopu ty maly odpruzeny 12V a 10 kw a jak bych to musel udelat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 16:59
 ale zatu cenu, že bych jel a ono by to dobíjelo, hezká představa  jen by to možná asi bylo trocha poruchovy
Datum: 14. října 2008 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel4320
 pokud bys chtel jen blinkry a baterii bys dobijel rucne nabijeckou,tam myslim ze ty blikny jsou na 12V ,takze by stacila nejaka slabsi 12V....jinak pokud bys chtel mit baterku dobijenou,tak bys musel kompletne prekopat eletriku....neni to prdel
Datum: 14. října 2008 16:00
Jméno: ele
IP: uživatel4322
 sory tam je 10w
Datum: 14. října 2008 15:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 10kW jo? No aby jsis nemusel brát černý brejle, nebo svářecí kuklu až ty blikny spustíš
Datum: 14. října 2008 15:33
Jméno: Šimon
IP: uživatel2760
 zdar fichtlaři,co mám u fichtla zkontrolovat když mám špatnej kontakt a nesvítí mi přední světlo? dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 18:52
 Jednou mi to blbě svítilo kvůli špatnýmu kontaktu v přepínači na řidítkách
Datum: 14. října 2008 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 prepinac v masce ...bjva to uvolneny....znova roznejtovat a nebo zaletovat
Datum: 13. října 2008 21:52
Jméno: Pavel
IP: uživatel2089
 Koukni na svetelny civky
Datum: 13. října 2008 21:32
 Zdarec Fichtlaři měl bych dotaz...nedavno sem měl vadu v elektrice přesně v kladívku tak sem to dal dohromady našteloval sem dobře přestich i odtrch ale jak sem to spravil tak už je to takový líný moc dlouho trvá něž se to rozjede tak se chci zeptat jestly tu može bejt dím kladívkem nebo že tam de málo nebo moc benzínu.......Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kondik je mala potvurka...vymenit, pokud to nepomuze tak vymenit i inducku...pokud nezabere ani to tak projit kabely jestli to negde neukostruje...ale v prvni rade vymenit svicku a ty kabel zkouknout...
Datum: 14. října 2008 19:13
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 na hodne procent je to kondik takovy to pod kladivkama taky mi to delalo
Datum: 14. října 2008 15:36
 jojo hází to malou jiskru co stím??
Datum: 14. října 2008 13:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec taky muzes mit zacpany trysky, karbec a ten vejfuk samozrejme taky...ten dela dost tam se ztraci skoro celej kun...taky muze prisavat falesnej ale to spis ne, jen gdyby na volnobeh lital do vysokejch otacek a pri rozjezdu ty otacky sli dolu s minimalni silou do kola...
Datum: 13. října 2008 21:00
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 liny? no nemas ucpanej vejfuk?
Datum: 13. října 2008 20:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 liny? tak to predstih...se ti asi povolil...nebo se koukni jestli to nema malo jiskru
Datum: 13. října 2008 19:33
 cau lidi prosim vas co mam delatkdyz mi sviti ppredni svetlo ale jen malicko diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 19:51
 dikyk za radu zitra se na to kuknu
Datum: 13. října 2008 19:51
 Zkontrolovat, popřípadě nastavit správnou vzdálenost světelné cívky od rotoru, omrknout kabely a jejich připojení na kontaktech, a taky abys měl vepředu správnou žárovku (při 20W magnetu tam patří 15/15W žárovka, při 30w magnetu pak 25/25W).
Datum: 13. října 2008 19:35
 čau draci,potřeboval bych radu od někoho kdo se vyzná v elektrice...Sehnal sem zápalko z motorovky(grizzly) velikostí akorát.Ale,ta pila z který to mám točí 10 000ot/min a fichtl mi točí kolem 12 000ot/min tak by mě zajímalo co by to mohlo dělat když se to takhle vytočí(to zapalování).Podle selskýho rozumu bych řek že je to jedno(i orig kladívka se daj roztočit přes 10 000ot/min a to jsou konstruovaný na nějakej 7-8000ot/min).
Za každou radu moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 15:51
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
 Znamej pracuje v pilach a rikal ze otevreny pily tocej cca 16000ot/min a omezovac maj jen nuzky na strihani stromku takze ti to pude urcite..
Datum: 13. října 2008 15:51
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Zdarec co se stane když dám na jawu 555 do zadního světla žarovku o víkonu 25W ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 15:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Lahvajs máš nějaké divné žárovky... Ba20d s vláknem 15W/20W jsem ještě neviděl.. leda by jsi tam měl žárovku v podobné patici určenou pro brzdová světla.. ta má opravdu dvě vlákna o různých příkonech, ale jaksi asi nebudou sedět v ohnisku paraboly což důležité sakra je a také nemá stejné umístění výčnělků bajonetu... Řekl bych že nás tady krapátek houpeš
Datum: 14. října 2008 15:39
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 ne
Datum: 13. října 2008 19:18
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Já vim já chci vědět esi by to nevyhořelo kdybych jel 50 KM se světlama!
Datum: 13. října 2008 18:02
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 snad kdyby to bylo 30W zápalko a měls ve předu 15W tak do zadu těch 15W dáš ale to asi na 555ce nemáš  a navíc je to blbost do zadu dávat 15W
Datum: 13. října 2008 17:56
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Pak sem se opravil chci tam dát 15W.
Datum: 13. října 2008 17:34
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Je tam origo zapalko žárovky jsou 6v!a žarovka ve předu je 6v a 15w/25w
Datum: 13. října 2008 17:32
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 Jestli máš orig zapalování tak je technicky nemožný aby ti to svítilo (skoro) stejně. A taky nechápu proč chceš dávat 25W žárovku do zadního světla. Chceš jezdit pozadu nebo co?
Datum: 13. října 2008 17:31
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 a co mas ve predu za zarovku?a sou to 6v zarovky?a mas tam origo zapalko?
Datum: 13. října 2008 17:13
Jméno: Lahvas
IP: uživatel2818
 Možná to bylo poznat když sem posvítil na zeď ale ne tolik !!
Datum: 13. října 2008 17:12
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 gratuluju,tak to si prvni kdo poprel fyzikalni zakony
Datum: 13. října 2008 17:05
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Dyt sem to tedka zkoušel a svítí to úplně stejně!!
Datum: 13. října 2008 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 bude ti malo svitit predek...
Datum: 13. října 2008 16:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 hochu jestli dobre pocitam tak 25w + 15w je 40w,to se mi zda na 20w zapalko prece jenom moc
Datum: 13. října 2008 16:56
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Hochu tedka sem to zkoušel a svítilo to jako drak!!!
Datum: 13. října 2008 16:39
Jméno: já
IP: uživatel4312
 ti to neutahne kdyz budes mit i ve predu 25W,takze ti svitit nebude...nebo minimalne...
Datum: 13. října 2008 16:19
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 A nevihoří to?
Datum: 13. října 2008 15:21
Jméno: Fífa
IP: uživatel2818
 To spíš víc ne ldyž tam má být 5W?
Datum: 13. října 2008 15:18
Jméno: pedro
IP: uživatel4311
 bude tosvítit hoodně malo
Datum: 13. října 2008 15:16
Jméno: Lahvaks
IP: uživatel2818
 Nebo spíš 15W!
Datum: 13. října 2008 15:09
 jak to je na fichtlu s klaksonam když pudu na stk musi mi to troubit aj ze svetlama bez svetel krasne ale ze svetlama za studena na volnoběh to de ale jak pridam plyn tak nic poradte dost dobre to nechapu klakson novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 19:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pri svetlech to troubit nemuze pac de vsech 20(30)W do svetel a pro klaskson nezbyde prakticky nic
Datum: 13. října 2008 19:37
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 Při zapnutých světlech to netroubí, klakson je odpojenej. A myslim že na technický je to úplně jedno, páč stejně musíš dle vyhlášky jezdit furt se zapnutejma světlama, takže je tam ten klakson jaksi zbytečnej...
Datum: 13. října 2008 17:34
 ne se světlama troubit nemusí, dokonce ani nikdy se světlama netroubil, máš to napsaný v příručče
Datum: 13. října 2008 13:50
Jméno: Archont
IP: uživatel3443
 Zdárec. Jak má správně dobijet ČZ 175/487 na místě ve volnoběžných otáčkách s rozsvícenýma světlama a jak zhasnutá? Dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 15:19
Jméno: pedro
IP: uživatel4311
 měla by dobíjet pořad jakmile nastartuješ
Datum: 13. října 2008 15:19
 Čuste hoši, mám takový problémek. Málo mi to svítí i na 15w žárovku, zatim co kamoš má tu samou a svítí mu to jako ... no prostě krása. Magneto tam je 05 to začáteční čislo, ale nevim jak je to z cívkama... jestli tam přijdou jiny co a nebo sou už moc ojetý, ale napadllo mě, že bych dal místo světelný cívky , tak bych tam místo ní dal startovaci, pač ta by měla mít větší výkon ne? Jinak předem díky za vaše odp. Krásný den...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 prave ze zapalovaci civka ma necelych 5W ...ale dava vysoke napeti a to je potreba pro zapalovaci okruh ...svetlna civka z 20W statoru dava pri 6 voltech 15 W a serie dvou svetelnych z 30W zapalka dava 25 nebo 30W (myslim ze kdyz jsou to dve 15W v serii tak by to melo davat 30W ale ve vsech manualech se pise 25W ....mno...to bych nechal jine diskuzi..??? ).....kazdopadne zapalovaci pol ti nepomuze ....spis se podivej jestli mas vsechno spravne zapojeny a jestli nemas vzadu silnou zarovku ..
Datum: 13. října 2008 16:42
 cuuus...potřebuju pomoc......je mi teprv 14 let a nevím si rady se zapalováním...do svíčky mi nejde proud vůbec nevím jak je to možný....nevím jestli je to kondenzorem nebo cívkou...prostě nevímm tak bych chtěl poprosit jestli by mi někdo neporadil....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 20:54
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 A koukni se jestli nemas vytazenej kabel z indučky!
Datum: 12. října 2008 20:54
 zevšeho nejdřív se podiv jestli máš všechno správně zapojený( cívku fajfku a v motoru na magnetu...
Datum: 12. října 2008 19:47
 čau chlapci, tak sem byl na helfštýně... nic moc... minulej rok jich tam bylo vic ale aj tak se dalo na co koukat  příští rok tam pojedu i já se svým fíkem... cestou tam sm byl naštvane jak cip, páč mi to vubec nejelo, cestou zpatky, kdyby se kámošovi nepokazil zase rychlopal na 21 tak bych ani nepřišel na to  že mám povoleny kolínko na karbci  pak to jelo v pohodě a aj sem mu stihal... ale beztak to někde fouka, přez zimu to necham dat na vybrus + necham zarovnat hlavu a valec páč je to tam nějak čudné... jinak kupil sem si zapalko na 555 a musim řict, že ten magnet, co v tom byl, má drážku.... a v té drážce je vačka do teď sem tu vačku musel pořádně dotahovat aby se nehebala... jinak to magneto má v sobě dvě díry, to co mám namontovany, má v sobě 4 kolíčky, a je nejakej rozdil mezi magnete z 550, 550, 05, 20, 21, 23??? a když teda ta vačka bude držet na ty zarážce, tak se mi to bude i líp štelovat??? (doteď se mi povolovala vačka, takže to bylo blby na dolaďování) THX
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 18:27
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Nejlepsi co na zapalovani muze byt je starej tetrachlorovej hasicak(myslim ze uz se to nevyrabi)...Sice to smrdi jak zmoklej pes ale ucinek je perfektni!!!Do minuty se to vsechno vypari a zapalko zustane jako novy...
Datum: 12. října 2008 18:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak rozdil mezi nima jistej je...jinak vetsinou u ty vacky zadnej kolicek neni, je tam prave kvuli tomu aby se nehejbala ale jinak je tam naprd...treba gdyz ti nevychazi porad predstih a vic do ty strany uz to magneto nemuzes zatocit tak se prenastavuje vacka, ttochu se sibne a je to...
Datum: 12. října 2008 18:23
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 no většinu věcí na motorce čisti benzínem , ten se mně několikrát osvědčil!! akorát je blbý že ti může nechtic chytnout ... ale když benzínem otřeš nějaký místo tak do minuty je to suchý
Datum: 12. října 2008 17:59
 a dalsi vec, když je to zapalko zašpiněný jak jettel, čím ho očistit? nejakym odmaštovadelm to staci?
Datum: 12. října 2008 17:56
Jméno: Dejvid
IP: uživatel3680
 Zdar mohl by mě někdo popsat jak je udělaná elektrika na jawa 50???prosím podrobněji \r\nDěkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:12
 cau draku jestli budes chtit tak mi pisni na emali a ja ti to vysvetlim uplne do mrte  a nebo na icq 460615035 zdarec
Datum: 12. října 2008 14:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čaau....... chci se zeptat, jak docilim toho, aby mi moje čz125 dobíjela i při nižších otáčkách?Ted mi dobijí, ale až dost vysoko, tak jestli pomuže třeba vyměnit uhlíky(ted maj tak 12mm) nebo co zkusit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo jo určitě protože je tam nový krabicový relé
Datum: 11. října 2008 20:35
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a co regulátor dobíjení je v pořádku?
Datum: 11. října 2008 20:12
 zdar jaká nejlepší svíčka je do stadionu s11
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 14:01
Jméno: David
IP: uživatel2802
 Určitě N14(y)C. Je studená a motor se tolik nepřehřívá. Chytá nádherně i za mrazu.
Datum: 11. října 2008 14:01
 Já bych se chtel zeptat přestali me fungovat na fechtlovi dalkové světla i pření i zadní a drátky jsou zapojeny všechny tam kde mají byt vubec to nechápe a a žárovkou to taky nebude!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 20:07
Jméno: Richard
IP: uživatel4167
 Hj dík za odpovedi dnesak sem to prošmátlal a byl tam fajt blby kontak ale až jak to vede k zadnímu svetlu všechno je ok už to funguje!!
Datum: 10. října 2008 20:07
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 nejspis mas nekde ten drat prerusenej nebo ve vypinaci jak je ve svetle tak tam to mas zaoxidovany jedno z toho urco!
Datum: 10. října 2008 16:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zkus to rozpojit a parkrat ty kontakty pretehnout po smirglu
Datum: 09. října 2008 22:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a co zaoxidovany kontakty?
Datum: 09. října 2008 22:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak zbývají jen cývky.
Datum: 09. října 2008 21:04
 Zdar fichtlaři mám docela dost vážnej problém do fajfky mi de proud ale svíčka nehází vyměnil sem kondík ají indučku ale nic nepomohlo nevíte co stím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 10:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel3974
 Fakt díky pud zkusit vyčistit pořádně kladívko a uvidíme..
Datum: 10. října 2008 10:46
 to ne svíčky sem taky měnil aj fajfku spíš to bude ím kladívkem ale nevim co.
Datum: 10. října 2008 10:39
 hele.. skus kladívka.. neim proč, ale taky mi to dělalo.. vočisti je smirkem... ale já to měl jednou tak debylně posraný, že na jední straně kladívek byla pecka maličká, a v druhý zas dirka, takže sem vo tom nevěděl, a tu dirku sem neměl čim vyčistit, a přes ni šel zrovna ten proud.. tak sem to pak přejel pilníkem, a je to OK.. tak čus..
Datum: 09. října 2008 20:36
Jméno: jura
IP: uživatel4280
 skus dát novou fajku a novou svíčku mělo by to šlapat
Datum: 09. října 2008 20:09
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jo to je jasny , když to ve faji kope tak je to jasně svička . Ale musiš ju dat koncem napřiklad na hlavu valce aby hazela když je vytažená!!!
Datum: 09. října 2008 20:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zkus vymenit sivcku treba to dela ona
Datum: 09. října 2008 19:43
 ají přestich a odtrh mám dobře!
Datum: 09. října 2008 19:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau kluci.......mam čz 125 a potřebuju tam dát z čz175.....když sem je poměřoval šuplerou tak sou jak vnější průměr, tak vnitří průměr cívek uplně stejný, ale když do toho motoru dam to z té 175 tak zaprví tam jde oproti tomu druhýmu hůř dát a hlavně pak dře rotor o cívky.....co s tim??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 20:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nee.......rotor v žádnym případě nehází.....a když sem to měřil s tim zapalkem co tam bylo, tak to, co dře má oproti němu ještě dvě desetiny větší
vůli......
Datum: 10. října 2008 20:13
 to je nějaký divný, seš si jistej že tam dobře sednul? Neháže ti rotor?
Datum: 10. října 2008 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no právě když je to zapalování i dotažený šroubama tak to dře ještě víc......prostě to bude nejspíš jakoby čejdrem nebo jak to říct a nesedí to tam správně........tak mam asi smůlu a budu musetsehnat jiný
Datum: 10. října 2008 18:26
 zapalování je naprosto stejný, napadá mě jen jestli si to špatně nenasadil nebo jestli si neměl povolený šrouby...
Datum: 10. října 2008 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejsem blb....na desetiny milimetru je to stejné a hlavně je to stejný typ zapalování, takže jde o to, že to asi nebude přímo vycentrované, tak sem se chtěl zeptat, jestli s tim nemá někdo zkušenost, popřípadě jak ten problem vyřešil....
Datum: 10. října 2008 10:31
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 sice nenapsals co chceš ale pochopil sem že asi chceš dat zapalko ze 175 na 125 ne ?? mno když to tam nejde tak to asi stejné rozměry nemá  - tu 125 nemám tak nwm - snad ti někdo poradí
Datum: 09. října 2008 17:38
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 Cau mam cz 175/487 a kdyz jedu se zaplyma svetlama tak mi pritom slabe sviti kontrolka dobijeni, cim vic spotrebicu je zapojenych (blinkry,klakson) tím víc se ta kontrolka rozsvítí. Je to normalni? mam podezreni za to je uz stara baterka destliky tam mám dost a včera sem ju dobil...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel4276
 hele by the way,nemas tam silny zarovky?? kdyz jsem mel v peraku ve predu 35W zarovku tak dobijel jen za jizdy a blbe....od ty doby co sem tam dal 25W tak je klidne a na volnobeh se svetlama se mi rucicka ampermetru klepe kolem nuly a kdyz pridam tak jde krasne do plusu (dobiji) ....ale pokud mas v poradku dobijeni tak bez svetel na volnobeh musi dobijet,aspon 1A ...
Datum: 09. října 2008 14:47
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 tj, nejsem blb to vim  ale nevim jestli je u tehle motorek normalni ze pri zapnutych svetlech to spatne dobiji
Datum: 09. října 2008 13:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dobijí to, když je kontrolka zhaslá......tudíž je logický, že čim víc spotřebičů zapneš, tim men ti to dobijí
Datum: 09. října 2008 11:24
 čau chlapci... hodně tady čtu, že vám to špatně startuje za studena nebo za tepla... jaktože tedy já s 555 to nastartuju s jakoukoliv svíčkou jakoukoliv tepelnou hodnotou??? jedinej problem za studena je ten, že než se do válce dostane směěs, tak to trva nějakou dobu, a za tepla je ten problem, že mi prokluzuje spojka, ale když neprokluzuje chytna hned, to samo za studena, když je tam už jen trocha benzinu, tak to chytne hned... jo a nenvite kdebych mohl sehnat ten závrtnej šroub (šteft co drzi valec a hlavu pohormadě) páč se to SAMO  nějak urvalo  myslím někde v olomouci THX v mototechne me ta baba protivna zas vyhnala, že to už tam nemeli sto let
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 21:12
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 Mne chyta fichtl na prvni roztlaceni  ..a to i za studena i za tepla
Datum: 09. října 2008 21:12
 me zastudena napoprvy kdyz nacupuju , za tepla tak napotreti ....
Datum: 09. října 2008 19:37
 mě startuje fík cca na 5. našlápnutí za studena (a to neprotáčim s vypnutym zapalovánim) a když je ohřátej tak kdykoli na 2. až 3. šlápnutí ať je vlažnej motor nebo sem na něm jel půl hodiny...
Datum: 09. října 2008 18:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mno ty svorníky když nemužeš sehnat origo jiný tak je nejjednodužší a nejlepší si koupit závitnou tyč.... já sem si tak dělal svorníky na ČZ 125 a 1m osmičky mě stál myslim že kolem 15Kč(nepozinkovaná, pozink stála o maličko víc)..........jediná zanedbatelná nevýhoda je ta, že máš závit po celem svorníku, což je vcelku jedo......
Datum: 09. října 2008 10:49
Jméno: standa
IP: uživatel3304
 Sesa tu ty stefty ma ...jinak me Parez,Perak a i fichtl taky startuji jak za studena,tak za tepla ...jen toho fichtla musim obcas strcit kdyz je varici treba po pul hodine jizdy na chatu ...
Datum: 08. října 2008 21:57
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 jo jinak u nas v nototechne ty stefty maj...
Datum: 08. října 2008 21:48
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 hh mě jawa 555 startuje taky jak za studena tak za tepla a smes mi natejka rychle. Jinak spojku mam menenou a jez fakt paradne jel sem s ni prez 60km/h
Datum: 08. října 2008 21:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v nouzovym pripade sroub, uriznes mu hlavicku, prejedes ho matkou tam a zpatky aby se srovnal zavit na konci, pak nejaky lepidlo na 1. polovinu zavitu a tu tam namontujes lehce do valce...pockas az tam bude trichu drzet a muzes na to utahovat cokoliv...
Datum: 08. října 2008 21:47
 nebo si sežeň závitovou tyč, mají ji v každém lepším železářství nebo hobby márketu a ještě ti zůstane napříště kdyby se to zase samo  nějak urvalo
Datum: 08. října 2008 20:18
Jméno: DeDa
IP: uživatel1085
 ty šteftžy si udělej sám.. sežen si kulatinu(železnou tyčku) a udělej si natom pomocí závitného očka závit a máš to hotové..
Datum: 08. října 2008 20:07
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Mě zase fichtl chytá za studena na první našlápnutí a když se ohřeje tak jedině na roztlačení.
Datum: 08. října 2008 19:59
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 možu dat světelnou civku misto zapalovací ? mam doma 5 světelnych a ani jednu zapalovací.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 14:47
Jméno: samton
IP: uživatel3264
 kravina ty cívky sou všwhny sejný já jezdim na světelný a když chci aby to jelo kurva dobře tak tam dám ještě druhou
Datum: 15. října 2008 14:47
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jj dik chapu to
Datum: 08. října 2008 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel3304
 ne....nebude to hazet jiskru a kdyz uz by to nahodou hazelo tak bude strasne slaba a nechytne to na ni ...ver mi....kdysi sem to taky zkousel .... ty svetelny civky maji malo zavitu a neni z nich tolik napeti jako ze zapalovací... nekdy by to mozna vysvetlil lip,ja nevim jak to podat lip....proste to nejde....
Datum: 08. října 2008 16:50
 nemůžeš, neutáhla by to
Datum: 08. října 2008 16:48
|



|