Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: toreto801
IP: uživatel11876
 nazdar hoši jakou by ste mi doporučili svíčku BRISK do pionýra? 14 nebo 15? nedke sem slysel ze s 15 se to v lete prehriva, ale zase nekdo jinej mi rikal ze se 14 to nespaluje kloudne a ze ji budu mit celou cernou od oleje a karbonu....co je na tom pravdy? co by ste dali vi? diky za radu, jinak se jedna o jawu 23 v létě....diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 17:23
 Oboje.
Datum: 27. června 2011 17:23
 Brisk N15C nebo si kup DENSO
Datum: 27. června 2011 16:27
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 To uz si tu jednou psal ne tak o co ti de? Podobnejch postu je tu milion tak bud to neres a nech tam co tam mas a nebo si je nakup a vyzkousej
Datum: 27. června 2011 16:20
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hele nevadí když mam v jednom blinkru 21W žárovku a v druhym 15W? Nekurví to přerušovač?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:07
 Ničemu to nevadí. Taky to tak mám.
Datum: 27. června 2011 14:07
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 brisk N14, N15 nebo N17 ? diky za rady, mysli ted na leto, chtel sem dat N14 ale nevim jestli bude dobře spalovat, co myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 12:27
 musis zkouset- me na 14 za tepla prestaval dobre jet - takze jezdim na 15
Datum: 27. června 2011 12:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dej tam na léto N14, spalovat bude dobře. Já mám na léto N15, ale každýmu pinckovi chutná něco jinýho...
Datum: 27. června 2011 7:32
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 Cau kluci potřebuju help. Zapojil jsem si na Mustangu klakson troubil vše jak má pak to chci přidělat na pevno abych mohl vrátit světlo a jezdit. ale jak sem to připájil už netroubil zkoušel jsem to odpájit a udělat tak jak to bylo když to troubilo ale pořád nic. Jak je ten šroubek uprostřed klaksonu tak ta tyčka byla už plně na tom klaksonu tak jestli to nemá být jinak nastavené dál od toho nebo blíž. A jestli sem tím ten klakson nezníčil a teď nejde jestli sem mu nedal moc záhul a on to nevydržel díky moc Lukáš.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 1:47
 S klaksonem jsem se dneska drbal taky celé dopoledne a dělalo mi to to samé, co tobě. Jeden problém byl v tom přepínači na světla, špatně to chytalo zem, stačilo to jenom vyčisti, druhý problém byl ve špatně zapojeném spínači na světla, který jsem musel zapojit správně a vyměnit za nový a nakonec jsem zjistil, že to má za sebou i klakson, tak jsem si sehnal od kámoše sice starý, ale funkční. Jinak ten šroubek má být až na tom vnitřku, ale spíš bych hledal problém v zapojení, špatném drátu, nebo možná taky vadný klakson. Kdyžtak napiš, jestli byla chyba někde v tom samém, jak jsem měl já
Datum: 26. června 2011 1:47
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 cau draci, jakou svicku by ste mi doporučili do pincka? ja znat rozdil třeba mezi BRIS a NGK nebo DENSO ? jestli jo, tak v čem se to projevuje? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:56
Jméno: misut21
IP: uživatel2336
 ja bych se na nake cyci svicky mohl udelat neco velkeho hnedeho nejlepsi jsou brisky na ty jezdil i muj deda tak jńa ni jezdim aj ja syce ju asy za taden uvarim protoze beru kazdou kaluz co vidim sebou ale nezklamou mne mel jsem nakou specialni a ta nevydrzela ani blbou mokrou travu
Datum: 04. července 2011 21:56
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 N14, N15 nebo N17 ?
Datum: 26. června 2011 19:35
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Já si taky myslel že NGK je zázrak a jak ji uchalstáš je konec..Jako pincek ti pojede pomalu i na kus drátu já ať tam dám starou palku brisku tak to jede furt dobře.....
Datum: 26. června 2011 9:54
 rozdíl znát je, hlavně, když se ti to povede uchlastat, to přežije jenom Brisk.
Datum: 25. června 2011 22:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 všechny pincky jezdim na obyčejný brisky za 40kč a nikdy jsem neměl potřebu kupovat extra svíčky za 100Kč... brisky bohatě stačej!
Datum: 25. června 2011 20:56
Jméno: Fruper
IP: uživatel11669
 zajeť do moto obchodu a řekni jim nějakou svíčku do pincka já jsem koupil v olomouci svíčku BRISK
Datum: 25. června 2011 20:46
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 Cau draci potřebuju help. Zapojil jsem si na Mustangu klakson troubil vše jak má pak to chci přidělat na pevno abych mohl vrátit světlo a jezdit. ale jak sem to připájil už netroubil zkoušel jsem to odpájit a udělat tak jak to bylo když to troubilo ale pořád nic. Jak je ten šroubek uprostřed klaksonu tak ta tyčka byla už plně na tom klaksonu tak jestli to nemá být jinak nastavené dál od toho nebo blíž. A jestli sem tím ten klakson nezníčil a teď nejde jestli sem mu nedal moc záhul a on to nevydržel díky moc Lukáš.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 0:19
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Tak jako měl by ti troubit i se světlama sice míň ale měl, myslel jsem to jen na ladění....Ale zkus ho ještě poštelovat myslím si že tím že si ho uplně dotáhl to nebude to už jsem udělal taky a chodí  Musíš štelovat no to je prostě celej fichtl ladit ladit a ladit
Datum: 26. června 2011 0:19
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 To se ti řekne z vypnutýma světlama mám to nějak propojený že to svítí když mám spínač rovně i když je zaplí na světla nevim jak to kdo udělal...
Datum: 25. června 2011 19:37
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar...Hele normálně bych to přidělal, ale ujistil bych se že kabely jsou stoprocentně zapojené a našlápl bych motor a točil šroubkem na klaksonu, musíš pmalu a s citem a s vypnutýma světlama páč berou proud tak abys to lip poznal...Mě taky tohle dělalo zaprví přerušenej drát a pak sem mezi tím srovnal volnoběh a už netroubil...
Datum: 25. června 2011 19:27
 ahoj draci mam problem s 12v přerušovačem na blinkry u jawy 350 jak mam motorku ve vyšich otačkach tak začne strašně rychle blikat a proste pak strašně blbne jak se dostanu na nižší tak blika normalne nwm co s tim nema se tam dat nejaky odpor? poradte mi prosim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 19:20
 no a nikdo nevite jak jinak se to da napravit?
Datum: 26. června 2011 19:20
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hele nevadí když mam v jednom blinkru 21W žárovku a v druhym 15W? Nekurví to ten přerušovač?
Datum: 26. června 2011 0:26
 přerušovač z felicie je skvělej - nezávislej na otáčkách
Datum: 25. června 2011 22:41
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 lidi cus da se pouzit stator z jawa 250 na jawu 175/356 ? jsou stejny ty statory?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 21:32
 nejsou ale pouzit se dají  na 175 bys mel mit origo 40 w zapalko a na 250 je 45w myslim
Datum: 24. června 2011 21:32
Jméno: sdg
IP: uživatel11925
 nesjou
Datum: 24. června 2011 20:12
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 Zdarec chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zapalování FIRI na jawě 250?? Zajmalo by mě jak to chytá a jak to jede a jak jste spokojený předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 22:53
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 ok diky moc asi si ho taky koupím
Datum: 27. června 2011 22:53
 Kámoš ho tam má a řiká že je docela dobrej. Chytá nejvíc na podruhý, když to dlouho stojí. A jede to dosti dobře...
Datum: 26. června 2011 19:04
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 cus draci, chci se zeptat ohledně předstihu, ta míra 1,6 mm má být když se klad´vka začínají rozdělovat nebo kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 14:02
 jo když rozepnou
Datum: 23. června 2011 14:02
Jméno: ČZ
IP: uživatel8652
 Zdravím vespolek, mám dotaz. Musí být u dvoucívkovýho relé dobíjení (ta velká hranatá krabička) taky ten drátový odpor na dynamu stejně jako je u jednovívkovýho relé? díky za odpověď, jestli někdo tušíte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 20:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neměl, pokud má to relé zespodu červenej váleček (rezistor), pak ho ze statoru vyřaď
Datum: 21. června 2011 20:38
 nemusi
Datum: 21. června 2011 19:02
 Čáu chlapy. Potřeboval bych od vás radu, včera jsem dojel z projížďky a že pujdu zaparkovat mašinu, je to jawa 250/353. Myslel jsem že mám vyřazeno ale neměl jsem tak jak jsem pustil spojku tak to skočilo a chciplo to, tak jsem znova našlápnul a nechce zhasnout kontrolka dobijeni, tak jsem se mrknul na relátko a ono nesepíná ani jedna cívka prostě nic akorát když tu jednu teda přitlačim tak tam pak drží ale jak přidám plnej plyn tak stejně zase rozepne a svítí dobíjení, kostry jsem kontroloval a nevidim tam žádnej problém, nemám tam pojistku u baterky, a zkoušel jsem jiny relátko a dělá to to stejné. Kdybyste někdo věděl co by to mohlo být tak by to bylo fajn. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:46
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 jj nemáš zač tak ať jezdí
Datum: 22. června 2011 21:46
 Byl utrženej drátek z jednoho uhlíku dal jsem novej a všechno ok. Díky za pomoc.
Datum: 22. června 2011 17:34
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 CC tak co funguje to??
Datum: 22. června 2011 14:39
 No zkusim tam dat rovnou novy uhliky ktery mám doma. Elektrika je tam udělaná dva měsíce nová tak myslím že by tam snad drátek nemohl byt snad špatnej.
Datum: 21. června 2011 10:39
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 Zdarec mužou to bejt uhlíky zkus je trochu roztáhnout a když to nepomuže tak jedině vyměnit stator nebo rotor  .Ještě k těm pojistkám neměl jsem taky pojistku a koupil jsem si novou baterku a relátko a někde to šlo do skratu a baterka praskla ale relátko vydrželo tak bacha
Datum: 21. června 2011 6:58
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 cus draci chci se zeptat čim to muže byt že mi furt odchazi žarovky na babettě 210 (předni světlo), zadni světlo je v pohodě.. už 2x mi zkratovala žarovka na přednim světle jo a ještě mi zkratovala na osviceni tachometru, poradte mi někdo prosim,diky za rady a tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 10:41
Jméno: frigo
IP: uživatel11920
 dej dopředu a dozadu 12V žárovky a budeš mít klid
Datum: 21. června 2011 10:41
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 To je bohužel výrobní vada ale existuje nějaká kravina kterou se to dá spravit stojí to asi 250 Kč.
Datum: 20. června 2011 22:34
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 servus draci, jak nejlip nastavim předstih když nemam žádnou šupleru ani měrku a bez sundaní hlavi? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 21:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi takhle : koukneš okem a řekneš hmm hmm ještě kousek .. dobrý a je to
Datum: 20. června 2011 21:15
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 to pleteš odtrh s předstihem ne ?
Datum: 20. června 2011 18:19
 cus, odelej pravej kryt motoru a toč as budou kladivka na největším otevření tak tm musi bejt mezera 2mm ja mam 1,5mm a jede skvele
Datum: 20. června 2011 17:42
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 lidi potrebuju radu,jak mam zapojit kontrolku v nadrzi budiku na 175 356? je tam napsany ze z 51 to vede do spinacky na kontrolku a ze spinacky na 61 ,ale na spinacku je tam jen kolik N pokud se nemylim pls raduuu spechaa
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 20:45
Jméno: fdfdsf
IP: uživatel11904
 co je to 51 , 61 a N ?
Datum: 20. června 2011 20:45
Posl.aktualizace: 20. června 2011 9:47
Jméno: aaaa
IP: uživatel7249
 odpor sem odstrihl, z budiku na nadrzi ze svorky 51 mi to jde do svorkovnice dynama,z 61 svorky budiku to jde na 61 svorku dynama, + baterie kostra,- baterie jde na 30 do budiku nanadrzi,kladivka idnducka, 15 svorka budik na inducku, a 61 rele do svorkovnice dynama 61. 51 z rele jde na -baterky,m kostra,budici vnuti na svorku 61 rele ... mam + ukostreny rele MR7V P
Datum: 20. června 2011 9:47
Jméno: Sawo
IP: uživatel11908
 Zdravím pánové mám problém. Mám Mustanga a včera jsem jel domu a najednou mi chcípl a od té doby nic dneska jsem zkoušel co stím asi je sešteloval sem odtrh zkontroloval elektriku a nejelo to, poté sem vyměnil kondenzátor furt to neházelo jiskru a benzím tam normálně teče... Potom jsem měnil ješte indučku a fajfku kabel mezi indučkou a fajou a furt nic přepájel sem i kontakty na spínači a jiskra furt nikde pak jsem skusil dát prst do fajfky a pokopalo mě to fest a jiskru to nehodí a to uč sem tam měl 4 kondenzátor, 2 fajfku a 4 svíčku i NGK vážne netuším čím to může být..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 0:34
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 nepřerušuje kladívo - vybrat ocčistit popřípadě zkontrolovat kontakty na kladívku
Datum: 20. června 2011 0:34
 skus zapalovaci civku vymenit ale tim to asi nebude, jestli te to pokopalo
Datum: 19. června 2011 21:47
Jméno: Sawo
IP: uživatel11908
 předstih máám právě proto už nevím co dál už i kontakty sem vyměnil a vůůůbec nevím přitom už sem ho rozebral ze předu do zadu a naopak a vážně nevím co stím...  jestli to nějak nepujde tak jdu měnit kompletně elektřinu...
Datum: 19. června 2011 21:08
 Predstih si serid !!!
. pak jedine kontakt mezi fajfkou a svickou spatnej .?
Datum: 19. června 2011 20:47
 Lidi ahojte potreboval bych trosicku radu, koupil sme si dnes relatko 6v45w s + ukostrenim tohle http://www.jawadily.cz/Regulator-6V-45W--pol--elektronicky,2693.html a potreboval bych trosku pomoci se zapojenim na jawu 175/356.Motorka nedobiji a tak potrebuju vymenit relatko ale ten navod je v mizerne kvalite a za 2) nevim vubec jak to predelat z origo relatka na tohleto.. prosim kdo by byl tak laskavy a pomohl mi napsat jednotlive kroky co kde dat prosiiim  motorka mi stoji na dvore s vydelanym statorem a ja nevim co stiim
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 10:03
 zdar, hele uz to tu na pokecu ctu dlouho jako asi ti neumim pomoct. Ja jsem to ale zvladl a elektrice vubec nerozumim. proste jsem na to dobu cumel na ten planek - a taky na rozdleanej stator- ten staor proste musis rozebrat aby jsi to pochopil jak to tam je- i ty bakelitovy svorkovnice. Prosta ja na to cumel a pak jsm to pochopil ten planek. tady nedavno mel dotaz uzivatel aaaa tak jsem si zkopiroval co tam mel a myslim ze to ma dobre a pomuze ti to "odpor sem odstrihl, z budiku na nadrzi ze svorky 51 mi to jde do svorkovnice dynama,z 61 svorky budiku to jde na 61 svorku dynama, + baterie kostra,- baterie jde na 30 do budiku nanadrzi,kladivka idnducka, 15 svorka budik na inducku, a 61 rele do svorkovnice dynama 61. 51 z rele jde na -baterky,m kostra,budici vnuti na svorku 61 rele ... mam + ukostreny rele MR7V P" JINAK JESTLI TO MAS TAKTO NEJAKO ZAPOJENY, TAK JESTE JESTLI MAS VYCISTENY ZBERAC NA ROTORU A PLUS NEMAS SPATNY ROTOR? ZKUS HO PROMERIT
Datum: 21. června 2011 10:03
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 čau, kdo dělá renovace zapalování? hledám a nic moc nenachazim
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 11:43
Jméno: lubi44
IP: uživatel11914
 renovace je oprava bez přidání nových dílů, repase je změna stavu ve prospěch zmodernizování, tak mě to aspon vyhodil google, co se týče proměření to zvládnu, s tím problém nemám ale v tom stavu jaký ho mám já je mi to prd platné, stejně nepomůžeš tak proč to tu řešíme
Datum: 20. června 2011 11:43
 ono renovace a repase jsou 2 uplně jiné věci tak jaké slovíčkaření? nedokážeš snad proměřit odpor vynutí a změřit jestli neni zkrat na kostru?
Datum: 19. června 2011 22:19
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 myslím že je irelevantní tady slovíčkařit, děkuji, jěště že tu jsou odborníci co umí poradit
Datum: 19. června 2011 19:57
 to co popisuješ neni renovace, ale repase  .... pokud nejsi nemehlo tak to uděláš i sám
Datum: 19. června 2011 15:29
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 rozebrání do šroubku,vyčištění seřízení regulatoru a spětná motnáž s proměřením zda vše plape jak má, vyměnit kondík nebo uhlíky ještě umím
Datum: 19. června 2011 14:53
Jméno: nydng
IP: uživatel6546
 co tím mysliš renovace?mysliíš tím? novy kondenzator?zapalovací poly a nove klavívko?
Datum: 19. června 2011 14:29
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 Lidi ahojte potreboval bych trosicku radu, koupil sme si dnes relatko 6v45w s + ukostrenim tohle http://www.jawadily.cz/Regulator-6V-45W--pol--elektronicky,2693.html a potreboval bych trosku pomoci se zapojenim na jawu 175/356,bez svetel. A borec z mototechny rikal cosi o vyrazeni odporu... jakeho?... nechce m ito vubec dobijet tak sem kupil novy, a to stary ma kruply ten plast a delaval nekdy bordeel .Diky vsem za rady ohledne zapojeni misto puvodniho
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 23:08
Jméno: hh
IP: uživatel11899
 jedná se jakejsi váleček uvnitř statoru mezi cívkama, stačí odpojit a dva zbylé dráty po něm spojit.. ale dělal bych to jen kdyby to bylo výslovně psaný v návodu... zapojení relé je furt stejný, ať už se světly nebo ne
Datum: 17. června 2011 23:08
|



|