slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: toreto801      IP: uživatel11876    
nazdar hoši jakou by ste mi doporučili svíčku BRISK do pionýra? 14 nebo 15? nedke sem slysel ze s 15 se to v lete prehriva, ale zase nekdo jinej mi rikal ze se 14 to nespaluje kloudne a ze ji budu mit celou cernou od oleje a karbonu....co je na tom pravdy? co by ste dali vi? diky za radu, jinak se jedna o jawu 23 v létě....diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oboje.
 
 
Datum: 27. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk N15C nebo si kup DENSO
 
 
Datum: 27. června 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
To uz si tu jednou psal ne tak o co ti de? Podobnejch postu je tu milion tak bud to neres a nech tam co tam mas a nebo si je nakup a vyzkousej
 
 
Datum: 27. června 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Hele nevadí když mam v jednom blinkru 21W žárovku a v druhym 15W? Nekurví to přerušovač? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ničemu to nevadí. Taky to tak mám.
 
 
Datum: 27. června 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
brisk N14, N15 nebo N17 ? diky za rady, mysli ted na leto, chtel sem dat N14 ale nevim jestli bude dobře spalovat, co myslite? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis zkouset- me na 14 za tepla prestaval dobre jet - takze jezdim na 15
 
 
Datum: 27. června 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dej tam na léto N14, spalovat bude dobře. Já mám na léto N15, ale každýmu pinckovi chutná něco jinýho...:-)
 
 
Datum: 27. června 2011 7:32
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
Cau kluci potřebuju help. Zapojil jsem si na Mustangu klakson troubil vše jak má pak to chci přidělat na pevno abych mohl vrátit světlo a jezdit. ale jak sem to připájil už netroubil zkoušel jsem to odpájit a udělat tak jak to bylo když to troubilo ale pořád nic. Jak je ten šroubek uprostřed klaksonu tak ta tyčka byla už plně na tom klaksonu tak jestli to nemá být jinak nastavené dál od toho nebo blíž. A jestli sem tím ten klakson nezníčil a teď nejde jestli sem mu nedal moc záhul a on to nevydržel díky moc Lukáš. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 1:47
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S klaksonem jsem se dneska drbal taky celé dopoledne a dělalo mi to to samé, co tobě. Jeden problém byl v tom přepínači na světla, špatně to chytalo zem, stačilo to jenom vyčisti, druhý problém byl ve špatně zapojeném spínači na světla, který jsem musel zapojit správně a vyměnit za nový a nakonec jsem zjistil, že to má za sebou i klakson, tak jsem si sehnal od kámoše sice starý, ale funkční. Jinak ten šroubek má být až na tom vnitřku, ale spíš bych hledal problém v zapojení, špatném drátu, nebo možná taky vadný klakson. Kdyžtak napiš, jestli byla chyba někde v tom samém, jak jsem měl já ;-)
 
 
Datum: 26. června 2011 1:47
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
cau draci, jakou svicku by ste mi doporučili do pincka? ja znat rozdil třeba mezi BRIS a NGK nebo DENSO ? jestli jo, tak v čem se to projevuje? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: misut21      IP: uživatel2336    
ja bych se na nake cyci svicky mohl udelat neco velkeho hnedeho nejlepsi jsou brisky na ty jezdil i muj deda tak jńa ni jezdim aj ja syce ju asy za taden uvarim protoze beru kazdou kaluz co vidim sebou ale nezklamou mne mel jsem nakou specialni a ta nevydrzela ani blbou mokrou travu :-D
 
 
Datum: 04. července 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
N14, N15 nebo N17 ?
 
 
Datum: 26. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9806    
Já si taky myslel že NGK je zázrak a jak ji uchalstáš je konec..Jako pincek ti pojede pomalu i na kus drátu já ať tam dám starou palku brisku tak to jede furt dobře.....
 
 
Datum: 26. června 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdíl znát je, hlavně, když se ti to povede uchlastat, to přežije jenom Brisk.
 
 
Datum: 25. června 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechny pincky jezdim na obyčejný brisky za 40kč a nikdy jsem neměl potřebu kupovat extra svíčky za 100Kč... brisky bohatě stačej!
 
 
Datum: 25. června 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Fruper      IP: uživatel11669    
zajeť do moto obchodu a řekni jim nějakou svíčku do pincka já jsem koupil v olomouci svíčku BRISK
 
 
Datum: 25. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
Cau draci potřebuju help. Zapojil jsem si na Mustangu klakson troubil vše jak má pak to chci přidělat na pevno abych mohl vrátit světlo a jezdit. ale jak sem to připájil už netroubil zkoušel jsem to odpájit a udělat tak jak to bylo když to troubilo ale pořád nic. Jak je ten šroubek uprostřed klaksonu tak ta tyčka byla už plně na tom klaksonu tak jestli to nemá být jinak nastavené dál od toho nebo blíž. A jestli sem tím ten klakson nezníčil a teď nejde jestli sem mu nedal moc záhul a on to nevydržel díky moc Lukáš. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9806    
Tak jako měl by ti troubit i se světlama sice míň ale měl, myslel jsem to jen na ladění....Ale zkus ho ještě poštelovat myslím si že tím že si ho uplně dotáhl to nebude to už jsem udělal taky a chodí ;-) Musíš štelovat no to je prostě celej fichtl ladit ladit a ladit :-D
 
 
Datum: 26. června 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
To se ti řekne z vypnutýma světlama mám to nějak propojený že to svítí když mám spínač rovně i když je zaplí na světla nevim jak to kdo udělal...
 
 
Datum: 25. června 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9806    
Zdar...Hele normálně bych to přidělal, ale ujistil bych se že kabely jsou stoprocentně zapojené a našlápl bych motor a točil šroubkem na klaksonu, musíš pmalu a s citem a s vypnutýma světlama páč berou proud tak abys to lip poznal...Mě taky tohle dělalo zaprví přerušenej drát a pak sem mezi tím srovnal volnoběh a už netroubil...
 
 
Datum: 25. června 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mam problem s 12v přerušovačem na blinkry u jawy 350 jak mam motorku ve vyšich otačkach tak začne strašně rychle blikat a proste pak strašně blbne jak se dostanu na nižší tak blika normalne nwm co s tim nema se tam dat nejaky odpor? poradte mi prosim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a nikdo nevite jak jinak se to da napravit? :-)
 
 
Datum: 26. června 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Hele nevadí když mam v jednom blinkru 21W žárovku a v druhym 15W? Nekurví to ten přerušovač?
 
 
Datum: 26. června 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přerušovač z felicie je skvělej - nezávislej na otáčkách ;-)
 
 
Datum: 25. června 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
lidi cus da se pouzit stator z jawa 250 na jawu 175/356 ? jsou stejny ty statory? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou ale pouzit se dají :-) na 175 bys mel mit origo 40 w zapalko a na 250 je 45w myslim
 
 
Datum: 24. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: sdg      IP: uživatel11925    
nesjou
 
 
Datum: 24. června 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
Zdarec chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zapalování FIRI na jawě 250?? Zajmalo by mě jak to chytá a jak to jede a jak jste spokojený předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
ok diky moc asi si ho taky koupím :-D
 
 
Datum: 27. června 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš ho tam má a řiká že je docela dobrej. Chytá nejvíc na podruhý, když to dlouho stojí. A jede to dosti dobře...
 
 
Datum: 26. června 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
cus draci, chci se zeptat ohledně předstihu, ta míra 1,6 mm má být když se klad´vka začínají rozdělovat nebo kde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo když rozepnou
 
 
Datum: 23. června 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: ČZ      IP: uživatel8652    
Zdravím vespolek, mám dotaz. Musí být u dvoucívkovýho relé dobíjení (ta velká hranatá krabička) taky ten drátový odpor na dynamu stejně jako je u jednovívkovýho relé? díky za odpověď, jestli někdo tušíte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
neměl, pokud má to relé zespodu červenej váleček (rezistor), pak ho ze statoru vyřaď
 
 
Datum: 21. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusi
 
 
Datum: 21. června 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čáu chlapy. Potřeboval bych od vás radu, včera jsem dojel z projížďky a že pujdu zaparkovat mašinu, je to jawa 250/353. Myslel jsem že mám vyřazeno ale neměl jsem tak jak jsem pustil spojku tak to skočilo a chciplo to, tak jsem znova našlápnul a nechce zhasnout kontrolka dobijeni, tak jsem se mrknul na relátko a ono nesepíná ani jedna cívka prostě nic akorát když tu jednu teda přitlačim tak tam pak drží ale jak přidám plnej plyn tak stejně zase rozepne a svítí dobíjení, kostry jsem kontroloval a nevidim tam žádnej problém, nemám tam pojistku u baterky, a zkoušel jsem jiny relátko a dělá to to stejné. Kdybyste někdo věděl co by to mohlo být tak by to bylo fajn. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
jj nemáš zač tak ať jezdí :-D
 
 
Datum: 22. června 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byl utrženej drátek z jednoho uhlíku dal jsem novej a všechno ok. Díky za pomoc. :-)
 
 
Datum: 22. června 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
CC tak co funguje to??
 
 
Datum: 22. června 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zkusim tam dat rovnou novy uhliky ktery mám doma. Elektrika je tam udělaná dva měsíce nová tak myslím že by tam snad drátek nemohl byt snad špatnej.
 
 
Datum: 21. června 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
Zdarec mužou to bejt uhlíky zkus je trochu roztáhnout a když to nepomuže tak jedině vyměnit stator nebo rotor :-(.Ještě k těm pojistkám neměl jsem taky pojistku a koupil jsem si novou baterku a relátko a někde to šlo do skratu a baterka praskla ale relátko vydrželo tak bacha :-D
 
 
Datum: 21. června 2011 6:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
cus draci chci se zeptat čim to muže byt že mi furt odchazi žarovky na babettě 210 (předni světlo), zadni světlo je v pohodě.. už 2x mi zkratovala žarovka na přednim světle jo a ještě mi zkratovala na osviceni tachometru, poradte mi někdo prosim,diky za rady a tipy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: frigo      IP: uživatel11920    
dej dopředu a dozadu 12V žárovky a budeš mít klid
 
 
Datum: 21. června 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
To je bohužel výrobní vada ale existuje nějaká kravina kterou se to dá spravit stojí to asi 250 Kč.
 
 
Datum: 20. června 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
servus draci, jak nejlip nastavim předstih když nemam žádnou šupleru ani měrku a bez sundaní hlavi? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
asi takhle : koukneš okem a řekneš hmm hmm ještě kousek .. dobrý a je to
 
 
Datum: 20. června 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: jm      IP: uživatel9645    
to pleteš odtrh s předstihem ne ?
 
 
Datum: 20. června 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: lukisek      E-mail:      IP: uživatel11821    
cus, odelej pravej kryt motoru a toč as budou kladivka na největším otevření tak tm musi bejt mezera 2mm ja mam 1,5mm a jede skvele
 
 
Datum: 20. června 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
lidi potrebuju radu,jak mam zapojit kontrolku v nadrzi budiku na 175 356? je tam napsany ze z 51 to vede do spinacky na kontrolku a ze spinacky na 61 ,ale na spinacku je tam jen kolik N pokud se nemylim pls raduuu spechaa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: fdfdsf      IP: uživatel11904    
co je to 51 , 61 a N ?
 
 
Datum: 20. června 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: aaaa      E-mail:      IP: uživatel7249    
cus,nasel by se nekdo kdo by mi pomohl se zapojenim ?? stare rele sem zdemontoval a zustala mi tam svorkovnice 51,61,1A,1B... co dal se zapojenim? snazil sem se to zapojit ale nefaka to!! http://radar-dilna.ic.cz/obrazky/reg_AEV_5.jpg (jawa 175/356) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: aaaa      IP: uživatel7249    
odpor sem odstrihl, z budiku na nadrzi ze svorky 51 mi to jde do svorkovnice dynama,z 61 svorky budiku to jde na 61 svorku dynama, + baterie kostra,- baterie jde na 30 do budiku nanadrzi,kladivka idnducka, 15 svorka budik na inducku, a 61 rele do svorkovnice dynama 61. 51 z rele jde na -baterky,m kostra,budici vnuti na svorku 61 rele ... mam + ukostreny rele MR7V P
 
 
Datum: 20. června 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: Sawo      IP: uživatel11908    
Zdravím pánové mám problém. Mám Mustanga a včera jsem jel domu a najednou mi chcípl a od té doby nic dneska jsem zkoušel co stím asi je sešteloval sem odtrh zkontroloval elektriku a nejelo to, poté sem vyměnil kondenzátor furt to neházelo jiskru a benzím tam normálně teče... Potom jsem měnil ješte indučku a fajfku kabel mezi indučkou a fajou a furt nic přepájel sem i kontakty na spínači a jiskra furt nikde pak jsem skusil dát prst do fajfky a pokopalo mě to fest a jiskru to nehodí a to uč sem tam měl 4 kondenzátor, 2 fajfku a 4 svíčku i NGK vážne netuším čím to může být.. :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
nepřerušuje kladívo - vybrat ocčistit popřípadě zkontrolovat kontakty na kladívku
 
 
Datum: 20. června 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus zapalovaci civku vymenit ale tim to asi nebude, jestli te to pokopalo
 
 
Datum: 19. června 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Sawo      IP: uživatel11908    
předstih máám právě proto už nevím co dál už i kontakty sem vyměnil a vůůůbec nevím přitom už sem ho rozebral ze předu do zadu a naopak a vážně nevím co stím... :-( jestli to nějak nepujde tak jdu měnit kompletně elektřinu... :-(
 
 
Datum: 19. června 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: bany125      E-mail:      IP: uživatel11904    
Predstih si serid !!! . pak jedine kontakt mezi fajfkou a svickou spatnej .? :-)
 
 
Datum: 19. června 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Libor232      E-mail:      IP: uživatel5546    
Lidi ahojte potreboval bych trosicku radu, koupil sme si dnes relatko 6v45w s + ukostrenim tohle http://www.jawadily.cz/Regulator-6V-45W--pol--elektronicky,2693.html a potreboval bych trosku pomoci se zapojenim na jawu 175/356.Motorka nedobiji a tak potrebuju vymenit relatko ale ten navod je v mizerne kvalite a za 2) nevim vubec jak to predelat z origo relatka na tohleto.. prosim kdo by byl tak laskavy a pomohl mi napsat jednotlive kroky co kde dat prosiiim:-( motorka mi stoji na dvore s vydelanym statorem a ja nevim co stiim:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, hele uz to tu na pokecu ctu dlouho jako asi ti neumim pomoct. Ja jsem to ale zvladl a elektrice vubec nerozumim. proste jsem na to dobu cumel na ten planek - a taky na rozdleanej stator- ten staor proste musis rozebrat aby jsi to pochopil jak to tam je- i ty bakelitovy svorkovnice. Prosta ja na to cumel a pak jsm to pochopil ten planek. tady nedavno mel dotaz uzivatel aaaa tak jsem si zkopiroval co tam mel a myslim ze to ma dobre a pomuze ti to "odpor sem odstrihl, z budiku na nadrzi ze svorky 51 mi to jde do svorkovnice dynama,z 61 svorky budiku to jde na 61 svorku dynama, + baterie kostra,- baterie jde na 30 do budiku nanadrzi,kladivka idnducka, 15 svorka budik na inducku, a 61 rele do svorkovnice dynama 61. 51 z rele jde na -baterky,m kostra,budici vnuti na svorku 61 rele ... mam + ukostreny rele MR7V P" JINAK JESTLI TO MAS TAKTO NEJAKO ZAPOJENY, TAK JESTE JESTLI MAS VYCISTENY ZBERAC NA ROTORU A PLUS NEMAS SPATNY ROTOR? ZKUS HO PROMERIT
 
 
Datum: 21. června 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: lubi44      IP: uživatel10792    
čau, kdo dělá renovace zapalování? hledám a nic moc nenachazim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: lubi44      IP: uživatel11914    
renovace je oprava bez přidání nových dílů, repase je změna stavu ve prospěch zmodernizování, tak mě to aspon vyhodil google, co se týče proměření to zvládnu, s tím problém nemám ale v tom stavu jaký ho mám já je mi to prd platné, stejně nepomůžeš tak proč to tu řešíme ;-)
 
 
Datum: 20. června 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono renovace a repase jsou 2 uplně jiné věci tak jaké slovíčkaření? nedokážeš snad proměřit odpor vynutí a změřit jestli neni zkrat na kostru?
 
 
Datum: 19. června 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: lubi44      IP: uživatel10792    
myslím že je irelevantní tady slovíčkařit, děkuji, jěště že tu jsou odborníci co umí poradit
 
 
Datum: 19. června 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to co popisuješ neni renovace, ale repase ;-) .... pokud nejsi nemehlo tak to uděláš i sám
 
 
Datum: 19. června 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: lubi44      IP: uživatel10792    
rozebrání do šroubku,vyčištění seřízení regulatoru a spětná motnáž s proměřením zda vše plape jak má, vyměnit kondík nebo uhlíky ještě umím
 
 
Datum: 19. června 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: nydng      IP: uživatel6546    
co tím mysliš renovace?mysliíš tím? novy kondenzator?zapalovací poly a nove klavívko?
 
 
Datum: 19. června 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
Lidi ahojte potreboval bych trosicku radu, koupil sme si dnes relatko 6v45w s + ukostrenim tohle http://www.jawadily.cz/Regulator-6V-45W--pol--elektronicky,2693.html a potreboval bych trosku pomoci se zapojenim na jawu 175/356,bez svetel. A borec z mototechny rikal cosi o vyrazeni odporu... jakeho?... nechce m ito vubec dobijet tak sem kupil novy, a to stary ma kruply ten plast a delaval nekdy bordeel .Diky vsem za rady ohledne zapojeni misto puvodniho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11899    
jedná se jakejsi váleček uvnitř statoru mezi cívkama, stačí odpojit a dva zbylé dráty po něm spojit.. ale dělal bych to jen kdyby to bylo výslovně psaný v návodu... zapojení relé je furt stejný, ať už se světly nebo ne
 
 
Datum: 17. června 2011 23:08
 
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 6:04:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu