Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 A rovnou i druhý problém. Co mám udělat s uhlíkama, když nedokáží dobíjet. Rotor by měl být v pohodě. Ještě potom zkusim jinej. Uhlíky jsou nové, mám NEPODLOŽENÉ pružiny uhlíků. Mám zkusit podložit ? Nebo jestli nevíte o někom, kdo by uměl převinout rotor. Mám zrovna ten 6V/75W.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 23:21
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 relé se samo od sebe nepoškodí.. nový uhlíky bych nezatracoval, já ty nový mam a za posledních 5000km jsem sundaval pravý víko jen proto, abych nezapomněl jak to tam vypadá.... Zatimco nový elektromechanický relé mě zklamalo, musel sem ho doseřizovat.. koukni na rotor za běhu, jestli tam uhlíky nejiskří, a jestli visí, zkus jiný, pokud budou viset taky, pak bych vyměnil šachty..
Datum: 19. února 2012 23:21
 To sice ne, ale nový prej stojí za hovno. Mám tam nový. Já nevím... Já sem jezdil pohoda, ale najednou ta mrcha přestala dobíjet. Koukal jsem, byl zajebanej komutátor dynama, tak sem si myslel, že uhlíky visí. Vzal sem to smirkem do leskla a na chvilku to pomohlo a ejhle... Už zas mi to trápí. Vadu bych viděl na rotor. nebo Relé. Dobijí jen při vysokých a to ještě ani nesmí být zaplé světlo, jinak zdechne. Relátko je ale nový. Leda by se poškodilo těmi jízdami teď v zimě...
Datum: 19. února 2012 23:09
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 a co zkusit jiný uhlíky, nejsou snad tak drahý a aspoň vyloučíš potencionální vadu v uhlících..
Datum: 19. února 2012 23:03
 Dobrej, poprosil bych o detailní vylíčení, zda je možné, aniž by se zničilo VAPE, koupit Dvouválcové a dát to na chvilku na Jednoválce. Popřípadě co je tam za problém. Mám ČZ 175/477 a poté mám v úmyslu to hodit na ČZ 250/471. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 20:29
Jméno: marlboro
IP: uživatel12345
 Připojit 2V Vape na 1V můžeš, jen musíš ukostřit volne VN kabel pro druhou svíčku. Regulátor zapoj přímo na baterku bez pojistky, hlavně - baterky na kostru. jak jí zapojíš opačně odpálíš regler
Datum: 20. února 2012 20:29
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 ne, to ti "jen" shoří pojistka (pokud jí tam máš), od toho tam je.. Nicméně to kostření zadního světla by chtělo vyřešit..
Datum: 19. února 2012 23:07
 No polaritu baterky jen tak nepřehodím. Ale často se mi stává, že se mi sem tam dotkne třeba + zadního světla s kostrou. To shoří také? Ne je to jen závislé na baterce?
Datum: 19. února 2012 23:00
 rozhodne,,, jedna vec se musi pamatovat,,,, a to na uzemeni u obou motorek,, lebo jak jednou se prehodi polarita baterky,,tak usmernovac za litr do sekundy shori,,pokud se jezda streka pravidelna,,tak vape nejen slape ale hlavne poradne sviti ,,coz neni pak moto jako bludicka ktera se snadno prehlidne
Datum: 19. února 2012 22:42
 Tak rotor je klasika 6V/75W. Tyto se montovali na Jawa 350/634. I je to na statoru napsáno JAWA 634. Takže? Co myslíte? Jít do toho? Zas mi totiž nedobíjí. A tak bych rovnou koupil i Vape. Lítám na ČZ jak zběsilej trasu Plzeň - Beroun
Datum: 19. února 2012 21:38
 jde to,,, pokud bude kuzel na klice stejny tak to muzes menit jak bata svocky jen pro druhej valec z inducky musis uzemnit tak kabel,,,,
Datum: 19. února 2012 21:18
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 čau draci,měl bych dotaz, mám fechtla 21, a když se rozjíždím tak než se to dostane aspon do půlky otáček takže cca 3000 ot./min. tak je to takové cukavé,místama jakoby to vynechalo,ale pořád jede,a jakmile to přesáhne těch 3000 otáček tak to vyletí krásně čistě do plných,hodím za dva a to samé... nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 17:44
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 super,díky,vyzkouším
Datum: 19. února 2012 17:44
 Zkus snížit hladinu plovákové komory,asi se ti v malých otáčkách pře-chlastává a dát jehlu na 2 drážku od hora
Datum: 19. února 2012 16:34
Jméno: jawa
IP: uživatel12547
 Skontrolovat řadně předstich a odtr !
Datum: 19. února 2012 16:34
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Ahoj dneska jsem si dál na na jawu 21 vysoce svítící led diody,ale záse mě to d´ivný,kyž se jen dotknu startovací páky,tak mě ledky svítí aji docela dost,ale přední světlo na tlumení/dalkoví nesvítí fubec ani neblikně,ledky májí pří odpor do 12v dával mě elektrikář myslíte,žě mě se ledky nespálí dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 14:37
 mě svítí ledky i bez usměrnění, mám na nich 6V odpor... podrobnosti nevím nevyznám se v tom...
Datum: 19. února 2012 14:37
 Tak poradím ti že modré tam nedávaj ak chceš legálne jazdiť na fichtlovi, biele môžeš. Ak je to naozaj tak zapojené ako vravíš, tak ti to svietiť nebude, fichtl vyrába striedavé napätie ~, no ledky sú na jednosmerné preto ti nesvietia. Potrebuješ usmerňovač alebo baterku. Teda z cievky alternátora pripojiť na svorku usmerňovača ~. Na kostru - a + na anódu ledky, katódu ledky potom niekde na kostru. Ak to chceš z baterky, tak ju môžeš aj nemusíš dobíjať, tam treba stabilizátor 6V alebo 12V alebo regulátor. Je toho viac čo ti treba ktomu aby to bolo dobre a vyzeralo to k svetu.
Datum: 19. února 2012 13:21
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 19. února 2012 11:40
 Nazdar, zapájal si ich cez usmernovač a šťava ide z alternátora? alebo máš v zapojení baterku? Každá farba ledky má iný odpor, napr. zelená ma asi najväčší, odmeral som keď som vyberal pre zosilovač. Zapojil si ich správne? Na Anodu + a Katódu -. Na ledke je rovná plocha Katóda keď sa naňu pozrieš zhora. Máš z lediek urobené predné svetlo? Alebo len nejaké podsvietenie? 12V je už celkom dosť na obyčajnú ledku bez zapojenia odporu na anódu, Hoď sem presne aké tam máš ledky, budeme múdrejší.
Datum: 19. února 2012 11:04
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci mám problém s troubením proud tam jde a zapojeno je vše dobře ale netroubí občas když se to fakt hodně vytočí tak to trošku je slyšet ale prostě na volnoběh nic ale štava tam de tak nvm co stim napadlo me pohnout s tim sroubkem co je vpredu jde mi o to abych prosel na stk dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 15:28
Jméno: libor1
IP: uživatel13252
 mám za to že když sme s tátou dávaly jednou do kupy elektriku, tak před klakson zapojil nějakou diodu, nevim proč ale fichtl fakt troubil nádherně, ale je fakt že se musí vypnout světla
Datum: 19. února 2012 15:28
Jméno: Richard Šolta
IP: uživatel13158
 No zepředu máš šroubek zajištěný matkou. Tu matku povol a pak to laď tím šroubkem aby ti to troubylo při jakejkoliv otáčkách. Až toho docílíš tak šroubovákem drž šroubek aby se nepootočil a utáni to.
Datum: 19. února 2012 2:48
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 čau hele nevym jak je to na fichtlu ale na kejvačce se dá klakson štelovat jak zepředu šroubkem tak i zezadu má šroubek na štelování snad ti to pomůže
Datum: 18. února 2012 15:46
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 mám už nevím kde může být chyba napada mě snad už jen že to ma nak blbej dotek
Datum: 18. února 2012 13:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 A máš při troubení vypnutý světla?? Se zapnutejma toho při starým zapojením elektroinstalace moc nezmůžeš..
Datum: 18. února 2012 11:54
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar dostal jsem zapalko vypada jako origo z jawety nebo ze stadiona ma v sobe zapalovaci civku ale koukal jsem ze je to z pravotočivého motoru a jaweta je levotociva je vyrobeno v nemecku od značky BOSCH nevite z ceho by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 18:00
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 aha ale vypada skoro stejne , diky za odpoveď
Datum: 17. února 2012 18:00
 nejde to rozmerove
Datum: 17. února 2012 17:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 a kdybych tam dal rotor z jawety co ma obracenou vačku tak by to fungovalo né ?
Datum: 17. února 2012 16:52
 a jeste na hercules moped
Datum: 17. února 2012 16:47
 to se dava na sachc, puch motory mopedu
Datum: 17. února 2012 16:46
 Zdravím... mám na Manetovi M90 zjevně trošku slabší magneto a motor při vzdálenosti elektrod 0,4mm sice jede, ale né úplně pravidelně a volnoběh je spíše pasé, jiskra mi příjde dost mizerná... co by se stalo, kdybych motor provozoval s menší vzdálenosti abych dosáhl lepší jiskry? (zapalování je seříné nejlíp jak se mi povedlo... odrth taky 0,4mm)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:06
 Nechal bych to magneto nabudit, ale není času teďkom... každopádně ještě zkusím zapojit světlo ať se ujistím, že je to fakt magnetem  zatím díky
Datum: 16. února 2012 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 jasná páka,sklepni to......možná to bude lehce náchylný k dělání pecky,ale OK....určitě to udělej
Datum: 16. února 2012 21:02
 Ahoj draci, uz fakt nevím  zase.... prosil bych nekoho, kdo ma prazdniny, nebo aspon trochu casu, aby si me pridal na skype: amigo_defuzer protoze mi fichtl furt nehaze jiskru, at delam co delam, elektriku sem udelal aby jela, zkousel sem z polu 1 na kostru a z polu 15 do civky, i naopak, kondik meneny, inducni civka taky, VN kabl, fajfka, vsechno... prosimvas pridejete si me nekdo, nebavi me tady porad psat jak idiot je mi trapne
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:09
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Tak vem Volt metr a začni měřit  jak mas kladivka mas tam pertinaxowi podlozky ????uz jsem zažil ze to taky nemel probijeloto
Datum: 16. února 2012 21:09
 napsal sem ti na mejl
Datum: 16. února 2012 20:22
Jméno: Jarek97
IP: uživatel12772
 Zdar draci, mam dotaz na Jawa 50 typ 21, jestli by mi nekdo neposlal odkaz na schema elektriky fichtla. Budu skladat tak at mam vzor podle ceho to mam delat. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 11:46
Jméno: Jarek97
IP: uživatel12772
 Dík
Datum: 16. února 2012 11:46
Jméno: hh
IP: uživatel13233
Datum: 16. února 2012 10:02
 Jakou svíčku na mustanga se zapalováním Vape .Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:05
 úplně stejnou jako bez vape
Datum: 16. února 2012 21:05
 je to skoro jedno, ale je pravda že s dražší svíčkou to líp startuje, teda mě mám NGK B8HS a uplně v pohodě za studena napoprvý a zatepla tak napodruhý nebo napotřetí což není špatný, otázka je kde s tím jezdíš jestli najedeš aspon ty 2000km za rok tak se to vyplatí
Datum: 16. února 2012 17:27
 klassika Brisk N15C nebo aj s Y
Datum: 15. února 2012 19:26
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:06
 Jeslti nevíš co s penězma, tak jí tam klidně dej
Datum: 16. února 2012 21:06
Jméno: bulldog
IP: uživatel11667
 Jo dej ji tam. Ale v pohodě by stačila i česká Brisk.
Datum: 15. února 2012 11:26
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Hoj,v tech. dokumentaci ke strojum ti píšou jakej typ svičky se má používat. Soudruzi věděli proč a kterou svičku doporučujou.
Datum: 15. února 2012 10:57
 Zdarec mám jawu 550 a neháže jiskru. Elektrika je nově zapojená podle schématu v návodu. Měnil jsem i indukčku a zapalování a nic, nevíte co by s tím mohlo být. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:01
 Máš odizolovaný kladívko?
Datum: 14. února 2012 21:01
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 A máš ukostřenou indukční cívku?
Datum: 14. února 2012 20:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kabel VN sviečka fajka? a nemáč blbo zapojenú elektriku že máš skrat voči kostre že ti nehádže iskru
Datum: 14. února 2012 20:52
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 zdarec,mam takovej problém s tochometrem na jawě 21 kilometry ukazuje dobře ale rafička skáče na ciferniku ze strany na stranu a neudrži se na mistě nevite co stim,diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 9:06
 jawak21: ano, popřát mu štastnou cestu
Datum: 06. března 2012 9:06
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 a když by byl na odchodu dalo by se stim eště něco dělat..?
Datum: 14. února 2012 20:05
 zbejvá jedině tacho,třeba je stuhlej zimou.A nebo je na odchodu.
Datum: 14. února 2012 16:34
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 no právě že tim to neni když tam dam misto něj tacho z pařeza tak jde dobře a když tenhle dam na vrtačku tak taky skáče a náhon je celej novej to co je na rozetě i bowden tim to neni stopro
Datum: 14. února 2012 15:30
 zkus promazat náhon někde se zadrhává
Datum: 14. února 2012 1:12
 Zdar,dělá to na 99% náhon tachometru.Někde je bud zlomenej,nebo špatně vedenej.Zkus ho demontovat a otočit.Nebo rovnou investuj do nového a ved ho co nejpříměji,bez ostrejch zatáček.Je taky možný,že na koncích toho bovdenu už máš místo čtyřhranu váleček a přeskakuje.
Datum: 13. února 2012 21:20
 Ahoj  predchvilku som tu písal o otáčkomere na betku 110ccm a ešte by som si tam chcel nejako prirobiť kontrolku mazania a dobíjania akumulátoru je to centrálne mazané čiže čerpadlo ktoré tlačí olej z vane do hlavy na vačkovicu a vahadlá, el rozvody tam mám komplet prerobené na 12V ale neviem ako doriešiť tlakové čidlo od čerpadla oleja. Asi tam bude malý tlak či by tam nestačilo nejaké mekké čidlo z motocykla. Za rady dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 20:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 podľa mňaby tam stačilo akj obyčajné čidlo z Škodovky ale neviem kam ho namontuješ
Datum: 14. února 2012 20:49
 Zdarec hladám tu nejakého elektrikára. Moc to vláske asi nemáte... prerobil som si BETKU na 110ccm 1valec 4T a potreboval by som si tam pre dekoračné účely  nejako dorobiť otáčkomer. rozmýšľal som nad nejakým z auta ktorý by tam mohol fungovať ale neviem aké autá montovali otáčkomery ktoré berú impulz z nízkonapaťového impulzu VN cievky, mal by reagovať na 1impulz za 2točky klukovky ,alebo som premýšľal zobrať impulz snímacej cievke pre zapalovanie čiže impulz každú otáčku kluky. Za každý názor som veľmi vdačný
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 18:15
 ok dík a neviete či je signál braný pred tú VN cievku ,alebo z hallovej sondy ktorá dáva impulz CDI
Datum: 14. února 2012 18:15
 Zatím jsem neviděl motor(4t jednoválec) který by jí neházel každou otáčku, signál se bere z klikovky takže to hází každou, jde o zjednodušení, kdyby házel každou druhou musel by se signál brát třeba z vačky
Datum: 14. února 2012 13:25
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Jen malej detail: Betka má totožné zapalování jako pitbike a ten dává jiskru na každou otáčku klikovky.
Datum: 14. února 2012 10:44
 Podíval bych se na stránkách yuki http://ndshop.yukimoto.cz/ (myslím že je nutná registrace pro zobrazení cen) a tam si našel nějaký vhodný ze 4t jednoválce, našel sem tam například kulatý otáčkoměr na yuki 125 enduro II za 524kč
Datum: 13. února 2012 19:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Nejde to ani hovno,trošku sem s tim pootočil ale už se to ani nehne.Já to asi vzdávám
Datum: 12. února 2012 14:15
 zajisti to tim šroubkem jak sem psal , normálně to tlač o sebe zkus tim plechem taky trochu potačet , musí to jít já tak dělal 2 a bez problému
Datum: 12. února 2012 13:09
Posl.aktualizace: 12. února 2012 12:42
Datum: 12. února 2012 12:42
 Jenda: prave proto tam dam toto elektronicke. Snad to nebude robit bordel budu tomu verit
Datum: 12. února 2012 12:14
 Kolecko jestli mi to potrvdis tak budu spokojeny  jinak diky za odpovedi
Datum: 12. února 2012 12:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tenhle regulátor sem měl a makalo to od té doby bezchybně.Jen mi známej musel překopat trochu stator,přesněji napájet to na dráty co vedou od magnetů.Už si moc nevzpomínám.Dá se místo toho zmateného relátka,které často hořelo.
Datum: 12. února 2012 12:06
 Štítek dynama až tak směrodatnej neni...
Datum: 12. února 2012 11:26
 Jo klidně to kup je to pro ukostření +, a štítek dynama máš taky + tak neni co řešit
Datum: 12. února 2012 11:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 12. února 2012 10:52
 odehneš plíšky a rozděláš ji... budeš v ní mít prohnutý plíšek kterým otáčí klíč.. ten plech srovnej a zas to bude ok....... hlavne si pamatuj polohu v jake má být plíšek a přesné polohy těch zajištovacích plíšků při skládání, jinak to na sebe nebude pasovat.
Datum: 12. února 2012 10:52
 Rozdělat to jde, ale packy radši chyť do úzkejch kleští, něž je páčit šroubovákem, jinka ryskuješ, že ten plat praskne. Rozebírat opratrně ať se nerozletí a po rozebrání jí pořádně vyfoť ať víš jak to poskládat nazpátek . Nebudeš si musel lámat makovici
Datum: 12. února 2012 7:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Moc díky,zítra to udělám
Datum: 11. února 2012 19:58
 doporučuju ti abys si tam dal klič jak to budeš rozdělávat nebo si tim prostrč tenkej dlouhej šroubek a pak to matkou jen zajisti, protože jak odděláš ten plechovej kryt tak se ti muže stat že ti vystřeli pružinka a všecko se to vysype a pak to už neseskládáš jak to bylo
Datum: 11. února 2012 19:18
 jo dá sa to rozdelat tak ako píšeš bez problému,
Datum: 11. února 2012 19:06
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jediný problém této spín.skřínky jsem měl ten, že ve spodní části otvoru pro klíček jsou dva plíšky které se časem rozevřeli. Klíček jde snadno zasunout bez sebemenšího odporu a špatne spojuje
kontakty . Zkus menším šroubovákem ty plíšky přihnout k sobě. Jinak jsem to rozdělaný neměl (koupil jsem novou)
Datum: 11. února 2012 18:57
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 Zdarec na mojí čz 175/477 blbne dobíjení když jedu tak na zapnuté světla to chvíli jede pak za chvíli se musí vypnout aby to jelo a tak pořád dokola nevíte co by stím mohlo být ? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 1:30
Jméno: fa
IP: uživatel13197
 V háji bude mimo jiné i baterka! Protože by to měla podržet.. Jinak ted v zimě baterku nabij a nech v teple. Pak překontroluj kontakty na elektroinstalaci, kabely a pak by to mělo byt OK.
Datum: 11. února 2012 1:30
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 děkuji až bude tepleji mrknu se na to
Datum: 10. února 2012 21:48
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Nejdřív bych změřil na baterce kolik dává dynamo voltů.Na volnoběch asi 6,5 na vyšší otáčky 7.4V. Pak bych mrkl na uhlíky , relátko a všechny spoje a dráty.......
Datum: 10. února 2012 21:36
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Čau, dneska dotahnem bratrancivi jawu 250 kejvačku. Ale má Úplně KO elektriku. K tomu dá novou baterku a regulátor. Můj dotaz zní Kolik se nastavuje předstih a odtrh, jak se nastavuje dobíjení? (jak poznám že je regulátor funkční) A jestli někdo nemáte přehledný plánek na elektriku. Ztáhl jsem si přírůčku: Serizovani a opravy motocyklu JAWA---Dočkal. Ale musím se tím prokousat  Tak bych uvítal tyhle rady na rychlo. PS.: S chrchlama a Japonskejma moto mám dost zkušeností ale velkou Jawu jsem nikdy nedělal. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 11:00
 odtrh klasicky 0.4 předstih 5
Datum: 11. února 2012 11:00
 Tak na to schéma nemam, při troše snahy bych to schéma nějak vytvořil, ale nejdřív v neděli. Napiš mi mail...
Datum: 11. února 2012 8:37
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
Datum: 10. února 2012 18:40
Datum: 10. února 2012 10:22
|



|