slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čaues draci.Dělám generálku motoru na javě 21 a za boha nemůžu dostat ven rotor.Nějajej inteligent přede mnou strhl závit a já ho nemůžu stáhnout.Dělám to podle návodu http://www.jawa-50.cz tam píšou šroubem M8.Nevíte někdo co s tím mám dělat?Budu moc rád za každý příspěvek.Díky všem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel12734    
narez tam zavit M10 a mas
 
 
Datum: 12. března 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě bych to zkusil nahřát horkovzdušnou pistolí nebo to prostříkat nějakým sprejem na uvolnování spojů ...
 
 
Datum: 12. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zkoušel jsem to tím stahovákem ale moc mi to nešlo (ohnul se šroub který byl zašrobovaný místo vačky).Ten stahovák jsem našel doma a až potom co se mi ohnul ten šroub tak jsem zjistil že jedna packa byla trochu kratší :-( Myslím že tudy asi cesta nepovede.Nerad bych to zničil.Zítra zkusím nějak ten stahovák upravit.Je totiž dělanej tak, že uprostřed je šroub a jeho utahováním......
 
 
Datum: 12. března 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to nejde tak jak píše kolega sundej všechny části zapalování, do otvoru kliky zašroubuj o něco katší šrub na všechny závity, sežen si dvouramenný stahovák , zapři ho o ten šrub a magneto stáhni ... možná by šlo si vyrobit "ochranný" rám z pásoviny - vezmeš pásovinu navrtáš 2díry - jednu na závit kterým drží víko zapalování a druhou na "packu", která drží zapalování. vezmeš tu samou pásovinu uděláš taky díry a dáš je jednu nahoru a druhou dolů. Pak vem třeba pevné šroubováky zapři je a magneto vyloupni. Nepoškodíš si tak dosedací plochy...
 
 
Datum: 12. března 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Vyšroubuj M5 šroubek a vyndej vačku, do zavitu v klice chytni malý 4-5cm dlouhý imbus M5 a magneto opatrně stáhni dvouramenným stahovákem.
 
 
Datum: 12. března 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Hele pochybuju,že někdo dokázal strhnout závit,spíš je tam zalomenej šroub.Ta klika je dost tvrdá na to aby se to někomu povedlo.odvrtat zbytek,projed závitníkem.A jestli je skutečně strhlej,tak zkus závitníkem projed.Pak jedině stahovák.
 
 
Datum: 12. března 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: Splash01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, potřeboval bych radu. Mám mustanga a nevalí mi tachometr. Říkal jsem si že se vykašlu na to abych to opravoval a tak že bych koupil digitální tachometr co se dává na kola. Myslíte že to nebude ničemu vadit a bude to tu rychlost ukazovat? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 8:26
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12453    
a mas tam nahon na tachometr (od kola)
 
 
Datum: 18. března 2012 8:26
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Jo díky, tak faju mám objednanou. Dnes se mi pokazila. Jinak už jsem se díval na to jak to mám nastavit (ten průměr kola). Já právě jen nevěděl jestli to tak může být nebo to nebude něčemu vadit.
 
 
Datum: 11. března 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ukazovat bude ale musíš mít dobrou fajfku mě aji s odrušenou rušil a vyřešila to až tahle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/fajfka_odrusena_plechova.html radši to nainstaluj na kyvku, přední vidlice jak pruží tak to může míjet ten magnet... a samozřejmě je základ mít spočítanej průměr kola třeba provázkem atd.. nebo krejčiřskym metrem..
 
 
Datum: 11. března 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7075    
Mám dotaz ohledne predstihu..Kolik nastavujete ? Nejakou ideální hodnotu mám 2,3 podle příručky na 05 ale zdá se mi to moc děkuju za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenze j21 uz má jinší kompresní poměr! .. dej si vedle sebe hlavu z 05 a z 20/21/23 a třeba ti to docvakne ;-)
 
 
Datum: 11. března 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7075    
Tak já nevim..ze 21 uz má zase mensi ze jo
 
 
Datum: 11. března 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se ti na tom zdá moc?
 
 
Datum: 11. března 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ahoj jak je zapojená elektrika na čz 125/453 protože ja mam na zapalování kontakty 61 61 a A1 tak nevím jak to zapojit prosím rady ve schematu jsou jiné kontakty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
je dobře čitelné a nevím právě ... je tam fakt 61 2x
 
 
Datum: 11. března 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Dva kontakty označené 61 na dynamu nejsou, jeden je 51. Asi bude to číslo 51 už špatně čitelné.
 
 
Datum: 11. března 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel13377    
Ahojte. Prosim vás. Ctěl by si nějak zařídit fíka s baterkou. Tudíž musim vymyslet dobíjení. Něco jsem našel na google ale nejsem slaboproudák nebo tak ;-) Chtěl ybch se tedy zeptat, zda by tu nebyl někdo schopnej mi vyrobit tu "jednotku" nebo jak to nazvat. Víte co myslim ?. :-) Pokud tu někdo je, napište :-) Pokd by to pak vyšlo mohl bych vám hodit nákou korunu za práci + cenu těch věcí ;-) Jo a kdyby jste někdo mohl rovnou přijet bylo by to ideální.... JInak to celkem nepospíchá, pač musim toho fíka dát ještě do kupy.... JO a na konec. Myslíte že by to šlo nějak udělat, abych tam mohl mít třeba tu malou 12V baterii ? Nebo ten měnič na 12V ... Něco jako je u auta z 12V-230V Chtěl bych to jen na telefon nebo tak (kvuli navigaci atd... ;-) ) Moc děkuju :-) Zatim čest odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel13377    
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-12v-regulator-napeti-dobijeni-usmernovac.html -------Nevím asi něco takového né ?
 
 
Datum: 11. března 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13373    
Ahoj draci, potřeboval bych poradit.Mám zapojeného pionýra pouze na startování.Potřeboval bych popsat jaké drátky kam připojit abych mohl zapojit přední světlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
havis: dej si do trochu dohromady chlape...píšeš nepřímo úměrně, to znamená, že čim větší průřez, tim menší odpor, víš? Naopak přímo úměrně znamená čim větší průřez tim větší odpor...
 
 
Datum: 11. března 2012 10:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
havis: Čím větší je průřez vodiče, tím menší je v něm odpor, sparky to říká správně .. jinak by to ničemu nemělo vadit ten větší průřez ..
 
 
Datum: 11. března 2012 10:00
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sparky: snad vetsi odpor ne? :-D odpor zavisi take na prurezu vodice sice neprimo umerne ale zavisi neber si to spatne :-)
 
 
Datum: 11. března 2012 9:36
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13373    
Měl bys menší odpor... Ale jake to ma dusledky tak to nevim
 
 
Datum: 11. března 2012 1:30
 
 
 
 
Jméno: MatroneK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se stane, když bych použil dráty většího průměru, třeba 2mm? Omlouvám se za OT, nechtěl sem zakládat nové téma.
 
 
Datum: 11. března 2012 0:43
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To zapojení http://fichtl.jex.cz/menu/udaje-o-jawach-50/jawa-23-mustang/el-schemata , dráty tak těch 0,75-1 mm je ideální :-)
 
 
Datum: 10. března 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
průřez drátu dej 1mm
 
 
Datum: 10. března 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13373    
Tak už jsem něco našel ale nevím jak silné dráty by to měli být :-) Proadte prosim
 
 
Datum: 10. března 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Zdravím draci,potřebuju poradit ohledně bliknů na mý Čž 175/487.Jak to bylo s těma bliknama kde mají být delší blikny a kde kratší blikny?Napište někdo jak to má být správně. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra10      IP: uživatel10860    
jj, přesně jak píše hh. Ve předu delší a vzadu kratší
 
 
Datum: 11. března 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13374    
pokud vim, tak delsi vepredu a kratsi dozadu
 
 
Datum: 10. března 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel13365    
Prosímo radu, čím nahradit tlumivku proudu světel v 555. Omylem jsem ji kdysi vyhodil. 555 jsem spojízdnil, ale světla jsem zapnul jenom jednou...a můžu stále měnit žárovky (-:. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 6:35
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel13365    
Konečně jsem dostal pořádnou odpověď! Dík za Bbetu!!! Zítra jdu pro něj. Máme tu krámek specižlně na ND na Babety a motorky, se super prodavačem!
 
 
Datum: 11. března 2012 6:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel4646    
Kup tam obmedzovac napatia co je na babetu a mas to
 
 
Datum: 10. března 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě by pomohlo dát silnější žárovky.. 555 má myslim přední žárovku 15w že? Kdybys tam hodil 20w, možná ještě dozadu silnější tak to bude ok.
 
 
Datum: 10. března 2012 8:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
Zdarec chlapi.... mám snad už neřešitelný problém se zapalováním, kladívka mi jiskří (svítí) jak svářečka, kondíky jsem zkoušel snad 3 (z toho jeden úplně nový) a pořád nic... je to na motoru z Maneta M90, zapalování by mělo být snad ze Zetky 125.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
Tohle už jsem udělal snad milionkrát, protože při té rychlosti opalování to ani jinak nejde.... a neválelo se to ani ve stodole ale přes 35let venku ;-)
 
 
Datum: 10. března 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty kladívka řádně očisti(opiluj)protože se ti to válelo někde ve stodole x let a okorodovali
 
 
Datum: 10. března 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: Ruda      E-mail:      IP: uživatel13357    
Dobrej, nevíte někdo kde by se dalo ještě sehnat Pastorek otáček klikové hřídele na Jawu motor 638? V Jawě to nemají. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 9:13
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel12345    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_otackomeru2.html pokud myslíš tohle
 
 
Datum: 09. března 2012 9:13
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
snad jedině od něko, kdo prodává motor na ND
 
 
Datum: 09. března 2012 6:43
 
 
 
 
Jméno: Aleš      E-mail:      IP: uživatel7675    
Zdar,jaká aku je v panelce ? mam tam 6v 12 am, je správná. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 9:27
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
důležitý je napětí, což máš v pořádku. Na kapacitě zas až tolik nezáleží, ale čím víc tím líp, kor u 6V
 
 
Datum: 09. března 2012 9:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně stačí i 6Ah...
 
 
Datum: 08. března 2012 23:35
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauwes, heled ja mam v panelce take 12 Ah a slape to dobre :-)
 
 
Datum: 08. března 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: mml      IP: uživatel13111    
v manualu je napsane 6V 14ah
 
 
Datum: 08. března 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli mužu dát na Jawa 250 Panelka typ 590 civku z NSU? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
nejsem si jistej jestli tu všichni znaj cívky z NSU a maj křišťálovou kouli, aby zjistili z jakýho konkrétního typu ji máš, co kdybys to líp specifikoval? nicméně muj názor je že ne..
 
 
Datum: 08. března 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12753    
Nazdar draci,potřeboval bych poradit.Nedávno jsem zde zakoupil zapalování vape na čz 175.K zapalování jsem dostal relátko a nevým kam ho zapojit.Předem děkuj za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12753    
No zkoušel jsem tu cívku měřit podle totoho odkazu http://www.jawamania.info/Files/tech/221722/Elektroinstalace_s_VAPE.pdf No a zjistil jsem,že přez modrej kabel to ukazuje přesné hodnota ohmů,ale přes ten bílí ukostřovací,to v multimetru ani ntukne.Tak bude něco s tim bélém káblíkem.
 
 
Datum: 09. března 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12753    
No dnes byl u mě kamarád autoelektrikář,vše jsme proměřili a v poho.Pak jsme sundali vn cívku.Po potřepání hodila 3x jiskru a pak zase nic.Poté jsme zase protřepali ze strany na stranu a zase hodila 3x jiskru.Kamarád mi říkal,že jak ty kabeli jsou zatavený do cívky,tak se mohlo stát,že se přetavyl.Kdiž mi to hodilo tu první jiskru,tak odpad.Mě bylo divný,že nejde změřit odpor od svíčkového kabelu. Dnes jsem měl zase sundáno celé zapalování a vše jsem proměřil.Do konektoru cívky od dinama,červený drát ukázal po malém protočení rotoru 2,7V a žlutý 0,9V,bílí je průchodný. Kamarád říkal že prý to mám reklamovat.Nevým jestli to pujde zade na fichtl krámku. Zítra jsem chtěl vyrazit na vejlet,hold mnusim ještě počkat.
 
 
Datum: 09. března 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde máš něco špatně. Baterku radši připoj (- na kostru, + do spínačky, regulátor od vape přímo na bateku, červenej na +, bílej na mínus). Rozpínací relátko zatím neřeš, to řeš až ti to bude házet jikru. Zkontoluj všechny svorkovnice a konektory od Vape jestli jsou dobře zastrkaný a tam kam mají, nepřipojuj nic na modrej drát vedoucí z VN cívky a musí to hodit. Pro jistotu zkontroluj (nevím jestli je to potřeba) jestli držák VN víky je přes barvu na rámu ukostřenej
 
 
Datum: 09. března 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12753    
Tak mě napadlo,co kdybych natáhl nulák na ten snímač,ve schématu je že tam má jít kostra.Já tam mám přišroubovaný dva bílí draty co vedou z kabeláže statoru.Ale nulák od baterie tam neni nijak připojen,nemůže to dělat toto?Když to jiskru hodilo,tak jsem měl nulák od baterie položenej na rámu,Nebo zkusit přišroubovat nulák na kostru a zkusit to.Moždná by to bylo lepší i pro spotřebiče,když jsem moto koupil,tak tam bylo nejmíň 5kabelů zapojeno.
 
 
Datum: 08. března 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12753    
To zapalování jsem kupoval tady, bylo to tuto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2068.html To relé jsem už zapojil,nevšiml jsem si toho schéma.relé cvak a spíná.Stim zápalkem,nevim.Jednou to hodilo jisru,sotva se rotor pootočil.A teď nic.Baterie má pohých 6,2V. Sundal jsem znovu ten rotor a proměřil kabeláž a vše je v pořádku,přeměřil jsem vzduchovou mezeru na snímače a vše je v pořádku.
 
 
Datum: 08. března 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to takovýhle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rele_rozpinaci_6v_pro_vape.html je to rozpínací relé pro vape abys ho mohl chípat normálně klíčkem, schéma zapojení je na obrázku v odkazu. Vape ce chípá zkratem modrýho drátu z VN cívky na kostru (v sadě od vape by mělo být červený zkratovací tlačítko na řídítka) Pokud chceš chcípat přes klíček jako před montáží vape, na to červený talčítko se vyprdni a relé zapoj tak jak je uvedeno v odkazu (86 - napětí ze sv. 15 ze spínačky, 87a - modrý od cívky, zbylé 2 kontakty na kostru)
 
 
Datum: 08. března 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
:-D dávat nějakej levnej multimetr na VN kabel je hodně odvážný, vzhledem k tomu že na svíčku jdou řádově tisíce až desetitisíce voltů, tak jestli tam něco šlo, stejně to nemáš šance změřit, to si spíš zničíš multimetr, jestli se to už nestalo.. Jestli se chceš něco dozvědět, možná bys sem taky moh napsat jaký vape máš, některý maj rozdělený zapalování nezávisle na dobijení (čili jdou startovat bez baterky), jiný ne..
 
 
Datum: 08. března 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12753    
No jde o to že to jako celek zapojim,ale zbyde mi tam to relátko. Zapojil jsem to dle nákresu,hodilo to jednou jiskru a teď jí nechce házet.Proměřil jsem kabeli k zapalovací cívce,a v červenym je proud když trochu otočím rotorem a ve žlutim je taky.Kostra funguje(bílí).Nevim si už rady.Když odšroubuju kabel od svíčky a připojim multimetr,tak ukazuje po prošlápnutí samí nuly. Jeďině mě napadlo to relátko a nebo slabá baterie,ale ta baterka by na to neměla mýt vliv.Tak nevím.
 
 
Datum: 08. března 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
jestli si koupil vape, určitě je u toho i schéma jak to zapojit, nehledě na to, že to má konektory co snad ani jinak zapojit nejdou..
 
 
Datum: 08. března 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim potreboval bych poradit se stadionem s11 se zapalovanim, mam v planu zitra koupit kondik,zapalovaci civku+kladivko,faju+kabel a chci se zeptat jestli spravne chapu schema zapojeni? kdyz to tam namontuju na kosnik tak staci jen spojit dratek ze zapalovaci civky+dratek z kondiku+dratek od prerusovace a namontuju kabel+fajku+svicku? dekuji za odpoved.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
drátek ze zapalovací cívky přiděláš společně s drátkem od kondíku na kladívko,druhá cívka je jen pro světla
 
 
Datum: 07. března 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: boby      IP: uživatel13349    
Ahoj, dá se gelová baterie nabíjet normální klasickou nabíječkou na kyselinové baterie ? vím že je tam nějaké napětové omezení ale jestli je na to nějaký fígl jak to vyřešit...díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
myslim že ji normálně nabiješ ale níčí se tim protože ta nabíječka na gelové baterie nabíjí pulzně
 
 
Datum: 07. března 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj myslím že to nejde Táta teď chtěl nabít baterku od čtyřkolky jenže byla gelová . Koupil novou a řekl že bude muset koupit jinou nabíječku.
 
 
Datum: 07. března 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
čau, chci se se zeptat jestli psasuje zapalování jawa 50/550 na jawa 50/21 a ještě které zapalování je podle vás lepší díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, s funkcí jsou na to stejně, plus u starého zapalka je to že je zakryté, dobré pro ochranu před bordelem (zejména s provalenou přepážkou)
 
 
Datum: 07. března 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím čím to je ale s pažezáckým zapalováním mi většinou svítili světla více,jinak obě fungují spolehlivě
 
 
Datum: 07. března 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12939    
ahoj zaměnit se to dá...musíž znova natahnout kabeli ale obě fungují spolehlivě nejni s nimi obtíž pokud víš co ma jak fungovat a máš je jak v navodu.....
 
 
Datum: 07. března 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Ahoj, neviem, a ktorých zapalovaniach hovoríš, ale ak sa pýtaš, či je lepšie kontaktné alebo bezkontaktné, tak ja ti odporúčam bezkontaktné. Mám ho na mojej 20dke a som sním velmi spokojný. Zapalovanie vôbec neštrajkuje, a ako SESA píše pri bezkontaktnom zapalovaní, môžem tvrdiť to isté. Akonáhle som ho tam namontoval (zatial iba pol roka) a uzavrel kryt zapalovania, odvtedy som ho nemusel otvoriť, a zapalovanie nemalo žiadnu poruchu. Ja osobne ti ho odporúčam. Stojí síce 3200 kč, ale podla mna ti to za to stojí a dá sa použiť na jawu 550 / 555 / 05 / 20 / 21 / 23. Ak máš na to peniaze, tak ti odporúčam, aby si si kúpil bezkontakt. podla mna budeš spokojný :-D
 
 
Datum: 07. března 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ahoj draci, prosim vás v který poloze zapaluje VAPE? potřebuju nastavit přectih přesně v jedný možnosti je moc velký přectih 4,4 a v ty druhy 3,2, ale eště stim de na šroubkach trochu hejbat a donastavit, nebo upravim díry a bude, jenže nevim jestli to měřim dobře. Pálíto, když horní kontakt je hranou nad dolní hranou ,nebo když se to překrývá?? tady jsem našek nákres, pálí to vtýhle poloze? http://www.vape.cz/img/Podpora/Rozmer/A-SZ17.pdf odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jj dik, mam mít přectih 3,8-4 jenzže mě to vycházelo 4,4, ale tetka už vim že jsem to měřil špatně
 
 
Datum: 08. března 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vape pálí cca v okamžiku, když je hrana výstupku na rotoru v polovině snímače, tak jak je to na obrázku z odkazu. Beztak je to jen imformativní hodnota, nemá cenu honit desetiny mm
 
 
Datum: 07. března 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: becka      IP: uživatel9121    
Zdravím mám problém s pionýrem 21 a to že mi háže jikru jen když dám odtr na asi 5mmm a pak kvůli tomu mě nejde nastavit předstih a když dám menší odtrh tak už to háže jen slabě a nepravidelně nevíte co stím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
do hlavy dáš šroubovak a jak bude uplně u predniho kola tak s magnetem uz pootacet nebudeš kladivko povolis mezi kladivko das papirek a stahneš kladivko papírek odděláš a pak pootáčíš se zapalováním a uvidíš a zkoušíš to
 
 
Datum: 07. března 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: becka      IP: uživatel9121    
sevca: mohl by jsi to prosím nějak srozumitelněj napsat nemožu to pochopit
 
 
Datum: 06. března 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
cs sundej svicku dej tam sroubovak otacej s magnetem až sroubovák bude nahore (píst ve předu tak mezi kladívko dej papírek nebo slabej plíšek a pak ho vyndej a kdyz to nepujde tak to vyndej a dej tam jinej magnet takovej problém sem měl taky a je to v ok
 
 
Datum: 06. března 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pořádně očisti kladívka a nastav vzdálenost zapalovací cívky od rotoru jakou ti neřeknu to musíš vyzkoušet a nech to tak kdy bude jiskra největší
 
 
Datum: 06. března 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: ala      E-mail:      IP: uživatel7675    
Zdravim. mam jawu 250 sportku. problem s jiskrou. Pětkrat hodí a třikrak ne. Vyskoušel sem snad všechny věci okolo toho, civku, kondik , atd. Má někdo nějakou skušenost. dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Zkus pořádně očistit kladívka , když jsou opálené dělá to potom bordel....
 
 
Datum: 05. března 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, prosím o radu, existuje nějaká možnost, jak zjistit (změřit) funkčnost statoru na kývačku bez montáže do motoru a nastartování? Důvod proč to potřebuji vědět je, že moje kývačka nedobíjí, ale když tam hodim stator z druhé mašiny, tak dobíjí. (na obou statorech mam elektronické dobíjení). Doma mám jen torza statorů, tak nerad bych zapojoval relé, uhlíky a to všechno zbytečně opět na nefunkční stator. Díky moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 10:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
když sundáš ze statoru relé, a mezi svorky D a M připojíš 6V baterku, cívky uvnitř statoru by měly magnetovat a šroubovák strčenej dovnitř statoru snadno přitáhnout..
 
 
Datum: 05. března 2012 10:48
 
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:38:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu