Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Zdar, nerozumí tady někdo příslušenství k hudbě do auta? Konkrétně kapacitory? Zcela omylem jsem se dostal ke kondenzétoru s kapacitou 1.000.000uF a to je 1Farad. Je velký asi jako sprej 150ml a jsou na něm ruské polosmazané popisky, takže kvalita made in russia  Chtěl bych ktomu udělat nějaké "regulované vybíjení". Nevím zda připojit k tomu nějaký tyristor a do gejtu přes potenciometr pouštět malý proud a tím řídít průchod proudu přes tyristor. Takže by se pomalu vybíjel a to napětí by to chvíli dodávalo. Nebo pokud by třeba někdo věděl něco jiného? Tyristor by asi stačil tic160, ale nevím odkud a jak bych dával ten proud do gejtu? - třeba Chong nebo někdo kdo tomu víc rozummí poradí! díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:43
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Nechápu co autor chce regulovaně vybíjet... Ale ať se to vezme vocamat-pocamacať... tyristor je kravina. Tyristor patří mezi tzv. lavinovité spínací prvky... ten popis je trefnej.. jakmile spustíš lavinu, nezreguluješ, nezastavíš naprosto nic.. totéž platí pro tyristor. Otevřeš a nezreguluješ... od toho jsou tranzistory  . Nepodceńuj ruskou techniku, byli mezi prvníma ve vesmíru a nebylo to jistě proniczanic... že neuměli nikdy nic moc miniaturizovat nesnižuje kvalitu jejich techniky co musela maklat v arktidě i na pouštích střední asie. Prostě zařízení velikosti skříně, trefilo s jadernou hlavicí úplně stejně cíl jako imperialisticky miniaturizovaný zařízení téhož druhu
Datum: 10. února 2012 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 Kamrád si postavil do auta svoji elektroniku na autohifi,taky tam má jeden kravskej kondik(velikost lahváče) a stabilně mu to hučí.....
Datum: 10. února 2012 10:26
Jméno: fa
IP: uživatel13191
 Myslím, že to myslel tak, aby mohl použít ten kondík jako ,,baterku" a řídil si proud otáčením hřídelky potencáku.. Ten tyristor myslíž asi tic106N ne?
Datum: 09. února 2012 22:46
 Hlavně jestli něco jako kapacitor potřebuješ, trochu se o to zajímám, občas si projdu nějaká zahraniční fora s touto problematikou, v podstatě nikdo v profi instalacích nepoužívá kapacitor, pokud máš výkon řekněme okolo 500-600w(rms) tak ti stačí napájení z běžné baterii, při vyšších výkonech se používají speciální a dost drahé baterie pro hifi(dělané na dlouhodobý odběr velkého proudu), pokud ti např. poblikávají světla je to problém napájení kapacitor ti moc nepomůže, doporučuje se provést tzv. big three upgrade http://www.youtube.com/watch?v=p82xRzCr-lc ,popř vyměnit alternátor za silnější, je třeba si uvědomit že třeba při výkonu 500w, účinnosti 80procent a napájení 14V je spotřeba zesilovače 45A
Datum: 09. února 2012 21:54
 čau bobani... něco sem si odpracoval a ten chlapík mi dal takový kabely... jako jak jsou k fajfce  ale oni jsou vevnitř takový černý a jsou v tom takový "šupinky" nevím jak to nazvat, provázky krátky třeba 2mm ... Co je to zač ? nějaký uhlíkový kabely ? Je to fakt perfektní vodí to snad beze ztrát  prostě si je nemužu vinachvalit.. am je na babce i na fíkovi... Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:23
 já si to myslel.. ale abych potom nekde nebyl za blbce..  jen sem chtěl vědět co je to zač a jestli s tím má taky někdo zkušenosti
Datum: 08. února 2012 21:23
Jméno: enduristaGG
IP: uživatel8888
 No to by měly být uhlykovy dráty ne?
Datum: 08. února 2012 21:19
Jméno: jirka
IP: uživatel13184
 ahoj,neví někdo kolik dává 6v dinamo wattů?dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:45
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Buď v klidu ZdenekK, 1500 za hodinu platíš majiteli firmy, k mechanikovi prokape o mnohem méně peněz  , zkrátka akorát tolik aby neměl sílu založit firmu vlastní.. a dost možná jen tolik aby nechcípl hladem
Datum: 10. února 2012 14:45
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 když vidim rady některých zdejších autoelektrikářů, tak bych tomu i věřil..
Datum: 10. února 2012 10:13
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 jenco: a takoví potom dělají v autorizovaným servisu a ty jim platíš za práci 1500Kč/hod....
Datum: 09. února 2012 20:31
 niektoré ludia nevedia že čo je to dynamo ani po ukoncení strendej technickej školy, odbor automechanik.... a nevedia ti ukazať že kde sa nachádza alternator pod kapotou....
Datum: 08. února 2012 21:13
 A z jake masiny je presne to dynamo?
Datum: 08. února 2012 21:01
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 A na co ti to bude dobrý vědět kyž nevíš že ve slově dinamo, má být správně "y"
Datum: 08. února 2012 18:34
 To ti nikdo neřekne, k tomu potřebuješ znát třeba ještě proud...jinak na fichtlovy žádné dynamo není a jestli jsi dával na základní škole při fyzice pozor, tak by ses na to ani ptát nemusel
Datum: 08. února 2012 18:06
 na pionýr jsou 2 tipy 20w a 30w pokud máš mustanga měl bys tam mít 30w
Datum: 08. února 2012 17:58
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
Posl.aktualizace: 08. února 2012 18:06
 jo jednou sem si to postavil oživil ale nenainstaloval sem to na fekála  ale mám to v plánu..
Datum: 08. února 2012 18:06
 Zdravim draky  tak sem uz fakt nevedel co s tou moji jawa 20 tak sem odpojil vsechny civky (protoze sem na nich mel ukrostrene svetla a klaxon, teda myslim si to protoze tam vedlo plno dratu  ) tak sem to udelal tak, aby to jelo. odpojim civky, zapojim jenom zapalovaci, z te sem vedl dratek ke kladivku, zapojim kondik a dratek ke kladivku, pak indukci civka, hodil sem drat z leva od kablu ke svicce na kostru a z prava ke kladivku no a ted by to melo hodit jisrku http://www.youtube.com/watch?v=SHTXA0iLfY4&feature=plcp&context=C3c36ce3UDOEgsToPDskLz0Hh5WwFSlvIHgqgOAKQL jako tomuhle borcovi  no slapu slapu a nic, ale kdyz sem dratek z te zapalovaci civky dal na magneto tak zacal jiskrit jak svina  nevim co s tim ja uz nevim proste. prosim poradte nebo chcipnu, depta me to jak to nejezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 21:46
 to co jsi mi napsal tam mam, akorat misto ocek tam mam takove ty nastrcne sracky jak to do toho zajede takze to byylo melo byt jedno, a este na te zapalovaci civce na tom dratku nemam ocko, ale to tam dam takze jinam to mam vse zpravne, ve ctvrtek zkusim
Datum: 07. února 2012 21:46
 Tak ten drátek připoj na šroub, kde máš i kondenzátor a ten šroub musí být odizolovaný od držáku kladívka (šroub - kladívkový plíšek - gumová hranatá podložka - gumová kolatá podložka se dá na šroub = prostrčíš šroub dírou od držáku kladívka, pak gumová hranatá podložka, pak kondenzátor(očko), pak zapalovací cívka(očko) , a vývod č.1 na indukční cívku(očko) a matka. http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-motor.html z tama pak ten vývod č.1 napojíš na indukční cívku pol 1 a 15 napojíš na kostru. Doporučuju vyšrubovat VN kábl a zkrátit na každém konci o centimetr a znova ho zašrubovat do indukčky a našrubovat tam fajku. U fajky zkontroluj jestli má vevnitř závlačku. Až to budeš mět zkus jiskru nebo vyšrubuj fajku a zkus jiskru drátem.
Datum: 07. února 2012 21:36
 normalne mi to jiskru nehaze na svicce, ale kdyz prilozim dratek ze zapalovaci civky, ktera je v zapalku, tak kdyz ho pripozim na magneto tak ten dratek zacne jiskrit, to je cele
Datum: 07. února 2012 17:34
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 buď neni co zapálit, nebo neni čim, víc v tom bejt nemůže. Zkus to popsat ještě jednou a srozumitelně.. nechápu kterej drátek háže jiskru, jestli ten co jde od zapalovacího pólu k VN cívce, a VN cívka jiskru nehází, pak je buď špatně zapojená, nebo špatná celá. Jestli háže jiskru i VN kabel od cívky, a v motoru ne, pak by mohla bejt chyba ve svíčce, v předstihu, nebo ve směsi, která je zas otázkou nastavení a čistoty karburátoru. postupuj vylučovací metodou a musíš na to přijít
Datum: 06. února 2012 23:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 debil určite nie si ale ak odpojiš od kladivka všetký kable aj cievku aj kondík tak ked rozpojiš kladivko tak by tam mal byť nulový odpor pokiaľ dačo vyhodi tak je potom na ňom zvod a ten ti robí problém a ano indučká ma dve kontakty pri jednom je 1 a pri druhom je 15 ked si všimneš
Datum: 06. února 2012 19:13
 co????  jak poznam esy je dobre odizolovane kladzivko a co s tema svorkama to nechapu  mozna sem debil ale aspon se to pokousim opravit no co uz
Datum: 06. února 2012 17:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si zisti či máš dobre odizolované kladivko od kostry a ďalšia vec z kladivka chod na svorku 15 na indučke a z svorky 1 na kostru keď sa lepšie pozrieš tak to tam nájdeš
Datum: 06. února 2012 17:30
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel13172
 Chtěl bych se zeptat kde koupit nebo z čeho pasují uhlíky do dinamostarteru na skutr Tatran 125 r.v.1968.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:31
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Vím že pasovaly z nějakého strého ETA vysavače.. ale model si nepamatuju, byl to ale konec 80tých let....
Datum: 10. února 2012 14:31
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 06. února 2012 16:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 06. února 2012 16:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel13169
 Ahoj, mám dotaz, nevéte někdo kde se dají sehnat plastové kryty baterií na veterány?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 10:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel13169
 http://aukro.cz/puszka-na-aku-bsa-bmw-awo-nsu-zundapp-dkw-iz-i2092997059.html?source=oo#tabsAnchor
Datum: 06. března 2012 10:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel13169
 Toto:\r\nhttp://aukro.cz/puszka-na-aku-bsa-bmw-awo-nsu-zundapp-dkw-iz-i2092997059.html?source=oo#tabsAnchor\r\nale v ČR
Datum: 06. března 2012 10:22
 Trošku nehcápu co myslíš, sorry
Datum: 22. února 2012 7:14
Jméno: stig
IP: uživatel13048
 zdravim slo by dat zapalko z babety 210 na fichtla ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:39
Jméno: fechtl
IP: uživatel12547
 ano šlo ale s upravami
Datum: 10. února 2012 14:39
 Zdarec, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde sehnat elektroinstalaci na ČZ 175/477.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:55
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Snad to dám dohromady, na tu elektriku jsem celkem debil  .
Datum: 05. února 2012 12:55
 kup si dráty, konektory, bužírky, připrav si páječku a cín, a vem si k tomu el, schéma, fakt práce na chvilku...
Datum: 05. února 2012 10:52
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Přímo dráty, nemám to podle čeho natahatat. Tak schánim svazky.
Datum: 05. února 2012 10:47
Datum: 05. února 2012 9:31
 Máš na mysli schéma elektrointalace, nebo přímo dráty? Natahání elektriky na 477 je otázka chvilky, nic zákeřnýho...
Datum: 05. února 2012 8:47
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 www.google.com , já jich našel hned několik...
Datum: 05. února 2012 0:20
Jméno: Jaw
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 03. února 2012 12:26
 tlumivky na prepnuti svetla na 550 a 555
Datum: 03. února 2012 12:26
 čaw lidi koupi jsme si novou motorku cestaka ma to elektricky starter ... omilem jsem prehodil kontakty na baterce ... a starter se ani nepohne predtym startoval pekne .. chtle bych se zeptat cobyto mohlo zpusobit .. diky za rady ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 20:57
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To bude osud.. třeba Ti jí osud nepřeje, když na tu motorku nemáš věk (soudím podle pravopisu, páč píšeš jak můj syn a tomu je čtrnáct)  A tím zachránil Tvůj život, nebo nějakého Tvého bližního, nebo méně bližního...
Datum: 02. února 2012 20:57
Jméno: hoper125463
IP: uživatel13145
 jeto cagiva planet 125 cestak elektrika no tam to bude trosicku slozitejsi ae kdovi jestli to neschytalo treba zapalko jsem ztoho zmateny
Datum: 01. února 2012 21:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a všechno ostatní funguje? jinak zkusil bych ho napojit třeba pomocí startovacích kabelů přímo na baterku, jestli se rozběhne, ale záleží na motorce jak je to tam řešený..
Datum: 01. února 2012 21:31
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 Nějaká ochrana proti přepólování, a asi se spálila upřesni jaké máš moto
Datum: 01. února 2012 20:03
 Čau, mám problém s pionýrem 05. Nejde mi tam elektrika, tak jsem si pořídil novou spínací skřínku na klíče a nové kabely. Zapojil jsem vše, mělo by to být správně, kontroloval jsem to podle nákresů. Svíčka mi nehází jiskru, indukční cívka je v pořádku, fajfka taky, svíčka samozřejmě taky. Dynamo snad taky, ale od staré instalace vedly jen tři drátky do dynama, z té nové už pět. Černý mám prý ukostřit pod montážní šroub, nevím kde, pak červený vodič, který vede s cívka 15 mám zapojený nahoře, hnědý vede do spínací skřínky a mám ho zapojeny vedle červeného nahoře a žlutý taky s cívky 1 je zapojen a mám ho dole u kladívka, žlutozelený má prý být s hnědým a je to kabel od zadního světla. Takže žlutozelený a černý nemám nikde zapojený, černý taky vede do spínací skřínky. Prosím o radu co s tím. Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 13:50
Jméno: luboš
IP: uživatel14161
 dobý den chci se zeptat chci zapojit indučku a nevím na ktery straně ma být kostra.
Datum: 19. července 2012 13:50
 bez ukostření to těžko bude házet jiskru... hoď to na šroub, který drží indučku (indučka by tam taky měla být ukostřená)
Datum: 02. února 2012 19:16
Datum: 31. ledna 2012 23:19
 http://jawa50tuning.wbs.cz/Elektricke_schema_Jawy/el_05_20.gif Podle tohoto schématu to udělej a musí to jet, jinak u zapalování novějšího je to tak že ta nejsilnější světelná cívka má označení 55 tu zapoj tak jak je tam, to samýu druhé menší cívky hned vedle té velké - 58 a tu zapalovací tu nejmenší připoj drát OD té cívky KE kladívku tam jak máš připojen kondenzátor tak jak je to tady http://jawa20-21.websnadno.cz/5.gif ještě se podívej na správně odizolované kladívka popř. elektriku celou vypoj a naveď to jednoduše kabel 1 od alternátoru do indukční cívky a druhý pol indukční cívky číslo 15 zapoj na kostru a zkus jiskru.
Datum: 31. ledna 2012 18:42
 l.radvan@seznam.cz
Datum: 31. ledna 2012 14:20
 pošli prosím tě mail. díky
Datum: 31. ledna 2012 14:19
 Pošli mi schéma podle jakého jsi to zapojoval...
Datum: 31. ledna 2012 14:03
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 čus, vim že to sem nepatří ae mam problém mam motůrek s převodovkou ze stěračů ze škody 1000 a připojim ho normálně + na + a - na - a točí se jak má, ale já bych potřeboval aby se točil i na druhou stranu když prohodim poly tak se nic neděje a když zkoušim všechno možné tak to jde do skratu motor má 3 vývody + - a kostru nebo že by neměl zpětný chod? prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 14:01
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 tak jsem to zkusil podle toho co napsal "hh" , že to mam zkusit přes uhlíky a když to připojim tak se točí pořád na stejnou stranu a když to přepoluju tak to zase skratuje tak jsem z toho už blázen
Datum: 03. února 2012 14:01
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 hh:oprava píšu jak mentál: já ti moc krát děkuju mě to přišlo taky divné že by za žádnou cenu nešel obrázeně zkusim to nějak rozkuchat a napojit jak si říkal jinak díky všem co mi poradili
Datum: 30. ledna 2012 22:12
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel10910
 každej elektro motor by měl jít točit teoreticky na obě strany když se správně přepóluje
Datum: 30. ledna 2012 22:12
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 hh: já di moc krát děkuju mě to přišlo taky divné že by za žádnou cenu nešel obrázeně zkus to nějak rozkuchat a napojit jak si říkal jinak díky všem co mi poradili
Datum: 30. ledna 2012 22:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čezeťák: já nevim, možná proto že se na to ptal? já se taky nezajímám o DC motory ale když to vim, napsal sem to.. jo kdybych nevěděl, to je jiná, to bych mu to asi nenapsal, nicméně určitě bych místo toho netvrdil že "opravdu obráceně točit nejde ani kdyby ses na hlavu stavěl", zvlášť kdybych nevěděl jestli je to pravda..
Datum: 30. ledna 2012 21:58
 jawa21: přoč podle jména? stačí se podívat do profilu .... hh: proč bych mu něco takové pdasl když sem se o něco takové nezajímal?
Datum: 30. ledna 2012 21:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co tak koukám na zapojení z níže zmíněného odkazu, motorek je sériový a ten obyčejným přepólováním kontaktů neroztočíš obráceně (protože změníš polaritu jak rotoru, tak i statoru, a výslednej směr momentu otáčení zůstane stejnej).. jde to, kdybys ho rozebral a přepóloval buď stator, nebo uhlíky, ne obojí, takže bude pro tvůj účel asi nevhodný, ledaže by sis z něj vyved kontakty statoru nebo rotoru a pomocí nějakejch spínačů bys řešil změnu polarity, možná na to existujou i speciální přepínače, nevim.. ale divim se že ti to neřekl pan elektrikář jawa_čezeťák..
Datum: 30. ledna 2012 21:27
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 tak to neodhadnu ze jména ne xD ted jenom sehnat jinej motůrek  vůbec mi nenapadá jakej by to utáhnul
Datum: 30. ledna 2012 21:23
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel10910
 http://skoda-virt.cz/cz/forum/elektrika-1/138374-motorek-steracu-1000mb-rozborka/
Datum: 30. ledna 2012 20:57
 dyt ja sme elektrikář ty trdlo
Datum: 30. ledna 2012 20:30
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 fakt ne? škoda no zeptam se ještě elektrikáře
Datum: 30. ledna 2012 20:11
 né tento motorek opravdu obráceně točit nejde ani kdyby ses na hlavu stavěl
Datum: 30. ledna 2012 19:29
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 já vim že je tam pákovej mechanismus, ale každej motůrek by měl jít na obě strany nebo ne? já to nechci na stěrače ale chci tim pohánět hever kterej mi bude zvedat vlečku za zahradní traktor xD a ten ze stěračů bych řek že je dost silnej a má ještě převodovku, ale jestli nejde na obě strany tak je mi to k ničemu
Datum: 30. ledna 2012 19:24
 motorek se nevrací nijak.. točí se jen jedním směrem.. to že stěrače lítají tam a zpět je udělané klikovým převodek v mechanismu stěračů.... den další pol je do další rychlost otáčení.
Datum: 30. ledna 2012 19:19
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 já jsem si to taky myslel že ve vnitř něco bude no zkusit se do toho juknout díky moc snad tam něco bude
Datum: 30. ledna 2012 18:34
 motorek by se měl točit poze jednim směrem jako chdí normálně v autě(je to delany kvuli tomu aby si to nekdo neprepoloval a pak by znicil sterace) nevim jak je to delany u embecka ale u 12Oky
se to da prepolovat ale musis ho rozebrat
Datum: 30. ledna 2012 18:08
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci,jak svítí jawa 550 s originální tlumivkou?Svítí žárovky pěkně?Mně jde jenom o to aby ty žárovky jenom ,,něžhavily"Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 8:05
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 To Píst: no pokud tam máš žárovku Ba20d 15W/6V v halogenu, tak může i jako halogenka sotva žhnout
Datum: 30. ledna 2012 8:05
 Píst- aké máš žárovky? v prevu 6V-15/15W a v zadu 6V-5W ?
Datum: 29. ledna 2012 20:18
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
Datum: 29. ledna 2012 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošova 550 svítí jak halogen
Datum: 29. ledna 2012 18:51
 Čau draci chtěl sem se zeptat jestli na fichtel cup je lepší fajka odrušená nebo neodrušená?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 7:02
 Odrušenou jedině, pokud bys potřeboval měřit napětí v síti nějaký levným měřákem, nebo pokud bys měl digitacho a ukazoval by nesmysly, jinak k tomu není důvod
Datum: 12. února 2012 7:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neodrušená, né že by to snižovalo výkon, jiskra bude furt stejná, nicméně na fichtlcupu asi nikoho moc nebude zajímat že mu rušíš televizi, a navíc tim vynecháš zbytečnou součástku co může odejít - odrušovací odpor
Datum: 29. ledna 2012 1:12
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Tak to nevím  Podle mě je to jedno, na závodních strojích ale takový zbytečnosti jako odrušení být nemusej ne.
Datum: 28. ledna 2012 18:41
 Čus chlapi, potřebuji u Babetty vyměnit zapalovací kabel a nevím jak je uchycený v tyrystoru GYT a vlastně ani ve fajfce. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 16:10
 Už je venku, tak jak píšete. Ď
Datum: 28. ledna 2012 16:10
 210.122 Má tyrystor GYT. Je stejnej jak na eshopu. Jdu to zkusit vyšroubovat.
Datum: 28. ledna 2012 15:59
 co to máš za babetu? babeta má klasickou indučku.... takže vyšrubuješ kabel z indučky a našrubuješ nový.. u fajky to samé
Datum: 28. ledna 2012 15:39
 Zdravim, babettu nevlastnim, ale ve fajfce bude drát našroubovanej, a v tyrystoru asi taky.
Datum: 28. ledna 2012 14:48
 cau draci potreboval bych nejaky navod, jak zapojit, ktere draty do tech 3 civek v zapalovani, jedna se o jawu 50/20 r.v. 1969, 20w zapalko, dik za odpovedi !!!PROTOZE!!! ja na jawe 21 rok 75 mam jenom nejake 3 draty, k kazde civce jeden dratek a u te 20tky mam na jedne civce 3 draty a na tech ostatnich dvou mam na kazde po jednom dratku
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 13:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 samozřejmě
Datum: 29. ledna 2012 13:20
Datum: 29. ledna 2012 11:30
 dik moc zkusim, protoze uz me sere jak to nehazi jiskru  chci si zajezdit s kamosem, ten na tom snehu vali furt
Datum: 29. ledna 2012 11:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 29. ledna 2012 1:03
Jméno: havis
IP: uživatel13123
 Cau draci mam Jawu 250/559 a mam problem dneska sem pripojil baterku(klasa plus pol kostra) a hned se mi spalila pojistka kde myslite ze je problem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 12:43
Jméno: havis
IP: uživatel13123
 pojistka 15 amperovka takova tam ma byt mozna ze nektery drat muze kostrit je to prece jen prvotni elektroinstalace  mrknu na to jinak vymenim komplet elektroinstalaci
Datum: 28. ledna 2012 12:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 teda mínusovej, jstli to máš naopak... já jsem zvyklej na mínus na kostře
Datum: 28. ledna 2012 12:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 spínačka, nebo ti nějakej plusovej drát kostří
Datum: 28. ledna 2012 12:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 nemáš tam náhodou slabú poistku ?
Datum: 28. ledna 2012 12:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci práve renovujem jawu 220.100 1977 a mám na nej 12V bzučiak. ale na 21-tke mám 6V. už som ho videl aj na 20 a 05. je ten 12V bzučiak origo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 7:10
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No netuším proč by si bez selenového usměrňovače mohli dovolit dávat klalkson na vyšší naptí než měli v síti a proto bych se držel teorie že je z Jawy 90. Už jen proto, že ten 12V bzučák obsahuje usměrňovací diodu uvnitř
Datum: 30. ledna 2012 7:10
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky
Datum: 28. ledna 2012 11:50
 Ano je to original, aby nemuseli do masky montovať selénový usmerňovač montovali 12V bzučiak, 12V bzučiak má integrované usmerňovanie,
Datum: 28. ledna 2012 10:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel4646
 No 12V sa montovali na 90tky ale ak funguje tak to neries
Datum: 28. ledna 2012 10:04
|



|