slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci! mám tu takovej problem jawa 20 mi nejde do otáček a když se chci rozjet tak vynecháva díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastavil jsem předstih a je to ok :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čau, začal bych tryskama (vyčistit), co filtr? Bez něho to jde dobře do otáček? Když jo, tak vyfoukat. Zkontroluj hladinu v plovákový komoře. Pak třeba když to furt nepůjde tak zkus ještě vyměnit svíčku, nastavit předstih atd. Hodně zdaru.
 
 
Datum: 29. srpna 2014 14:19
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
Zdarec chlapi potřebuju poradit s fichtlem na jedničku a volnoběh a 2. a 3. rychlost jede jak má ale pak se začne dusit je to tak 500m a pomalu se musí podřazovat a dusí se i dovjka jenom na jedničku to jede jak má motor je v pořádku má najeto tak 500km ,měl sem sundaný válec žádné stopy po přidíraní nebo tak , s kámošem sme ladily směs a hladinu v plovákovce ale pořád to bylo stejné , nádrž a kohout jsou vyčištěné, benzínu teče dost, svíčka je pěěkně cihlová , měnil jsem kondík,zap.cívku,fajfku,kabel... jiskra je pěkná jediná věc co mě napadá je ,že mám sníženou hlavu a motor není na 100% zajetý takže mě napadlo jestli tam není vysoká teplota a tlaky a motor se rychle přehřeje... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
tak jak by to mělo dotékat ? jezdil sem pořád na rezervu je možný ,že je menší průtok? mám tam nějáký italský kohout ale průtok se mi zdá dostatečný
 
 
Datum: 24. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17537    
To spíš nedotéká benzín. Muže se vytvářet podtlak v nádrži díky přicpanému víčku. Pak to dělá to co popisuješ. Třeba kilák to jede a najednou zaškube,postupně podřadíš až do jedničky až to skoro zdechne...po chvíli se to zas probere a jede to znova v cajku
 
 
Datum: 24. srpna 2014 9:58
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel17507    
zdar draci mate někdo skušenosti s timhle filtrem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_28.html nebo s tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_90%C2%B0_rms2222.html nemam stim skušenosti tak se ptam jestli tam jdu opravdu nasadit a jestli fungují děkuji za radu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Kup si ho. Kup si trysky 70,72,74 a 76 a laboruj. Když budeš šikovnej,tak ti to pojede po odladění stejně dobře jako seriovka.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel17507    
aha mužu se zeptatz proč ??
 
 
Datum: 15. srpna 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jestli máš sériovku tak na přímý filtr zapomeň.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:54
 
 
 
 
Jméno: eellg      IP: uživatel17494    
Ahoj, máte zkušenost s tím, jakou změnu přinese na 550ce použití trisek 55 a 58 místo origo 50 a 52? D9ky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 2:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune protože taam přece jde víc benzínu :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2014 2:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Stejně by mě zajímalo, kde se vzala ta fáma, že větší tryska = větší výkon...
 
 
Datum: 09. srpna 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: eellg      IP: uživatel17494    
tak to mě překvapuje, čekal jsme spíše kladné změny. díkyrn
 
 
Datum: 09. srpna 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17495    
Obecně větší tryska konkrétně u tohoto motoru přinese horší starty,tvrdší chod motoru,vyšší spotřebu a nižší jízdní dynamiku....jak to bude tarokovat,tak to nepojede doplna.... víc k tomu asi nejde říct.... každopádně žádný pozitiva v tom nevidim .... sám bohužel mám pařeza bohatšího,blbě startuje,při rychlejší jízdě na trojku to tarokuje jak když kokrhá kohout a akorát je to líný do kopců .... až nebudu línej,tak to rozeberu,zjistim jaká je tam vůbec tryska a dam menší....zatím mi to nepálí,jedu na něm dvakrát za rok ....
 
 
Datum: 09. srpna 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 050505      IP: uživatel17492    
Čau chlapy potřeboval bych pomoct z fichtlu 05 mi teče benzín z kaburátoru furt když jedu i když stojim nevim si s tím rady karbec se zdá být v poho už mě to štve poradte co s tím díky!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to ještě originál karbec 05, tak ten nemá ventyl jako u nového karburátoru pro motory 20/21/23, přívod benzínu zavírá jehla na plováku, tak že je několik možností buď máš děravý plovák a ten tím pádem neplave, další možnost je že ho máš v plovákovce obráceně, nebo je poškozené sedlo do kterého zapadá jehla.
 
 
Datum: 08. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Neuzavíra se ti benzin v plovákové komoře chybu hledej tam
 
 
Datum: 08. srpna 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel17462    
Jaké máte zkušenosti s tímto šoupátkem ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/soupatko_pio22.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když si ho doděláš doma tak funguje super, výrobce prostě neuznává nejaký odjehlování hran po obrábění :-D
 
 
Datum: 31. července 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel17456    
Servus Draci! Musel jsem na 21 vyměnit plynové lanko a od té doby nedokážu správně nastavit volnoběh. Podle návodu nejdřív šroubek mezi tryskami a pak dopnout bowden na víčku šoupátkové komory. Ale pokud to tak udělám, tak mi vychází pak velmi nízké otáčky volnoběhu a když zabrzdím z kopce na neutrál, tak motor chcípne. Taky je teď o moc citlivější na naklonění motorky, to hned zdechne (dřív se jen začaly pomalu snižovat otáčky..). Mrknul jsem na volnoběžnou trysku a je čistá, plováková komora taky, benzín teče jako běs a ventil chodí hladce a uzavírá. Zlepšilo by to zvýšení hladiny? A jak se pak změní chování motoru při jízdě? (teď šlape moc pěkně, nechci to moc rozštelovat...). Díky za každý smysluplný názor ;o) At´ Vám to frčí! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 9:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když dotahuješ šroub mezi triskama tak prvně zvedni šoupátko a pak dotahuj
 
 
Datum: 29. července 2014 9:05
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zkus přitáhnout ten šroubek mezi tryskama.
 
 
Datum: 29. července 2014 8:05
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřebuji poradit s pionýrem 21. Problém spočívá v tom že když ho chci nastartovat za tepla tak musím držet plný plyn a jak to chytne tak se to tak postupně rozbíhá až vyletí otáčky a pak už to normálně běží. Nevíte čím to je? Jinak vše zeštelované a vyčištěné. Docela mě to štve. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2014 10:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17445    
Ano v te knizerce to je definovane jako vlastnost je to nejaky nedodelek z petiletky proste nez by to dodeli radej to napsali do navodu
 
 
Datum: 25. července 2014 10:49
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
naklop na pravou stranu je tama problém s bohatostí směsi atd tohle už bylo snad i v tovární příručce :-D
 
 
Datum: 24. července 2014 23:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17445    
Todle je vlastnost ne vada pomaha naklopeni jakoby k sobe
 
 
Datum: 24. července 2014 23:38
 
 
 
 
Jméno: fermež      IP: uživatel16764    
Ahoj, co s karbecem u fichtla, když potřebuju zřejmě menší volnoběžnou trysku? Vše směřuje na ni, při prudkým přidání plynu se to zadusí a teplí nechce snadno chytit. Fichtl je po celkovým seřízení, vytištění... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17451    
VT nelze doladit odporem filtrboxu. Buď vysoká hladina a nebo velká tryska. Jestli je to seriovka tak je to hladinou...
 
 
Datum: 28. července 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo doladit filtrboxem ...
 
 
Datum: 24. července 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kousíček níž hladinu ;-) musí chytat teplej .... max na 2 šlápnutí, trysky jsou zde na fichltkramku ...
 
 
Datum: 24. července 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: fermež      IP: uživatel16764    
nechá se sehnat jiná velikost trysky?
 
 
Datum: 24. července 2014 14:48
 
 
 
 
Jméno: Pavlik      IP: uživatel17439    
Zdar draci, mam babetu 207 a nechce mi naskočit. Jiskru hazi, benzin v plovakovce je taky, karburator je dvakrat celej vycistene i s tryskama. Tak uz nevim co dal. Svicka je sucha ale kdyz pod ni striknu benzin tak na dve tri sekundy naskoci. Uz si nevim rady nemate s tim nekdo skusenost? Diky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2014 23:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17445    
Mas spatne nastavenou hladinu podivej po netu co a jak blby jeze karbec musi dolu
 
 
Datum: 24. července 2014 23:52
 
 
 
 
Jméno: Pavlik      IP: uživatel17442    
Malicko jsem to nepochopil nemohl byjste mi to nekdo jeste trochu popsat co tim bylo mysleno ? Diky :-)
 
 
Datum: 24. července 2014 12:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17435    
Neserizena hladina karbec dolu a seridit pripravjem z petky a napohene hadicky karbec v huru nohama benzin nesmi protekat karbec v pracovni. Poloze benzin jde
 
 
Datum: 24. července 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17437    
Zdravim všechny a prsim vás o pomoc potřebuji pomoct jak nastavit plovákovou hladinu, když ji nastavim a pustim benzín tak mi přetejká už si nevim rady proim pomoste díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 16:10
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál tam nikdy žádný těsnění nikdy nebylo, stačí se podívat do katalogu
 
 
Datum: 05. srpna 2014 16:10
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
ale mám tam být těsnění papíroví !
 
 
Datum: 05. srpna 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
žádný těsnění pod víčkem bejt nemá
 
 
Datum: 28. července 2014 12:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel17437    
Díky za pomoc možná jsem na to přišel já pod víčkem nemám těsnění tudiž se nedovíral ten ventyl, ano je to jawa 21
 
 
Datum: 24. července 2014 12:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
no a ventil ve víčku plovákovky zavírá? nezasekává se? neni ohnutej nebo ulomenej plíšek ovládající ten ventil? tolik možností zas neni.. (předpokládám že jde o fichtla)
 
 
Datum: 23. července 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17437    
Zdravim potřebuju poradit jak seřídit plovákovou komoru u jawy 21, když zapnu benzín tak mi plováková komora přtýka a dusí se motor poradte jak na to prosim jak to vyštelovat děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
základní nastavení hladiny se provádí tak, že se nechá napustit plovákovka dokud ji ventil nezavře, pak se zavře benzín, sundá víčko a plovák se zamáčkne na dno, v tomto stavu by hladina měla lícovat s límcem plováku, podle toho se pak přihne plíšek ve víčku.. ovšem je nutné aby ventil chodil volně a nezasekával se, případně aby nebyl plíšek ovládající ventil moc ohnutej dovnitř..
 
 
Datum: 23. července 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: munzarec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus... chtěl sem se zeptat.. chci na pionýra větší karbec.. jaký a z čeho by jste mi ho doporučili... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2014 12:53
 
 
 
 
Jméno: munzarec      IP: uživatel16842    
Popřípadě stačí odkaz z krámku.. kterej bych si měl koupit.. :-)
 
 
Datum: 24. července 2014 12:53
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odkapová miska pařez 550, prosím o radu jakou použít misku na pařeza, mám pravostranný karbec Jikov 2914. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všude mají jen levostraný. Co jsem koukal na na tyhle tipy se miska nemontovala.
 
 
Datum: 22. července 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel17429    
Da se normalne koupit ve specialkach na jawky.
 
 
Datum: 20. července 2014 13:18
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel17422    
Dobrý den scháním karburátor na tatrana 125 , nebo alespoň šoupě. Nevíte kde ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
zdarec.mám dost primitivní problém ale nemůžu ho vyřešit mám jawu 20 bez revmaplechu a když dám řídítka vlevo tak to chcípne a když dám v pravo tak pionýr jde do velkých otáček čili řídíka mí tahají za lanko zkoušel sem štelovat rukojeť plynu,šroubek na víčku karburátoru , různě natáhnout lanko, lanko je nové už nevím co s tým. díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
problém je více méně vyřešen na tento typ řízení musí být plynové lanko to delší.měl sem ho půjčené a jede to normálně jenomže nemůžu to lanko nikde koupit u nás v mototechně ho nemají :-(
 
 
Datum: 17. července 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak jsi šteloval ten šroubek na víčku karbce? Tím se šteluje vůle.. někteří střelci to dotáhnout nadoraz, aby to mělo rádoby okamžitej zátah a pak to dělá tenhle bordel.. Zkus to lanko trochu povolit, aby byla vůle v rukojeti..
 
 
Datum: 16. července 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
mám typ řídítek jak ten oranžoví pionýr co má šachovnici na sedle a řídítka mám stejně jak on možná trochu aj nižej http://www.jawa21.huu.cz/menu/jawa21/fotografie
 
 
Datum: 15. července 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Nemáš třeba řídítka moc vysoko?
 
 
Datum: 15. července 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
zkusil sem ho aj vyndat z karburátoru narovnal sem lanko (mimo plechy) a točit s řídítkama a šoupě chodilo nahoru a dolu nechápu to
 
 
Datum: 15. července 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: Elhas      E-mail:      IP: uživatel17413    
Plynové lanko máš moc pokrútené, skus mu nájsť inú cestu aby nebolo pozohíňané.
 
 
Datum: 15. července 2014 13:59
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel17410    
zdar draci mam babetu 207 a mam dotaz jak nastavit na karburatoru ty 2 sroubky jeden je na volnobeh a ty 2 dalsi....... a jak nastavit jehlu v karbecu v jake ma bejt drasce dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečti si návod k obsluze.. Toď vše..
 
 
Datum: 16. července 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci už si nevím rady se svým mustafem bez filtru jede krásně ale stačí dát jenom manžetu sání a po přidání plynu se začne dusit.co s tím? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 11:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
hele skus dát filtr přímo na karbec bez hadice jak to pojede
 
 
Datum: 09. července 2014 11:26
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
manžeta je nová.hladina lícuje s hranou plováku, tryska origo,jehla druhý zářez od vrchu ventil v plovákovce zavírá protože jinač by se to uchlastávalo furt
 
 
Datum: 09. července 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Moc vysoká hladina v karbci, moc velká hlavní tryska, jehla moc vysoko nebo ti nezavírá ventil v plovákovce.
 
 
Datum: 09. července 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus vyměnit tu manžetu za jinou
 
 
Datum: 08. července 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Potřeboval bych poradit - už si nevím rady. Jawa 20 studená krásně chytne na 1. šlápnutí, zařadím 1. rychlostní stupeň a chcípne. Potom už na našlapování nechytne. Roztlačím, během 10ti metrů chytne, chvilku cuká (cca 50m), jako když tam jde málo benzínu, pak se chytne a jede jak z partesu. Při opětovném našlapování chytna zpravidla napotřetí a vše je v pořádku, i rozjezdy. Nechám ho vychladnout a vše se opakuje stále dokola - chytne, zařadím, chcípne. Předstih1,3mm před HÚ - mezi kladívky 0,05mm, svíčka cihlová (malinko začerněná u závitu) odtrh 0,45mm,kladívka očištěná odtrh 0,45mm, cívky od rotoru vzdáleny 0,3mm, svíčka hází pěknou jiskru, benzín teče, trysky profouknuté, otvory z karburátoru k tryskám vyčištěné, jehla v karburaci na předposledním zářezu odshora, plováková hladina nastavená, uzavírací ventilek v karburaci nezadrhává. Máte někdo nějakou radu? Předem děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Tak záhada vyřešena. Rozdělal jsem vzduchovej filtr a byl zahnojenej jak starostovy knihy. Není nad to jít od jednoduchých oprav ke složitým :-). Plovákovou hladinu jsem stejně trošku přizved a chová se to líp. Díky
 
 
Datum: 09. července 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Vyzkouším a zejra dám vědět, jak to dopadlo
 
 
Datum: 08. července 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Malinko bych přidal na hladině .
 
 
Datum: 08. července 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Máš pravdu. špatně jsem to napsal. Mám jehlu na druhým zářezu ze shora.
 
 
Datum: 08. července 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Zdar, neměla by bejt jehla na druhym zářezu ze shora?
 
 
Datum: 07. července 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: matak      IP: uživatel17389    
zdravim koupil jsem si tenhle filtr akorat je pruhledn jinak stejny http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cistic_paliva_6mm_hadicka2.html jak ma byt natocenej? je to jedno jestli tim uzkym ke kohoutu nebo karbecu. je na nem i sipka ale ta ukazuje od sirsiho k uzkymu a to se mi nejak nezda diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší je malinkej kulatej se sítkem, ty papírový nevydrží, navíc s většíma dotýká špatně benzín (u mustangu apod. kde je nádrž nahoře fungujou).
 
 
Datum: 10. července 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
S filtry paliva mám tu zkušenost,že fungují chvíli a pak vnich ta papírová vložka začne tvrdnout asi vlivem oleje v benzinu a mužou se vyhodit ... je to zvláštní,protože třeba u fáčka vydržel ten filtr 10 let...tudíž to přisuzuju tomu 2T oleji .... zlatý starý letovaný sítko v bandě,bylo na věky a fungovalo ...
 
 
Datum: 08. července 2014 17:39
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
šipka by měla být ve směru toku paliva do karbece
 
 
Datum: 06. července 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
myslim ze to je jedno hlavne si to za mesic nerozmysly a nedej ho obracene
 
 
Datum: 06. července 2014 13:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
věř tomu že ta šipka je tam správně
 
 
Datum: 06. července 2014 12:27
 
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 1:56:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu