slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tom123      IP: uživatel17063    
zdar draci chci se zeptat na poměr míchání benzínu do fichtla prý se má mazat 1:33.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano tohle je správný mazací poměr pro seriového pionýra
 
 
Datum: 22. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17218    
Zdravím Draci! Potřeboval bych poradit, namontoval jsem nový karburátor z Pionýra na 551 Jawetu, ale i když mám jehlu úplně dole, je to hodně bohatý a uchlastá se to během chvilky, popř. hned jak dám plnej plyn. Co s tím? Mám shánět menší hl. trysku, nebo něco jiného? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17218    
Díky Draci za vaše rady a připomínky. Už to jede a myslím, že to nebude zlé, už na 1. Je cítit nárůst výkonu. Ještě se v tom trochu poštourám, jen škoda, že kůli každýmu prdu musím vyndat ven válec
 
 
Datum: 22. května 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17219    
ad1: filtr zatím žádnej, ale vím, že bude nutnej. Musím pohledat něco co by se tam vešlo. ad2: Vím, že je tam rozdíl v sacích kanálech (cca 1mm na každou stranu) udělal jsem si náběhy, rozteče příruby válce je shodná. Je fakt, že dostat ho dovnitř je zákrok pro gynekologa, ale je tam. A to, že tam nepatří, na S11 je tento karbec běžně k vidění na závodech, bez velkých úprav takže jsem viděl, že to funguje, ale samozřejmě přít se nebudu. Ten originál dává málo směsy, zkoušel jsem i karbec z pily, ale na to je v sacím kanálu malej podtlak (musel bych to navrtat pod zapalováním), jakmile se to ohřeje přestane se čerpat benzín a je konec, ale točky naprázdno velice slušný.
 
 
Datum: 22. května 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17220    
Hlavním problémem bude ta skutečnost,že na jawetu jde karburátor max tak 12-14mm (malej sací kanál) a karbec z pio má 17mm - tzn.je velkej.....mužeš nakoupit sady trysek za tisíce,ale nevyladíš to. Tenhle karbec tam nepatří a nepojede to s nim. Eventuelně by tam mohl jít dobastlit karbec z pařeza,ale nevim,jak moc je tam místa,vim že je to u jawety mizerný s prostorem okolo motoru.... to je stejnej problém jak když tady kluk bastlil karbec z pio na babetu .... to prostě nejde ....
 
 
Datum: 22. května 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tam máš za filtr??
 
 
Datum: 22. května 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Opycák      E-mail:      IP: uživatel17219    
Jo koukal, i jsem to naštudoval na netu, hladina lícovala s vrškem plováku (viz. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html). Tak jsem ještě trochu přihnul ten plíšek a dnes odpol. budu pokračovat. Napadá Tě ještě něco?
 
 
Datum: 22. května 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a na hladinu jsi se koukal???
 
 
Datum: 22. května 2014 7:21
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
Zdravím všechny mam problem s nalezin nd dilu na jawa dandy 50 protože sem ji zdedil ale je v dezolatnim stavu ale chci si ji opravit :-) ale hlavne shanim na ni karburator a spojku+ všechny lanka tak předem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
no ješte jsem uvažovl že bych tam dal karbec amla 19 tak nevim co je lepši jestli ten dellorto co je na skutry a dražši nebo ten amal ?
 
 
Datum: 22. května 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
takže ten delorto tam vleze v poho nebo budu muset delat nejakou přirubu a jak sem pochopil to natryskovani tak musim skoušet vic trysek než to bude ok že ? :-D
 
 
Datum: 22. května 2014 13:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hele s dílama na dandy je docela problém, ale třeba karburátor tam můžěš napasovat dellorto 19mm, když to dobře natryskuješ poletí to jako drak
 
 
Datum: 22. května 2014 7:22
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec. Potřebuju poradit ohledně barvy svíčky na sérioným pionýru a nastavení bohatosi (trysky mám takové jaké mají být). Ze silnějších motorek správné nastavení dělám delší jízdou na plný plyn, vypnutím motoru a kontrolou barvy svíčky. Když toto udělám na pionýru, tak mám při kontrole čistou svíčku, ale není cihlová, ale bílá. Svíčka je N15, jehla na II. zářezu shora, vrch plováku po zatlačení na dno lícuje s hladinou paliva. Když jedu svižně a zastavím a znova se rozjíždím, tak je trosku odezva po plynu. Jinak pionýr jede dobře. Jde mi o to docílení barvy svíčky. Pomohlo by zvýšení hladiny v plovákovce nebo dát teplejší svíci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: jura305 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle dělá příliž teplá svíčka, dej tam čtrnáctku máš to v pohodě.
 
 
Datum: 07. července 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Tak hladinu sem mírne zvýšil nad po zamaáčknutí plováku je trochu nad něj, ale svíčka pořád taková bílá. Zářez jehly nemá cenu řešit, když jedu na plnej plyn že?
 
 
Datum: 20. května 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec. Filtr origo, čistý, řekl bych že i správně nasazený (u ztvrdlého plastu člověk nikdy neví). 2 dírky u filtru co jsou u rámu na gumový silentbločky jsem zalepil, tak vzduch jde jen tou kovovou trubkou. zvýším hladinu uvidíme.
 
 
Datum: 19. května 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
tepelná hodnota je správná, tu bych neměnil. Jakej máš airbox? Máš v něm dobře nasazenej filtr? Možná bych zkusil lehce zvýšit hladinu, co to udělá..
 
 
Datum: 19. května 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
fichtl....... čau v příručce jsem se dočetl že zasraná tryska se nemá čistit tvrdým předmětem a nebo drátem když takovou trysku mám (stará) myslíte že má za následek když koupím 10L benzínu a najedu zhruba 15-20km. ani ne a benzín my vystačí na cca 4-5 dní? Doporučovali by jste když zabíhám motor ty trysky koupit nové? Když jsem dočetl příručku o zapalování a karburátoru docela jsem se divil co může ovlivňovat výkon a spotřebu :-D díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud ti to někdo vycucává nebo ti teče z karburátoru jízdy.
 
 
Datum: 16. května 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, to asi těžko spíš máš díru v nádrži
 
 
Datum: 15. května 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepec      IP: uživatel14318    
zdarec draci .. potřebuju poradit .. dal sem si na svou B210 karbec z pincka.. chci se zeptat jestli ho tam někdo taky máte ? popřípadě jakou trisku,na jakém zářezu jehlu atd .. nemůžu to nějak doštelovat .. ted tam mám trisku 65 .. nějak se to uchlastávalo ..(hladina seštelovaná)...jehla na prvním zářezu od zhora... když jedu a dám plnej tak to přestane postupně jet .. a příde mi divný že je tam triska 65 s difuzorem 16,něco .. předtím sem měl nasazenej bing s difuzorem 12mm a triskou 64 a jelo to parádně.. akorát když sem jel 65kmh tak to vynechalo .. a po chvilce zase jelo... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17199    
Karbec z fichtla je širší jak koleno i sací kanál v babetě a proto to zlobí. Nedošteluješ to,ten karbec tam nepatří a je prostě velkej. To je jak karbec z dvěpade na fichtlu ....
 
 
Datum: 16. května 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: munzarec      IP: uživatel16842    
čus, chtěl sem se zeptat, mám nově koupený 14z řetězové kolečko a k tomu sem si objednal 100 hlavní trisku, nevíte někdo jak to pojede, s tou 14z to jezdí pekelně, pojede to pekelnějc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nemáš po výbrusu nech tam 68 ta 72 není špatná ale nestačí to spalovat a na krátké vzdálenosti po odstavení ti bude chcát z výfuku ten 14 zub jenom na roviny do kopců budeš vice podřazovat a jeto hodně znát.
 
 
Datum: 16. května 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
trysku nech originalní, maximalně 72 ale u továrního mustanga to snad ani nepoznáš.. 72 se dává na 40 vrtání..
 
 
Datum: 15. května 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: munzarec      IP: uživatel16842    
a nevíte teda co vybrat za to číslo trisky, abyto pomohlo do rychlosti?
 
 
Datum: 15. května 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně, jestli je to seriovej motor vč. karburátoru tak si tu trysku vystav pěkně na poličku a můžeš se na ní tak akorát koukat :-D
 
 
Datum: 15. května 2014 9:44
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17192    
jestli vono neni lepší jezdit rovnou bez trysky, poněvač ten kanálek co vede pod jehlu má asi 2mm což je jako tryska 200. akorát stačí uříznout starou dobrou 68 za závitem a tu tam našroubovat aby to tam tudyma nesálo moc vzduchu. tohle nejdřív zkus a pak uvidíš jakej měla ta chudák zkurvená 68 v tom karbecu smysl. no napovím ti : až se tu budeš ptát proč máš svíčku černou jak uhel a vůbec ti to nejede, tak si tohle vlákno najdi.
 
 
Datum: 14. května 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12656    
Hosi odladuju si bing 21 a mam problem s volnobehem. Za studena ho drzi ..tak 5 minut po nakopnuti a za tepla vubec.. sroub uz mam na doraz a za studena to hrozne rve,ma vysokejch volnobeh.. Za tepla pustim plyn a zdechne. Trysku mam 40..mam sahnout po vetsi nebo mensi ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2014 3:13
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Tesneni v motoru to nebude,ale asi uz vim kde to salo fales..problemy mam jen s volnobehem jinak jede normalne..za plynem jde krasne tak od 1/4 plynu kterej drzim aby nezdechl
 
 
Datum: 16. května 2014 3:13
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to není sériovka, tak co nám třeba říct co tam máš, v každém případě je několik možností, jak tu zmínil standa, může to být přisávání falešného vzduchu mezi válcem a kolínkem, nebo třeba i pod válcem nebo třeba i gufero, pak jsou další možnosti co by to mohlo být, ale to by chtělo trošku víc info o tom jak se to chová, jestli to jde za plynem třeba z 0 do cca 1/4 plynu, co to dělá když to na chvilku zavřeš a pak tomu zas naložíš, je spousta možností
 
 
Datum: 15. května 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12656    
Na seriovku ho nemam.. no tesnit by mel :-D mam ho na hadici a stahly stahovacima paskama (kovovy) Jeste dela ze kdyz jedu naplno a pak vymacknu spojku vyleti otacky vysoko a za 2-3 vteriny spadnou a kdybych nepridal plyn tak zdechne..
 
 
Datum: 15. května 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17193    
Dle popisu 100% falešnej vzduch .... těsní ti ten karbec na kolenu/přírubě??
 
 
Datum: 15. května 2014 8:49
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jéje, sorry nevšim jsem si že řešíš Binga myslel jsem, že jde o normální karbec, to dáváš na seriový motor Bing 21ku??
 
 
Datum: 14. května 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měla by tam být 38ka, podívej se na hladinu, a taky na šoupátko jestli není už v komoře vyběhané, pak blbne volnoběh a hlavně přechod z otáček do volnoběhu, rovnou mrkni jestli není vymačkané od šroubu na seřizování, protože pak se to i blbě nastavuje
 
 
Datum: 14. května 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: Rider      IP: uživatel15124    
Mám jawu210 a potřebuji s něčím poradit. Chytne na první šlápnutí a poté chvíli jede a chcípne. A pod babetou se objeví benzínová skvrna, teče to z karburátoru. Poté chvíli počkám a někdy jde nastartovat a někdy vůbec a musím tlačit. Nevíte někdo co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2014 9:04
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladina?
 
 
Datum: 14. května 2014 9:04
 
 
 
 
Jméno: Jirka23      IP: uživatel1434    
zdravim, mám dotaz, když dojedu s fichtlem domu, hodím ho bna stojánek tak začne něco kapat z výfuku, jě to černé ale olej to není odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když pojedeš na delší trasu tak by se ti to mělo vypálit ve výfuku. Když jedeš krátkou trasu tak ti z toho bude kapat bordel. Zbývá to jenom dobře zatěsnit šnůrou.
 
 
Datum: 13. května 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Taky mě to dělá..
 
 
Datum: 13. května 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, je to zpusobené nedokonalým spalováním u dvoutaktních motorů, je to olej z benzínem, u fichtla normální
 
 
Datum: 13. května 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14645    
Zdravim, co mam očekavat od seriovyho mustanga do kterýho dám 100 oktanovej benzín? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17186    
nic krom toho že premiovej benzín vby v sobe neměl mít byolích a přez zimu ti nerezne nadrž což u95 naturalu nemusí být pravda
 
 
Datum: 13. května 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
vůbec nic jednou jsem to pro prdel zkoušel a nic akorát se mi zdálo že to malinko líp chytá ale mě to stejně chytá na kop
 
 
Datum: 13. května 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak říká Standa, když to tam jenom naleješ tak to pojede hůř
 
 
Datum: 13. května 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17184    
Vyšší cenu za pohoný hmoty ... možná to pojede trochu hůř,ale to k tomu patří ....
 
 
Datum: 13. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chtel bych pomoct z jednou veci na Pionyru.Kdyz je muj fechtl chladny chytne na kop ale kdyz je zahraty tak jenom skitne a nic a ja nevim co s tym nekdo rika ze je to zahratym zapalovanim ktere pak dela min proudu a pak svicka haze mensi jiskru a jini zase rykaji ze je to karburatorem poradte me prosim jak to kdyztak seridit aby to chitalo za tepla svicku tam mam n15c v karbecu je hlavni tryska 72 a novy plovak a plisek motor po GO nova je aj elektrika a este mna napadlo dat tam 4bodovu svicku a vypodlozit ju podlozkama na svicky aby to pri mensim prudu lip zapalilo tak dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17186    
přečti si navod za tela fíka naklonit na stranu karburace ...pomáhá to hodne a teměr bez namahy
 
 
Datum: 13. května 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Zajímavá móda do originál fichtla dávat 72 trysku... Moc tomu nerozumím.
 
 
Datum: 13. května 2014 11:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Za tepla to chytne vždycky, stačí podržet plnej plyn a pořádně se opřít do startovačky. Když je jóóóó hodně rozžhavenej tak chytne až na druhý kop. ;-) Čtyřbodová svíčka není hovadina, ale zbytečnost. A kdo si myslí že čtyřbodová svíčka má dělat 4 jiskry najednou nemá pravdu. Na vícebodových svíčkách přeskočí také pouze jedna jiskra. Jediný rozdíl je v tom, že přeskočí na elektrodě kde je to "fyzikálně nejvhodnější" pro jiskru. Stejně to přidá maximálně na životnosti svíčky...takže zbytečnost.
 
 
Datum: 13. května 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za prvé zahod trisku 72 a dej tam origo.. motor se ti za tepla uchcává a proto nechytá... 4 bodová svíčka je hovadina.. zapalovací cívka neni tak výkonná aby dokázala udělat 4 kvalitní jiskry.. jinak řečeno.. s tou 4 bodovkou to bude ještě horší
 
 
Datum: 12. května 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: bolek      IP: uživatel12689    
Zdar chlapi čím vylejváte nádrž, když už jí máte odrezenou, kdyžtak kde a za kolik se to dá koupit, díky ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč píšeš pokaždé pod jiným nickem? kor dva dotazy po sobě.... jinak je to to stokrát omývané téma.. dvousložkovou epoxitovou barvou
 
 
Datum: 10. května 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Stříká mi benzín z karburátoru do manžety sání a ta puchří. Jak to zastavit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 1:30
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to i originál, sehnat ten plast vcelku je skoro nadlidskej úkol :-) navíc se to nový ani neprodává
 
 
Datum: 11. května 2014 1:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17172    
pořídit KVALITNÍ gumu co odolavá benzínu a ne repliku ze směsi gumy na těsnění do vodovodu žreděnou sazema
 
 
Datum: 10. května 2014 15:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nijak , protože máš 2T motor
 
 
Datum: 10. května 2014 12:40
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel13327    
Cus draci. Prosím čím vypláchnu nádrž u mustoše. Stála cc10let.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe to vyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná nalej tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší nějaké matičky šroubky a pod do toho ještě nalej ten odrezovač a třepej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylej zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
 
 
Datum: 11. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
jo funguje to spolehlivě, stačí i 50g kyseliny na litr a nádrž je do čista ...
 
 
Datum: 10. května 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je ze staršího příspěvku, taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
 
 
Datum: 10. května 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
vodou? jak moc to je zrezlý?
 
 
Datum: 10. května 2014 8:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdar draci zitra budu nasazovat valec po vybrusu na babettu 207 na jakej zarez mam dat jehlu a kolik mazat popripade jak se sroubkem bohatosti smesy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
proste dej víc olejej na 1 25 A zvolna jezdi
 
 
Datum: 10. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel16414    
cau draci mam jawu 21 a zajima me kolik km ujedu priblizne na plnou nadrz dik mocrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel16414    
dik moc dnes sem vyrazil na prvni delsi vyjezd a ujel sem 100km a mam tam cca pulku chtel sem to orientacne abych vedel kolik benzinu prilizne sebou
 
 
Datum: 08. května 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky možné
 
 
Datum: 08. května 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
flaška není měřidlo, do petky se vejde třeba o cca 1dcl víc
 
 
Datum: 08. května 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzal jsem starou nádrž co mám náhradní na pionýra do ruky a nalil jsem ji plnou vody. Pak jsem to postupně vylil do flašek a vyšlo mi 5,4litru. Takže to tam těch 5,5 vejde, ale je fakt, že to chce využít každý kousek prostoru v nádrži.
 
 
Datum: 08. května 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zřejmě tisková chyba, 5.5L se tam nikdy nemůže vejít, přesně jak říkají kluci
 
 
Datum: 08. května 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle knížky 5,5 l a z toho 0,75 rezerva ale ze fakt že nikdy nebylo všechno stejný
 
 
Datum: 08. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Stando jak říkáš já tam nikdy ani celejch 5 nenacpal a když jsem jí zal vrchovatou , stejně to cintalo víčkem
 
 
Datum: 08. května 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Tak buďto mam atyp nádrž a nebo vás na benzínkách natahujou jak kšandy :-D ano bublá mi asi při objemu 4,5l ... odfoukne a ještě trochu se tam vejde... někdy si na to vzpomenu a zkusim do úplně suchý bandy nacpat přesně 5,5 litru... ale byl by to zázrak... už těch 5l je problém udržet v bandě ,mam trochu mizerný víčko...
 
 
Datum: 08. května 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky docela pochybuju že má nádrž 5,5l, jelikož jsem naplno tankoval asi 4,7l + 0,13l oleje + zbytek v nádrži = asi 5 litrů, ale nikdy jsem tomu nevěnoval .. jinak plná vydrží při lehké ruce, nižší váze a malým vítru a rovinkách cca měsíc, což dělá asi 180km, tedy spotřeba cca 2,6l .. ale spíš tak 3l při živější jízdě..
 
 
Datum: 08. května 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
mě se tam vejde tak 5,4 l a rezervu mám 0,9l .. zrovna tuhle sem to měřil. je potřeba toho fichtla naklonit pořádně doleva a pak to začne bublat přes ten trubičkovej přepad a leze to tam víc. spotřebu jsem nikdy něměřil nijak přesně, ale kolem těch 3,5 l při šoupátku neustále v horní poloze (což je furt) to bude.
 
 
Datum: 08. května 2014 8:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Asi mám divnýho fichtla,ale i s rezervou se mi do bandy vždy vešlo 4 a 3/4 litru a tech 3/4 litru odpovídá rezervě-tu jsem nevyjížděl a na ty 4litry od tankování do tankování jsem taky zhruba najížděl do 150km...to je tak 2,5-2,7L/100km... ale to jen když jsem jezdil na gympl... třeba na Křivoklát a dolu k berounce na Višňovou a zpět domu to těma kopcema bralo zhruba ty 4 litry a kus rezervy na dvě cesty tam a zpět cca 108km takže přes 4l/100km... kde berete ten objem bandy 5,5 litru?? Když jsem to přehnal a narval bandu úplně nadoraz tak tam bylo 4,8-4,9L a v zatáčkách se mi ten benzín odlejval a tek po plechách dolu...
 
 
Datum: 08. května 2014 8:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pri delsich cestach tankuju po 130-150km.
 
 
Datum: 08. května 2014 7:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
papírově 5,5 litrů při spotřebě 2,5 na 100 je to kolem 200 ale pokud máš 100 kilo a pojedeš do kopce a nemáš to seštelovaný tak klidě 100
 
 
Datum: 07. května 2014 23:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Strašně záleží jakým stylem pojedeš a hlavně jak to máš seřízený. Dobře seřízený fichtl i s mojí váhou dokáže jezdit za 2.5l, ale jsou lidi kterým to jezdí i za 5l. Tak že když to spočítáš tak 100-200km na nádrž. :-D
 
 
Datum: 07. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jakou máte cca spotřebu u čz 175/477 ? Jo a kdyby někdo měl tak bych koupil tuto čz bez tp za rozumný peníz ale jen na vysočině. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17166    
kolečko nevíš proč každý řeší spotřebu u motrky? kor 45 let stare? a natuněné mz ? vždyt co nejvíc sem si všim tak u jawička teměř čvrtina z litru prostě z motru či karburace vytekla nevhodným seřízením či zsvadou ....a ano 175 žere nastejno s tojotou jaris...,,,ty motory jsou stavený na polovičný spotřebu o proti prumernému autu te doby žigulíku a škodovka kter melí spotřebu 8 10
 
 
Datum: 08. května 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jak kdy, dlouhodobý průměr u čz 180 jsem měl 4,4l. Ale dá se jet rozumně kolem těch 4l, ale uměl jsem i za téměř dvojnásobek...
 
 
Datum: 06. května 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: jezda      E-mail:      IP: uživatel14157    
Zdravíčko.Dělal jsem si go motoru, ted' mám ale problém s tím, že nemůžu občas motor pořádně vytočit.Trojka to dělá pořád.Plnej plyn a jen si to tak prdí jako by tam nedotejkalo víc benzínu.Jednička a dvojka jede v celku dobře, občas zlenivý, ale jen někdy.Potřebuju radu.Předstih podle oka, ale vždycky to na tom motoru tak jelo nejlíp.Odtrh 0,4.Všechno origo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik máš po tom vybrusu najeto?? Ono taky musíš výbrus zajet a můžu ti říct že opravdu uvolněný je až po nějakých 1200-1500km. Další důvod je blbě nastavený karburátor a filtrbox. To je častá příčina toho že to na 3ku prostě nejede. Jo a máš výbrus nebo poláka???
 
 
Datum: 07. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: jezda      E-mail:      IP: uživatel14157    
Komplet repas kliky s novou ojnicí, výbrus,ložiska, simeringy,spojka, komplet všechno přetěsněný.Ted' už to i docela jede, chvíli jsem si s tím hrál, ale ta trojka se prostě nevytočí uplně.
 
 
Datum: 07. května 2014 16:12
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co podletebe znamená GO motoru???, pro některé lidi je to tady dost široký pojem, trochu to rozveď, ať víme co všechno jsi dělal, takhle je to střílení od boku
 
 
Datum: 07. května 2014 6:36
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové mám takový problém. Z ničeho nic mi začla dělat motorka tohle - https://www.youtube.com/watch?v=AvUvHVz_cvs&feature=youtu.be Copak by to mohlo být? nechce se mi to opět celé rozebírat a hledat nejspíš ale tryska že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Docela ti fučí od kolena možná ucpanej výfuk
 
 
Datum: 06. května 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesuď knihu podle obalu.. ;-) Jinak díky za rady pánové..
 
 
Datum: 06. května 2014 10:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta motorka... tedy ten šrot by potřeboval vyčistit a seřídit karbec
 
 
Datum: 05. května 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
vyčisti karburátor
 
 
Datum: 05. května 2014 20:23
 
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.06.2025 6:48:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu