Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tom123
IP: uživatel17063
 zdar draci chci se zeptat na poměr míchání benzínu do fichtla prý se má mazat 1:33.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 10:16
 ano tohle je správný mazací poměr pro seriového pionýra
Datum: 22. května 2014 10:16
 Zdravím Draci! Potřeboval bych poradit, namontoval jsem nový karburátor z Pionýra na 551 Jawetu, ale i když mám jehlu úplně dole, je to hodně bohatý a uchlastá se to během chvilky, popř. hned jak dám plnej plyn. Co s tím? Mám shánět menší hl. trysku, nebo něco jiného? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:13
 Díky Draci za vaše rady a připomínky. Už to jede a myslím, že to nebude zlé, už na 1. Je cítit nárůst výkonu. Ještě se v tom trochu poštourám, jen škoda, že kůli každýmu prdu musím vyndat ven válec
Datum: 22. května 2014 20:13
 ad1: filtr zatím žádnej, ale vím, že bude nutnej. Musím pohledat něco co by se tam vešlo. ad2: Vím, že je tam rozdíl v sacích kanálech (cca 1mm na každou stranu) udělal jsem si náběhy, rozteče příruby válce je shodná. Je fakt, že dostat ho dovnitř je zákrok pro gynekologa, ale je tam. A to, že tam nepatří, na S11 je tento karbec běžně k vidění na závodech, bez velkých úprav takže jsem viděl, že to funguje, ale samozřejmě přít se nebudu. Ten originál dává málo směsy, zkoušel jsem i karbec z pily, ale na to je v sacím kanálu malej podtlak (musel bych to navrtat pod zapalováním), jakmile se to ohřeje přestane se čerpat benzín a je konec, ale točky naprázdno velice slušný.
Datum: 22. května 2014 14:12
Jméno: Standa
IP: uživatel17220
 Hlavním problémem bude ta skutečnost,že na jawetu jde karburátor max tak 12-14mm (malej sací kanál) a karbec z pio má 17mm - tzn.je velkej.....mužeš nakoupit sady trysek za tisíce,ale nevyladíš to. Tenhle karbec tam nepatří a nepojede to s nim. Eventuelně by tam mohl jít dobastlit karbec z pařeza,ale nevim,jak moc je tam místa,vim že je to u jawety mizerný s prostorem okolo motoru.... to je stejnej problém jak když tady kluk bastlil karbec z pio na babetu .... to prostě nejde ....
Datum: 22. května 2014 10:27
 co tam máš za filtr??
Datum: 22. května 2014 10:17
Datum: 22. května 2014 7:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a na hladinu jsi se koukal???
Datum: 22. května 2014 7:21
Jméno: karel
IP: uživatel9266
 Zdravím všechny mam problem s nalezin nd dilu na jawa dandy 50 protože sem ji zdedil ale je v dezolatnim stavu ale chci si ji opravit  ale hlavne shanim na ni karburator a spojku+ všechny lanka tak předem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 13:29
Jméno: karel
IP: uživatel9266
 no ješte jsem uvažovl že bych tam dal karbec amla 19 tak nevim co je lepši jestli ten dellorto co je na skutry a dražši nebo ten amal ?
Datum: 22. května 2014 13:29
Jméno: karel
IP: uživatel9266
 takže ten delorto tam vleze v poho nebo budu muset delat nejakou přirubu a jak sem pochopil to natryskovani tak musim skoušet vic trysek než to bude ok že ?
Datum: 22. května 2014 13:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hele s dílama na dandy je docela problém, ale třeba karburátor tam můžěš napasovat dellorto 19mm, když to dobře natryskuješ poletí to jako drak
Datum: 22. května 2014 7:22
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec. Potřebuju poradit ohledně barvy svíčky na sérioným pionýru a nastavení bohatosi (trysky mám takové jaké mají být). Ze silnějších motorek správné nastavení dělám delší jízdou na plný plyn, vypnutím motoru a kontrolou barvy svíčky. Když toto udělám na pionýru, tak mám při kontrole čistou svíčku, ale není cihlová, ale bílá. Svíčka je N15, jehla na II. zářezu shora, vrch plováku po zatlačení na dno lícuje s hladinou paliva. Když jedu svižně a zastavím a znova se rozjíždím, tak je trosku odezva po plynu. Jinak pionýr jede dobře. Jde mi o to docílení barvy svíčky. Pomohlo by zvýšení hladiny v plovákovce nebo dát teplejší svíci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:18
 Tohle dělá příliž teplá svíčka, dej tam čtrnáctku máš to v pohodě.
Datum: 07. července 2014 20:18
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Tak hladinu sem mírne zvýšil nad po zamaáčknutí plováku je trochu nad něj, ale svíčka pořád taková bílá. Zářez jehly nemá cenu řešit, když jedu na plnej plyn že?
Datum: 20. května 2014 17:12
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec. Filtr origo, čistý, řekl bych že i správně nasazený (u ztvrdlého plastu člověk nikdy neví). 2 dírky u filtru co jsou u rámu na gumový silentbločky jsem zalepil, tak vzduch jde jen tou kovovou trubkou. zvýším hladinu uvidíme.
Datum: 19. května 2014 23:19
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 tepelná hodnota je správná, tu bych neměnil. Jakej máš airbox? Máš v něm dobře nasazenej filtr? Možná bych zkusil lehce zvýšit hladinu, co to udělá..
Datum: 19. května 2014 22:46
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 fichtl....... čau v příručce jsem se dočetl že zasraná tryska se nemá čistit tvrdým předmětem a nebo drátem když takovou trysku mám (stará) myslíte že má za následek když koupím 10L benzínu a najedu zhruba 15-20km. ani ne a benzín my vystačí na cca 4-5 dní? Doporučovali by jste když zabíhám motor ty trysky koupit nové? Když jsem dočetl příručku o zapalování a karburátoru docela jsem se divil co může ovlivňovat výkon a spotřebu  díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 18:52
 Bud ti to někdo vycucává nebo ti teče z karburátoru jízdy.
Datum: 16. května 2014 18:52
 zdar, to asi těžko spíš máš díru v nádrži
Datum: 15. května 2014 18:37
Jméno: pepec
IP: uživatel14318
 zdarec draci .. potřebuju poradit .. dal sem si na svou B210 karbec z pincka.. chci se zeptat jestli ho tam někdo taky máte ? popřípadě jakou trisku,na jakém zářezu jehlu atd .. nemůžu to nějak doštelovat .. ted tam mám trisku 65 .. nějak se to uchlastávalo ..(hladina seštelovaná)...jehla na prvním zářezu od zhora... když jedu a dám plnej tak to přestane postupně jet .. a příde mi divný že je tam triska 65 s difuzorem 16,něco .. předtím sem měl nasazenej bing s difuzorem 12mm a triskou 64 a jelo to parádně.. akorát když sem jel 65kmh tak to vynechalo .. a po chvilce zase jelo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 18:40
Jméno: standa
IP: uživatel17199
 Karbec z fichtla je širší jak koleno i sací kanál v babetě a proto to zlobí. Nedošteluješ to,ten karbec tam nepatří a je prostě velkej. To je jak karbec z dvěpade na fichtlu ....
Datum: 16. května 2014 18:40
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
 čus, chtěl sem se zeptat, mám nově koupený 14z řetězové kolečko a k tomu sem si objednal 100 hlavní trisku, nevíte někdo jak to pojede, s tou 14z to jezdí pekelně, pojede to pekelnějc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 19:04
 Jestli nemáš po výbrusu nech tam 68 ta 72 není špatná ale nestačí to spalovat a na krátké vzdálenosti po odstavení ti bude chcát z výfuku ten 14 zub jenom na roviny do kopců budeš vice podřazovat a jeto hodně znát.
Datum: 16. května 2014 19:04
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 trysku nech originalní, maximalně 72 ale u továrního mustanga to snad ani nepoznáš.. 72 se dává na 40 vrtání..
Datum: 15. května 2014 20:14
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
 a nevíte teda co vybrat za to číslo trisky, abyto pomohlo do rychlosti?
Datum: 15. května 2014 16:30
 Jasně, jestli je to seriovej motor vč. karburátoru tak si tu trysku vystav pěkně na poličku a můžeš se na ní tak akorát koukat
Datum: 15. května 2014 9:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17192
 jestli vono neni lepší jezdit rovnou bez trysky, poněvač ten kanálek co vede pod jehlu má asi 2mm což je jako tryska 200. akorát stačí uříznout starou dobrou 68 za závitem a tu tam našroubovat aby to tam tudyma nesálo moc vzduchu. tohle nejdřív zkus a pak uvidíš jakej měla ta chudák zkurvená 68 v tom karbecu smysl. no napovím ti : až se tu budeš ptát proč máš svíčku černou jak uhel a vůbec ti to nejede, tak si tohle vlákno najdi.
Datum: 14. května 2014 22:27
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Hosi odladuju si bing 21 a mam problem s volnobehem. Za studena ho drzi ..tak 5 minut po nakopnuti a za tepla vubec.. sroub uz mam na doraz a za studena to hrozne rve,ma vysokejch volnobeh.. Za tepla pustim plyn a zdechne. Trysku mam 40..mam sahnout po vetsi nebo mensi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 3:13
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Tesneni v motoru to nebude,ale asi uz vim kde to salo fales..problemy mam jen s volnobehem jinak jede normalne..za plynem jde krasne tak od 1/4 plynu kterej drzim aby nezdechl
Datum: 16. května 2014 3:13
 jestli to není sériovka, tak co nám třeba říct co tam máš, v každém případě je několik možností, jak tu zmínil standa, může to být přisávání falešného vzduchu mezi válcem a kolínkem, nebo třeba i pod válcem nebo třeba i gufero, pak jsou další možnosti co by to mohlo být, ale to by chtělo trošku víc info o tom jak se to chová, jestli to jde za plynem třeba z 0 do cca 1/4 plynu, co to dělá když to na chvilku zavřeš a pak tomu zas naložíš, je spousta možností
Datum: 15. května 2014 15:12
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Na seriovku ho nemam.. no tesnit by mel  mam ho na hadici a stahly stahovacima paskama (kovovy) Jeste dela ze kdyz jedu naplno a pak vymacknu spojku vyleti otacky vysoko a za 2-3 vteriny spadnou a kdybych nepridal plyn tak zdechne..
Datum: 15. května 2014 10:30
Jméno: standa
IP: uživatel17193
 Dle popisu 100% falešnej vzduch .... těsní ti ten karbec na kolenu/přírubě??
Datum: 15. května 2014 8:49
 jéje, sorry nevšim jsem si že řešíš Binga myslel jsem, že jde o normální karbec, to dáváš na seriový motor Bing 21ku??
Datum: 14. května 2014 13:37
 měla by tam být 38ka, podívej se na hladinu, a taky na šoupátko jestli není už v komoře vyběhané, pak blbne volnoběh a hlavně přechod z otáček do volnoběhu, rovnou mrkni jestli není vymačkané od šroubu na seřizování, protože pak se to i blbě nastavuje
Datum: 14. května 2014 13:35
Jméno: Rider
IP: uživatel15124
 Mám jawu210 a potřebuji s něčím poradit. Chytne na první šlápnutí a poté chvíli jede a chcípne. A pod babetou se objeví benzínová skvrna, teče to z karburátoru. Poté chvíli počkám a někdy jde nastartovat a někdy vůbec a musím tlačit. Nevíte někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 9:04
 Hladina?
Datum: 14. května 2014 9:04
Jméno: Jirka23
IP: uživatel1434
 zdravim, mám dotaz, když dojedu s fichtlem domu, hodím ho bna stojánek tak začne něco kapat z výfuku, jě to černé ale olej to není
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 21:07
 když pojedeš na delší trasu tak by se ti to mělo vypálit ve výfuku. Když jedeš krátkou trasu tak ti z toho bude kapat bordel. Zbývá to jenom dobře zatěsnit šnůrou.
Datum: 13. května 2014 21:07
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Taky mě to dělá..
Datum: 13. května 2014 20:25
 Zdar, je to zpusobené nedokonalým spalováním u dvoutaktních motorů, je to olej z benzínem, u fichtla normální
Datum: 13. května 2014 20:23
Jméno: Jan
IP: uživatel14645
 Zdravim, co mam očekavat od seriovyho mustanga do kterýho dám 100 oktanovej benzín? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 11:59
Jméno: pepa
IP: uživatel17186
 nic krom toho že premiovej benzín vby v sobe neměl mít byolích a přez zimu ti nerezne nadrž což u95 naturalu nemusí být pravda
Datum: 13. května 2014 11:59
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 vůbec nic jednou jsem to pro prdel zkoušel a nic akorát se mi zdálo že to malinko líp chytá ale mě to stejně chytá na kop
Datum: 13. května 2014 11:09
 přesně jak říká Standa, když to tam jenom naleješ tak to pojede hůř
Datum: 13. května 2014 11:08
Jméno: Standa
IP: uživatel17184
 Vyšší cenu za pohoný hmoty ... možná to pojede trochu hůř,ale to k tomu patří ....
Datum: 13. května 2014 10:12
 Ahoj chtel bych pomoct z jednou veci na Pionyru.Kdyz je muj fechtl chladny chytne na kop ale kdyz je zahraty tak jenom skitne a nic a ja nevim co s tym nekdo rika ze je to zahratym zapalovanim ktere pak dela min proudu a pak svicka haze mensi jiskru a jini zase rykaji ze je to karburatorem poradte me prosim jak to kdyztak seridit aby to chitalo za tepla svicku tam mam n15c v karbecu je hlavni tryska 72 a novy plovak a plisek motor po GO nova je aj elektrika a este mna napadlo dat tam 4bodovu svicku a vypodlozit ju podlozkama na svicky aby to pri mensim prudu lip zapalilo tak dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 12:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17186
 přečti si navod za tela fíka naklonit na stranu karburace ...pomáhá to hodne a teměr bez namahy
Datum: 13. května 2014 12:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zajímavá móda do originál fichtla dávat 72 trysku... Moc tomu nerozumím.
Datum: 13. května 2014 11:18
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Za tepla to chytne vždycky, stačí podržet plnej plyn a pořádně se opřít do startovačky. Když je jóóóó hodně rozžhavenej tak chytne až na druhý kop.  Čtyřbodová svíčka není hovadina, ale zbytečnost. A kdo si myslí že čtyřbodová svíčka má dělat 4 jiskry najednou nemá pravdu. Na vícebodových svíčkách přeskočí také pouze jedna jiskra. Jediný rozdíl je v tom, že přeskočí na elektrodě kde je to "fyzikálně nejvhodnější" pro jiskru. Stejně to přidá maximálně na životnosti svíčky...takže zbytečnost.
Datum: 13. května 2014 9:27
 za prvé zahod trisku 72 a dej tam origo.. motor se ti za tepla uchcává a proto nechytá... 4 bodová svíčka je hovadina.. zapalovací cívka neni tak výkonná aby dokázala udělat 4 kvalitní jiskry.. jinak řečeno.. s tou 4 bodovkou to bude ještě horší
Datum: 12. května 2014 21:07
Jméno: bolek
IP: uživatel12689
 Zdar chlapi čím vylejváte nádrž, když už jí máte odrezenou, kdyžtak kde a za kolik se to dá koupit, díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 13:46
 proč píšeš pokaždé pod jiným nickem? kor dva dotazy po sobě.... jinak je to to stokrát omývané téma.. dvousložkovou epoxitovou barvou
Datum: 10. května 2014 13:46
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Stříká mi benzín z karburátoru do manžety sání a ta puchří. Jak to zastavit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 1:30
 dělá to i originál, sehnat ten plast vcelku je skoro nadlidskej úkol  navíc se to nový ani neprodává
Datum: 11. května 2014 1:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17172
 pořídit KVALITNÍ gumu co odolavá benzínu a ne repliku ze směsi gumy na těsnění do vodovodu žreděnou sazema
Datum: 10. května 2014 15:20
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nijak , protože máš 2T motor
Datum: 10. května 2014 12:40
Jméno: venca
IP: uživatel13327
 Cus draci. Prosím čím vypláchnu nádrž u mustoše. Stála cc10let.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 12:42
 hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe to vyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná nalej tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší nějaké matičky šroubky a pod do toho ještě nalej ten odrezovač a třepej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylej zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
Datum: 11. května 2014 12:42
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 jo funguje to spolehlivě, stačí i 50g kyseliny na litr a nádrž je do čista ...
Datum: 10. května 2014 19:43
 tohle je ze staršího příspěvku, taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
Datum: 10. května 2014 8:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 vodou? jak moc to je zrezlý?
Datum: 10. května 2014 8:10
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar draci zitra budu nasazovat valec po vybrusu na babettu 207 na jakej zarez mam dat jehlu a kolik mazat popripade jak se sroubkem bohatosti smesy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:18
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 proste dej víc olejej na 1 25 A zvolna jezdi
Datum: 10. května 2014 8:18
Jméno: pepik
IP: uživatel16414
 cau draci mam jawu 21 a zajima me kolik km ujedu priblizne na plnou nadrz dik mocrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 19:52
Jméno: pepik
IP: uživatel16414
 dik moc dnes sem vyrazil na prvni delsi vyjezd a ujel sem 100km a mam tam cca pulku chtel sem to orientacne abych vedel kolik benzinu prilizne sebou
Datum: 08. května 2014 19:52
 taky možné
Datum: 08. května 2014 17:48
 flaška není měřidlo, do petky se vejde třeba o cca 1dcl víc
Datum: 08. května 2014 17:08
 vzal jsem starou nádrž co mám náhradní na pionýra do ruky a nalil jsem ji plnou vody. Pak jsem to postupně vylil do flašek a vyšlo mi 5,4litru. Takže to tam těch 5,5 vejde, ale je fakt, že to chce využít každý kousek prostoru v nádrži.
Datum: 08. května 2014 14:45
 zřejmě tisková chyba, 5.5L se tam nikdy nemůže vejít, přesně jak říkají kluci
Datum: 08. května 2014 14:39
 dle knížky 5,5 l a z toho 0,75 rezerva ale ze fakt že nikdy nebylo všechno stejný
Datum: 08. května 2014 12:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Stando jak říkáš já tam nikdy ani celejch 5 nenacpal a když jsem jí zal vrchovatou , stejně to cintalo víčkem
Datum: 08. května 2014 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Tak buďto mam atyp nádrž a nebo vás na benzínkách natahujou jak kšandy  ano bublá mi asi při objemu 4,5l ... odfoukne a ještě trochu se tam vejde... někdy si na to vzpomenu a zkusim do úplně suchý bandy nacpat přesně 5,5 litru... ale byl by to zázrak... už těch 5l je problém udržet v bandě ,mam trochu mizerný víčko...
Datum: 08. května 2014 12:08
 Taky docela pochybuju že má nádrž 5,5l, jelikož jsem naplno tankoval asi 4,7l + 0,13l oleje + zbytek v nádrži = asi 5 litrů, ale nikdy jsem tomu nevěnoval .. jinak plná vydrží při lehké ruce, nižší váze a malým vítru a rovinkách cca měsíc, což dělá asi 180km, tedy spotřeba cca 2,6l .. ale spíš tak 3l při živější jízdě..
Datum: 08. května 2014 10:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 mě se tam vejde tak 5,4 l a rezervu mám 0,9l .. zrovna tuhle sem to měřil. je potřeba toho fichtla naklonit pořádně doleva a pak to začne bublat přes ten trubičkovej přepad a leze to tam víc. spotřebu jsem nikdy něměřil nijak přesně, ale kolem těch 3,5 l při šoupátku neustále v horní poloze (což je furt) to bude.
Datum: 08. května 2014 8:47
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Asi mám divnýho fichtla,ale i s rezervou se mi do bandy vždy vešlo 4 a 3/4 litru a tech 3/4 litru odpovídá rezervě-tu jsem nevyjížděl a na ty 4litry od tankování do tankování jsem taky zhruba najížděl do 150km...to je tak 2,5-2,7L/100km... ale to jen když jsem jezdil na gympl... třeba na Křivoklát a dolu k berounce na Višňovou a zpět domu to těma kopcema bralo zhruba ty 4 litry a kus rezervy na dvě cesty tam a zpět cca 108km takže přes 4l/100km... kde berete ten objem bandy 5,5 litru?? Když jsem to přehnal a narval bandu úplně nadoraz tak tam bylo 4,8-4,9L a v zatáčkách se mi ten benzín odlejval a tek po plechách dolu...
Datum: 08. května 2014 8:31
 pri delsich cestach tankuju po 130-150km.
Datum: 08. května 2014 7:18
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 papírově 5,5 litrů při spotřebě 2,5 na 100 je to kolem 200 ale pokud máš 100 kilo a pojedeš do kopce a nemáš to seštelovaný tak klidě 100
Datum: 07. května 2014 23:58
 Strašně záleží jakým stylem pojedeš a hlavně jak to máš seřízený. Dobře seřízený fichtl i s mojí váhou dokáže jezdit za 2.5l, ale jsou lidi kterým to jezdí i za 5l. Tak že když to spočítáš tak 100-200km na nádrž.
Datum: 07. května 2014 22:38
 Čau draci jakou máte cca spotřebu u čz 175/477 ? Jo a kdyby někdo měl tak bych koupil tuto čz bez tp za rozumný peníz ale jen na vysočině.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 11:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17166
 kolečko nevíš proč každý řeší spotřebu u motrky? kor 45 let stare? a natuněné mz ? vždyt co nejvíc sem si všim tak u jawička teměř čvrtina z litru prostě z motru či karburace vytekla nevhodným seřízením či zsvadou ....a ano 175 žere nastejno s tojotou jaris...,,,ty motory jsou stavený na polovičný spotřebu o proti prumernému autu te doby žigulíku a škodovka kter melí spotřebu 8 10
Datum: 08. května 2014 11:47
 Zdar. Jak kdy, dlouhodobý průměr u čz 180 jsem měl 4,4l. Ale dá se jet rozumně kolem těch 4l, ale uměl jsem i za téměř dvojnásobek...
Datum: 06. května 2014 21:01
 Zdravíčko.Dělal jsem si go motoru, ted' mám ale problém s tím, že nemůžu občas motor pořádně vytočit.Trojka to dělá pořád.Plnej plyn a jen si to tak prdí jako by tam nedotejkalo víc benzínu.Jednička a dvojka jede v celku dobře, občas zlenivý, ale jen někdy.Potřebuju radu.Předstih podle oka, ale vždycky to na tom motoru tak jelo nejlíp.Odtrh 0,4.Všechno origo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2014 23:01
 A kolik máš po tom vybrusu najeto?? Ono taky musíš výbrus zajet a můžu ti říct že opravdu uvolněný je až po nějakých 1200-1500km. Další důvod je blbě nastavený karburátor a filtrbox. To je častá příčina toho že to na 3ku prostě nejede. Jo a máš výbrus nebo poláka???
Datum: 07. května 2014 23:01
 Komplet repas kliky s novou ojnicí, výbrus,ložiska, simeringy,spojka, komplet všechno přetěsněný.Ted' už to i docela jede, chvíli jsem si s tím hrál, ale ta trojka se prostě nevytočí uplně.
Datum: 07. května 2014 16:12
 co podletebe znamená GO motoru???, pro některé lidi je to tady dost široký pojem, trochu to rozveď, ať víme co všechno jsi dělal, takhle je to střílení od boku
Datum: 07. května 2014 6:36
 Zdravím pánové mám takový problém. Z ničeho nic mi začla dělat motorka tohle - https://www.youtube.com/watch?v=AvUvHVz_cvs&feature=youtu.be Copak by to mohlo být? nechce se mi to opět celé rozebírat a hledat nejspíš ale tryska že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2014 16:15
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Docela ti fučí od kolena možná ucpanej výfuk
Datum: 06. května 2014 16:15
 Nesuď knihu podle obalu..  Jinak díky za rady pánové..
Datum: 06. května 2014 10:40
 ta motorka... tedy ten šrot by potřeboval vyčistit a seřídit karbec
Datum: 05. května 2014 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vyčisti karburátor
Datum: 05. května 2014 20:23
|



|