Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: achmed
IP: uživatel6631
 čau draci mam takový problem pincka nastartuju bez problému drží volnoběh když se rozjedu jedničku semi podaří vytoči a když dam dvojku tak pincek přestane jet když mám plný plyn když ho dám na ůl tak jede normálně nevíte čim to může být mám podezdření na karburátor díky za rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 9:21
Jméno: achmed
IP: uživatel17025
 problém vyřešen vysoká hladina v plováku byla opraveno a jezdí oukej
Datum: 03. dubna 2014 9:21
 Velká Tryska asi vněm něco je nebo odtrh.
Datum: 02. dubna 2014 20:37
Jméno: Pavel
IP: uživatel17006
 Ahojte. Trošku jinde, ale potřebuju poradit. JAWA PERAK 250, Nejde nastartovat, ze dne na den. Strašně se přechlastává mi příjde. A to moc nepřeplavuju na karbecu. Jiskra ok. Co poradíte ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 20:32
 vyšrubuj svíčku, zavři benzínový kohout a vyšlap z všechen beznín ven.... pak dej svíčku, zapní benzín a rozběhni se s tím
Datum: 30. března 2014 20:32
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 když mi teče kouhot na hlavni privot normalne a na rezervu to teče strašne malo a fichtl furt nejede . muzů ten kohout vodrezit v kyseline citronovy ? stane se neco s gumou atd ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 21:03
 Tesnšní stojí 10Kč.
Datum: 02. dubna 2014 21:03
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 a za 3) hliník se vodstěhoval do humpolce...
Datum: 31. března 2014 21:44
 1) kohout není hliníkovej, ale zinkovej. 2) zinek se má s kyselinou ještě mín rád než hliník...
Datum: 31. března 2014 19:21
 Kys. citronová rozpouští hliník, takže to nedělej, jestli chceš, aby ti z kohoutu něco zůstalo  . Stačí, když ho jen mechanicky pročistíš a zkontroluj, jestli jsou dírky v gumičce průchozí, to bývá taky dost častá závada, že ta gumička zpuchří a pak neteče benzín
Datum: 29. března 2014 22:47
 bedy jestli je to kohout na fichtla tak ho celej rozdělej a kompresorem vyfoukej a rovnou vyfoukej nádrž mě to teda pomohlo a dneska to druhým rokem jezdí jak ďábel
Datum: 29. března 2014 21:56
 nazdar, vycistil som karburator dva krat za sebou(komplet trysky prefúkané atď) no ked ho zapojim a pustim benzin tak mi nepretecie benzin do valca, sviečka je suchá (iskru dáva parádnu)
neviete čo s tým?
PS:trysky boli prefúkane 15bar kompresorom takže šspina nemá šancu, boli5 dní v benzíne)
predom dakijem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 19:32
Jméno: Marek
IP: uživatel17005
 ano benzin z hadicky tecie, jak sa to vycisti s tym ultrazvukom, teda kde to mam dat vycistit ?
Diiki
Datum: 01. dubna 2014 19:32
 Zkontroluj jestli ti teče benzín z hadičky, pokud ano, tak karbec ještě jednou pořádně pročistit, nejlíp v ultrazvuku. Dělal jsem to teď přes zimu a karbec je jako novej. Předtím jsem měl problémy s volnoběhem (uchlastávalo se to) a nyní je po vyčištění ultrazvukem problém odstraněn
Datum: 29. března 2014 22:51
 teče ti benzín s kohoutku? a tlak neznamená všechno, kolikrát ten karbec muže být trošku přicpanej a ty to tím tlakem zatlačíš až do vnitřností toho karbce a nefunguje to
Datum: 29. března 2014 18:34
Jméno: problemar
IP: uživatel6631
 čautě draci mam problem dal jsem valec s pistem 1vybrus a pincek nejak nechce do otaček jako by tam dotikalo malo benzinu nevite co stim?????napadá mě jestli nezívšit jehlu ale nejsem si jistý díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 22:26
 zetko: bílá jiska je krása? blí je uplně nahovno.. jiskra má být sitě modrá a při přeskočení musí být slyšet lupnutí
Datum: 25. března 2014 22:26
Jméno: Zetko
IP: uživatel16992
 zdravim skus si sviecku pozret ta ti povie .... ja mam toto iste problem ... ja som si vyrobil bezkontakt uplne biela iskra no proste krasa ale vôbec nereaguje na plyn a tiez mam motor po kompletnej GO aj vybruse ... vravim ja mam zase mokru sviecku -_- uz aj ja zacinam byt zufali
Datum: 25. března 2014 21:59
Jméno: Jirka
IP: uživatel16986
 Dobry den koupil jsem tady karburator dellorto 19mm.Mam problem ze motor spatne tahne od spodu,a pri pridani plinu na n eutral tak otacky chvili se drzej vis a pak klesnou.Nemate nekdo skusenost s doserizenim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 9:09
Jméno: Standa
IP: uživatel16989
 Odladit sání + přetryskovat
Datum: 25. března 2014 9:09
 s tak velkým karbecem ti originál válec od spodu ani nepojede.. kdes přišel k tomu ho vubec na origo válec dát?
Datum: 25. března 2014 8:06
Jméno: jirka
IP: uživatel16986
 ano original.zapalalovani bezkontakt vape.
Datum: 25. března 2014 7:42
 co máš za válec? origo?
Datum: 24. března 2014 23:05
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar draci, mam problem že mi sem tam 90tka vynechá, dělá to hlavně když jedu z kopce (uplně ubraný plyn)pak chci přidat chvíli nic asi 2 sekundy, a pak to chytne.za vysokých i nízkých otáček nevynechává . volnoběh, starty za tepla i za studena dobré.mam tam dané zapalování Vape,svíčku brisk n15c, takže vím že je to karburátorem, ale nevím přesně co jestli se to přechlastává nebo nestíhá dotec benzín,svíčka cihlová,přemýšlím jestli nám z hadičky odstranit filtr,za odpovědi děkuji,
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 19:36
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau sice nemám vape (ale zjistil jsem že toho taky hodně dokáže kladívko.) taky když 3 pořádně vytáhnu a pak z kopce pustím plyn tak to má normálně správnej zvuk pak motor jakoby přestane... jako kdybys to chcípl dám plnej plyn pionýr lehce cukne dozadu zahučí tzv. dušení a hlcení a pak to vystřelí dopředu tipl bych to na bohatost u mě to tedy vždy vyhrál předstich nebo odtrh
Datum: 24. března 2014 19:36
Jméno: Martin
IP: uživatel16308
 Ahoj, jak mám utěsnit přechod kolínka na vejfuk? Ano vím je tady ten provázek ale ať ho tam nacpu jakoli tak když se zvýší otáčky tak veze ven..  Jak bych to tedy měl udělt? díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 13:07
 Zavařit, mam to tak a vše je bez problémů
Datum: 25. března 2014 13:07
Jméno: gestapo
IP: uživatel16935
 Cau vyčistit odmastit namazat motorovým silikonem i tu azbestovou šňůru smontovat na těsno a nechat 12 hod.zaschnout.
Datum: 24. března 2014 18:48
 já to vyřešil hadicovou sponou ta už to udrží
Datum: 23. března 2014 15:57
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ja jsem omotal koleno koudelí nasadil do výfuku a zamázl Paulinem a je to pevný jako skála. Doporučuju!
Datum: 23. března 2014 11:47
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 čao, lidi jsme tu zpět, a mám stále problém s dotíkáním benzínu, kohoutek je naprosto ok, víčko od nádrže má průchozí dírku, karburátor kompletně vyčištěný, mám karburátor origo na jawa 250/559 ale nemám tam sytičové lanko, otázka je jestli tam musí být nebo ne... rozjedu jawu 250 na 1, 2 a dam 3 a už je prázdná plovákovka, v čem může být problém ? Jehla 3. zářez, plovák lehce nasává, ale není na dně...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 23:09
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a může do nádrže vzduch aby se netvořil podtlak? zkus jet chvíli s otevřenou nádrží..
Datum: 23. března 2014 23:09
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Péro máš pravdu, díval sem na těsnění a ta gumička je ve špatným stavu, zvětšil sme i otvor a stále to není ono, i když sem ho zvětšil tak na 3mm dírku určitě a stále naprd :/
Datum: 23. března 2014 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mirku moc nechápu tvojí torii.Já mám u všech mašin nejkratší hadičky co jdou , palivový filtry a vše funguje.Anonymous - ty máš určitě zasranej kohoutek a rozmačkanou gumičku v něm
Datum: 23. března 2014 13:30
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Asi jsem to napsal špatně ale právě ta krátká hadička naní dobře. Delší hadička do es zajišťuje plnění po stěně od plovákovky až po kohout.
Datum: 22. března 2014 17:37
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 mám to pichlý napřímo... jen hadička 10 cm cca..
Datum: 22. března 2014 12:19
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Vzduchový pytel, stejný problém je u Jawy 90 a všude kde je kohout rovně nad karburátorem. Většinou pomůže dát delší hadičku udělat esíčko né smyčku. Pustit benzín naplnit hadičku a pak nasadit na kohout. Nikdy nepoužívat palivový filrt.
Datum: 22. března 2014 12:15
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím,dotaz o simsonech tu sice nemají co dělat, ale řeším jeden problém, Jedná se o nastavení hladiny v plovákévé komoře. jedná se o karburátor 16n3-2. V české příruččce jsem našel že hladina má být 27mm od hrany karburátoru ( nevím zda s těsněním nebo bez) a v německé příručce je že 25mm(taky nevim jestli bes těsnění). A ještě je tam psaný že to má být když je kolík na jehle ventilu zamáčknutý tak jako že se to měří ta vzdálenost od plováku(od horní hrany plováku) po hranu karburátoru když je uzavřený přívod plus zamáčklý ten kolík? a Která hodnota je podle vás správná ta české nebo německá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2014 10:44
Datum: 21. března 2014 10:44
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Proč když dám na jawu 250 559 karburátor ze 175/356 to líce do plných otáček ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:26
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 nemuze byt treba vadny plovak když to nechce stíhat dotíkat ?
Datum: 20. března 2014 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli je dostatečně průchozí tak není třeba jí zvětšovat
Datum: 20. března 2014 21:09
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 dírka tam je, ale třeba by bylo dobré ju zvětšit ne ?
Datum: 20. března 2014 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 koukni na víčko nádrže jestli je v něm průchozí dírka , vsadím boty za to že se ti dělá podtlak v nádrži a tím pádem po chvilce jízdy přestane téct benzín
Datum: 20. března 2014 20:10
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Mám problém s tím že když dám origo karburátor do svý 250 559 tak když temu závám, tak vytočím dvojku plnou, svaknu trojku pul plynu a zničeho nic se to zadusí a je to v pytli, a vždy je plováková komorra úplně prádzná, nemůže být třeba vadnej plovák ? mám tam teď z kývačky 250 karbec a dělá to to samý... kohoutek je naprosto ok
Datum: 20. března 2014 19:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro! No já bych řekl, že to lítá do plných otáček. Nebo vyletí či tak nejak. U nás by sme to tak řekli taky. Teda esli sem to dobře pochopil. A k dotazu? Asi to negde saje luft. Toš asi tak.
Datum: 20. března 2014 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 co že to dělá?
Datum: 20. března 2014 19:00
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Zdarec, mám doma tento karburátor na jawu 250 panelku a vůbec mi nechce brát benzín, stále musím držet čepovák aby to stíhalo dotíkat, je problém v tom že nemám sytičový lanko stejně jako je tady na fotce? To lanko tam musí být? a kde se připojuje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 20:02
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Já tam mám víčko s čepovákem.....
Datum: 20. března 2014 20:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Anonymous! Šak na tý fotce to nemá čepovák! Sytičový lanko se připojuje do teho spodnějšího dutýho šroubku. Lanko tam byt nemusí. Enom ten pístík a pružina! Asi máš plovák kerej tam nepatří. Nebo to víko. Toš tak.
Datum: 20. března 2014 19:45
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=5967
Datum: 20. března 2014 15:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16971
 Chtěl bych se zeptat za jakych okolnosti mi muze tyct karburator kolem vicka s i bez tesneneni popripade jak to opravit aby netekl. predem Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 buď ty sajtny, ale musej bejt dost vysoký no.. nebo nepouštět vůbec benzín.. a kdyby to nestačilo, tak nastavit plíšek hladiny, který při vysoké hladině zřejmě neuzavře ventilek. a kdyby ani to nestačilo, tak v nejkrajnějším případě bude ten ventilek špatnej.
Datum: 20. března 2014 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16971
 je to na jawe 21 sem to zapomnrl napsat.
Datum: 19. března 2014 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 Udělej si na víko plovákovky sajtny aby to nepřeteklo .
Datum: 19. března 2014 16:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 z nějakého důvodu netěsní ventilek v plovákovce. opravit/vyměnit
Datum: 19. března 2014 14:55
 Zdarec draci, chtěl bych se zeptat jak seštelovat plovák v karburátoru Babetty 207?! Hodnoty, co, jak a kam zašrubovat, uvolnit, změřit, kde poklupat kladívkem, protože to mám seřízené jenom "baj vočko" = žere jak Moskvič a kdejaká babina na elektrokole mi to natře...Jo a vysvětlete mi, prosím, jak vysoko dát jehlu (na který zářez...)...Možná nějaký obrázek by nebyl špatný...Potřebuju mít z toho dělo a ne pořád jenom šlapat a šlapat...Dík předem, odpovědi raději mejlem - topfuel@seznam.cz...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 20:03
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 Zdravím draci.. chci se optat, zda jste už někdo viděl jehlu na 21-tce, kterou nelze štelovat. Prostě má jen jeden "zářez", s čímž je trošku problém, páč mi to žere moc benzinu, takže když brzdím motorem a potom přidám plyn, tak se jakoby dusí a trvá mu, než to spolyká. Taky nechce držet volnoběh, volnoběžná tryska vůbec nereaguje. Tuhle trysku vidím prvně, a proto se mi to zdá divný.. :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel16969
 Ne,to byla reakce na tvoji myšlenku se zvedáním jehly u pio a tomu jak to funguje...kdyby to bylo tak jak to popisuješ tak kejva s jehlou nemuže jet na HT...jinak se tu už zabejváme úplnejma kravinama... Je to tak nějak úplně jedno... Ale musim přiznat,že to jsou krásný výklady k funkci 2T karburátoru,třeba si z toho někdo něco vezme...
Datum: 19. března 2014 14:32
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 velkou jawu (vlastně ČZ) mam taky a nenapadá mě proč by to tak nemohlo fungovat, to že je dloooouuuuhá a válcovitá odpovídá většímu zdvihu šoupátka kvůli většímu průměru difuzoru, a válcovitej tvar (strmost kónusu či jak to nazvat) určuje průběh obohacování směsi při zdvihání jehly potažmo šoupátka....
Datum: 19. března 2014 13:59
Jméno: Standa
IP: uživatel16965
 To by to pak vbec nefungovalo u velký Jawy která má jehlu "válcovitou" a dloooouuuuhou......tak asi tak
Datum: 18. března 2014 9:57
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ok, do půl plynu jsem trošku přehnal, měl sem namysli zavřený na dorazu nebo o pár mm zvedlý soupátko.. já myslel že má jehla při nízkym otevření nulovej význam právě proto, že je zcela zasunutá v tom komínku, čímž ho ucpává a palivo tak může pod šoupátko jít jen od VT.. pokud se šoupě dále zvedá, jehla díky konusovému tvaru pomalu otevírá komínek a když je šoupátko skoro zvednuté, komínek je otevřený úplně a bohatost tak řídí pouze HT.. aspoň takhle nějak sem si myslel že funguje karburátor, jestli to tak neni, rád se poučim
Datum: 18. března 2014 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Vzhledem k tomu že pio jede v celku obstojně i bez jehly tak bych to usuzoval otevření vzduchu šoupátkem - dle moji logiky to strhává/rozprašuje z komínku až když to má pořádnej "cuc" ... Navíc jehla má na volnoběh a nízký otáčky/otevření nulovej význam... Zkus si tam dát jehlu z pařeza  a nebo vhodně dlouhej hřebik  nepoznáš rozdíl,nanejvýš to v plnejch pojede trochu hůř....
Datum: 17. března 2014 22:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 žil jsi ve velmi špatném domnění.... půl plynu už je docela dost na to, aby se ht ozvala.
Datum: 17. března 2014 22:34
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 standa: a neni to náhodou tak, že do půl plynu to jede na VT právě kvůli tomu, že je jehla naplno zasunutá v tom otvoru a projde kolem ní jen minimum benzínu? nechci se hádat, jen jsem doteď žil v tomhle domnění..
Datum: 17. března 2014 22:14
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 jojo.. díky moc, hned jak bude čas, tak se na to vrhnu
Datum: 17. března 2014 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Plíškem na štelování hladiny - viz. příručka k pio - pokud ji nemáš je velmi snadno dohledatelná na webu
Datum: 17. března 2014 19:54
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 no jo, ale tak mě nenapadá jak snížit hladinu.. protože tohle mi dělal snad jen mustang před pár léty, když jsem tam zkoušel dávat provrtanou trysku, co jsem někde sehnal u kámoše.. benzin chcal ven skoro proudem a musel jsem ho pořád držet v otáčkách, jinak chcípal..
Datum: 17. března 2014 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 To nebude ten hlavní problém. Pio jede i bez jehly a nebo s hřebikem. Budeš mít vysokou hladinu,jehla nemá vliv na nízký otáčky a volnoběh - resp do skoro půl plynu to jede na VT a hladinu až po pořádnym otevření plynu dává HT a jehla....
Datum: 17. března 2014 19:34
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 *tuhle jehlu vidím prvně..
Datum: 17. března 2014 19:18
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Cau nedavno sem tady psal ze mi nejede upravenej karbec (18,5 difuzor,vzdusnik 0,8,kanalek trysky na 3mm a tak...) Uz slape ale chci se zeptat na otryskovani,hlavni trysku mam 80.. staci ? nebo min ? A co s volnobeznou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 19:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Stando a Bakoune děkuju! Bakoune pozdravuj ho! Pro Kemoce - omlouvám se, že tu řeším na co si se neptal. Děkuju za pochopení! Toš tak.
Datum: 17. března 2014 19:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Oskar: nejsem, ale Jirku znám. Má 350-ku se sajdou.
Datum: 17. března 2014 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel16956
 Oskare není. To jestli se představí je na něm. Pro Kemose - udělej si víc trysek,nikdo nemuže tušit na jakou to pojede,já bych si sehnal trysky od 76 po 92 po 2 stovkách...
Datum: 17. března 2014 8:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Bakoune! Nejsi náhodú Jirka Uhlíř?
Datum: 16. března 2014 22:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Volnoběžnou jsem nechával.
Datum: 16. března 2014 21:57
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Tak spis me zajima jeslti se ta volnobezna nechava nebo ne  A vetsi trysku volnobehu sem nenasel a takovy maly vrtacky to bude taky zajimavy.. Hlavni trysku si vyladim
Datum: 16. března 2014 21:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podíval bych se do své kříšťálové koule, kdyby nebyla rozbitá... Otryskování ti nikdo neřekne, nevíme, jaký máš válec, spodní kompresi, hladinu, filtr... Moc neznámých. Musíš vyzkoušet a doladit podle toho.
Datum: 16. března 2014 20:03
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 Zda řeč draci jak se nastavuje bohatost vzduchu na ČZ? Saje mi to málo vzduchu a dusi se všechno mam nové správně napojené včetně vzduchového filtru diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2014 17:07
 Zdar. Akorát jehla a šroub přídavného vzduchu.
Datum: 16. března 2014 17:07
Jméno: Michal
IP: uživatel16950
 Zdarec draci, už nějakej ten rok se potýkám s tím...normálně jedu vše supr, ale pak když brzdím motorem a pak chci přidat, tak trvá asi 5 vteřin, než zacne tahnout, tu chvíi se jak kdyby dusí...a něco podobnýho je i když stojím na volnobeh tak cajk, ale pak přidám a někdy chcípne bo se chvíli dusí a až pak se vytočí ... nevíte čím by to mohlo být? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2014 8:13
Jméno: Michal
IP: uživatel16950
 Ano je to fichtl...no tak nad tím jsem tak opravdu neuvažoval .... opravdu děkuji ... zkusím, ale uznám, že nejsem největší frajer přes karbecy a tak jsem touto cestou neuvažoval.... děkuji moc
Datum: 21. března 2014 8:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, tohle vypadá fakt na vysokou hladinu. Ono když jedeš na plno tak to stíhá motor sežrat tak že se plovákovka nepřeplaví, ale když naplno nejedeš (na volnoběh je spotřeba minimální) tak ti hladina stoupne moc a pak je to bohaté a než to motor spoliká tak to má prostě díru.
Datum: 17. března 2014 6:49
Jméno: standa
IP: uživatel16949
 Odtrh s tim nemá co dělat. 75% lidí neumí seřídit karburátor.
Datum: 16. března 2014 15:19
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Nebo špatnej odtrh.
Datum: 16. března 2014 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel16949
 Neuved jsi stroj,ale vycházim z fichtla - bohatej volnoběh - nejspíš vysoká hladina
Datum: 16. března 2014 12:44
Jméno: Pepa
IP: uživatel16870
 Zdar draci mam takový problém asi nejsem jediný kterému na ČZ 125 nebo jiné motorce proste mam problém se vzduchových filtrem všechno jsem vyčistil vyměnil za nové a zapojil tak jak to ma byt ale ani za nic to nemuzu nastavit aby se mi to nedusilo proste to lapá po vzduchu ale nevím jak to dělat to neni jak na fichtlu ze tam zacpu nebo oddelam špunt nevíte nekdo jak to nějak vychyt diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2014 11:53
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Potreboval bych takovou radu..upravoval sem si jeden karbec na zkousku.. (18,5 difuzor,z druhy strany 19mm,zvetsena dira hlavni trysky k plovakovce na 3mm a vzdusnik 0,8) Tak jak to ma stejsky na webu.. No ale nejsem schopnej s tim karburatorem nastartovat,po pul denim premlouvani chytne na 3 vteriny a zdechne a vsude plave benzin,kape z vejfuku a svicka je mokra. Hladinu mam sestelovanou,trysky cisty..nevim na co se mam soustredit :-/ Jak hodim seriovej karbec s tryskama vyndanejma z toho upravenyho tak bezi normalne.. Nenapada vas proc ? Jsem bezradnej.. Jo a kolinko ma taky patricne upraveny k tomu prumeru..rnMuze mit netesnost mezi karburatorem a kolinkem vliv na start ? Kdyby sal falesnej vzduch tak mi lita volnobeh ne.. Ale obe strany sem srovnaval smirglem na skle..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2014 22:44
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 jo mam.. odjezdil sem na nem celou sezonu..mam to na cestala
Datum: 13. března 2014 22:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 když nemáš ten origo válec tak máš ho nějak odzkoušený??? ono když třeba moc otevreš saní tak ti to může v nízkých otáčkách plivat benzín zpátky atd... ono když nám to servíruješ po kouskách tak to pak je na křišťálovou kouli
Datum: 13. března 2014 19:44
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 mel sem venku ten kominek kam doseda jehla ten je cistej.. a natocenej dirkou aby do nej sel vzduch.. ale jak vyndat vzdusnik ? S tou tryskou nevim..to musim zkusit ale hlavou se neopira,ovsem jak to vyzkouset s tim jestli tesni dole ? Valec origo nemam..
Datum: 12. března 2014 21:40
 co máč za válec? origo?
Datum: 12. března 2014 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel16937
 By the way - když z toho chčije benzin - sedi tryska dobře do kanálu od plováku jak si to vrtal? Není tam vakl mezi tryskou a kanálem? Neni to nepřesný ? Tryska tam musí těsnit jakoby na kuželu a nesmí zapadnout až tak hluboko,že by se nahoře opřela o tělo karbecu hlavou a dole ještě nedosedla ... Problém muže být tam...
Datum: 12. března 2014 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel16937
 Rozebrat a vyčistit špony. Vyklepni i všechny ty mosazný zátky a vydloubej vše... Bude tam zapadanej bordel...
Datum: 12. března 2014 20:36
Jméno: kemos
IP: uživatel16936
 Dirku sem zpruchodnil a karbec nejede..
Datum: 12. března 2014 20:01
 Já jezdím vzdušník 1mm, jo ta dírka co je za šoupátkem zajišťuje chod volnoběhu, proto ti to asi zdechá.
Datum: 12. března 2014 19:13
Jméno: kemos
IP: uživatel16936
 No nasel sem  horsi bude ju ted zpruchodnit..k cemu to je kanalek?
Datum: 12. března 2014 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel16928
 Ne. Detailně si prohlídni karbec. Napovím že je nad VT.
Datum: 12. března 2014 13:01
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 No tak mam jeste 80ku.. Dirka za soupetem ? Myslis ten odkap ne ?
Datum: 12. března 2014 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel16928
 Za šoupětem je dirka,tu zprůchodnit. Vyčistit komplet všechny vzdušníky i dirky. Trysky 68 a 72 jsou sakra malé.
Datum: 12. března 2014 11:44
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 nebo me napadlo ze by zustaly nekde šponky z toho vrtani vzdusniku.. prijde mi to divny,nechapu ten jev ze bezi chvilu a pak nic..
Datum: 12. března 2014 11:36
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 No jen 0,8 vrtakem .. Ale ten ma vliv jen na volnobeh ne ? Takze bych nastartoval ale nedrzel by volnobeh ne ? Kdyz ho tam dam po seriovym karbecu tak proste chytne.. bezi par vterin a jak kdyby se ulil,nebo zadusil.. a pak vubec nic
Datum: 12. března 2014 11:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Co ten vzdušník? Neprovrtal jsi ho moc? VT jsem jezdil i s převrtaným karbecem originální...
Datum: 12. března 2014 11:14
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Jak vymenit ? zkousel sem 68 i 72.. prece bych aspon nastartoval..
Datum: 12. března 2014 10:55
Jméno: standa
IP: uživatel16928
 A co třeba vyměnit trysky ??? Ha ...
Datum: 12. března 2014 10:11
|



|