slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  10  11  12  13  14  15  16  17  18  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17118    
Zdravím,dnes jsem měl takovou menší nehodu s mojí s22 nově zrenovovanou jak sem se rozjížděl nějak mi probily kabely hodilo to jiskru a chytl mi motor,jelikož sem předtím pumpoval karburátor tak trochu benzínu bylo ještě na motoru ten chytl.. a následně i hadička v tom se si toho všim a zahasil to :-D jsem jediný kterému se to stalo nebo je nás víc?naštěstí to šlo očistit a už to poznat nejde :-) jinak to bylo celé černé a ohořelé.. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zrenovovaným mopedu probila elektroinstalace? Ta renovace mě zajímá.. Jinak ne, mě osobně nikdy nic, co jsem nechtěl, nechytlo..
 
 
Datum: 14. května 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel13327    
čus chlapci . Objevil jsem ve stodole asi po fotrovi mustanga. nevim jestli ho nakopnu,ale spíš bubu potřebovat poradit co tam mám nalejt za benzín.vím akorát že se lil special s olejem. No a nyní co.je toho tolik. Raději se zeptám než abych to třeba hned skurvil.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2014 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel16252    
no já bych to nenakopával vůbec a první bych se podíval, jestli neni nějak vyložena zanešená nádrž, protože jestli jo tak se ti tak akorát hned zacpe karbec
 
 
Datum: 04. května 2014 12:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17148    
za mě tam radej nalej M2 t at si ve výfuku nerozpustíš nanosi bordela a 2 tejdny nehoníš zavadu proč to nejede ..M2 t nemá sic dobrou pověst a dnes je šíleně zastaralý ale tvuj stroj je na něj zvyklí a koupíš ho u každe benzinky
 
 
Datum: 04. května 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, Nalej tam normální natural 95 s nějakym rozumnym 2T minerálnim olejem v poměru 1:33 a nic nezkazíš.
 
 
Datum: 04. května 2014 8:00
 
 
 
 
Jméno: pepin29      IP: uživatel15498    
Čus draci, jak na babetě nastavit volnoběh? Vím, že tím šroubkem horním na karbecu,ale prostě to mám na stojanu a to kolo pořád zabírá a točí se a když ten šroubek povolím tak to zase chcípne.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17148    
prostě to ohřej a vyšteluj na nejnmenší otáčky aby to teple nechcípalo to že se ti na stojanu točí kolo vubec neřeš v navodu je stejne jasne napsano ze stojanu spoštet se zamačknoútou zadní brzdou ..,,,, aby to nekopalo....
 
 
Datum: 03. května 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: vojtafichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam problem velkeho kalibru mam fichtla po rekonstrukci a mam neustale problemy s volnobehem. je moc vysoky a nejde ho vyladit falesny vzduch to nebere,karburator 3x cisteny a 2x vymeneny trysky ucpane nejsou a vse je utesnene mam pocit ze je to v lanku ale piste mi prosim co nejrychleji dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď ti to přisává falešný vzduch (špatný gufero na zápalku) nebo máš moc napnuté lanko. Lanko musí mít vůli, takže když začneš otáčet plynem, tak prvních několik mm musí jít jakoby naprázdno a až pak zvedat šoupátko :-) . Pokud je to plynovým lankem, tak ta vůle se šteluje na karbecu, vytočením štelovacího šroubku se lanko napíná a zašroubováním se lanko uvolňuje :-)
 
 
Datum: 02. května 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15498    
Zdar, mám problém s babettou:/ nastartuji a najednou to jde úplně do otáček a plyn nereaguje. Plynové lanko je nové a šoupátko se krásně vrací.. Volnoběh mám daný na co nejméně,ale pořád to prostě jede na max. když to nastartuji:/ HELP ME.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15498    
Děk,zítra na to mrknu a ozvu se:-)
 
 
Datum: 01. května 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde přisává falešný vzduch... bud netěsnost mezi karburatorem a kolinkem nebo kolinkem a válcem.. nebo simerink pod zapalovaním
 
 
Datum: 01. května 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau když dám na fichtla J.23 manžetu sání tak se to přes plny plyn dusí nikde ji zmáčklou nemám i když je vodorovně s nebo svisle nahoru vždy s tím musím jet jen přes poloviční plyn to motor vytáhnu bez obav ale jakmile dám plnej kotel motor se prostě tak ve 3/4 vytočení zasekne, dusí se a dál to nepustí musím dát poloviční plyn a to pak i přetočím. skoušel jsem dát i jen samotný filtrbox díry sem přicpával ale nepomohlo, karbec sem vařil v octě asi 2X a pak jej proplachoval v čistém benzinu. jednou sem tam skoušel dát 5cm. dlouhou hadici od filtrace z bazénu ale jak tam sou vroubky jak na manžetě tak se to při plným plynu prostě dusí. nevíte čím by to mohlo bejt? teď tam mám přímej filtr a bez problému :-) dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Teď o víkendu jsem taky řešil problém, že se mi to na plný plyn dusilo a byl to ventýlek kterej v plovákové komoře zavírá přívod benzínu. Když se zavřel, tak se zaseknul a otevřel se až když tam nebyl benzín tím podtlakem. :-D Nechal jsem ho přes noc v 2T oleji a už chodí krásně. :-)
 
 
Datum: 02. května 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17135    
Zahoď Hikone a bude to dobrý ;-)
 
 
Datum: 02. května 2014 6:22
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
jinak fichtl za studena lapne na 1 nákop a za tepla a vřela to je tak na 2 až občas na 3 nákop takže zapal. a karbec to asi nebude nevim mno...
 
 
Datum: 01. května 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
výfuk hikone - ten sem páli dkoro litrem benzinu postupně, svíčka cihlová okolo je to černé jak uhel ale elektroda je nádherně cihlová tak jak to má být to airboxu sem vložku kupoval novou
 
 
Datum: 01. května 2014 17:02
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
hladina je přesně rovně s ryskou plováku tryska 68 vol. 38 jehla 2 zářes od shora
 
 
Datum: 01. května 2014 16:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16362    
vše to je tu napsane slouží k ovlivnění jednoho faktoru a to je bohatost směsy ....a tvá směs v motoru je bohatá tj má v sobě moc benzínu asi maš i černou svíčku...,,, u pioníra bych zacal vyčistěním výfuku ...ten muže držet v motru nespalenou směs a obohacovat ..pan nový airbox a výměnu hlavní trisky za menší.....co airbox ma n´čistou vložju?
 
 
Datum: 01. května 2014 16:59
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co hladina.?
 
 
Datum: 01. května 2014 13:49
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kterém zářezu máš jehlu a co tam máš za trysku?
 
 
Datum: 01. května 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím co to dělá ale mám taky mustanga a vyřešil sem to tak že sem to víko z jedný strany přilepil z druhý ne a pootevřel sem ho a nedusí se :-)
 
 
Datum: 01. května 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: otas      E-mail:      IP: uživatel8528    
Zdar borci nutne scháním na babetu 207/500 to plastové víčko karburátoru nemáte ho nekdo na prodej nebo nevíte kde ho sehnat díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 18:04
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj potřebuju poradit s karburátorem na stadiona s22. jak nastavit hladinu při zastaveni benzinu začne po chvili přetekat benzin přes vičko musim zastavit benzin.diky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17120    
skusit jehlu do víčka zalapovat..zabrousit ,.... pokut je dše ok jinde proble není,,,,snad ešte nejsou v plovákovce nečistoty? ti jsou znakem toho že kus bordela se uchytí ve vícku a netesní to
 
 
Datum: 27. dubna 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlovy ventil novy ploak novy tak nevim ale i tak diky
 
 
Datum: 25. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Hladina nastavit nejde, problém je jinde - vadný plovák, vadný jehlový ventil, zasekávající se přeplavovací kolík...
 
 
Datum: 25. dubna 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokážete někdo odhadnout jaká je teplota výfukového kolínka u válce? Chtěl bych to utěsnit tmelem a nevím jaký použít. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 0:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
tak si tam dej novej šteft, když máš strženej závit.. pokud koleno neutáhneš, tak nemůže těsnit..
 
 
Datum: 26. dubna 2014 0:54
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedokážu to víc utáhnout protože mám špatný jeden závit ve šroubu co utahuje kolínko k válci. Tak to špatně těsní.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šnuru mám. Je to na prdlajs. Nic to nevydrží. Vypadne to za chvilku a nasákne to olejem z výfuku. Co se týká toho kolínka tak tam mi to kape přímo u válce a chci to utěsnit nějaký tmelem.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu šnůru požij ve spoji s výfukem,ale na válci klasika těsnění a hlavně rovná příruba na kolínku
 
 
Datum: 25. dubna 2014 16:27
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Tmel nepoužívej. Kup si azbestovou šňůru a tím to vytěsni. Koupíš ji v prodejnách kde prodávají kamna, krby.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 9:28
 
 
 
 
Jméno: jožka      IP: uživatel8528    
Zdar kluci potřeboval bych poradit mam babču 207/500 a mám takovej problem když pustím benzín zak mi valí předkem karburátoru ven nevite co s tím díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17093    
kup si těsnění pod plovákovku a z odkazu dolle o babetách se nauč štelovat hladinu
 
 
Datum: 20. dubna 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: Radek Jawař      IP: uživatel16629    
čAU draci prosim vas o radu kamos me zaukoloval at se juknu na web ale ja raci zasel na tyhle subr webovky-->> fichtlpokec.cz a chci se zeptat na jawě 20 má vysoké otačky volnoběhu vzduch jestli to nebere falesny to se kouknu jinak to vubec na ten stelovaci sroubek vubec nereaguje dík spěcháto :-DDDDDDDDDDDD :-))))))))))))rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 12:05
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na to se mrkni jako první, někteří borci to došponujou aby to mělo rádo by okamžitou reakci na plyn a pak to dělá takovej bordel, prostě na plynu musí být trošku vůle, ještě občas vázne přímo šoupátko v komínku
 
 
Datum: 18. dubna 2014 12:05
 
 
 
 
Jméno: Radek Jawař      IP: uživatel16629    
Ano když jsem zacpal diru rukou od toho filtru chcipalo to zkusim neco udelat s tím lankem
 
 
Datum: 18. dubna 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: MARQUEE ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemá náhodou krátký nebo váznoucí lanko případně moc vyšroubovaný ten degulační šroubek na víčku šoupátkový komory, že mu nedosedá šoupátko až dolů?? a nebo to fakt někde přisává, pak je ještě pár možností
 
 
Datum: 18. dubna 2014 10:45
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. No máš zajímavý slovosled, ale pokud jsem dobře pochopil dotaz, tak ano.. Někde to saje falešnej vzduch,,
 
 
Datum: 18. dubna 2014 10:44
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak má být daná ta miska ve výfuku u toho mustangováýho novýho? Myslim tim tu prostřední, sou to spiš dvě spojené misky, zjedné strany mají jednu velkou díru ve středu a zdruhé strany mají dvě menší z u krajů, jak má být tedy spravně dána? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 8:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám pocit, že tak, aby do ní pasovala ta poslední mistička :-D Opačně to asi nepůjde..
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:21
 
 
 
 
Jméno: Kadel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám rezatou nádrž, potřeboval bych poradit, čím se dá nádrž vylejt. Prej se tam něco naleje a udělá to film. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Napřed dokonale odrezit a odmastit, pak vylít epoxidovou dvousložkovou barvou.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: mirda      IP: uživatel16799    
Čus draci nevite kdebych našel navod na výrobu laditelný trysky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17033    
Ahoj draci, mám problém se svým Stadionem, po zimě se mu nechce startovat. Nalil jsem nový benzín, vyčistil karbec a chytnul, ale šel asi 3minuty a pak zdechnul. Svíčka černá, tryska 52 - origo, jehla uprostřed na 2. zářezu. Vím, že to asi bude bohatou směsí, ale jak to nastavit. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17044    
michal: stáhni si radši někde příručku a celou si jí přečti, tobě to ušetří psaní spousty zbytečných dotazů a nám spoustu odpovědí, kterých už je na tomto fóru nepočítaně..
 
 
Datum: 08. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole a od čeho tam máš kontrolní šroub?
 
 
Datum: 07. dubna 2014 7:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17035    
Ještě jsem se chtěl zeptat, kolik převodovýho oleje tam nalejt. Myslíte, že 0,3l stačí??
 
 
Datum: 06. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17035    
Děkuju za rady, zítra vyzkouším + vyměním svíčku a uvidíme co to udělá.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
koukni jestli jsi dal dobře plovák (jestli vůbec zavírá) je to tam takové forové
 
 
Datum: 06. dubna 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: mato      IP: uživatel17034    
posunutím poistky ihly: vyššie- chudobnejšia zmes nižšie- bohatšia zmes
 
 
Datum: 06. dubna 2014 17:07
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
zdar chlapci. mam ČZ 250.455 a strašně se mi přechcává...pustim benzín a trošku napumpuju a za chvilku začne kapat benzín z pod tej gumovej přechodky mezi filtrem a karbecem a za chvilku mam pod karbecem jezeroo :-D plovák má být tím špičatým koncem nahoru ne ?,když to chci roztlačit tak mi stíká benzín po koleni dolu :-/ a když se mi to podaří roztlačit konečně tak to jede parádně a jak dojedu tak vypnu kohout benzínu a všechen benzín vyteče z karbece ven :-/nevím co s tím :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
Úplně normálně ti nezavírá plovák... To nemusíš štelovat jehlu ... Nějak zabruš kónusy proti sobě aby to zavíralo a bude to cajk.... To že je vysoká hladina je možný,ale ta štelovat nejde,takže jedině jestli neni děravej plovák...
 
 
Datum: 04. dubna 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
hele a na jakým má být zářezu od zhora jehla ?
 
 
Datum: 03. dubna 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
však já vím :-) ale zkusit to mužu :-) to bude nějaká prkotina beztak :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Probůh...zjisti, kde je závada, neměň zbytečně karbec...od počítače do toho karburátoru nevidim, to musíš kouknout ty.
 
 
Datum: 03. dubna 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
to je pěkný :-D zítra zkusím dát karbec ze 175 :-)kdyby náhodou to fungovalo tak mám vyměnit nějaký trysky nebo to na něj pojede ?
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Úplně stejný problém jsem měl na ČZ 180 a nikdy jsem na to nepřišel co s tím je, vyměnil jsem plovák i celý karburátor po výměně karburátoru byl chvíli klid ale po půl hodině jízdy to bylo zase, a motorka šla z domu
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
čau,však jsem na to koukal a taky si myslím že to seštelovat nejde...vůbec nevím a plovák je dobrej.
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Na tomhle hladinu nenašteluješ. Vyndej plovák a podívej se, proč nezavírá...jiná závada tam prakticky nemůže být...
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
sem to studoval a přemejšlel jsem jak se tam asi šteluje hladina a nepřišel jsem :-Da pincka to je lehký ale tady nevím :-/ a neviš jak má být ta hladina ? to je že pustím benzín a pak změřit kolik tam je benálu ? stejně to je divný... teď jsem jí po dlouhé době vytáhl a tohle dělá a dřív jezdila normálně :-/
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
ano jehla má být nahoru aby ten kužel zavíral přívod paliva// bud je špatná hladina nebo máš jeblej plovák to spíš protože u velkejch jaw se hladina šteluje co já vím posouváním plíšku na zářezech plováku na ty tyčince s jehlou// kup ten novej plovák
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel15967    
Čus daraci mam problem z babetou 210. nejde mi nastartovat, svíčka hazí jiskru ale není vubec od benzínu, přitom benzín do karburátoru jde, trysky jsem vyčistil a plovak mi funguje. Jinak svíčka hazí modrou barvu. Nevíte co s tym muže být? budu rád za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli mu to hází jiskru, tak to asi chcípák nebude, néééé? Pokud ti funguje vypínač na světla jako chcípák, tak máš evidentně někde problém.. Vyčisti ten karbec pořádně a musí to jezdit...
 
 
Datum: 05. dubna 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: :-D      IP: uživatel16629    
Setkal jsem se jednou stím ze jak mas na bebete na predni lampe ten vypinac tak ho skus dat do te druhe polohy treba u me tam to tak je ze to je zaroven chcipak
 
 
Datum: 03. dubna 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau mám druhej dotaz tentokrát ne ohledně pio. no kámoš si koupil nějakkej italskej skůtr ale to není skůtr kterej neska vidíte na silnici asi pamatuje výrobu fichtla na motoru má motobi a pak ještě neco no ale má to 70ccm motor 5ti kvalt a karbec je tam z poslednich babbet. a přes 5 mu to jede jen 30km/h a tak si to pobrblává ale když dá úplně plnej plyn aby cvakla clona a otevřel se plný dufuzér tak to kalí přes 80 ale tak po 500 metrech stojí protože se mu to hned uchčije. fakt v ten moment ohromná rychlost tak mě napadlo jestli kdyby se tam dal třeba karbec z pařeza nebo z jiné babety (kvůli přírubě) jestli by to jelo aspoň víc tak nějak 50 by mu stačilo. nebo jak je ta clona tak tam vyvrtat větší díru má tam vyražený 50(mm) tak kdyby se to převrtala ta clona tak na 60 nebo 80 jelo by to taky víc? jinak karbec tento: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_babetta.html // dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
No,dal by se použít nějaký jiný karburátor adekvátníhoprůměru,ale chce to pořešit věci okolo karbecu. Některý tyhle skútry maj podtlakem otvíranej palivovej "kohou" - ventil v kterym je membrána a pustí palivo z bandy až když blafne motor a vytvoří se v sání podtlak - takže pokud to má tuhle konstrukci,tak musíš ještě předělat kohoutek na bandě buďto na manuální otvíránní a nebo ho vyhodit a napojit to natvrdo...a pokud to má přimazávání tak vyhodit a míchat benzin do bandy...pak klasika osadit karbec + přetryskovat ... Upravování porouchanýho karbecu je holej nesmysl...buďto ho oprav/seřiď a nebo vyměň. Víc neporadim,neuvedl jsi moc konkrétní popis skútru...
 
 
Datum: 04. dubna 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. dubna 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
no nevim bohatost se tam nejspíš nešteluje ale benzín ten tam teče strašně pomalinku má to strašně úukou trubičku ale jak říkám když dá plnej plyn tak to valí 80 ale pak se to zachčije tak se ptám jesdtli by nepomohlo do té clony vyvrtat větší dítku aby to aspon sálo víc
 
 
Datum: 02. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17021    
prostěě je rozštelovaná hladina jinak italské motrky jsou prostě ostre ..za me radně seřídit či nechat seřídit a určitě ne rezat .....jenom proto že s motrkou nemam dost skušeností neznamená že mám vše natunit ....ale přemýšled....dukladně si prohledni mechanizmus ovladani přivodního ventilu a rozumě to seřit většinou tak aby z toho netekl b enzín ....co šroub bohatosti směsy ?? výfuk je vičistěn?
 
 
Datum: 02. dubna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau když jedu na fichtlovi přes 3 vytáhnu ju a pustím tak na 5 sekund plyn a pak dám hned plnej tak to jakoby cukne a zahučí a hned zase vyjede dobředu a nabírá na rychlosti a otáčkách dělá mi to i u jedničky atd.. trysky čisté/ jehla 3 zářez/ hladina dobrá. jestě mě napadlo jestli to nebude dělat kladívko má odtrh jed na cigaretový papírek ale kovadlinky jsou čisté mám je očistit? nevíte čím to může být zítra zkudím dát nové kladívko. jinak fichtl jede moc pěkně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17028    
Máš moc vysoko hladinu. Seřiď hladinu a bude to v cajku.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
je to směsí, nemáš přicpanou volnoběžnou trysku?
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel17023    
Jehla ma byt na 2 zarezu od shora jestli nezajizdis..
 
 
Datum: 03. dubna 2014 7:17
 
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel17020    
Zdravím, Už si opravdu nevím rady, nikde nemůžu nic najít, na simson iglů nic podobnýho sem nenešal ani nikde na googlu, tak se musím poradit zde ikdyž se jedná o simsona SR50 skůtr karburátor 16n3-2. Problém: vyčistil jsem kompletně celej karbec všechny trisky kanály všechno prostříkáno vyfoukáno jak má být. Hladina nastavena na 27 od hrany (bez těsnění). Za studena normálně dám sytiš chytne tak na druhý kop. Ale nedrží volloběch ani po zahřátí. Tak jsem to samozřejmě šteloval tím šroubkem na volnoběch. ale na to to absolutně nereagovolo. Prostě když pustím plyn tak okamžitě to zdechne. Jinak to jde krásně do otáček jede dobře. Zjistil jsem ale že plynem jde nastavit krásně motor na optimální otáčky. když držím plyn v této poloze, tak motor chytne na první kop bez plynu vůbec. Pak sem ještě zistil, že když mám plynem přidaný asi na volnoběžný otáčky, tak jde šroubkem na volnoběch normálně štelovat, jakože reaguje když ho povoluju, tak otáčky jsou aspon tak 3000podle sluchu jakmile, ale pustím plyn motor okamžitě zhasne. Co mě udivuje že tam nikde neni nic na štelování dorazu šoupatka nebo aspon na vůli lanovodu jako u pio. Jo výfuk je vyčištěný filtr taky. Tok prostě nevím co to je. Hladinu sem zkojušel u snížzit i zvýšit a pořád to samý tak prostě nevím. díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel16252    
Jawař: díky za radu taky jsem uvažoval stejně. že když jde motor jen s přidaným plynem to znamená že vůbec nefunguje volnoběžný okruh. A to může mět jediný důvod že by to bylo někde ucpaný. Tak jsem vymontoval celej karbec všechno rozdělal. s vyvařováním v octě mám špatné zkušenosti(narušení povrchu hliníku). Tak jsem použil roztok kyseliny citronové/tu všichni doporučocali, říkali že ne méně agresivní a s hliníkem nijak nereaguje.NO tak sem to vtom tak 1/2 h vařil ale jak jsem to vytáhl tak karbec sice vypadá vyčištěný dokonale(měděé díly jak nové) ale problém je v tom že celý karbec strašně stmavnul. nevím čím to je a co to jestli to neni nějaký povlak který by se začal uvol novat. Případně jak se to dá odstranit. Zítra to složím a dám vědět jestli to pomohlo. díky za reakce
 
 
Datum: 02. dubna 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdarec, to vypadá na ucpanou volnoběžnou trysku nebo kanálky co k ní vedou. Určitě bych to rozebral, profoukal kompresorem a možná bych i uvažoval nad vyvařením karburátoru v octu.
 
 
Datum: 02. dubna 2014 7:37
 
<  10  11  12  13  14  15  16  17  18  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.06.2025 6:47:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu