Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
Posl.aktualizace: 20. října 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a je to skoda ze nevyrabi vlastni...pravda stalo by to hoooodne ale po case by si to udelalo jmeno...dyt si dycky delaly vlastni dily (obcas teda dovazeli ale to se vzdy zmenilo) a dokonce je i vyvazely jak ty motory byly slavny cimz si udelali znacku ve svete...a ted jim asi nezbejva nez kupovat a propujcovat jmeno aby na tom aspon trochu vydelali...coz chyba ale aspon se drzej nad vodou a az budou mit vetsi kapital tak snad zacnou vyrabet vlastni...treba se jednou dozijem i dne gdy nasi synove nebo i vnuci budou jezdit na retro fichtlach  ...jinak ty stary dobry vydrzely uz takovejch let a myslim ze i ty nas prezijou
Datum: 20. října 2008 22:16
 uvědomte si že ten motor co do toho dávaj (kopie hondy monkey, konstrukčně starej aspoň 30 let) se v číně vyrábí v milionovejch sériích, proto je cena tak nízká, kdyby měli dělat, byť v číně, motor i 2t co by vypadal jako z fichtla jen pro New pionýra tak to bude o hooodně dražší, a nakonec s new pionýrem nemá jawa nic společnýho, nebyl to jejich nápad, jen tomu, v rámci spolupráce s motoscootem (berou od nich motory pro50, 125 a 250) propůjčily ochranou známku jawa (aby se to ve světě prodávalo protože ve světě má jawa ještě docela dobrý jméno..), než něco napíšete tak se nad tim zamyslete, je to všechno o penězích, proto třeba jawa nemá vlastní motory
Datum: 19. října 2008 22:38
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Kdyby se to jmenovalo HATLAMAŤ a nemelo to nic spol. s jawou tak se s tim nezabejvam ale je pravda ze by ta jawa mohla udelat nejakyho normalniho fichtla 2t aby budouci generace az tyhle ty vsechny normal fichtly budou schnily na prach
Datum: 19. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak odstupnovany to nei vubec spatne je to krivka a ne linearni cara pac se prodpokladalo ze to bude jezdit jak na poli(tedy spis po kamenite ceste - dyt to bylo staveny i pro armadu a v boji zadne pekne cesty nejsou) tak i na silnici...a newim jak vy ale tu dvojku si chvalim hlavne vcera se mi osvedcila gdyz sem jel po takovy ceste neceste co melo hrboly a prevyseni atd a jel sem celou dobu jen na tu dvojku ta se krasne osvedcila
Datum: 19. října 2008 15:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak tech chyb mel vic treba klasickou chmurou bylo profukovani pod hlavou ale to secko se da resit...tezko by negdo vrtal do new pionyra negde treba v garazi bo urychlene na ulici...jinak tu trojku ma vopravdu dost daleko - 1bere, dvojka dotahuje a trojka se dusi...pokud je ale ten fichtl ve vybornym stavu tak verte nebo ne ten rozdil tam neni skoro znat...me se treba povedlo jet na trojku ve 40 do kopce jako krava takovej 10% - 12% a zacal se dusit az tesne pred vrcholem nebo ve dvou do mirnyho kopce pres 65 pri stalejch otackach...ovsem gdyby byl 4kvalt tak trojka by byla mezi stavajici 2 a ctyrka negde za stavajici trojkou pac gdyz se fichtl po rovine rozjede tak i ta trojka se da vytocit do vysin a ta ctyrka tam proste chybi
Datum: 19. října 2008 15:36
 ty Weaponmane, já myslel 50 motor ne tu 140! napsal jsem to tam ale de to z toho blbe vycist  ... proste ja bych si to za ty prachy nekoupil... to už radši dvoutaktního skutra... a když je fichtl dobře sladěnej, po výbrusu dobře zajetej, má nové ložiska s malym odporem to samo s gumama, v pořádku stopu motocyklu tak by si dal toho "pionyra" lehko jak nic.... jedina nevyhoda co kdy u pincku byla je ta, ze nemá trojku kratsi a a ctverku jako trojku doposud.... prec simson se taky vyrabel 3Q a 4Q... maximalku tom elo stejnou ale akceleraci bych rek mel lepsi ten 4Q
Datum: 19. října 2008 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel4354
Datum: 19. října 2008 15:09
 Zkusil by si mi prosím Weaponmane říct co by mě strčilo do kapsy i s botama a na čem...? Myslíš že by NEW pionýr se 140ccm motorem a 25 koňmi předjel moji upravenou padesátku s tak 5,5 koňma....? Kdo by to byl řekl....?  Zde se hodí jen jedno...srovnávat jabka s hruškama je pěkná kravina a tvoje ubohá poznámka to naprosto splňuje....  Nebo jestli si to myslel jinak vysvětli mi to....
Datum: 19. října 2008 15:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 meli udelat 550 stim souhlasim
Datum: 19. října 2008 14:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na druhou stranu je hezky ze si na to aspon vzpomneli a mozna chteli vratit lesk fikum, prakticky se jim to nepovedlo
Datum: 19. října 2008 12:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 he gdyby to nazvali Cheng Chuj vozitko tak by to aspon nekazilo povest pinskum a nevedli by se o tom takovydlec debaty jakej je to vysmech Jawe
Datum: 19. října 2008 12:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vyspu> to je pravda ze je to levnejsi ale taky jak je to udelany? dyt uz predvalecna Jawa prosazovala: Jakost, Rychlost, Radost...to proste znamena ze to neni od Jawa (coz pravda neni) takze se to ani novej pionyr nazyvat neda...
Datum: 19. října 2008 12:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak newim panove me to pripada ze to ma s parezem spolecny jenom jmeno a o tom by se taky dalo pochybovat cili to neni zadny retro ale proste cinska splacanina...navic retro na fichtla by znamenalo zacit vyrabet naprosto stejny fichtly pac fichtl to uz je pojem sam pro sebe a kazda zmena je prakticky vsechno jen ne fichtl...jenze to se nigdy znova nezacne vyrabet takze si musime vystacit s tim co mame a vubec to neni spatny...urcite mnohem lepsi nez ten novodobej kyc...
Datum: 19. října 2008 12:41
 standa> popřemejšlej o tom co si napsal, to co píšeš znamená vyvinout úplně novej motor, výfuk by musel bejt o mnoho větší už jenom kvůli utlumení aby plnil hlukový limity, dejme tomu že by 2t motor prošel , nehledě na to že to nevyrábí Jawa, idkyž to vzniklo v čechách v motoscootu, ale vyrábí se to v číně, protože to vyjde prostě levnějc, z hlediska ceny je to udělaný na šasi betky, kdyby měli vivynout celej novej stroj s 2t motorem a vyrábět ho v jawě tak by jich prodali tak 5 za rok, protože by to koupily jen největší nadšenci protože by to stálo tolik jako nová 125, nebo možná i jak 250....
Datum: 19. října 2008 12:35
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 radsi bych volil model 550,kdyz uz, to byl nejlepsi fichtl co jsme jako CSSR a CSFR vyrobily..555 bylo uz jen jeho rozšíření. Mel bych predstavu. Urco dvoutaktni motor,novy CDI zapalovani,baterku s poradnym dobijenim aby to melo aspon H4 45W halogenku , klapku do kliky(to je dnes samozrejme)+nejakej rozumnej karbec o prumeru tak 16mm aby to jelo,ale moc nezralo +vyfuk jako tam býval s nejakou lepsi vnitrni konstrukci ale zachovanym vzhledem ...jinak designove neni ten novej fichtl spatnej,ale lepsi by tam byl dvoutaktni motor ....mno
Datum: 19. října 2008 11:49
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 měli radči udělat normální 550ku jen s drobnými úpravami nebo i bez prostě org. a v česku né v číně
Datum: 19. října 2008 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 pokud chteli udelat retro k výročí vyroby tak tam rozhodne nemeli davat čtyřtaktní motor ...to svedci o tom,ze jawa uz neni jawa ....jak psal frikulin
Datum: 19. října 2008 11:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vynevite to by strilo do kapsi frikulina i s botama
Datum: 19. října 2008 11:14
 a na to, že 555 jezdi v celku dobre kdyz se spravne zajede a jezdi skoro stejne jak nektery peugeoty (skutri) tak neni vov cem kecat
Datum: 19. října 2008 11:10
 no právě, kámoš má toho new pionyra 50 a já mám origo 555... ani nevite jak me s tim prudi.... sic já mu nereknu do oci, ze se mi to nelibi ale to je jedno,,, ted to ma nejaky posrany nemuze si to spravit ani doma sam... sem premyslel si kurna koupim valec z 21, prevrtam na co nejvic by to slo, dal bych pevnejsi vlozku, pridal nejakej ten kanal a nemel by sanci..... ale tyto stroje se nedaj porovavat... dyt je to 50 let vyvoje...
Datum: 19. října 2008 11:09
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 souhlasím s Dr.fík
Datum: 19. října 2008 11:02
 Mě se u toho líběj jenom ty holky.Jinak je to hrůza
Datum: 19. října 2008 10:47
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no ten motor k tomu vubec neladí , a to sání z pařeza to je vrchol .
Datum: 19. října 2008 10:26
 Nevim jak ostatním ale mě tohle nic neřiká a podle mě NEW pionýr je urážka klasickýmu československýmu pionýru protože NEW pionýr je jen klasická twaivansko-čínsko-a já nevim cí všech replika....! Podle mě je to dost nepovedený retro...! Nehledě na to že zpracování (co vim) je neskutečně šílený....! Takže tohle jde mimo mě........  Zajímá mě co si myslí ostatní....!
Datum: 19. října 2008 10:22
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
 http://www.aukce-moto.cz/motocykl-ex169_jawa-pionyr-140-black-death-dohc-4ventil.html
Datum: 19. října 2008 10:12
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar v kterým zářezu má být pojistka jehly (o špičky)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 individualne...pokud zajizdis tak ten nejspodnejsi cili treti od shora (u ctyrzarezovyho 4 od spoda), po zabehu druhej (u ctyrzaarezovyho vetsinou 3 od shora, ale taky 2.) samozrejme zalezi jak to bude zrat takze je to ndividualni gdyz bude moc bohata tak prizvednout o jeden zarez a naopak
Datum: 19. října 2008 13:40
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 čauky lidi mám problém z karburátorem teče s něho benzín až moc ale ten plíšek zastavuje i plovák je dobrý vyměnil jsem karburátor a pořád to teče tak nechápu čím to je.plíšek co zastavuje je originál není ohnutý ani nic jiného....vzal jsem jiný plíšek zkoušel jsem ho ohnout ale pořád to teklo a jak jsem to ohnul moc tak to zase málo přitékalo....potom to neteklo bylo to v normálu ale jak jsem parkrát startovací pakou prošlápnul tak z toho začlo zase lít jak prase takže maras no co říct na to je to začarované dík za rady kdo to vyřeší do fakt dobrý no!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 12:53
Jméno: BoB
IP: uživatel4363
 Je to tím jehlovým ventilem ja pise caue20 ® mel jsem uplne ten samy problem
Datum: 26. října 2008 12:53
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 přesně tak jsem to zkoušel a zastavuje to tak nevím no hoši jak to s tím je
Datum: 19. října 2008 14:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no to jsem myslel  normálne vyšroubuj to víčko a skus pustit benzín a rukou ten plíšek zavři když ti tam bude protejkat benzín tak je to špatný
Datum: 19. října 2008 11:51
Datum: 19. října 2008 10:02
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a když si vymenoval karburátor tak si dával stejný víčko nebo ne? třeba ti netestí to víčko jak to tam uzavírá
Datum: 19. října 2008 9:44
 Čus draci chci se zeptat jestli by mi někdo nedal buď startovací paku a nebo nadrž v dobrém stavu jestli má někdo doma navíc ať se ozve cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 15:17
Jméno: S
IP: uživatel1524
 Já mám nádrž ne tu velkou ale pod sedadlem mám takvou nádržku od ředidla. Když ji naleju plnou vydrží mi to celý den a ještě něco zbyde.
Datum: 01. listopadu 2008 15:17
Jméno: David
IP: uživatel4242
 dneska není nic zadarmo
Datum: 19. října 2008 15:37
 ZDRAVIM Sháním KARBURÁTOR z JAWY 90 nevíte o nejakém? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 19:17
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Koukej na Aukro.cz, motoinzerce.cz nebo automotoaukce.cz. Obcas se tam karbec vyskytne...
Datum: 17. října 2008 19:17
 ja mam 2 ale nekompletni mozna bych ale z toho dokazal udelat 1 kompletni
Datum: 17. října 2008 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 Take bych potreboval karbec z jawy 90,kompletní...
Datum: 17. října 2008 12:42
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Jaký + má uprava toho že se dá karburátor nad klikovou skříň ? A jak to pak funguje díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 11:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Minimálně v tom, že když použiješ spádový karburátor (jako jawa 90), tak pomáhá proudění paliva difuzorem gravitace a tím se zlepší mísení paliva. Údajně se spádová karburace podílí až do 10% zvýšení výkonu. To mám ale vyčteně, takže tuto informaci ber jako informativní.
Datum: 17. října 2008 11:11
 Musíš použít klapku.....blbě se to ladí ale máš možnost udělání více přefuků přímo z klikové skříně...!
Datum: 17. října 2008 11:03
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 čauky lidi mám problém z karburátorem teče s něho benzín až moc ale ten plíšek zastavuje i plovák je dobrý vyměnil jsem karburátor a pořád to teče tak nechápu čím to je.plíšek co zastavuje je originál není ohnutý ani nic jiného....plíšek jsem zkoušel ohnout ale pořád to teklo a jak jsem to ohnul moc tak to zase málo přitékalo....potom to neteklo ale jak jsem parkrát startovací pakou prošlápnul tak z toho začlo zase lít jak prase takže maras no co říct na to je to začarované dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 20:24
Jméno: BoB
IP: uživatel4363
 Zkontroluj si privod benzinu jestli nemas nahodou pusteny hodne.
Datum: 19. října 2008 20:24
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 měnil jsem trysky jak říkám i celý karbec a pořád nic
Datum: 18. října 2008 11:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak mozna sou v haji trysky (cisteni kupr. dratem, nedokazi to rozprasit jak by mely)
Datum: 17. října 2008 16:48
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 plovák je dobrý ani se nesaká a plíšek zkoušel jsem tam dávat 2 víčka jeden je originál a jeden sem ohnul já a stejně to teče
Datum: 17. října 2008 15:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ted je otazka jak je ohnutej? jestli tim briskem dolu nebo briskem nahoru
Datum: 16. října 2008 22:37
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 JJ. Buď ten plovak, nebo ten ventil co to propousti... Spis bych ale řek že je ten plíšek ohnutej tak, že se zasekává o ten limeček nahoře na plovaku a pouští si to benzín jak chce...
Datum: 16. října 2008 21:50
 a co plovák? není děravý nebo zaseknutý?
Datum: 16. října 2008 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel4332
 Zdarec ladiči. Planuju na zimu jeste nejaké pokusy s motorem. Chci se zeptat,mela by význam klapka na válci ??? Sání do kliky se mi nechce delat....videl jsem par foto..kdyz udelam sani do kliky zespoda motoru tak vim ze bych to nekde urazil  a vrskem bych musel predelavat uchyt na ramu a uriznout kust karteru a to se mi taky nechce  ...chci veskere upravy zatim provadet jen s valcem a pistem ktery muzu libovolne prehazovat mezi motory...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:32
Jméno: win
IP: uživatel803
 jo jo FK hodně mi radil se začátkama tunění válců tak mu všude dělám reklamu
HOUGH
Datum: 16. října 2008 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel4334
 rád bych se podíval ....kde? odkaz? To je FK racing?
Datum: 16. října 2008 14:56
Jméno: win
IP: uživatel803
 tak se koukni s čim jezdí FK taky má klapku do válce a jak mu to líta
Datum: 16. října 2008 14:20
 Čau kluci, chtěl bych se zeptat, jak je u vzduchovýho filtru na fíka, jestli jak je tam ten papír, tak jak je to tam dělaný, jako do harmoniky nebo je jeden kus papíru vedle druhýho a mezi nima mezera nebo jak a ještě jestli jsou v tom papíru ňáký dírky. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 21:45
 ty si myslíš, že má každej kousek od baráku mototechnu? já sem celkem zručnej, to si ho radši vyrobím s možnostma, jaký mám než abych za něj solil spoustu peněz, nehledě poštovní, popř. doprava
Datum: 16. října 2008 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 proc si ten filtr nekoupis za 50,- v mototechne ???
Datum: 15. října 2008 21:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 I na ponozku bo silonku se jezdivalo...ale musi se tam napevno pripevnit jinak ji to v cucne
Datum: 15. října 2008 21:14
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ja kdyz jsem ho mel spatnej tak jsem ten papir zevnitř vystříhal a okolo filtru jsem namotal jednu vrstvu hadru na nádobí a bylo to jezdilo to dobře.To mi poradil tata.
Datum: 15. října 2008 20:31
 ok, tak fakt moc díky kluci, mějte se
Datum: 15. října 2008 20:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dnesni filtry se tak delaj ale je to jakoby takova pena...na zpusob molitanu...slo by ale nesmel by bejt moc tlustej pak by se zacal dusit a navic ma v sobe docela velky pory takze by o moc lepsi nebyl
Datum: 15. října 2008 19:52
 taky se to tak dá řešit a některý (většinou asijský) motorky to mívaj
Datum: 15. října 2008 19:49
 jj, v tom plechu okolo vim, ale teď mě ještě tak trklo, co dybych tam dal kolem dokola místo papíru molitan? to by mohlo šlapat, né?
Datum: 15. října 2008 19:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 propustnej papir klasika do filtru...je tenkej, lehkej a propustnej pro vzduch...jinak diry sou akorat v tom plechu okolo ty harmoniky pokud si jeste pamatuju
Datum: 15. října 2008 19:44
 já mám původní co tam byl, ale když sem ho čistil, tak sem ho rozmočil  , no zkusím něco vyrobit, jinak dík za odpovědi
Datum: 15. října 2008 19:40
 tak to fakt netušim co je to za papír, ale dá se to řešit tak, že si koupíš origo a rozpitváš ho... a když ti to nebude stačit (materiálově) tak si kup nějakej větší ze silnější mašiny
Datum: 15. října 2008 19:37
 aha, a to je ňákej speciální papír? nevíš? páč bych si chtěl postavit svůj vzduchovej filtr
Datum: 15. října 2008 19:33
 ten papír je asi nějak řídkej bo co ale co já vim tak tam díry nejsou páč to je potom jak kdyby tam ten filtr nebyl a bordel by tam lítal těma dírama
Datum: 15. října 2008 19:31
 a přesto to dokáže nasát vzduch?
Datum: 15. října 2008 19:29
 je to do harmoniky a dírky tam nejsou, dokonce by tam ani neměly být!
Datum: 15. října 2008 19:19
 čauky lidi mám problém z karburátorem teče s něho benzín až moc ale ten plíšek zastavuje i plovák je dobrý vyměnil jsem karburátor a pořád to teče tak nechápu čím to je.plíšek co zastavuje je originál není ohnutý ani nic jiného tak jsem z toho jelen dík za radu ..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:18
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 a trysky jsem zkoušel měnit a nepomohlo to i víčko co se dalo prostě pořád a jak zas to ohnu moc tak to má málo benzínu nejde to seštelovat no nevím
Datum: 16. října 2008 19:18
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 teče ti kolem toho víčka prostě to přebere v plovákovce a vyteče
Datum: 16. října 2008 19:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no pokud ti to chcije z plovakovky tak vohni ten plisek co pude, samozrejme nesmi prasknout a taky pak musi benal licovat s limeckem u plovaku ale pokud chcije z toho dulku u kolinka tak sou zniceny trysky a je treba koupit novy
Datum: 15. října 2008 22:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tak ho prihni extremne dolu
Datum: 15. října 2008 21:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a teci te to z plovakovky bo tou vypusti na konci karbce? je to takovej malej dulek mezi karbcem a kolinkem
Datum: 15. října 2008 19:37
 zkoušel jsem měnit ten ventil i celé to víčko a celký karbec a nic porád to teče nechápu to prostě
Datum: 15. října 2008 18:57
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 To bude asi vysoká hladina v karbíku tak jestli neni špatnej ventil jak ho ovládá ten plíšek zkus tam namontovat nový.
Datum: 15. října 2008 18:44
 to nepomuže jak ho přihnu a nastartuju ho tak to začne zase lect všude po válci atd...prtě je to jak začarované sem z toho blbý
Datum: 15. října 2008 18:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ho prihni k plovaku...a je to
Datum: 15. října 2008 18:27
Jméno: Aki
IP: uživatel974
 Ahoj všichni!Mám dotaz, potřeboval bych si nastavit bohatost směsi u Babetty 210.Bohužel nevím,kolik otáček s tím regulačním šroubem u hlavní trysky udělat a na kterou stranu tím šroubem přidávám bohatší a na kterou chudší směs.Prosím poraďte!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 18:55
Jméno: boogle
IP: uživatel4242
 takže čím vic to budeš pritahovat doprava tak tím vic se zamezi vzduch a půjde do něj vice benzina ja to mám 2 otačky od doražení prostě to poznáš podle zvuku \r\n ale pak taky nezapoměn seřídit volnoběh čím vic ten šoub na bohatosti utahnes tak tím vice to bude chcípat a musíš pritahnout i ten volnoběh a bude to OK.
Datum: 15. října 2008 18:55
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar jak mám seřídit karburátor na 250/353 když mi zněj leje benzín???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 tiše souhlasim
Datum: 15. října 2008 22:07
 Možná bych doplnil, jestli se nemýlim, tak Jawa 250 nemá ventil a obyčejný otvor, který zavírá jehla, která je připevněná na plováku, takže bych hledal tam - špatná špička jehly co to zavírá, děrávý plovák, co nezavírá nebo jinak poškozený a podobně.
Datum: 15. října 2008 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 jednoduše...vyndas vicko plovakovky a prostouras ho necim,treba dratkem + doporucuju vycistit celej karbec protoze bude asi taky zasranej a asi budes potrebovat na hadicku odkalovak (palivovej filtr)....
Datum: 15. října 2008 17:29
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 A jak ho mám vyčistit???
Dá se někde vyšroubovat a vyndat ven nebo tak něco???
Datum: 15. října 2008 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel4320
 vycistit zaviraci ventil,bude v nem bordel
Datum: 14. října 2008 21:26
Jméno: pluto662
IP: uživatel4069
 sewass, chcem sa spitat co je horlavejsie jak benzin, popripade co by sa s nim dalo riedit do pincka aby isiel rychlejsie, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 18:26
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 tak fichtl je snad konstruovanej na benzín ne ??  lesti ti ten výkon nestačí tak si kup neco silnějšího a v konečné řadě ti to vyjde levnějc než nejaké experimenty když budete chtět jezdit na letecký benál a podobně tak si na záda přivašte letecký motor a to bude vaše poslední jízda
Datum: 14. října 2008 18:26
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 tak fichtl je snad konstruovanej na benzín ne ??  lesti ti ten výkon nestačí tak si kup neco silnějšího a v konečné řadě ti to vyjde levnějc než nejaké experimenty když budete chtět jezdit na letecký benál a podobně tak si na záda přivašte letecký motor a to bude vaše poslední jízda
Datum: 14. října 2008 18:24
 petrolej ethanol ricinovyolej na to jezdim ja kamos mi sehnal pul litru nitromethanu ale to je uz o motor 200m stacilo a zkroutil se valec popraskaly krouzky praaskla ojnice a na druhypokus na babete mivyleela svicka z hlavy
Datum: 14. října 2008 18:08
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 adam: Leteckej benzín je eště horší než natural nebo special...
Datum: 14. října 2008 15:50
Jméno: adam
IP: uživatel4321
 letecky benzin nebo se da jezdit i na ředidlo nebo petrolej
Datum: 14. října 2008 12:33
 Éter rychle těká na ten to jede rychle jen jednou...  Pro methyl musíš mít upravený kanály spalovák a předstih. Nitrometan je dost drahej ale nechá se použít (ale začíná fugovat až při vyšší teplotě motoru...) Pak jsou různý kapky atd....! Nebo kombinace těchto přísad....! Dá se namíchat i benzín s naftou a lihem ve správnym poměru a jede to jinak....  Ale se všim se musí laborovat a zkoušet to...
Datum: 14. října 2008 12:15
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
 Na vodu to bude jezdit richleji, stačí trocha tak pul litru do benalu
Datum: 13. října 2008 23:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pro ty co si to neumej nebo nechtej seridit...treba co tam laduje kamos tak proti tomu mu ujedu se svym na starej benal...ovsem gdyz mi to s nim smichal tak to byla jizda...zivy jako nigdy...jo ale jizdivalo se treba i na plyn...newim jak to s tim jezdi ale bude to asi rizikovy...
Datum: 13. října 2008 22:21
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 serid si karburator a zapalovani a prida ti to vic nez methylalkohol
Datum: 13. října 2008 21:32
 no tak technickej benzín tě asi moc nepřidá, když nemá oktany, naopak, technickej je horší než klasickej benzín, ale jinak asi ten eter jak píše axo
Datum: 13. října 2008 21:24
 nevím jestli to je jěště v prodeji ale bylo to docela drahé ale zase se toho dávalo malé množství, jinak motoru to na životnosti nepřidá
Datum: 13. října 2008 21:22
 eter, používalo se to kdysi jako narkóza a v leteckém modelářství
Datum: 13. října 2008 21:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 technickej dokaze svy ale je to drahy...jinak myslim ze se tomu rikalo methylalkohol no ted newim bylo to trikrat silnejsi jak benal pomalu to rvalo gumu, sila jak krava rychlost geparda...ale jak to tam nalijes tak bud ti to jen blafne a motor v pr**li a nebo ti to bude nejakou dobu jezdit ale s motorem se uz predem rozluc...rve to ojnici, praskaj krouzky, deformuje co se da ve valci...jinak si draci delaj vlastni slozeni je to pomalu nebo uz je jed ale vykon to dokaze nahnat...
Datum: 13. října 2008 21:06
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 coje lepší natural95 nebo speciál??? (do fichtla)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 17:40
Jméno: hh
IP: uživatel3443
Datum: 13. října 2008 17:40
Jméno: :)
IP: uživatel4314
Datum: 13. října 2008 16:30
Jméno: :)
IP: uživatel4314
 aj na petrolej, alebo aceton to pojde
Datum: 13. října 2008 16:30
 je top jedno,jen musis lit stejnej olej,na tom zalezi nejvic
Datum: 13. října 2008 15:58
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 To je jedno nerozeznaš to.
Datum: 12. října 2008 20:50
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 jednak sa to tu řešilo tak 1000x a máš to uplně jedno na seriovým fichtlu rozdíl nepoznáš hlavně že to hoří
Datum: 12. října 2008 20:26
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 jednak sa to tu řešilo tak 1000x a máš to uplně jedno na seriovým fichtlu rozdíl nepoznáš hlavně že to hoří
Datum: 12. října 2008 19:29
Jméno: redy
IP: uživatel2324
 Zdarec kluci hele je to pravda že papírovej filtr na benal malo propouští olej??????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 16:11
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Teda filtr v ceně dvou rohlíků by mi byl podezřelej hned Stando  . Ten co mám já jsem v autodílech nedávno kupoval za 25kč či tak nějak...
Datum: 12. října 2008 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 chongu ale oni nektery ty filtry opravdu stojej za nic.... vetsinou ty za 8,- stvrdnou a jsou nepruchozi ....osvedcili se mi ty mensi filtry za 45,-
Datum: 12. října 2008 13:24
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Se zamysli... Kdyby nepropouštěl olej, tak ten by se nad filtrem musel olej hromadit, čímž by byl patrný rozdíl barvy mezi polovinami filtru podle toho jestli je to před či za papírem  . Prostě kravina.. někdy holt používejte selsekej rozum  . Mimochodem... Sítko brání průtoku paliva méně, ale za cenu že nejjemnější drobky rzi z nádrže pomalinku přicpávají plovákovou komoru (doporučuji se na dno plovákovky po roce provozu se sítkovým filtrem podívat) a následně pochopitelně i kanálky karburace. Jestli někomu z vás papírovej filtr způsobil jakoukoli potíž, tak je to stějně z 99% z jiných důvodů než si myslíte bo většina fichtlistů si jen myslí že něčemu rozumí  . Používám papírový filtr a dokonce jeden a ten samej už 8let na mustangovi a ať kdy vyschnul nebo ne, funguje dál. Jen ho vždy v rámci jarní údržby vypláchnu lihem a v opačném směru proplachu než jde normálně palivo vypustím veškerý nashromážděný bordel... Jesli někdo někdy koupil protrženej filtr tak je to holt smůla ale zdá se mi hloupost jen kvůli jednomu vyjímečnému zmetku na tak výbornou věc zanevřít
Datum: 12. října 2008 12:20
Jméno: :)
IP: uživatel4300
 ja mam jeden filter za 40sk 2 roky a este s nim nebol problem...len ked ho niektori majstri dokazu dat opacne tak potom sa netreba divit ...
Datum: 12. října 2008 12:15
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 já s tým mám tak špatnou zkušenost že bych si to už nikdy nekoupil . Mám jenom to sitko v nádrži a jezdím s tym už rok a všechno OK.
Datum: 12. října 2008 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 podle výrobce ...zazil jsem filtry ktere olejem ztvrdly a rozsipaly se kdyz uschli ...jine filtry jezdi denno denne bez problemu ...
Datum: 12. října 2008 11:42
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4297
 To nevím jistě,ale už jseem taky něco takového slyšel.Mě po roce přestal propouštět benzín.Tak mám teď sítkovej a karbec se plní jako bez filtru.S tím papírovým to trvalo mnohem déle,než jsem nacupoval.
Datum: 12. října 2008 10:33
 To ti neporadim ale ja uz radsi pouzivam jenom ten sítkovej pač ten papírovej jsem koupil protrhlej a docela me to na***lo.
Datum: 12. října 2008 8:31
 podle me je to jenom naka povera
Datum: 12. října 2008 6:41
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jakej je rozdíl mězi Hlavní tryskou 72 a 68 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 prumer diry
Datum: 11. října 2008 17:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 velikosti...jinak v praxi se to provuje asi takhle: 68 krasne tahne uz od spoda cot 72 dela zdibec potize ale ta jede zas ve vyssich otackach...72 se davala teda na posledni mustangy pac meli 2-krouzkovy pist a vic tocili, vykon nemeli 2,6kw ale 2,62...praktciky zadny rozdil jen to vic zere
Datum: 11. října 2008 13:00
 ne ze 72 a vetsi nez 68 seriova je 68 a prej na nejaky mustangy davaly ty 72
Datum: 11. října 2008 9:15
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 zdrawim,hele kdyz budu vařit palivovou nadrz tak jí mám vyplachnout aspon vodou,nebo co sni?aby mi to nebouchlo do tlamy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 13:53
Jméno: motor
IP: uživatel680
 přesne tak nesmí tam bejt vzduch spíš bych tam dal tu vodu přeci jenom je to jistota
Datum: 10. října 2008 13:53
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 zavař jí ale měj jí bud plnou benzínu nebo vody.ale plnou!!!
Datum: 09. října 2008 22:36
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 nádrž vař plnou vody, pouze v místě svaru si nech malou vzduchovou bublinu aby se ti to neochlazovalo, jinak zaletovat je to lepší. Slyšel jsem i o případu že bouchla nádrž která byla pět let nasuchu ve stodole, takže dle mýho přemrznutí vyvětrání atd. moc jistý nejni.
Datum: 09. října 2008 20:09
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 já sem nádrž vypláchnul jen vodou a profouk sem jí kompresorem aby tam nebyli výpary a normal sem jí vařil prázdnou
Datum: 09. října 2008 19:49
Jméno: plissa
IP: uživatel4275
 nejlepší je když ji necháš v zimě vymrznout nebo ji dat tak na tejden do mrazáku ad máš jistotu
Datum: 09. října 2008 9:27
 otevri vicko,dolu na kohoutek napoj hadici od kompresoru a při vaření skrz tu nádrž proháněj vzduch-kámoš to tak dělal a v pohodě.......
Datum: 08. října 2008 22:42
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 lepidlo....
Datum: 08. října 2008 21:28
 nádrž vař jedině když je plná vody, jed o to že tam zůstanou výpary ikdyž ji vypláchneš, a ty výpary to je to co bouchne, nespíš by to šlo i plný benzínu, jde o to aby tam zase nebyl žádnej vzduch..,ale nejlepší je to vařit s vodou, ale je dost možný že ti bude ten svár prosakovat, nejlepší oprava nádrže je zaletovat ji mosazí
Datum: 08. října 2008 21:20
 normálně nalej plnů nádrž vody a pak to vař!!
Datum: 08. října 2008 21:14
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 ja to skusim elektrikou a malou elektrodou,kdyztak to máznu silikonem ,snad mi to nezbije,diky
Datum: 08. října 2008 20:05
 sem ti chtěl rozepsat jak by se to mělo svařit podle starých svářečů s nádrží plnou benzínu ale podle mne by to bylo až příliš nebezpečne (sám sem to viděl a nevěřil jsem tomu že to tak jde)
Datum: 08. října 2008 19:59
 sám bych si to netroufl a tobě bych to nedoporučoval najdi si nějakého profíka co to umí, takže pokud nemáš možnost to něčím vypláchnout tak to nedělej ať tě nevidím ve večerních zprávách v tv
Datum: 08. října 2008 19:52
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Vypláchni jí vodou, taky sem ji vařil a stejně mi prosakovala ve sváru .Podle mě je lepší ji zaletovat autogenem mosazí je to podle mě spolehlivější. Jestli je to nádrž na 05,20,21 tak ty plochy jak jsou u rámu ty prohlubně uprostřed když navaříš tak to tam nebude chtít sedět na šroubu vzadu .
Datum: 08. října 2008 19:47
 no, nebylo by to až zas tak od věci.... ale mohlo by stačit ji nechat aspoň den otevřenou na větranym místě
Datum: 08. října 2008 19:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Panove otazka: na konci u karbce je takova dirka, na co je? aby se neuchcal motor bo ma i jiny duvod proc tam ma byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 20:51
 to je blbej vynalez komancu.. mam s tim blbe skusenosti zlate to odfrezovat
Datum: 07. října 2008 20:51
 ano, jestli myslíš tu u přechodu z karbece na kolínko sání....
Datum: 07. října 2008 19:20
Jméno: jirka
IP: uživatel3884
 Ahoj, potřebuji poradit: u babety 207 mi vytéká po chvilce jízdy olej(hustší směs) zpoza plastového krytu sání. Kape to na mističku pod karb. a na hlavu. Čím by to mohlo být? Po odkrytí to vypadá, že jedině skrz díru sání, ale proč? Koukal jsem na plovák, zavírá až v úplně horní poloze, že by to byla chyba? Zkoušel jsem to fouknutím do benz. hadičky při rozebraném karb. v "jeho" poloze. Dík za radu, J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 17:31
 nazdar všichni potřebuju pomoc vlastním jawa mustang, problém je takoví nakopnuto a volnobech beží zařadím jedničku jedu tak 20 metrů a začínáto chcípat ale když dám nohu na sitič neboli čudlík který tlačí plovák dolu tak jede bez problémů a když dám dvojku tak tam nohu nemusím mít čím to je trisky sem vyčistil plíšek sem zvedl (plovák je nový trysky taky i celý víčko) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 8:19
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 díky mustang je v poho dělal to plovák nevim co s nim bilo ale vyměnil jsem plovák a už to běží a fichtl běží taky byl na klikovce servanej klínek tak se magneto prokluzovalo ted bězí ale díky vám všem za rady
Datum: 10. října 2008 8:19
 mě to dělaly ucpaný kanalky v karburatoru pořadně vyfučet komprasorem
Datum: 08. října 2008 13:17
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
 me tohle delalo gufero pod zapalovanim...
Datum: 07. října 2008 16:48
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 sundej z karburátoru to víčko a máš tam ten ventil co ti tam pousti benzín je pod tim plíškem. Ten vyšroubuješ buď 8ka nebo 10 klíč teď nevím...
Datum: 07. října 2008 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel4267
 u toho mustanga to bude spusobovat jiskra...bud nehazi pod tlakem a nebo mas blbe natoceny zapalovani a jiskru to hazi v uplne blbej okamzik....doporucuji seridit zapalovani.... jinak co mi jeste napadlo k puvodnimu dotazu....ponevadz ti to dela i teply,tak jedinym problemem nemusi bejt nizka hladina ale jednou mi tohle zpusobovala pricpana volnobezna tryska,kdyz jsem ji vycistil tak bylo po problemu...
Datum: 07. října 2008 14:25
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 diky ale kohoutek je v poho ten to dělal ze začátku ted fakčí plíšek sem taky přizved na maximum a děláto i když je zahřátej ale tohle je prkotina mam ještě pionýra 21 sport a ten vůbec nejde nakopnout svíčka de a karbec taky skoušený to bylo na mim mustafu to fungujehlava je nová válec po výbrusu předstich ok ale ne chytnout ani po rostlačení svíčka je mokrá takže benzín teče jiskru dává v horním uvrati jiskry jsou veliký, komprese je veliká tak si myslím jestli to neshasne jiskru jinak už nevim
Datum: 07. října 2008 11:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4264
 nízka hladina
Datum: 07. října 2008 11:28
 Všechno hezký ale hlavně má nízkou hladinu...  jednička jako nejrychlejší kvalt rychle roztočí motor ten potřebuje benzín jenže když mu pozdě otevře tak mu po 20 metrech prostě dojde...! Přeřadíš na dvojku a už to neni takový prootže ta se roztáčí pomaleji....! Udělej hladinu a měl bys být OK....ale to ohřatí má svoje opodstatnění taky...!
Datum: 07. října 2008 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 kolecko promin ale musim ti oponovat,kdyby tam nedotikal benzin,tak mu nepomuze, ze zmacknul nohou spricak ....myslim si ze kdyz to fichtla nechas trochu ohrat nez vyjedes tak se to srovna a prestane to....tohle dela mraky fichtlů kdyz to natocis,je to studeny a hned s tim vyjedes pod plnym ...
Datum: 07. října 2008 10:55
 nejspis ti tam spatne dotejka benzin z nadrze,takze bych skontroloval jestli protejka kohoutek,taky to muze delat nizka hladina benzinu v plovakovce,takze dystak prihni ten plisek trosku nahoru
Datum: 07. října 2008 10:18
|



|