slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  173  174  175  176  177  178  179  180  181  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pincekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
4us draci nema někdo nadrž na ficgtla ve slušněm stavu ta moje je už špatná!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: pincekk      E-mail:      IP: uživatel3802    
čus draku Mischelnike co bys za tu nadrž chtěl:-)
 
 
Datum: 01. října 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i jááá mam:-D staci se ozvat n email:-) čus draku
 
 
Datum: 01. října 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: morgen      E-mail:      IP: uživatel4120    
aj ja mam nadrz,,ak este chces.
 
 
Datum: 01. října 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: Huwy      E-mail:      IP: uživatel4199    
Cus ja mam doma dve a jednu na mustanga. Ale sou bez kohoutku. Jestli mas zajem tak se ozvi ;-)
 
 
Datum: 01. října 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec uz sem se tu ptal nevite s ceho karbec Veb Berliner Vergaser Fabrik KNBS17-5 firmu najdu ale typ karbecu ne firma vyrabela karbeci tusim pro simson a mz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4232    
VBF jsou puvodni karburatory na simsony,vic nevim
 
 
Datum: 02. října 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele vyfoť to a dej to někam na net nebo mně to pošli na meila já ti to zjistím protože to zjištuju i kámošovy co má doma starý karbecy tak vím kde a co hledat ale potřebuji fotku kde jsou napsaný ty čísla na tom karbecu.
 
 
Datum: 02. října 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. tet zajíždím fichtla, a tak sem tam měl benál, ale zdálo se mi, že tam je málo oleje, tak sem tam dal ještě trochu, ale už ho bylo moc, tak mi to pak přestalo jet:-D tak sem ho nalil ten benál do 175 ccm, a ta to bere v pohodě, tak se namíchal novej, a do 5ti litrovýho kanistra, sem dal 10 cl odměrku, + 20 ml stříkačku... tak mi to ze začátku šíleně čudilo, než se vypustil z karbeca ten z tím hodně volejem:-D, a pak to jelo v pohodě.. jel sem s tím asi čtvrt kilometra, pak sem to uklidil. tak že pak pojedu na pole, (je to normál silnice) a tak asi pl půl km mi to začalo kuckat, pak se rozběhl asi na 10 metrů, a pak mi chcípl.. čím to může bejt? jiskra jak svina, ale svíčka je pořát zasraná... a diš sem vyčistil svíčku, trochu to blaflo, a hned chcíplo.. a pak už nic, úpořád byla špinavá, a dicky sem ju vyčistil.. a neska že to vyskouším, esli to něco neudělalo, na 2 šláp mi to chytlo, a nešlo to vytočit, jen se to drželo při strašně nískejch votáčkách, a asi po 5ti - 10ti sekundách to chcíplo.. vyčistil sem svíčku, a nic.. nevíte někdo? dík za odpovědi.. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus jinou svíčku možná je po smrti. Pokud se totiž naolejuje tak to pak nikdy není ono. Nebo ti to někde kostří ono jak se to klepe tak to chvíli jede a chvíli ne.
 
 
Datum: 01. října 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To tomoncik: ke kompu sem sedl po hodně dlouhý době:-D tet vůbec na komp nemám čas.. uš sem do toho fichtla čuměl dlouho, a furt tomu nemůžu přít na kloub.. většinou si tyhle pičovinky opravim, ale tohle je nějaký divný..:-D
 
 
Datum: 30. září 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle návodu je ta s tím pérkem stavěcí šroubek a s tou tryskou já jsem měl taky mokrou svíčku a motor nechtěl ani naskočit tak se vždycky vyšrouboval o 1závit a nakopl napoprvé a jak sem chvíli jel tak se těma vibracema utáhla a chcíplo to . Jo a taky jem ji jen profoukl a nepomohlo to stejně jak píše ... pak mi to kámoš protáhl drátkem a od té doby v poho tam stačí aby tam byl jeden chlup a už to je poznat
 
 
Datum: 30. září 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle návodu je ta s tím pérkem stavěcí šroubek a s tou tryskou já jsem měl taky mokrou svíčku a motor nechtěl ani naskočit tak se vždycky vyšrouboval o 1závit a nakopl napoprvé a jak sem chvíli jel tak se těma vibracema utáhla a chcíplo to . Jo a taky jem ji jen profoukl a nepomohlo to stejně jak píše ... pak mi to kámoš protáhl drátkem a od té doby v poho tam stačí aby tam byl jeden chlup a už to je poznat
 
 
Datum: 30. září 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Ne to je 1:4, sundej karbec a vycisti ho poradne nez abys sedel furt u komplu, pak budes moudrejsi
 
 
Datum: 30. září 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:4?:-D to je skoro půl napůl ne?:-D:-D
 
 
Datum: 30. září 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel2818    
Hochu jeden borec jezdil na 1:4 v domění že to míchá 1:40 a jezdilo to do pohody sice když jel tak ho nebylo vidět jak to čmoudilo ale jelo to!!!
 
 
Datum: 30. září 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak né no:-D sem, zjistil, že volnoběžná je ta s "dírkou" :-D a jak se teda menuje potom to s tím pérkem, diš se s tím ladí volnoběh?
 
 
Datum: 30. září 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem zatím na ni ani nekoukal, protože přece kdyby byla ucpaná, tak by byla svíčka suchá ne? jo, a jak tady Joxa píše, že může bejt ucpaná volnoběžná triska, tak to trochu nechápu:-D jak se může volnoběžná triska ucpat? dit ta tam je přece na stavění šoupátka ne?
 
 
Datum: 30. září 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Tak na 85% to je tryska...me se s motorkou stalo to samy, celejch 7 dni sem byl presvedcenej o tom ze tryska je procistena...jenze kdyz mi strejda trysku protahnul trysku dratakem tk tam bylo bordelu jak svina...never jen profouknutí, i takova blbost udela hodne
 
 
Datum: 30. září 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: cyklista      IP: uživatel4208    
jo ja bych se priklonil k ty verzi s ucpany vejfukem...
 
 
Datum: 30. září 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, jenže právě to je divný, že kdybych měl něco ucpanýho, tak přece by nebyla ta svíčka mokrá ne? jo, skoušel sem to bez filtra a taky nic.. jo, a ten poměr při záběhu je dobrej ne? a je možný, že by tohle dělal ucpanej vejfuk? ale neměl by bejt ucpanej..
 
 
Datum: 30. září 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělalo když jsem měl ucpanou volnoběžnou trysku a nebo máš špatný vzduch. filtr
 
 
Datum: 30. září 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Nebo jeste mozna mas ucpany kohoutek a nedotyka benal, skontroluj:-)
 
 
Datum: 30. září 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
To vypada na zasranej karbec:-)
 
 
Datum: 30. září 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*tak asi po půl
 
 
Datum: 30. září 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2467    
čus hele nepohli byste poradit jak upravit karbec u fíka aby to mělo větší vykon??? Ďekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Vybordelne vrtalo me to hlavou a ted to vim diky...jo a pro Kawasakiho: stejne vydrzi o mnoho vic nez ostatni normalni motory...
 
 
Datum: 01. října 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a všechny motory jsou konstuovaný s výkonovou rezervou (pro velkou životnost) myslim že to bejvá kolem 10%
 
 
Datum: 30. září 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve> Nebyl konstruovan na 65, to je jen technicky největší přípustná rychlost, to je rychlost při který výrobce garantuje vlastnosti vozidla, takže teoreticky když bys jel třeba 68 a upadlo by ti kolo tak výrobce za to nenese zodpovědnost...
 
 
Datum: 30. září 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jiste ze snizujes ale neni to tak rapidni jak by se zdalo...pri vysoky kompresy muze prdnout ojnice, dostavaj pri upravach na prdel krouzky, valec, pist a vlastne secko ale docela dlouho to vydrzi...prece jenom byl konstruovan na nejakej 65 a dneska seriovej lita 75,80,85, upraveny silnicni klidne i pres 100...to je co rict
 
 
Datum: 30. září 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Kawaski      IP: uživatel368    
Steve: Pokud je v dobrym stavu. Ale na fichtlovi muzes delat porad naky upravy, a stejne to k nicemu neni, a nesnaz se mi nakecat, ze upravama nesnizujes zivotnost motoru.
 
 
Datum: 30. září 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jikov 2917 psb je pro motor Jawa 20 ideálně spočítán a otryskován. Bez úprav motoru bude úprava karbecu jen naškodu.
 
 
Datum: 30. září 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel4206    
Na jedné http://www stránce jsem četl,že difusor vyfrézovali na 19 mm.Nejsem ale odborník na obrábění,takže nevím,jestli nekecám nějakou kravinu.A vyměnili ještě jehlu za nějakou z ČZ. Jinak jsem slyšel,že stačí vyvrtat hlavní trysku.
 
 
Datum: 30. září 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pekny kecy motor z fika vydrzi o hodne vic nez na co byl gdy vubec stavenej a vubec jen tak nejaka sila ho nerozhodi, to by musely byt strasny velky tlaky...teda pokud je v drobrym stavu
 
 
Datum: 30. září 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: Kawaski      IP: uživatel368    
Jestli chces vykon, tak fichtla zahod, a kup neco poradnyho. Fichtl na to neni stavenej, takze i kdyby si z toho dostal o par koni vic, tak muzes za chvili ten motor vyhodit.
 
 
Datum: 30. září 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
umíš ladit 2t motor? ANO? NE? Jestli ano tak ti nemusim nic řikat protože to vymyslíš sám, jestli ne tak se do ničeho nepouštěj, stejně by to jelo hůř...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
to jste všichni tak blbý že chcete pořád zyšovat výkon???? když chceš upravovat výš aspon co je to difuzor a co je vzdušník?(obojí je na karbecu)
 
 
Datum: 30. září 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: trmich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi, mam čz 180/487.4 a chtel bych se zeptat jestli nevite o nejakem dobrem karburatoru na tuhle masinu. Jestli jo, tak mi pls dejte odkaz, kde bych ho mohl sehnat. zatim díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec uz sem se tu ptal nevite s ceho karbec Veb Berliner Vergaser Fabrik KNBS17-5 firmu najdu ale typ karbecu ne firma vyrabela karbeci tusim pro simson a mz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci chci vam jen rict jak je ten fichtl zvlastni stroj. mam tu ted dohromady ctyri karburatory a dva funkcni motory... zezacatku jsem jezdil s motorem c 1 na karbec c 1 a jelo to krasne , vsechno v poho, ale pak sjem musel vymenit kartery, a od ty doby se projevuje zahada nad zahady. motor c 2 jezdil s karbcem c ,1 krasne, akorat se lehce dusil odspoda... po vymene karteru u motoru c.1 to jede jen s karbecem c.4 , ktery mel driv na fiku kamos a stezoval si ze mu to jede jen s moji tryskou 60 kterou sjem mu neprenechal tudis sem mu dal za tento jeho jeden co jsem tu mel... a na tenhle karbec mi to ted jediny jezdi , s tryskou c 68 s kterou to kamosovi nejelo , jedinej problem ej ted aze to je moc bohaty na volnobeh, ale jinak ani s jednim z tech tri zbylejch to nenakopnu, nedrzi volnobek, nejd eodspoda a s jedni mto nejde vubec. stejne tak motor c2 jezdil se vsemi ctyrmi karburatory dobre, vzdy startoval na slapnuti atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
to bude rukama :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4056    
Proste neni nad originalní díly
 
 
Datum: 29. září 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte náhodou někdo co mám dělat, když potřebuju nastavit volnoběh, když ten šroubek s pružinou nám už uplně zašroubovanej a stejně to chcípá??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Další možnost na kterou se zapomíná při ,,štelování,, karburátoru, krom hloupých rad že jako měnit ohnutí plíšku v plovákovce, je že jehla má na sobě zářezy.. zkus tedy měnit výšku jehly změnou polohy segrovky... tak si ještě pohraj s tímhle...
 
 
Datum: 01. října 2008 7:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ano to vymenis jenom soupatko a tim to vlastne i utesnis nezi stenou karbce a soupatkem...a jo asi by to mohla byt soupatkova komora aspon se ji tak vseobecne nadava
 
 
Datum: 29. září 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo ti muze nasavat mezi soupatkem a stenou soupatkove komory:-)(tu soupatkovou komoru myslim obrazne urcite se to tak nejmenuje:-D) taky jsem to uz mel:-) tak jsme vymenil karbec a frrrrr:-)
 
 
Datum: 29. září 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
nebo tam dej delší šroubek :-D - né jenom si dělám srandu :-DDD
 
 
Datum: 29. září 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Nebo taky muzes mit jakoby vysoustruzeny soupatko od toho sroubku...pokud jo tak koupit nebo sehnat novy, jiny a serizovat sroubek pri zvednutym lanku plynu...
 
 
Datum: 29. září 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo je zkurvene soupatko od toho ze nekdo zvysuje volnobeh bez zvednuti soupatka(kdyz se nezvedne tak se do nej muze vytlacit důlek a pak to nastavit nejde)
 
 
Datum: 29. září 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je špatné, mohlo by to být tím, že ti někde motor přisává falešný vzduch a jde tam špatná směs... Zkontroluj spoj karburátor - kolínko, kolínko - válec, hlava - válec, válec - skříň. Jestli to někde nesaje. Případně sundej karburátor kolínko, vem si skleněnou tabulku a smirkový papír 400 a zabruš dosedací plochy kolínka a karburátoru, dej nová těsnění, potři je olejem a uvidíš. To zabrušování by se mělo dělat, pač když to uděláš, tak se budeš divit, jak nerovný povrch to je a to bývá problém... Taky jsem nevřil, dokud jsme to nezkusil. Pak to ale musíš zpětně dotáhnout s citem jinak se příruba ohne a je tu ten problém zpět.
 
 
Datum: 29. září 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
volnobeh se nastavuje za teplého motoru takže to musíš projet a pak to nastavit a jesi ti to chcipe tak vycisti trysky popr. karbec nebo bohatší směs (nastav )
 
 
Datum: 29. září 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec tenhle karbec je na pionýra nejakej upravenej kolik má difuzor?? a ten druhej bez jehli pasuje tam jehla z normalního pincka? http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/214206-karburator.html http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/219483-motor-jawa-50-po-go.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
majitel bude jenom neznalec nebo podvodnik stejne ten motor neproda 2500 protoze by musel dolozit naky faktury ja bych proste neveril kdy tam byli skf tak by sedal prodat¨ za tech 2500
 
 
Datum: 28. září 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4190    
ne....je to seriovy karburator z prvnich 05 ktery se delali po 60. roce
 
 
Datum: 28. září 2008 17:06
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže to neni žádný sportovní jak píše ten týpek:-(
 
 
Datum: 28. září 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4190    
ne ten karburator je z fichtla 05 ....stadion ma stejnej karbec,ale nema tam ten gumovej O-krouzek a ma pres difuzor dratene sitko...
 
 
Datum: 28. září 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: Vít Izaiasz      E-mail:      IP: uživatel3264    
ten karburátor je ze stadiona s22
 
 
Datum: 28. září 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4190    
to neni zadnej zavodni karburator,ale obycejnej karburator z 05 ktery ma navic jeste mensi difuzor(myslim ze 14mm) nez fichtl ..
 
 
Datum: 28. září 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chlapy nevite jeký ma difuzor babetta 210 myslym prumer dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4190    
10-12 myslim ...
 
 
Datum: 28. září 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: Mapro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze 12mm
 
 
Datum: 27. září 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
Zdravim mám Kejvačku 175 nakopnu ji v poho na 2-3 našlápnutí (za studena) potom chvili jede ale potom sa dycky začne na chvilu dusit (pomalu klesají otáčky) a potom se zas rozběhne a tak to dělá furt dokola volnoběh udrží do té doby než sa nezačne dusit v čem by to mohlo byt ?? do karbecu benal teče v poho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: fryblu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus se kouknout na saní nebo svicka
 
 
Datum: 28. září 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
tak dobijeni možu vyloučit hned pač tam mam zapalko z pina a dělalo to i na org zapalko, karburator se čistil ale možu vyzkůšat iný a ty gufera to mě nenapadlo to asi budou ony (stálo to totiž asi 20 let ve stodole)
 
 
Datum: 27. září 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4185    
neco v karburatoru,v dobijeni nebo gufera ...
 
 
Datum: 27. září 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
zdar draci jakou velikost gumy si mám koupit chci si dát na fichtla drapák na zadní kolo tag jen sem chtěl vedět jakou velikost.díky z rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám klasiku 2,75x16 a sem naprosto spokojený... když si mam představit že bych tam dal něco širšího tak už by to byl cekem hardcore
 
 
Datum: 27. září 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motorkar.net/sindex.php?idvyrb=70076&akc=detail&kateg=72.0
 
 
Datum: 26. září 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se nemýlim tak gumy s rozměrem tak 2,50 - 3,50 x 16 by se tam vlézt měly...
 
 
Datum: 26. září 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: docelatypek      IP: uživatel455    
ahoj ja mam mustanga a nechce nakopnout a ani roztlacit mam tam novy karbec a svicka haze jiskru a furt se to prechlastava nevite co to moze byt dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: sedlo      E-mail:      IP: uživatel4228    
Čau zkus jinou cívku ona muže venku házet ale pod tlakem ne!!
 
 
Datum: 02. října 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4181    
pokud se motor uchlastava tak je chyba nekde v zapalovani ...bud spatnej predstih,odtrh a nebo spatna svicka(nehazi pod tlakem)
 
 
Datum: 26. září 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je-li motor seřízen, snadno a rychle naskočí!
 
 
Datum: 26. září 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vysoká hladina.
 
 
Datum: 26. září 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: gutang      IP: uživatel3300    
cau, potřebuju radu mam mustanga a když jedu na tojku asi nejakou dobu asi 3s tak mě to vynechava nebo netahne ve vysokejch otackach benzin tam teče dobre (hadičkou), dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2008 21:53
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
zkuš poštelovat hladinu a dej si jehlu na 2 zářez od shora
 
 
Datum: 26. září 2008 21:53
 
 
 
 
Jméno: tpmulik      IP: uživatel4180    
mas vyžrany nebo ucpany kanalky v karbecu me to taky delalo!zatim se mej pekne\\r\\n
 
 
Datum: 26. září 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarte. vim že je to celkem lamáckej dotaz, ale co. dneska mě rozhodilo celkem ten nápis na krabičce vod svíčky brisk a tka s e ptám. jak to mám psrávně zašroubovat? bylo tam nějak 1/16 a dál eště něco. díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu kdes vzal ty tři hvězdičky když neumíš zašroubovat svíčku.
 
 
Datum: 26. září 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Pokud to neni ocel trha se to jak papir, takze dotahuj s citem... jak uznas za vhodne podle sve sily:-)
 
 
Datum: 26. září 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčku stačí dotáhnout s citem, když jí dotáhneš na krev tak za 1. pak nepude povolit a za 2. nedělá to moc dobře závitu v hliníku
 
 
Datum: 25. září 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jelikož nemáš urcite takovou mega silu tak to dotahni proste tak jakk muzes
 
 
Datum: 25. září 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4054    
co sces srubovat?sak svicku normalne nasrubujes jak kazdu ne?ve smere hodinek.
 
 
Datum: 25. září 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: mazuráč      E-mail:      IP: uživatel1157    
hele lidi ja sem se tu dočet jednou že se da čistit karburatur kyselinou citronovou tak sem to skusil a je to bomba musim doporučit na vod kupite kyselinu citronovo date to do nakyho hrnce ktezy se muže zničit date tem 2 lžičky vrchovaty a uvařite vodu v konvici a zalejete nechte to tak 4 hodiny pusobit a pak hadrem setřete špínu z to karbce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong> já naštěstí nebyl u toho když to majitel vařil, mě se jen dostal do ruky ten stroj se sežranym karburátorem, ale z vlastní zkušenosti vím že stačí i roztok 1:1 přivést k varu..., dřív sem taky dělal různý pokusy, ale zkončil sem u elektrolízy vody....naštěstí trafo nebylo moc silný, tehdy sem o tom skoro nic nevěděl...
 
 
Datum: 26. září 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To vyspu: To jsem jako hošík jednou zkoušel, vařit ocet :-D... spolehlivá metoda jak si poleptat plicní sklípky. Jeden nádech mi bohatě stačil... A ještě jeden takovej moc dobrej pokus jsem absolvoval... elektrolýza roztoku kuchyňské soli a protože jsem nebyl žádnej troškař, tak rovnou s výkonným transformátorem.. během pár vteřin jsme zamořili místnost a pak i sklepení činžáku nádherným, žlutým bojovým plynem - chlorem. Ukončit elektrolýzu jsme museli vyhozením elektriky v celém sklepě, bo neměl nikdo odvahu na jedno nadechnutí k tomu dojít... Ale jednu výhodu to mělo, páč to nešlo mnoho hodin vyvětrat a tenhle plyn se drží u země tak to byla velmi účinná deratizace :-D. kupodivu nám to tehdá prošlo a nikdo si nikde nestěžoval, za komunistů o to divnější. Takže leckdy doporučuju u podobných aktivit s chemií používat mozek...
 
 
Datum: 26. září 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong>toho tvýho postupu bych se až tak nebál, ale jsou lidi který to ptěba půl hodiny vaří (100st C) v čitym octu, a pak se člověk diví proč to nejde seřídit....
 
 
Datum: 26. září 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
já tedy na to používám na 40st celsia ohřátý roztok kuchňského octa s vodou 1:1 (slavná karburátorová polévka) a v podstatě to jen rozebrané (má-li karburace víc dílů skříně),odtryskované proplachuju nějvíše pár minut. Pak to neutralizuju v roztoku sody, nebo v nouzi mýdlové vody. Ty 4hodiny se mi zdá moc, ale možná je to tím, že je ten roztok kyseliny octové studený, on pak nebude tak aktivní. U octa je to tak že studený roztok viditelně nic nedělá.
 
 
Datum: 26. září 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Dlouholetá zkušenost... jen pozitivní. Jak jinak by jste chtěli vyčistit uzavřené kanálky? Ucpané oxydem hliníku? to by jste odvrtali bronzové zátky, mechanicky vyčistlii a pak zase zazátkovali? Ano, žere to hliník, ale pokud se v tom nevaří hodinu, tak je to zanedbatelná záležitost, protože stejně množství paliva definují trysky a ty jsou z mosazi a s tou nic ta kyselina nedělá. takže rozštelování bude neměřitelné.. Jinak co já vím volnoběh se seřizuje vystavením dorazu šoupátka a tak je tomu i u jiných karburací. Tedy tam na to bývá i tryska, ale nastavení je v kombinaci klapka (šoupátko) a tryska, takže viz. výše nevidím na to zase žádný vliv.
 
 
Datum: 26. září 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlada> buď rád že máš karbec kdy neni volnoběžnej systém, pak by si sem psal dotaz proč to nejede na volnoběh atd.., když máš na dně plovákovky něco co tam drží že to ani nejde seškrábat tak to tam nech, vždyť to ničemu nevadí.., hoši dávat karbec do jakýkoliv kyseliny je pitomost, podivejte se co vám zbyde v tom hrnci, ano je to ta slitina ze který se dělaj karburátory (není to čistej hliník) už to značí že to ten karbec rozežírá a u tak přesnýho zařízení to vadí,, naštěstí pro vás má fichtl tak jednoduchej karbec že maximálně nefunguje správně volnoběh...
 
 
Datum: 25. září 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kkt se ozval... taky to tak čistím a je to dobry.. ale má to nevyhodu :-D rozežira to aj ten hliník (tak co jinyho je potom usazeny na te misce :-D) jo a jak jinak chceš vičist prostor plo plovák kde je zaneseny cosi nepopstalnyho a seskrabat se to neda.... a kdyz ses dobrej tak ten karbec dokazes seridit aj když ho celej rozestelujes.... a je lepsí to mit cisty jak ze stránky efektivní tak efektní!!! (no u mě de ten karbec videt pa nemam prsa)
 
 
Datum: 25. září 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: blaazen      IP: uživatel4054    
nevim nakeru pi.. to budem ten karborator umivat v nakej kyseline,co ho idem dat do muzea?absolutne nezalezi jak ten karborator vipada hlavne ze funguje a nejsu ucpate kanalu.vi mate tady vimisle,damtam kyselinu a tak mi to ten karbes zaoksiduje ze mozem ho porat vihodzit,tosi mozes robit akorat ti doma sam ale nam to neric vim jak to dopadne.
 
 
Datum: 25. září 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no slysel sem ze je to o,, ae ne ni to 100% bud ho umijete a nebo ho odelate a pak je na vyhozni,,, ale proc se nedari to nevim,,,,
 
 
Datum: 25. září 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: hiry      IP: uživatel977    
pokud mate možnost tak je super čistit karbec pod ultrazvukem vyčisti to všechno fakt super
 
 
Datum: 25. září 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Lahváček      IP: uživatel2818    
Nevěřl sem tomu!! dokaď sem to neviděl!!! fakt můžu jenom doporučit karbec je jako novej !!!!
 
 
Datum: 25. září 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cauwes hele nemate nekdo kraburator na čz 150??? chci ho dat na fika...napiste kdyztak....thx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm to si mi teda pomohl.....
 
 
Datum: 25. září 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
podle me je to skoda davat veteransky karburator na fika
 
 
Datum: 24. září 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel2175    
zdarte hoši chtěl bych se zeptat co mám nalet do jawy 90 special nebo natural? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4168    
to je uplne jedno....hlavne kdyz to hori :-D
 
 
Datum: 25. září 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u dvoutaktu je fuk jakej benzin tam nalejes.Zalezi na oleji jak je kvalitni. Rozdeleni special a natural je hlavne v tom ze special obsahoval olovo a to tam bylo kvuli mazani driku ventilu u 4taktnich motoru. Jinak u dvoutaktu koukej pouze na oktanove cislo.Takze natural treba 91 ma oktanove cislo 91 takze to same jako special. Pokud chces ale jezdit treba na 100oktan musis mit kompresi minimalne 10:1 jinak to na vykonu nepoznas tento benzin totiz daleko rychleji schori,takze musis mit drive otevreny vyfukovy kanal a vetsi kompresi. Je to na dlouhe povidani
 
 
Datum: 24. září 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
vkazdym priapade special natural nema adiptime nebo neco takovyho takze ti vydrzi mnohem min motor a olej doporucuju still nebo castrol a nanatural se to bude vic hrat lepsi je special!!
 
 
Datum: 24. září 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: Kawaski      IP: uživatel368    
Tej je to jedno, ale dal bych tam natural+nakej kvalitnejsi olej...
 
 
Datum: 24. září 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel2278    
Zdar draci,myslite ze by fichtl jel lip kdybych tam dal karbec z dandy 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no on je hlavne problem v tom ze 125ka je 4takt tudiz jinej system karburatoru. Pokud chces zvysit vykon a mit lepsi prubeh tak si kup na seriaka karburator s difuzorem max 19mm.Treba dellorto nebo areche nebo bing nebo mikuni. Jinak na karburatoru zalezi hodne a co si budeme povidat ten na fichtlu neni uplne to pravy orechovy,ale pokud chces mit fika origo,tak tam nech puvodni.
 
 
Datum: 24. září 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
prsne tak patrik ma pravdu. a kdys se ti neliby vikon fichtla tak si porid neco jinyho
 
 
Datum: 24. září 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
sériový motor ne. pojede akorát hůř, protože se bude uchcávat, co furt všichni chcete zyšovat výkon, když tomu vůbec erozumíte.
 
 
Datum: 24. září 2008 15:41
 
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci myslíte že by na pijonýra pasoval karbec se simsona a jak si myslíte že by to jelo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
no dokonce hůř ale určitě by sem se do toho nepouštěl ani tak
 
 
Datum: 23. září 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
jelo by to hůř protože simson mám menší difuzor
 
 
Datum: 23. září 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Urcite by to jelo hur:-)...
 
 
Datum: 23. září 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
pasoval ale mosel bys upravit to kolínko (co je mezi karbecem a válcem) myslim že by to jelo uplně stejně takže zbytečné 3hodiny práce - získal bys tím jenom sitič který fichtl nemá a ani si myslim že nejak extra nepotřebuje
 
 
Datum: 23. září 2008 20:55
 
<  173  174  175  176  177  178  179  180  181  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 19:03:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu