slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  202  203  204  205  206  207  208  209  210  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Limak      E-mail:      IP: uživatel2082    
Cau mam problem s tim ze kdyz to drzim ve vyssich otackach tak to zacne cukat ale kdyz uberu tak to jede mormalne. Myslel jsem si ze tam nestiha tyct palivo ale tim to neni. Nemuzete me nekdo poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: ..      IP: uživatel1847    
studena svička nech to ohrat
 
 
Datum: 04. února 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: dom      E-mail:      IP: uživatel692    
mě to dal taky ale samo to vodešlo
 
 
Datum: 03. února 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: Tomaš Marny      E-mail:      IP: uživatel2091    
Vyšteluj si kladivko a předstih vyčisti trysky profoukni karbec
 
 
Datum: 03. února 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
a co predstih
 
 
Datum: 03. února 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel556    
jj
 
 
Datum: 02. února 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2015    
trisky
 
 
Datum: 02. února 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel2076    
zdarec draci...mam prboem kt maju asi vsetci.nedostatok benzinu v komore pri jazde do kopca... co by sa stalo keby hodim karbev z 555 na 21?.. ...nebola by moc chudobna zmes?..alebo by to nedokazalo utahnut ten motor... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2015    
ja stym vubec problem nemam
 
 
Datum: 01. února 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: Hopík      IP: uživatel1885    
Lukawe555 ma pravdu 555 ma uplne jinej valec naž tu 21 vyser se na to !!!
 
 
Datum: 01. února 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2065    
nasedne ti tam díra na válci
 
 
Datum: 01. února 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1530    
zdarec draci dneska sem se sel podivat na pincka nez odjedem na hory a tak sem vicistil karbec a dal sem to dohromady a naskocil na tuknuti ale kdyz otevru benzin tak strasne vali tou dirou na spodu karbecu aj kdyz je nakoplej i kdyz stoji, nevite jak se toho zbavit? a hladina se vzdycky zvedne az to dole tece odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Otočil jsi plíšek kterým se nastavuje hlafinka. Mně seto taky povedlo a zjistil jsem to až my došel benál.
 
 
Datum: 01. února 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Promackly plovak zas az tak neva, pokud neni deravej, mam ho taky trochu....pomuchlany :-)
 
 
Datum: 01. února 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Tak to je ono, plovak ti uvizne na jehle, ventil bude otevreny a benal ti vytece cupátkem.....zkus tu jehu nejakym zpusobem narovnat...
 
 
Datum: 01. února 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1530    
ten byl prave dobrej ale nemuze to byt tou jehlou na plovak ze je trocha kriva a plovak mam promacklej tak na 5ti mistech
 
 
Datum: 01. února 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
nebo ten plech u plovaku co zavira benzin je spatne danej
 
 
Datum: 01. února 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1530    
No to sem neskousel ja mel za to ze ho mam dobre tym takovim jakoby tym krouzkem navrch ne? vis jakej myslim
 
 
Datum: 01. února 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Dave      IP: uživatel1723    
a nemas votocenej plovak???
 
 
Datum: 01. února 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1530    
jj to me taky napadlo ale co presne sem dal spatne, mel sem jen oddelanej plovak, trysky a tu jehlu na plovak
 
 
Datum: 01. února 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1266    
špatně jsi poskládal karbec
 
 
Datum: 01. února 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel1806    
čau hoši,mám Dandynu 125 (4T) a blbě chytá,když chytne,tak to má hrozně velký otáčky,ale karbec mám vyčištěnej tak prosim poradte,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel1806    
dobře,díky
 
 
Datum: 02. února 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Z vlastní zkušenosti ti radim nešahej na to....:-) Předěláš směs podpálíš si ventily.... vim o čem mluvim mám Hondu CLR 125...! Ventily si udělej ale na směs nešahej to si ji rači nech seštelovat u někoho kdo tomu hoví víc....
 
 
Datum: 02. února 2008 0:18
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel1806    
mno a kde se ta směs ladí?? to je ten šroubek na konci difuzorupred motorem?
 
 
Datum: 01. února 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
pohraj si se směsou a volnoběhem
 
 
Datum: 01. února 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel1806    
ale pred zimou to jezdilo bez problemu,ja spis vidim problem v karburatoru,nevite jak ho dobre postelovat?
 
 
Datum: 01. února 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1266    
a co ventily?skus poštelovat
 
 
Datum: 01. února 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel1806    
právě ze neprofukuje,ani trochu
 
 
Datum: 01. února 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Ve 4t se moc nevyznam ale asi ti podfukuje hlava
 
 
Datum: 01. února 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: Mapro      IP: uživatel1847    
Zdarec prominte ze porad buznim s tim karbecem ale kolik difuzor ma 150 mz tka?Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel2076    
zdarec draci..mam 21 11z vyvodko a ked taha do kopca tak vynechava sem tam...akoby nedodalo zmes...ale ked som to rozbehol po mirnom kompi dole tak som z toho vytahol co to da..a ani raz to nevynechalo...a este ked mam stupel na nadrzi..tak mi to vkuse vynechava..a ked ho dam dole tak to prestane..ale sem tam do toho kopca to vynecha... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel2076    
no skusim teda dat plnu...uvidime...a este mam doma karbec 555..keby sa tam dala vacsia triska slo by to?alebo to aj tak dava mensie mnozstvo zmesi... lebo mal som 555a ta mi to nerobila..ako tu hovoria...len nebola taka silnaa...a problem s nahradnymi dielami...tak musiela z domu prec...
 
 
Datum: 01. února 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel2047    
este ma napadlo vobec to nemusi bit karburatorom ked jazdis na pol litrika v nadrzi moze to bit aj tim lebo ked ides do kopca tak benzin v nadrzi je pod viskou karburatoru a prestane ti tiect bendzin ku karbu nic nenastavuj viskusaj natenkovat plnu a malo bi to prestat robit
 
 
Datum: 01. února 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel2047    
to je moja teoria mozno nemam pravdu ale co ja viem tak vsetky 20, 21, 05 s tim maju problem a sam som ho neviriesil teraz jazdim na 555 podla mna su 21,20 nevidarene vzdy sa seru na rozdiel od 555 tie su ovela spolahlivejsie ale viskusaj presne nastavit hladinu mozno ju mas prilis nizko na nejakej stranke som videl dobri navod ale teraz neviem kde ale daj si na to pozor lebo moja 21 vzdi bud nesla alebo isla a jej kvapkalo s karburatoru a to nieje moc dobre na spotrebu :-)
 
 
Datum: 01. února 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel2076    
tak co mam spravit?nastavit vacsiu hladinu k karbeci?lebo inak neviem...
 
 
Datum: 01. února 2008 14:41
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel2047    
20/21 maju strasne malu plavakovu komoru a vtom je problem ked je spravne nastavena hladina a ide sa do strmeho kopca tak proste prestane ist bendzin do motoru ja mam 21 a 555. 555-vijde strmsim kopcom ako 21 aj ked je slabsia lebo 21 zdochne ale to plati iba pri fakt strmich kopcoch
 
 
Datum: 01. února 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel2047    
20/21 maju strasne malu plavakovu komoru a vtom je problem ked je spravne nastavena hladina a ide sa do strmeho kopca tak proste prestane ist bendzin do motoru ja mam 21 a 555. 555-vijde strmsim kopcom ako 21 aj ked je slabsia lebo 21 zdochne ale to plati iba pri fakt strmich kopcoch
 
 
Datum: 01. února 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: RADIM      IP: uživatel202    
ja mam uplně stejný problém,všechno jsem vyměnil a nic,nepřišel jsem na nic,ale mohlo by to být malým předstihem
 
 
Datum: 01. února 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: Kozel      E-mail:      IP: uživatel2067    
Čágo. Zajímám se o použití karburátoru se sacími membránami a otevřeným sáním určeného pro minibike. Máte s tím někdo zkušenosti? Nebude se Babetta přehlcovat? A co výkon? Výfuk bych použil Hikone. Poraďte, je vhodné použít membrány nebo ne? Nebo nějaké lepší nápady? Mám Babettu Stellu, motor typ 225. http://minibike.blog.cz/0708/tuningovy-karburator-15-mm-na-vzduchace nebo http://www.minibike-shop.cz/tuningovy-karburator-15-mm-sada-trysek-p-189.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel2047    
DAJ TAM KARBEC S PIO 555 A MAS TO VIBAVENE
 
 
Datum: 01. února 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Kozel      IP: uživatel2067    
Těma úpravama myslíš rozšíření kanálků, píst, zvýšení obsahu..Co přesně? Takže na sériovym motoru s laďákem by to nebylo znát?
 
 
Datum: 31. ledna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Pokud nemáš úpravy na motoru tak je to zbytečný
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: Pista      E-mail:      IP: uživatel2063    
Nazdárek potřeboval bych poradit s karburátorem u jawy 90..Parametry Hl.Jehli atd. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Hlavní tryska 105, volnoběžná 52, 2 zářez zhora.
 
 
Datum: 30. ledna 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: hybrid      IP: uživatel281    
Čus mám takovej problém-když jedu se vzduchovým filtrem tak třeba stihnu roztáhnou jedničku,kopnu tam dvijku a na plny plyn motor jakoby chcipne a nejede teprve po ubrání plynu se zase pomalu rozjede,ale stejne nemůžu dát plný plyn,když zastavím a podívám se na svíčku tak je mokrá-moc benzínu ale nevím jak ho mám ubrat,mám mustanga -dlouhé sání, prosím poraďte-bez vzduchového filtru to jede normalne.Karburátor je vičištěný,filtr skoro nový,zapalování v pořádku,svíčka nová,hladina nastavena podle wiku.UŽ OPRAVDU NEVÍM CO S TÍM JE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
mel sem uplne stejne problem, nakonec to bylo spatne nastavenou jehlou - má to být 2. zářez shora
 
 
Datum: 29. ledna 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
ty to mas blbi mas to odkryty ja mam prsa tak tam nemam nic,jen jsem tam dal silonku a uz to nejelo ja si nevyberu
 
 
Datum: 29. ledna 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Na jakom zareze mas ihlu?mas origo trysky?
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: hybrid      E-mail:      IP: uživatel1154    
Zdar draku tak to musíš jezdit bez filtru já taky tak jezdím dej si tam neco aby te tam nelítal prach šterk a podobné! sítko punčochu budeš mít tak lepší výkon ale musíš časteji čistit trysky nevýhoda
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
tak to mam ten samej problem,ale mam 21 tak mi tam aspon nejde bordel,kaslu na to zkousel jsem vsechno a nic mi nepomohlo
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
cus chci se zeptat jestli je karbec na simala 16N1 lepsi nez 16N3(ten ma to maly vycko a soupe),dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Tak si vyber.Bud budes mat vyssi vykon a velku spotrebu alebo nizsi vykon a mensiu spotrebu.
 
 
Datum: 29. ledna 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
ja jsem prave mel na jednom simalu ten 16N3 a jelo to na 3q 70km tocil jak pica,ale zral jak svine,ale tenhle 16N1 namim novym simu zas tak nejede ale vubec nezere,oni pisou ze to ma vetsi difuzor ale je uplne stejnej
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
ja vazim 70,ale vemsi ze ja budu vsude rychleji diky trojce,protoze to ji bere krasne do kopcu ve dvou¨a jedu 55 a ty s mustangem jedes tak maximalne 45,a to jeste pri spotrebe jak svina,fika mam taky ale vysral se na loziskach na klice,rozhazovalo to jiskru tak jsem tam dal jinej motor a ten nejede,v tom me fiky serou,ale jinak ten predtim jel jak svine a zral na 20km 0,4l
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
A k tym karbecom.ja si myslim,ze je to zcela jedno.Ked mas doma obidva,vyskusaj obidva a rozhodna s ktorym sa ti zda,ze to ide lepsie.A ked doma nemas obidva,tak daj aky mas a neries,pokial motor neblbne.
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ja tiez jazdim casto vo dvoch,mam mustanga a tiez sa nesere.A prevody postacuju:-)(a to nevazim malo)
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
simson v iglu je naprd,tady se snad chytnu,ja bych simala nemel ale hodne jezdim ve dvou a on se vubec nesere a je dobre sprevodovanej
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Toto je fichtl pokec(ale mozno sa niekto najde,kto bude vediet).Skus radsej simson v iglu.
 
 
Datum: 28. ledna 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: Mapro      IP: uživatel1847    
Zdravím mám velkou prosbu nevalí se nekomu nebo neví kde by se dal sehnat karburátor s prum.difuzoru 20-22?Cena okolo 800 Díkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: adas      E-mail:      IP: uživatel1069    
jikov 2922 sbd 11 za 500 ,-
 
 
Datum: 03. února 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Mapro      IP: uživatel1847    
icq 205 823 558
 
 
Datum: 29. ledna 2008 18:41
 
 
 
 
Jméno: Mapro      IP: uživatel1847    
icq 205 823 558
 
 
Datum: 29. ledna 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: Mapro      IP: uživatel1847    
icq 205 823 558
 
 
Datum: 29. ledna 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: fritz      IP: uživatel1919    
tel....731793123
 
 
Datum: 29. ledna 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: prtr      IP: uživatel1919    
icq 475937516
 
 
Datum: 29. ledna 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: dracek      E-mail:      IP: uživatel1919    
Cus jestli jeste shanis ten karbec tak se ozvy dam ti ho pri rychlym jednani levne
 
 
Datum: 29. ledna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: Mapro      IP: uživatel1847    
icq 205 823 558
 
 
Datum: 29. ledna 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: Mapro      IP: uživatel1847    
Kralovehradcký kraj kolik cena?mohl by si mi to poslat postou?
 
 
Datum: 29. ledna 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: jj      IP: uživatel2048    
mapro odkial si? mam bing 21
 
 
Datum: 29. ledna 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: Mapro      IP: uživatel1847    
Tam sem nic nenasel
 
 
Datum: 28. ledna 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2049    
ja vim koukni se na http://www.jawadily.estranky.cz
 
 
Datum: 28. ledna 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
co se stane když dám do karburátoru u čz 175/477 menší hlavní trysku? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
delej co chces potom ale musis vystelovat smes
 
 
Datum: 29. ledna 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Větší spotřeba, menší zahřívání. Výkon se možná zvedne, pokud to nepřeženeš. Na to abych ti to mohl říct, mosel bych tu Čízu znát dukldněji.
 
 
Datum: 27. ledna 2008 18:35
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
A když dám větší?
 
 
Datum: 27. ledna 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
a jeste mensi spotreba
 
 
Datum: 27. ledna 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
mensi vykon a budese vic zahrivat valec
 
 
Datum: 27. ledna 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Anton      E-mail:      IP: uživatel2035    
pozrite sa prosim na tento otvoreny vzduchovy filter mysliiite zeby som ho mohol pouzit na jawu 250 559 ? ak ano treba aj neake upravy na karburatore robit? Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: anton      E-mail:      IP: uživatel2041    
ale tu neide o to ci to tam bude pasovat ale o to ci to bude spravne fungovat ci nahodou netreba neake trysky vymenit alebo tak
 
 
Datum: 27. ledna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2015    
ja sem ho mjel na mustangovi a dusilo to porat sem to zahodil do pola
 
 
Datum: 26. ledna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
smer si ten karburator a uvidis ne to neni tak tezky
 
 
Datum: 26. ledna 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: Anton      E-mail:      IP: uživatel2035    
prepacte tu je ten filter ---------http://www.scootland.sk/eshop/?id=100601050&cat=388&SID=9bc6ed56abb844c3d049922e1d8fa767&SID=9bc6ed56abb844c3d049922e1d8fa767
 
 
Datum: 26. ledna 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: smehel      IP: uživatel1847    
Zdar myslite ze mi pojede na upravenym dvoukanale bing 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2008 10:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1352    
Zdarec potřeboval bych poradit nějak se mi dusí mustang.:-( vždy když ho nakopnu hodím za 1 a chci se rozjet tak se mi to začne dusit zmáčnu spojku chvilku počkám nacepuju rozjedu se chvíli to jede a pak se to začne zase dusit. Když tomu nacepuju tak už je to přehlastané a když zastavím benzín tak to zdechne tak já už fakt nm co s tím :-( poradtě pls... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: Hroutil      IP: uživatel2012    
ja sem karbec vyvaril v octe a vsecny sracky a usazeniny byli pryc
 
 
Datum: 25. ledna 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1530    
Me to dělala i svička porad sem nevěděl co s tym a pak sem dal new svicku a jede nebo mas bordel v nadrzi coz ti de do karbecu
 
 
Datum: 25. ledna 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: Micek      IP: uživatel2027    
zkus se kouknout estli nemas v karburatoru na dne bahno z nadrze... pokud jo... tak demontuj tu nadobku... a necim to dukladne vycisti... nebo mas i mozna zadelanej vejfuk
 
 
Datum: 25. ledna 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel2028    
rek bych malo benzinu. dyz pridas plyn a misto otacek prijde duseni, tak je to tohle. nejspis ucpana tryska nebo zasranej karbec
 
 
Datum: 25. ledna 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel2021    
cau, cau, chtel jsem poradi. nevite nekdo proc mi predni svetlo svití slabe??? i dalkove. nefim co stim mam ale draty jsou zapojeny dobre. jen to svítí moc slabe a zarovku jsem dal novou a ta zarovka neni silna. mam jawu 21 pionyr. tak dik za odpoved. cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
zipoman>ja mam zapalko 20W a kdyz to sectu tak mi zarovky davaj 44W+klakson a je to v pohode
 
 
Datum: 29. ledna 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Alebo to ma slabu kostru.
 
 
Datum: 24. ledna 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Aha teď jsem si to přečet celý změř jaký napětí je na kontaktech jestli nejsou špatný cívky.
 
 
Datum: 24. ledna 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
a nedal jsi 25W žárovku na pionýry co má 20W dynamo?
 
 
Datum: 24. ledna 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: Ripák      IP: uživatel1830    
čau draku skus se třeba kouknout jestli ty kontaktžy nemáš skorodovaná a nebo se koukni na civku
 
 
Datum: 24. ledna 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: krosman      E-mail:      IP: uživatel1851    
CUS CHLAPY POTREBUJU PORADIT MAM CZ 175 A KDYZ JE STUDENA TAK MY VYNECHAVA A KDYZ SE OHREJE TAK JEDE NORMALNE CIM TO MUZE BEJT????? DIKY ZA ODPOVEDI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
vasil:Hned za studena ti pojde lepsie tepla sviecka.
 
 
Datum: 23. ledna 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel1294    
moje to teda nedelala jakou tam máš svičku?doporucuju ti n15c stou to jede jak drak
 
 
Datum: 23. ledna 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2015    
to je normalne steho si nic nerob.to dela skoro kazdá.
 
 
Datum: 23. ledna 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel1276    
Nech jí chvilku ohřát, taky sem dnesk po dlouhý době nakopával mustanga a nejdřív chcípal ale pak držel když se ohřál. Jinak tyhle stroje jedou v zimě dobře, líp se chladěj ale nech ho ohřát než vyjedeš
 
 
Datum: 23. ledna 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
je to svíčků,buť mosíš počkat až se ohřeje,nebo si kup studenů svíčku,kerá jede hned za studena!!
 
 
Datum: 23. ledna 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
je to svíčků,buť mosíš počkat až se ohřeje,nebo si kup studenů svíčku,kerá jede hned za studena!!
 
 
Datum: 23. ledna 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: Ondřej kašný      E-mail:      IP: uživatel1962    
Nazdar draci, mám ukrutný problém. Potřebuju sehnat jehlu do karburátoru na Jawa 551, karburátor Jkov S-22. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: noe      E-mail:      IP: uživatel872    
4auwes chlapy.Viděl sem na netu obrázek mustanga jak mu z víčka nádrže šla hadička a ta vedla někam pod nádrž k čemu to slouží?Nemyslím ale tu jak jde od kohoutku,ale myslím z víčka.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel1659    
na origo, vicku mas malinkou dirku aby te tam sel vzduch tak s tou hadickou tam de vic vzduchu nezvznika zadnej tlak
 
 
Datum: 23. ledna 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Aby nevznikl v nadrzi podtlak
 
 
Datum: 22. ledna 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
Jako odvětrání nádrže.
 
 
Datum: 22. ledna 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: noe      E-mail:      IP: uživatel872    
a k čemu to je?
 
 
Datum: 22. ledna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
to bývá na kroskách a tak.to odvádí ty výpery z benála...
 
 
Datum: 22. ledna 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
zdarte,potřebuju poradit.do chemie máme za ulohu zísti co vlastně znamená to oktanové číslo.tož bych potřeboval řéct co to znamená...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1279    
taky to vyjadřuje množství izooktanu v N-heptanu.Jinak přírodní benzíny mají okt. číslo nižší.Kvalita benzínu záleží taky na tom , jestli bude motor klepat nebo ne.Směs musí být zažehnuta od svíčky a ne samovznícením.
 
 
Datum: 22. ledna 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
jj na 95% je odolnej proti samozápalu jako oktan
 
 
Datum: 22. ledna 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
no trochu asi.takže naturál 95 má 95%?
 
 
Datum: 22. ledna 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalu, jsou to vlastně procenta, oktan je 100%, pokud je palivo odolnější proti samozápalu než oktan tak má oktanový číslo vyšší než 100. Doufám žes mě pochopil píšu to z hlavy
 
 
Datum: 22. ledna 2008 17:01
 
<  202  203  204  205  206  207  208  209  210  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.06.2025 9:59:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu