Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karboš
IP: uživatel202
 Kdy je nastaven větší volnoběh u fichtla,když je ten šroubek dotahnuty,nebo když je víc povolený,neptam se proto,že bych to nezkoušel,ale nějak na to otáčení otáčky nereagují,jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 17:37
mas omackany soupatko takze uz to nenastavis kup si novy soupe
Datum: 24. ledna 2008 17:37
čím víc máš šrouvbek dotáhlý,tím více se volnoběh zvyšuje a to tak že se nadzvedá šoupátko.Jinak volnoběh je doporučeno nastavovat za tepla motoru ale POZOR!!!!! vždy když chceš hrabat do volnoběhu tak musíš vytočit plyn na maximum prostě aby šoupátko bylo zvedlý jinak otáčením se udělá do něj zářez(závit) a jakýkoliv točení nepomůže pak jedině koupit nový šoupátko takže pozor.A pokud tam ten zářez už máš tak si budeš muset koupit nový a nebo vydržet s tím že to chcípá  .A třeba jen rada jak to zjistíš prostě odklop nebo odšroubuj vícko karburátoru jak ti vede plynové lanko a vytáhni celý střeva a koukni na šoupátko jestli tam zářez je.A pozor na jehlu ať ti nevypadne
Datum: 21. ledna 2008 18:46
 Zdarec.Koupil jsem fichtla, má najeto 6300, poprvé jsem ho projel a ohřátý motor okamžitě chcípne při odřazení na neutrál. Karburátor je mokrej od benzínu, v misce je loužička benzínu. Studenej chytá na první našlápnutí ale jak se ohřeje, chcípne. Ale někdy také ne. Já tuším, že je zanešený karbec. No každopádně bych polovinu benzínu vylil na silnici. Jinak jede dobře. Co poradíš ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2008 16:59
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Jednoznačně sniž hladinu v karbecu a to přihnutim plíšku dolu hokať nebude horní okraj plováku v rovině s benzínem
Datum: 21. ledna 2008 16:59
porradim ti kup si tam novej pist a přestane ti to všechno dělat dělalo mi to to smami kup si pist zatim zdarec kdybys ještě něco chel stačí napsat
Datum: 21. ledna 2008 15:29
mas pichlej plovák ....zaletuj ho ...., a pořádně vyčisti karbec , včetně filtru a vyměň svíčku ...
Datum: 21. ledna 2008 15:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
banek kterej typech jako 20 21 23 zadna plovakova jehla neni !!!! a kdyz ho ohrejes tak to muze klidne byt olejem svickou apod ,,majo ma taky pravdu
Datum: 21. ledna 2008 14:31
Jméno: oli
IP: uživatel1893
A jak se snižuje hladina v plovákové komoře, vždyt ta je dána přece jehlou v plováku, která je na pevno.
Datum: 21. ledna 2008 11:25
Dat dolu karbec,precistit,zlozit a nastavit hladinu v plavakovej komore(znizit ju).
Datum: 20. ledna 2008 22:14
Jméno: jawa20
IP: uživatel202
 Mam 20ku fichtla a na volnoběh jde strašně do otaček,na točeni šroubem pro volnoběh nereaguje,na plyn taky ne,čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 21:18
Jméno: dachlmen
IP: uživatel631
Mam ten samej problém, samo od sebe de do otáček, zejtra skusim vyměni karbec šoupátko atd, doufam že to nebudou ty gufera, protože ten motor je po GO.
Datum: 18. dubna 2008 21:18
Jméno: hbgfh
IP: uživatel678
gufero, nebo těsnění pod válcem,mě to dělalo taky,a bylo to otočený těsnění,zjiš´toval jsem to asi půl roku,a když sem ho otočil, tak to jezdilodaleko lip,a nešlo do otáček(samoodsebe)
Datum: 22. ledna 2008 18:15
Jméno: martin
IP: uživatel1993
ja si myslim ze je to sekly plynovy lanko!!!
Datum: 21. ledna 2008 11:13
Ze si daval nove tesnenie,neznamena,ze si vsetko dobre utiahol(skusenost).Hlavne pritiahni kolinko k valci a karbec ku kolinku.A az potom gufero.
Datum: 20. ledna 2008 22:20
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Gufero pod zapalkem nebo příliš chudá směs nebo moc napnuté plynové lanko-musí mít vůli
Datum: 20. ledna 2008 19:58
to samy sem mel presne taky y bylo to gufero pod zapalovanim
Datum: 20. ledna 2008 17:33
Jméno: gagarin
IP: uživatel1089
koukni se na jehlu u šoupátka jestli ta špička je tenounká a jestli ne tak máš jinou a proto ti to dělá
Datum: 20. ledna 2008 14:34
Jméno: jawa20
IP: uživatel202
tesneni jsem všude dával nové,...
Datum: 20. ledna 2008 12:44
Jméno: Bubák
IP: uživatel1990
nemusi to bejt zrovna gufero pod zapalkem, klidne i nejaky spatny tesneni na ceste valec > karb , tak to projdi a pretesni...
Datum: 20. ledna 2008 12:42
jestli ti to jde hodne to otacek a nereaguje to na stelovani tak SUNDEJ ZAPALOVANI AJI Z MAGNETEM,VEM SROUBOVAK,VYSPRTNI GUFERO,KUP SI NOVY A NARAZ HO TAM.
Datum: 20. ledna 2008 12:33
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
A co sroubek na karbecu ze ktereho vede plynovy lanko??? to zkus povolit timto mas mozna porad pridany plyn
Datum: 20. ledna 2008 12:29
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 jak mám dát jehlu když zajíždím válec dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 22:34
3 zarez zhora
Datum: 19. ledna 2008 22:34
Jméno: radim
IP: uživatel202
 na kterém zářeze by měla být jehla,když chci aby směs byla chudší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 9:15
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
uplne hore
Datum: 19. ledna 2008 9:15
Jméno: Js
IP: uživatel340
Na tom blíž k tupýmu konci.
Datum: 19. ledna 2008 9:01
Jméno: maxx
IP: uživatel917
 cau, nemate nekdo na prodej vejfuk na mustanga?? aby nebyl nak rezatej nebo prohlej a tak. nemam 2000kc na novej  , diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 18:34
Jméno: matez
IP: uživatel1965
 zdar borci. jak mam odstranit bordel ze dna plovakove komory? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 17:52
Jméno: matez
IP: uživatel1965
jj.. dik.. ten ocet fakt funguje... normalne to slo ven..
Datum: 16. ledna 2008 17:52
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
nemyslím varit v octu tyden 5 minut staci staci aby ocet prisel k varu
Datum: 16. ledna 2008 15:48
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
Tak to si mírně přepísk s tím naleptaným karbecem. Ale v případě, že by si ho vařil 14 dnů, tak to lze připustit.
Datum: 16. ledna 2008 12:37
Jméno: Vyspu
IP: uživatel252
Hlavně to nevař v octu, ten totiž karburátor naleptá a pak se ti to už nepodaří seřídit
Datum: 16. ledna 2008 11:38
Jméno: fíík
IP: uživatel1800
vyfoukej to kompresorem !!
Datum: 16. ledna 2008 11:30
Jméno: Paulo
IP: uživatel948
lepší by bylo kdyby jsi odmontoval jehlu plováku a vyčistil si to čím cheš
Datum: 16. ledna 2008 10:21
Jméno: pavko
IP: uživatel430
lepsí je jak das karburator do octa a pak ho v nem uvaris
Datum: 16. ledna 2008 5:35
nali tam trošičku banzínu,a prořtepaj to a vili to.a pak znovu dokať to nebude good.a pak to profůkaj kompresorem!!
Datum: 15. ledna 2008 22:14
 Zdar jaký dát karburátor na ČZ175/487 aby mi to zvedlo výkon, byť jen nepatrně? x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 20:49
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
Karlos88: kdyz za o zub min tak bude jezit jen silneji , a vetsi otrh zpusobi to ze ot pujde hodne blbe v nizkejch otackach...
Datum: 15. ledna 2008 20:49
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
Jestli chceš jezdit rychleji a silněji tak si na sekundásní řetěz dej o zub menší hnací kolečko a větší dotrh na kladívku
Datum: 15. ledna 2008 20:38
Jméno: juri
IP: uživatel1521
 ahoj draci, rad bach se zeptal jak snizit spotrebu benzinu na mustangu!!! vim ze se da posunout jehla ale zajimalo by me jeste dalsi napdady!!! jaktoze babeta jezdi pomalu jenom na vypari a fichl zere jak svina!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 0:15
moje 120 v terenu sezere 15 litru a taky to neresim skus nejezdit !! to by si nejakej ten benzin moch usetrit
Datum: 17. ledna 2008 0:15
já mám upravenou 487 do crossu a veme si i 7l když tomu dávám x)
Datum: 16. ledna 2008 21:44
Jméno: patrik
IP: uživatel1917
lej naftu a nebude to žrát benzín......kup něco jiné já mám 476(477) a to 3-3,5 až 4 na 100km při 90km/h
Datum: 16. ledna 2008 18:30
Jméno: Js
IP: uživatel856
Nepřídávej tolik plynu a jezdi tak 40km/h.
Datum: 16. ledna 2008 12:07
Jakmoc ti žere? Každá motorka žere. Nebo nemáš na benzín ?
Datum: 15. ledna 2008 22:35
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
tak to skus sehnat, pbacs to je na aukru, nebo ja mam ted objednany soucasty na dvoje, jedno chci pro sebe a druhy skusim na netu prodat, podle toho jak pujde na odbyt mozna budu stavet a prodavat dal..
Datum: 15. ledna 2008 19:16
Jméno: juri
IP: uživatel1521
ja si moc s elektrinou nerozumim!!! by se to mohlo prodavat na netu........
Datum: 15. ledna 2008 18:56
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
postav si tyristorovy zapalovani. ma to vliv nejen na jizdni vlastnosi ale hodne i prave na spotrebu..
Datum: 15. ledna 2008 18:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
babeta ma mensi karbec mesni kompres. pomer mensi kanalky ve valci a tam nemusis radit tak se ti to nikdy nepretoči jenom skopce zalezi jaou babetu mas na mysli ja mam 207 pretaci se na rovince s jehlou z dachla
Datum: 15. ledna 2008 18:17
Jméno: Kol
IP: uživatel1337
 Zdar jaký dáváte větší karburátory do fichtla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 11:45
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Ale Bing neni střed vesmíru....obecně....karburátor s vyhovujícím difuzorem dobrym systémem měnění trysek a vyhovující celkovou stavbou...  Pro začátek to ten Bing asi je...(jezdil sem ho taky a nedám na něj dopustit...)
Datum: 15. ledna 2008 11:45
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
na větší úpravy motoru se používá bing průměr 21 a dále 24 a 29
Datum: 14. ledna 2008 21:11
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
z vlaku
Datum: 14. ledna 2008 21:01
 Zdar mám doma nádrž ale je v ní zaschlý cukr a nějaké bordely...nevíte jestli se to dá nějak vyčistit?třeba ředidlem bo kyselinou?a nebo tam chrstnu benzín a podpálím to
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2008 18:53
nalej do nadrze kyselinu chlorovodikovu a nechaj ju tam asi pol dna
Datum: 12. března 2008 18:53
Jméno: ghi
IP: uživatel290
nezapaluj, by sis udělal karamel, spíš to zalej horkou vodou
Datum: 13. ledna 2008 22:40
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
Nasip do nádrže hřebíky nebo tak něco a michej stim tak dlouho dokavat se to všechno nevoškrábe
Datum: 13. ledna 2008 13:39
 Ahoj lidi nemáte doma někdo karbec na prodání s průměrem difuzoru 20 - 22 mm??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 18:04
Mam 20mm Báud na meil nebo na tel 731793123
Datum: 29. ledna 2008 18:04
Mám Jikov 2922 SBD 11, difuzor je to 22. Chybí u něj ta tyčka na přechlastávání a šroubek na šeřizování délky lanka (ten skrz provrtanej jak je zašroubovaný ve víčku šoupátkové komory). Cena 450,- nebo 500 když dodám chybějící díly (pasují z každého klasického jikovu). Ano je to zlodějna, ale těhle karbeců není moc a nemám potřebu se ho zbavovat. Radim ti mnohem lepší karbec je z Jawy 90. Jestli máš zájem tak mi napiš mail
Datum: 13. ledna 2008 15:10
Jméno: krizle
IP: uživatel80
 Čus draci, poraďte mi. Jak vyčistit nádrž u Mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 13:30
Jméno: jf
IP: uživatel1946
s těma řebíkama je to k hovnu si rači sežeň jinou
Datum: 16. ledna 2008 13:30
nj, ale kde vzit michacku? 
me spis zaujal ten zpusob jawamana... asi to zkusim
Datum: 13. ledna 2008 17:37
Jméno: foch
IP: uživatel1640
Jo ta metoda jak říká nhhhh je je dobrá!
Datum: 12. ledna 2008 23:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1939
ja to udelal odrezovacem a je to ok alebo jeste lip najsilnejsim rididlem to porad vyzere a pusti a tak za 15 min to vzdicky premisaj a zas nechaj a zas a tak to delal pul dne a uvidis jaka bude cista jak nikdy
Datum: 12. ledna 2008 21:30
Jméno: nhhhh
IP: uživatel1602
Tu nádrž nejdřív vyndej z nádrže potom vyndej kohoutek tu díru ucpi naházej tam nějáký šroubky nebo hřebíčky ucpi i tu druhou díru zabal nádrž do hadrů a dej do míchačky tak na hodinu pak jí vyndej a vysyp ty hřebíky nebo šroubky a je hotovo
Datum: 12. ledna 2008 20:46
 zderte poracte prosim jak mám vyčistit nádrž z pionýra ket je v nutri zerzavá myslim že dat ju do míchačky jak uvádza wiku je blbosť
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 13:09
to by nešlo mám ji prevarenou
Datum: 13. ledna 2008 13:09
Jméno: krulda
IP: uživatel79
nebo pokud máš eště jednu motorku , tak vem nádrž, připevni jí na ní a di krosit... pobavíš se, a špinavou práci, udělá tvůj miláček!
Datum: 12. ledna 2008 22:15
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1941
dík ted sem vypnul míchačku du tam dát ten odrezovač díkes ať žije jawa pionýr
Datum: 11. ledna 2008 19:01
Jméno: Jurmen
IP: uživatel1907
nalej tam benzín,nebo ředidlo,nahaž tam jak tady borci radí hřebíky,makado(to jest drobnej štěrk),dej tam trochu jemnýho makada a trochu hrubšího makada,ucpi všechny otrvory a třepej,dokud budeš moct,já jsem třepal tak tu hodku a pul.potom to vylej a vyšplíchej to tím odrezovačem.pokud vše uděláš jak máš,tak bys mohl mít tak na dva až tři roky pokoj.čus
Datum: 11. ledna 2008 17:30
Jméno: Js
IP: uživatel340
Použij odrezovač. Stojí 60 Kč a žádnou míchačku nepotřebuješ.
Datum: 11. ledna 2008 15:40
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
neni to blbost
Datum: 11. ledna 2008 15:07
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Blbost to neni, je to nejlepsi reseni.. Udelej to tak
Datum: 11. ledna 2008 14:54
Jméno: ,,,
IP: uživatel1847
Vem si nejaky hřebiky nahazej je tam zavři vičkem nadrř a klepejzni tak dlouho az vsechna rez se neomlati
Datum: 11. ledna 2008 14:50
Jméno: Matas
IP: uživatel1847
 Hoj karburátor 2918 jikov je na čz 150c ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 20:37
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
tak napis jestli jde,a ne jestli je,si nejaky postizeny
Datum: 13. ledna 2008 20:37
Jméno: Matas
IP: uživatel1847
milhaous250 si pica a ptal sem se jesli pasuje ty kkt lamo
Datum: 13. ledna 2008 15:06
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
S tím čistěním bys měl začít u sebe
Datum: 12. ledna 2008 17:01
Jméno: OHC
IP: uživatel111
ty si kokot , od takových pičusů se to tu musí vyčistit
Datum: 12. ledna 2008 12:17
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
OHCšuline,ptal se,jestli je ten karb na 150C,ne jestli tam jde dát!Hmm vidím že tys mu poradil dobře,tak nepiš vůbec zmrde!Magor si ty i s tím druhým!kokoti
Datum: 11. ledna 2008 21:18
Jméno: CZ 150c
IP: uživatel600
to je nejakej magor ten milhaus250
Datum: 11. ledna 2008 19:44
Jméno: OHC
IP: uživatel111
milhaus250 : drž hubu pičo , když nevíš tak sem vubec nepiš . On se ptal jestli tam pasuje ten karburátor a ne kte to má najít.
Datum: 11. ledna 2008 16:06
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
A co si tak najít návod k obsluze na tento stroj a zjistit si to tam?
Datum: 11. ledna 2008 15:10
Jméno: h
IP: uživatel1653
 Nezdá se vám když je uvedeno v příručce na 20 min.oktanový číslo 84 že je to málo já si myslím že jo že by to při plným zatížení asi blbě jelo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 14:23
Jméno: Js
IP: uživatel340
Můžeš to vyskoušet námíchej ve spravným poměru tecnický benzín a benzín z benzínky ve správným poměru. Tecnický benzín ma 80 oktanů. Super měl 96 oktanů. 80 oktanů měl normál.
Datum: 11. ledna 2008 14:23
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
gref:Ses posral,ne?O jakým tanci to mluvíš?Ten je tak malý,že nestojí za řeč!
Datum: 10. ledna 2008 21:56
Neviem,preco si vela ludi mysli,ze cim vecsie oktanove cislo,tym lepsie to ide.Pravda je taka,ze cim vecsie oktanove cislo,tym mensie je riziko samozapalov.To znamena,ze keby sa do fichtla nalial napr. 80okt. benzin,tak za tepla by mohol nastat problem,ze by to neslo vypnut a motor by bezal aj s vypnutym zapalkom.A co sa tyka leteckeho benzinu a vselijakych prisad a neviem co este,tak to moze ist lepsie,ale ne zrovna preto,ze oktanove cislo bude 150,ale preto,ze si zmenil zlozenie benzinu a vlastnosti zmesi.Takze asi tolko na temu benzin.
Datum: 10. ledna 2008 20:40
Jméno: gfew
IP: uživatel1054
No jasne dej si tam benzim kterej ma 100 oktanu a uvidis ten tanec ale ja sem jezdil na 98 a smazil
Datum: 10. ledna 2008 20:28
Jméno: mara
IP: uživatel426
no tak jo pokud vim tak se 91, 95 nedelala byl super 80? +- ale to co je dne ee
Datum: 10. ledna 2008 19:08
 Ahoj chlapi, všechno mám správně nastavený a seštelovaný, vyčištěný, ale pincek se mi při nízkých otáčkách dusí. Nevím už čím to může být. PORADÍ NĚKDO????????Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2008 20:29
Jméno: afad
IP: uživatel1054
Zvedni si jehlu v karburatoru.
Datum: 10. ledna 2008 20:29
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Palivo teče dobře? Vzduchový filtr je čistý?
Datum: 10. ledna 2008 18:03
Jméno: čuču
IP: uživatel1732
 čus zvýší se mi výkon když dám na čz 175/477 tu hlavní trysku 115.
Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 22:08
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Jak píše majo.S bohatější směsí tomu nepomůžeš,spíš naopak
Datum: 09. ledna 2008 22:08
Vykon....ee.Akurat budes mat bohatsiu zmes.To znamena,ciernu sviecku a mozne problemy s motorom.Od vykonu su tu ine upravy.
Datum: 09. ledna 2008 21:16
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau! takovej malej dotaz co se stane, když dám do 175-ky kejvačky trysky z 250-ky kejvačky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 18:17
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Bude to víc žrat a bude to zdechlejší+černá svíčka+víc karbonu.Větší tryskou výkon nenaženeš
Datum: 09. ledna 2008 18:17
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
 Mám dotaz ohledně toho míchání benzínu.Několikrát jsem se tady dočetl že to jde udělat technický benzín + 95 natural.Někde toulen ale jen trochu, co je trochu?nemáte někdo kolik cca.?abych nevybouchl
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 23:05
Mno jak tam již někdo řekl. Nalej tam ještě kerosín a pak udělej z pístních kroužků manželce natáčky na vlasy. Jdou fakt nádherně narovnat a mají hezkou modrou barvu. Ivan
Datum: 09. ledna 2008 23:05
Jméno: kuba xD
IP: uživatel1058
nalej tam leteckej benzin na to jezdil tata ale porid si dopredu new valec pist klikovku atd....
Datum: 09. ledna 2008 20:44
|



|