slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  203  204  205  206  207  208  209  210  211  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karboš      IP: uživatel202    
Kdy je nastaven větší volnoběh u fichtla,když je ten šroubek dotahnuty,nebo když je víc povolený,neptam se proto,že bych to nezkoušel,ale nějak na to otáčení otáčky nereagují,jak to teda je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: ?      IP: uživatel356    
mas omackany soupatko takze uz to nenastavis kup si novy soupe
 
 
Datum: 24. ledna 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: noe      E-mail:      IP: uživatel872    
čím víc máš šrouvbek dotáhlý,tím více se volnoběh zvyšuje a to tak že se nadzvedá šoupátko.Jinak volnoběh je doporučeno nastavovat za tepla motoru ale POZOR!!!!! vždy když chceš hrabat do volnoběhu tak musíš vytočit plyn na maximum prostě aby šoupátko bylo zvedlý jinak otáčením se udělá do něj zářez(závit) a jakýkoliv točení nepomůže pak jedině koupit nový šoupátko takže pozor.A pokud tam ten zářez už máš tak si budeš muset koupit nový a nebo vydržet s tím že to chcípá:-).A třeba jen rada jak to zjistíš prostě odklop nebo odšroubuj vícko karburátoru jak ti vede plynové lanko a vytáhni celý střeva a koukni na šoupátko jestli tam zářez je.A pozor na jehlu ať ti nevypadne
 
 
Datum: 21. ledna 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: juhas      E-mail:      IP: uživatel1924    
Zdarec.Koupil jsem fichtla, má najeto 6300, poprvé jsem ho projel a ohřátý motor okamžitě chcípne při odřazení na neutrál. Karburátor je mokrej od benzínu, v misce je loužička benzínu. Studenej chytá na první našlápnutí ale jak se ohřeje, chcípne. Ale někdy také ne. Já tuším, že je zanešený karbec. No každopádně bych polovinu benzínu vylil na silnici. Jinak jede dobře. Co poradíš ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Jednoznačně sniž hladinu v karbecu a to přihnutim plíšku dolu hokať nebude horní okraj plováku v rovině s benzínem
 
 
Datum: 21. ledna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: DIESEL      E-mail:      IP: uživatel1998    
porradim ti kup si tam novej pist a přestane ti to všechno dělat dělalo mi to to smami kup si pist zatim zdarec kdybys ještě něco chel stačí napsat
 
 
Datum: 21. ledna 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: zulu      E-mail:      IP: uživatel1997    
mas pichlej plovák ....zaletuj ho ...., a pořádně vyčisti karbec , včetně filtru a vyměň svíčku ...
 
 
Datum: 21. ledna 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
banek kterej typech jako 20 21 23 zadna plovakova jehla neni !!!! a kdyz ho ohrejes tak to muze klidne byt olejem svickou apod ,,majo ma taky pravdu
 
 
Datum: 21. ledna 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: oli      IP: uživatel1893    
A jak se snižuje hladina v plovákové komoře, vždyt ta je dána přece jehlou v plováku, která je na pevno.
 
 
Datum: 21. ledna 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Dat dolu karbec,precistit,zlozit a nastavit hladinu v plavakovej komore(znizit ju).
 
 
Datum: 20. ledna 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel202    
Mam 20ku fichtla a na volnoběh jde strašně do otaček,na točeni šroubem pro volnoběh nereaguje,na plyn taky ne,čim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: dachlmen      IP: uživatel631    
Mam ten samej problém, samo od sebe de do otáček, zejtra skusim vyměni karbec šoupátko atd, doufam že to nebudou ty gufera, protože ten motor je po GO.
 
 
Datum: 18. dubna 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: hbgfh      IP: uživatel678    
gufero, nebo těsnění pod válcem,mě to dělalo taky,a bylo to otočený těsnění,zjiš´toval jsem to asi půl roku,a když sem ho otočil, tak to jezdilodaleko lip,a nešlo do otáček(samoodsebe)
 
 
Datum: 22. ledna 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1993    
ja si myslim ze je to sekly plynovy lanko!!!
 
 
Datum: 21. ledna 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ze si daval nove tesnenie,neznamena,ze si vsetko dobre utiahol(skusenost).Hlavne pritiahni kolinko k valci a karbec ku kolinku.A az potom gufero.
 
 
Datum: 20. ledna 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
Gufero pod zapalkem nebo příliš chudá směs nebo moc napnuté plynové lanko-musí mít vůli
 
 
Datum: 20. ledna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
to samy sem mel presne taky y bylo to gufero pod zapalovanim
 
 
Datum: 20. ledna 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: gagarin      IP: uživatel1089    
koukni se na jehlu u šoupátka jestli ta špička je tenounká a jestli ne tak máš jinou a proto ti to dělá
 
 
Datum: 20. ledna 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel202    
tesneni jsem všude dával nové,...
 
 
Datum: 20. ledna 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1990    
nemusi to bejt zrovna gufero pod zapalkem, klidne i nejaky spatny tesneni na ceste valec > karb , tak to projdi a pretesni...
 
 
Datum: 20. ledna 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: masta      E-mail:      IP: uživatel1682    
jestli ti to jde hodne to otacek a nereaguje to na stelovani tak SUNDEJ ZAPALOVANI AJI Z MAGNETEM,VEM SROUBOVAK,VYSPRTNI GUFERO,KUP SI NOVY A NARAZ HO TAM.
 
 
Datum: 20. ledna 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
A co sroubek na karbecu ze ktereho vede plynovy lanko??? to zkus povolit timto mas mozna porad pridany plyn
 
 
Datum: 20. ledna 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel1834    
jak mám dát jehlu když zajíždím válec dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
3 zarez zhora
 
 
Datum: 19. ledna 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
na kterém zářeze by měla být jehla,když chci aby směs byla chudší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 9:15
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1940    
uplne hore
 
 
Datum: 19. ledna 2008 9:15
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Na tom blíž k tupýmu konci.
 
 
Datum: 19. ledna 2008 9:01
 
 
 
 
Jméno: maxx      IP: uživatel917    
cau, nemate nekdo na prodej vejfuk na mustanga?? aby nebyl nak rezatej nebo prohlej a tak. nemam 2000kc na novej:-(, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: matez      IP: uživatel1965    
zdar borci. jak mam odstranit bordel ze dna plovakove komory? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: matez      IP: uživatel1965    
jj.. dik.. ten ocet fakt funguje... normalne to slo ven..
 
 
Datum: 16. ledna 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel1737    
nemyslím varit v octu tyden 5 minut staci staci aby ocet prisel k varu
 
 
Datum: 16. ledna 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: roxorg      IP: uživatel1893    
Tak to si mírně přepísk s tím naleptaným karbecem. Ale v případě, že by si ho vařil 14 dnů, tak to lze připustit.
 
 
Datum: 16. ledna 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel252    
Hlavně to nevař v octu, ten totiž karburátor naleptá a pak se ti to už nepodaří seřídit
 
 
Datum: 16. ledna 2008 11:38
 
 
 
 
Jméno: fíík      IP: uživatel1800    
vyfoukej to kompresorem !!
 
 
Datum: 16. ledna 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Paulo      IP: uživatel948    
lepší by bylo kdyby jsi odmontoval jehlu plováku a vyčistil si to čím cheš
 
 
Datum: 16. ledna 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
lepsí je jak das karburator do octa a pak ho v nem uvaris
 
 
Datum: 16. ledna 2008 5:35
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
nali tam trošičku banzínu,a prořtepaj to a vili to.a pak znovu dokať to nebude good.a pak to profůkaj kompresorem!!
 
 
Datum: 15. ledna 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Zdar jaký dát karburátor na ČZ175/487 aby mi to zvedlo výkon, byť jen nepatrně? x) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
Karlos88: kdyz za o zub min tak bude jezit jen silneji , a vetsi otrh zpusobi to ze ot pujde hodne blbe v nizkejch otackach...
 
 
Datum: 15. ledna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Karlos88      IP: uživatel1256    
Jestli chceš jezdit rychleji a silněji tak si na sekundásní řetěz dej o zub menší hnací kolečko a větší dotrh na kladívku
 
 
Datum: 15. ledna 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: juri      IP: uživatel1521    
ahoj draci, rad bach se zeptal jak snizit spotrebu benzinu na mustangu!!! vim ze se da posunout jehla ale zajimalo by me jeste dalsi napdady!!! jaktoze babeta jezdi pomalu jenom na vypari a fichl zere jak svina!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 0:15
 
 
 
 
Jméno: ?      IP: uživatel356    
moje 120 v terenu sezere 15 litru a taky to neresim skus nejezdit !! to by si nejakej ten benzin moch usetrit
 
 
Datum: 17. ledna 2008 0:15
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
já mám upravenou 487 do crossu a veme si i 7l když tomu dávám x)
 
 
Datum: 16. ledna 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel1917    
lej naftu a nebude to žrát benzín......kup něco jiné já mám 476(477) a to 3-3,5 až 4 na 100km při 90km/h
 
 
Datum: 16. ledna 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Nepřídávej tolik plynu a jezdi tak 40km/h.
 
 
Datum: 16. ledna 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: juhas      E-mail:      IP: uživatel1924    
Jakmoc ti žere? Každá motorka žere. Nebo nemáš na benzín ?
 
 
Datum: 15. ledna 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
tak to skus sehnat, pbacs to je na aukru, nebo ja mam ted objednany soucasty na dvoje, jedno chci pro sebe a druhy skusim na netu prodat, podle toho jak pujde na odbyt mozna budu stavet a prodavat dal..
 
 
Datum: 15. ledna 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: juri      IP: uživatel1521    
ja si moc s elektrinou nerozumim!!! by se to mohlo prodavat na netu........
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
postav si tyristorovy zapalovani. ma to vliv nejen na jizdni vlastnosi ale hodne i prave na spotrebu..
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
babeta ma mensi karbec mesni kompres. pomer mensi kanalky ve valci a tam nemusis radit tak se ti to nikdy nepretoči jenom skopce zalezi jaou babetu mas na mysli ja mam 207 pretaci se na rovince s jehlou z dachla
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Kol      IP: uživatel1337    
Zdar jaký dáváte větší karburátory do fichtla?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Ale Bing neni střed vesmíru....obecně....karburátor s vyhovujícím difuzorem dobrym systémem měnění trysek a vyhovující celkovou stavbou...:-) Pro začátek to ten Bing asi je...(jezdil sem ho taky a nedám na něj dopustit...)
 
 
Datum: 15. ledna 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
na větší úpravy motoru se používá bing průměr 21 a dále 24 a 29
 
 
Datum: 14. ledna 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1940    
z vlaku
 
 
Datum: 14. ledna 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Zdar mám doma nádrž ale je v ní zaschlý cukr a nějaké bordely...nevíte jestli se to dá nějak vyčistit?třeba ředidlem bo kyselinou?a nebo tam chrstnu benzín a podpálím to :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: technak8      E-mail:      IP: uživatel2407    
nalej do nadrze kyselinu chlorovodikovu a nechaj ju tam asi pol dna
 
 
Datum: 12. března 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: ghi      IP: uživatel290    
nezapaluj, by sis udělal karamel, spíš to zalej horkou vodou
 
 
Datum: 13. ledna 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: Crasty      IP: uživatel1830    
Nasip do nádrže hřebíky nebo tak něco a michej stim tak dlouho dokavat se to všechno nevoškrábe
 
 
Datum: 13. ledna 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: Lunyx002      E-mail:      IP: uživatel1950    
Ahoj lidi nemáte doma někdo karbec na prodání s průměrem difuzoru 20 - 22 mm?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: martas      E-mail:      IP: uživatel1919    
Mam 20mm Báud na meil nebo na tel 731793123
 
 
Datum: 29. ledna 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: adas      E-mail:      IP: uživatel1069    
Mám Jikov 2922 SBD 11, difuzor je to 22. Chybí u něj ta tyčka na přechlastávání a šroubek na šeřizování délky lanka (ten skrz provrtanej jak je zašroubovaný ve víčku šoupátkové komory). Cena 450,- nebo 500 když dodám chybějící díly (pasují z každého klasického jikovu). Ano je to zlodějna, ale těhle karbeců není moc a nemám potřebu se ho zbavovat. Radim ti mnohem lepší karbec je z Jawy 90. Jestli máš zájem tak mi napiš mail
 
 
Datum: 13. ledna 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: krizle      IP: uživatel80    
Čus draci, poraďte mi. Jak vyčistit nádrž u Mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: jf      IP: uživatel1946    
s těma řebíkama je to k hovnu si rači sežeň jinou
 
 
Datum: 16. ledna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Stinovlas      E-mail:      IP: uživatel1585    
nj, ale kde vzit michacku? :-) me spis zaujal ten zpusob jawamana... asi to zkusim :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: foch      IP: uživatel1640    
Jo ta metoda jak říká nhhhh je je dobrá!
 
 
Datum: 12. ledna 2008 23:27
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1939    
ja to udelal odrezovacem a je to ok alebo jeste lip najsilnejsim rididlem to porad vyzere a pusti a tak za 15 min to vzdicky premisaj a zas nechaj a zas a tak to delal pul dne a uvidis jaka bude cista jak nikdy
 
 
Datum: 12. ledna 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: nhhhh      IP: uživatel1602    
Tu nádrž nejdřív vyndej z nádrže potom vyndej kohoutek tu díru ucpi naházej tam nějáký šroubky nebo hřebíčky ucpi i tu druhou díru zabal nádrž do hadrů a dej do míchačky tak na hodinu pak jí vyndej a vysyp ty hřebíky nebo šroubky a je hotovo
 
 
Datum: 12. ledna 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1937    
zderte poracte prosim jak mám vyčistit nádrž z pionýra ket je v nutri zerzavá myslim že dat ju do míchačky jak uvádza wiku je blbosť odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1945    
to by nešlo mám ji prevarenou
 
 
Datum: 13. ledna 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: krulda      IP: uživatel79    
nebo pokud máš eště jednu motorku , tak vem nádrž, připevni jí na ní a di krosit... pobavíš se, a špinavou práci, udělá tvůj miláček!
 
 
Datum: 12. ledna 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1941    
dík ted sem vypnul míchačku du tam dát ten odrezovač díkes ať žije jawa pionýr
 
 
Datum: 11. ledna 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel1907    
nalej tam benzín,nebo ředidlo,nahaž tam jak tady borci radí hřebíky,makado(to jest drobnej štěrk),dej tam trochu jemnýho makada a trochu hrubšího makada,ucpi všechny otrvory a třepej,dokud budeš moct,já jsem třepal tak tu hodku a pul.potom to vylej a vyšplíchej to tím odrezovačem.pokud vše uděláš jak máš,tak bys mohl mít tak na dva až tři roky pokoj.čus
 
 
Datum: 11. ledna 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Použij odrezovač. Stojí 60 Kč a žádnou míchačku nepotřebuješ.
 
 
Datum: 11. ledna 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
neni to blbost
 
 
Datum: 11. ledna 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Blbost to neni, je to nejlepsi reseni.. Udelej to tak
 
 
Datum: 11. ledna 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: ,,,      IP: uživatel1847    
Vem si nejaky hřebiky nahazej je tam zavři vičkem nadrř a klepejzni tak dlouho az vsechna rez se neomlati
 
 
Datum: 11. ledna 2008 14:50
 
 
 
 
Jméno: Matas      IP: uživatel1847    
Hoj karburátor 2918 jikov je na čz 150c ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
tak napis jestli jde,a ne jestli je,si nejaky postizeny
 
 
Datum: 13. ledna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: Matas      IP: uživatel1847    
milhaous250 si pica a ptal sem se jesli pasuje ty kkt lamo
 
 
Datum: 13. ledna 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
S tím čistěním bys měl začít u sebe
 
 
Datum: 12. ledna 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: OHC      IP: uživatel111    
ty si kokot , od takových pičusů se to tu musí vyčistit
 
 
Datum: 12. ledna 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
OHCšuline,ptal se,jestli je ten karb na 150C,ne jestli tam jde dát!Hmm vidím že tys mu poradil dobře,tak nepiš vůbec zmrde!Magor si ty i s tím druhým!kokoti
 
 
Datum: 11. ledna 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: CZ 150c      IP: uživatel600    
to je nejakej magor ten milhaus250
 
 
Datum: 11. ledna 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: OHC      IP: uživatel111    
milhaus250 : drž hubu pičo , když nevíš tak sem vubec nepiš . On se ptal jestli tam pasuje ten karburátor a ne kte to má najít.
 
 
Datum: 11. ledna 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
A co si tak najít návod k obsluze na tento stroj a zjistit si to tam?
 
 
Datum: 11. ledna 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: h      IP: uživatel1653    
Nezdá se vám když je uvedeno v příručce na 20 min.oktanový číslo 84 že je to málo já si myslím že jo že by to při plným zatížení asi blbě jelo ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Můžeš to vyskoušet námíchej ve spravným poměru tecnický benzín a benzín z benzínky ve správným poměru. Tecnický benzín ma 80 oktanů. Super měl 96 oktanů. 80 oktanů měl normál.
 
 
Datum: 11. ledna 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
gref:Ses posral,ne?O jakým tanci to mluvíš?Ten je tak malý,že nestojí za řeč!
 
 
Datum: 10. ledna 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Neviem,preco si vela ludi mysli,ze cim vecsie oktanove cislo,tym lepsie to ide.Pravda je taka,ze cim vecsie oktanove cislo,tym mensie je riziko samozapalov.To znamena,ze keby sa do fichtla nalial napr. 80okt. benzin,tak za tepla by mohol nastat problem,ze by to neslo vypnut a motor by bezal aj s vypnutym zapalkom.A co sa tyka leteckeho benzinu a vselijakych prisad a neviem co este,tak to moze ist lepsie,ale ne zrovna preto,ze oktanove cislo bude 150,ale preto,ze si zmenil zlozenie benzinu a vlastnosti zmesi.Takze asi tolko na temu benzin.
 
 
Datum: 10. ledna 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: gfew      IP: uživatel1054    
No jasne dej si tam benzim kterej ma 100 oktanu a uvidis ten tanec ale ja sem jezdil na 98 a smazil
 
 
Datum: 10. ledna 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
no tak jo pokud vim tak se 91, 95 nedelala byl super 80? +- ale to co je dne ee
 
 
Datum: 10. ledna 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: eda1974      E-mail:      IP: uživatel1911    
Ahoj chlapi, všechno mám správně nastavený a seštelovaný, vyčištěný, ale pincek se mi při nízkých otáčkách dusí. Nevím už čím to může být. PORADÍ NĚKDO????????Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: afad      IP: uživatel1054    
Zvedni si jehlu v karburatoru.
 
 
Datum: 10. ledna 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Palivo teče dobře? Vzduchový filtr je čistý?
 
 
Datum: 10. ledna 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: čuču      IP: uživatel1732    
čus zvýší se mi výkon když dám na čz 175/477 tu hlavní trysku 115. Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
Jak píše majo.S bohatější směsí tomu nepomůžeš,spíš naopak
 
 
Datum: 09. ledna 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Vykon....ee.Akurat budes mat bohatsiu zmes.To znamena,ciernu sviecku a mozne problemy s motorom.Od vykonu su tu ine upravy.
 
 
Datum: 09. ledna 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau! takovej malej dotaz co se stane, když dám do 175-ky kejvačky trysky z 250-ky kejvačky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
Bude to víc žrat a bude to zdechlejší+černá svíčka+víc karbonu.Větší tryskou výkon nenaženeš
 
 
Datum: 09. ledna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1920    
Mám dotaz ohledně toho míchání benzínu.Několikrát jsem se tady dočetl že to jde udělat technický benzín + 95 natural.Někde toulen ale jen trochu, co je trochu?nemáte někdo kolik cca.?abych nevybouchl :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: juhas      E-mail:      IP: uživatel1924    
Mno jak tam již někdo řekl. Nalej tam ještě kerosín a pak udělej z pístních kroužků manželce natáčky na vlasy. Jdou fakt nádherně narovnat a mají hezkou modrou barvu. Ivan
 
 
Datum: 09. ledna 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: kuba xD      IP: uživatel1058    
nalej tam leteckej benzin na to jezdil tata ale porid si dopredu new valec pist klikovku atd.... :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2008 20:44
 
<  203  204  205  206  207  208  209  210  211  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.06.2025 9:58:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu