Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: snake
IP: uživatel1732
 Co se stane když dám na čz karburátor s větším difuzorem než je originál a dám větší tryky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2008 19:35
Jméno: patrik
IP: uživatel1917
stalo by se to že bys měl jiný karbec s větším difuzorem...o jakou moto se jedná a jaký karb tam chceš dát???
Datum: 08. ledna 2008 19:35
 Cau seso, mam problem, vytahnul jsem z kulny staryho ficthla (555) ale pri cisteni karburatoru (resp. pri skladani karburatoru dohromady) mi prasklo vicko plovakovy komory, da se u tebe koupit? nikde jsem to nenasel, vsude jen kompletni karburatory, ale to nepotrebuju, ten mam v pohode - soupatkovej..
A jeste jeden dotaz, na vsechny, da se nejak vytahnout ten vzduchovej filtr na karburatoru, aby se dal poradne vycistit? dik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 9:19
ok, dik za rady. a neprodam. leda az ho dam poradne do pucu do origo stavu, tak za tezky prachy ^^
Datum: 12. ledna 2008 9:19
Neprodáš ji?
Datum: 09. ledna 2008 19:33
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to vicko delali z nekvalitniho materialu,proto praska,,jinak nemam,,, a filtr de je to tam nalisovane,,ale v zdanem pripade bych se nepokousel rozdelavat,,,hodto do benzinu a a zatrep s tim v nejake piksle
Datum: 07. ledna 2008 12:32
Jméno: ondraraz
IP: uživatel630
Puď je ten filtr dráťenkovej, tak ho vykoupej v čistém benzínu.
Datum: 07. ledna 2008 12:12
Jméno: manik
IP: uživatel812
 co udela lich kdyz se naleje do benzinu zvedne to vykon?neniči to motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2008 14:13
Jméno: standa
IP: uživatel460
Co to vymislite za pičoviny????,
pičoviny bigbit to by vam šlo!!!
Kurvyš motor a vykon ti to stejne nezvyši!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 13. února 2008 14:13
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
ja mam doma biolit mohel bis mi to nak podrobnejsi povedat?ako sa to robi?coajak.
Datum: 07. ledna 2008 8:44
Jméno: Cross
IP: uživatel1054
spis si strikni biolit do sani
Datum: 06. ledna 2008 20:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel1795
ked to chces na crossu tak to delaj jak ja dej 05 litru benzinu namisaneho jak ma byt a litr technickeho benzinu a technicak zmisaj jak kebyze misas benzin a takze 1:50 potom to vlej do nadrze takze to je 1,5 litru a u uvidis jak to pojede lebo benzin klasicky nenamisany obsahuje nejake oleje proste je mastny a technicky nic take neobsahuje no a motorka to rychlejct spaluje a lepsi otacky a vykon cus ja to delam do crossy stale a jezdi jak sprosta
Datum: 06. ledna 2008 18:57
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
lieh viaze na seba vodu, to je dobre proti hrdzaveniu nadrze  na zvysenie vykonu pouzi max 15% toulenu
Datum: 06. ledna 2008 18:48
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nalij tam benzín a olej, žídné blbiny. Lépe to asi pojede a taky půjde lépe do háje motor...
Datum: 06. ledna 2008 18:32
Jméno: smudlan
IP: uživatel1892
 zdarec draci, mám ještě dotaz, jak mám udělat nějakou tu míchaninu benzínu aby to jelo dobře?něco easy, někdo tu psal plyn do zapalovacu narvat do nadrze, jde to?aby to hlavně nebouchlo nebo něco, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 22:07
Jméno: smudlan
IP: uživatel1892
Takže 0,5 litru natural 95 + 1 litr technický ok?
Datum: 06. ledna 2008 22:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel1795
ked to chces na crossu tak to delaj jak ja dej 05 litru benzinu namisaneho jak ma byt a litr technickeho benzinu a technicak zmisaj jak kebyze misas benzin a takze 1:50 potom to vlej do nadrze takze to je 1,5 litru a u uvidis jak to pojede lebo benzin klasicky nenamisany obsahuje nejake oleje proste je mastny a technicky nic take neobsahuje no a motorka to rychlejct spaluje a lepsi otacky a vykon cus ja to delam do crossy stale a jezdi jak sprosta
Datum: 06. ledna 2008 20:26
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
a s tym plynom som si robil srandu, to je len v ramci tej temy s drevom....ze co by este mohol skusit ak sa mu uz na tomto svete nepaci
Datum: 06. ledna 2008 13:27
Jméno: Bubák
IP: uživatel1881
Datum: 06. ledna 2008 13:05
Jméno: smudlan
IP: uživatel1892
Kolik je trochu  na litr kolik?
Datum: 06. ledna 2008 12:41
Jméno: Bubák
IP: uživatel1881
Boze  muzs sksuit do benzinu nalit toluen, ale jen trochu!!
Datum: 06. ledna 2008 12:28
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
 sakra dneska sem nalozil plnu nadrz dreva do mojeho mustanga ti kokot do kopca 85km/h.a taktez to ide aj na uhlie viskusajte to.normalne drevo alebo uhli plnu nadrz papir polet to olejem hodis tam sirku a jedes.skuste to potom mi povite jak to jede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 21:34
Jméno: dachlmen
IP: uživatel631
A co to udělat rovnou napáru, je to výhodný, dycky někde zastavíš nabereš dřevo a jedeš dál, a nebo třeba raketovej motor???  DDD
Datum: 18. dubna 2008 21:34
Jméno: bubla
IP: uživatel1628
kdyz te zaprahne naka 1000 tak mi ver ze z fichtla vytahnes i 280 a nebude te to stat ani kapku benzinu
Datum: 06. ledna 2008 23:29
nemáš za tatu nebo strejce Slotu? ten má také nápady jak ty najskúr neco poví aš potom nad tým rozmýšlá blbe
Datum: 06. ledna 2008 20:30
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
tak to máš dobrych kamaradu.nepoznas toto nahodu z vlastnej skusenosti?mne sa tak zda ze aj ano lebo normalneho cloveka taka picovina len tak z hlavy nenapadne.
Datum: 06. ledna 2008 19:30
blazne co sem lezeš taketo blbosti si nechaj pro kámošú ve školce a fichtla nechaj nám porádným jawákúm a poradim ti sprav si bevzín z tvojich pilin v hlavje polej to vodu pridaj hovna a hlavní prísadu cukr pomjer je 1:1 na litr vody kilo hoven kámošovi to jelo až 120km/h blbe
Datum: 06. ledna 2008 13:32
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
pavko: vsak ale to by sa mu musela podarit zapalit vacsia cast dreva a potom by to malo byt bez vzduchu, aby to tlelo....ale uz len to ze jazdit s horucou nadrzou je nemozne, teda skor nebezpecne(moznost popalenia), este aj vrchnak by sa roztavil....potom drevoplyn je horuci, cize aj hadicka by dostala svoje, taktiez ked tam nahadze drevo urcite poskodi vahou a teplom sitko palivoveho kohutika....a este ma napada ako dostat do drevoplynu olej? ved by to hned zadrel...
Datum: 06. ledna 2008 13:21
Jméno: pavko
IP: uživatel430
zas tka velka blbost to není jezdit na drevo se da jezdit ale na drevoplyn
Datum: 06. ledna 2008 8:53
Jméno: santtoos
IP: uživatel1894
no myslim, že si to bral ako žart, ináč si o tebe pomyslím, že si poriadny ..... Daj sa dopkopy, vies alkohol je iba pre chlapov a tí čo ho nezvládajú (viď tvoj príklad) radšej nech si idú ľahnúť spať.
Datum: 06. ledna 2008 8:46
Jméno: Jindra
IP: uživatel1806
kamoš dal do nadrže morče a to by ses divil jak to jede!!!!!! předjel na sprintech v Mimoni i Mitshubishi Lancer Evo VIII!!! tak doporučuju vyzkouset.(normální člověk pochopí,že to nejde)
Datum: 06. ledna 2008 0:41
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
teraz ma napadlo, kamos si nalial do nadrze akvarium (aj s rybami, bez nich to neslo) a obehol Octaviu RS !! ... (pustil dole kopcom, octavia stala zaparkovana)
Datum: 06. ledna 2008 0:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel1795
Blazen. co si pil dneska?? osolenu vodu ked mas take napady alebo je u vas moc ridky vzduch ze by si mnel maly prisun kyslika?? lebo toto normal clovek nenapise ale co uz aj taky lidi se najdou ze???? skoda se si drbly ale hold co uz
Datum: 05. ledna 2008 23:00
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
nasyp tam za dva decove pohare prachu na pranie (do benzinu) mne to islo 98km/h merane tachometrom na bicykel
Datum: 05. ledna 2008 22:59
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
Kdybys tam dal to seno z tvé hlavy, věřím, že by to jelo i 100. Popřemýšlej o tom ty hňupe. Ale pro jistotu se ještě poraď s pánom Slotom.
Datum: 05. ledna 2008 22:48
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
do väcnych lovist :B
Datum: 05. ledna 2008 22:23
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
kup si plyn do zapalovacou (na plnenie) a napusti ho do nadrze cez tu dierku na vicku....pojdes ako dabel !
Datum: 05. ledna 2008 22:23
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
 Zdar přátelé. Poradíte? Dal jsem na S11 ku karburátor Delorto (nová Babeta). Bohužel jsem už do rámu nedostal ten malej černej tlumič sání. Nicméně pracuje dobře, pouze při volnoběhu to má více otáček, než by bylo správné. Jedinej šroub, kterým lze manipulovat je patrně volnoběžná tryska, ale ta vůbec nereaguje, ať šroubuju kamkoliv. Myslím, že jiné štelovací prvky tam nejsou. Taky si nejsem jist správnou bohatostí směsi(jestli není příliš chudá, když tam není ten tlumič), takže asi ani výkon stroje není tak jak by měl být. Pomozte, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 9:56
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
Rozumím ti, vím co myslíš, ale to už jsem udělal. Hlavně mě zaráží, že nereaguje ta volnoběžná tryska.
Datum: 06. ledna 2008 9:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1795
jaj to sem myslel neco jinyho ja se polet skus sa s tym pohrat hladinu a tak aleboco posuvas kde je to supatko tak janko ide cez taku blbost je prevlecene a potom uz na to supatko tak to by mnelo byt stelovaci dalo yb sa to aj vykrutit je to na tem vrsku no a s tym se pohrej povol to aby to bylo vysej a a uvidis chapeme si???
Datum: 05. ledna 2008 23:03
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
No jo, jenže tam není klasické šoupátko s jehlou, ale jenom plastová destička, která uzavírá svojí plochou difezor. Destička je ovládána stejně jako klasické šoupátko plynovým lankem. Ale jak říkám, jehla tam není.
Datum: 05. ledna 2008 22:11
Jméno: snake
IP: uživatel1795
Pohraj se ze zmesi skus jehlu s tu sa pohrat na kolikate drazce ji mas??? chapes lebo ked tam nemas ten vzduchac ide tam vice vzduchu a zmes bude chuda
Datum: 05. ledna 2008 21:54
 cus chlapy mam cz 175 a slisel sem ze se nak skrati soupatko od karbecu jak se to dela a jakej to bude myt ucinek diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 13:31
ja nevym ja to tu cet tak se jen ptam jak a jestli to de
Datum: 06. ledna 2008 13:31
Jméno: santtoos
IP: uživatel1894
Ešte so nevidel, že by v karburátore fungovalo šúpatko s menším priemerom ako je to v tvojom prípade.
Datum: 06. ledna 2008 8:50
 čau draci ,chci se zeptat stavim krosovýho pincka a newim jaký tam mam dát trysky. Poraď te pls. Motor co vim tak nebyl ještě po výbruse.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 19:12
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
já dnes na svém motoru skončil s tryskou 150, celkem se liší od seriového.
Datum: 05. ledna 2008 19:12
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
na origo motoru a karburatoru ;D
Datum: 05. ledna 2008 18:45
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
trysku tak 90 nebo 80 me to jede na 100 a sem rad
Datum: 05. ledna 2008 18:42
mno mam ty originalni ted z hlavy nevim kolikatky to sou. A motor mam z jawy 21.
Datum: 05. ledna 2008 16:42
Jméno: jawaman
IP: uživatel1795
pro zacatek ich prevrtaj len
Datum: 05. ledna 2008 15:34
Jméno: honza
IP: uživatel1313
podle toho jaky mas, a jakej motor mas
Datum: 05. ledna 2008 14:03
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
 Chcem sa opitat ako spravne zmensit to supatko a odkat od hora alebo od spodu?o kolik?a jaky to má ucinek.dikes..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 12:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
to ti reknu presne je to od zhora ma to lepsi tah v nizsich otackach
Datum: 05. ledna 2008 12:23
 Cau draci moc my pomuzete,mam 21 pincka a je tam cisteny karbec-novy plovak jehla plovaku plisek plovaku spravne ohnutej hl.tryska nova a ostatni trysky cisteny a serizenej volnobeh je tam zapalovani,mněnil jsem ho za jine ale to samé tak mozna sem ho tam spatne ale ma to na to vliv? asi 60x serizovanej predstih protoze nejde proste nastartovat na miste a kdyz a vcera jeste chytl a to uz bylo vse jak jsem psal...,a kdyz chytl dnes tak jeom na chvili a chcípl a kdyz jsem zkusil roztlacit na 1 nebo 2 chytl ale jeom chvili zapalovani taky z jineho pincka takze uz jako fakt newim a prechlastany to neni v plovakovne je hladina spravne,a svicka je taky měněnná,dekuju moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 15:39
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Díky draci hodne stesti s Jawamy
Datum: 05. ledna 2008 15:39
Jméno: Martin
IP: uživatel1886
Chlape a teče ti tam pořádně benzín?
Datum: 05. ledna 2008 12:16
Jméno: radim
IP: uživatel202
a nebo se ti tam někde uvolnil kablik,mi to dělalo taky,přelezl jsem celou eletriku a našel jsem upadlý drátek u indukční cívky(ukostření),takže to nehazelo jisku,zkus to projít,jestli náhodou něco nenajdeš,nebo se mrkni na kablik co vede od faje na svičku
Datum: 05. ledna 2008 8:56
Skus druhu indukcnu cievku.
Datum: 05. ledna 2008 0:56
Jméno: DAVID
IP: uživatel1276
 CHTĚL JSEM SE ZEPTAT KDYŽ U BABETTY 210 MI POŘÁD TEČE BENZÍN S KARBURATORU CO S TÍM MÁM DĚLAT DĚKUJI ZA ODPOVĚD
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 11:44
mozna mate opacne nasazeny plovak
Datum: 05. ledna 2008 11:44
Bud mas deravy plavak,zlu hladinu v plavakovej komore alebo zaseknuty ihlovy ventil.
Datum: 05. ledna 2008 0:58
Jméno: Hakys
IP: uživatel111
Zkus ten benzin zapálit.....třeba zmizí
Datum: 05. ledna 2008 0:48
a podle toho v kerých místech to teče!!tam može byt víc věcí,ale v první řadě to rozdělaj a podivaj sa na plovák,co snim je,jak funguje,jestli funguje atd. je možné že je děraví nebo zaseklí.no a pak třeba prasklý těsnění....
Datum: 04. ledna 2008 21:19
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
no ten samej problem resi nejakej typek o kousek niz
Datum: 04. ledna 2008 21:03
Jméno: DAVID
IP: uživatel1276
 PROSÍM CHTĚL JSEM SE ZEPTAT ČÍM SE ŠTELUJE HLADINA BENZÍNU U BABETTY 210 DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 21:25
Jméno: manik
IP: uživatel812
otáčenim jehloveho ventylu a vypni si caps lock
Datum: 04. ledna 2008 21:25
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar jak nejjednodusejc vyrobit tlumic vyfuku myslim tlumič ne vyfuk potrebuju to utlumit.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 22:40
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Hikone neni dobrej vejfuk....!!!!! Alespoň podle mě a mejch zkušeností...!
Datum: 04. ledna 2008 22:40
Jméno: Bubák
IP: uživatel1881
hikone je pro padesatky obecne, to znamena ze i pro fichtla
Datum: 04. ledna 2008 21:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
hikone neni určenej pro tenhle typ mototrek video zitra
Datum: 04. ledna 2008 20:23
Jméno: Bubák
IP: uživatel1881
to ze to jede vic a jeste k tomu o hodne je jen tvoje presvedceni, vykon se zvedne malo i s hikone, kterej je na ten motor vypoctenej, a to, ze by jsi tam navaril kus trubky a zrovna si se trefil do vlastnosti toho motoru by musela byt teda set sakra nahoda. natoc video kd epojedou dva vedle sebe drag, jeden s tim tvym silenym vejfukem a dalsima silenostma, a druhej seriovej,
Datum: 04. ledna 2008 19:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
si neni pekny ale jedeto buhehe a vo hodne vic než naky origo
Datum: 04. ledna 2008 18:56
Jméno: Bubák
IP: uživatel1881
strc tam prepazku z plechu, vetsi prasarnu nez jsi s tim vyfukem proved uz udelat nemuzes
Datum: 04. ledna 2008 18:53
Jméno: David
IP: uživatel1276
 Ahojky chtěl jsem se zeptat jak jsou ty štelovácí šroubky na karburatoru kterej znich je směs a kterej volnoběh a jak se to šteluje aby to bylo správně a najakou stranu se má točit na přidání a ubrání a když mě teče benzín z karburatoru co s tím mám udělat aby to neteklo děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 19:45
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
*na doraz
Datum: 04. ledna 2008 19:45
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
takze pri tej ciernej plastovej veci mas sroub volnobehu a vedla je bohatost zmesy. Sroub bohatosti zakrutis uplne na dorat a povolis o 1,5 otacky...a ked nastartujes tak sroubikom volnobehu si nastavis otacky tak aby este babetta nehodila 1tku
Datum: 04. ledna 2008 19:45
Jméno: David
IP: uživatel1276
je to babta 210
Datum: 04. ledna 2008 17:40
 Cau draci moc my pomuzete,mam 21 pincka a je tam cisteny karbec-novy plovak jehla plovaku plisek plovaku spravne ohnutej hl.tryska nova a ostatni trysky cisteny a serizenej volnobeh je tam zapalovani asi 60x serizovanej predstih protoze nejde proste nastartovat na miste a kdyz a vcera jeste chytl a to uz bylo vse jak jsem psal...,a kdyz chytl dnes tak jeom na chvili a chcípl a kdyz jsem zkusil roztlacit na 1 nebo 2 chytl ale jeom chvili zapalovani taky z jineho pincka takze uz jako fakt newim a prechlastany to neni v plovakovne je hladina spravne,a svicka je taky měněnná,dekuju moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 19:34
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Díky
Datum: 04. ledna 2008 19:34
Jméno: zipoman
IP: uživatel1880
Taky sem si řikal že ten ventyl je v poho ale seknul se čas od času, zkus ho párkrát přitlačit pustit jestli se vrátí, chtělo by to zjistit jaká je svíčka, jestli je suchá problém je v přítoku benzínu, jestli je mokrá bude chyba v elektrice
Datum: 04. ledna 2008 19:31
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Mno ventil bude f pohode podle me,ale svicka myslim ze byla sucha i mokra ale newim ted nepamatuju jsi kdyz jsem ji menil
Datum: 04. ledna 2008 18:32
Jméno: zipoman
IP: uživatel1880
Měl jsem dost podobnej problém a u mě to vyřešil novej ventil plovákový komory, taky napiš jakou barvu má svíčka a jestli je mokrá jestli to pomůže či ne napiš
Datum: 04. ledna 2008 18:23
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
jehlu mam na druhym zářezu od shora jak to má být treti zářez je po vybrusu a ten ja nemam
Datum: 04. ledna 2008 17:50
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Jawaman-mozna mas pravdu ze my to nasava falesny vzduch u valce to nemam utesnený ted sem si vzpomnel a vzduchac sem ted sundal ale tim to nebylo
Datum: 04. ledna 2008 17:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel1795
jehla jak ju mas?? a vzduchac je cisty ?? nenasa ti to falesny vzducch??
Datum: 04. ledna 2008 17:44
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Dobre zkusim to
Datum: 04. ledna 2008 17:10
já to nahřívám letlampou,nebo staci zapalovac,ale to musis nahrivat dýl...
Datum: 04. ledna 2008 17:00
potom už fakt nevim...
Datum: 04. ledna 2008 17:00
já to nahřívám letlampou,nebo staci zapalovac,ale to musis nahrivat dýl...
Datum: 04. ledna 2008 16:59
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
to jsem nezkosel a hlavne nikdy nedelal jak to udelat?
Datum: 04. ledna 2008 16:54
nebo jeste zkus nahřát svíčku
Datum: 04. ledna 2008 16:52
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
oukey zkusim  ale jinak diik
Datum: 04. ledna 2008 16:48
mno tak to je blby...to uz nevim...jedine musís byt rychly
Datum: 04. ledna 2008 16:47
to neni blbej napad,jenze ani to nestihnu...
Datum: 04. ledna 2008 16:40
zkus kdyz chytne,tak mu trochu nasat benzin-jako pred startovánim,pak se to mozna srovna, nevim to jiste ale urco to zkus!!!
Datum: 04. ledna 2008 16:28
Jméno: David
IP: uživatel1276
 potřeboval bych poradit ohledně Babetty 210
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2008 21:13
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
tak napis s čím? a uvidime
Datum: 03. ledna 2008 21:13
 Zdravím všechny jawaře,
hledám pár odpovědí na pár otázek, mám jawu 350/640-1 a otázka je:
-mám v techničáku 17kW a vím že jsou i kusy se 19 kW v čem je odlišnost?.....
-máte někdo zkušenost s nabízeným startér kitem?.......
-potom bych se chtěl zeptat jestli někdo někdy řešil stejný problém jako já že karburátor pouští sytější směs do pravého válce a při chudším nastavení karburátoru levý válec za studena i vynechává, zdálo by se že vše zpraví nastavení bohatější směsi ale to se pak projeví menším výkonem a ztrátou volnoběžných otáček za teplého motoru..... podle mě je to způsobeno konstrukcí karbecu....... vylapšil by něco např. karburátor ze čz 125/516 ? nebo popř jaký?
děkuji za všechny rady a nápady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 22:32
Jméno: jawamaniak22
IP: uživatel131
diky
Datum: 02. ledna 2008 22:32
Jméno: Milan
IP: uživatel803
Datum: 02. ledna 2008 19:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Cau seso hele kolik ma zavit ta tryska na babettu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 14:20
 Zdarec chtel sem se zeptat jesli je lepší upravit karburátor na pionýra(když tak jak)  nebo si koupit na 150 Čízu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2008 20:00
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
velikost hlavní trysky se u upravených motorů motorů s rozvodem sání pístem a obsahem 50ccm pohybuje kolem 80, difuzor 24mm je opravdu veliký, ten mám já na karburátoru Mikuni a je to docela hodně, špatně se seřizuje, optimální by byl kolem 20mm, ale záleží to na rozsahu úprav. http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 01. ledna 2008 20:00
Jméno: Milan
IP: uživatel803
Stejsky a jak se to dá zjistih jaký trysky máš sehnat dá se to nějak vypočítat nebo jak to děláš ty? A dá se nějak zjistit jaký máš mít průměr difuzoru. Ptám se protože se mi doma válí jeden s průměrem 24. nechci to dávat na sériový motor ale zatím sbýrám informace o úpravách 2t tak jestli by to pro nějaký začátek stačilo než seženu něco lepšího.
Datum: 01. ledna 2008 19:12
Jméno: stejsky
IP: uživatel1313
a taky vyfuku sem zapomel...je to lepsi
Datum: 01. ledna 2008 19:08
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
asi ČZ 150C, nebo novější z Jawy-ČZ 150/352 průměr difuzoru 20mm, nutné odladění hladiny paliva v plovákové komoře a přetryskování. Dále zvětšení průřezu celého sání! stejsky
Datum: 01. ledna 2008 18:59
Jméno: David
IP: uživatel368
 cau draci chtel bych se zeptat jesli jsou vsechna kolinka ke karburatoru stejny v prumeru ty diry kamos mi rikal ze sou užší a sirsi ktery je lepsi diky a cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2008 18:01
Ano, opravdu jsou 2 druhy kolínek, ale nemusíš mít strach s tím co má menší díru se asi jen tak nesetkáš -je jich poměrně málo, dávali se na 05 a myslim že jen dokud měli karburátor jako stadion S22
Datum: 01. ledna 2008 18:01
Myslim,ze je to blbost.Ale clovek nikdy nevie.Kazdopadne je to jedno.
Datum: 01. ledna 2008 14:04
|



|