slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  204  205  206  207  208  209  210  211  212  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: snake      IP: uživatel1732    
Co se stane když dám na čz karburátor s větším difuzorem než je originál a dám větší tryky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel1917    
stalo by se to že bys měl jiný karbec s větším difuzorem...o jakou moto se jedná a jaký karb tam chceš dát???
 
 
Datum: 08. ledna 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: Stinovlas      E-mail:      IP: uživatel1585    
Cau seso, mam problem, vytahnul jsem z kulny staryho ficthla (555) ale pri cisteni karburatoru (resp. pri skladani karburatoru dohromady) mi prasklo vicko plovakovy komory, da se u tebe koupit? nikde jsem to nenasel, vsude jen kompletni karburatory, ale to nepotrebuju, ten mam v pohode - soupatkovej.. A jeste jeden dotaz, na vsechny, da se nejak vytahnout ten vzduchovej filtr na karburatoru, aby se dal poradne vycistit? dik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 9:19
 
 
 
 
Jméno: Stinovlas      E-mail:      IP: uživatel1585    
ok, dik za rady. a neprodam. leda az ho dam poradne do pucu do origo stavu, tak za tezky prachy ^^
 
 
Datum: 12. ledna 2008 9:19
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Neprodáš ji?
 
 
Datum: 09. ledna 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
to vicko delali z nekvalitniho materialu,proto praska,,jinak nemam,,, a filtr de je to tam nalisovane,,ale v zdanem pripade bych se nepokousel rozdelavat,,,hodto do benzinu a a zatrep s tim v nejake piksle
 
 
Datum: 07. ledna 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: ondraraz      IP: uživatel630    
Puď je ten filtr dráťenkovej, tak ho vykoupej v čistém benzínu.
 
 
Datum: 07. ledna 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel812    
co udela lich kdyz se naleje do benzinu zvedne to vykon?neniči to motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel460    
Co to vymislite za pičoviny????, pičoviny bigbit to by vam šlo!!! Kurvyš motor a vykon ti to stejne nezvyši!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 13. února 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1861    
ja mam doma biolit mohel bis mi to nak podrobnejsi povedat?ako sa to robi?coajak.
 
 
Datum: 07. ledna 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: Cross      IP: uživatel1054    
spis si strikni biolit do sani
 
 
Datum: 06. ledna 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1795    
ked to chces na crossu tak to delaj jak ja dej 05 litru benzinu namisaneho jak ma byt a litr technickeho benzinu a technicak zmisaj jak kebyze misas benzin a takze 1:50 potom to vlej do nadrze takze to je 1,5 litru a u uvidis jak to pojede lebo benzin klasicky nenamisany obsahuje nejake oleje proste je mastny a technicky nic take neobsahuje no a motorka to rychlejct spaluje a lepsi otacky a vykon cus ja to delam do crossy stale a jezdi jak sprosta
 
 
Datum: 06. ledna 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
lieh viaze na seba vodu, to je dobre proti hrdzaveniu nadrze :-P na zvysenie vykonu pouzi max 15% toulenu
 
 
Datum: 06. ledna 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Nalij tam benzín a olej, žídné blbiny. Lépe to asi pojede a taky půjde lépe do háje motor...
 
 
Datum: 06. ledna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1892    
zdarec draci, mám ještě dotaz, jak mám udělat nějakou tu míchaninu benzínu aby to jelo dobře?něco easy, někdo tu psal plyn do zapalovacu narvat do nadrze, jde to?aby to hlavně nebouchlo nebo něco, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1892    
Takže 0,5 litru natural 95 + 1 litr technický ok?
 
 
Datum: 06. ledna 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1795    
ked to chces na crossu tak to delaj jak ja dej 05 litru benzinu namisaneho jak ma byt a litr technickeho benzinu a technicak zmisaj jak kebyze misas benzin a takze 1:50 potom to vlej do nadrze takze to je 1,5 litru a u uvidis jak to pojede lebo benzin klasicky nenamisany obsahuje nejake oleje proste je mastny a technicky nic take neobsahuje no a motorka to rychlejct spaluje a lepsi otacky a vykon cus ja to delam do crossy stale a jezdi jak sprosta
 
 
Datum: 06. ledna 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
a s tym plynom som si robil srandu, to je len v ramci tej temy s drevom....ze co by este mohol skusit ak sa mu uz na tomto svete nepaci
 
 
Datum: 06. ledna 2008 13:27
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1881    
 
 
Datum: 06. ledna 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1892    
Kolik je trochu :-D na litr kolik?
 
 
Datum: 06. ledna 2008 12:41
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1881    
Boze :-D muzs sksuit do benzinu nalit toluen, ale jen trochu!!
 
 
Datum: 06. ledna 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1861    
sakra dneska sem nalozil plnu nadrz dreva do mojeho mustanga ti kokot do kopca 85km/h.a taktez to ide aj na uhlie viskusajte to.normalne drevo alebo uhli plnu nadrz papir polet to olejem hodis tam sirku a jedes.skuste to potom mi povite jak to jede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: dachlmen      IP: uživatel631    
A co to udělat rovnou napáru, je to výhodný, dycky někde zastavíš nabereš dřevo a jedeš dál, a nebo třeba raketovej motor??? :-DDDD
 
 
Datum: 18. dubna 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: bubla      IP: uživatel1628    
kdyz te zaprahne naka 1000 tak mi ver ze z fichtla vytahnes i 280 a nebude te to stat ani kapku benzinu
 
 
Datum: 06. ledna 2008 23:29
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1895    
nemáš za tatu nebo strejce Slotu? ten má také nápady jak ty najskúr neco poví aš potom nad tým rozmýšlá blbe
 
 
Datum: 06. ledna 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1861    
tak to máš dobrych kamaradu.nepoznas toto nahodu z vlastnej skusenosti?mne sa tak zda ze aj ano lebo normalneho cloveka taka picovina len tak z hlavy nenapadne.
 
 
Datum: 06. ledna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1895    
blazne co sem lezeš taketo blbosti si nechaj pro kámošú ve školce a fichtla nechaj nám porádným jawákúm a poradim ti sprav si bevzín z tvojich pilin v hlavje polej to vodu pridaj hovna a hlavní prísadu cukr pomjer je 1:1 na litr vody kilo hoven kámošovi to jelo až 120km/h blbe
 
 
Datum: 06. ledna 2008 13:32
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
pavko: vsak ale to by sa mu musela podarit zapalit vacsia cast dreva a potom by to malo byt bez vzduchu, aby to tlelo....ale uz len to ze jazdit s horucou nadrzou je nemozne, teda skor nebezpecne(moznost popalenia), este aj vrchnak by sa roztavil....potom drevoplyn je horuci, cize aj hadicka by dostala svoje, taktiez ked tam nahadze drevo urcite poskodi vahou a teplom sitko palivoveho kohutika....a este ma napada ako dostat do drevoplynu olej? ved by to hned zadrel...
 
 
Datum: 06. ledna 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
zas tka velka blbost to není jezdit na drevo se da jezdit ale na drevoplyn
 
 
Datum: 06. ledna 2008 8:53
 
 
 
 
Jméno: santtoos      IP: uživatel1894    
no myslim, že si to bral ako žart, ináč si o tebe pomyslím, že si poriadny ..... Daj sa dopkopy, vies alkohol je iba pre chlapov a tí čo ho nezvládajú (viď tvoj príklad) radšej nech si idú ľahnúť spať.
 
 
Datum: 06. ledna 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel1806    
kamoš dal do nadrže morče a to by ses divil jak to jede!!!!!! předjel na sprintech v Mimoni i Mitshubishi Lancer Evo VIII!!! tak doporučuju vyzkouset.(normální člověk pochopí,že to nejde)
 
 
Datum: 06. ledna 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
teraz ma napadlo, kamos si nalial do nadrze akvarium (aj s rybami, bez nich to neslo) a obehol Octaviu RS !! ... (pustil dole kopcom, octavia stala zaparkovana)
 
 
Datum: 06. ledna 2008 0:33
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1795    
Blazen. co si pil dneska?? osolenu vodu ked mas take napady alebo je u vas moc ridky vzduch ze by si mnel maly prisun kyslika?? lebo toto normal clovek nenapise ale co uz aj taky lidi se najdou ze???? skoda se si drbly ale hold co uz
 
 
Datum: 05. ledna 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
nasyp tam za dva decove pohare prachu na pranie (do benzinu) mne to islo 98km/h merane tachometrom na bicykel
 
 
Datum: 05. ledna 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: roxorg      IP: uživatel1893    
Kdybys tam dal to seno z tvé hlavy, věřím, že by to jelo i 100. Popřemýšlej o tom ty hňupe. Ale pro jistotu se ještě poraď s pánom Slotom.
 
 
Datum: 05. ledna 2008 22:48
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
do väcnych lovist :B
 
 
Datum: 05. ledna 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
kup si plyn do zapalovacou (na plnenie) a napusti ho do nadrze cez tu dierku na vicku....pojdes ako dabel !
 
 
Datum: 05. ledna 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: roxorg      IP: uživatel1893    
Zdar přátelé. Poradíte? Dal jsem na S11 ku karburátor Delorto (nová Babeta). Bohužel jsem už do rámu nedostal ten malej černej tlumič sání. Nicméně pracuje dobře, pouze při volnoběhu to má více otáček, než by bylo správné. Jedinej šroub, kterým lze manipulovat je patrně volnoběžná tryska, ale ta vůbec nereaguje, ať šroubuju kamkoliv. Myslím, že jiné štelovací prvky tam nejsou. Taky si nejsem jist správnou bohatostí směsi(jestli není příliš chudá, když tam není ten tlumič), takže asi ani výkon stroje není tak jak by měl být. Pomozte, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 9:56
 
 
 
 
Jméno: roxorg      IP: uživatel1893    
Rozumím ti, vím co myslíš, ale to už jsem udělal. Hlavně mě zaráží, že nereaguje ta volnoběžná tryska.
 
 
Datum: 06. ledna 2008 9:56
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1795    
jaj to sem myslel neco jinyho ja se polet skus sa s tym pohrat hladinu a tak aleboco posuvas kde je to supatko tak janko ide cez taku blbost je prevlecene a potom uz na to supatko tak to by mnelo byt stelovaci dalo yb sa to aj vykrutit je to na tem vrsku no a s tym se pohrej povol to aby to bylo vysej a a uvidis chapeme si???
 
 
Datum: 05. ledna 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: roxorg      IP: uživatel1893    
No jo, jenže tam není klasické šoupátko s jehlou, ale jenom plastová destička, která uzavírá svojí plochou difezor. Destička je ovládána stejně jako klasické šoupátko plynovým lankem. Ale jak říkám, jehla tam není.
 
 
Datum: 05. ledna 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: snake      IP: uživatel1795    
Pohraj se ze zmesi skus jehlu s tu sa pohrat na kolikate drazce ji mas??? chapes lebo ked tam nemas ten vzduchac ide tam vice vzduchu a zmes bude chuda
 
 
Datum: 05. ledna 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1851    
cus chlapy mam cz 175 a slisel sem ze se nak skrati soupatko od karbecu jak se to dela a jakej to bude myt ucinek diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1851    
ja nevym ja to tu cet tak se jen ptam jak a jestli to de
 
 
Datum: 06. ledna 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: santtoos      IP: uživatel1894    
Ešte so nevidel, že by v karburátore fungovalo šúpatko s menším priemerom ako je to v tvojom prípade.
 
 
Datum: 06. ledna 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      E-mail:      IP: uživatel1864    
čau draci ,chci se zeptat stavim krosovýho pincka a newim jaký tam mam dát trysky. Poraď te pls. Motor co vim tak nebyl ještě po výbruse. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
já dnes na svém motoru skončil s tryskou 150, celkem se liší od seriového.
 
 
Datum: 05. ledna 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
na origo motoru a karburatoru ;D
 
 
Datum: 05. ledna 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
trysku tak 90 nebo 80 me to jede na 100 a sem rad
 
 
Datum: 05. ledna 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      E-mail:      IP: uživatel1864    
mno mam ty originalni ted z hlavy nevim kolikatky to sou. A motor mam z jawy 21.
 
 
Datum: 05. ledna 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1795    
pro zacatek ich prevrtaj len
 
 
Datum: 05. ledna 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1313    
podle toho jaky mas, a jakej motor mas
 
 
Datum: 05. ledna 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1861    
Chcem sa opitat ako spravne zmensit to supatko a odkat od hora alebo od spodu?o kolik?a jaky to má ucinek.dikes.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
to ti reknu presne je to od zhora ma to lepsi tah v nizsich otackach
 
 
Datum: 05. ledna 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: Vasek      E-mail:      IP: uživatel1680    
Cau draci moc my pomuzete,mam 21 pincka a je tam cisteny karbec-novy plovak jehla plovaku plisek plovaku spravne ohnutej hl.tryska nova a ostatni trysky cisteny a serizenej volnobeh je tam zapalovani,mněnil jsem ho za jine ale to samé tak mozna sem ho tam spatne ale ma to na to vliv? asi 60x serizovanej predstih protoze nejde proste nastartovat na miste a kdyz a vcera jeste chytl a to uz bylo vse jak jsem psal...,a kdyz chytl dnes tak jeom na chvili a chcípl a kdyz jsem zkusil roztlacit na 1 nebo 2 chytl ale jeom chvili zapalovani taky z jineho pincka takze uz jako fakt newim a prechlastany to neni v plovakovne je hladina spravne,a svicka je taky měněnná,dekuju moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
Díky draci hodne stesti s Jawamy
 
 
Datum: 05. ledna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1886    
Chlape a teče ti tam pořádně benzín?
 
 
Datum: 05. ledna 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
a nebo se ti tam někde uvolnil kablik,mi to dělalo taky,přelezl jsem celou eletriku a našel jsem upadlý drátek u indukční cívky(ukostření),takže to nehazelo jisku,zkus to projít,jestli náhodou něco nenajdeš,nebo se mrkni na kablik co vede od faje na svičku
 
 
Datum: 05. ledna 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Skus druhu indukcnu cievku.
 
 
Datum: 05. ledna 2008 0:56
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel1276    
CHTĚL JSEM SE ZEPTAT KDYŽ U BABETTY 210 MI POŘÁD TEČE BENZÍN S KARBURATORU CO S TÍM MÁM DĚLAT DĚKUJI ZA ODPOVĚD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel1883    
mozna mate opacne nasazeny plovak
 
 
Datum: 05. ledna 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Bud mas deravy plavak,zlu hladinu v plavakovej komore alebo zaseknuty ihlovy ventil.
 
 
Datum: 05. ledna 2008 0:58
 
 
 
 
Jméno: Hakys      IP: uživatel111    
Zkus ten benzin zapálit.....třeba zmizí
 
 
Datum: 05. ledna 2008 0:48
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
a podle toho v kerých místech to teče!!tam može byt víc věcí,ale v první řadě to rozdělaj a podivaj sa na plovák,co snim je,jak funguje,jestli funguje atd. je možné že je děraví nebo zaseklí.no a pak třeba prasklý těsnění....
 
 
Datum: 04. ledna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
no ten samej problem resi nejakej typek o kousek niz
 
 
Datum: 04. ledna 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel1276    
PROSÍM CHTĚL JSEM SE ZEPTAT ČÍM SE ŠTELUJE HLADINA BENZÍNU U BABETTY 210 DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel812    
otáčenim jehloveho ventylu a vypni si caps lock
 
 
Datum: 04. ledna 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zdar jak nejjednodusejc vyrobit tlumic vyfuku myslim tlumič ne vyfuk potrebuju to utlumit.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Hikone neni dobrej vejfuk....!!!!! Alespoň podle mě a mejch zkušeností...!
 
 
Datum: 04. ledna 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1881    
hikone je pro padesatky obecne, to znamena ze i pro fichtla
 
 
Datum: 04. ledna 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
hikone neni určenej pro tenhle typ mototrek video zitra
 
 
Datum: 04. ledna 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1881    
to ze to jede vic a jeste k tomu o hodne je jen tvoje presvedceni, vykon se zvedne malo i s hikone, kterej je na ten motor vypoctenej, a to, ze by jsi tam navaril kus trubky a zrovna si se trefil do vlastnosti toho motoru by musela byt teda set sakra nahoda. natoc video kd epojedou dva vedle sebe drag, jeden s tim tvym silenym vejfukem a dalsima silenostma, a druhej seriovej,
 
 
Datum: 04. ledna 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
si neni pekny ale jedeto buhehe a vo hodne vic než naky origo
 
 
Datum: 04. ledna 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1881    
strc tam prepazku z plechu, vetsi prasarnu nez jsi s tim vyfukem proved uz udelat nemuzes
 
 
Datum: 04. ledna 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1276    
Ahojky chtěl jsem se zeptat jak jsou ty štelovácí šroubky na karburatoru kterej znich je směs a kterej volnoběh a jak se to šteluje aby to bylo správně a najakou stranu se má točit na přidání a ubrání a když mě teče benzín z karburatoru co s tím mám udělat aby to neteklo děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
*na doraz
 
 
Datum: 04. ledna 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
takze pri tej ciernej plastovej veci mas sroub volnobehu a vedla je bohatost zmesy. Sroub bohatosti zakrutis uplne na dorat a povolis o 1,5 otacky...a ked nastartujes tak sroubikom volnobehu si nastavis otacky tak aby este babetta nehodila 1tku
 
 
Datum: 04. ledna 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1276    
je to babta 210
 
 
Datum: 04. ledna 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Vasek      E-mail:      IP: uživatel1680    
Cau draci moc my pomuzete,mam 21 pincka a je tam cisteny karbec-novy plovak jehla plovaku plisek plovaku spravne ohnutej hl.tryska nova a ostatni trysky cisteny a serizenej volnobeh je tam zapalovani asi 60x serizovanej predstih protoze nejde proste nastartovat na miste a kdyz a vcera jeste chytl a to uz bylo vse jak jsem psal...,a kdyz chytl dnes tak jeom na chvili a chcípl a kdyz jsem zkusil roztlacit na 1 nebo 2 chytl ale jeom chvili zapalovani taky z jineho pincka takze uz jako fakt newim a prechlastany to neni v plovakovne je hladina spravne,a svicka je taky měněnná,dekuju moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
Díky
 
 
Datum: 04. ledna 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1880    
Taky sem si řikal že ten ventyl je v poho ale seknul se čas od času, zkus ho párkrát přitlačit pustit jestli se vrátí, chtělo by to zjistit jaká je svíčka, jestli je suchá problém je v přítoku benzínu, jestli je mokrá bude chyba v elektrice
 
 
Datum: 04. ledna 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
Mno ventil bude f pohode podle me,ale svicka myslim ze byla sucha i mokra ale newim ted nepamatuju jsi kdyz jsem ji menil
 
 
Datum: 04. ledna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1880    
Měl jsem dost podobnej problém a u mě to vyřešil novej ventil plovákový komory, taky napiš jakou barvu má svíčka a jestli je mokrá jestli to pomůže či ne napiš
 
 
Datum: 04. ledna 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
jehlu mam na druhym zářezu od shora jak to má být treti zářez je po vybrusu a ten ja nemam
 
 
Datum: 04. ledna 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
Jawaman-mozna mas pravdu ze my to nasava falesny vzduch u valce to nemam utesnený ted sem si vzpomnel a vzduchac sem ted sundal ale tim to nebylo
 
 
Datum: 04. ledna 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1795    
jehla jak ju mas?? a vzduchac je cisty ?? nenasa ti to falesny vzducch??
 
 
Datum: 04. ledna 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
Dobre zkusim to
 
 
Datum: 04. ledna 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: jindraj      E-mail:      IP: uživatel1806    
já to nahřívám letlampou,nebo staci zapalovac,ale to musis nahrivat dýl...
 
 
Datum: 04. ledna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Jindra      E-mail:      IP: uživatel1806    
potom už fakt nevim...
 
 
Datum: 04. ledna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: jindraj      E-mail:      IP: uživatel1806    
já to nahřívám letlampou,nebo staci zapalovac,ale to musis nahrivat dýl...
 
 
Datum: 04. ledna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
to jsem nezkosel a hlavne nikdy nedelal jak to udelat?
 
 
Datum: 04. ledna 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jindra      E-mail:      IP: uživatel1806    
nebo jeste zkus nahřát svíčku
 
 
Datum: 04. ledna 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
oukey zkusim :-)ale jinak diik
 
 
Datum: 04. ledna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jindra      E-mail:      IP: uživatel1806    
mno tak to je blby...to uz nevim...jedine musís byt rychly :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Vasek      E-mail:      IP: uživatel1680    
to neni blbej napad,jenze ani to nestihnu...
 
 
Datum: 04. ledna 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jindra      E-mail:      IP: uživatel1806    
zkus kdyz chytne,tak mu trochu nasat benzin-jako pred startovánim,pak se to mozna srovna, nevim to jiste ale urco to zkus!!!
 
 
Datum: 04. ledna 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1276    
potřeboval bych poradit ohledně Babetty 210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1874    
tak napis s čím? a uvidime
 
 
Datum: 03. ledna 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak22      E-mail:      IP: uživatel131    
Zdravím všechny jawaře, hledám pár odpovědí na pár otázek, mám jawu 350/640-1 a otázka je: -mám v techničáku 17kW a vím že jsou i kusy se 19 kW v čem je odlišnost?..... -máte někdo zkušenost s nabízeným startér kitem?....... -potom bych se chtěl zeptat jestli někdo někdy řešil stejný problém jako já že karburátor pouští sytější směs do pravého válce a při chudším nastavení karburátoru levý válec za studena i vynechává, zdálo by se že vše zpraví nastavení bohatější směsi ale to se pak projeví menším výkonem a ztrátou volnoběžných otáček za teplého motoru..... podle mě je to způsobeno konstrukcí karbecu....... vylapšil by něco např. karburátor ze čz 125/516 ? nebo popř jaký? děkuji za všechny rady a nápady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak22      IP: uživatel131    
diky :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel803    
Zatím mám jenom 250. a fichtla tak tě odkážu sem http://jawamania.info/poradna/default.aspx tam vědí všechno. Hoď tam tenhle příspěvek a uvidíš.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Cau seso hele kolik ma zavit ta tryska na babettu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Maartas      E-mail:      IP: uživatel1847    
Zdarec chtel sem se zeptat jesli je lepší upravit karburátor na pionýra(když tak jak):-) nebo si koupit na 150 Čízu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel966    
velikost hlavní trysky se u upravených motorů motorů s rozvodem sání pístem a obsahem 50ccm pohybuje kolem 80, difuzor 24mm je opravdu veliký, ten mám já na karburátoru Mikuni a je to docela hodně, špatně se seřizuje, optimální by byl kolem 20mm, ale záleží to na rozsahu úprav. http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 01. ledna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel803    
Stejsky a jak se to dá zjistih jaký trysky máš sehnat dá se to nějak vypočítat nebo jak to děláš ty? A dá se nějak zjistit jaký máš mít průměr difuzoru. Ptám se protože se mi doma válí jeden s průměrem 24. nechci to dávat na sériový motor ale zatím sbýrám informace o úpravách 2t tak jestli by to pro nějaký začátek stačilo než seženu něco lepšího.
 
 
Datum: 01. ledna 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel1313    
a taky vyfuku sem zapomel...je to lepsi
 
 
Datum: 01. ledna 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel966    
asi ČZ 150C, nebo novější z Jawy-ČZ 150/352 průměr difuzoru 20mm, nutné odladění hladiny paliva v plovákové komoře a přetryskování. Dále zvětšení průřezu celého sání! stejsky
 
 
Datum: 01. ledna 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel368    
cau draci chtel bych se zeptat jesli jsou vsechna kolinka ke karburatoru stejny v prumeru ty diry kamos mi rikal ze sou užší a sirsi ktery je lepsi diky a cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Ano, opravdu jsou 2 druhy kolínek, ale nemusíš mít strach s tím co má menší díru se asi jen tak nesetkáš -je jich poměrně málo, dávali se na 05 a myslim že jen dokud měli karburátor jako stadion S22
 
 
Datum: 01. ledna 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Myslim,ze je to blbost.Ale clovek nikdy nevie.Kazdopadne je to jedno.
 
 
Datum: 01. ledna 2008 14:04
 
<  204  205  206  207  208  209  210  211  212  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.06.2025 10:00:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu