Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel11563
 zdar draci prosim vas v kolikaty drazce ma byt podlozka na jehlev karburatoru na mustanga? Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 18:13
 Proč by to mělo jet s bohatou směsí líp než se správně seřízenou?
Datum: 30. dubna 2011 18:13
 Tak jestli chceŠ aby to jelo líp. nemáš dělanej výbrus..tak to an tŕetí nedávej..je to zbytečný...
Datum: 29. dubna 2011 20:58
Jméno: Radim
IP: uživatel11626
 nebo jestli máš novej výbrus nebo chces aby ,,to jelo líp,, tak to dej na třetí od shora
Datum: 29. dubna 2011 19:40
 druhej zarez od shora
Datum: 29. dubna 2011 15:09
 scháním nový výfuk na jawa dandy 125 a nevim kde a na kolik by vyšel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 19:08
 Zdar chlapi. Netušíte prosím vás někdo, z čeho muže pocházet Jikov 2779 DY ? Táta to měl namontovaný na 634ce ale už si taky nepamatuje z čeho to je. Díky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 22:48
 ma nekdo prosimvas foto všech trysek ktere jsou v karburatoru jawy 350/638 me se zda že tam mam jednu jinou aj ten chlap co to prodaval mi to řikal
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 22:56
 mam tam jednu s emulzni trubici a nwm jestli tam nema byt jina
Datum: 25. dubna 2011 22:56
Jméno: Broňa
IP: uživatel11610
 Čao, chci se zeptat, jaký je rozdíl mezi hlavními tryskami 70 a 72? Chtěl jsem si koupit 70ku, ale tady zrovna není k mání, ale 72 je. Tak jestli je tam velký rozdíl? Jak to jede s tou 70kou vím, jen jestli to s tou 72kou už nebude potřebovat více štelování? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 13:56
Jméno: jindra
IP: uživatel11618
 Cau,70 tryska v normalních obchodech se neprodava snad jen fichtlkramek kup si vrtacek cca 15kc a prevrtej 68 trysku Já.
Datum: 28. dubna 2011 13:56
 Proč chceš obohacovat směs když ji máš přesně jak má býti?
Datum: 26. dubna 2011 17:14
Jméno: Broňa
IP: uživatel11610
 Filtr sání mám klasický kulatý. Nic vybrakovaného. Svíčka je červeně cihlová. Spalování je dobré. Já tu 72 nepotřebuju, sháním tu 70, ale asi není k mání nebo co.
Datum: 26. dubna 2011 0:49
 To že to jede s tryskou 70 líp,je bud nějak vykuchaným vzduchovým filtrem,nebo placebem.Důležitá je barva svíčky-jestli je pěkně cihlová,pak neni žádnej důvod dávat vetší trysku.Jestli je bílá-tak ano a jestli černá tak naopak menší.Mrkni se na barvu a uvidíš,jestli tam má smysl dávat větší nebo ne.Já jsem trysku 72 potřeboval až na mírně pokročilejší úpravě motoru(2 pomocný přefuky,zvětšený přepouštáky...
Datum: 25. dubna 2011 21:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 klidně ji tam dej
Datum: 25. dubna 2011 19:29
Jméno: Broňa
IP: uživatel11610
 Nejsem si vůbec vědom, že by tam něco bylo. Já osobně jsem tam nic neprováděl. Jestli někdo předemnou, nevím. Mám toho fichtla 5 let. Takže nevím co tam bylo dřívě, ale asi nic. Nic méně, teď je tam hlavní tryska 68 a s tou 70kou, to jede lépe. Je tam dělaný výbrus. Bohužel jsem tu větší trysku měl půjčenou, takže si chci sehnat vlastní. Tady lze koupit nejmenší ta 72, tak se ptám, jestli tam je velký rozdíl. Dík
Datum: 25. dubna 2011 19:24
 A úpravy co se týče počtu a velikosti kanálu nějaký máš?
Datum: 25. dubna 2011 19:07
Jméno: Broňa
IP: uživatel11610
 Vůbec netuším. Jakou to hraje roli. Dá se shenat nějaká tabulka rozměrů difuzoru, podle kterých by šla vybrat ta tryska?
Datum: 25. dubna 2011 19:06
 Na kolik mm máš převrtanej difuzor?
Datum: 25. dubna 2011 18:58
Jméno: Meridan
IP: uživatel11598
 Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak na J 350/638 zabránit tomu, aby mi podfukoval výfuk v místě, kde se spojuje koleno s výfukem? Vzhledem k tomu, že to podfukuje má motocykl nepěkný zvuk i přesto, že je motor po GO a je příliš hlučný. A ještě jeden dotaz - motocykl v záběru jede pěkně, ale když pustím plyn, tak škube - bude to zřejmě na výměnu jednoho z řetězů - primár? Sekundár? Vypnutí je OK, ale asi už je vytahaný...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:59
Jméno: essso
IP: uživatel13078
 ahoj, mě u mého mustangu také podfukoval a zabránil jsem tomu vyrobením podložky s plechu která se pouze zasunula do výfuku
Datum: 28. května 2012 21:59
 jinak mezi kolenem a vejfukem má ejt gumovej "O" kroužek. Já je tam měl a vejfuky vyfukovaly jen tam kde měly
Datum: 22. dubna 2011 23:45
Jméno: hh
IP: uživatel11597
 řeknu ti revoluční názor, zkus to něčim utěsnit.. silikon, azbestová šňůra nebo nejlépe kombinace obojího by si s tim měla poradit.. ohledně cukání, řetězy jsou v pohodě, to je vlastnost, je to způsobený hlavně nastavením karburátoru pro záběh, do válce jde směs i při zavřenym plynu, je moc chudá aby se vznítila každou otáčku, tak se nahromadí a po několika otáčkách zapálí, to způsobuje to cukání, po záběhu by se to mělo zlepšit, ale úplně se toho asi nezbavíš..
Datum: 22. dubna 2011 23:34
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Caw, mám problém. Měl sem litrovou láhev oleje mogul M2T a ředil sem to tak že do 2l benzínu carrera 100 sem nalil 3x 2dl panáky tohoto oleje. Ale olej sem už vyjezdil a šel sem koupit nový. V OBI sem žádnej M2T olej nenašel a tak sem zase koupil mogul ale tentokrát Mogul super: motorový olej 15W-50. Nevadí to? Když jedu a mám plný otáčky tak to někdy nachvilku přestane spalovat a klesaj otáčky a hned to zase naskoči a takhle se to střídá. Může to být olejem nebo to je tím že mi možná do nádrže ukáplo pár kapek vody? Myl sem fichtla hadicí. ale to mi příjde nepravděpodobné kudy by se tam dostala...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel11594
 Myslíš tenhle dotaz vážně? Ať je M2T sebehorší olej,tak je to olej 2 taktní určený pro spalování. Tys tam nalil klasickej olej motorovej. To je špatně,olej se špatně váže na benzín,blbě maže,nesprávně se odděluje ze směsi a většina je ho spálena. Takto provozovanej motor čeká brzká smrt. Vše vylej,vyčisti karburátor(bude zaolejovaný-zalepený,)kup nový benzín a nařed ho normálním minerálním 2T olejem a jezdi....voda vadí....
Datum: 22. dubna 2011 17:33
Jméno: martin
IP: uživatel9704
 ČAU lidi potřebuji poradit když mate plovákovou komoru a jak je tam ten plišek na hladinu tak když ho dáte nahoru nebo dolů co se stane potece vic nebo min ?? mě tam totis do pincka netece benzin ale do karbecu mi tece ale do valce ne !
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 15:57
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 Vyčisti a přetěsní si karburátor
Datum: 22. dubna 2011 15:57
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 kdyz ho das nahoru tak tam bude vesti hladina tj.dyl se zavre
Datum: 22. dubna 2011 15:53
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 Zdar draci, doufam ze me hned neposlete na SESA moto =D mam problem s babettou.. Problém jsem rozfázoval do tří částí. Zaprvé, když jí za studena rozšlapu, chytne, jede perfektně reaguje na posun šoupátka. Po chvíli (tak pět minut) to přejde do druhé části, motor začne reagovat na zrychlení (záběr rychlopalu) s asi dvouvteřinovým zpožděním, v otáčkách ale drží dobře. No a po dvaceti minutách je posrandě, protože mi babetta začne brzdit a střídavě tahá netahá až nakonec zastaví úplně a pojde. Když ji nechám chvilku stát, tak zas chvilku jede, ale pak zase nic. Vyzkoušel jsem tyto věci: vyčistit kohout a sítko u nádrže (pořád si ale nejsem jistej, benzin spíše rychleji kapá než teče), vyčitit tu kovovou koncovku na hadičce (u karbece) vyčistit plovákouvou komoru, změřit osy plováku, výšku plováku,zkontrolovat jestli plovák otevírá kohout, vyměnit těsnění u plovákové komory, vyčistit trysky a celý karbec, vyčistit svíčku, vyčistit vzduchový filtr. Už mě nic nenapadá, poradíte? Manuál jsem četl několikrát, nic moc tam nepíšou. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 23:05
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Zkus si koupit N14C,N15C,N17C a zacni zkouset ale melo by to chodit na tu 15 nebo 17.
Datum: 22. dubna 2011 23:05
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 vyzkoušel jsem tři svíčky (tepelnou hodnotu nemůžu dohledat): BRISK - super NR15C, N17, super N15YC u všech je to přibližně stejné...
Datum: 22. dubna 2011 12:04
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 A nedělá ti to třeba svíčka,co máš za tepelnou hodnotu ?
Datum: 22. dubna 2011 10:57
 Zdar, kámošovi dělala něco podobnýho, nevěřil jsem tomu, ale byl to špatný zapalovací pól, co je na statoru.
Datum: 21. dubna 2011 22:16
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 inducku jsem vymenil... porad nic
Datum: 21. dubna 2011 18:02
 Mne tohle dělala u 05 vadná indukční cívka, skus si jí někde pučit než abys kupoval novou.
Datum: 21. dubna 2011 17:16
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Čau, mám dotaz. Mou Čízu (175/477) nastartuju v pohodě, potom jen trochu otočím plynem (myslím tím ne na plno) a otáčky hned vyletí. Když ale dám plnej, tak se to naopak dusí. Neví, prosím, někdo, co s tím? (Je mi jasný, že nejspíš bude zlobit karbec, ae stejně se raději ptám) PS. Jehla 2. zářez ze zhora a tryska působila čistě. DÍKY MOC!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:07
 saje ti moc vzduchu a tece do karbecu moc benzinu a to neni dobra kombinace skus neco udelat s tim sani vzduchu a uvidis jestli mam pravdu nebo ne ja sem mel uplne to sami u pionyra ale myslim si ze to bude ten samej problem tak zlom vas
Datum: 21. dubna 2011 16:07
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 mam 20 litrů nafty s benzínem v poměru 10 nafty a 10 benzínu nemůže to poškodit motor? zkoušel jsem to a jede to akorát to hulí jak čert
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 0:07
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Hele nevím od jakýho poměru to může začít mít samovzněty, ale bál bych se toho, neřídil by se předstih svíčkou ale jak by mělo chuť se samovznítit, tudíš by to mohlo jít moc brzo proti pístu a zkurvit kliku....jen teorie, vyvraťe mi to někdo jestli je to blbost...ale každopádně bych to udělal tak něják jak radí Péro, tý benzínonafty by mi bylo taky líto to vylejt.
Datum: 21. dubna 2011 0:07
Jméno: standa
IP: uživatel11586
 hele když to namažeš olejem a nebude ti líto pak všechno čistit tak jezdi....taky sem jezdíval ve fichtlu benzin/nafta 1:1 ....akorat je možný,že to bude chtít malinko větší trysku a hlavně aby ten motor měl pořádný tlaky....
Datum: 20. dubna 2011 21:48
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 byla náhoda do naftovýho nalili benzín
Datum: 20. dubna 2011 14:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak do každejch 5 litrů dej litr těch tvejch sraček + olej a vyjezdi to
Datum: 20. dubna 2011 14:25
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 To je nějaký experiment nebo náhoda a je ti to líto vyhodit.
Datum: 20. dubna 2011 9:04
 Takhle můžeš beztrestně míchat palivo u naftového staršího motoru,né u malého dvoutaktu...
Datum: 20. dubna 2011 4:43
 Ahoj, chtěl bych se zeptat. Jestli by 21 jela s karbecem z Maneta korado (je tam myslím bing...bo něco takovýho). Popř. ňějaké zkušenosti apod...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel11586
 když vyrobíš přírubu a dobře to otryskuješ tak je jasný že to pojede....ale jak?...
Datum: 20. dubna 2011 21:42
 zdravim mam dotaz nejede mi fichtl jezdili jsme na special 91 ten je boužel už zrušen natankovali jsme tedy natural 95 ale tad se nam motor zasírá nevýme co dělat copa by se stalo kdybychom natankovali eko benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 0:38
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Aditiva nejsou potřeba, to se dává do 4taktu kvůli ventilům, kdo tankuje Natural třeba do Š 120 tak je musí dávat, ale u 2T motoru jsou to vyhozený prachy...
Datum: 21. dubna 2011 0:38
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 U nás na JETce ho ještě maj  Já teda nepoznal rozdíl mezi S91, N91 a N95...Hele co se týče E85 ..E85 je 85 procent ethanol a 15 procent Natural 95, oktanový číslo to má něják kolem 108..Není důvod aby to s tím nejelo...Ale ...rozežírá to hliník, gumu (co na to asi řeknou gufeta...)...váže vodu, tudíš vyšší náchylnost na korozi v nádrži...Hele nalij tam jakejkoliv benzín, to je uplně jedno ale na E85 se vykašli..
Datum: 21. dubna 2011 0:35
Jméno: danous
IP: uživatel11584
 Aditiva, kvalitní olej a musí to být bez problému...
Datum: 20. dubna 2011 0:24
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 mě fechtl jezdi na jekejkoli benal a krásně
Datum: 19. dubna 2011 22:57
Jméno: jawak
IP: uživatel11315
Datum: 19. dubna 2011 22:16
Jméno: spaga
IP: uživatel11583
 Zdravim. docela by mě zajímalo, na základě čeho usuzujete, že se Vám zasírá motor. Jedinej rozdíl je v tom, že natural je o něco sušší, tak je potřeba do něj dávat více oleje. Sice to možná torchu víc hulí, ale u žádné motorky jsem nezjistil, že by to nějak výrazněji půspbilo na motor. Souhlasim s Websterem. V eko benzinu jsou další složky a tak předpokládám, že z nich zůstane i něco v motoru, takže s eko to bude ještě horší a možná by to chtělo mazat ještě víc než s naturalem.
Datum: 19. dubna 2011 21:55
 Sice neveřim, že kvůli Naturalu se ti zasírá motor  Ale kdybys natankoval E85 tak to bude ještě 10x horší než Natural.
Datum: 19. dubna 2011 21:00
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Zdarec draci mám dotaz, dělám fichtla na pole a vydilo by kdyby sem dal karbec s Pařeza 550 na motor Pionýra 20/21/23??? jestli by to táhlo a šlo do otáček.. budu moc vděčný za rady a připomínky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 17:26
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 to sami me taki napadlo skousel sem to a nechodilo to blbe to chitalo a kdiz to chitli tak se to nechtelo roztocit spis treba delorto14 s tim to taha klasne od spod jen ho musis dobre sestelovat
Datum: 21. dubna 2011 17:26
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 nebo poradte na jakej zářez jí mam dát jehlu v tom karbeci z pařízka mam ji na 2zářezu ze zhora
Datum: 20. dubna 2011 13:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 aha,jehla to nedělá to bude nejspíš ten pist,nebo koužky,děkuji moc
Datum: 20. dubna 2011 7:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 fakt díky za rady a vubec že ste všichni napsaly.. jinak ta 3 netáhne protože máš možná už vychozený píst tudíš t onemá takový výkon v malých otáčkách nebo klasika (předstih,odtrh,seřídit karbec,skontrolovat těsnění)  mě to tohle taky jednou dělávalo na 20 a bylo to špatným nastavením jehly v karburátoru
Datum: 20. dubna 2011 0:22
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a od spoda by to mnelo jet líp ale je to naopak jede my to dobře kyž to točím ale v nižších nic moc a když tam dám trojku tak se zadusí a vubec nejede jedine tu trojku roztáhnu z kopce a pak na ní jedu ,nevíte čim to může bejt děkuji
Datum: 19. dubna 2011 22:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 já ho tam mam a je to normální
Datum: 19. dubna 2011 22:26
 Lukáš: trYsky
marcel:mYslím
Datum: 19. dubna 2011 15:14
 čau Lukáši myslím že z karbecem z 550ki to pojede mam kamoše a ten ma mustanga a ma tam karbec z motorove pily a jede mu to krásně tak misim že to pojede i tak
Datum: 19. dubna 2011 10:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11576
 Tak nevím mě nikdy nezklamal jako orig. karbec ale asi tam nakonec dám ten jaký tam má být, našel se mdoma 4 trisky tak můžu štelovat
Datum: 19. dubna 2011 9:23
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Nevidím žádný důvod tam dávat karbec z pařeza... vyprdni se na to a sešteluj si origo karbec.
Datum: 19. dubna 2011 7:24
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Tak dík no je to spíše do lesa a po polích já ani nehodlám s toho vymáčknout víc než 50 jen kvuli jednoduchosti a dobrým skušenostem s tím karbecem bych ho tam chtěl dát
Datum: 19. dubna 2011 1:25
 vzhledem k menšímu difuzoru to asi bude trochu líp táhnout odspodu, ale do otáček to nedostaneš..
Datum: 19. dubna 2011 1:06
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim potrebuju pomoc mam pionýra a simsona a u obou mam stejny problem kdyz nastartuju tak volnobeh jde ale dam riditka na levu stravu a motor skape a kdyz je dam doprava tak vylati otacky.Cim to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:41
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 maš kratke lanko
Datum: 19. dubna 2011 15:41
 A nebo moc utažený, měla by tam bejt malá vůle, aby se tohle nestávalo.
Datum: 18. dubna 2011 19:16
 zasekava sa, drhne
Datum: 18. dubna 2011 17:24
 určitě to bude plynovým lankem....
Datum: 18. dubna 2011 17:19
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Nazdar draci, máte nějaké zkušenosti s prémiovými palivy, např. Verva, namísto Naturalu 95? Jede motorka líp, žere míň nebo rozdíl není poznat? A co se týče olejů, jaký bude rozdíl mezi polosyntetikou a syntetikou? Jezdím na 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 19:20
 Jezdím na OMV Carrera 95, aspoň cítím placebo efekt  U nás stojí skoro stejně jako Natural, asi o 0,50,-
Datum: 18. dubna 2011 19:20
 Rozdíl nepoznáš,na to musí být stavěná motorka...
Datum: 18. dubna 2011 7:57
 jedinej rozdíl, kterej prokazatelně poznáš, bude cena..
Datum: 18. dubna 2011 0:06
 kamarádův táta mi jednou zaplatil plnou nádrž Vervy, ale rozdíl jsem oproti 2 roky starýmu naturalu nezaznamenal
Datum: 17. dubna 2011 23:18
 Jakej to má účel lejt do motorky něco co tam nepatří???
Datum: 17. dubna 2011 23:03
 Zdravim zpravil jsem si mustanga a tet kdyz ho nastartuju tak nechce jit do otacek. Budu vdecny za kazdou radu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 13:34
Jméno: martnin
IP: uživatel11563
 hele prosim vas v kolikaty drazce ma byt podlozka na jehlev karburatoru na mustanga? Dik za odpoved.
Datum: 29. dubna 2011 13:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti a seřid karbec a očisti a sešteluj kladívka
Datum: 17. dubna 2011 21:45
Jméno: Fík
IP: uživatel11562
 Zdravím draky! Jawa 350/638 mi nedrží volnoběh.. Simerinky nové, nové trysky, nový filtr, předstih 2.75 mm, prostě všechno.. Věc se má tak, že přitahuji šroubek volnoběhu (zvedám šoupě) a když už to začne otáčky držet, tak při mírném přidání vyletí zběsile nahoru a už nespadnou.. Když pak uberu na volnoběhu, tak zas otáčky klesají, až motor zhasne.. Má někdo nějaký nápad??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:52
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 cau ja sem mel podobnej problem a delal to falesnej vzduch mel sem tam spatny tesneni u karbce tak zkoukni vsechny tesneni
Datum: 18. dubna 2011 18:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na přírubu karbece jestli ti nesaje vzduch a pak ještě koukni na ten šroubek na karbecu z boku s pérkem a zkus ho poštelovat a samozřejmě vyčisti karbec a zkontroluj přívod paliva( kohoutek)
Datum: 17. dubna 2011 21:48
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 musis to taky serizovat na teplém motoru.
Datum: 17. dubna 2011 21:39
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 co si myslíte o E85 namýchaný s N95 1:1 do poinýra?? četl jsem že E85 zvyšuje výkon jakéhokoliv motoru o 10-12% a že u 2T se to tolik nepřehřívál ale zase se to hůř mýchá s olejem... zajímají mě váše názory a vaše zkušenosti... předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 N95 uz v sobe ma tak nechapu logiku tyhle super tjuningovy upravy
Datum: 17. dubna 2011 19:37
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 1. ethanol se ti nesmíchá s olejem, 2. to by byl fakt nárůst výkonu z 2.6 kW na 2.8 kW
Datum: 17. dubna 2011 19:17
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 chtěl si poradit napsali ti svoje názory tak hned na ně nepíčuj ne....
Datum: 17. dubna 2011 17:14
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 ja se tu nebavim o mýcháni oleje s benalem ale o mýchání ETHANOLU (E85) s BENZINEM!!!!!!! kdyz nevite co je to E85 tak sem laskave nepisho hovadiny!!!
Datum: 17. dubna 2011 14:46
 kámoš to nalil do simála a nemohl z toho vytáhnout vic než 40
Datum: 17. dubna 2011 10:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel924
 Motor se ti nezadře, jelikož platí pravidlo: Olejem nic neskazíš. Ale pochybuju že ti to pojede nějak světově protože to jednou nakopneš, dojedeš, vypneš a už nenakopneš a budeš zase čistit svíčku a trysky. Možná že ti to nepojede vůbec protože se ten benzán bude tak táhnout jak med že se prostě ebude dobře spalovat nebo hnedka zasere svíčku a nedojde k zážehu.
Datum: 17. dubna 2011 9:47
Jméno: Dávid
IP: uživatel11556
 no neviem malo by sa miesat 1:20,1:30,1:40 až 1:50 nie??? ja by som to neskusal co ak sa zadre motor
Datum: 17. dubna 2011 8:13
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Vím, že to tady už bylo tisíckrát, ale nedaří se mi to téma najít, na kolikáté zarážce od zvrchu má být plíšek v karbecu na nastavení bohatosti směsi při zajíždění motoru a na jakej to má být při normálním provozu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 19:53
Datum: 15. dubna 2011 19:53
|



|