slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11563    
zdar draci prosim vas v kolikaty drazce ma byt podlozka na jehlev karburatoru na mustanga? Dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by to mělo jet s bohatou směsí líp než se správně seřízenou?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli chceŠ aby to jelo líp. nemáš dělanej výbrus..tak to an tŕetí nedávej..je to zbytečný...
 
 
Datum: 29. dubna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel11626    
nebo jestli máš novej výbrus nebo chces aby ,,to jelo líp,, tak to dej na třetí od shora
 
 
Datum: 29. dubna 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
druhej zarez od shora
 
 
Datum: 29. dubna 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: kozuch      E-mail:      IP: uživatel11621    
scháním nový výfuk na jawa dandy 125 a nevim kde a na kolik by vyšel? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Skalda      E-mail:      IP: uživatel11613    
Zdar chlapi. Netušíte prosím vás někdo, z čeho muže pocházet Jikov 2779 DY ? Táta to měl namontovaný na 634ce ale už si taky nepamatuje z čeho to je. Díky moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ma nekdo prosimvas foto všech trysek ktere jsou v karburatoru jawy 350/638 me se zda že tam mam jednu jinou aj ten chlap co to prodaval mi to řikal :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam tam jednu s emulzni trubici a nwm jestli tam nema byt jina
 
 
Datum: 25. dubna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: Broňa      IP: uživatel11610    
Čao, chci se zeptat, jaký je rozdíl mezi hlavními tryskami 70 a 72? Chtěl jsem si koupit 70ku, ale tady zrovna není k mání, ale 72 je. Tak jestli je tam velký rozdíl? Jak to jede s tou 70kou vím, jen jestli to s tou 72kou už nebude potřebovat více štelování? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel11618    
Cau,70 tryska v normalních obchodech se neprodava snad jen fichtlkramek kup si vrtacek cca 15kc a prevrtej 68 trysku Já.
 
 
Datum: 28. dubna 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč chceš obohacovat směs když ji máš přesně jak má býti?
 
 
Datum: 26. dubna 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: Broňa      IP: uživatel11610    
Filtr sání mám klasický kulatý. Nic vybrakovaného. Svíčka je červeně cihlová. Spalování je dobré. Já tu 72 nepotřebuju, sháním tu 70, ale asi není k mání nebo co.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To že to jede s tryskou 70 líp,je bud nějak vykuchaným vzduchovým filtrem,nebo placebem.Důležitá je barva svíčky-jestli je pěkně cihlová,pak neni žádnej důvod dávat vetší trysku.Jestli je bílá-tak ano a jestli černá tak naopak menší.Mrkni se na barvu a uvidíš,jestli tam má smysl dávat větší nebo ne.Já jsem trysku 72 potřeboval až na mírně pokročilejší úpravě motoru(2 pomocný přefuky,zvětšený přepouštáky...
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
klidně ji tam dej
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Broňa      IP: uživatel11610    
Nejsem si vůbec vědom, že by tam něco bylo. Já osobně jsem tam nic neprováděl. Jestli někdo předemnou, nevím. Mám toho fichtla 5 let. Takže nevím co tam bylo dřívě, ale asi nic. Nic méně, teď je tam hlavní tryska 68 a s tou 70kou, to jede lépe. Je tam dělaný výbrus. Bohužel jsem tu větší trysku měl půjčenou, takže si chci sehnat vlastní. Tady lze koupit nejmenší ta 72, tak se ptám, jestli tam je velký rozdíl. Dík
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A úpravy co se týče počtu a velikosti kanálu nějaký máš?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: Broňa      IP: uživatel11610    
Vůbec netuším. Jakou to hraje roli. Dá se shenat nějaká tabulka rozměrů difuzoru, podle kterých by šla vybrat ta tryska?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kolik mm máš převrtanej difuzor?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Meridan      IP: uživatel11598    
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak na J 350/638 zabránit tomu, aby mi podfukoval výfuk v místě, kde se spojuje koleno s výfukem? Vzhledem k tomu, že to podfukuje má motocykl nepěkný zvuk i přesto, že je motor po GO a je příliš hlučný. A ještě jeden dotaz - motocykl v záběru jede pěkně, ale když pustím plyn, tak škube - bude to zřejmě na výměnu jednoho z řetězů - primár? Sekundár? Vypnutí je OK, ale asi už je vytahaný... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: essso      IP: uživatel13078    
ahoj, mě u mého mustangu také podfukoval a zabránil jsem tomu vyrobením podložky s plechu která se pouze zasunula do výfuku
 
 
Datum: 28. května 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak mezi kolenem a vejfukem má ejt gumovej "O" kroužek. Já je tam měl a vejfuky vyfukovaly jen tam kde měly :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11597    
řeknu ti revoluční názor, zkus to něčim utěsnit.. silikon, azbestová šňůra nebo nejlépe kombinace obojího by si s tim měla poradit.. ohledně cukání, řetězy jsou v pohodě, to je vlastnost, je to způsobený hlavně nastavením karburátoru pro záběh, do válce jde směs i při zavřenym plynu, je moc chudá aby se vznítila každou otáčku, tak se nahromadí a po několika otáčkách zapálí, to způsobuje to cukání, po záběhu by se to mělo zlepšit, ale úplně se toho asi nezbavíš..
 
 
Datum: 22. dubna 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Caw, mám problém. Měl sem litrovou láhev oleje mogul M2T a ředil sem to tak že do 2l benzínu carrera 100 sem nalil 3x 2dl panáky tohoto oleje. Ale olej sem už vyjezdil a šel sem koupit nový. V OBI sem žádnej M2T olej nenašel a tak sem zase koupil mogul ale tentokrát Mogul super: motorový olej 15W-50. Nevadí to? Když jedu a mám plný otáčky tak to někdy nachvilku přestane spalovat a klesaj otáčky a hned to zase naskoči a takhle se to střídá. Může to být olejem nebo to je tím že mi možná do nádrže ukáplo pár kapek vody? Myl sem fichtla hadicí. ale to mi příjde nepravděpodobné kudy by se tam dostala... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11594    
Myslíš tenhle dotaz vážně? Ať je M2T sebehorší olej,tak je to olej 2 taktní určený pro spalování. Tys tam nalil klasickej olej motorovej. To je špatně,olej se špatně váže na benzín,blbě maže,nesprávně se odděluje ze směsi a většina je ho spálena. Takto provozovanej motor čeká brzká smrt. Vše vylej,vyčisti karburátor(bude zaolejovaný-zalepený,)kup nový benzín a nařed ho normálním minerálním 2T olejem a jezdi....voda vadí....
 
 
Datum: 22. dubna 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9704    
ČAU lidi potřebuji poradit když mate plovákovou komoru a jak je tam ten plišek na hladinu tak když ho dáte nahoru nebo dolů co se stane potece vic nebo min ?? mě tam totis do pincka netece benzin ale do karbecu mi tece ale do valce ne ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
Vyčisti a přetěsní si karburátor:-)
 
 
Datum: 22. dubna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
kdyz ho das nahoru tak tam bude vesti hladina tj.dyl se zavre
 
 
Datum: 22. dubna 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
Zdar draci, doufam ze me hned neposlete na SESA moto =D mam problem s babettou.. Problém jsem rozfázoval do tří částí. Zaprvé, když jí za studena rozšlapu, chytne, jede perfektně reaguje na posun šoupátka. Po chvíli (tak pět minut) to přejde do druhé části, motor začne reagovat na zrychlení (záběr rychlopalu) s asi dvouvteřinovým zpožděním, v otáčkách ale drží dobře. No a po dvaceti minutách je posrandě, protože mi babetta začne brzdit a střídavě tahá netahá až nakonec zastaví úplně a pojde. Když ji nechám chvilku stát, tak zas chvilku jede, ale pak zase nic. Vyzkoušel jsem tyto věci: vyčistit kohout a sítko u nádrže (pořád si ale nejsem jistej, benzin spíše rychleji kapá než teče), vyčitit tu kovovou koncovku na hadičce (u karbece) vyčistit plovákouvou komoru, změřit osy plováku, výšku plováku,zkontrolovat jestli plovák otevírá kohout, vyměnit těsnění u plovákové komory, vyčistit trysky a celý karbec, vyčistit svíčku, vyčistit vzduchový filtr. Už mě nic nenapadá, poradíte? Manuál jsem četl několikrát, nic moc tam nepíšou. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Zkus si koupit N14C,N15C,N17C a zacni zkouset ale melo by to chodit na tu 15 nebo 17.
 
 
Datum: 22. dubna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
vyzkoušel jsem tři svíčky (tepelnou hodnotu nemůžu dohledat): BRISK - super NR15C, N17, super N15YC u všech je to přibližně stejné...
 
 
Datum: 22. dubna 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
A nedělá ti to třeba svíčka,co máš za tepelnou hodnotu ?
 
 
Datum: 22. dubna 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, kámošovi dělala něco podobnýho, nevěřil jsem tomu, ale byl to špatný zapalovací pól, co je na statoru.
 
 
Datum: 21. dubna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
inducku jsem vymenil... porad nic
 
 
Datum: 21. dubna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mne tohle dělala u 05 vadná indukční cívka, skus si jí někde pučit než abys kupoval novou.
 
 
Datum: 21. dubna 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Čau, mám dotaz. Mou Čízu (175/477) nastartuju v pohodě, potom jen trochu otočím plynem (myslím tím ne na plno) a otáčky hned vyletí. Když ale dám plnej, tak se to naopak dusí. Neví, prosím, někdo, co s tím? (Je mi jasný, že nejspíš bude zlobit karbec, ae stejně se raději ptám) PS. Jehla 2. zářez ze zhora a tryska působila čistě. DÍKY MOC! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Mysel      E-mail:      IP: uživatel11589    
saje ti moc vzduchu a tece do karbecu moc benzinu a to neni dobra kombinace skus neco udelat s tim sani vzduchu a uvidis jestli mam pravdu nebo ne ja sem mel uplne to sami u pionyra ale myslim si ze to bude ten samej problem tak zlom vas
 
 
Datum: 21. dubna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
mam 20 litrů nafty s benzínem v poměru 10 nafty a 10 benzínu nemůže to poškodit motor? zkoušel jsem to a jede to akorát to hulí jak čert odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Hele nevím od jakýho poměru to může začít mít samovzněty, ale bál bych se toho, neřídil by se předstih svíčkou ale jak by mělo chuť se samovznítit, tudíš by to mohlo jít moc brzo proti pístu a zkurvit kliku....jen teorie, vyvraťe mi to někdo jestli je to blbost...ale každopádně bych to udělal tak něják jak radí Péro, tý benzínonafty by mi bylo taky líto to vylejt.
 
 
Datum: 21. dubna 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11586    
hele když to namažeš olejem a nebude ti líto pak všechno čistit tak jezdi....taky sem jezdíval ve fichtlu benzin/nafta 1:1 ....akorat je možný,že to bude chtít malinko větší trysku a hlavně aby ten motor měl pořádný tlaky....
 
 
Datum: 20. dubna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
byla náhoda do naftovýho nalili benzín
 
 
Datum: 20. dubna 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak do každejch 5 litrů dej litr těch tvejch sraček + olej a vyjezdi to
 
 
Datum: 20. dubna 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
To je nějaký experiment nebo náhoda a je ti to líto vyhodit.
 
 
Datum: 20. dubna 2011 9:04
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle můžeš beztrestně míchat palivo u naftového staršího motoru,né u malého dvoutaktu...
 
 
Datum: 20. dubna 2011 4:43
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat. Jestli by 21 jela s karbecem z Maneta korado (je tam myslím bing...bo něco takovýho). Popř. ňějaké zkušenosti apod...díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11586    
když vyrobíš přírubu a dobře to otryskuješ tak je jasný že to pojede....ale jak?...
 
 
Datum: 20. dubna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam dotaz nejede mi fichtl jezdili jsme na special 91 ten je boužel už zrušen natankovali jsme tedy natural 95 ale tad se nam motor zasírá nevýme co dělat copa by se stalo kdybychom natankovali eko benzín? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Aditiva nejsou potřeba, to se dává do 4taktu kvůli ventilům, kdo tankuje Natural třeba do Š 120 tak je musí dávat, ale u 2T motoru jsou to vyhozený prachy...
 
 
Datum: 21. dubna 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
U nás na JETce ho ještě maj:-) Já teda nepoznal rozdíl mezi S91, N91 a N95...Hele co se týče E85 ..E85 je 85 procent ethanol a 15 procent Natural 95, oktanový číslo to má něják kolem 108..Není důvod aby to s tím nejelo...Ale ...rozežírá to hliník, gumu (co na to asi řeknou gufeta...)...váže vodu, tudíš vyšší náchylnost na korozi v nádrži...Hele nalij tam jakejkoliv benzín, to je uplně jedno ale na E85 se vykašli..
 
 
Datum: 21. dubna 2011 0:35
 
 
 
 
Jméno: danous      IP: uživatel11584    
Aditiva, kvalitní olej a musí to být bez problému...
 
 
Datum: 20. dubna 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: kedar      IP: uživatel10858    
mě fechtl jezdi na jekejkoli benal a krásně
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel11315    
U nás v družstvu je ještě 91 sice je to jedna z mála benzinek ale je tam :-D :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: spaga      IP: uživatel11583    
Zdravim. docela by mě zajímalo, na základě čeho usuzujete, že se Vám zasírá motor. Jedinej rozdíl je v tom, že natural je o něco sušší, tak je potřeba do něj dávat více oleje. Sice to možná torchu víc hulí, ale u žádné motorky jsem nezjistil, že by to nějak výrazněji půspbilo na motor. Souhlasim s Websterem. V eko benzinu jsou další složky a tak předpokládám, že z nich zůstane i něco v motoru, takže s eko to bude ještě horší a možná by to chtělo mazat ještě víc než s naturalem.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice neveřim, že kvůli Naturalu se ti zasírá motor :-) Ale kdybys natankoval E85 tak to bude ještě 10x horší než Natural.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdarec draci mám dotaz, dělám fichtla na pole a vydilo by kdyby sem dal karbec s Pařeza 550 na motor Pionýra 20/21/23??? jestli by to táhlo a šlo do otáček.. budu moc vděčný za rady a připomínky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
to sami me taki napadlo skousel sem to a nechodilo to blbe to chitalo a kdiz to chitli tak se to nechtelo roztocit spis treba delorto14 s tim to taha klasne od spod jen ho musis dobre sestelovat
 
 
Datum: 21. dubna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
nebo poradte na jakej zářez jí mam dát jehlu v tom karbeci z pařízka mam ji na 2zářezu ze zhora
 
 
Datum: 20. dubna 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
aha,jehla to nedělá to bude nejspíš ten pist,nebo koužky,děkuji moc
 
 
Datum: 20. dubna 2011 7:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
fakt díky za rady a vubec že ste všichni napsaly.. jinak ta 3 netáhne protože máš možná už vychozený píst tudíš t onemá takový výkon v malých otáčkách nebo klasika (předstih,odtrh,seřídit karbec,skontrolovat těsnění) ;-) mě to tohle taky jednou dělávalo na 20 a bylo to špatným nastavením jehly v karburátoru :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2011 0:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
a od spoda by to mnelo jet líp ale je to naopak jede my to dobře kyž to točím ale v nižších nic moc a když tam dám trojku tak se zadusí a vubec nejede jedine tu trojku roztáhnu z kopce a pak na ní jedu ,nevíte čim to může bejt děkuji
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
já ho tam mam a je to normální
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš: trYsky marcel:mYslím
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: marcel      E-mail:      IP: uživatel11579    
čau Lukáši myslím že z karbecem z 550ki to pojede mam kamoše a ten ma mustanga a ma tam karbec z motorove pily a jede mu to krásně tak misim že to pojede i tak
 
 
Datum: 19. dubna 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11576    
Tak nevím mě nikdy nezklamal jako orig. karbec ale asi tam nakonec dám ten jaký tam má být, našel se mdoma 4 trisky tak můžu štelovat :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Nevidím žádný důvod tam dávat karbec z pařeza... vyprdni se na to a sešteluj si origo karbec.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 7:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Tak dík no je to spíše do lesa a po polích já ani nehodlám s toho vymáčknout víc než 50 jen kvuli jednoduchosti a dobrým skušenostem s tím karbecem bych ho tam chtěl dát ;-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 1:25
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzhledem k menšímu difuzoru to asi bude trochu líp táhnout odspodu, ale do otáček to nedostaneš..
 
 
Datum: 19. dubna 2011 1:06
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim potrebuju pomoc mam pionýra a simsona a u obou mam stejny problem kdyz nastartuju tak volnobeh jde ale dam riditka na levu stravu a motor skape a kdyz je dam doprava tak vylati otacky.Cim to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
maš kratke lanko
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo moc utažený, měla by tam bejt malá vůle, aby se tohle nestávalo.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasekava sa, drhne
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě to bude plynovým lankem....
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Nazdar draci, máte nějaké zkušenosti s prémiovými palivy, např. Verva, namísto Naturalu 95? Jede motorka líp, žere míň nebo rozdíl není poznat? A co se týče olejů, jaký bude rozdíl mezi polosyntetikou a syntetikou? Jezdím na 175/487. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím na OMV Carrera 95, aspoň cítím placebo efekt :-D U nás stojí skoro stejně jako Natural, asi o 0,50,-
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl nepoznáš,na to musí být stavěná motorka...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedinej rozdíl, kterej prokazatelně poznáš, bude cena..
 
 
Datum: 18. dubna 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamarádův táta mi jednou zaplatil plnou nádrž Vervy, ale rozdíl jsem oproti 2 roky starýmu naturalu nezaznamenal ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej to má účel lejt do motorky něco co tam nepatří???
 
 
Datum: 17. dubna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11563    
Zdravim zpravil jsem si mustanga a tet kdyz ho nastartuju tak nechce jit do otacek. Budu vdecny za kazdou radu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: martnin      IP: uživatel11563    
hele prosim vas v kolikaty drazce ma byt podlozka na jehlev karburatoru na mustanga? Dik za odpoved.
 
 
Datum: 29. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti a seřid karbec a očisti a sešteluj kladívka
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11562    
Zdravím draky! Jawa 350/638 mi nedrží volnoběh.. Simerinky nové, nové trysky, nový filtr, předstih 2.75 mm, prostě všechno.. Věc se má tak, že přitahuji šroubek volnoběhu (zvedám šoupě) a když už to začne otáčky držet, tak při mírném přidání vyletí zběsile nahoru a už nespadnou.. Když pak uberu na volnoběhu, tak zas otáčky klesají, až motor zhasne.. Má někdo nějaký nápad?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
cau ja sem mel podobnej problem a delal to falesnej vzduch mel sem tam spatny tesneni u karbce tak zkoukni vsechny tesneni
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni na přírubu karbece jestli ti nesaje vzduch a pak ještě koukni na ten šroubek na karbecu z boku s pérkem a zkus ho poštelovat a samozřejmě vyčisti karbec a zkontroluj přívod paliva( kohoutek)
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
musis to taky serizovat na teplém motoru.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
co si myslíte o E85 namýchaný s N95 1:1 do poinýra?? četl jsem že E85 zvyšuje výkon jakéhokoliv motoru o 10-12% a že u 2T se to tolik nepřehřívál ale zase se to hůř mýchá s olejem... zajímají mě váše názory a vaše zkušenosti... předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
N95 uz v sobe ma tak nechapu logiku tyhle super tjuningovy upravy
 
 
Datum: 17. dubna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
1. ethanol se ti nesmíchá s olejem, 2. to by byl fakt nárůst výkonu z 2.6 kW na 2.8 kW :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
chtěl si poradit napsali ti svoje názory tak hned na ně nepíčuj ne....
 
 
Datum: 17. dubna 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
ja se tu nebavim o mýcháni oleje s benalem ale o mýchání ETHANOLU (E85) s BENZINEM!!!!!!! kdyz nevite co je to E85 tak sem laskave nepisho hovadiny!!!
 
 
Datum: 17. dubna 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámoš to nalil do simála a nemohl z toho vytáhnout vic než 40
 
 
Datum: 17. dubna 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel924    
Motor se ti nezadře, jelikož platí pravidlo: Olejem nic neskazíš. Ale pochybuju že ti to pojede nějak světově protože to jednou nakopneš, dojedeš, vypneš a už nenakopneš a budeš zase čistit svíčku a trysky. Možná že ti to nepojede vůbec protože se ten benzán bude tak táhnout jak med že se prostě ebude dobře spalovat nebo hnedka zasere svíčku a nedojde k zážehu.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: Dávid      IP: uživatel11556    
no neviem malo by sa miesat 1:20,1:30,1:40 až 1:50 nie??? ja by som to neskusal co ak sa zadre motor
 
 
Datum: 17. dubna 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Vím, že to tady už bylo tisíckrát, ale nedaří se mi to téma najít, na kolikáté zarážce od zvrchu má být plíšek v karbecu na nastavení bohatosti směsi při zajíždění motoru a na jakej to má být při normálním provozu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 15. dubna 2011 19:53
 
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 0:32:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu