Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau.mam problem s pio 21.jakmile ho nastartuju okamžitě řve plné otáčky jako kdybych držel plný plyn ,volnoběh je nastaven dobře a jehla chodí jak má co stim??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 23:18
 Mrkni se urcite na spojku. Pokud je neserizena ci slizla tak to je tim
Datum: 14. května 2011 23:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a jako přes co když je všechno přetěsněné?
Datum: 14. května 2011 21:36
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Že máš všechno utáhlý a podobně....to ještě neznamená že ti to někde nesaje....
Datum: 14. května 2011 21:34
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak co navrhujete s tim lankem?jinak chodí normálně
Datum: 14. května 2011 21:07
 A podle mě se ti zas seká lanko.
Datum: 14. května 2011 21:00
 Vůle na šoupátku.
Datum: 14. května 2011 20:50
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a ten motor je tak nahnaný na volnoběh že kdybych tam dal palec tak to určitě nezdechne
Datum: 14. května 2011 20:47
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 všechno utáhle ,těsní všechno nevim musim se podrobněji na to podívat ale dělá to čím dal víc
Datum: 14. května 2011 20:47
 Někde ti to asi přisává vzduch, sundej filtr a zacpi ho palcem, jestli zdechne tak je chyba v rychlopalu, v lanku nebo v šoupátku. Jestli nezdechne, tak ti to přisává faleš vzduch. Koukni na obě těsnění u kolínka sání, popř. dotáhni šrouby a taky na těsnění pod válcem.
Datum: 14. května 2011 19:36
 Falešnej vzduch...
Datum: 14. května 2011 17:52
Jméno: jířa
IP: uživatel11694
 zdar, nevíte kde bych sehnal vložku do výfuku na čz 175/487. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2011 14:39
 Čau draci jaké mohou být příčiny, že mi u ČZ 175/477 střílí z výfuku. Jezdí hezky startuje pěkně všechno OK , ale dnes když jsem jel tak cca po 50 km začala střílet, teda jen když jsem tomu dával do kopce na plný, tak se začala jak dyby dusit a pak střelil výfuk a zase ok.Pravda že dnes bylo celkem vedro jinak to nedělá.Tak nevím co proti tomu dělat.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 20:35
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Strileni bud predstih, ale vynechavani do kopce bude mit neco spolecnyho s benzinem(nedotyka) hladina, neco pricpanyho...poradne si to projdi
Datum: 11. května 2011 20:35
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel5626
 Hele bud se ti to ucpava nebo si nekde narypal vyfukem a trubka ti mneni zvuk tej motorky
Datum: 11. května 2011 19:49
 Čau hoši mám takový dotaz mám jawu 21 nastartuju ji v pohodě volnoběh taky v pohodě ale jak přidám plyn tak zůstane v otáčkách, ale jak pustím ruku s plynu tak se zase vrátí na volnoběh, nevím co stím.Poraťte mi prosím předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 12:47
Jméno: macek12356
IP: uživatel11688
 Dík
Datum: 12. května 2011 12:47
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 neseka se ti soupe, bowden nebo plyn...?
Datum: 11. května 2011 20:29
Jméno: macek12356
IP: uživatel11676
 Vy ste mě nepochopily já myslím když přidám plyn a pustím ho tak zůstane na velkých otáčkách
Datum: 11. května 2011 20:02
Datum: 11. května 2011 15:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 však to je uplně normální. Do ničeho sa nehrabaj. nakopni a jezdi
Datum: 11. května 2011 14:45
Jméno: 111
IP: uživatel11679
 To si snad z nas dělaš prdel.
Datum: 11. května 2011 7:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 to je vůl
Datum: 10. května 2011 22:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vezmeš za plyn, vytočí se, pustíš plyn, vrátí se na volnoběh, nevidim v tom problém, jestli ty jo, tak jezdi na kole..
Datum: 10. května 2011 20:46
Jméno: Fík
IP: uživatel11664
 Zdravím draky! Jawa 350/638 a její karburátor.. Mám tam vyraženo Jikov 2838 a to, jak vypadá uvnitř odpovídá v tomhle článku || http://jawaklub.havlis.de/?page_id=30 || tomu typu 2835/2855.. Jde mi o to, jak ho otryskovat a esi tedy clonku ano, nebo ne? Chci si jednoduše ověřit informace z toho článku.. Dík moc kolegové v jedné stopě!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 20:48
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 prorizni clonku a dej tam hl. trysku 92
Datum: 08. května 2011 20:48
Jméno: Fík
IP: uživatel11664
 Jo a na motoru je vyraženo 638 300..
Datum: 08. května 2011 20:43
Jméno: petak
IP: uživatel11662
 Zdarec, prosimvás - jak se seřizuje volnoběh? když to nakopnu, tak to řve jak tur..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 16:29
 může to bejt i zaseklým plynovým lankem v karbecu\r\n
Datum: 09. května 2011 16:29
Jméno: martin
IP: uživatel11663
 na karburatoru jsou tři šrouby z boku prostředni s pružinkou je seřizen volnoběhu když sundaš ze sani filtr tak uvidiš v jake vyšce maš šoupatko ja mam mezeru asi na nehet
Datum: 08. května 2011 18:43
  pod valcem pod hlavou a ješte na karbecu
Datum: 08. května 2011 18:41
Jméno: petak
IP: uživatel11662
 A to se může dít kde?
Datum: 08. května 2011 18:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to neni volnoběhem, někde ti to saje falešnej luft
Datum: 08. května 2011 18:30
 čus draci chci se zeptat chcu vičistit nádrž na fichtlu má 5,5 litru a koupil jsem si 2 balíčky te kyseliny citronove 1 balíček má 20 G kolik tam toho mám nasipat do te vody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2011 22:15
 teda 5 balíčku
Datum: 07. května 2011 22:15
 sak jasny sehnal jsem 100 g ZA 7 kč tak jsem vzal hned 4 balíčky a už jsem to nalil nechám to přes noc ted na večer jsem to dal jeste na topení
Datum: 07. května 2011 22:14
 Ale kup to levněji, normální cena v obchodě bejvá 10kč/100g...já to kupuju z firmy ještě levněji...
Datum: 07. května 2011 18:12
 dám
Datum: 07. května 2011 18:09
 ok tam jich tam teda 25 ad to je pořádně čisty
Datum: 07. května 2011 18:09
 Johny15: těch balíčků budeš opravdu potřebovat 25, protože nádrž má 5,5 litru a ty musíš udělat 10% roztok, takže budeš potřebovat cca 0,5 kg kyseliny, tj. 25 balíčků!!! 6 balíčků ti s tím nic neudělá...
Datum: 07. května 2011 17:00
 ok, dej jich tam 6 a bude.....to stát za hovno, protože tam toho bude málo...ale dělej jak myslíš, hlavně že ušestříš...práce na hovno tohle...
Datum: 07. května 2011 16:10
 no tak bud 4 nebo 25 to je celkem rozdíl kdyz jeden stojí 7 kč dám jich tam tak 6 a bude
Datum: 07. května 2011 16:01
 těch balíčků po 20g budeš potřebovat asi tak 25...
Datum: 07. května 2011 15:19
 no tak to si kup jeste dalsi 2 balíčky a dej tam všechno
Datum: 07. května 2011 12:34
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím všechny, chtěl bych se zeptat když mám pionýra vřbroženéo na 60ccm tak jakou hlavní trisku na karbec byste dali já tam mám 68 a zdá se mi že je to malé díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 10:33
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel1461
 ja tam mam 70 a jede pěkně.
Datum: 08. května 2011 10:33
 Podívej se jakou má barvu svíčka a podle toho zvětšuj/zmenšuj/nechcej trysky.
Datum: 08. května 2011 7:57
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 hele to musis skouset ale dal bih 72 a nebo skus 78 ale to chce to odladit a proskouset
Datum: 06. května 2011 20:31
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj pls popište mi přesněji kde je v karbecu tohle těsnění vidím ho poprvé Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 22:33
 jo to je ve víčku plov. komory tam je našroubovanej ventil..
Datum: 05. května 2011 22:33
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 05. května 2011 22:29
 ješťe se dává těsnění plovákové komory..
Datum: 05. května 2011 22:17
 pokud vim tak jediný těsnění v karbecu je to pod jehlou plováku..
Datum: 05. května 2011 21:58
 a jaký..? dej sem odkaz
Datum: 05. května 2011 21:08
 čau lidi, mam mustanga, jak je jehla v karburátoru na šoupěti tak má mýt dole tupá nebo ostrá? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 10:31
Jméno: Jawa5021TS
IP: uživatel11647
 ostra!!!!
Datum: 05. května 2011 10:31
 Už ses jednou ptal...má bejt ostrá.
Datum: 04. května 2011 20:20
 čau draci, mam mustanga, na šopěti jak je jehla tak má být ostrá nebo tupa? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 "ostrá" nebo "tupá jsou dost relativní pojmy, u jehly jde hlavně o průběh stoupání, aby měla správnej tvar a nebyla po stranách odřená a obroušená od hrany kanálku kam dosedá, na špičce nezáleží, ta je tam jen od toho aby jehla z toho kanálku nemohla vyskočit a zablokovat šoupě (velmi nemilá věc když se to stane a zasekne se plnej plyn..)
Datum: 03. května 2011 22:36
 Ahoj draci.mám dvacítku a ještě se mi nepodařilo ji nastavit tak aby nastartovala.už opravdu nevím.začíná mě to s..t protože přijedu na benzinku a musím roztlačit.mám ještě 555 a tam neexistuje aby chytla napodruhé.jak to?nejaká nedokonalosti v zapalování nebo karburátoru?prosím poradte nebo to rozšlapu na kusy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:10
 odvrtal jsem tu mosaznou zátku zespodu pod volnoběžným kanálem a vyříznul závit M5.je třeba vrtat přesně at se trefíš do volnoběžného kanálu a ten převrtej cca na 1,5mm.konické sedlo jsem udělal jehl.pilníčkem a začistil výstružníkem na trysky do kotle.seřizovací šroub bohatosti směsi jsem použil z karb.jikov 32 bs.dále je třeba upravit trysku.Na válcovou část trysky nařežu závit m4 a uříznu ji těsně za bočními utvory,do nich udělám drážku na malý šroubovák.dále je třeba trysku navrtat zezadu aby byl průchod paliva v ose trysky.ze zbytku trysky použiju pouze závitovou část jako ucpávku.sedlo trysky je třeba zavrtat asi o 5 mm hlouběji a do díry nařezat M4.Vyfoukat,zkompletovat a seřídit.mnoho zdaru.
Datum: 04. května 2011 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel11644
 postul: Tak to si frajer! Já už na to kolikrát čuměl že by se tam dal udělat závit a šroub vzduchu jako na klasickym karburátoru,ale netrouf sem si na to. Koukam že ses poslední dobou rozjel s úpravama seriovky,držim palce,moc se mi to líbí!
Datum: 04. května 2011 13:12
 Ale když ho dáš moc,budou pak ty drátky dřít o rotor,pozor na to.
Datum: 03. května 2011 21:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,díky
Datum: 03. května 2011 19:50
 stando tohle mě taky napadlo,proto jsem upgradoval karburátor aby šla seřídit směs na volnoběh jako u každého karburátoru.je to plně funkční leč stále kvoká...
Datum: 03. května 2011 16:57
 Snažil jsem se trefit,aby to byl stejnej jak originální,na tlouštku si nevzpomínám.
Datum: 03. května 2011 16:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,denzileck:jak tlustým drátem si to primotal tech 10 závitů?,dík
Datum: 03. května 2011 16:26
 hh:Tak to zkus a uvidíš,tedka můžu v pohodě jezdit odtrh 0.8 mm,na kterej to před tim jen občas blaflo...
Datum: 03. května 2011 14:27
Jméno: standa
IP: uživatel8562
 vyčistit dirčičku za šoupátkem+vzdušnik volnoběhu,koupit novou volnoběžnou trysku.....a pokud ani to nepomuže,tak to vyřeší už jedině Vape
Datum: 03. května 2011 9:56
 samozřejmě za tepla
Datum: 03. května 2011 6:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mě obvykle chytaj oba fichtly na našlápnutí, za studena i za tepla, pokud ne, byl problém v karburátoru, v čistotě nebo seřízení, takže bych laboroval hlavně s nim.. btw denzil, opravdu silně pochybuju že 10 závitů navíc udělá jiskru "znatelně větší", jestli ti tak po téhle úpravě připadá, přisuzuj to placebo efektu nebo něčemu cos udělal zároveň s tou úpravou, např. očištění kontaktů, seřízení odtrhu apod..
Datum: 02. května 2011 22:53
 Abych nezapoměl,tak se mi osvědčila úprava zapalovací cívky-přimotal sem ale 10 závitků a jiskra je znatelně větší.
Datum: 02. května 2011 21:52
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 to já zas nepamatuju kdy mě fechtl za studena nenaskočil napoprvé
Datum: 02. května 2011 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele možná mě nebudeš věřit  ale já když dám zapalovací cívku k magnetu ve vzdálenosti jak to má bejt tak nic ani jiskra a když jí dám daleko co to jde tak je jiskra jak hrom už při malým otočení motorem a za studena vždy napoprve a za tepla nejhůž na 3 třeba budeš mít ten samej problém
Datum: 02. května 2011 21:40
 Tohleto jsem řešil od doby,kdy sem dostal svýho prvního fichtla  Nakonec sem to vyřešil.Řekni všem známým at ti pujčí všechny karburátory co doma mají,já jich zkoušel tuším 9,a jen s jednim jediným,do kterýho bych to rozhodně neřekl,už kvůli barvě a celkový zašlosti,to šlo parádně.Opravdu si nevzpomínám na situaci,kdy by mi fichtl za studena nechytl na poprvý.Zapalování sem taky zkoušel,ale to nemá skoro žádnej vliv,pořád ten samej problém.
Datum: 02. května 2011 21:29
 Zdarec mám problém koupil jsem si jawu 20 která nebyla hodně dlouho ježděná tak sem ji rozhodil (vyčistil kabe,nová svíčka) ale je tady to,že když ji nakopnu,tak na neutrál šlape jak hodinky ale jakmile přidám plyn tak otáčky vylítnou a cca 3 sekundách chcípne když pustím plyn tak se zase ustálý otáčky na volnoběh a zase bude vrčet třeba pul dna: Do karburátoru de benzin (kohoutek ok),Předstih ok,Jehla na 2 zářezu od vrchu,tryska čištěná,vzduchoovej filtr ok.hladina v karecu ok.Když se s ní rozjedu tak se prostě dusí a nemá žádnej výkon.Zapoměl sem že na ní proběhl domácí kutil a někdo tam nabastlil dva výfuky těžko říct z čeho sou v kolenu je navařený druhý a na každé straně jeden lauf. pls za radu už nevím co s tem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 21:44
Jméno: jofec
IP: uživatel11633
 mě příde jak kdyby tam po tech třech sekundách pod plným plynem přestal dotýkat benzín ale jak říkámk kohoutek je pročištěnej kdyby byla blbá směs tak se to udusí hnet a nepude to do vysokejch toček vubec ne?
Datum: 02. května 2011 21:44
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 mě tohle samý dělal vzduchovej filtr, byl total zasranej, kdyžtak ho zkus znova profoukat.... jinak asi to stejný co psali přede mnou
Datum: 02. května 2011 18:42
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, možná bych zkusil ty výfuky vyčistit a zetěsnit podívat se jestli teěsní válexc hlava karburátor a tak, jinak nemohl bys mě poslat jeho fotky chtěl bych se podívat jak to stěma dvěma výfuky vypadá email: doctus@email.cz díky moc
Datum: 02. května 2011 18:31
Jméno: jofec
IP: uživatel11633
 takže říkáš koupit nový těsnění pod válec,karburátor a ke kolínku co je u karburátoru jo? a výfuk oddělám.
Datum: 02. května 2011 17:48
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 To sem taky měl a měl sem blbě zavřenej dekl od vzduchovýho filtru
Datum: 02. května 2011 17:15
 Chudá směs,pravděpodobně to někde pod válcem nebo karburátorem přisává falešnej vzduch.Jinak jestli na tim chceš jezdit a ne to mít na parádu tak ten druhej vejfuk odstran,bude tam razantí snížení výkonu.
Datum: 02. května 2011 16:27
 čau lidi, chci se zeptat jak je tady na fichtl krámku ten karburátor dellorto tak je lepší než jikov? a jestly to zvedne výkon tak nebude odcházet klikovka?
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:10
 chtělo by to dopsat jesli myslí dellorto 19(21)mm a nebo ten na babettu a chce s ním nahradit původní jikov
Datum: 01. května 2011 21:10
 Bez patřičný úpravy válce je absolutně k ničemu...
Datum: 01. května 2011 19:52
 Asi máś hodně peněz a nevíš co s něma...a já ti poradím, nekupuj ho, pro tebe naprostá zbytečnost, jak tak tipuju, odladit to neumíš, ptáš se jestli to zvedne výkon a nebude odcházet klikovka...takže z toho plyne, odlaď si sériovej karburátor, a pak až budeš védět o co jde, přemýšlej nad lepšim přislušenstvím.
Datum: 01. května 2011 19:49
 cau draci mužete mi nekdo napsat jake trysky patři do karbecu na jawa 350/638 se sytičem? označeni mi napište třeba jak sesa v kramku stači mi vedet ty 3 co jsou vevnitř vedle sebe.....diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 19:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 350-ky s clonkou v airboxu by měli mít hlavní trysku 100, ale když je te clonka vykuchaná tak 92
Datum: 01. května 2011 19:54
 mám karbec bez clonky: hlavní tryska - 92 pomocná tryska - 72 volnoběžná tryska - měla by bejt 40, u mě nečitelná
Datum: 01. května 2011 19:42
Jméno: martin
IP: uživatel11563
 zdarec draci ak jsem udelal vse jak jste mi poradili sesteloval jsem to a furt tonechce jit do votacek nenapada vas jeste neco u mustanga???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 22:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak si to asi nedělal pořádně!!! Co je podle tebe ,,jít do otáček,, u pionýra? Zkusil si palivo? Vyčistit vejfuk? Změnit poměr olej benzín? Trysky? Svíčka? ..... je toho dost...
Datum: 30. dubna 2011 22:10
Jméno: horst
IP: uživatel11463
 zdravím pionýrysty, \r\nmá nekdo zakoupený celý karburátor, co je zde v nabídce, (já vím, není to originál, ale ptám se proto, že mam nekolik originálu ale všechny ve špatném stavu už,) pokud ho nekdo má, necht napíše, zda li funguje spolehlivě , ostatní co ho nemáte, prosím nepište tu kraviny, že je na p... , ap. dekuji\r\n\r\nhorst
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 23:04
 plný špon,grotů,nedovrtaný volnoběžný kanal.po ůpravách funkční a celkem ok
Datum: 30. dubna 2011 23:04
Jméno: martin
IP: uživatel11563
 Zdarec draci hele nevi nekdo kdyz nastartuju mustanga tak kdyz pridam plin tak mi zdechne a nechce jit do otacek a jak je napojena hadice od vzduchoveho filtru tak tam li ven benzin ?????????????? jo a jak patri plovak do komory tim klobouckem nahoru nebo dolu?????????? dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:29
Datum: 30. dubna 2011 12:29
Jméno: martin
IP: uživatel11563
 hele nevite proc kdyz u mustanga pridam plin tak mi zdechne???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 9:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Máš měkký plIn.....
Datum: 30. dubna 2011 9:51
 Bohatá směs,, ucpaná tryska.
Datum: 29. dubna 2011 21:59
Jméno: fichtl
IP: uživatel11625
 SPĚCHÁÁ!!! AOhj chci se prosim zeptat když pusim benál tak asi za 30 sekund mi začne přetýkat benzín z plovákove komory co mám dělat prosím????? děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 21:20
 tak máš děravej plovák, nebo špatnej jehlovej ventil
Datum: 29. dubna 2011 21:20
Jméno: fichtl
IP: uživatel9713
 Plíšk přibýbám nadulu a furt to teče .
Datum: 29. dubna 2011 21:18
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 29. dubna 2011 17:11
|



|