slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  68  69  70  71  72  73  74  75  76  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau.mam problem s pio 21.jakmile ho nastartuju okamžitě řve plné otáčky jako kdybych držel plný plyn ,volnoběh je nastaven dobře a jehla chodí jak má co stim?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
Mrkni se urcite na spojku. Pokud je neserizena ci slizla tak to je tim ;-)
 
 
Datum: 14. května 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a jako přes co když je všechno přetěsněné?
 
 
Datum: 14. května 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Že máš všechno utáhlý a podobně....to ještě neznamená že ti to někde nesaje....
 
 
Datum: 14. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tak co navrhujete s tim lankem?jinak chodí normálně
 
 
Datum: 14. května 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A podle mě se ti zas seká lanko.
 
 
Datum: 14. května 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůle na šoupátku.
 
 
Datum: 14. května 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a ten motor je tak nahnaný na volnoběh že kdybych tam dal palec tak to určitě nezdechne
 
 
Datum: 14. května 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
všechno utáhle ,těsní všechno nevim musim se podrobněji na to podívat ale dělá to čím dal víc
 
 
Datum: 14. května 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde ti to asi přisává vzduch, sundej filtr a zacpi ho palcem, jestli zdechne tak je chyba v rychlopalu, v lanku nebo v šoupátku. Jestli nezdechne, tak ti to přisává faleš vzduch. Koukni na obě těsnění u kolínka sání, popř. dotáhni šrouby a taky na těsnění pod válcem.
 
 
Datum: 14. května 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešnej vzduch...
 
 
Datum: 14. května 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: jířa      IP: uživatel11694    
zdar, nevíte kde bych sehnal vložku do výfuku na čz 175/487. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jaké mohou být příčiny, že mi u ČZ 175/477 střílí z výfuku. Jezdí hezky startuje pěkně všechno OK , ale dnes když jsem jel tak cca po 50 km začala střílet, teda jen když jsem tomu dával do kopce na plný, tak se začala jak dyby dusit a pak střelil výfuk a zase ok.Pravda že dnes bylo celkem vedro jinak to nedělá.Tak nevím co proti tomu dělat.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Strileni bud predstih, ale vynechavani do kopce bude mit neco spolecnyho s benzinem(nedotyka) hladina, neco pricpanyho...poradne si to projdi
 
 
Datum: 11. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel5626    
Hele bud se ti to ucpava nebo si nekde narypal vyfukem a trubka ti mneni zvuk tej motorky
 
 
Datum: 11. května 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: macek12356      E-mail:      IP: uživatel11676    
Čau hoši mám takový dotaz mám jawu 21 nastartuju ji v pohodě volnoběh taky v pohodě ale jak přidám plyn tak zůstane v otáčkách, ale jak pustím ruku s plynu tak se zase vrátí na volnoběh, nevím co stím.Poraťte mi prosím předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel11688    
Dík
 
 
Datum: 12. května 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
neseka se ti soupe, bowden nebo plyn...?
 
 
Datum: 11. května 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel11676    
Vy ste mě nepochopily já myslím když přidám plyn a pustím ho tak zůstane na velkých otáčkách
 
 
Datum: 11. května 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo on se mu asi rozbil tempomat :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. května 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
však to je uplně normální. Do ničeho sa nehrabaj. nakopni a jezdi
 
 
Datum: 11. května 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel11679    
To si snad z nas dělaš prdel.
 
 
Datum: 11. května 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
to je vůl
 
 
Datum: 10. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vezmeš za plyn, vytočí se, pustíš plyn, vrátí se na volnoběh, nevidim v tom problém, jestli ty jo, tak jezdi na kole..
 
 
Datum: 10. května 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11664    
Zdravím draky! Jawa 350/638 a její karburátor.. Mám tam vyraženo Jikov 2838 a to, jak vypadá uvnitř odpovídá v tomhle článku || http://jawaklub.havlis.de/?page_id=30 || tomu typu 2835/2855.. Jde mi o to, jak ho otryskovat a esi tedy clonku ano, nebo ne? Chci si jednoduše ověřit informace z toho článku.. Dík moc kolegové v jedné stopě! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
prorizni clonku a dej tam hl. trysku 92
 
 
Datum: 08. května 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11664    
Jo a na motoru je vyraženo 638 300..
 
 
Datum: 08. května 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: petak      IP: uživatel11662    
Zdarec, prosimvás - jak se seřizuje volnoběh? když to nakopnu, tak to řve jak tur.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může to bejt i zaseklým plynovým lankem v karbecu\r\n
 
 
Datum: 09. května 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11663    
na karburatoru jsou tři šrouby z boku prostředni s pružinkou je seřizen volnoběhu když sundaš ze sani filtr tak uvidiš v jake vyšce maš šoupatko ja mam mezeru asi na nehet
 
 
Datum: 08. května 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: dan      E-mail:      IP: uživatel10444    
:-D pod valcem pod hlavou a ješte na karbecu
 
 
Datum: 08. května 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: petak      IP: uživatel11662    
A to se může dít kde?
 
 
Datum: 08. května 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to neni volnoběhem, někde ti to saje falešnej luft
 
 
Datum: 08. května 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci chci se zeptat chcu vičistit nádrž na fichtlu má 5,5 litru a koupil jsem si 2 balíčky te kyseliny citronove 1 balíček má 20 G kolik tam toho mám nasipat do te vody? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda 5 balíčku
 
 
Datum: 07. května 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sak jasny sehnal jsem 100 g ZA 7 kč tak jsem vzal hned 4 balíčky a už jsem to nalil nechám to přes noc ted na večer jsem to dal jeste na topení
 
 
Datum: 07. května 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale kup to levněji, normální cena v obchodě bejvá 10kč/100g...já to kupuju z firmy ještě levněji...
 
 
Datum: 07. května 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám
 
 
Datum: 07. května 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tam jich tam teda 25 ad to je pořádně čisty
 
 
Datum: 07. května 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Johny15: těch balíčků budeš opravdu potřebovat 25, protože nádrž má 5,5 litru a ty musíš udělat 10% roztok, takže budeš potřebovat cca 0,5 kg kyseliny, tj. 25 balíčků!!! 6 balíčků ti s tím nic neudělá...
 
 
Datum: 07. května 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, dej jich tam 6 a bude.....to stát za hovno, protože tam toho bude málo...ale dělej jak myslíš, hlavně že ušestříš...práce na hovno tohle...
 
 
Datum: 07. května 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak bud 4 nebo 25 to je celkem rozdíl kdyz jeden stojí 7 kč dám jich tam tak 6 a bude
 
 
Datum: 07. května 2011 16:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těch balíčků po 20g budeš potřebovat asi tak 25...
 
 
Datum: 07. května 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to si kup jeste dalsi 2 balíčky a dej tam všechno
 
 
Datum: 07. května 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím všechny, chtěl bych se zeptat když mám pionýra vřbroženéo na 60ccm tak jakou hlavní trisku na karbec byste dali já tam mám 68 a zdá se mi že je to malé díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel1461    
ja tam mam 70 a jede pěkně.
 
 
Datum: 08. května 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se jakou má barvu svíčka a podle toho zvětšuj/zmenšuj/nechcej trysky.
 
 
Datum: 08. května 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
hele to musis skouset ale dal bih 72 a nebo skus 78 ale to chce to odladit a proskouset
 
 
Datum: 06. května 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj pls popište mi přesněji kde je v karbecu tohle těsnění vidím ho poprvé Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je ve víčku plov. komory tam je našroubovanej ventil..
 
 
Datum: 05. května 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
 
 
Datum: 05. května 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ješťe se dává těsnění plovákové komory..
 
 
Datum: 05. května 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vim tak jediný těsnění v karbecu je to pod jehlou plováku..
 
 
Datum: 05. května 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaký..? dej sem odkaz
 
 
Datum: 05. května 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, mam mustanga, jak je jehla v karburátoru na šoupěti tak má mýt dole tupá nebo ostrá? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa5021TS      IP: uživatel11647    
ostra!!!!
 
 
Datum: 05. května 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už ses jednou ptal...má bejt ostrá.
 
 
Datum: 04. května 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, mam mustanga, na šopěti jak je jehla tak má být ostrá nebo tupa? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
"ostrá" nebo "tupá jsou dost relativní pojmy, u jehly jde hlavně o průběh stoupání, aby měla správnej tvar a nebyla po stranách odřená a obroušená od hrany kanálku kam dosedá, na špičce nezáleží, ta je tam jen od toho aby jehla z toho kanálku nemohla vyskočit a zablokovat šoupě (velmi nemilá věc když se to stane a zasekne se plnej plyn..)
 
 
Datum: 03. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.mám dvacítku a ještě se mi nepodařilo ji nastavit tak aby nastartovala.už opravdu nevím.začíná mě to s..t protože přijedu na benzinku a musím roztlačit.mám ještě 555 a tam neexistuje aby chytla napodruhé.jak to?nejaká nedokonalosti v zapalování nebo karburátoru?prosím poradte nebo to rozšlapu na kusy... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odvrtal jsem tu mosaznou zátku zespodu pod volnoběžným kanálem a vyříznul závit M5.je třeba vrtat přesně at se trefíš do volnoběžného kanálu a ten převrtej cca na 1,5mm.konické sedlo jsem udělal jehl.pilníčkem a začistil výstružníkem na trysky do kotle.seřizovací šroub bohatosti směsi jsem použil z karb.jikov 32 bs.dále je třeba upravit trysku.Na válcovou část trysky nařežu závit m4 a uříznu ji těsně za bočními utvory,do nich udělám drážku na malý šroubovák.dále je třeba trysku navrtat zezadu aby byl průchod paliva v ose trysky.ze zbytku trysky použiju pouze závitovou část jako ucpávku.sedlo trysky je třeba zavrtat asi o 5 mm hlouběji a do díry nařezat M4.Vyfoukat,zkompletovat a seřídit.mnoho zdaru.
 
 
Datum: 04. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11644    
postul: Tak to si frajer! Já už na to kolikrát čuměl že by se tam dal udělat závit a šroub vzduchu jako na klasickym karburátoru,ale netrouf sem si na to. Koukam že ses poslední dobou rozjel s úpravama seriovky,držim palce,moc se mi to líbí!:-)
 
 
Datum: 04. května 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale když ho dáš moc,budou pak ty drátky dřít o rotor,pozor na to.
 
 
Datum: 03. května 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ok,díky :-)
 
 
Datum: 03. května 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando tohle mě taky napadlo,proto jsem upgradoval karburátor aby šla seřídit směs na volnoběh jako u každého karburátoru.je to plně funkční leč stále kvoká...
 
 
Datum: 03. května 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snažil jsem se trefit,aby to byl stejnej jak originální,na tlouštku si nevzpomínám.
 
 
Datum: 03. května 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj,denzileck:jak tlustým drátem si to primotal tech 10 závitů?,dík
 
 
Datum: 03. května 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh:Tak to zkus a uvidíš,tedka můžu v pohodě jezdit odtrh 0.8 mm,na kterej to před tim jen občas blaflo...
 
 
Datum: 03. května 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8562    
vyčistit dirčičku za šoupátkem+vzdušnik volnoběhu,koupit novou volnoběžnou trysku.....a pokud ani to nepomuže,tak to vyřeší už jedině Vape
 
 
Datum: 03. května 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě za tepla
 
 
Datum: 03. května 2011 6:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mě obvykle chytaj oba fichtly na našlápnutí, za studena i za tepla, pokud ne, byl problém v karburátoru, v čistotě nebo seřízení, takže bych laboroval hlavně s nim.. btw denzil, opravdu silně pochybuju že 10 závitů navíc udělá jiskru "znatelně větší", jestli ti tak po téhle úpravě připadá, přisuzuj to placebo efektu nebo něčemu cos udělal zároveň s tou úpravou, např. očištění kontaktů, seřízení odtrhu apod..
 
 
Datum: 02. května 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych nezapoměl,tak se mi osvědčila úprava zapalovací cívky-přimotal sem ale 10 závitků a jiskra je znatelně větší.
 
 
Datum: 02. května 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
to já zas nepamatuju kdy mě fechtl za studena nenaskočil napoprvé:-)
 
 
Datum: 02. května 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele možná mě nebudeš věřit :-D ale já když dám zapalovací cívku k magnetu ve vzdálenosti jak to má bejt tak nic ani jiskra a když jí dám daleko co to jde tak je jiskra jak hrom už při malým otočení motorem a za studena vždy napoprve a za tepla nejhůž na 3 třeba budeš mít ten samej problém
 
 
Datum: 02. května 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohleto jsem řešil od doby,kdy sem dostal svýho prvního fichtla :-D Nakonec sem to vyřešil.Řekni všem známým at ti pujčí všechny karburátory co doma mají,já jich zkoušel tuším 9,a jen s jednim jediným,do kterýho bych to rozhodně neřekl,už kvůli barvě a celkový zašlosti,to šlo parádně.Opravdu si nevzpomínám na situaci,kdy by mi fichtl za studena nechytl na poprvý.Zapalování sem taky zkoušel,ale to nemá skoro žádnej vliv,pořád ten samej problém.
 
 
Datum: 02. května 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jofec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mám problém koupil jsem si jawu 20 která nebyla hodně dlouho ježděná tak sem ji rozhodil (vyčistil kabe,nová svíčka) ale je tady to,že když ji nakopnu,tak na neutrál šlape jak hodinky ale jakmile přidám plyn tak otáčky vylítnou a cca 3 sekundách chcípne když pustím plyn tak se zase ustálý otáčky na volnoběh a zase bude vrčet třeba pul dna: Do karburátoru de benzin (kohoutek ok),Předstih ok,Jehla na 2 zářezu od vrchu,tryska čištěná,vzduchoovej filtr ok.hladina v karecu ok.Když se s ní rozjedu tak se prostě dusí a nemá žádnej výkon.Zapoměl sem že na ní proběhl domácí kutil a někdo tam nabastlil dva výfuky těžko říct z čeho sou v kolenu je navařený druhý a na každé straně jeden lauf. pls za radu už nevím co s tem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: jofec      IP: uživatel11633    
mě příde jak kdyby tam po tech třech sekundách pod plným plynem přestal dotýkat benzín ale jak říkámk kohoutek je pročištěnej kdyby byla blbá směs tak se to udusí hnet a nepude to do vysokejch toček vubec ne?
 
 
Datum: 02. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
mě tohle samý dělal vzduchovej filtr, byl total zasranej, kdyžtak ho zkus znova profoukat.... jinak asi to stejný co psali přede mnou :-)
 
 
Datum: 02. května 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, možná bych zkusil ty výfuky vyčistit a zetěsnit podívat se jestli teěsní válexc hlava karburátor a tak, jinak nemohl bys mě poslat jeho fotky chtěl bych se podívat jak to stěma dvěma výfuky vypadá email: doctus@email.cz díky moc
 
 
Datum: 02. května 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: jofec      IP: uživatel11633    
takže říkáš koupit nový těsnění pod válec,karburátor a ke kolínku co je u karburátoru jo? a výfuk oddělám.
 
 
Datum: 02. května 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
To sem taky měl a měl sem blbě zavřenej dekl od vzduchovýho filtru
 
 
Datum: 02. května 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chudá směs,pravděpodobně to někde pod válcem nebo karburátorem přisává falešnej vzduch.Jinak jestli na tim chceš jezdit a ne to mít na parádu tak ten druhej vejfuk odstran,bude tam razantí snížení výkonu.
 
 
Datum: 02. května 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, chci se zeptat jak je tady na fichtl krámku ten karburátor dellorto tak je lepší než jikov? a jestly to zvedne výkon tak nebude odcházet klikovka? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtělo by to dopsat jesli myslí dellorto 19(21)mm a nebo ten na babettu a chce s ním nahradit původní jikov
 
 
Datum: 01. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez patřičný úpravy válce je absolutně k ničemu...
 
 
Datum: 01. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi máś hodně peněz a nevíš co s něma...a já ti poradím, nekupuj ho, pro tebe naprostá zbytečnost, jak tak tipuju, odladit to neumíš, ptáš se jestli to zvedne výkon a nebude odcházet klikovka...takže z toho plyne, odlaď si sériovej karburátor, a pak až budeš védět o co jde, přemýšlej nad lepšim přislušenstvím.
 
 
Datum: 01. května 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mužete mi nekdo napsat jake trysky patři do karbecu na jawa 350/638 se sytičem? označeni mi napište třeba jak sesa v kramku stači mi vedet ty 3 co jsou vevnitř vedle sebe.....diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
350-ky s clonkou v airboxu by měli mít hlavní trysku 100, ale když je te clonka vykuchaná tak 92
 
 
Datum: 01. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám karbec bez clonky: hlavní tryska - 92 pomocná tryska - 72 volnoběžná tryska - měla by bejt 40, u mě nečitelná ;-)
 
 
Datum: 01. května 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11563    
zdarec draci ak jsem udelal vse jak jste mi poradili sesteloval jsem to a furt tonechce jit do votacek nenapada vas jeste neco u mustanga??????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak si to asi nedělal pořádně!!! Co je podle tebe ,,jít do otáček,, u pionýra? Zkusil si palivo? Vyčistit vejfuk? Změnit poměr olej benzín? Trysky? Svíčka? ..... je toho dost...
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel11463    
zdravím pionýrysty, \r\nmá nekdo zakoupený celý karburátor, co je zde v nabídce, (já vím, není to originál, ale ptám se proto, že mam nekolik originálu ale všechny ve špatném stavu už,) pokud ho nekdo má, necht napíše, zda li funguje spolehlivě , ostatní co ho nemáte, prosím nepište tu kraviny, že je na p... , ap. dekuji\r\n\r\nhorst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plný špon,grotů,nedovrtaný volnoběžný kanal.po ůpravách funkční a celkem ok
 
 
Datum: 30. dubna 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11563    
Zdarec draci hele nevi nekdo kdyz nastartuju mustanga tak kdyz pridam plin tak mi zdechne a nechce jit do otacek a jak je napojena hadice od vzduchoveho filtru tak tam li ven benzin ?????????????? jo a jak patri plovak do komory tim klobouckem nahoru nebo dolu?????????? dik za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš bohatou směs....plovák patři kloboučkem na horu.. seřízení smésy karburátoru viz . http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11563    
hele nevite proc kdyz u mustanga pridam plin tak mi zdechne??????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Máš měkký plIn.....
 
 
Datum: 30. dubna 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs,, ucpaná tryska.
 
 
Datum: 29. dubna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel11625    
SPĚCHÁÁ!!! AOhj chci se prosim zeptat když pusim benál tak asi za 30 sekund mi začne přetýkat benzín z plovákove komory co mám dělat prosím????? děkuji moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak máš děravej plovák, nebo špatnej jehlovej ventil
 
 
Datum: 29. dubna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel9713    
Plíšk přibýbám nadulu a furt to teče .
 
 
Datum: 29. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
 
 
Datum: 29. dubna 2011 17:11
 
<  68  69  70  71  72  73  74  75  76  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 23:02:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu