Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel10466
 cau,mam problem s fichtlem.Kdyz ho nastartuju a chcu pridat tak se furt dusi.Kdyz ho necham na volnobeh tak za chilu zdechne.Kdyz jsem pri pridani plynu nacupoval karb tak najednou to chytlo tah a jelo to,ale hladinu jsem už několikrát nastavoval.Benzín fůrt chcije z prepadu.Fakt nevim co stim.Barva svicky je cihlova,takze zapalkem to neni.Diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:56
Jméno: Tomi prci
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:56
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 zkus vyměnit ventil plováku
Datum: 02. října 2010 18:54
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 překlik, mě to dělal plíšek plováku nebo se podiv jestli nemáš díravý plovák
Datum: 02. října 2010 16:01
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 ze začátku mi to bralo málo benálu a později se to přechlástávalo
Datum: 02. října 2010 15:54
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 měl sem ten samí problém benzín kapal proudem na zem \r\nkoupil sem nový ventil plováku a plovák a Pohoda
Datum: 02. října 2010 15:53
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 čau zkus taky vyměnit ventil plováku jestli se ti nekous, nedávno jsem mě podobný problém buďto mi benzin kapal na zem a nebo tam nešel žádný což znamenalo to že to jelo ale jen strašně malou chveličku než se vyjezdil benzin z karburátoru
Datum: 02. října 2010 10:04
 Zkus, jestli ti to nesaje pod hlavou, zkus dotáhnout hlavu ale bacha at ti neprasknou stefty a dotahuj křížem. Na ty stefty fakt bacha, uz mi taky jeden praskl a v místě asi 1mm od karteru kdyby nesel vyndat, tak je celej karter v haji. Ale tohle delej az jako posledni moznost, nejdriv si vyvař ten karbec v octu  Hodně štestí
Datum: 02. října 2010 8:53
Jméno: michal
IP: uživatel10467
 benzin jde,karb vcera cistenej prave..uz si fakt nevim rady.Predevcirem fichtl jeste jel,sice jsem na 3 po rovince vitahl tak 45km/h ale jel...uz fakt nevim co stim..Predtim jezdil bez problemu.Vytahl jsem z nej po rovinze 70km/h u s mou vahou
Datum: 02. října 2010 7:46
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 zkus vycistit karbec  ale poradne... rozebrat. .vyvarit... slozit pretesnit... a jeste se koukni jesi ti tam vali poradne benzin.. z nadrze
Datum: 01. října 2010 20:42
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec čím to muže byt že když pustim benzín a nacepuju a odělam svičku a je sucha a strašne blbje se roztlačuje tak když tlačim tak po 100metrech chytne jede paradně a ani necuka čím to je je to jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 19:42
Datum: 30. září 2010 19:42
 ach jo,proc nejdriv neopravite stavajici zavady a az pak se neptate proc to nejede?kdyz tam to tesneni ma bejt,tak tam asi nejakej vyznam ma ne?proc by ho tam jinak davali?tak tam dej tesneni a jestli to pak nepojede,tak se ptej na dalsi veci.svicka bude sucha nejspis proto,ze ti vsechna smes vylita okolovalce ven.
Datum: 29. září 2010 22:41
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 nemuže to dělat že ja nemam těsnení pod válec?jestli ho mám koupit nebo ne.
Datum: 29. září 2010 21:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,měl bych dotaz,nevíte někdo jak seřídit pořádně volnoběh o pincka 20tky?Je mi jasný to seřizování šroubkem a lanovodu ale prostě musim mít na karbecu nastavený větší otáčky protože pokud je mám při studeném startu moc nízké a motor beží pekně tak zase jakmile se zahřeje tak otáčky klesnou a to potom ten motor zase chcípá mám tam novou svíčku PAL 14-8R která je i předepsaná v manuálu tak nevím jestli je to normální?A ještě bych se zeptal jestli de nějakým způsobem nastavit zvuk výfuku třeba nějakým natočením té předposlední trubky na teda tom starším výfuku(doutníku) protože tady mu ten motor běží krásně tiše.Jinak ten motor je výbornej žádný rachtání kroužků apod. jen se mi zdá že je hrozně hlasitej i při zahřátí.Děkuji
http://www.youtube.com/watch?v=XL3BBHjQNtU
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 16:28
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Diky mooc!Já právě jsem nevěděl co s tim a nikdo v mém okolí mi nebyl schopen odpovědět.
Datum: 29. září 2010 16:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom videu bych si nebyl tak jistý že přenos zvuku je 100% tím pádem je třeba tišší....jinak zkontroluj jestli ti to nepodchází někde mezi kolenem a tlumičem..a ten volnoběh je normální , protože při zahřátí se ti roztáhne píst a kroužky a všechno jde trošku víc ztuha
Datum: 28. září 2010 21:29
 Ten volnobeh je uplne v poriadku že za studena má viššie otáčky aj mne to robí nastav ich ked je motor zahriaty nie ked je studeny
Datum: 28. září 2010 21:23
 hošu, mam jawa 50 tip 21 a 555 a eště babetu, jaký palivo tam mam lejt, natural 95, special 91 nebo něco jinýho ? leju tam natural 95 a někdo mi řek že sem pako že to nesmim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:52
Jméno: agfdg
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:52
 No co já vím tak Natural nemá olovo které se přidáválo do benzínu, aby zpomalovalo rychlost jeho hoření a zvyšovalo oktanové číslo paliva. Zároveň usazené olovo sloužilo jako mazadlo sedel ventilů spalovacích motorů a utěsňovalo spalovací prostor. Pro typy spalovacích motorů, které musí využívat tento typ paliva je dnes tato příměs nahrazována organokovovými sloučeninami manganu. Jezdit na 95ku má jeden neduh když teda pominu to co jsem napsal vejš a to ten, že se ti fichtl dřív uhřeje a nepojede. Neuchladíš to prostě mám to odzkoušený na jinejch mašinách. V mládí jsme s kámošem do Jawy 634 lili Super ono to jelo ale nesmělo se to uhřát. jakmile se couralo po měste bylo to v čoudu. Na dálku to docela šlo. Osobně bych na to dneska nejezdil koupil bych si special a nebo natural 91 a dolil aditiva.
Datum: 29. září 2010 17:52
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 já jezdil jednu dobu závody na kerosin ale oddělal sem motor (ale stálo to zato)
Datum: 29. září 2010 10:00
 Careru jsem jednou zkusil do 638. krome ceny je to stejny jako natural 95, kterej stoji polovic.
Datum: 28. září 2010 13:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Hlmut:  je to jak řiká kolečko, jinak díky tomu že méně detonuje taky pomaleji hoří, takže kdybys na něj chtěl jezdit, klidně můžeš, ale o pár desetin mm si zvedni předstih... Ale podle mě to je pitomost a vyhozneý peníze za benzín, pojede to furt stejně..
Datum: 28. září 2010 9:53
 davidsob: special ani natural nejsou olovnaté, to je u nás totiž tak trochu zakázané...special akorát obsahuje určitá aditiva nahrazující olovo. A s tim oktanovym číslem je to naopak, vyšší oktanové číslo značí vyšší odolnost proti samozápalům /detonacím/. Když to budeš letj do fichtla, tak ovšem nic nezískáš, naopak by se to mohlo víc hřát.
Datum: 28. září 2010 9:08
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 K cemu ti je u seriovyho fekala palivo se 100 oktany? Mozna v kombinaci s vykuchanym vyfukem, sportovnim filtrem a samolepkou NoFear...
Datum: 28. září 2010 8:23
 Benzín který to takových strojů patří už dávno neexistuje ten benzín měl 84 oktanů myslim že to byl super. Ale to je stejně jedno fichtl zežere všechno co teče
Datum: 28. září 2010 8:17
 no speciál je olovnatej a natural bezolovnatej a taky má vyšší oktanový číslo, to tam raši nelej, víc oktanů taky neni dobrý, to pak ti ta směs ve válci expanduje eště dřív než se píst odstane do horní úvratě a jede to hůř, nebo kdybys to přehnal tak ti proletí svíčka kolem hlavy  s do simsona třeba S51 se smí taky bezevšeho lejt natural ?
Datum: 28. září 2010 8:10
 A nejlepší ještě natankovat někde u Agipu nebo Shell to máš více oktanové no  ...Ja osobně beru na OMV Careru 1000 to má o pár oktanů navíc no...nebo ten naturál 95 a cje vlastně ten Speciál 91?...nwm jaký je v tom rozdíl.
Datum: 28. září 2010 6:58
 pako je ten kdo ti říkal že tam nesmíš lít natural 95. Natural 95 tam normálně lít můžeš.Stejně Special 91 už není moc k sehnání a možná za chvíly už ani nebude.NAtural 95 i lepší táhne jak Special.Stejně se do toho kdysi lel jinačí speciál.Ale prostě Natural 95 tam samozřejmě lét můžeš.myslím si že na něj dnes už jezdí 80 % fichtlařů.Samozřejmě musíš ředit palivo s olejem...
Datum: 28. září 2010 0:23
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Ahoj Draci. Dáváme se synem dohromady Mustanga. Vlastně už jej v hromadě máme. Vychytali jsme snad všechno. Je to krasavec. ALE!!!\r\nStudenej chytne parádně. Jede parádně ale po pár kilometrech začne pocukávat až chcípat. Jako když dojde benzín, nebo odpojíš zapalování. Někdy chcípne úplně ale po chvilce se zase nechá přemluvit. Tedy roztlačit. \r\nPoslední opravu jsme dělali na karburátoru - výměna ventilku nad plovákem, jehly a dali jsme těsnění pod víčko karb. Tak nevím co se děje. Ani nejsem schopnej rozpoznat, jestli je to elektro nebo benzín. Svíčka má ucházející barvu, uchlastaná není. A těch prvních pár kilometrů ten stroj jede jako blesk!!!  .\r\nPoradíte něco? Dík Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:42
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Projistotu se na to taky podívám. Ahoj, Franta
Datum: 29. září 2010 17:42
 NO neco podobnyho jsem mel taky a byla to prkotina. Nakonec to byl palivovej kohout a v nem ta cerna gumicka s 5 dirama. Byla cela rozmackana a nepropoustela potrebny mnozstvi benzinu. Jelo to a kdyz se mu pridalo benzin dosel pak to zaclo kuckat atd. vsechno jsem nekolikrat rozdelal a i na tu gumicku jsemj koukal. Diry se mi zdaly fajn ale bohuzel nebyly. Takze pokud ty diry nemas opravdu kulaty ale mas je sisaty tak si tu gumu kup stoji cca 15 kc a mas klid.
Datum: 29. září 2010 17:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nevypadava ti fajfka?
Datum: 29. září 2010 17:32
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 mně fík jede super na origoš pal 14c trysku mám origoš a i když se motor po dlouhé jízdě přehřeje (bohužel je přidřený) tak chytne znovu okamžitě i když moc netáhne
Datum: 29. září 2010 9:58
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 S těma tryskama je to trochu složitější. různé podtlaky, sací kanálky, vzdušníky, polohy šoupátka atd. Dá se o tom dost přečíst, ale teorie jo holt jiná než praxe. Chce to prostě zkoušet \r\na projíždět různý polohy všeho možnýho od filtru až po setiny zapalování. V neposlední řadě je furt ta svíčka. Já jezdim na nějakou HITACHI M45, ani nevim z čeho je.\r\nAle na tu jedinou mě to jde nejlíp studený i teplý. Tak hodně zdaru a dobrej předstih
Datum: 28. září 2010 22:47
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Díky pánové, nastavím tu hladinu v karbur. a pak se uvidí.
Ještě k těm tryskám: jsem na ně při čištění opatrnej, ale nevím, jestli nedostaly zabrat u pův. majitele. Jak to tam funguje? myslím ty různý průměry.
Máte někdo stroj, co chytá studenej, teplej a nedělá problémy? My jsme to jako kluci neřešili. Tlačili jsme furt  . Ale toto bych rád vychytal.
Děkuju všem, Franta
Datum: 28. září 2010 21:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Priznam se ze sem to moc neprocital ale snad vam to pomuze
"Všechny zdravím, mám problém s pio...možná to tu nemá co dělat, ale psal sem na fichtlpokec,ale tam nikdo moc neporadí, tak to zkouším tady, komu to vadí tak se mu předem omlouvám. K problému, pio jede krásně na 1.2 RS...at jedu na jakýkoli otáčky, tak nevynechává. dám trojku, jedu nad 60 někdy i mín třeba 50, a vynechává....jak zpomalím na určítou rychlost jede jak má, ale má jakoby "menší tah" cítím že nékde je problém, Už si fakt nevím rady...karburátor je 100% čistý. odtrh na kontaktu je 0.4 předstih 1.8 před HÚ, kladívka jsou nová (najeto asi 1000 km)...ale všiml sem si že je na nich bílí povlak...bude to tím že mám pŕehozený dráty na indukčce (mám 15 kladívka a 1 kostra) Když to dám naopak, ta trojka vynechává snad ještě víc) Izolační podložky na kladívkách sou poskládány dobře. svíčka ngk b8hs ( stejná jako brisk n14c) Jiskra modrá pravidelná....kondenzátor nový od harlingen...uˇž si fakt nevím rady. Poradte někdo prosím.
pepa reaguje :26.9.2010 (22:34)X
Neovlivňuje ti proudění vzduchu při jízdě sání?
Dachl21 reaguje:26.9.2010 (22:55)X
Zítra ho zkusím na chvilku oddělat...ale na 99% to sáním nebude. tohle bude něco v zapalování, ale nenapadá mě co
Dachl21 reaguje:26.9.2010 (23:03)X
Nejzajímavější na tom je, že to začalo dělat z ničeho nic...nic sem na tom neladil, a najednou se to začalo na trojku dusit, a je to horší a horší...už sem vyměnoval věcí. dával větší menší předstih, pilníčkem dostával škvarek z kladívek, ale bez výsledku..už sem z toho na větvi.
shrek reaguje:27.9.2010 (08:24)X
stejném problém mám,ale s rozdílem že vynechávání jsem už odstranil,ale ty kladívka,na nich se mi dělá černej povlak a po ujetí sotva 5km to zdechne a nehází jiskru.Zajímavé je to,že už jsem skoušel dát jiné zapalování a je to stejný,jediné co mě napadá je že tam mám jen jednu cívku a jde tam moc štávy na ty kladívka...
Fish reaguje:27.9.2010 (09:13)X
Ahoj,vyhoď NGK!
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (09:19)X
Myslíš že to bude svíčkou od ngk? Já právě nevím, taky mě to napadlo. Nedávno sem ji kupoval za 90 korun
Honza73 reaguje:27.9.2010 (09:45)X
No někdy je závada i jinde než hledáš ...např. dva dny čumím a šteluju zapalovaní a pak zjistím že to je karbecem.
Fish reaguje:27.9.2010 (10:33)X
Osobně s NGK nemám vůbec dobrou zkušenost v upravených a závodních motorech, kde je bohatší směs o 2T ani nemluvím. I jiná tepelná hodnota v japonských mašinách měla za následek to, že po pár metrech motorka zůstala stát, po schladnutí opět šla nastartovat!
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (11:04)X
Jo tak to možná bude tím, mám tam stejskyho CÚ, do benzínu dávám 1:33 oleje...a je to dost bohatý..a jak je motor zahřátej, není šance to nastartovat, jediné roztlačit...dneska koupím brisku n14c a uvidím to to udělá.
Honza73 reaguje:27.9.2010 (12:23)X
Normálka ,já mám stejnej problém ...ale asi to vyřeší jedině ta n14c(ale ještě sem nedošel k tomu ,aby se to oskoušel ),takže pak napiš jak to dopadlo ...jesli ji mám koupit taky nebo ne.Ale jinak ,když motor je zahřátý na provozní teplotu, tak když sem dal plnej plyn bez přeplavování plovákové komory tak to chytlo ale jak sem prostě přijel a motor byl záhřátej po jízdě která byla dosti náročná , tak nemám šanci nakopnout.
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (13:08)X
Ok, dneska už tu svíčku neseženu, tak kdyby sem jí zítra mél...napíšu jestli to bylo tím nebo ne
Kukis reaguje :27.9.2010 (20:29)X
Mel jsem neco podobne, tak jsem to vzal zesiroka: nova svice, vycistit filtr, vyfuk, trysky, ventil, jiny paliv. filtr...nechtelo se mi stale dokola zkouset co by to tak mohlo byt. a hned to jede jak ma Ja take davam trochu vice oleje, ale s NGK jsem problemy nemel... ulil jsem jen jednu a to svou vlastni blbosti.
¨Dachl21 reaguje:28.9.2010 (13:52)X
Problém nejspíš vyřešen....myslel sem si že jsou izolačńí podložky na kladívku poskládané dobře......ale opak byl pravdou...jedna byla jinde než měla být...jen se chci zeptat..mohlo toto způusobovat škvarky na kladívku? Vynechávání to dělalo...ale zajímaly by mě ty škvarky
shrek reaguje:28.9.2010 (15:25)X
ty škvarky to mě taky zajímá " citace z jawa50speed.wz.cz
Datum: 28. září 2010 18:22
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hladina se nastaví plíškem: ohnutí nahoru - vyšší hladina, ohnutí dolu - nižší. zkusíš to takhle: po napuštění plovákové komory (bez cupování) zastav benzin, oddělej víčko
a stlač šroubováčkem plovák dolů a hladina by měla lícovat s vrškem plováku. když ne, nastavíš plíškem výšku jak sem uvedl na začátku. Možností je spousta proč to nejede,
asi bych taky šel nejdřív po svíčce. pak po směsi a na závěr bych nechal zapalování.
Datum: 28. září 2010 16:22
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Kondenzátor je novej. Indučku bych asi měl zkusit, ale nechce se nám do ní kvůli pokusu investovat. Něco vymyslím.
Trochu mě zajímá ta hladina v plovákovce. S tím jsme právě hejbali, když se tam dával ten přívodní ventilek. Netuším jak se to nastaví. Přihne se ten plíšek Ale jak, že  ).
Ještě ta jehla je taky nová. Dali jsme ji vejš a pak spustili na 2. zářez. Furt stejný.
To jsem teda zvědavej, co se z toho vyklube. Teď prší, tak se nedá laborovat.
Díky moc, Franta.
Datum: 28. září 2010 15:35
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Tak zkuste ještě vyměnit kondenzátor a indučku a kdyby to ne tak zkuste to co píše Kony
Datum: 28. září 2010 12:50
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Řekl bych, že je moc bohatá směs (když za studena chytá parádně a než se motor ohřeje, tak jede jako blesk...). Na jakém zářezu je jehla v karbecu (má být na 2 zářezu z vrchu)? Co hladina v plovákovce, není moc vysoká a vduchový filtr je nový? S tryskama jste nic nedělali, jako že byste je čistili tlustým drátem?
Datum: 28. září 2010 10:13
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Díky moc, to všechno už proběhlo. Dírkou na nádrži to není, je průchozí. A ta závada se projevovala stejně i před tím než jsme tam to těsnění dali.
To jsou nejblbější závady, když se projeví jen občas. Nemohla by to být indučka?
Datum: 28. září 2010 9:59
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 A nebo zkuste profouknout víčko od nádrže jestli není zalepená ta maličká dírka
Datum: 27. září 2010 23:44
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Zkuste dát pryč to těsnění co jste dali pod víčko karbu mě se zdá že se to uchlastá zkuste to a pak sem napište
Datum: 27. září 2010 23:41
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Tak není to svíčkou, syn 15ku (taky nová) zkoušel, závada stejná.
Franta
Datum: 27. září 2010 23:03
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Tak není to svíčkou, syn 15ku (taky nová) zkoušel, závada stejná.
Franta
Datum: 27. září 2010 23:02
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 To bude tim, dejte 15ku
Datum: 27. září 2010 22:54
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Je v létě nová, 17 ka. Ale zkusím.
Franta
Datum: 27. září 2010 22:24
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Je v létě nová, 17 ka. Ale zkusím.
Franta
Datum: 27. září 2010 22:24
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 Ahoj, skus vyměnit svíčku...může být vadná a po zahřátí nedává jiskru..
Datum: 27. září 2010 22:09
 čau, koupil jsem babetu jednorychlostní ve žluté barvě a chci se zeptat jak se nastavuje volnoběh? na karbecu jsou dva šroubky s perkem ale nevim kterim se to nastavuje.. díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 21:43
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 To že se jednou spletu a napíšu hovadinu "triska" místo tryska neznamená, že to tady musíš/te rozpatlávat. Jo a k prvnímu příspěvku, tak to zvětšování/zmenšování je naopak jak jsem psal. Píšu už blbosti.
Datum: 27. září 2010 21:43
 Když už, tak trYska a z boku žádná tryska není. Jsou tam 2 šrouby s pérem, jeden je bohatost, druhej na doraz šoupátka.
Datum: 27. září 2010 21:31
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Mám stejný stroj, takže vím co popisuju. Volnoběh se šteluje levým horním šroubem. Utahováním (ve směru hodinových ručiček) se otáčky motoru při volnoběhu zvyšují a povolováním šroubu (proti směru hodin. ručiček) se otáčky motoru při volnoběhu snižují. U tohoto stroje nejde někdy volnoběh správně seřídit, příčinou jsou vytahané pružiny čelistí rozběhové spojky (zadní kolo má snahu se točit i pri nízkých otáčkách volnoběhu).
Datum: 27. září 2010 21:25
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 je to čtvrtý sken od konce
Datum: 27. září 2010 21:22
Jméno: míra
IP: uživatel5610
Datum: 27. září 2010 21:20
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 ten šroub, co je výš a jakoby kratší, je doraz šoupátka, taky je navrtaný v ose šoupátka. Tím si doladíš volnoběh. Ten druhý, co je níž a blíž ke kolínku sání, je jehla pro nastavení bohatosti směsi.
Datum: 27. září 2010 21:15
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Jestli tam jsou 2 s pérkem, pak nevím, kolega Ondragam určitě poradí =)
Datum: 27. září 2010 21:05
 ale tam sou dva ty šrouby který maj perko... to má i ta triska na sobě perko? to je přece blbost ne?
Datum: 27. září 2010 20:58
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Na většině motorek to je šroub s pérkem, navíc rozhodně to je lepší odpověd, než "podívej se do příručky".
Sice babetu nemám, ale i taková rada se hodí
Datum: 27. září 2010 20:57
 bez urážení, ale když o tom nic nevíš, tak do toho nekecej. V příručce je to napsaný.
Datum: 27. září 2010 20:51
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Ten s pérkem nastavuje volnoběh. Ten druhý šroub je triska. Jinak volnoběh zvětšuješ povolováním, utahováním škrtíš
Datum: 27. září 2010 20:49
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 zdravím, chtěl bych se zeptat jaký je nejlepší olej jestli sintetický, polosintetický nebo normální mogul myslím na mazání do směsi díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:54
Jméno: Lexa
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:54
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 29. září 2010 20:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na zajíždění minerál jinak polo syntetika
Datum: 29. září 2010 17:36
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 já jsem slyšel že je nejlepší polosintetika je to pravda
Datum: 28. září 2010 11:04
 něco jsem slyšel o tom,že plná syntetika maže až od určité teploty,ale zas si myslím že fichtl té teploty dosáhne....
Datum: 28. září 2010 9:06
 No vyfasoval jsem zdarma 2 litry plné syntetiky Shell,chtěl jsem to vyjezdit v pinckovi až dojezdím zbytek castrolu 2T. čemu to může ublížit že to tam nemá co dělat? Sorry že sem s tím lezu ale enchci zbytečně zakládat nový dotaz když tady o tom padlo slovo. Díky
Datum: 28. září 2010 1:14
 ve fichtlu nemá sintetika co dělat! Dej polo
Datum: 27. září 2010 23:34
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Určite je nejlepší plná sintetika...ale jestli ho máš do fichtla tak stačí obyč
Datum: 27. září 2010 21:10
 Čau hele máte někdo Jawu 20/21 v původním stavu, potřebuju vědět jak to je s připojením filtru na karbec, je tam gumová manžeta jako u Mustanga nebo je to nějak jinak???
Může mi někdo poslat foto, díky moc!! sefcik.jan@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:54
Jméno: čupíšek
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:54
 Jo taky bych se uškrtil nejradši... Prostě myslíš že sjem tomu rozuměl v děvíti letech po týdnu co jsem na to jezdil? myslíš že sjem řešil jestli je to nějaká 05ka nebo něco? kluci mělipionýry a pro mě to byl pionýr jako každý jiný. Dal jsem si tam řiditka s hrazdou. Někdo mi řekl že 21ckovy motor je silnejsi nez 05kovy tak jsem si ho tam okamzite dal,dal jsem si tam brzdové štíty s kolama z 21cky,sundal sem revmaplechy,časem jsem tam namontoval malé prsa,uviděl jsem na mustangu takovou masivní páku brzdy a líbilo se mi to tak jsem tam hodil kříž z mustanga,začal se mi líbit mustangácký výfuk tak sem ho tam kopl... prostě neřešil jsem to a postupem času až jsem se s tím začal víc zabývat z celého srdce mi to začalo docházet co jsem udělal za debilovinu a ted toho lituju... Jo Franky jestli mi ho pošleš tak klidně
Datum: 27. září 2010 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Boocheer: Po zhlédnutí fotky pio bych tě uškrtil,ale jak ted ctu,tak si to prekopal jako mladej a blbej....coz se stává...  ....ale je to 05 modelový řady 63/64,stejně malá serie jako 62/63....skoda no...
Datum: 27. září 2010 15:59
 Tak čaues a dík
Datum: 27. září 2010 13:23
 já tam mám Ba 88... Ale to už dnes neseženeš  no nic musím jít na oběd tak se měj
Datum: 27. září 2010 13:22
 Esi Ba 88, či Ba 91?? Já mám teda Ba 88 ale v těch starejch to ani nebylo.
Datum: 27. září 2010 13:20
 Jo héle a co máš v tp za palivo?
Datum: 27. září 2010 13:19
 Jo taky mam doma nějkaou starou 14, šak ale ti nevim co mám v motorce já vůl se furt chystám na to podivat a vždycky zapomenu!
Datum: 27. září 2010 13:18
 Jo vzduchem as 35, ale přez Polsko, to jsou ty dva výběžky, Na západ je ŠLUKNOVSKÝ (ten Vansdorf) a na východ je FRÝDNLANTSKÝ.
ALE TAK TAM MÁ TŘEBA CHATU A TAM HO MÁ?!
Datum: 27. září 2010 13:16
 no nejlepší svíčka se mi osvědčila Brisk N14C. S ní ten motor skoro vůbec nevadne. Ted mi ta 14ka odešla a jezdím na N17C protože jinačí neměli a je to taky dobré ono je ted celkem chladno tak to jede perfektně ale v letních vedrech se mi to s touto svíčkou přehřívá.
Datum: 27. září 2010 13:15
 jo já vím ale je to u Liberce... neni to vedle Liberce ale leží to někde poblíž. Typuju tak 45-50Km. Nevim jak mi to říkal že bydlí v Liberci a dílnu má ve Varnsdorfu nebot tak něco. Aj mi říkal že nikde nic nemohl sehnat k renovaci
Datum: 27. září 2010 13:13
 Jo ještě co máš za svíčku, já slyšel že 8, 14, i snad 17 se dávaj??
Datum: 27. září 2010 13:12
 Ale já ho koupil v Nymburce, taky to neni nejblíž!!
Datum: 27. září 2010 13:11
 ČÉČE Vansdrorf je Ústeckej kraj, ne Liberec???!!
Datum: 27. září 2010 13:10
 aha málo jich je  já jsem si říkal co toho pána vedlo od liberce až ke mě do vracova nějakých cca 400-500Km pro obyčejnou dvacítku složenou s dílů posbíraných po šrotištích  vypadala sice pěkně a bylo kompletní a plně funkční no ale byla to taková slátanina, motor a řidítka z 05ky,kola z pařeza,výfuk z mustanga...  prostě co dům dal a nečekal jsem že by to někdo chtěl a kord za 3000
Datum: 27. září 2010 13:08
 To asi jo na seřízení je to výc místa, my se známim, dělaly do 23 mustafa tam se to dělalo často, tak sme to už dělali tim plechovym víčkem, než to rozšloubovat ty da velký šrouby!!
Datum: 27. září 2010 13:07
 Ne z Vansdorf to je u ŠLUKDNOVA to je jinej kraj, ale taky se sem musej fíci dovážet, kdo ho má NEPRODÁ!! , jen málo!!
Datum: 27. září 2010 13:04
 jo mě osobně se víc líbí taky 05kový motor je takový krásný kulatý... Na tom mém mám motor z dvacítky. Jinak to já neřeším já když chci seřídit předstih tak stejně sundám celý výko tak nebo tak,je to pohodlnější
Datum: 27. září 2010 13:04
 Jo táák já myslel podle těch řidítek a to máš motor z 05 ??, ten z prava vypadá esteticky dobře, šak je ale horší se dostat k zápalku. Ale ty řidítka mám úplně stejný!!
Datum: 27. září 2010 13:02
 jo jinak neznáš nějakého pána z Varnsdorfa u Liberce? prodal jsem mu oranžovou dvacítku s motorem 05 myslim za 3000Kč. Chtěl ji na profesionální renovaci říkal tak by mě zajímalo jak ted asi vypadá jestli se už do ní pustil
Datum: 27. září 2010 13:02
 díky  ne to je bývalá 05ka. to bylo zakoupené myslim týden po tom co se na thuobjevila první série 05ek. To bude tak 1960-1964... Nevim jak jsem ji vytáhl po 30ti letech z garáže tak ten štítek už tam nebyl. První stroj na který jsem sedl asi v devíti litech,byl jsem mladý a blbý no a překopal ji na 21čku. Ted bych si za to naliskal. ta 05ka byla uplně v originále kromě barvy
Datum: 27. září 2010 12:59
 Jasně díky moc, chystám komplet renovaci, tzv. "JAKO VETERÁN" to bude vypadat, je nás tu u Liberce málo a renovovanejch hodně málo, tak to bude EŇO-ŇEŇO nej fichtl v okrese.
Datum: 27. září 2010 12:58
 Jinak pěkná motorka nová SPZ vidim, to je R.V. tak kolem 1972 co??
Datum: 27. září 2010 12:55
 no ono se to tam dává fakt na prd. Chce to moc šikovnosti a ještě víc síly. Já když to tam dávám tak se s tím dřu třeba 20 minut ale nakoenc se to povede... Tak jsem se naštval,ten svorný kroužek z tama vyhodil,trušku tu trubičku nařezal v tom místě jak se to dává na karbec asi tak pul centimetru a dal jsem si tam tu páskovou svorku stahovací. mám tot am během minuty nasazený a drží to perfektně
Datum: 27. září 2010 12:54
 Jo tu věc co kouká z filtru mám ale nejde to nasadit na KARBEC, mám to v krabici dílů kde jsou i věci z 555, a taky nějakej italskej klakson od auta.
ČÍM TO ŽE TO NEJDE???
Datum: 27. září 2010 12:49
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/uchyceni_plechu/ tak jsem ti vyfotil jak nějak by to mělo byt-alias jak to mám já. místo toho kroužku jsem si tam dal takovou páskovou svorku a je to i lepší
Datum: 27. září 2010 12:45
 Nebo jestli nemá někdo komplet to tělo bez filtru by stačilo, jináč kompletní s trubkama přírobama kroužkama, KOUPIL BYCH!!!
Datum: 27. září 2010 12:42
 Hele já to koupil po nějaký domácí údržbě, nevim nic ten airbox má to horní výko snad dělaný ze sklolaminátu bo co??? A zdola má přilepenou ňáku přírubu a naní je něco co vypadá jako manžeta z vidlice!...
MĚL BY NĚKDO FOTO, stejně je naprd počasí tak někdo pls skočte do garáže s foťákem, díky moc.
Datum: 27. září 2010 12:40
 tam neni manžeta v airboxu je takové těleso na kterém je filtr,to těleso vyčuhuje z airboxi a na něm je upevněna taková většinou bílá trubka,která má na konci u karburátoru svěrný kroužek a to se zasune na karbec,zcvakne se to tam a drží to
Datum: 27. září 2010 12:34
 Jasan a ta je nasazená na takový šedo-bílý bakelitový potvůrce co čumí z těla filtru!?
Datum: 27. září 2010 12:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel9023
 Manžeta tam je, ale ne taková půl metrová jako u mustanga-je cca 10-15 cm dlouhá.
Datum: 27. září 2010 12:16
 čus draci,hele nevíte čím to může bejt? Když nakopnu fíka a dám plnej knedlík tak to je v poho ale asi tak 5 vterin pak musim dát nohu na cucák,aby to jelo.Ale když jezdim tak minutu s nohou na cucáku tak už to pak jde normálně.Myslíte,že to může být jehla? nebo co? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 18:11
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Mě to dělala vzduchová bublina která se udělala vždy když jem zastavil banzín, benzínová hadička byla moc dlouhá .
Datum: 27. září 2010 18:11
 čéče první co bych se mrknul na SVÍČKU, ale to si asi už udělal ne?!
Datum: 27. září 2010 12:35
 jo dela to i kdyz je teply,tak jsem dal jakoby niz ten plisek na jehle a ted to dela jen do kopce. tak nevim. jo a privod je dobry a mam jawu 05 s tim karburatorem jak se davali na stadiony s22.diky
Datum: 27. září 2010 12:20
 Dej vyšší hladinu v plovákovce a koukni na přítok benzínu
Datum: 27. září 2010 11:04
 a dělá to aji když je to teplý?
Datum: 27. září 2010 9:08
 prostě nakopnu dam plnej knedlík, a normalne to jde do otacek ale asi 5 vterin,pak to zacne chcipat a musim dat nohu na cucak aby to stale slo do otacek.A pak uz to normalne jede i bez toho cucaku?uz vite?diky
Datum: 27. září 2010 8:53
 máš Ňáký čudný vyjadřování
Datum: 27. září 2010 8:46
Jméno: Hanz
IP: uživatel5654
 Zdarec lidi. Čím to může bejt, že když jsem po roce složil dohromady fíka, kterej předtim parádně jezdil (akorát jsem zalomi šroub od vejfuku ve válci, tak jsem rozebíral a odvrtával), tak teď nechce chytnout,páč se mi vrací troška benzínu zpátky do karburátoru a vždycky mi hned zaplní přívod vzduchu.. Vždycky vyndám trysku, vyfoukám benzín do poslední kapičky, roztlačuju a ona je hned zas plná benzínu.. Co s tím mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:20
 koukni se jestli ti zavira ventil v plovakovy komore. Muze ti blbnout a pak se benzin vali ven.
Datum: 29. září 2010 17:20
Jméno: drson
IP: uživatel9594
 cau mozna blba otazka ale cim to je ze mi tam u spoje kolene a vyfuku kape nakej cernej sajrajt vypada to na spalenej olej bo neco takoveho ja jen ze me to zacina stvat protoze mam u baraku a v garazi na betone velky fleky a nejde to dolu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:55
Jméno: Ozák
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:55
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Mezi koleno a hlavu dej tesneni me to taky delalo a mel jsem od toho cely predni blatnik a dal jsem tam tesnini a v poho.
Datum: 27. září 2010 16:16
 a mezi výfukem a kolenem jdej azbest šnuru
Datum: 27. září 2010 14:04
 vypal a vičisti vejfuk
Datum: 26. září 2010 23:07
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 26. září 2010 21:30
Jméno: drson
IP: uživatel9594
 ja to tam mam utahly na max u kolene a vyfuku ale porad to tam tece
Datum: 26. září 2010 21:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 odpovědel sis vícemene sam, je to nespálenej olej z válce kterej stece do vyfuku a pokud to nemas utesneny mezi kolenem a vyfukem tak to tece ven proste a vycistit si myslim ze to ani nejde beznyma vecma co bys mel po ruce
Datum: 26. září 2010 20:18
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:53
Jméno: spam filc
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:53
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 fakt bomba nejde to dat do mobilu??? jo a dík uz nemusim hodiny pocitat (z matiky propadam   )
Datum: 26. září 2010 20:08
 já jsem ho stáhl tenprogram asi pře d měsícem a fakt dobrej stahl sem hzo ale tam kde píše hh
Datum: 26. září 2010 11:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 26. září 2010 10:52
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 26. září 2010 9:15
 jj ale pri stahovani byl nazev a na konci nazvu bylo ulozto.cz,takze si to prechroupalo jako ze .cz je koncovka,proto to neslo,stacilo vymazat na konci .cz a dat tam .exe
Datum: 26. září 2010 9:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 26. září 2010 9:07
 omlouvam se,uz to jede  stacilo pri ukladani prejmenovat na nazev.exe a jede to
Datum: 26. září 2010 9:05
 v cem se to otvira prosimte?pise mi to neznama aplikace  nebo mi rekni jakou to ma koncovku..
Datum: 26. září 2010 9:04
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ahoj čim to je že mě jawa 21 kdž ju nastartuju tak mě drží volnoběh tak 5 nim a zničeho nic motor vypne čim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:50
 Dát na jehle druhý zářez, nastavit správnou hladinu (návod najdeš na netu). a vhodně nadírkovat airbox
Datum: 25. září 2010 21:50
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a jak mam tu bohatou směs na odyčejnou směs.
Datum: 25. září 2010 21:45
 No to asi máš
Datum: 25. září 2010 21:41
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja mám asi bohatou směs.
Datum: 25. září 2010 21:36
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Ve druhé...
Datum: 25. září 2010 21:30
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a v jake ma žaražce ma byt jehla?
Datum: 25. září 2010 21:28
 V tom případě máš asi bohatou směs = velká hladina v plovákovce, blbý zářez na jehle.
Datum: 25. září 2010 21:24
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ,Ale ja sem jel s kopca
Datum: 25. září 2010 21:18
 To může opravdu jen debil nechat běžet motor bez ničeho 5 minut
Datum: 25. září 2010 21:14
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Čus draci, chtěl bych se zeptat, zda jde použít na 05 karbec z 20? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:52
Jméno: 5444566664♦ϒ
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:52
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 rok 1966, kulatá plovákovka, plovák, z kterého na obě strany (nahoru i dolů) trčí jehly...
Datum: 26. září 2010 14:05
 záleží jakou 05ku máš... první provedení mělo karbec ze stadiona s difuzorem 15mm, hranatou plovákovkou a plovák měl z vrchu jedu, která podobně jako u větších jawa/čz uzavírala přítok benzínu.... a nebo jestli na ní máš klasický karbes s kulatou plovákovkou, plovákem nasunutým na na jehle která je vespodu plovákovky a s difuzorem 17mm....
Datum: 26. září 2010 1:18
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Šlo mi spíš o to, jestli to nebude mít vliv na motor (teď plácnu: nějaká jiná bohatost směsi, než na kterou je motor dělaný), protože jak jistě víme, karbec z 05 nemá narozdíl od karbecu z 20 seřizovatelnou plovákovku...
Datum: 25. září 2010 19:40
 jo de tam
Datum: 25. září 2010 18:03
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 zdar tak jak sem tu psal ze se mi to brutalne prechlastava a vy ste mi rekli ze mam dat jehlu vys kdyz se mi to prechlastavalo tak sem ji mel na 2zarazce tak sem skusil dat posledni 4 a nakopnu a slo to zas jen na nejvetsi tocky ale asi se to neprechlastavalo tak sem dal 3 zarazku a slo to taky jen na nejvetsi tocky tak me napada uz jen dat to na 2 a seridit plovak dat niz hladinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 22:39
 ešče nemáš náhodov špinaví zduchový filter aj ten to moze robit
Datum: 24. září 2010 22:39
 ty dve dierky su vzdušníky tý sa nesmú zapchavat slúžia na miesenie zmesi jeden je na hlavnu trisku druhí na vedlajšiu
Datum: 24. září 2010 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čim výš je plíšek na jehle, tím je jehla níž a tím je tedy směs chudší... nejobvyklejší je 2. zářez z hora, ale nemusí to platit pro každý motor..
Datum: 24. září 2010 22:06
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 hej a ted kdyz to mam nejnis tak tam je teda bohatost nebo chudost? a to asi necham jak to je jen snizim hladinu v plovaku
Datum: 24. září 2010 19:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to je blbost, nic nezacpávej, radši projdi místa jako těsnění pod válcem nebo gufero pod rotorem, jedno z toho bude nejspíš poškozený a tudy ti to saje falešnej luft... dá se to zjistit že když k tomu místu foukneš nějakej sprej (např deodorant), tak se zvednou otáčky motoru
Datum: 24. září 2010 18:42
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 jo to mi uz kamos taky rikal ze mam zkusit zacpat ty dve dirky u jehly co vedou ven do filtru ale nvm jestli by to melo vliv
Datum: 24. září 2010 18:40
 to ze motor sám vyletí do otááček znamená že někde přisává falešný vzduch...
Datum: 24. září 2010 18:20
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 tak sem to dal ted uplne na prvni zarazku to znamena co bohatost nebo chudost?? a koukal sem na hladinu v plovaku zda se mi docela velka je za polovinou asi 3/4 takze asi snizim hladinu necham ho vyparit ten beznin z valce protoze bych rek jak to ted 4 dny za sebou zkousim ...... tak musi bejt uchlastanej jak prase na svici mam cernej olej kdyz ji vyndam
Datum: 24. září 2010 17:58
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Čau draci, mám celkem běžnej problém, strěně mi to žere, jezdí to skoro litr na 10-15km a pomerne to čmoudí, kam mám posunout jehlu? a ještě jedna věc, se vzducháčem mi to nechce jet tak ho mam oddelanej ale tim ze je oddelanej tak mi to z karbecu prska benzin zevnitr na bříško až mi po nejakym kilometru z toho briska spadne par kapek benzinu, co s temahle problemam, diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:52
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Ok, díky moc za rady, dost si me pomohl
Datum: 23. září 2010 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jehla se pro ochuzení směsi posouvá dolu, tzn. plíšek na jehle o zářez výš. mělo by to vyřešit i problém s airboxem, pokud přetrvá, kup nový filtr. jinak to taky může dělat drátem čištěná hlavní tryska, která již nemá svůj původní průměr a zbytečně obohacuje směs..
Datum: 23. září 2010 21:45
 čau draci,mam takovej problem nakopnu pionýra on se roztoci na max. otacky a jak zaradim jednicku,poustim spojku a pridavam plyn tak chcipne nebo kdyz je na neutralu na pridam plyn tak se zacne jakoby dusit a chcipne nwm co stim nikdy tohle nedelal.predem diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 16:09
Jméno: jiko
IP: uživatel8830
 to budou trysky
Datum: 24. září 2010 16:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ondragam: asi před tim než prdlo  prostě ti to někde saje faleš, nejčastěji je to gufero pod magnetem nebo těsnění pod válcem, jestli si tam dával nový, mohlo se ti někde natrhnout nebo si to málo utáhnul.. až budeš dávat nový gufero tak potři jeho břit olejem, jinak se spálí
Datum: 23. září 2010 21:41
 Co je to předtím. Gufero podle mě může prdnout kdykoliv.
Datum: 23. září 2010 21:03
 jehlu jsem zvedal a bez vysledku. a guefrem nevim predtim motor normalne fungoval
Datum: 23. září 2010 20:30
 gufero
Datum: 23. září 2010 20:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chudá směs - zvedni jehlu
Datum: 23. září 2010 19:53
 ale vsude mam novy tesneni-mezi karburatorem a valcem,mezi kolinkem a karburatorem,mwzi karterem a hlavou tak nwm kde je chyba  jeste nejaka jina rada? diky
Datum: 23. září 2010 19:37
 chuda smes - saje falesnej vzduch
Datum: 23. září 2010 18:58
Jméno: telda
IP: uživatel9594
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:38
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Ještě jak jsi psal o tom přechlastávání ,nemáš děravý plovák ?Poznáš to tak že ho vyndáš z komory a zatřeseš s ním u ucha .jestli v něm bude šplouchat tak je tam malá díra a tím špatě dovírá jehlu protože je těžší.Pro ty co to slyší poprvně tak to není žádná blbost -kdysi se mi to stalo. Oprava je jednoduchá -najít díru, horkým vzduchem vysušit a zaletovat pistolovou pájkou.
Datum: 22. září 2010 18:38
 tak to si slysel peknou kravinu  .... volnobeh se nastavuje na nastartovanem a zahratem motoru.... akorat ze kdyz pritahujes sroub serizovani volnobehu tak pridej plyn aby se zvedlo soupako.. protoze kdyz se soupatko dole a ty pritahujes volnobezny sroub tak soupatko promacknes.
Datum: 22. září 2010 16:28
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 dik za radu ale hladinu uz asi snizovat nebudu myslim ze je akorat,a ten volnobech se pry nesmi serizovat pri nastartovanem motoru prej se skrivi jehla nebo tak neco a jak se teda serizuje ta bohatost??
Datum: 22. září 2010 16:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když se napustí a ty sundáš víko a máčkneš ho na dno, hladina by měla lícovat s límcem plováku.. kdyžtak ji můžeš trochu snížit a vyzkoušet co to dělá.. volnoběh se seřizuje šroubkem mezi tryskama, na jízdou zařátém motoru a při pohybu šroubku musíš přidat plyn.. jestli si to ty nebo minulý majitel nedělal, bude pravděpodobně v šoupátku vysoustružená díra a volnoběh tak nejde nastavit.. řešení je nový šoupě
Datum: 22. září 2010 15:40
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau a dik za radu ale vysoka hladina to neni mam ji v polovine coz je dle me v poradku
Datum: 22. září 2010 15:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a co třeba pozdrav, poděkování...? to tě doma neučili? k tématu: vysoká hladina v plovákovce
Datum: 22. září 2010 15:34
 Zdravim všecky  ...Chtěl bych se zeptat jak bych napsaoval ten velkej vzducháč na 250/353 když tam mám takovy to sítko....Ptal jsem se na něho v obchodě a řekla mi 170 a ukázala mi tenhle...ale nedovedu si představit jak bych ho tam dostal nebo kde by měl byt.Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 17:14
 Jo od toho karburátoru pod sedlo mi vede to plastovy a pod sedlem to odcvakneš a v tom je takovi kulaty sítko.
Datum: 22. září 2010 17:14
 ty mas jako otevreny saní jo na ni jeste??? - nemas tam ten plastovej air box????
Datum: 22. září 2010 10:07
 A to sitko už nekoupim?...Jako takže oni už se neprodavaji na tyhle stary plechy novy takovi filtry jo?
Datum: 21. září 2010 22:18
 to tam nedáš, musel bys dát jiný plechy
Datum: 21. září 2010 20:26
 Nazdar draci chtel bych se zeptat jestli nevite kde by se dal sehnat Jikov 2920 ?predem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 10:09
 proc si menis furt prezdivky???? - mas stejnej mail a stejnou ip adresu na dalsim dotazu  -jinak musis se ptat kde sehnat karbec - po znaemejch, na netu- aukro , na burzach atd
Datum: 22. září 2010 10:09
|



|