Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, koupil jsem si čezetu 150. V neděli ráno mi hrozně blbě startovala. Cvičil jsem na tom takovou dobu, vždycky po dlouhé době to chytlo a hned chcíplo. Pak to chytlo a nějak jsem to udržel v běhu, dvakrát jsem přískokama objel zahradu a celej zbytek dne to startovalo na první-druhý pokus. Může za tím být starý benzín, chybějící sítko-nějaký smítko, nebo třeba že to potřebuje na studený staty klapku, která samozřejmě chybí?
Pak mám obdobný problém u 555. Karbec čistej, jehla na druhém zážezu, předstih přesně 3mm, v plováku to nežbluňká, jiskru to hodí klidně 1cm dlouhou, ale na páku absolutně bez šance. Ať to přeplavuju jak chci, prošlapávám bez zapalování, zavírám filtr nebo ne, prostě nechytne. Vždycky to skončí tak, že s tím běhám po zahradě, asi po druhém kolečku to chytne a hned chípne. Uběhnu ještě kousek, chytne, hrozně vynechává, kousek se svezu, vypnu motor a pak to půl dne chytá na první šlápnutí. Hlava je dorvaná GOLOU na fest a má nové těsnění. Jiné svíčky to taky nebere.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:46
 říkám, že to chytá stejně blbě i s třetím zářezem, ale zkusím to ještě jednou. Jiskra silná je.
Datum: 11. října 2010 18:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 svíčka klidně může bejt mokrá, ale asi ne dost na to, aby zapálila směs... taky to může bejt jiskou, to že je 1cm dlouhá ještě neznamená, že je dost silná, když máš svíčku venku, držíš ji na motoru a šlápneš, měla by být bílomodrá, silná, a měla by být slyšet.. ke s karburátorem 555 nemam zkušenost, ale jeví se jako přicpanej.. jestli zvýšení jehly nemá vliv na výkon, když pak chytne, tak ji nech vejš..
Datum: 11. října 2010 14:53
 Npsal jsem to blbě, mezi vlatním karbem a takovým tím kouskem, co se povoluje klíčem 24, tuším.
Datum: 11. října 2010 13:09
 JAWA: Svíčka je vždycky mokrá a na tom karbu se nedá seřizovat nic, krom jehly. Když dám bohatší, tak se nic nezmění. U tý čízy mi ještě chybí jedno těsnění v karbu, že by to bylo tím? Mezi vlastním karbem a takovým tím nástavci na trysku, to musím sehnat.
Datum: 11. října 2010 13:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 k číze: nejspíš za to můžou všechny tři věci najednou, k Jawě: máš špatně seřízenej nebo někde přicpanej karburátor, jde ti tam chudá směs, proto studenej nechytá a teplej naopak velmi dobře..
Datum: 11. října 2010 12:52
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 caw hoši nevite jaky pruměr ma orig hl. tryska v karburatoru jawa 350/638??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:07
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 stahni si přiručku
Datum: 11. října 2010 18:07
 čus potřeboval bych vědět dle vlastních zkušeností, kolik asi tak žere jawa 350/640 ?? díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 7:04
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hm díky.
Datum: 11. října 2010 7:04
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 dobře seřízená 3,5 - 5 litrů na sto, ale nedělá ji problém sežrat i 10 litrů... ja osobně jezdím za nějakých 4 - 5 l
Datum: 10. října 2010 19:29
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec čim to je že mě moje jawa 21 nechce chytnout svička je uplně sucha když tu svičku dam do benzinu a je mokra tak mě jawa 21 chytne bez problenu a jede okolo 60km necuka a drži paradně volnoběh dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:32
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 velka chudost dej si zařez jehle na 2. zarážku ze spoda, nebo si sežen karbec z mustanga sou od dost lip vymakany taky me na 21 porad blbnul hodil sem tam z mustanga a chodi paradne a nebo ho komplet vyndej a poradne vycisti
Datum: 18. října 2010 19:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ja to načepuju aspon pul minuty a vysledek 0
Datum: 10. října 2010 21:17
Jméno: hh
IP: uživatel10521
 když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
Datum: 10. října 2010 20:19
Jméno: hh
IP: uživatel10521
 když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
Datum: 10. října 2010 20:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Karbec mám uplně čistej protoče jsem ho čistil a nastavolal podne přiručky.
Datum: 10. října 2010 19:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hodně špatně seřízenej karbec.. nebo špatná svíčka ale to těžko..
Datum: 10. října 2010 18:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím to je že se mi zasekává plovákový ventil? čistil sem ho hubou a kompresorem a benzín přes něho teče ale když ho zavřu a chci ho otevřít tak ta tyčka co to vlastně zavírá tak se zasekává nechápu proč v čem je vlastně zrada. Nemůžu na to přijít. Díky za rady. A jestě jedna věc: Budu mít asi díravý plovák že? když nacupuju chytne mi to a pak už necupuju tak mě chčíje benál z plovákovky uplně sám. Pod šroubkem sem dal fíbr myslím na plovákovce. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 19:35
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 A nemáš náhodou rozhozenou výšku hladiny v plovákové komoře?
Datum: 11. října 2010 19:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha tak to sory xD ... k tématu: jojo to bude děravej plovák nebo špatnej ventil...
Datum: 10. října 2010 19:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tys mě špatně pochopil já jsem měl na mysli že mám náhradní plovák který nepropouští.
Datum: 10. října 2010 19:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 omfg tak seš trochu mimo ne.. tady nejdřív napíšeš že máš asi děravej plovák a teď tady píšeš že nepropouští.. opravdu psycho xDa navíc plovák zas tak moc nestojí
Datum: 10. října 2010 19:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemám důvod šlapat po skoro novém plováku ketrý nepropouští. Nco ho vyhazovat byla by to věčná škoda
Datum: 10. října 2010 18:49
 tak to nevím proč.. ale neřešil bych to.. a koupil new ventil... a plovák taky zašlápnout, vyhodit a koupit new
Datum: 10. října 2010 18:45
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 Ahoj mám jawu21 a když jawu chcu roztlačit tak mě nechtne protoče do valce nechce týct benzín svíčka je furt sucha a vv nadrči mám 3litri benzinu čim to je dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 23:52
Jméno: Maraa
IP: uživatel5056
 tak karbec jsem vyčistil a složil a ted musim stpat aspon tak 40sekund než je svička mokra jak to mám udělat aby byla hned mokra svíčka?
Datum: 09. října 2010 23:52
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 odpoj hadicku ad karburatoru a skus pustit benzin jestli tece pokud ne tak bude ucpana hadicka nebo kohoutek tak to vycisti ...pokud tece tak bude ucpanej karburator tak i ten vycisti
Datum: 09. října 2010 17:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 U některých budu možná za blba, ale ne každý asi ví že bez jehly se dá taky jezdit. Tak nějak začínám z úpravama válce a karburátoru, mimochodem jawa 21, a dneska jak pořád ladím směs a karburátor se mi zlomila závlačka na jehle, tak sem jehlu dal do kapsy, že snad na volnoběh pojedu domů. A co se nestalo motor jede bez jehly mnohem lépe než s ní. Pro mě osobně dost velké překvapení.!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Brachovi mustang žral jehly o 106  a taky to jezdilo......zajímavý je,že se žádná nezasekla a nezadřelo se to,všechny proletěly válcem do vyfuku
Datum: 09. října 2010 11:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 já mám upravený válec, karburátor je upravený na 18mm a 80 ka tryska se seriakem jsem to nezkousel
Datum: 08. října 2010 23:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 schválně to zkus
Datum: 08. října 2010 23:13
 mno že jde jet bez jehly to vím ale že by to jelo líp?  to musím vyskoušet
Datum: 08. října 2010 22:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jede to o něco líp ale žere jak ruský tank!
Datum: 08. října 2010 22:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši máte nějaké zkušenosti s tím, jestli přidává kompletně vyčištěný karburátor výkon? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 8:15
 Nezapoměn že jestli tak bude jen fusekle tak ten karburátor budeš muset čistit o 106  A ten kámoš co ti jí poradil jako bezva super filtr je trošku na hlavu...
Datum: 09. října 2010 8:15
 nic ti výkon nepřidá,pouze to pojede jak má
Datum: 08. října 2010 22:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 špinavý byl celkem hodně jezdil sem bez filtru nouzově
Datum: 08. října 2010 21:42
 určo jo ale ne o moc ale taky podle toho jak byl špinavej.......
Datum: 08. října 2010 21:28
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 ahoj lidi mám probblím nedrži mi volnoběh-za studena drží a za tepla né už jsem vyměnil svíčku odtrch 0,7 (čím to může byt a jek to mám odstranit jsem jaik)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 21:21
 chtěl sem to sem napsat ale vlastně bych napsal to stejný jak ČZ 180 první komentář takže mám stejnej názor
Datum: 08. října 2010 21:21
 jde o 20
Datum: 08. října 2010 16:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli jde o pionýra, tak vzdálenost elektrod na svíčce je 0,5mm.
Datum: 08. října 2010 16:25
 já jsem to asi splet svíčka n 14c 0,7
Datum: 08. října 2010 16:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Odtrh je moc velký a kladívko tím trpí. Volnoběh seřizuj když je motor zahřátý. Možná máš vyšší hladinu v plovákové komoře.
Jak se to chová, když uzavřeš přívod benzínu ?
Datum: 08. října 2010 16:07
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 Caw hosi dal sje man jawu 30/638 otevrenej filtr a prevrtal jsem tu trysku asi tam spatne dochazi benzi cim to muze byt???moc vzduchu a malo benzinu nebo naopak
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 22:53
 typuju to ze si vyvrtal tak jedna,dva diru..tak pak se nediv ze ti to nejede..a vlastne si ani nenapsal zavadu..napsal si ze si prevrtal trysku asi ze tam spatne dochazi benzin..tak zaprvy-radsi se zeptej nez zkurvis trysku...zadruhy-je lepsi trysky nevrtat a koupit za par korun jinou..za treti-poradne popis zavadu!
Datum: 07. října 2010 22:53
 proč jsi vrtal trysku když vůbec nevíš proč?doufám že jsi to vrtal aspon vidiákem
Datum: 07. října 2010 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 schválně ti dám logickou hádanku: když zvětšíš díru, kudy teče benzín, myslíš že ho teď poteče víc nebo míň...? ach jo některejm lidem bych ten internet zakazoval, pak nejsou vůbec schopný myslet..
Datum: 07. října 2010 21:01
 Příčinu poruchy bych viděl v tom tvym provrtávání trysek...aneb úpravám trysek vrtákem zdar!
Datum: 07. října 2010 20:51
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau tak porad nevim co s tim mam delat hladina je v polovine,trysky ciste,zarez na jehle 2.od dola jako to ma byt pro bezne uzivani,plovak deravy neni ,nevim jestli je to normalni ale hodne mi kape benzin u karbce ale to je asi normalni, a porad mam stejny problem fichtl chytne chvilicku bezi a chcipne a pak se uz skoro neda nastatrtovat taky mi tece trochu olej u vyfukoveho kolena, uz nevim co s tim nekdo mi jeste poradil ze to prisava falesny vzduch ale nevim kde a nebo ze to nekomu delalo stejne a dal tam misto filtru ponozku a slo to normalne a jeste kdyz dam jehlu na 3. nebo 4.zářez tak de na nejvyší otáčky, může to s tim taky souviset? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jo nejspíš ti to někde saje falešnej luft, když to nejde seřídit, takže se podívej po rotor magneta na gufero, pod válec a pod přírubu karburátoru.. dá se to zjistit i pomocí nějakýho deodorantu, kterej foukneš postupně na všechny místa kde by to mohlo přisávat, pokud to někde bude mít vliv na otáčky (zvednou se nebo sníží), tam to přisává..
Datum: 07. října 2010 19:07
 čau mám takovej problém chtěl bych se zeptat jde dát zapalováni do motorky od pily ? pač jsem všechno rozebral ted momentalne do toho neseženu nahrádní dily
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 11:23
 motorka 70 ccm herche
Datum: 06. října 2010 11:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 a aká motorka to má byť?
Datum: 06. října 2010 11:07
 čau draci mám jawu 21 jede docela dobře ale jakmile jedu do kopce tak chvíly jedu a pak začne zdechat joko by tam netekl benzím tak nakonec mi to zdechne tak to znovu nastartuju ujedu tak 10 m a zese to zdechne nevíte co stym je benzínu mám dost v nádrži tak nevim co stym může být porovině to jede dobře ale jak jedu do kopce tak to začne zase zdechat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 20:30
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 hej mas v nadrzi dirku jestlli jo tak ti prez ni nejde vzduch nebo ti to nestiha nasavat benzin do kopca al bych bohatši směs jak už tady psal sklepl bych plovak at se tam vejde vic benzinu
Datum: 07. října 2010 20:30
 vyčisti karbec a nastav bohačí směs pomocí ohnutí plíšku ale ted nevím jestli na horu nebo dolu
Datum: 05. října 2010 16:50
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 CAw hosi ma mproblem na svoji 350/638 sem prevrtal trysku na 1mm A tedka nemuzu dat plny plyn mohl bych tam dat trysku z 250 ??bude to psaovat at to nedelam zbytecne diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 19:15
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
Datum: 06. října 2010 19:15
 Překvapivé řešení: Koupit trysku do 638! Zvlášť když se dá koupit v různých hodnotách...A jestli pasuje z 250? Stačí se podívat na fotky těch trysek...tryska z 250 má tušim o 2 šísla menší závit...Úpravám trysek vrtákem zdar!
Datum: 05. října 2010 17:02
Posl.aktualizace: 29. října 2010 9:23
Jméno: Petr
IP: uživatel10602
 Nechápu proč bys ho tam nemoh nalejt.Ba naopak!A koupils dobře!
Datum: 29. října 2010 9:23
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Nechapu ani jeden příspěvek,ale určitě na to mužeš jezdit,je to vcelku slušnej minerální olej,znamej na to jezdí 350/632,638,639 i 350/360 a vše v pořádku,ok,pokud máš vše seřízené tak to ani žádný extra karbon nevytváří,jen takový slabý povlak našedlé barvy,jde sundat i hadrem pri pouziti vetsi sily...nesrovnatelné s "oleji" s API TA/TB či M6A...není co řešit....pro seriové Jawy i Pio ideální olej....a ty ho máš za poloviční cenu(předpokládam litrové flašky)...neni co řešit...
Datum: 05. října 2010 16:03
 rychlo pal-on mysli olej do benzinu..neni to tak?
Datum: 05. října 2010 6:41
Jméno: rychloPAL
IP: uživatel4620
 Divej, hlavně de o to jestli nemáš lamely s feroda jinak je vše v pořádku, jinak by se ti ty lamely nasákly a nabobtnaly, kamarád to udělal a udělalo mu to takový bordel v motoru že musel půlit
Datum: 04. října 2010 23:37
 Koupil jsi dobře, je to obráceně - syntetika nepatří ale minerál určitě jo, pokud nemáš nějaké velké úpravy.
Datum: 04. října 2010 23:15
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Čau draci jak přesně se vaří ten karbec...??..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:51
Jméno: arfsdf
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:51
Jméno: motopicollo
IP: uživatel10476
 Očistit pak od octa určitě, je to dost agresivní. Pokud to pujde sundej všechny hejblátka, klapy a pod., mohly by zatuhnout.
Datum: 03. října 2010 21:20
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 A ma se pak ten karbec nak od toho octu ocistit..??
Datum: 03. října 2010 19:36
 voda + ocet cca 1:1,ale ja tam dal hodne octa a min vody protože ten muj karbec byl hodne špinavej
Datum: 03. října 2010 18:48
Jméno: george
IP: uživatel1834
 čus draci,chtěl bych se zeptat jak se šteluje bohatost směsi na pionýru (jawa 21) prostě když přidám plyn tak se to zadusí až pak do de do otáček jesi to není bohatostí tak čím jiným by to mohlo být?čekuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:51
Jméno: fshgfhs
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:51
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 U pionýra to můžeš ovlivnit jehlou ,výškou hladiny ,filtrem. Bohatá směs : černá svíčka, jehla na spodním zářezu, zanesený
filtr , vysoká hladina v plovákové komoře. Chudá směs : světlá svíčka , jehla na horním zářezu ,přisávání falešného vzduchu,
nízká hladina v p.komoře. Podmínkou jsou odpovídající trysky .
Datum: 04. října 2010 11:05
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Bohatost směsi se šteluje jehlou, která je v karburátoru (nejoptimálnější je druhý zářez). Ale jenom bohatostí směsi to být nemusí.
Datum: 03. října 2010 19:36
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau cim to je ze fichtl dela porad to sami nakopnu a po 2sek. chcipne uz sem dal vysi hladinu skoro az po okraj zarez na jehle 2. od dola jako ste mi radily a serdil volnobech asi tak uprostred, a plovak deravej taky neni co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 12:42
Jméno: kuba
IP: uživatel10485
 skus dat volnobeh na plno
Datum: 05. října 2010 12:42
Jméno: ghfgdh
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:51
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Zkus vyměnit ventil plováku, často to pomůže
Datum: 03. října 2010 19:41
 hlavně ten kanálek co je pod šoupátkem, je tam taková malinkatá dírka, ani špendlík se tam nevleze, dá se to vyčistit když rozpleteš staré lanko a ustříhneš jeden drátek z toho lanka...a pak taky kanálek co vede ze začátku difuzoru k volnoběžné trysce, plus samozřejmě kanálek volnoběžné trysky...
Datum: 03. října 2010 17:24
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 a kde presne bych to mel vycisit ja v otm bordel nemam a trysky sem cistil rano
Datum: 03. října 2010 16:51
 typuju to na nevyčištěnej karbec, to způsobuje snad většinu problémů s volnoběhem, musíš vyšťourak opravdu všechny kanálky v karbecu...
Datum: 03. října 2010 16:14
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ahoj mám problem že když zaradím 1 na jawě 21 tak to strašne dlouho trva než vylitne do otaček čim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:55
Jméno: Ivuška
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:55
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ja jsem zapomel že jsem měnil pistní kroužky.
Datum: 02. října 2010 22:48
 Nizka hladina v plovákovce....nebo predstih
Datum: 02. října 2010 22:46
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau mam problem s fichtlem kdyz ho nakopnu tak bezi asi tak 20s a pak chcipne nvm co s tim je z kohoutu benzin tece v hadici taky je a u plovaku taky , plovak deravej nemam jen sem zkousel ohnout ten plisek , a nemam nastavenej volnobeh muze to byt tim ze to chcipe kuli nemu?? a jehlu mam na 1. zarezu od dola muze to byt tim odepiste vsem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:52
Jméno: jirka ficu
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Podle mě má svíčku zaolejovanou proto ze ma moc vysokou hladinu a proto se mu to uleje
Datum: 02. října 2010 20:42
 zkus snizit jehlu spravne ma byt pri zajizdeni na 3. a po zabehu na 2. drazce z hora
Datum: 02. října 2010 20:01
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 Tu mas muzes nastavovat 
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 02. října 2010 19:12
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 máš dobrej ventil plováku??Když tak ho zkus vyměnit.
Datum: 02. října 2010 18:51
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 udo 5. podle me je to tim ze je moc nastavenej predstih
Datum: 02. října 2010 18:51
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 2 hý zářez je standard ,seřídit hladinu a ta svíce se mi vůbec nelíbí.
Datum: 02. října 2010 18:35
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 jo a jeste kdyz vytahnu svicku tak je zaolejovana od cernyho oleje a benzinu a takze ted mam moc bohatou smes? tak ja skusim to dat na druhej zarez nekde sem cet ze 2. je pro bezny pouzivani
Datum: 02. října 2010 18:26
 asi máš bohatú zmes a nísku hladinu v plavakovej komore benzín nestíha dotekat
Datum: 02. října 2010 18:20
|



|