Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Zdravim..Mam tokový blbý dotaz: Neví někdo jaky ma zavit převlečna matice kohoutku na mustangu ? a nevíte,jestli kohoutek ze stadiona s11 má lepší prutok než origo fichtlacky ? tuším,že ten kohoutek ma na specialu Frikulin i Adamec.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 8:59
 to je inak vypustny kohutik vodu z traktora  len pasuje na stadáka
Datum: 12. září 2010 8:59
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 Tak to klasickej (kuželovej) kohout. (pípa)
Ale k tvému dotazu. Jestli se nepletu tak stadion má závit M10x1, fichtl M12x1,5 (stejně jako kejvačky,....). Takže je nutný vyrobit redukci nebo celej kohout (pro šikovnýho soustružníka neni problém), případně sehnat kohout ze starý motorky.
Datum: 11. září 2010 23:58
 a do fichtla?
Datum: 11. září 2010 20:18
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Nepasuje,protože mustang ma převlečnou matici..Musi se udělat redukce..
Datum: 11. září 2010 19:24
 a mužu se zeptat,jestli pasuje závit?děkuju
Datum: 11. září 2010 18:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jo, určitě, páč tam benzín nejde skrz takovej úzkej "labyrint" jako v seriovym, ale jde rovnou skrz, je to klasickej kulovej ventil
Datum: 11. září 2010 17:37
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Díky  mám jiny karburator a upraveny válec a nestači mi dotykat benzin do plovakovky  určitě ten prutok je lepši ?
Datum: 11. září 2010 16:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ten z obrázku má větší průtok.. používá se pokud máš jinej karburátor a v otáčkách by nestíhala plnit plovákovka.. na sériovýho nebo mírně upravenýho pionýra zbytečnost..
Datum: 11. září 2010 14:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
Datum: 11. září 2010 10:54
 ahoj draci dotaz jak na jawě 350/638 ma byt sestelovany karbec?v ktere dražce ma byt zarazka na jehle?a jak ma byt sestelovany sroubek na smes?pri dotahovani ubiram směs? chci aby to jelo normalně a melo to normalni spotrebu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 8:32
 jj ok udelal jsem to tak a je to asi v poho dik
Datum: 13. září 2010 8:32
 S jehlou uz dneska nevim ale vzduch je jednoduchej budto jak pise kousek nize anebo pak tak ze proste sroub uplne zavres a pak pomalu otviras a poslouchas motor. mely by se ti otacky mirne zvedat. jakmile otacky stoji stahnes sroub na soupatku dolu na min otacky a zase zkousis smesovou trysku povolit a sledujes opet otacky jakmile se dostanes na monent kdy uz se nic nedeje tak to nechas a zavres o 1/4 otacky. Chce to cit ja si takhle steloval karburator na 639 pokazdy kdyz to bylo potreba a na to co pisou v knizce jsem prdel. Tento tip mam od jednoho chlapika co delal servis motorek. No a druha varianta je takova ze kouknes na svicku a kdyz ma krasne kavovou barvu (kafe s mlikem)  tak to je ono nesmi bejt cerna to je moc smesi a malo vzduchu a ne seda to je zase opak hodne vzduchu a malo smesi.
Datum: 08. září 2010 19:22
 jehla musi byt vzdy prvni zarez zhora, tak tov stavi fabrika. sroubek na vduchu 1 1/3 a musi byt karburator v poradku
Datum: 07. září 2010 23:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jehla by měla být ve 3.z a přídavný vzduch 1-1a1/2 ot. Návod na seřízení najdeš na JAWAmania.info. Klikneš na technika a
potom návody. Karburátor Jikov 2928CE funkce a seřízení.
Datum: 07. září 2010 8:36
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec myslite když mám trošku větší odtrh neš 0,45 jestli to žere vyc je to u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 11:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 odtrh absolutně nemá vliv na spotřebu! ani předstih!
Datum: 18. září 2010 11:47
 jestli to vezne o decku víc, na to snad nehledíš  ....
Datum: 06. září 2010 22:05
 jj přesně jak píše péro.. bude ti to žrat víc když budeš mít na hovno předstih a předstih záleží taky na odtrhu..  jinak to ničemu nevadí..
Datum: 06. září 2010 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Nevidím důvod proč by to mělo žrát víc.
Datum: 06. září 2010 21:07
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec jake máte skušenosti stimto kohoutkemhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2918.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 16:49
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2918.html
Datum: 06. září 2010 16:49
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čau draci, jen sem se chtel zeptat na to že jsem vyměnil pístní kroužky tak sem tam dal větší poměr oleje v benzinu asi 1:30 a stráááááášne to hulilo jak z ostravské fabriky..tak jsem tam prilil trošku benalu a jak kdyby se ten olej vyjel a zbyl tam jen ten benzín prostě to střelilo a chcíplo..Prosím co udělá fichtl když se nezředí s olejem ?? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 18:39
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Kamoš taky jezdí na převodak a ok
Datum: 06. září 2010 18:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 souhlasím s čezeťákem.. můj kámoš lije do benálu převoďák olej asi v poměru 1:40, jezdí se mnou furt až na toho huláča žádný problém xD
Datum: 06. září 2010 7:14
 proč furt všichni chcete zadírat?
Datum: 05. září 2010 23:36
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Pojede ale zadře, ale mi to nejedee takže ani nezadře
Datum: 05. září 2010 22:18
 Myslím že to nepojede,,,, omg jasný že to pojede xD
Datum: 05. září 2010 21:15
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ díky pojede to az ho zredím že ?
Datum: 05. září 2010 21:10
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Pokud tam dáš čistej benzin, nebo málo naředíš olejem, tak ho zadřeš. Standartně se ředí 1:33, pokud máš na ojnici u pístního čepu jehly tak 1:40.
Datum: 05. září 2010 21:02
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 cau chlapi, když přidám trochu plyn , motorka hned vyletí do vysokých otáček, jak to spravit? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 20:01
 Kdyžtak vystřihneš nebo tam dáš tmel
Datum: 05. září 2010 20:01
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 a sakra, ono se totiž jedná o mosquito, to zase budu shánět jak blb
Datum: 05. září 2010 19:53
 Vyměnit těsnění karburátoru za nový
Datum: 05. září 2010 19:51
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 a jak to spravit, aby mi to nenasavalo falesnej vzduch?
Datum: 05. září 2010 19:47
 Přisává ti to falešnej vzduch
Datum: 05. září 2010 19:32
 to bude asi jak máš to šoupátko v karbecu no a na karbecu máš takovy kulaty víčko na čím je přidělanej bowden pynu tak ho bude chtít povolovat od toho kulatýho výčka jak se to bude povolovat tak to budeš čím dál víc vyšroubovávat a melo by se to tak zlepšit no chce si to stím trochu pohrát možná ještě někoho napadne jiná lepší věc čím byto mohlo být ale já bych řekl že jeto tím to že to máš ten bowden dost zašroubovanej do toho víška karbecu
Datum: 05. září 2010 18:19
Jméno: ricmond
IP: uživatel10340
 Nevim jestli to pomuze ale delali jsme to tak ze sme davali delsi lanka ale nekdy to slo nekdy ne...Treba ostatni vvymysli neco jineho.
Datum: 05. září 2010 17:24
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar draci chtel jsem se zeptat jake mate zkusenosti s timto karburatorem ? ,http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_78.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel10342
 prošlo mi rukama několik kusů těchto nových karburátorů... Moc mi zaujala odlišnost prumeru difusoru....některé kousky májí půměr 16.6-16.7mm a některé dokonce 17.3mm....pravděpodobně se jedná o dva různé výrobce....ten širší má delší náběh od sání s mírnejším úhlem,provedení poměrně pečlivé a jede o poznání líp jak starý originální karburátor...ke karburátoru od druhého výrobce mužu říct jen toto - jede blbě! Hůř jak starej vykloktanej karbec s milimetrovou vůlí na šoupátku,blbě se seřizuje a moc neposlouchá...v žádném případě bych si ho nepořizoval....
Datum: 05. září 2010 18:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 je úplně stejnej, jako je originálně u pionýra. Se vším všady. Je to to samý, ale jen nový.
Datum: 05. září 2010 12:04
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 já ho mám a je super!!
Datum: 05. září 2010 11:35
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar draci chtel jsem se zeptat jake mate zkusenosti s timto karburatorem ? ,http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_78.html prosim napiste mi vsechno o nem jake ma vady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 11:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zbytečnost...drahá replika a ještě k tomu bude stát za kulový jako skoro všechny nový věci....kdyby byla fakt nouze tak bych ho možná koupil , ale ted rozhodně ne ...válí se toho bvšude ještě plno
Datum: 05. září 2010 11:40
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 cau chtel bych se zeptat jestli kdyz sem jezdil na special a ted mam natural 95 jestli tam musim pridavat olovo..mam strach at to nezadru. (jawa 05).dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 13:21
 s olovem to jede lip
Datum: 05. září 2010 13:21
 Jo poměr oleje a benzínu je stejný
Datum: 05. září 2010 12:36
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 já mám taky jawa 05 a jezdím na natural a lovo tam nepřidávám a v pohodě já mýchám 1:33
Datum: 04. září 2010 18:42
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 a pomer eleje a benzinunje stejny jak u specialu???
Datum: 04. září 2010 18:34
 ne olovo jenom maze ventily a chrani ventilova sedla, takze na fichtlu potreba neni.
Datum: 04. září 2010 18:30
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 čauu mam pionýra 05 a proste skoro furt kdys jedu musim držet cupák na krbecu hlavne prí rozjezdech na jedničku na dvojku ale na trojku us moc ne nevíte čim to muže být
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 21:47
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 sory omylem sem to aktualizoval už tady..
Datum: 04. září 2010 21:47
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Vyvařuje se kvůli čištění.Voda+ocet 1:1,ale octu drobet míň.nechat vařit ajak to začne pěnit tak napočítat do pěti a vypnout a nechat dovařit.pak je to krásně čistý  Sem ti dám link ať vidíš jak to vypadá když sem to vyvařil http://mabode.rajce.idnes.cz/Karburator_CZ_150c/
Datum: 04. září 2010 21:46
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Vyvařuje se kvůli čištění.Voda+ocet 1:1,ale octu drobet míň.nechat vařit ajak to začne pěnit tak napočítat do pěti a vypnout a nechat dovařit.pak je to krásně čistý  Sem ti dám link ať vidíš jak to vypadá když sem to vyvařil http://mabode.rajce.idnes.cz/Karburator_CZ_150c/
Datum: 04. září 2010 21:43
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 V čem jsi vyvařil karbec a k čemu je to dobrý?
Datum: 04. září 2010 19:24
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Mě to taky dělalo a vyvařil jsem karbec a ted jede okolo 65 kmh.
Datum: 04. září 2010 17:54
 jj a nezapomen vyčistit trysky
Datum: 04. září 2010 17:02
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nejlíp všechno vzduchem vyfukat celý karbec
Datum: 04. září 2010 16:58
 to bude tím že ti tam jde málo paliva ale 05 je myslím hladina pevně daná takže to asi není tvuj případ abys z ohýbal plíšek na horu na skus vyčistit karbec a podívej se jestli nemáš ucpané kohoutek co vede z nádrže a vyčisti i dyštak hadičku čím jde benál
Datum: 04. září 2010 16:37
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar draci dneska se mi stala takova nemila vec prolitnul jsem na mustangovi kalužinu a zničeho nic nechce jit do otace normalne volnobeh drzi a i kdyz prodam tak to jde normalne a kdyz tam dam za 1 tak nejde vubec do otacek kdyz za jedna zatahnu trochu tak se to hnedka zacne dusit nevite cim by to mohlo byt poradte mi pls .... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 21:49
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 nemuzopu byt ucpany kanalky nemuze to byt tim ??
Datum: 04. září 2010 21:49
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to bude bordel nebo voda v karbeci zkus ho vycistit
Datum: 04. září 2010 21:14
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 ale kdyz nacupuju a drzim cupak tak to jede normalne chyba bude asi nekde jinde....
Datum: 04. září 2010 19:30
 skus vyčistit i trysky
Datum: 04. září 2010 16:54
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 skus skontrolovat a vyčistit karbec kámošovy se stalo že zas jel a projel pořádnou kalužou a jak ten motor byl vařicí a ted ta voda ocákla celou hlavu tak mu rupla
Datum: 04. září 2010 11:00
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec nemáte někdo kohoutek na jawu 21 mě strašně teče benzín a zbytečně stracím benzín a mám rezervu dole a navrh normal co stim těsnění jsem měnil asi 3x a furt to teče poradte dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 18:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Ja uš sem je měníl 3x  a furt to teklo tak jsem tak jesem je nasral a dal jsem novou pružinu  .
Datum: 04. září 2010 18:09
 kdyz tece pres packu tak kup novou gumicku..stoji 9 kc
Datum: 04. září 2010 14:36
 kdyz tece pres packu tak kup novou gumicku..stoji 9 kc
Datum: 04. září 2010 14:35
Jméno: Jawa50
IP: uživatel5056
 pravěže přez pačku to teče a jak se da stoho vyndat ta trubicka?
Datum: 04. září 2010 11:05
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli teče přez páčku,dej silnější pružinu. Teče-li ve spoji dvou polovin kohoutu ,dej fíbrové těsnění a totéž platí ve spojení
s nádrží. Co se týká rezervy ,můžeš mít jinak nasazenou trubičku nebo jinou páčku. Může být i stržený závit v prostoru
páčky.
Datum: 04. září 2010 7:42
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Zdravim, Je nějake zakladni nastaveni bohatosti směsi na karburatoru u Jawy 350/632(634) ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 7:30
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pro karburátor 2926 SBDb s HT 115 (2802) : jehla 3.z ,regulace vzduchu 1/2 - 1a 1/2 ot. Pro karburátor 2926 SBDb s HT 92
(2801) : jehla 2.z,regulace vzduchu 1/2 ot.
Datum: 04. září 2010 7:30
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , zase bych potřeboval poradit \\\\r\\\\nKdyž chvíly jedu tak mi to začne cukat a strácet výkon ale nacupuju za jízdy benál a začne táhnout a frčím dál je to špatným zářezem na jehle , špatná hladina v plováku nebo to chce větší trysku ? mám mustanga a mám tam 68 trysku
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 12:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 předem řikam že tu nechci do někoho rýpat.. Greadr: zkus se trochu logicky zamyslet, aby to jelo musim držet "cupovak", co s tim vlastně dělám?- zatlačuji plovák dolu, co se stane?- otevře se ventil a do plovákovky se napouští více benzínu a jede to, co bych měl dělat abych za jízdy necupoval?- neco aby se to vyrovnalo tomu cupování- ohnu plíšek nad plovákem nahoru aby se tam napouštělo benálu víc jako u cupování- co se stane?=pojede to!
nmevysvětlil jsem to moc dobře, ale doufám že jste pochopili co jsem tím myslel...
Datum: 04. září 2010 12:35
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dík
Datum: 03. září 2010 22:50
 Nahoru
Datum: 03. září 2010 20:34
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 takže mám ten plíšek příhnout nahoru nebo dolu ?  abych tam toho teklo více
Datum: 03. září 2010 20:25
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jde ti tam málo benálu nastav věčí bohatost směsi
Datum: 03. září 2010 20:14
Jméno: parek
IP: uživatel723
 Cau kluci, prosímvás, v čem spočívá změna polohy jehly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 23:24
Jméno: parek
IP: uživatel723
 JJ pochopil, díky...
Datum: 03. září 2010 23:24
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 její poloha ovlivňuje bohatost směsi ve stření poloze šoupátka a její změna spočívá v posunování zajišťovacího plíšku mezi zářezy na jehle (čim je plíšek vejš, tim je jehla níž a směs je chudší, a naopak). Doufám že sem správně pochopil otázku.
Datum: 03. září 2010 8:42
Jméno: Maggi
IP: uživatel10327
 Dobrý den, měl bych otázku. Nastartuju v pohodě fichtla chvíli jedu ale potom se začne cukat stejne jako by docházel benzín. Vyčistil jsem trysky poté pročistil i karburátor. Vše je v pohodě ale pořád to cuká chtěl bych vás tedy požádat o radu co stím? díky za odpověd Maggi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 6:31
Jméno: viktor009
IP: uživatel10328
 Hladinu jsme štelovali je OK. S kohoutku teče benzín dobře. Vyukoušíme svíčku.
Datum: 03. září 2010 6:31
 Vyčisti kohoutek
Datum: 02. září 2010 21:31
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hladina popřípadě svíčka měj se
Datum: 02. září 2010 20:40
Jméno: Bonifac
IP: uživatel10322
 ahojte vseci, mam mensi problem na mojej jawe 50/21. ked je studeny motor tak nakopne na prvi raz, ked sa zahreje tak ju musim roztlacit. to si myslim ze je normalne, ale horsie je ze ked je studena tak krasne drzi volnobezne otacky tak okolo 800-900/min ale ked sa zahreje tak na volnobehu hned skape aj za jazdy ked vyradim napr. dole kopcom tak hned skape, musim ju drzat vo vysokych otackach aby neskapala. hned ako vyradim rychlost a klesnu otacky tak chcem pridat aby mi neskapala tak mi ju zacne dusit ked pridam tak ledva sem tak prdne tak 2-3 sekundy a potom sa spameta a motor prida. proste mi za tepla skapina na volnobehu a dusi mi ju v nizkych otackach. mam nove kruzky, od vymeny ca 100km najazdenych. hladina ok, ht: 68 volnobeh 38 original, benzin miesam momentalne 1:30 kvoli zabehu kruzkov, vyfuk novy, tisky ciste, predstih som nastavil najpresnejsie ako som vedel a sviecka je nova brisk n15. nieje zanesena nic pekne cista. ihlu mam na 3 zareze z hora. myslel som ze to moze byt moc bohatou zmesou? ale to by mi zase dymila moc nie? co si o tom myslite? dakujem moc uz dopredu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 20:05
Jméno: Bonifac
IP: uživatel10326
 diki moc krat za rady myslel som ze to je moc chudobna zmes tak som to zdvihol o jeden zarez. asi to bude ta sviecka, som tu na fore cital ze tie nove brisk tomu nerobia moc dobre. ta sviecka nema ziadnu farbu je ako nova a uz som s nou nabehal 200km sa mi to zdalo cudne. tak dam tam asi najradsej staru palku made in CS tie su asi fakt najlepsie. hladina v plavaku je ok, ale cudne je ze ten sroub na nastavenie volnobehu je uz na doraz. a furt chcipa, ale bude to asi tou bohatou zmesou. lebo z vyfuku mi dneska zacal kvapkat cierny olej co nechapem ked je sviecka cista, mozno to je este stary olej pokym som mal zle nastaveny karbec. ok tak kuknem hldinu a dam ihlu na 2ku a vymenim sviecku. od vyrobi bola ihla nastavena tiez na 2ke ci? diki moc kluci
Datum: 02. září 2010 20:05
 Má nejmín tak 1700 ot/min
Datum: 02. září 2010 14:48
 Tak malej volnoběh asi těžko..
Datum: 02. září 2010 14:43
 A jakou barvu má ta svíčka??? - ma mít cihlovou - jestli je cerná - tak je moc bohasta smes- to je prvni na co se podívat-pises ze je cista - ale barva je treba znat , a pak volnobeh si mas sestelovat kdyz je motor teplej - za studena to trteba i muze chcipat - ale jinak myslim - je treba sestelovat hladinu v karbci - jak ti radí.
Datum: 02. září 2010 11:00
 je to bohatou směsí, jak řiká ČZ, seřiď hladinu v plovákovce aby po stlačení plováku na dno lícovala s límcem plováku
Datum: 02. září 2010 10:43
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli měníš jenom kroužky, není důvod zvedat jehlu. Dej ji na 2.zářez a když to nepomůže ,sniž hladinu v plovákové komoře.
Datum: 02. září 2010 7:53
 mě tohle dělala svíčka.. zkus dát jinou..jinak seřiď pořádně karbec..
Datum: 02. září 2010 6:53
 caw, sry za OT, ale je tu hodne lidi co to budou vedet. Takze: Budu kupovat VAZ 2101, ale kdyz pridam prudce plyn 0 - plnej tak se motor utopi. Jde na karburatoru nastavit bohatost smesi ? Kdyztak o kolik ma bejt povolenej ? Bohuzel nemuzu na to ted kouknout. Dalsi vec: Je v ni ted zbytek Specialu, ale v okoli uz Special neprodavaj. Cetl jsem, ze prej ten motor umi chroupat bezolovnatej benzin. Je to pravda, nebo je to blabol a mam radsi nalejt Aditiva ? dik vsem a jeste jednou sry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 0:00
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Motor žigula má hlavu z hliníkové slitiny a sedla ventilů jsou v hlavě zalisovaná a jsou tvrzená, takže žádné draslíkové aditivum není nutné. Aditivum je nutné v případě, že jsou sedla vyfrérované přímo v litinové hlavě např. Škoda řady 1000 MB- 130L nebo starší Ford Siera. Když tak se mrkni třeba na forum.ladaklub.com tam o těchto vozech najdeš informací dost.
Datum: 02. září 2010 0:00
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Určitě adytyva...!...vypálili by se sedla ventilů a pak už to nepojede...
Datum: 01. září 2010 14:32
 ze to 120 a spol nepoberou to vim, jen jsem slysel tohle. Tak ja tam ty aditiva radsi lejt budu oni zase nestojej svet
Datum: 01. září 2010 10:51
 Jestli budeš brát bezolovnatý benzin, tak do něj rozhodně aditiva přidej. Ten motor pojede bez aditiv ze začátku uplně normálně, pomalu ale jistě se ti budou opotřebovávat sedla ventilů které na bezolovnatý benzín nejsou dělaná. Nevím jak VAZ ale znám kámoše který do škodovky aditiva nepřidával a teď mu ventily klepou jak šicí stroj... jestli se v něčem mýlím tak mě opravte...
Datum: 01. září 2010 10:30
 s tim ,ze bych to sesteloval podle prirucky ani nepocitam ma to najeto minimalne 100 000 kilaku, ale jenom tak orientacne abych vedel a dik
Datum: 31. srpna 2010 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 natural to pobere no problemo,no a tu bohatost musíš pořád zkoušet , protože ten motor už má něco najeto a pochybuju o tom že ti půjde seřídit podle příručky..
Datum: 31. srpna 2010 21:25
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 čau draci tedka sem vyměnil karbec s 21 na 05 a startuje mi jen kdyz držím to tlačítko na cupovani a to same mi delalo na karbec s 05 v cem je eror protoze na 05 karbecu nejde nastavit hladina neni tam plišek.. ,? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 15:45
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Tento problem jsem vyřešil akorat tedka zas nevím co s tim..nastartuji pionyra celkem v poho 3 šlápnuti a jede ale jak prudce přidám plyn tak se to uplne začne dusit a chcípne to samé mi dělá když se chci rozjet...a jeste mi to streli do karbecu..ješte tohle potrebuji doladit nevite jak ,-??
Datum: 01. září 2010 15:45
 nebo ti nekde saje falesnej vzduch. jak se fichtl chova, kdyz nastartuje ?
Datum: 31. srpna 2010 19:38
 mas chudou smes kdyz nejde nastavit na plovakovce tak si pohraj se sroubkem volnobezny smesi
Datum: 31. srpna 2010 19:37
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf pls vysvetlete mi co znamená odladit karbrátor jakože jenom přehazuju velikosti trysek nebo co ?a jak můžu zvýšit hladinu v přeplavovce ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 je to v postate komplexni uprava karburatoru na danej "tip" motoru , kazdej fichtl je jinej a taky jinak slape , proto je potreba karburator odladit , dela se to pomoci trisek , soupete ...............
Datum: 31. srpna 2010 14:35
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Přihnutim plíšku nastavíš hladinu
Datum: 31. srpna 2010 14:31
|



|