Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim, mam dotaz kterej sice nesouvisi s fikem, ale snad tu jsou jedinci kteri mi poradi i s timto... dostal se ke me zahradni traktor ("jestli chces vem si ho jestli ne ja ho vyhodim.."  asi pet roku stal , motor se toci, jiskra jde , kdyz dam pod jednu ze svicek benzin tak blafe... mam podezreni na benzinove cerpadlo, kdyz odpojim vystup a tocim motorem , nic z nej netece... to cerpadlo ma krom vstupu a vystupu jeste jednu hadici , ktera vede do vika ventilu jednoho valce, jinak nic, takze moc nechapu , cim je pohaneny.. . je tu nekdo kdo by mi to osvetlil a poradil ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 13:14
 s traktorem nemám moc zkušeností ale skus vyčistit celou palivovou soutavu a v ty benzinovy pumpje bude možá pryč membrána ,snad sem trochu pomohl
Datum: 23. srpna 2010 13:14
Jméno: Pepa
IP: uživatel9772
 ČUS mám Jawu 50/21 jsem v tom úplný začáteční pls poraďte jak přepnou na rezervu a jak daleko s ní dojedu díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:23
 Dáš páčku kohoutku smérem na horu...a jak daleko s ní dojedeš? tak 30 km, kdyz pojedes solidne...ale to musíš mít litr aby si dal an rezervu.
Datum: 22. srpna 2010 21:23
 cus draci potrebuju od vas pomoc u moji jawy 90 sem vymenillameli misto 5ti sem dal jen 4ri co se do kose vesli a radi pekne ale vynechava coz me stve kdyz nacupuju beno do plavakovki tak jede jako prase ze se zveda na zadni sama o sobe ale udelam kolecko po zahrade a zas vynechava hladina plavaku je akorat nastavena kdyz dam vic tak pretejka kdyz ji rozeberu a zamacknu plavak tak je hladina skoro az nahore takze nevim cim to je  takze co mam udelat ? provrtat vetsi diru do kohoutku a vyvrtat jeste vetsi diru do vicka karburace ? nebo co jinyho by ste mi poradily ? jeste me trapi jedna vec kdyz prerazuju treba z jednicky na dvojku tak mi to spadne na neutral az klesnou otacky tak az potom mi tam spadne dvojka  coz si myslim ze sou KO vidlicky a slysel sem ze je tam celej nakej valec plnej vidlicek co radi  za odpoved predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 17:19
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 vsechno vycisteno kohoutek jeho sitko dan new filtr kterej je plnej bena ale proste jak kdyby to teklo moc pomalu asi rozsirim kohoutek a vicko projedu to nakym vetsim vrtakme i ten ventilek co zavira privod bena kterej je ve vicku je dan jinej z jinyho karburatoru a tece to pekne ale proste nehorazne vynechava kdyz nenacupuju beno
Datum: 22. srpna 2010 17:19
 drak: proč píšeš když nevíš ty osle?!....... termix: hele co takhle servat hadičku z nádrže a podívat se jestli benzín teče proudem?
Datum: 22. srpna 2010 16:13
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 cus tyjo tos to nwm..  skus si jeste pohrat s tim pliskem v plovakovce nebo skus jinak nastavit plisek co je na jehle..
Datum: 22. srpna 2010 15:47
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus Seso, máš tady na obchůdku takovou tu nastavitelnou trysku s tím jehlovím šroubkem na pionýra??? Protože se mi nechce kupovat 20 trysek na seřízení...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 1:15
 ja ji nevedu
Datum: 23. srpna 2010 1:15
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok dík, měl sem za to že sem jí viděl tady v krámku ale nemohl sem ji najít tak sem ji asi viděl na aukru...
Datum: 22. srpna 2010 12:08
 Většnou je 10 dní na aukru...jestli ji opravdu chceš, budeš si na ní muset počkat, než ji tam zas bude někdo dražit..
Datum: 22. srpna 2010 11:25
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 Cau..omlouvam se za dost stupidni dotaz ale potreboval bych vedet jestli existuje hlavni tryska 66 A 67 tady na fichtl kramku to nemuzu najit....na jawa 05 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 10:18
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 dik
Datum: 22. srpna 2010 10:18
Datum: 22. srpna 2010 9:24
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 11:30
 Pardón, ale radši se ujistím, víte, bydlím v takové p**eli, že si to ani nedokážete představit
Datum: 21. srpna 2010 11:30
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když je to těsnění změklé , tak se dotažením zdeformuje a ty dírky už neplní svoji funkci. Podívej se také na to, jaký úhel
je na páčce ( to vybrání na tom kruhu které dosedá na to těsnění) a ověř si v jaké poloze je otevřeno. Také mužeš pročistit
oba otvory shora na kohoutku. Těsnění ti můžu poslat v obálce.
Datum: 21. srpna 2010 10:47
 ou..neumým číst...je vidět že je pozdě...10 táců mám
Datum: 21. srpna 2010 1:13
 oooo..velký obsah.... chci něco malé abych nahnal bonusy na pojištění..... a 100 táců nemám peoto zrovna polo...chci něco co mě doveze z bodu A do bodu B a moc to nesežere
Datum: 21. srpna 2010 1:12
 mám golfa 3.1,6 aee. 126 tis ujeto,serviska,klíče,nakupní faktury auto heller. rv 1995.dal jsem za to 10000kč před vánoci
Datum: 21. srpna 2010 1:09
 no chtěl bych od 2000......
Datum: 21. srpna 2010 1:07
 jinak neni špatný....... do lesa na čekanou ideální....
Datum: 21. srpna 2010 1:06
 jaký ročník
Datum: 21. srpna 2010 1:06
 já sem skromný.....omega pude pryč a beru si vw polo 1.0 benzin....
Datum: 21. srpna 2010 1:02
 a líbil se ti 6,5llitrový turbodiesel?
Datum: 21. srpna 2010 1:00
 ále....jen tak.... jsem se nudil a oběvil tě na FB viš
Datum: 21. srpna 2010 0:59
 copak se ti líbí opava?
Datum: 21. srpna 2010 0:57
 ok
Datum: 21. srpna 2010 0:54
 jo jsem
Datum: 21. srpna 2010 0:51
 postul: ty jsi z Opavy??
Datum: 21. srpna 2010 0:48
 servise kde sem dělal jich byl plný košík tak sem si jich pár nabral
Datum: 21. srpna 2010 0:42
 potřebuješ jistotu aby sis koupil kroužek za 9kč?takové veci měním preventivně a ještě vozím 1 sebou jeden v zásobě
Datum: 21. srpna 2010 0:37
Jméno: Pepa
IP: uživatel8455
 Ahoj, můžete mi prosím někdo poradit kde bych mohl koupit jehlu k pařízkovi, karburátor 2914Hz ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 12:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel8455
 Tak do toho bych se radši nepouštěl, nevíš kde se dá sehnat ?
Datum: 20. srpna 2010 12:09
Jméno: radar
IP: uživatel10245
 Ja sem si ji dělal doma.
Datum: 20. srpna 2010 11:46
 Zdravím, včera jsem psal, že mi u 555 nedotéká benzín. Pouze trochu kape, někdy ani to ne. Když ho naleju do plovákovky, jede to. Hadičku jsem včera profukoval, čistil kohoutek. S odvzdušněním nic nebude, protože to dělá i když je nádrž otevřená. Když sundám víčko a vytáhnu u páčky kohoutku tu 17tku matku, teče z hadičky krásně. Jestli někoho něco napadne, budu rád. Ještě se mi nestalo něco takového. Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:51
 Ano je to ono to těsnění a také to vidím na to těsnění.
Datum: 20. srpna 2010 23:51
 Když jsem to před chvílí zkoušel, zase to neteklo. Povolil jsem tu matku, a čím víc jsem odtahoval, tím lépe to teklo. Je to teda určitě špatné těsnění ? Já nevím, mě se zdá celkem ok. I když je tam už docela dlouho... Mimochodem pro ujištění - je to toto těsnění ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_435.html
Datum: 20. srpna 2010 22:42
 Taky bych ti doporučil nabrat do injekční stříkačky benzín(kapalina je jak známo nestlačitelná), narazit ji na víčko plovákovky a protlačit. Bacha na oči, štípe to.
Datum: 20. srpna 2010 17:24
 Díky moc
Datum: 20. srpna 2010 12:29
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Špatné těsnění pod páčkou kohoutku. Přitažením se ucpou dírky ,které propouští benzín.
Datum: 20. srpna 2010 12:21
 Zdarec hoši, jsem už úplně zoufalý. Dneska moje 555 přestala jet. Jel jsem v pohodě, najednou začala vynechávat až úplně chcípla. Byl jsem asi 1,5 km od baráku, takže sem tlačil. Nedalo mi to, a zkusil to rozjet. Střídal jsem hlavní přívod s rezervou, i když v nádrži byly dobré dva litry. Někdy to chytlo na 200-300 metrů. Pak zase chcíplo. Doma to jelo zase chvíli, pak zdechlo. Otevřel jsem plovákovku a zjistil, že benzín neteče, pouze kape. Teď už nejde z víčka ani kapka. Čistil jsem víčko, hadičku a celý kohoutek. Když naleju do plovákovky benzín, chvíli to jede. V knize Jawa 50 Pionýr píšou, že když je nedostatečný přívod paliva, může být špatné odvzdušnění nádrže. Nevíte o tom něco někdo? Prosím poraďte, už fakt nevím. Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 23:13
 vycisti celej karbec.
Datum: 19. srpna 2010 23:13
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel10239
 Skus se taky mrknout jestli ti nevypadl někde dratek  to se mi stalo tet nedavno .
Datum: 19. srpna 2010 21:50
 Shreku, dík moc, já už jinak nevím, co to může být...
Datum: 19. srpna 2010 21:33
 nebo jednoduše to zkus projet bez víčka od nádrže...
Datum: 19. srpna 2010 21:24
 Díky Shreku... Já to zítra pročistím...
Datum: 19. srpna 2010 21:12
 odvzdušnění nádrže je buď ve víčku dirka nebo v nádrži takovej jako kdyby ventil.když to do nádrže nejde vzduch tak ani neteče benzin
Datum: 19. srpna 2010 21:11
 Víčko je čisté a naprosto průchozí...
Datum: 19. srpna 2010 21:09
 vičist nadrz ventil viecko na karburatore bude to upchate riadne
Datum: 19. srpna 2010 21:06
 Zdar draci. Nevite nekdo kde bych sehnal tu tesnici gumu mezi karbec a valec na jawa 350/638 .
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 16:37
 uz jsem ji tu nasel...
Datum: 19. srpna 2010 16:37
Jméno: Martin
IP: uživatel9940
 Čus borci, mám problém s mojí Jawičkou 175. Ředim ji 1:33 a z vejfuku furt kouře jak blázen. Svíčka je neustále zaolejovaná a jehla na prvnim zářezu zezhora takže úplně nejníž. Štelovací šroub můžu klidně vyšroubovat a furt je to uchlastaný. Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:34
 1:33 vobec nieje moc z oleja ja dám aj do fichtla v pomere 1:33 a mazem s kvalitnim olejem,a vobec sa nekouri,dobre nastaveni motor s dobrimi guferami sa nesmie kourit
Datum: 27. srpna 2010 19:34
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 hele já mám ČZ125T a taky mi to kouřilo jak svišt tak sem sundal víko spojky sundal sem celou spojku a co nevidim gufero na klice jako by to něco sežralo polovina tam byla a polovina ne tak sem ho vyměnil a je po problému ůubec se toho neboj spojku musí rozebrat a dát do hromady každej i ten kdo tomu vůbec nerozumí ale 1:33 je fakt hodně 1:50 stačí ale koukni se jestli to nežere ten převodák z toho gufera !
Datum: 26. srpna 2010 20:12
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Ja mažu furt 1:50 a motorky jezděj krasně a ještě se nezadřely, to je něšetřim
Datum: 19. srpna 2010 0:23
 linuxak: troubo u těchhle velkých jawáckých motorů neni důležitá kvalita oleje ale množství! proto jakýmkolik olejem musí mazat v pomeru určeným od výrobce.
Datum: 18. srpna 2010 12:45
 jestli máš na ojničním čepu ložisko, ne futro a mažeš nějakym lepším olejem (lepšim než m2t) tak klidně řeď 1:50.
Datum: 18. srpna 2010 12:38
 alík: když bude mazat jak říkáš 1:32 tak oleje bude přidávat  .....udělej ti s tom pořádek voe
Datum: 18. srpna 2010 12:31
 Jestli je ten kouř do modra tak ti to saje převodák
Datum: 18. srpna 2010 11:33
Jméno: alik
IP: uživatel7586
 zdar skus ubrat volej třeba 1:32 a takhle
Datum: 18. srpna 2010 11:27
 Zdravím. Zajímalo by mě čím může být to že mi z karburátoru teče benzín... Ale takovým divným způsobem. Hladina je v plováku o hodně menší než má být,když se benzín napusti,sundám víčko a přimáčknu plovák ke dnu tak hladina je v rovině s vrcholem plováku. Nikoliv toho plíšku jak to má být. Trysky i jehlu to jsem všechno několikrát měnil i kupoval nové a nepomůže to. jehlový ventil je vpohodě. Když otevřu kohoutek tak tou odkapávací dírkou naspodu karbecu klidně vykape celá nádrž a když nastavím hladinu jak má být tak to nekape ale teče. Je možné že bude něco uvnitř karburátoru rozbité? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 21:46
Jméno: trubka
IP: uživatel10214
 Koukni se na svoje stránky borče.Seřízení karburátoru 2 hodiny práce,cena za díly 0-100 kč.,cena za práci 50 kč.Tak proč se ptáš ?
Datum: 16. srpna 2010 21:46
 Tu díru sice ucpeš, ale pak se ti to bude nejspíš uchlastávat...
Datum: 16. srpna 2010 9:58
 NEDÁ SE TA DÍRA UCPAT?jestli myslíš tu co je u kolinka saní tak bych tam dal samořeznej šroubek a vyskoušel to...
Datum: 15. srpna 2010 22:53
 chapes kdybych to nechal kapat to bude met spotrebu jak prase,obcas to ukapne ale me to z tama doslova chčije. kdybych měl jinačí tělaso tak to vyměním ale nemám a nevím co s tím a jak to opravit
Datum: 15. srpna 2010 22:13
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mas tam odkapávací misku ?? esi ne tak si tam dej nejaky sroubek at ti to tam nevali..mi se delal stejny problem a resil jsem to takhle
Datum: 15. srpna 2010 21:20
 já mám na mysli ten plíšek..to kolečko co je přiletované zvrchu na tom plováku,tak s tím musí lícovat... když plovák potopím tak to všechno vykapea vykape ikdyž ho nepotopím
Datum: 15. srpna 2010 20:51
 Myslim že neumíš seštelovat hladina protože jsi psal že má být zárověň s plíškem což je blbost, potopenej plovák má lícovat s benzínem. Když vyndáš víčko plováku a rukou zamáčkneš ventyl kape z toho benzín? Pak by se ti taky mohl sekat plovák na jehle která může být ohlá.
Datum: 15. srpna 2010 18:02
 mě to teče z té dírky kama má odkapávat přebytečný benzín do odkapávací misky... Tu hladinu vím jak seštelovat měl jsem jí dobře a skoušel jsem ji snížit jak jsem tu už psal a místo tečení to už jen kapalo ale velmi intenzivně... plovák mámnový,mám všechno nové jenom to těleso je staré. Nemám jinačí a zitra si pro pincka má dojet kupec a právě mě to začalo blbnout před chvílí. Nevim co s tím
Datum: 15. srpna 2010 17:29
  tjn
Datum: 15. srpna 2010 17:02
 I mistr tesař si někdy utne.
Datum: 15. srpna 2010 16:53
 JJ dík za upřesnění  , ted sem si to taky uvédomil
Datum: 15. srpna 2010 16:51
 jej sory hoši..jehlovej ventil je úplné néco jiného  ..j
Datum: 15. srpna 2010 16:50
 Jehlový ventil je ten, který ti pouští do plovákovky palivo.
Datum: 15. srpna 2010 16:50
 Není to náhodou jehlový ventil?  Já nwm pletu si to
Datum: 15. srpna 2010 16:49
 Ne, shrek myslí ten šroub na dně plovákovky. Taky si myslím, že bude problem v tom.
Datum: 15. srpna 2010 16:46
 píše že jehlový ventil je v pohodě, takže asi bude dotáhlej...
Datum: 15. srpna 2010 16:41
 já bych to viděl na jehlu ,co je v plovákové komoře a na ní je nasazenej plovák,je vidět matička zespodu karburatoru .Je tam,nebo je dobře dotáhlá?kámošovi to taky tama teklo...
Datum: 15. srpna 2010 16:20
 Jo, dík. A s tím plíškem- nevíte někdo ? Je to ten plíšek na štelování hladiny na víčku...
Datum: 15. srpna 2010 16:10
 Na jawa-50 je to psaný dobŕe...když je plovák na dně, má hladina benálu lícovat s nejvyšším bodem plováku.
Datum: 15. srpna 2010 16:06
 No nevím čím to je, ale na jawa-50.cz psali, že má být hladina v rovině s plovákem když je na dně. Je to blbost nebo ne ??? A ještě mé zajímá, jak tam má být ten plíšek, koupil sem totiž Jikov 2917 Psb za 80,- a ten plíšek byl pryč z té tyčinky. Tak sem ho tam dal a on se tam točí moc volně. Vadí to, nebo ne ? Dík...
Datum: 15. srpna 2010 15:57
 Mě napadá jediné douratý plovák někde na vršku nebo někde...jinak je to záhada..
Datum: 15. srpna 2010 15:57
Jméno: mixor
IP: uživatel6603
 zdar, mám problém s babettou 210 vím jistě že je něco k karbecem neboť sem tam měl druhej a šlape to jak hodinky. přidám plyn zadusí se, uberu a nahle to naskočí na 5000 otáček , zkoušel sem už všechno trysky stejný hladina v plovakonvce ok i sem to profukoval kompresorem ale neni furt dobrý. Neporadíte nejlepší způsob jak kompletně vyčistit karbec? babeta nejela 10 let díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 1:57
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 zdar ja ho cistil tak ze jsem ho rozebral komplet a hlavni telo jsem vyvaril v octe,vysusit a profouknout vzduchem ,vymit v benzinu ....
Datum: 19. srpna 2010 1:57
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vyšroubuj trysku volnoběhu a šroubek regulace vzduchu. Vyčisti kanálek ( spojnice obou vzniklých otvorů). V otvoru po
volnoběžné trysce ,je na jeho dně nepatrná dírka ,která ústí do směšovací komory. Když si posvítíš do směšovací komory,
uvidíš v otvoru pro volnoběžnou trysku světlo (není-li ucpaná).
Datum: 15. srpna 2010 15:46
 kompletne rozeber karbec a procisti ho... pak zboku jsou 2 sroubky s pruzinkama...jeden je na volnobeh a druhy bohatost smesy.... ten na bohatost smesy uplne dotahni a pak povol o cca 2,5 otacky a zkus... kdyz to furt bude o nicem tak jeste o půl otacky povol a tak do kola... a nezapomen nasadit vzduchac....kdyz u tehto motoru sundas sání tak se to bude dusit vzduchem protoze ho tam pude moc.
Datum: 15. srpna 2010 15:09
 Nevíte nekdo kde se da zohnat laditelna tryska na pionýra? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 15:40
 a nahodou emailovu adresu na človeka který to vyrabi nemá nekdo?
Datum: 16. srpna 2010 15:40
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano, často je na aurku za 190 kč a je o ni velký zajem podívám se tam jestli tam není
Datum: 15. srpna 2010 21:22
 jednu chvíli se objevila na aukru....zkus chvíli vyčkat, zase se tam objeví
Datum: 14. srpna 2010 22:23
 Čau, mužete mi nekdo pomoct? Prodava dily na babettu 207 a nevim kolik si za ně mam řict. Jde o sedlo (nedávno celé rozebrané a promazané) karburátor (plně funkčni, kompletni) a předni světlo bez tachometru. Kolik za jednotlivé věci by ste dali? Diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 0:06
 Čauky, vzal bych od tebe sedlo jestli je OK. Nabízím 250.-.Dobírkou?
Datum: 19. ledna 2011 0:06
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 co se stane když se do 21 fichtla naleje boc olejnatý benzín
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 17:58
 s tím fritolem riskuješ že ucpeš výfuk(hranolkama)
Datum: 14. srpna 2010 17:58
Jméno: Hauch
IP: uživatel10192
 Já třeba jezdím na mogul, a směs dělám že na 2l 100oktanového benzínu carera dám 2,5 panáka který má tušim 2cl.
Ale i ta se mi zdá žemi tam nějak zvoní, (táta říkal že když zvoní ve válci takje málo oleje)
Datum: 14. srpna 2010 17:12
 neusadi ,sory
Datum: 14. srpna 2010 12:27
 to možna skusim na fritol a neudadi se to v karburatoru ??
Datum: 14. srpna 2010 12:24
Datum: 14. srpna 2010 12:23
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Budes dymit karbonovat ale uz som videl niektorych ludi co to skusali a dal pomer 1:5 mizerne to startovalo dymilo to a karbonovalo jak svina inac da sa jazdit aj na fritol ale potom vonia po reznoch
Datum: 14. srpna 2010 11:28
 Když to přeženeš připečeš pístní kroužky...poměr benzínu v jakém to udélá nemám ozkoušený.
Datum: 14. srpna 2010 10:21
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 boc=moc
Datum: 14. srpna 2010 10:20
 čau chci se vás zeptat jaký karbec by jste mi doporučili na 555 místo J2914 ten můj už stojí za hovno...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 13:18
 s vetrem v zadech a bez filtru... ale nerikam potrebovalo by to neco vetsiho
Datum: 14. srpna 2010 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10190
 Hlada jezdi na upravenym pařezu pres 80 a má origo 14mm karbec.....nevymejslej kraviny....
Datum: 14. srpna 2010 10:43
 dej tam to co tam má být.napadá mě ještě K-jetronic jinak nevím...
Datum: 13. srpna 2010 21:51
Jméno: Flow
IP: uživatel4625
 sem se díval na net a ten jikov 32 DDSR je ze škody110 a je o polovinu menší než motor na fechtlovi  ... tak teda nevím co teď
Datum: 13. srpna 2010 20:09
 Jestli se chystáš zvětšovat výkon tak z fichtla, jeste ne tak dell orto na bebetu
Datum: 13. srpna 2010 19:05
 jikov 32 DDSR
Datum: 13. srpna 2010 18:41
 Doporučil bych ti ten samý... Na 555 nejlepší...
Datum: 13. srpna 2010 18:00
 Ahoj hoši, potřeboval bych poradit ohledně mého stroje, když ho nakopnu, tak motor vyleze brutálně do otáček, jako bych měl přidaný plyn pořád na max, nevím čím by to mohlo být a zdáse že šoupátko pracuje normálně a volnoběžnou trysku mám úplně povolenou, prosím poraďte mi co mám dělat. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 21:37
Jméno: Teofil
IP: uživatel10213
 Hej jo diky moc vis bo ja mel vzdycky sebou skoby a cekal jsem na tuning auto az pojede kolem me bo oni maji kridla sem se vzdycky zahaknul a jel
Datum: 16. srpna 2010 21:37
Jméno: ♥ŽuMpIčKa♥
IP: uživatel9659
 Héééééééééj jakóó podle mě je to 9000 ale nejsem si jista a těch 596 koní tak to bude buĎ 9000 nebo 1800 s kardanem hmmm. hele jóó koukej hele hej...
Datum: 16. srpna 2010 21:34
Jméno: Teofil
IP: uživatel10213
 155! hosi nwm co se deje na mojem pincku jakstartuju pres elektriku tak ani za boha to nenakopne ze by baterka?jak mackam čudliček na tlakson tak trubi,pridam plynu jedu, kdyz zabrzdim brzdim kdyz zabrzdim predni vymelu se a rozbiju si hubu a za dalsi nwm k cemu mam benzin tam muzu dat aji vodu ne?? kapalina jako kapalina ne? a dal co nwm jaky to je obsah jestli 900 nebo 1000 tak mi poradte pls bo jsem fakt zoufalej
Datum: 16. srpna 2010 21:30
Jméno: Alenka
IP: uživatel9659
 NE!
Datum: 16. srpna 2010 21:26
Jméno: alice
IP: uživatel10213
 ke stupackam?\' hele chlapecku ja ti reknu jedno ja srala za autem u pneumatiky a to auto se pak nerozjelo drzelo jako v betone tak mlc o lepidle na stupackach!!!
Datum: 16. srpna 2010 21:24
Jméno: Anonym
IP: uživatel9659
 Ja zažil, a mame nove dveře tak se přijď podívat , a ja sem to zažil bo sem tam byl a sral jsem na stupačky a pak se mi lepily nohy ke stupačkám nevím co to bylo asi nějáké hnědé lepidlo nebo co nechápal jsem a nazažil jsem !!!???????????????????
Datum: 16. srpna 2010 21:21
Jméno: igor
IP: uživatel10213
 to mas nejak hodne otacek ne? to nesmis nakopavat s plynem....jsem nezazil
Datum: 16. srpna 2010 21:18
 A nebo Má KO gufero pod primárem
Datum: 14. srpna 2010 9:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak psaly : prisava nekde vzduch, volnobeznej sroub nadoraz pokud ti soupatko chodi volne a vse v pohode a porat to dela tak je to to nejhorsi: praskli ti krouzky v zamku...
Datum: 13. srpna 2010 22:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Aha, tak to musiš rozdělat karbec a složit a vše utěsnit...
ŠROUB A TRYSKA JE ROZDÍL, NENÍ TO TO SAMO !!!
Datum: 13. srpna 2010 19:36
 Fana : ne to on nemyslel..on myslel volnoběžnej šroub..jen to blbě napsal..takhle to piše každej čtvrtej...
Datum: 13. srpna 2010 18:26
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Tryska má být dotažená, jestli je to u pincka a pokud je volná tak to saje falešný vzduch!
Datum: 13. srpna 2010 17:56
Jméno: Dawe
IP: uživatel9659
 Díky moc, jdu se nato mrknout
Datum: 13. srpna 2010 17:15
 Nejčastěji karb. kolínko-válec, nebo hlava-válec
Datum: 13. srpna 2010 15:18
 A odkud ?
Datum: 13. srpna 2010 15:14
 prisává falešný vzduch.........
Datum: 13. srpna 2010 12:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Čau, prosím Vás kamarád našel doma nějaký válec na pionýra a je na něm vyraženo písmeno C co přesně to znamená? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 8:06
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Válce i písty se třídily podle tolerance.Nejmenší rozměr vykazoval válec třídy A a k němu byl dán píst A,který vyhovoval této
toleranci. Dále byly B a C. K těmto válcům byly taktéž přiřazeny písty s odpovídající toleranci B a C .
Datum: 13. srpna 2010 8:06
 Uvažuju že bych si to taky nechal udělat,kámoš to má a perfektně zajeté a má to kompresi jak sviňa. Na jedničku nemá šajnu to roztlačit ale taky mu to teda jede... tah to má jak traktor
Datum: 12. srpna 2010 23:21
 logicky: čim těsnější výbrus, tim delší a náročnější záběh, ale zas o to větší výdrž, obzvlášť v kombinaci s nesmrtelnym tříkroužkovym pístem, a naopak čim volnější výbrus, tim rychlejc to zajedeš a můžeš točit kam až půjde, ale zas to nevydrží tak dlouho..
Datum: 12. srpna 2010 23:06
 Slyšel jsem že když si nechám udělat těsný výbrus tak se to nějakých prvních 1000Km přidírá ale jak seto zajede tak to stojí za to. Co je na tom pravdy?
Datum: 12. srpna 2010 22:55
 aha
Datum: 12. srpna 2010 22:50
 petrpavlicek: v zadnem pripade to neznaci vybrus!!!! výbrus se značí čísly 1, 2, 3, atd.... písmena A, B, C značí třídu přesnosti při výrobě... C je myslím volnější (samosebou při origo vrtání)
Datum: 12. srpna 2010 22:13
 Značí vúli výbrusu..nebo tak něco...
Datum: 12. srpna 2010 22:11
 označení výbrusu by to mnelo bejt
Datum: 12. srpna 2010 22:11
 Zdar nevite o nekom kdo vyrabi trisky do karburatoru? dyztak mi odpovezte na email nebo tady na pokec predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 23:42
 hoši, hoši...slovo ,,Trysky" se píše s Y po R...nechápu jak to může někdo napsat a druhej to po něm zopakovat, nezlobte se na mě ale tohle je fakt kurvení Češtiny...
Datum: 12. srpna 2010 23:42
 pavlicek: prosim tě ty asi nejsi z češtinou moc velkej kamarád co..? jelikož je internet značně neosobní, tak je styl psaní tvojí vizitkou, a s timhle si o tobě nikdo nic hezkýho nepomyslí..
Datum: 12. srpna 2010 23:08
Datum: 12. srpna 2010 22:59
|



|