Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, měl bych dotazy. 1.) Trápí mě to od doby, co jsem složil motor 555. Startuje až po zdlouhavém tlačení, na páku vůbec. Jakmile se mi ho povede roztlačit a kousek na něm ujedu, tak pak chytne pákou na otočení segmentem o jeden zub, ale jakmile nejde dýl jak půl dne, musím s ním tak dvakrát obíhat kolem dokola zahradu(je fakt docela velká). Předstih jsem nastavil přesně na 3mm, zkoušel jsem i menší, zkoušel jsem i jiný stator, nepomáhá. Nové těsnění pod válcem, hloupé těsnění pod hlavou vyexpedováno, hlava zabroušena. Karbec čistej, sítko mám. Ať to přeplavuju, nepřeplavuju, zavírám filtr nebo ne, po delším stání na páku nechytne. Jinak to má jeden blbej pístní kroužek(že by byl příčinou?), díky kterému to dost zvoní, ale jinak jezdí pěkně. Mohla by to dělat i třeba klika, do který někdo mlátil přede mnou? Točí se lehce.
2.)Jak se teda správně montujou ložiska na hřídel, který způsob je nejšetrněkší a nejlešpí, když ne dávat zmrzlou kliku do karteru s ložiskem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:53
 Jasně.
Datum: 26. října 2010 15:53
 a máš karbec rovně?
Datum: 25. října 2010 22:12
 Jak celej kanistr, dávám tam tak 1cm nataenýhop benzínu do středně velký stříkačky, už mám umazanou stupnici, tak nevím kolik  .
Datum: 25. října 2010 19:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zas tam ale nesmíš vylejt půlku kanystru .)
Datum: 25. října 2010 18:01
 Můžu zkusit, ale naposledy takhle nechyt.
Datum: 25. října 2010 17:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neseřízenej nebo přicpanej karburátor.. nejde tam tolik benzínu, musí se ho ve válci dost nahromadit aby to vůbec chytlo, za tepla je to dobrý páč stačí daleko chudší (neobohacená) směs pro start.. zkus stříknout trochu benzínu do válce a šlápnout, chytne napoprvé..
Datum: 25. října 2010 17:32
 Svíček jsem zkoušel víc, teď tam mám myslím 14-7, předtím tuším n17, ta přestala házet jiskru, jinak jiskra je silná a je slyšet.
Datum: 25. října 2010 14:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zkus jinou civku
Datum: 25. října 2010 8:06
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Urcite vymenit krouzky, zkusit jinou svicku a pokud hazi nejakou divnou jiskru tak nechat znova zmagnetizovat rotor
Datum: 25. října 2010 7:43
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 k 1.mu dotazu......co tam mas za svicku?
Datum: 24. října 2010 22:27
Jméno: Verva
IP: uživatel10581
 čau,prosim vás,jak se dlouho zajíždí nový píst a kroužky? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jedna nádrž
Datum: 24. října 2010 21:36
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 50-100 km
Datum: 24. října 2010 20:17
 Dobrý den, mám takovou otázku.Proč se válce některých mašin jsou na černo když černá přitahuje teplo?A jaký to má výhody a čím se to barví jestli normálním sprayem nebo čím.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:47
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Ban mi dejte ja se nebranim
Datum: 24. října 2010 17:47
Datum: 24. října 2010 16:57
 no, škoda že jsem ti nic nemazal
Datum: 24. října 2010 16:18
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Lasko, za osla si tu ty, a to poradnyho. Kdybyste nesmazali ty odkazy co sem vam tu posilal tak by ti to v ty malickaty hlavicce doplo, ted mas smulu a ma ji i ten co se o to zajimal, ja uz to znova hledat nebudu a psat uz vubec ne
Datum: 24. října 2010 15:57
 no já byl jen zvědavej co mi poradíš na litinu když barva je špatně. ona litina eloxovat nejde a brynýr zrezne, protože je to prostě litina. kdybys normálně napsal že jedině barvou protože je to litina, tak bys byl frajer. takhle jsi zase za osla s tím tvým vyjadřováním.
Datum: 24. října 2010 15:42
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Naco bych to psal kdyz to beztak smazes, popatlej ho treba sloni mrdkou nebo se zeptej boochera ten ti to vytuni
Datum: 24. října 2010 15:36
 Horse Dick můžeš mi poradit jak mám načernit válec na kejvačku aby mi nezreznul??
Datum: 24. října 2010 15:16
 horse dick: aha, takže v jawě i ve zbrojovce to dělali celou dobu blbě...a jinak se koukej uklidnit, nikdo na tebe a tvoje urážky neni zvědavej...
Datum: 24. října 2010 14:16
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Mas to jak barak kdyz se obklada, jakakoliv vrstvicka barvy navic co tam nema co delat to akorad zhorsi
Datum: 24. října 2010 13:50
Jméno: Tomas
IP: uživatel9023
 horse dick proč by to měla být s barvou kravina? Vždyť to tak dělali i výrobci v čz...
Datum: 24. října 2010 13:22
 chemicky se to dá udělat tzv. eloxování ale nesmí se to to dostat do vložky....
Datum: 24. října 2010 11:24
 Já jsem taky válec u ČZtek natíral vypalovací silikonovou žáruvzdornou barvou. Je taky černá a jmenuje se to ALUKSYL 0199. vydrží to až do 500stupňů a vypadá to jak ta barva předtím. Jinak těžko říct,jak se to má dělat originálně,skoro každej to dělá tou vypalovací černou barvou a natře to a nebo je lepší to asi nastříkat,ale nejlepším řešením by bylo nechat válec opískovat a nastříkat tou barvou. Jinak ta barva co jsem napsal tak stáála 78Kč a je to taková malá plechovička s 80gramy barvy,natřel jsem s tím dva válce jedním nátěrem teda jen a ještě mě zbyla tak 1/4 barvy.
Datum: 23. října 2010 21:51
 Barví se na černoprotože ta černá barva zvýšá stupeň sálání tepla a tím pádem se to lépe ochlazuje (aj to lépe vypadá u kývaček a panelek) já jsem to abrvil černou vypalovací barvou ale envim čím se to má dělat originálně
Datum: 23. října 2010 21:42
Jméno: velociped
IP: uživatel9121
 čau, mám tu jeden problém. Mám válec po výbrusu, nový píst kroužky (velikost pístu 40,75), normálně jsem to nasadil na motor , píst ve válci jezdí krásně, ale jak nasadím hlavu a dotáhnu, pak zkusím prošlápnout a píst jde jen po hlavu, a pak se jakdy by o ni sekne. Podle mě se to nějak seká o hlavu protože bez ní jezdí píst ve válci krásně. Nevíte co stím, jak by se to dalo vyřešit. děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 opravdu staré hlavy jsou dělané na 4 výbrusy,to znamena prumer 39mm....nepredpokladam ze mas dokonale slicovanej pist pri HU s vrchni hranou valce,takze pist logicky o nejakou desetinku vjizdi do hlavy a prece logicky neco o prumeru 4.1cm nenarves do diry o prumeru 3.9cm....staci se zamyslet...zadny sipky na pistu ani podbrousenej valec!!
Datum: 25. října 2010 16:45
Jméno: fylkus
IP: uživatel8882
 napadla mě jedna ta věc na pístu se málokdy znázornuje šipka která má bejt správně dolů k výfuku a jestli si to náhodou neudělal opačně a neseká se ti
Datum: 24. října 2010 21:20
 klikař: tak tak svatá pravda
Datum: 24. října 2010 10:43
 kdyby mi někdo pří výbrusu stočil zespodu válec, tak mu dílnu zapíchnu komínem do země.problém je jen a jen ve velkém vrtání.
Datum: 24. října 2010 9:16
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 když necháš dělat výbrus tak většina těch co to dělají stočí i spodek válce a tím se to sníží pak musíš dát silnější těsnění pod válec a je to v pohodě
Datum: 23. října 2010 23:35
 at žije tuzing!!!  )) píst se ti opírá o dosedací plochu hlavy, protože se počítalo jen se 4 výbrucem. takže hlavu dolů a dosedasí plochu protočit na 41. pro jidtotu zkontrolovat, jestli není píst vyšší a hranou nepřejíždí hranu válce
Datum: 23. října 2010 19:47
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 cusec draci po dlouhé době opět já... prosím vás skoušeli ste doma někdy rozpůlit klikovku ???? nějakým nářádím co má snad každý člověk doma ?? a jak prosím díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 18:38
 kliku jsem párkrát dělal. standa má pravdu, bez vybavení a zkušeností bych se do toho nepouštěl
Datum: 23. října 2010 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 kliku doma na kolenu nerozhodíš. Kliky z 555 a 05 sice rozebrat jdou i doma,ale omackaji se,pak to blbe drzi a hlavne se to doma ve sveraku kladivem dost blbe centruje na dve stovky
Datum: 23. října 2010 17:55
 ještě něco... když řekneš pětiletému klukovi: přines mi tříramenný stahovák. Donese ti velké hovno.
Datum: 23. října 2010 14:14
 u nás to možný je... když někomu řeknu že potřebuju něco čím stáhnu náboj z hřídele tak mi asi 10 deka salámu nedají
Datum: 23. října 2010 14:10
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 U vas ve Vracově je to mozny, chod si to pulit treba heverem me uz si uprdele
Datum: 23. října 2010 10:56
 vsadím se s tebů ty debile o co chceš kdybys došel do obchod že chceš takového toho jakoby pavouka ve kterém je šroub že to potřebuješ na stažení náboje z hřídele. na 100% busdou vědět co to je
Datum: 23. října 2010 10:25
 uz tu koncim,nemam cas se tu dohadovat s nekym po netu.Po netu se keca dobre kdyz nevis,kdo sedi na druhy strane vid?  takze cau..ps-asi vidis,ze hodne lidi te tu nema rado,ale tebe porad bavi se tu hadat
Datum: 23. října 2010 10:13
 hele mas moc velkou predstavivost.jak vis ze to treba jeho deda nema doma?ja taky 3ramenny stahovak nemam,ma ho muj deda.taky kdyz sem zacinal,nevedel sem jak to sundat a taky kdyz sem se ptal strejdy,vysvetloval mi to ze je to takovy udelatko se sroubem uprostred a 3ma rukama,co se zachytej za predmet co chci sundat a utahovanim sroubu ten predmet vytlacim nahoru.
Datum: 23. října 2010 10:11
 jo a na kole o tom mi povidej když si ho nikdy neviděl  stopro jezdim lip než ty
Datum: 23. října 2010 10:04
Datum: 23. října 2010 10:02
  ale on popisoval tomu,co chtel sundat primarni kolecko  ty si zacal rozkecavat neco o tom,ze si jde 3ramenny stahovak koupit do kramu  hej,uz ani nevis co kecas  ptal se jak to ma sundat,tak mu vysvetlil,jak to vypada..  tyvole,ty mi davas
Datum: 23. října 2010 9:55
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Ten tvuj super popis ze zakladky je mozna hezkej, ale naprosto nahovno... Pokud clovek nevi jak se to jmenuje tak naco mu to je? Pride do obchodu a "chci takovy tamto, ma to tohle a je to takhle a vipada to jak pavouk" aha... Takovejhle popis by mu i pomohl pri vyhledavani na internetu... Shrek ty se necpi kam nepatris, nemluvim jen o tyhle diskuzi ale i o motorce, pokud ti je 14let nemel bys jezdit ani na kole, akorad si hrozba pro nas ostatni a ja osobne te nekde potkat na silnici tak nevim jestli bych brzdil
Datum: 23. října 2010 9:53
Datum: 23. října 2010 9:36
 On rekl stahovak,popsal mu ze ma 3 a ze existuji i se 2ma nohama (spis mel napsat ramenama ale jako popis dobry) rekni nekomu,kdo neni zrucnej typ,at ti ukaze 3ramenny stahovak..Vole,mel si na zakladce ve slohu popis veci?asi ne vid?di se vycpat,tvoje odpovedi me rozesmivaj,hledas jen konflikty s boocheerem,a kdyz nemas na co narazet,neco prekroutis aby z toho vysli spatne vsichni ostatni,krome tebe.
Datum: 23. října 2010 9:27
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Tak chod do obchodu a rekni ze chces pavouka...
Datum: 23. října 2010 9:22
 Zajíc13: někoho mi připomíná.Tobě ne?akorát neni tak sprostej...
Datum: 23. října 2010 9:20
 horse dick-di uz do prdele,porad do nej sijes jak do svoji obeti.Co kdyz fichtlar nevi jak to vypada?vysvetlil mu,ze si ma vzit stahovak ,JAKOBY PAVOUKA...tak uz odsmahni,nikdo na tvy narazky neni zvedavej a uprimne,zacinas me tezce srat..ty si nikdy nevysvetloval,nebo nepopisoval vec,jak vypada?
Datum: 23. října 2010 9:17
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 3ramenny nebo 2ramenny stahovak ty pavouku  boocher valis
Datum: 23. října 2010 8:51
 pro VÍKO sorry za chybu
Datum: 22. října 2010 23:07
 klasickým stahovákem a nebo stahovákem domácí výroby: http://m.b.simpson.sweb.cz/vozitka/postup/fichtlapul/12stahovak2.jpg s támto se mi to moc nedaří tak si puč normální stahovák. takového jakoby pavouka se třema nohama a šroubem uprostřed,existují aj se dvěma. určitě se to nepokoušej něčím páčit protože zaprve zničíš dosedací plochy pro výko a zadruhe se ti to nepovede
Datum: 22. října 2010 23:06
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ok dík kluci.. tk ješte jedna otázečka.. jak mám sundat sekundární nebo primární nwm proste to co drží na klice jak ho mam vyklepnout nebo jak ho sundat sedl si tam jako prase a nechce jit ven.. jak na to ?? diky..
Datum: 22. října 2010 22:44
 možná pomoci heveru ale nepouštěj se do toho. bez zkušeností a dobré praxe se ti to nepovede složit,vycentrovat atd...
Datum: 22. října 2010 21:33
 a když jí rozložíš, co pak? Ono to neni jak píst, vylisovat slisovat  Musí se taky pomocí přípravku vyvážit či něco takého. Určitě se do toho nepouštěj, a rači sežeň někoho kdo to uděla za rozumný peníz.
Datum: 22. října 2010 21:23
 zdravim jawaky. potreboval bych rado, uz si nevim rady. mam jawku 640 po geo, neco tam cvaka a nemuzu nato prijit. vse tam je nove. je to slyset od valcu kdyz pootocim zapalovanim tam a zpet. mam na ojnicich klece. zkousel jsem jehli a nic. dekuji moc za radu Milada
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 10:10
 diky za radu. nejvice to cvaka kdyz tocim tam a zpet magnetem. motor jsem delal ja sam maka to jak delo, starty a vse uzasne az nato cvakani. pist nejde otocit musi smerovat sipka k vyfukum. pisty tam byli hungary, daval sem seske. snad to da po par kilometrech pokoj. jo a to cvakani dela volnobech, pri vysich otackach se to klidni takze parada. fakt myslite krouzky?
Datum: 22. října 2010 10:10
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 po GO je to normalni delaj to krouzky nez si sednou, taky se muze stat ze pri montazi dotycna osoba dala obracene pist coz by se zlamaly krouzky tim to nebude
Datum: 21. října 2010 20:41
 Lidi čaues, co když má někdo na Jawě 555 válec hlavu a karbec z Jawy 50 (novější typ) jsou převrtané i kanály a zbytek motoru (hlavně katery) jsou naprosto zaručeně z Jawy 555, dá se tam dát zpátky oryginální válec, protože takhle to na veterána nemůže nikdy projít!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:39
 Hele to proto, že jsem tu motorku ani neviděl, je bez papírů a má ji prastrýc, dal si tam novej válec a nějak upravil kanály, no mě o nic nejde mám Jawu 21 a pustil jsem se do renovace na ní. Jen mě ¨to zajímalo.
Datum: 20. října 2010 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 všechno se dá vrátit když se chce...jinak cena karterů na 555 se na burze pohybuje kolem 200 a celej motor zak 500-600kč tak nevím proč řešíš takovýhle věci..nejdřív bych to rozebral , omrknul to a až potom bych se radil co dál..
Datum: 20. října 2010 20:02
Jméno: kutil
IP: uživatel4328
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:56
Jméno: Lubin
IP: uživatel10243
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli pasuje levé a pravé víko motoru z Jawy 250 kývačky do panelky 250. Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak sry, ale u čz to tak je- FAKT
Datum: 18. října 2010 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 karlos: nj o pár vteřin rychlejší.. :/
Datum: 18. října 2010 18:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jony: když mluví o kejvačce (353) a panelce (559), tak to asi stejnej typ nebude.. jestli pasuje netušim..
Datum: 18. října 2010 18:57
 johny: pise kejvacka/panelka tzn neni to stejnej typ  jinak myslim ,ze nepasujou
Datum: 18. října 2010 18:57
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to by mělo být stejný, jestli je to stejnej typ
Datum: 18. října 2010 18:17
Jméno: jirka
IP: uživatel3298
 nazdar chtěl bych poradit při viměně pistnich kroužku na pistu podle čeho se mam řidit a tak dale sem jeste začatečnik tak otom moc nevim budu vděčnej za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 22:29
 a proč tam dávaš hermetik?
Datum: 21. října 2010 22:29
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 ja tam davam hermetik a jsem nadmíru spokojen fichtl se může ujezdit doaleluja
Datum: 17. října 2010 22:22
 kdo dá pod hlavu na fíku tmel,nemá to v hlavě v pořádku.
Datum: 17. října 2010 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou jsem vyzkoušel dát pod hlavu lukopren,nechal jsem to trochu zaschnout a dotáhl...nikdy nebyl problém že by to netěsnilo
Datum: 17. října 2010 19:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 udo.5- né mezi válec a blok, ale mezi válec a hlavu když jsem sundaval hlavu na fichtlovi tak jsem ho tam taky měl
Datum: 17. října 2010 19:11
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Papírový těsnění ,dá se koupit a nebo si ho vystřihneš, podmazat silikonem na těsnění motorů.V každým servisu ho mají a spotřeba je mininální......Pár motorů jsem dělal ale hliníkový těsnění mezi blok a válec na fichtlovi????? ,, hh" pošli nějakej článek zajímalo by mě to .
Datum: 17. října 2010 18:46
 jestli se jedná o fichtla, tak tam těsnění nebylo...
Datum: 17. října 2010 18:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hermetik je blbost, dej pod hlavu hliníkový těsnění, co tam patří..
Datum: 17. října 2010 17:56
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 a až to nasadíš do válce,, tak pak mezi válcem a hlavou nanes hermetic (teda já jsem nanesl na svůj fichtl. mám ho ještě s komunismu schovaný) přitahni šrubky a hotove
Datum: 17. října 2010 17:09
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 no takhle davej bacha at ti ten kroužek pěkně sedne do zámků at si je zbytečně nezlomíš
Datum: 17. října 2010 17:05
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 podle velikosti těch co tam máš?
Datum: 17. října 2010 17:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 20. října 2010 14:51
 Was guma go žeber, zajímavý ale nikdy jsem o tom neslišel, ale nic nenamítám, já mám Jawu 50 takže mi to jen přišlo divný, nic proti.
Datum: 20. října 2010 14:51
 Dáš to mězi žebra a žebra pak nebudou vibrovat - mělo by to snížit hluk
Datum: 17. října 2010 16:58
 hoj.proísm vás je normální že po výmeneně ložisek,gufer , ojnice na jawě 50 jde trochu těžši točit.jde trošku ztuha.podle mě je to normální že si to sedne ale radči se ptám.... íky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 21:49
 hej ty franky nebo co si za hnupa.radči drž hubu ... ! myslíš si co jako? nikdy jsi tady neporadil.pořád každého urážíš a myslíš si nevím co .... ! drž hubu a běž se radči učit číst a psát !
Datum: 17. října 2010 21:49
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nejde spis stuha otocit klikovkou?? to by zdevastovalo loziska ja to resim tak ze bouchnu do klikovky z obou stran kladivem prez neco a ono to pak jde lechce a jestli ti jde ojnice stuha tak to je pruser asi se to slisovalo k sobe coz se nestava musel bys to znovu rozhodit ale to zjistis tak ze by to melo mit vuli dostran ta ojnice jestli nema tak je to v pr...
Datum: 17. října 2010 20:04
 jo může to dělat, jestli to není moc tak to nech tak a to si časem sedne
Datum: 17. října 2010 19:17
 Zdarec. Dostali jsem výbrusy a k tomu písty,vypadaly jako originální,nebyl to ten madarský s vroubkama a číslem vypáleným lasserem. Měl matnou barvu a informace tam byly vyryté Po 400Km máme mezi pístem a válcem vůli 0.10mm. hranka opotřebení tam neni. zajíždět umím nejsem žádný amatér,zajel jsem toho stovky a po15 000km byl píst jako nový bez vůle. NEVÍTE PROSÍMVÁS CO ZA DEBILA ZASE VYROBILO TAKOVÉ ŠMEJDY? CHINA NEBO POLSKO?. DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 17:06
 jo ještě něco... ten tříkruh je to ten kvalitní madarský? Jestli ano,koupil bych ho někdy v lednu. to plánuju renovaci a takovou polo generálku motoru
Datum: 18. října 2010 17:06
 pokud bude zajem,,tak mam 3 kruh 40 ale muzu splasit i jinaci,,pokud je zajem napsat mail at to muzu objednat
Datum: 17. října 2010 23:44
 dělají narazil jsem na nějaké ale t je made in china a tomu neverim
Datum: 17. října 2010 21:13
 aha... a ty klasické madarské co prodáváte tady jestli jsou to ony tak jsou dobré že, s nima mám samé dobré skušenosti. jen mě to štve že já jsem si požádal tříkruh a jinačí tříkruhy než této značky se nedělají. budu muset koupit z tudma dvoukruh... namáte náhodou njaký tříkruh kvalitní? výbrus B2. dík
Datum: 17. října 2010 20:00
 jinak je to znacka AMBICA a zalezi od serie,,neco dobreho ale spe humus
Datum: 17. října 2010 19:41
 díky seso za info. To je jako u těchto pístů normální? že se tak opotřebují? Výbrusem to asi nebude,kdyby se mi výbrus vylítal o desetinu to by tam byla hrana jak obrubník.
Datum: 17. října 2010 18:39
Jméno: Dava
IP: uživatel10549
 takový šmejdy by se měli zakázat prodávat
Datum: 17. října 2010 18:14
 to byl ten to co se prodava v krabice a je to dasl ivyrobce z madarska
Datum: 17. října 2010 17:58
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 Čate draci chci se zeptat jestli nepřekáží vějířová hlava se svíčkou na jawě 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 12:59
 k přednímu blatníku by to mělo vyjít ale ne pod bříško...
Datum: 16. října 2010 12:59
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 oki dik a když tam dam blatník z mustanga??
Datum: 16. října 2010 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Ano
Datum: 16. října 2010 10:39
 hoj.prosím vás za chvíly budu skládat bloky motoru jawa 50.A mám dotaz. Mám dát mezi bloky motoru papírové těsnění potřené vazelínou , nebo radči tmel paulín...? a ohl bych když tak dát papírové a místo vazelíny použít jemnou vrstvu paulínu ? Díky moc . pro nejlepší ůčinnost.Díky moc ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 9:06
 nazdar Franky. kážeš bludy a ani to netušíš, jak smutné a zoufalé. mimochodem, ty sposťarny jsem ti tady smazal já. některým lidem tvoje urážení začíná silně vadit.
Datum: 23. října 2010 9:06
 Takových je plný hřbitov...
Datum: 22. října 2010 22:31
 Trenky laskavě všem tady vysvětli jek se vymezuje axiální vúle na klice?protože se zítra na to někdo znova zeptá.nešuškej nic na icq a řekni to všem.a když máš v řiti čepy tak klika chodí tak 2-3 mm do boku.
Datum: 21. října 2010 22:24
 Franky jsi neuvěřitelně zamindrákovanej hlupák.nevim jak jsi na to těsnení přišel že tam MUSÍ být. vůle kterou jsem tady uvedl je samozřejmě bez papíru, a nějak netušim důvod proč jí ještě zvětšovat. víc k tomu nemám co napsat.
Datum: 21. října 2010 19:08
Jméno: sakisen
IP: uživatel1272
 M\slím si, že tahle debata je už celkem z cesty.. Tloušťka papír. těsnění v tomhle případě nehraje žádnou roli. Jde o to, aby se utěsnily oba kartery k sobě a aby přez spáru mezi nimi netekl olej.. Takže pokud někdo chce dávat papír. těsnění, je lepší ho pomazat vazelínou, ale je to jen z důvodu, aby na polovině karteru alespoň trochu drželo a při sestavování motoru zůstalo na svém místě. Pokud někdo bude používat silikon/paulin a nevím co ještě, je dobré vědět, že tyto tmely by měli odolávat vyšším teplotám. Práce s nimi je jednodušší v tom, že tmel z karteru před složením motoru nikam neuhýbá..
Ve finále je výsledek stejný, pokud tedy není jeden z katrerů nějak razantně deformovaný a z toho důvodu již netěsní. Pokud totiž oba kartery k sobě stáhnete, je jedno, jestli tím zmáčknu papír. těsnění nebo tmel.. Tloušťka zde NEHRAJE ROLI.
Datum: 18. října 2010 23:58
 shrek: klidně jen tmel, nevim jaký má Franky vzdělání, ale můžu te ujistit že ten motor se nějakou tepelnou deformací určitě nehne o tři desetiny(což je vůle kterou uvedl správně že tam je) a každej motor kterej dávám dohromady si proměřim, a ještě se mi nestalo že by se tam klika nevešla
Datum: 18. října 2010 21:38
 určitě to bylo lepší než to moje...mohl bys teda prosím napsat jestli jenom ten papír nebo oboje?děkuj
Datum: 18. října 2010 17:44
 nepamatuji se,možná když jednomu klukovi co dělal renovaci napsals že je dement že udělal takovej bastl a ten fichtl byl pěknej...
Datum: 17. října 2010 22:30
 Franky: a dát tam jenom ten papír?děkuju
Datum: 17. října 2010 22:19
Jméno: andy735
IP: uživatel10550
 papierove tesnenie nedavaj mas zbitocni cas zabity pri vyrobe.. daj cerveni silikon ten je lepsi ja ho mam a netece mi olej cez neho...vyhoda je ze nemusis robit tesnenie...
Datum: 17. října 2010 20:54
 Mě teda všechny fichtly, kde jsem dal jenom silikon, jezdily...viděl jsem tady na okrese spoustu fichtlů, které měly mezi karterama jenom silikon a nikdy nebyl problém...
Datum: 17. října 2010 10:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 souhlasim s frenkym ty vúle tam jsou, nebo naopak ne. papír bych dal i s paulinem, či něčim jinym. i když kamoš to dělal tak že nanesl jen tmel, sešrouboval, ale nedotahoval, nechal to nějakou \r\ndobu zaschnout a vono to taky udělá tu slupku, pak to dotaáhl na krev. a bez komplikací to fungovalo. ale je teda fakt že každej motor je co kus to kus.
Datum: 17. října 2010 9:10
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 jestli není klika rozjetá od sebe na ojničním čepu, tak stačí paulin. všechlo dělám jen na tmel, nic neteče a u včeho se mi klika točí bez odporu
Datum: 16. října 2010 22:43
 vždycky jsem to těsnil tak, že jsem odmastil dosedací plochy, a pak na to dal tmel GASKET od Den Bravena...a nikdy žádnej problém...vždyť to tak bylo u některejch strojů i z výroby...
Datum: 16. října 2010 22:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kdyz jste na toto narazili tak muzu poprosit o radu jak se to ma delat? ceka me to za par dni tak at vim, mam vystrihnout z desek tesneni, namocit v oleji? nebo nenamacet? dat paulin,papir,paulin? nebo jak?
Datum: 16. října 2010 22:26
 aha, a čemu přesně to vadí?  nikdy jsem s tim problém nepozoroval, a ani jsem o tom neslyšel...a s tou axiální vůlí na klice jsi to myslel jak? kde by měla být ta vůle?
Datum: 16. října 2010 22:21
 franky: nemusí...žádnej z mejch motorů, které jsou těsněné silikonem ani nekápne...
Datum: 16. října 2010 21:49
 Záleží jak moc máš hrubý ty stykový plochy,někdy stačí samotnej papír a někde mě zas ani paulín nepomohl.
Datum: 16. října 2010 9:55
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 ten paulin by tam byl asi lepší kamarád ho tam má a 100% to těsní .
Datum: 16. října 2010 9:08
Jméno: Venca
IP: uživatel10539
 Zdar prosim vas potrebuju poradit s klikovou hrideli necha se repasovat,protoze cela klika je draha tak bych koupil jen ojnici dik za odpovedi\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 6:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Klikar, na 175/477 zakolik?
Datum: 12. listopadu 2010 6:09
Jméno: venca
IP: uživatel10668
 To je v poho nevadi to ale jinak dik a jinak na jawu 638 by to vylso tak nak na 4 000Kc repasovat?
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
 OK tak az zaplatim komaxit ramu a uvidim kolik mi zbyde napisu ti sem na FP a kdyztak se dohodnem.
Datum: 15. října 2010 20:47
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 ano za 3500 zůstanou původní jen setrváky
Datum: 15. října 2010 20:43
 s materialem ? potrebuju vymenit ojnice, loziska a levej cep za oilmaster a samozrejme dat to rozumne dohromady
Datum: 15. října 2010 20:34
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 2800-3500
Datum: 15. října 2010 20:31
 za kolik by si zrepasoval kliku na 638 ? tu to nikdo pod 4 000 neudela.
Datum: 15. října 2010 20:22
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 no, už to tak asi bude
Datum: 15. října 2010 20:15
 Venca: promin, ze se ti cpu do dotazu klikar: ty delas kliky co ?
Datum: 15. října 2010 19:59
 jistě že jde zrepasovat, ale sám to těžko zvládneš a když si to necháš udělat tak to o moc lacinějčí nebude
Datum: 15. října 2010 15:27
 hoj.prosím vás potřebuju radu.je to hrozně důležité..skládám převodovku jawa 50.nalisoval jsem ložiska.vše je ok.pak jsem zahřál karter at tam můžu vložit zmraženou klikovku.vše mi sedlo jak má být.paráda.sedla si až na doraz ja ká být.nechal jsem to tak vychladnout.Vše v pořádku.pak jsem chtěl začít skládat převody.naklepal jsem přes špalík 23 z. kolečko.mám nové gufera,tak to šlo trošku ztuha.párkrát jsem po tom malinko lkepl.pěkně si sedl.Ale najednou se dívám na klikovku a byla tak o 8 mm venku.prostě vyjela z ložiska tak o 8mm.čím se to mohlo stát?co s tím ? zkusil jsem to tam jemně naklepat zpět.ted tam jako je v pořádku.ale proč se to stalo ? a můžu to teda tak nechat?když tam ted je jak má být... ? děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 21:33
 ok ... děkuju moc . Zase jse mudělal chybu.ale tak chybama se člověk učí..  děkuju moc.rukou neje vytáhnout . takže to nechám..díky
Datum: 13. října 2010 21:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli ta klika nejde vytáhnout rukou tak to nech být
Datum: 13. října 2010 21:05
 jestli ti v tom ložisku nelice a drží to tam tak bych se toho nebál
Datum: 13. října 2010 21:04
 právě že ne....mám to na špalkách.ikdyž možné to trošičku je. tak můžu to tak nechat ?
Datum: 13. října 2010 20:57
 když jsi klepal to kolečko neměl jsi náhodou motor opřenej o čep té kliky?
Datum: 13. října 2010 20:55
Jméno: onda
IP: uživatel8456
 zdravím, prosím o takovou malou radičku: mám jawu 50 mustang a předělávám klikovku akorát sem narazil na problém: jak mám sundat rotor-šroubek na vačce sem odšrouboval ale nevím jak dál. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 20:47
 kombinačky přes hadr
Datum: 13. října 2010 20:47
Jméno: onda
IP: uživatel8456
 no a jestli bych ještě mohl prosit radu jak vydolovat tu vačku....normálně chytnout kombinačkama nebo jak
Datum: 13. října 2010 20:45
 vytáhni vačku a natoč tam šroub M8. opře se o čep kliky, a když ho utáhneš tak to odskočí. POZOR!!! je potřeba aby jsi na tom šroubu pořád viděl závit!!! to znamená že musí být dost dlouhej
Datum: 13. října 2010 20:21
 Zdravím. Nevítě nekdo prosimvás čím je způsobený ten zvuk hučení ložiska na pinckovi? Měl jsem na klikovce nové ZVL,ujel jsem nějakých 10-15 tis. Km. a postupně to začalo hučet až to došlo k takému závěru že na volnoběh skoro nešel slyšet motor jenom to hučení tak jsems e naštval že je vyměním a myslel jsem si jak budou bůhví jak vymleté ale ono nic. Uplně jak nové,jak jsem je ta dal před 2 rokama nové,tak jsem je dneska vytahl,absolutně bez vůle. samozřejmě nějaká zanedbatelná vůle tam musí byt jinak by se netočily... Tak by mě zajímalo pročhučely když byly vpořádku. dal jsem nové SKF a už to má čistý zvuk... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:07
Jméno: Jetys
IP: uživatel8793
 CAU BORCI.. chci se vas optat... jak zajizdite svoje masiny? (pionyry) Jesi treba 50km to drzite zlehka.. pak tomu trosku date.. a pak zase z lehka..? Ceka me to taky.. a vubec newim jakym zpusobem bych to mel zajizdet... a kolik mam mazat. Díky moc za rdy a typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 22:49
 ale tak nechci se hadat, kazdej ma jinej zpusob, kterej se mu osvedcil
Datum: 13. října 2010 22:49
 tohle mi poradil chlapik ze servisu ma 250 bizona 350/634, oboje mu prosly rukama a tohle mi doporucil. delame to takhle i s 2T skutrama a jezdej v pohode a ja s tim taky nikdy zadny problemy nemel.
Datum: 13. října 2010 22:48
 Karlos. neni tot ak špatně? kdesi jsem četl že válec po výbrusu se musí studený zezačátku vyhnat do provozní teploty co nejrychleji protože studený se více opotřebovává a na volnoběhnež dosáhneš provozní teploty to může trvat nějakých 5 minut i víc... při zátěži pár sekund
Datum: 13. října 2010 21:47
 ja to delam tak, ze ji nastartuju, necham na volnobeh ohrat, pak ji necham vychladnout, pak zase ohrat, pak zas vychladnout a pak na ni jezdim podle rychlosti napsanejch v prirucce.
Datum: 12. října 2010 21:53
 No tak to máš dobrý,mě dali vůli tak 0.02
Datum: 12. října 2010 20:52
 jo a ještě jsem zapomněl napsat že vybrus měl vůli 0.06mm
Datum: 12. října 2010 20:36
 já v úterý dovezl válec,ve středu nasadil,čtvrtek a pátek zajížděl 1:25,1. nádrž plná syntetika 2. nádrž už polosyntetika a na třetí nádrž už jsem to hnal do plných a v sobotu ráno na závody  válec je v pohodě a jede jak pila
Datum: 12. října 2010 20:35
 Já sem celej válec při skládání namazal,dal sem o dvě čísla větší trysku(alternativa pro posunutí jehly,nechtělo se mi to rozdělávat  )pak sem nalil polosyntetickej olej a benzín Shell V-Power (udržuje čistej motor,i polosyntetickej ho při takovým množství zasviní) v poměru 1:25,najezdil 25 motohodin,změnil poměr na 1:30 už s normálním benzínem Carrerou 100 a dal normální HT a tak pokračoval (spíš pokračuju  )až do 80 Mth,každou motohodinu to na 10 vteřin pořadně ohulím aby to nezlenivělo.Rozhodně to takhle doporučuju protože při každej jízdě je znát že je to zase o dost silnější.
Datum: 12. října 2010 20:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vyjezdit plnou nádrž s kvalitním olejem třeba STIHL červeným 1:33-40 na půl plynu a pak jak tu celou nádrž vyjezdíš tak tomu můžeš pomalu přidávat. Poměr pak ještě pořád zachovej na další vyjetí celé nádrže. Potom už to můžeš hnat do plných
Datum: 12. října 2010 20:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 este jsem chtel dodat zajety to bude az to bude mi krasnou kompresy a poznas to tak ze se nakopavacka nebude propadat rychle...
Datum: 12. října 2010 19:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kua porad se ptate dokola. namaz to proste vic, nekdy se to zajede za 500km nekdy za 1500 nebo 3000, zalezi jak to ty paka vybrousej. pionyra tech 1500
Datum: 12. října 2010 19:13
|



|