slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych dotazy. 1.) Trápí mě to od doby, co jsem složil motor 555. Startuje až po zdlouhavém tlačení, na páku vůbec. Jakmile se mi ho povede roztlačit a kousek na něm ujedu, tak pak chytne pákou na otočení segmentem o jeden zub, ale jakmile nejde dýl jak půl dne, musím s ním tak dvakrát obíhat kolem dokola zahradu(je fakt docela velká). Předstih jsem nastavil přesně na 3mm, zkoušel jsem i menší, zkoušel jsem i jiný stator, nepomáhá. Nové těsnění pod válcem, hloupé těsnění pod hlavou vyexpedováno, hlava zabroušena. Karbec čistej, sítko mám. Ať to přeplavuju, nepřeplavuju, zavírám filtr nebo ne, po delším stání na páku nechytne. Jinak to má jeden blbej pístní kroužek(že by byl příčinou?), díky kterému to dost zvoní, ale jinak jezdí pěkně. Mohla by to dělat i třeba klika, do který někdo mlátil přede mnou? Točí se lehce. 2.)Jak se teda správně montujou ložiska na hřídel, který způsob je nejšetrněkší a nejlešpí, když ne dávat zmrzlou kliku do karteru s ložiskem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně.
 
 
Datum: 26. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš karbec rovně?
 
 
Datum: 25. října 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak celej kanistr, dávám tam tak 1cm nataenýhop benzínu do středně velký stříkačky, už mám umazanou stupnici, tak nevím kolik :-) .
 
 
Datum: 25. října 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zas tam ale nesmíš vylejt půlku kanystru .)
 
 
Datum: 25. října 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu zkusit, ale naposledy takhle nechyt.
 
 
Datum: 25. října 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
neseřízenej nebo přicpanej karburátor.. nejde tam tolik benzínu, musí se ho ve válci dost nahromadit aby to vůbec chytlo, za tepla je to dobrý páč stačí daleko chudší (neobohacená) směs pro start.. zkus stříknout trochu benzínu do válce a šlápnout, chytne napoprvé..
 
 
Datum: 25. října 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíček jsem zkoušel víc, teď tam mám myslím 14-7, předtím tuším n17, ta přestala házet jiskru, jinak jiskra je silná a je slyšet.
 
 
Datum: 25. října 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zkus jinou civku
 
 
Datum: 25. října 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Urcite vymenit krouzky, zkusit jinou svicku a pokud hazi nejakou divnou jiskru tak nechat znova zmagnetizovat rotor
 
 
Datum: 25. října 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: Fikman      IP: uživatel3522    
k 1.mu dotazu......co tam mas za svicku?
 
 
Datum: 24. října 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Verva      IP: uživatel10581    
čau,prosim vás,jak se dlouho zajíždí nový píst a kroužky? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jedna nádrž
 
 
Datum: 24. října 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
50-100 km :-)
 
 
Datum: 24. října 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, mám takovou otázku.Proč se válce některých mašin jsou na černo když černá přitahuje teplo?A jaký to má výhody a čím se to barví jestli normálním sprayem nebo čím.Díky.:-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Ban mi dejte ja se nebranim :-D
 
 
Datum: 24. října 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dejte mu už někdo BAN!jinak tady je návod na to černění ale je to složitý sehnat http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-povrch-motoru.html lepší je ta barva,dokonce jsem to viděl ve spreji
 
 
Datum: 24. října 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, škoda že jsem ti nic nemazal
 
 
Datum: 24. října 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Lasko, za osla si tu ty, a to poradnyho. Kdybyste nesmazali ty odkazy co sem vam tu posilal tak by ti to v ty malickaty hlavicce doplo, ted mas smulu a ma ji i ten co se o to zajimal, ja uz to znova hledat nebudu a psat uz vubec ne
 
 
Datum: 24. října 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já byl jen zvědavej co mi poradíš na litinu když barva je špatně. ona litina eloxovat nejde a brynýr zrezne, protože je to prostě litina. kdybys normálně napsal že jedině barvou protože je to litina, tak bys byl frajer. takhle jsi zase za osla s tím tvým vyjadřováním.
 
 
Datum: 24. října 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Naco bych to psal kdyz to beztak smazes, popatlej ho treba sloni mrdkou nebo se zeptej boochera ten ti to vytuni
 
 
Datum: 24. října 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Horse Dick můžeš mi poradit jak mám načernit válec na kejvačku aby mi nezreznul??
 
 
Datum: 24. října 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horse dick: aha, takže v jawě i ve zbrojovce to dělali celou dobu blbě...a jinak se koukej uklidnit, nikdo na tebe a tvoje urážky neni zvědavej...
 
 
Datum: 24. října 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Mas to jak barak kdyz se obklada, jakakoliv vrstvicka barvy navic co tam nema co delat to akorad zhorsi
 
 
Datum: 24. října 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9023    
horse dick proč by to měla být s barvou kravina? Vždyť to tak dělali i výrobci v čz...
 
 
Datum: 24. října 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chemicky se to dá udělat tzv. eloxování ale nesmí se to to dostat do vložky....
 
 
Datum: 24. října 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já jsem taky válec u ČZtek natíral vypalovací silikonovou žáruvzdornou barvou. Je taky černá a jmenuje se to ALUKSYL 0199. vydrží to až do 500stupňů a vypadá to jak ta barva předtím. Jinak těžko říct,jak se to má dělat originálně,skoro každej to dělá tou vypalovací černou barvou a natře to a nebo je lepší to asi nastříkat,ale nejlepším řešením by bylo nechat válec opískovat a nastříkat tou barvou. Jinak ta barva co jsem napsal tak stáála 78Kč a je to taková malá plechovička s 80gramy barvy,natřel jsem s tím dva válce jedním nátěrem teda jen a ještě mě zbyla tak 1/4 barvy.
 
 
Datum: 23. října 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Barví se na černoprotože ta černá barva zvýšá stupeň sálání tepla a tím pádem se to lépe ochlazuje (aj to lépe vypadá u kývaček a panelek) já jsem to abrvil černou vypalovací barvou ale envim čím se to má dělat originálně
 
 
Datum: 23. října 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: velociped      IP: uživatel9121    
čau, mám tu jeden problém. Mám válec po výbrusu, nový píst kroužky (velikost pístu 40,75), normálně jsem to nasadil na motor , píst ve válci jezdí krásně, ale jak nasadím hlavu a dotáhnu, pak zkusím prošlápnout a píst jde jen po hlavu, a pak se jakdy by o ni sekne. Podle mě se to nějak seká o hlavu protože bez ní jezdí píst ve válci krásně. Nevíte co stím, jak by se to dalo vyřešit. děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
opravdu staré hlavy jsou dělané na 4 výbrusy,to znamena prumer 39mm....nepredpokladam ze mas dokonale slicovanej pist pri HU s vrchni hranou valce,takze pist logicky o nejakou desetinku vjizdi do hlavy a prece logicky neco o prumeru 4.1cm nenarves do diry o prumeru 3.9cm....staci se zamyslet...zadny sipky na pistu ani podbrousenej valec!!
 
 
Datum: 25. října 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: fylkus      IP: uživatel8882    
napadla mě jedna ta věc na pístu se málokdy znázornuje šipka která má bejt správně dolů k výfuku a jestli si to náhodou neudělal opačně a neseká se ti :-D
 
 
Datum: 24. října 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař: tak tak svatá pravda
 
 
Datum: 24. října 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby mi někdo pří výbrusu stočil zespodu válec, tak mu dílnu zapíchnu komínem do země.problém je jen a jen ve velkém vrtání.
 
 
Datum: 24. října 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
když necháš dělat výbrus tak většina těch co to dělají stočí i spodek válce a tím se to sníží pak musíš dát silnější těsnění pod válec a je to v pohodě
 
 
Datum: 23. října 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
at žije tuzing!!!:-))) píst se ti opírá o dosedací plochu hlavy, protože se počítalo jen se 4 výbrucem. takže hlavu dolů a dosedasí plochu protočit na 41. pro jidtotu zkontrolovat, jestli není píst vyšší a hranou nepřejíždí hranu válce
 
 
Datum: 23. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
cusec draci po dlouhé době opět já... prosím vás skoušeli ste doma někdy rozpůlit klikovku ???? nějakým nářádím co má snad každý člověk doma ?? a jak prosím díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kliku jsem párkrát dělal. standa má pravdu, bez vybavení a zkušeností bych se do toho nepouštěl
 
 
Datum: 23. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
kliku doma na kolenu nerozhodíš. Kliky z 555 a 05 sice rozebrat jdou i doma,ale omackaji se,pak to blbe drzi a hlavne se to doma ve sveraku kladivem dost blbe centruje na dve stovky;-)
 
 
Datum: 23. října 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě něco... když řekneš pětiletému klukovi: přines mi tříramenný stahovák. Donese ti velké hovno.
 
 
Datum: 23. října 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás to možný je... když někomu řeknu že potřebuju něco čím stáhnu náboj z hřídele tak mi asi 10 deka salámu nedají
 
 
Datum: 23. října 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
U vas ve Vracově je to mozny, chod si to pulit treba heverem me uz si uprdele
 
 
Datum: 23. října 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsadím se s tebů ty debile o co chceš kdybys došel do obchod že chceš takového toho jakoby pavouka ve kterém je šroub že to potřebuješ na stažení náboje z hřídele. na 100% busdou vědět co to je
 
 
Datum: 23. října 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz tu koncim,nemam cas se tu dohadovat s nekym po netu.Po netu se keca dobre kdyz nevis,kdo sedi na druhy strane vid? :-) takze cau..ps-asi vidis,ze hodne lidi te tu nema rado,ale tebe porad bavi se tu hadat :-D
 
 
Datum: 23. října 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele mas moc velkou predstavivost.jak vis ze to treba jeho deda nema doma?ja taky 3ramenny stahovak nemam,ma ho muj deda.taky kdyz sem zacinal,nevedel sem jak to sundat a taky kdyz sem se ptal strejdy,vysvetloval mi to ze je to takovy udelatko se sroubem uprostred a 3ma rukama,co se zachytej za predmet co chci sundat a utahovanim sroubu ten predmet vytlacim nahoru.
 
 
Datum: 23. října 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a na kole o tom mi povidej když si ho nikdy neviděl :-D stopro jezdim lip než ty
 
 
Datum: 23. října 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že ty jsem nepatřiš!jestli jsi někdy totiž četl pravidla,tak ti je jasný že porušuješ každý z nich a na silnici mě těžko potkáš :-D a i kdyby tak si o mě tu tvoji koloběžku akorát zohněš a hodiš tlamičku :-D :-D
 
 
Datum: 23. října 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ale on popisoval tomu,co chtel sundat primarni kolecko :-D ty si zacal rozkecavat neco o tom,ze si jde 3ramenny stahovak koupit do kramu :-D hej,uz ani nevis co kecas :-D ptal se jak to ma sundat,tak mu vysvetlil,jak to vypada.. :-D tyvole,ty mi davas :-D
 
 
Datum: 23. října 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Ten tvuj super popis ze zakladky je mozna hezkej, ale naprosto nahovno... Pokud clovek nevi jak se to jmenuje tak naco mu to je? Pride do obchodu a "chci takovy tamto, ma to tohle a je to takhle a vipada to jak pavouk" aha... Takovejhle popis by mu i pomohl pri vyhledavani na internetu... Shrek ty se necpi kam nepatris, nemluvim jen o tyhle diskuzi ale i o motorce, pokud ti je 14let nemel bys jezdit ani na kole, akorad si hrozba pro nas ostatni a ja osobne te nekde potkat na silnici tak nevim jestli bych brzdil
 
 
Datum: 23. října 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vidiš moje odpovědi jsou zajimavy narozdíl od těch tvých... :-) :-P
 
 
Datum: 23. října 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On rekl stahovak,popsal mu ze ma 3 a ze existuji i se 2ma nohama (spis mel napsat ramenama ale jako popis dobry) rekni nekomu,kdo neni zrucnej typ,at ti ukaze 3ramenny stahovak..Vole,mel si na zakladce ve slohu popis veci?asi ne vid?di se vycpat,tvoje odpovedi me rozesmivaj,hledas jen konflikty s boocheerem,a kdyz nemas na co narazet,neco prekroutis aby z toho vysli spatne vsichni ostatni,krome tebe.
 
 
Datum: 23. října 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Tak chod do obchodu a rekni ze chces pavouka...
 
 
Datum: 23. října 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajíc13: někoho mi připomíná.Tobě ne?akorát neni tak sprostej...
 
 
Datum: 23. října 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horse dick-di uz do prdele,porad do nej sijes jak do svoji obeti.Co kdyz fichtlar nevi jak to vypada?vysvetlil mu,ze si ma vzit stahovak ,JAKOBY PAVOUKA...tak uz odsmahni,nikdo na tvy narazky neni zvedavej a uprimne,zacinas me tezce srat..ty si nikdy nevysvetloval,nebo nepopisoval vec,jak vypada?
 
 
Datum: 23. října 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
3ramenny nebo 2ramenny stahovak ty pavouku :-D boocher valis
 
 
Datum: 23. října 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro VÍKO sorry za chybu
 
 
Datum: 22. října 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasickým stahovákem a nebo stahovákem domácí výroby: http://m.b.simpson.sweb.cz/vozitka/postup/fichtlapul/12stahovak2.jpg s támto se mi to moc nedaří tak si puč normální stahovák. takového jakoby pavouka se třema nohama a šroubem uprostřed,existují aj se dvěma. určitě se to nepokoušej něčím páčit protože zaprve zničíš dosedací plochy pro výko a zadruhe se ti to nepovede
 
 
Datum: 22. října 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ok dík kluci.. tk ješte jedna otázečka.. jak mám sundat sekundární nebo primární nwm proste to co drží na klice jak ho mam vyklepnout nebo jak ho sundat sedl si tam jako prase a nechce jit ven.. jak na to ?? diky..
 
 
Datum: 22. října 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná pomoci heveru ale nepouštěj se do toho. bez zkušeností a dobré praxe se ti to nepovede složit,vycentrovat atd...
 
 
Datum: 22. října 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když jí rozložíš, co pak? Ono to neni jak píst, vylisovat slisovat :-) Musí se taky pomocí přípravku vyvážit či něco takého. Určitě se do toho nepouštěj, a rači sežeň někoho kdo to uděla za rozumný peníz. :-)
 
 
Datum: 22. října 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: kvetule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim jawaky. potreboval bych rado, uz si nevim rady. mam jawku 640 po geo, neco tam cvaka a nemuzu nato prijit. vse tam je nove. je to slyset od valcu kdyz pootocim zapalovanim tam a zpet. mam na ojnicich klece. zkousel jsem jehli a nic. dekuji moc za radu Milada odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: kvetule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky za radu. nejvice to cvaka kdyz tocim tam a zpet magnetem. motor jsem delal ja sam maka to jak delo, starty a vse uzasne az nato cvakani. pist nejde otocit musi smerovat sipka k vyfukum. pisty tam byli hungary, daval sem seske. snad to da po par kilometrech pokoj. jo a to cvakani dela volnobech, pri vysich otackach se to klidni takze parada. fakt myslite krouzky?
 
 
Datum: 22. října 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
po GO je to normalni delaj to krouzky nez si sednou, taky se muze stat ze pri montazi dotycna osoba dala obracene pist coz by se zlamaly krouzky tim to nebude
 
 
Datum: 21. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidi čaues, co když má někdo na Jawě 555 válec hlavu a karbec z Jawy 50 (novější typ) jsou převrtané i kanály a zbytek motoru (hlavně katery) jsou naprosto zaručeně z Jawy 555, dá se tam dát zpátky oryginální válec, protože takhle to na veterána nemůže nikdy projít!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele to proto, že jsem tu motorku ani neviděl, je bez papírů a má ji prastrýc, dal si tam novej válec a nějak upravil kanály, no mě o nic nejde mám Jawu 21 a pustil jsem se do renovace na ní. Jen mě ¨to zajímalo.
 
 
Datum: 20. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
všechno se dá vrátit když se chce...jinak cena karterů na 555 se na burze pohybuje kolem 200 a celej motor zak 500-600kč tak nevím proč řešíš takovýhle věci..nejdřív bych to rozebral , omrknul to a až potom bych se radil co dál..
 
 
Datum: 20. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: kutil      IP: uživatel4328    
zdar. nema todle nekdo doma ?? ci neco podobnyho ? setkal se stim nekdo ? vi nekdo co to presne je ? http://aukro.cz/item1282926534_jawa_90_cross_roadster_servisni_dokumentace.html dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: Lubin      IP: uživatel10243    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli pasuje levé a pravé víko motoru z Jawy 250 kývačky do panelky 250. Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
tak sry, ale u čz to tak je- FAKT
 
 
Datum: 18. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
karlos: nj o pár vteřin rychlejší.. :/
 
 
Datum: 18. října 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jony: když mluví o kejvačce (353) a panelce (559), tak to asi stejnej typ nebude.. jestli pasuje netušim..
 
 
Datum: 18. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johny: pise kejvacka/panelka tzn neni to stejnej typ ;-) jinak myslim ,ze nepasujou
 
 
Datum: 18. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to by mělo být stejný, jestli je to stejnej typ
 
 
Datum: 18. října 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
nazdar chtěl bych poradit při viměně pistnich kroužku na pistu podle čeho se mam řidit a tak dale sem jeste začatečnik tak otom moc nevim budu vděčnej za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč tam dávaš hermetik?
 
 
Datum: 21. října 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
ja tam davam hermetik a jsem nadmíru spokojen fichtl se může ujezdit doaleluja
 
 
Datum: 17. října 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo dá pod hlavu na fíku tmel,nemá to v hlavě v pořádku.
 
 
Datum: 17. října 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jednou jsem vyzkoušel dát pod hlavu lukopren,nechal jsem to trochu zaschnout a dotáhl...nikdy nebyl problém že by to netěsnilo
 
 
Datum: 17. října 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
udo.5- né mezi válec a blok, ale mezi válec a hlavu když jsem sundaval hlavu na fichtlovi tak jsem ho tam taky měl
 
 
Datum: 17. října 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Papírový těsnění ,dá se koupit a nebo si ho vystřihneš, podmazat silikonem na těsnění motorů.V každým servisu ho mají a spotřeba je mininální......Pár motorů jsem dělal ale hliníkový těsnění mezi blok a válec na fichtlovi????? ,, hh" pošli nějakej článek zajímalo by mě to .
 
 
Datum: 17. října 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se jedná o fichtla, tak tam těsnění nebylo...
 
 
Datum: 17. října 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
hermetik je blbost, dej pod hlavu hliníkový těsnění, co tam patří..
 
 
Datum: 17. října 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
a až to nasadíš do válce,, tak pak mezi válcem a hlavou nanes hermetic (teda já jsem nanesl na svůj fichtl. mám ho ještě s komunismu schovaný) přitahni šrubky a hotove
 
 
Datum: 17. října 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
no takhle davej bacha at ti ten kroužek pěkně sedne do zámků at si je zbytečně nezlomíš
 
 
Datum: 17. října 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
podle velikosti těch co tam máš?:-D
 
 
Datum: 17. října 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Was guma go žeber, zajímavý ale nikdy jsem o tom neslišel, ale nic nenamítám, já mám Jawu 50 takže mi to jen přišlo divný, nic proti.
 
 
Datum: 20. října 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dáš to mězi žebra a žebra pak nebudou vibrovat - mělo by to snížit hluk
 
 
Datum: 17. října 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.proísm vás je normální že po výmeneně ložisek,gufer , ojnice na jawě 50 jde trochu těžši točit.jde trošku ztuha.podle mě je to normální že si to sedne ale radči se ptám.... íky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej ty franky nebo co si za hnupa.radči drž hubu ... ! myslíš si co jako? nikdy jsi tady neporadil.pořád každého urážíš a myslíš si nevím co .... ! drž hubu a běž se radči učit číst a psát !
 
 
Datum: 17. října 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nejde spis stuha otocit klikovkou?? to by zdevastovalo loziska ja to resim tak ze bouchnu do klikovky z obou stran kladivem prez neco a ono to pak jde lechce a jestli ti jde ojnice stuha tak to je pruser asi se to slisovalo k sobe coz se nestava musel bys to znovu rozhodit ale to zjistis tak ze by to melo mit vuli dostran ta ojnice jestli nema tak je to v pr...
 
 
Datum: 17. října 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo může to dělat, jestli to není moc tak to nech tak a to si časem sedne
 
 
Datum: 17. října 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Dostali jsem výbrusy a k tomu písty,vypadaly jako originální,nebyl to ten madarský s vroubkama a číslem vypáleným lasserem. Měl matnou barvu a informace tam byly vyryté Po 400Km máme mezi pístem a válcem vůli 0.10mm. hranka opotřebení tam neni. zajíždět umím nejsem žádný amatér,zajel jsem toho stovky a po15 000km byl píst jako nový bez vůle. NEVÍTE PROSÍMVÁS CO ZA DEBILA ZASE VYROBILO TAKOVÉ ŠMEJDY? CHINA NEBO POLSKO?. DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ještě něco... ten tříkruh je to ten kvalitní madarský? Jestli ano,koupil bych ho někdy v lednu. to plánuju renovaci a takovou polo generálku motoru
 
 
Datum: 18. října 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud bude zajem,,tak mam 3 kruh 40 ale muzu splasit i jinaci,,pokud je zajem napsat mail at to muzu objednat
 
 
Datum: 17. října 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělají narazil jsem na nějaké ale t je made in china a tomu neverim
 
 
Datum: 17. října 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha... a ty klasické madarské co prodáváte tady jestli jsou to ony tak jsou dobré že, s nima mám samé dobré skušenosti. jen mě to štve že já jsem si požádal tříkruh a jinačí tříkruhy než této značky se nedělají. budu muset koupit z tudma dvoukruh... namáte náhodou njaký tříkruh kvalitní? výbrus B2. dík
 
 
Datum: 17. října 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak je to znacka AMBICA a zalezi od serie,,neco dobreho ale spe humus
 
 
Datum: 17. října 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky seso za info. To je jako u těchto pístů normální? že se tak opotřebují? Výbrusem to asi nebude,kdyby se mi výbrus vylítal o desetinu to by tam byla hrana jak obrubník.
 
 
Datum: 17. října 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Dava      IP: uživatel10549    
takový šmejdy by se měli zakázat prodávat
 
 
Datum: 17. října 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to byl ten to co se prodava v krabice a je to dasl ivyrobce z madarska
 
 
Datum: 17. října 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: jawadrak      IP: uživatel10429    
Čate draci chci se zeptat jestli nepřekáží vějířová hlava se svíčkou na jawě 21?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k přednímu blatníku by to mělo vyjít ale ne pod bříško...
 
 
Datum: 16. října 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: jawadrak      IP: uživatel10429    
oki dik a když tam dam blatník z mustanga??
 
 
Datum: 16. října 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Ano
 
 
Datum: 16. října 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás za chvíly budu skládat bloky motoru jawa 50.A mám dotaz. Mám dát mezi bloky motoru papírové těsnění potřené vazelínou , nebo radči tmel paulín...? a ohl bych když tak dát papírové a místo vazelíny použít jemnou vrstvu paulínu ? Díky moc . pro nejlepší ůčinnost.Díky moc .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar Franky. kážeš bludy a ani to netušíš, jak smutné a zoufalé. mimochodem, ty sposťarny jsem ti tady smazal já. některým lidem tvoje urážení začíná silně vadit.
 
 
Datum: 23. října 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takových je plný hřbitov...
 
 
Datum: 22. října 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trenky laskavě všem tady vysvětli jek se vymezuje axiální vúle na klice?protože se zítra na to někdo znova zeptá.nešuškej nic na icq a řekni to všem.a když máš v řiti čepy tak klika chodí tak 2-3 mm do boku.
 
 
Datum: 21. října 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky jsi neuvěřitelně zamindrákovanej hlupák.nevim jak jsi na to těsnení přišel že tam MUSÍ být. vůle kterou jsem tady uvedl je samozřejmě bez papíru, a nějak netušim důvod proč jí ještě zvětšovat. víc k tomu nemám co napsat.
 
 
Datum: 21. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: sakisen      IP: uživatel1272    
M\slím si, že tahle debata je už celkem z cesty.. Tloušťka papír. těsnění v tomhle případě nehraje žádnou roli. Jde o to, aby se utěsnily oba kartery k sobě a aby přez spáru mezi nimi netekl olej.. Takže pokud někdo chce dávat papír. těsnění, je lepší ho pomazat vazelínou, ale je to jen z důvodu, aby na polovině karteru alespoň trochu drželo a při sestavování motoru zůstalo na svém místě. Pokud někdo bude používat silikon/paulin a nevím co ještě, je dobré vědět, že tyto tmely by měli odolávat vyšším teplotám. Práce s nimi je jednodušší v tom, že tmel z karteru před složením motoru nikam neuhýbá.. Ve finále je výsledek stejný, pokud tedy není jeden z katrerů nějak razantně deformovaný a z toho důvodu již netěsní. Pokud totiž oba kartery k sobě stáhnete, je jedno, jestli tím zmáčknu papír. těsnění nebo tmel.. Tloušťka zde NEHRAJE ROLI.
 
 
Datum: 18. října 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: klidně jen tmel, nevim jaký má Franky vzdělání, ale můžu te ujistit že ten motor se nějakou tepelnou deformací určitě nehne o tři desetiny(což je vůle kterou uvedl správně že tam je) a každej motor kterej dávám dohromady si proměřim, a ještě se mi nestalo že by se tam klika nevešla
 
 
Datum: 18. října 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě to bylo lepší než to moje...mohl bys teda prosím napsat jestli jenom ten papír nebo oboje?děkuj
 
 
Datum: 18. října 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepamatuji se,možná když jednomu klukovi co dělal renovaci napsals že je dement že udělal takovej bastl a ten fichtl byl pěknej...
 
 
Datum: 17. října 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: a dát tam jenom ten papír?děkuju
 
 
Datum: 17. října 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: andy735      IP: uživatel10550    
papierove tesnenie nedavaj mas zbitocni cas zabity pri vyrobe.. daj cerveni silikon ten je lepsi ja ho mam a netece mi olej cez neho...vyhoda je ze nemusis robit tesnenie...
 
 
Datum: 17. října 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě teda všechny fichtly, kde jsem dal jenom silikon, jezdily...viděl jsem tady na okrese spoustu fichtlů, které měly mezi karterama jenom silikon a nikdy nebyl problém...
 
 
Datum: 17. října 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
souhlasim s frenkym ty vúle tam jsou, nebo naopak ne. papír bych dal i s paulinem, či něčim jinym. i když kamoš to dělal tak že nanesl jen tmel, sešrouboval, ale nedotahoval, nechal to nějakou \r\ndobu zaschnout a vono to taky udělá tu slupku, pak to dotaáhl na krev. a bez komplikací to fungovalo. ale je teda fakt že každej motor je co kus to kus.
 
 
Datum: 17. října 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
jestli není klika rozjetá od sebe na ojničním čepu, tak stačí paulin. všechlo dělám jen na tmel, nic neteče a u včeho se mi klika točí bez odporu
 
 
Datum: 16. října 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vždycky jsem to těsnil tak, že jsem odmastil dosedací plochy, a pak na to dal tmel GASKET od Den Bravena...a nikdy žádnej problém...vždyť to tak bylo u některejch strojů i z výroby...
 
 
Datum: 16. října 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Kdyz jste na toto narazili tak muzu poprosit o radu jak se to ma delat? ceka me to za par dni tak at vim, mam vystrihnout z desek tesneni, namocit v oleji? nebo nenamacet? dat paulin,papir,paulin? nebo jak? :-)
 
 
Datum: 16. října 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, a čemu přesně to vadí? :-) nikdy jsem s tim problém nepozoroval, a ani jsem o tom neslyšel...a s tou axiální vůlí na klice jsi to myslel jak? kde by měla být ta vůle?
 
 
Datum: 16. října 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky: nemusí...žádnej z mejch motorů, které jsou těsněné silikonem ani nekápne...
 
 
Datum: 16. října 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jak moc máš hrubý ty stykový plochy,někdy stačí samotnej papír a někde mě zas ani paulín nepomohl.
 
 
Datum: 16. října 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: jawadrak      IP: uživatel10429    
ten paulin by tam byl asi lepší kamarád ho tam má a 100% to těsní .
 
 
Datum: 16. října 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel10539    
Zdar prosim vas potrebuju poradit s klikovou hrideli necha se repasovat,protoze cela klika je draha tak bych koupil jen ojnici dik za odpovedi\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 6:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Klikar, na 175/477 zakolik? :-P
 
 
Datum: 12. listopadu 2010 6:09
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel10668    
To je v poho nevadi to ale jinak dik a jinak na jawu 638 by to vylso tak nak na 4 000Kc repasovat?
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK tak az zaplatim komaxit ramu a uvidim kolik mi zbyde napisu ti sem na FP a kdyztak se dohodnem.
 
 
Datum: 15. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
ano za 3500 zůstanou původní jen setrváky
 
 
Datum: 15. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s materialem ? potrebuju vymenit ojnice, loziska a levej cep za oilmaster a samozrejme dat to rozumne dohromady
 
 
Datum: 15. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
2800-3500
 
 
Datum: 15. října 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za kolik by si zrepasoval kliku na 638 ? tu to nikdo pod 4 000 neudela.
 
 
Datum: 15. října 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
no, už to tak asi bude
 
 
Datum: 15. října 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Venca: promin, ze se ti cpu do dotazu klikar: ty delas kliky co ?
 
 
Datum: 15. října 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jistě že jde zrepasovat, ale sám to těžko zvládneš a když si to necháš udělat tak to o moc lacinějčí nebude
 
 
Datum: 15. října 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás potřebuju radu.je to hrozně důležité..skládám převodovku jawa 50.nalisoval jsem ložiska.vše je ok.pak jsem zahřál karter at tam můžu vložit zmraženou klikovku.vše mi sedlo jak má být.paráda.sedla si až na doraz ja ká být.nechal jsem to tak vychladnout.Vše v pořádku.pak jsem chtěl začít skládat převody.naklepal jsem přes špalík 23 z. kolečko.mám nové gufera,tak to šlo trošku ztuha.párkrát jsem po tom malinko lkepl.pěkně si sedl.Ale najednou se dívám na klikovku a byla tak o 8 mm venku.prostě vyjela z ložiska tak o 8mm.čím se to mohlo stát?co s tím ? zkusil jsem to tam jemně naklepat zpět.ted tam jako je v pořádku.ale proč se to stalo ? a můžu to teda tak nechat?když tam ted je jak má být... ? děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok ... děkuju moc . Zase jse mudělal chybu.ale tak chybama se člověk učí.. :-) děkuju moc.rukou neje vytáhnout . takže to nechám..díky
 
 
Datum: 13. října 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli ta klika nejde vytáhnout rukou tak to nech být
 
 
Datum: 13. října 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti v tom ložisku nelice a drží to tam tak bych se toho nebál
 
 
Datum: 13. října 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě že ne....mám to na špalkách.ikdyž možné to trošičku je. tak můžu to tak nechat ?
 
 
Datum: 13. října 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsi klepal to kolečko neměl jsi náhodou motor opřenej o čep té kliky?
 
 
Datum: 13. října 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: onda      IP: uživatel8456    
zdravím, prosím o takovou malou radičku: mám jawu 50 mustang a předělávám klikovku akorát sem narazil na problém: jak mám sundat rotor-šroubek na vačce sem odšrouboval ale nevím jak dál. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kombinačky přes hadr
 
 
Datum: 13. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: onda      IP: uživatel8456    
no a jestli bych ještě mohl prosit radu jak vydolovat tu vačku....normálně chytnout kombinačkama nebo jak
 
 
Datum: 13. října 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytáhni vačku a natoč tam šroub M8. opře se o čep kliky, a když ho utáhneš tak to odskočí. POZOR!!! je potřeba aby jsi na tom šroubu pořád viděl závit!!! to znamená že musí být dost dlouhej
 
 
Datum: 13. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Nevítě nekdo prosimvás čím je způsobený ten zvuk hučení ložiska na pinckovi? Měl jsem na klikovce nové ZVL,ujel jsem nějakých 10-15 tis. Km. a postupně to začalo hučet až to došlo k takému závěru že na volnoběh skoro nešel slyšet motor jenom to hučení tak jsems e naštval že je vyměním a myslel jsem si jak budou bůhví jak vymleté ale ono nic. Uplně jak nové,jak jsem je ta dal před 2 rokama nové,tak jsem je dneska vytahl,absolutně bez vůle. samozřejmě nějaká zanedbatelná vůle tam musí byt jinak by se netočily... Tak by mě zajímalo pročhučely když byly vpořádku. dal jsem nové SKF a už to má čistý zvuk... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jetys      IP: uživatel8793    
CAU BORCI.. chci se vas optat... jak zajizdite svoje masiny? (pionyry) Jesi treba 50km to drzite zlehka.. pak tomu trosku date.. a pak zase z lehka..? Ceka me to taky.. a vubec newim jakym zpusobem bych to mel zajizdet... a kolik mam mazat. Díky moc za rdy a typy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale tak nechci se hadat, kazdej ma jinej zpusob, kterej se mu osvedcil
 
 
Datum: 13. října 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle mi poradil chlapik ze servisu ma 250 bizona 350/634, oboje mu prosly rukama a tohle mi doporucil. delame to takhle i s 2T skutrama a jezdej v pohode a ja s tim taky nikdy zadny problemy nemel.
 
 
Datum: 13. října 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karlos. neni tot ak špatně? kdesi jsem četl že válec po výbrusu se musí studený zezačátku vyhnat do provozní teploty co nejrychleji protože studený se více opotřebovává a na volnoběhnež dosáhneš provozní teploty to může trvat nějakých 5 minut i víc... při zátěži pár sekund
 
 
Datum: 13. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to delam tak, ze ji nastartuju, necham na volnobeh ohrat, pak ji necham vychladnout, pak zase ohrat, pak zas vychladnout a pak na ni jezdim podle rychlosti napsanejch v prirucce.
 
 
Datum: 12. října 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to máš dobrý,mě dali vůli tak 0.02 :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ještě jsem zapomněl napsat že vybrus měl vůli 0.06mm
 
 
Datum: 12. října 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já v úterý dovezl válec,ve středu nasadil,čtvrtek a pátek zajížděl 1:25,1. nádrž plná syntetika 2. nádrž už polosyntetika a na třetí nádrž už jsem to hnal do plných a v sobotu ráno na závody :-D válec je v pohodě a jede jak pila
 
 
Datum: 12. října 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem celej válec při skládání namazal,dal sem o dvě čísla větší trysku(alternativa pro posunutí jehly,nechtělo se mi to rozdělávat :-) )pak sem nalil polosyntetickej olej a benzín Shell V-Power (udržuje čistej motor,i polosyntetickej ho při takovým množství zasviní) v poměru 1:25,najezdil 25 motohodin,změnil poměr na 1:30 už s normálním benzínem Carrerou 100 a dal normální HT a tak pokračoval (spíš pokračuju :-D )až do 80 Mth,každou motohodinu to na 10 vteřin pořadně ohulím aby to nezlenivělo.Rozhodně to takhle doporučuju protože při každej jízdě je znát že je to zase o dost silnější.
 
 
Datum: 12. října 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
vyjezdit plnou nádrž s kvalitním olejem třeba STIHL červeným 1:33-40 na půl plynu a pak jak tu celou nádrž vyjezdíš tak tomu můžeš pomalu přidávat. Poměr pak ještě pořád zachovej na další vyjetí celé nádrže. Potom už to můžeš hnat do plných
 
 
Datum: 12. října 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
este jsem chtel dodat zajety to bude az to bude mi krasnou kompresy a poznas to tak ze se nakopavacka nebude propadat rychle...
 
 
Datum: 12. října 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
kua porad se ptate dokola. namaz to proste vic, nekdy se to zajede za 500km nekdy za 1500 nebo 3000, zalezi jak to ty paka vybrousej. pionyra tech 1500
 
 
Datum: 12. října 2010 19:13
 
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 1:02:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu