|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: LuxXx
IP: uživatel10621
 čau,prosim vás neznáte někoho v okolí Olomouce kdo dělá výbrusy?Potřebuju udělat výbrus na Bábu 210.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:44
 jo v lužicích u štern berka dělají když furt pojedeš pohlavní tak uvidíš velký nápis brusírna
Datum: 01. listopadu 2010 19:44
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 nebo děla vybrusy v lužicich u šternberka
Datum: 01. listopadu 2010 19:24
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 nebo děla vybrusy v lužicich u šternberka
Datum: 01. listopadu 2010 19:24
 Zkus Špičku v Mohelnici, nebo mototechnu na Chválkovické
Datum: 01. listopadu 2010 18:48
 čus draci potřebuji udělat na fechlotvi výbrus ale ještě s tímhle nemám zkušenosti proto se chci zeptat z vašich zkušeností, kde si výbrus nechat udělat ?? znáte nějakou stránku nebo kontakt? díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 7:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky.. BooCheer: už si tomu chlápkovi něco posílal na výbrus nebo na něco?
Datum: 03. listopadu 2010 7:06
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 To bylo to první co jsem našel na netu.
Datum: 02. listopadu 2010 18:17
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Jura : není 650Kč jaksi moc?:??
Datum: 02. listopadu 2010 15:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 boocheer: jo díky moc..
Datum: 02. listopadu 2010 15:55
Datum: 01. listopadu 2010 23:09
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
Datum: 01. listopadu 2010 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo sory.. sem z jihomoravského kraje, okres hodonín..
Datum: 01. listopadu 2010 20:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když napíšeš odkud seš, třeba ti lidé ze stejné lokality napoví víc a doporučí někoho z okolí..
Datum: 01. listopadu 2010 18:31
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 čauves draci chci se zeptat koupil jsem si na fíkuse tuningovou kliku stošenou na 90 mm a s novou ojnicí ckr a nwm jak tam přidělat to jehlovi ložisko nahoře u píst. čepu prosim o radu a jestli se ta vůbec nějak přidělává
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 16:38
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 tak sry ja si toho nevsimla fakt promin víckrát se to nestane
Datum: 02. listopadu 2010 16:38
 Ja ju mam tiež nedával som tam žiadne vymedzovacie podložky na motory mam spravene niečo cez 2500Km a zatial žiadny problém a volakto mi kradne meno a pekne ma to sere
Datum: 02. listopadu 2010 8:44
 Ano,nemělo.
Datum: 01. listopadu 2010 21:05
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 ja to změřil a může vyjet o 4mm tak to by nemělo vadít ne ??
Datum: 01. listopadu 2010 18:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyhle vymezovací podložky jsem viděl u kámoše na simsonoj....ale podle mě je to celkem zbytečný , protože to vymezilo beztak max 1mm
Datum: 01. listopadu 2010 17:33
 Vyjede,ale jen u pár mm...Nijak to nevadí.Jinak sem slyšel něco o nšjakých vymezovacích podložkách aby to nevyjíždělo ale rády vypadnou a poškrabou válec.
Datum: 01. listopadu 2010 17:02
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 a ono nevyjede ??
Datum: 01. listopadu 2010 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nepřidělává , jen ho tam nasuneš
Datum: 31. října 2010 21:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši jsem bezradnej...přitáhl jsem si domů zarezlej motor z čz 125/351 je zarezlej jak píst tak klika...no tak jsem do toho 4 dny cedil brzdovku a doufal že to povolí a nic...pak jsem si řekl že když oddělám ty 4 štefty co drží válec tak by motor měl jít rozpůlit i bez sundání válce...jenže já to prostě nemůžu dostat od sebe...udělal jsem si vylisovák na klikovku ze čtyřhranu ( aby byl pevnější ) no jenže se stejně prohnul jak máslo a výsledek žádnej..poradte mi jak to dostat od sebe...nebo jak zneškodnit ložiska , prostě abych ty kartery dostal od sebe
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jsem to ale mamlas...  ted jsem se na ten motor pořádně koukl a mezi žebrama byl schovanej jeden šroubek...byl zakydanej špínou a proto jsem ho neviděl....samozřejmě nešel povolit tak jsem ho odvrtal a zítra ten motor ještě nahřeju a vytáhnu svůj samodomo vytlačovák a vrhnu se na to
Datum: 02. listopadu 2010 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo tak .. to mi nedošlo že by tam mohli bejt nějaký kolíky
Datum: 02. listopadu 2010 20:05
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 jo a ještě je tam příruba sání, která se musí před půlením odělat
Datum: 01. listopadu 2010 22:59
 Kartéry mají na přírubě pro válec centrážní kolíky. Takže proseknout nebo odvrtat píst shodit válec a mělo by to ját rozpůlit popřípadě,pořádný stahováky...
Datum: 01. listopadu 2010 22:35
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 Frany: když myslíš...
Datum: 01. listopadu 2010 20:35
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 i když zničením ložiska si možná nepomůžeš, záleží kolik místa je pro posunutí klikovky, moc tam nebude.
Datum: 01. listopadu 2010 12:27
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 Vyšroubovat zapomenutej šroubek, vyrazit středící trubičky v úchytech motoru, vyrobit pevnější stahovák a nahřát. Prolejvání naftou na půlení asi nemůže. Jinak ten píst pod lis, nebo nakonec vysekat majzlem a dá se tím zachránit válec. Ložisko se dá zničit vytržením klece, kuličky pak sesypeš k sobě a jde rozložit. Jen se ložisko líp kurví, když máš přístup z obou stran, ale i takhle by to mělo jít. Můžeš si to zkusit ve svěráku na jiným, začínám poškozením nejtů klece a pak ji dloubat a vytrhávat. Na převodovce to obvykle moc nedrží, to stačí lehce poklepnout a ložiska jdou z hřídelů. Pochopil jsem, že ty štefty jsi vytočil a půlit můžeš.
Datum: 01. listopadu 2010 11:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Franky: souhlasím.. ale pochybuju že by péro i dalších x lidí koupilo 10litrů nafty na to, aby v tem vykoupali zarezlej motor
Datum: 01. listopadu 2010 6:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 copak o píst .. ten v nejhorší odvrtám no a že bych to nahřál to mě taky napadlo..jenže nemám na čem a plynovým hořákem když je motor plnej brzdovky bych vyhulil celej barák  horkovzdušnou pistoli taky nemám  jedině ho celej hodit někam na kamna ...ještě tomu dám pár pokusů a pak ty kartery rozštípu a nechám s toho aspon převodovku
Datum: 31. října 2010 21:43
 a co to zkusit nahřát aby se to trochu roztáhlo?to by mohlo jít,jinak já píst musel vybouchat majzlem z válce,jinak to nešlo...
Datum: 31. října 2010 21:12
Datum: 31. října 2010 21:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyvole za takový množství odrezovače dám víc jak za 3 motory  jinak to si piš že jsem do toho třískal kladivem a pořádně velikým a nic...myslel jsem že se ložiska vysunou z domku a zůstanou na klice a hovno...
Datum: 31. října 2010 20:10
 možžnost vyřeší fleexa  ne sranda..  zkus do toho pořádně zabouchat gumovým kladivem.. mě když nasral motor od babety tak sem to vyšešil kladivem a majzlem  ale to silně nedoporučuju pokud nechceš odrovnat kartery.. já bych asi celej motor hodil do odrezovače nebo do octa ..
Datum: 31. října 2010 19:41
 zdarec...prosimvas co je na tom pravzdy že převrtáním válce z pincka na 40mm získáme jednoho koně navíc? Moc tomu nevěřím právě proto se ptám...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Teoreticky pokud prevrtas origo valec na 40mm tak bys mel získat navíc cca 10%výkonu....tj cca 0.35HP takze ve výsledku 3,85HP...možná 4HP....když už takle blbý vrtání tak rovnou 41.50 at to stoji za to....na jaro planuju do jednoho stroje Cestovní upravu 60ccm tak sem na to sám zvědavej....pokud je aspon kus pravdy na tech 10% tak budu v serii na 6 koních  na závody seru,beztak cestovka muže jezdit jen krosový klasiky.....
Datum: 31. října 2010 21:31
 tak s čím můžu poradit poradím a když něco nevím tak se zeptám
Datum: 31. října 2010 18:17
 ty seš taky mazák, rozdáváš tu rozumy a pak se ptáš na blbiny. když převrtávat, tak aspon o 5 mm
Datum: 31. října 2010 18:15
 cau lidi, jdu si pro radu, koupil jsem si na mustoše nový výfuk electronic (to je ten univerzalní na simsona a fichtla) no a ono tam fouka mezi kolenem a výfukem, čim by se to dalo utěsnit? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 20:48
 nomalne v železářstcí a je to taková bílá páska a tu tam namotáš a jeto
Datum: 31. října 2010 20:48
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čus, prosímtě kde jí seženu a jak to vypadaá ?
Datum: 31. října 2010 19:31
 Skus instalaterskou pásku z teflonu... já to tím řeším a nemůžu si stěžovat
Datum: 31. října 2010 18:22
 a jo na to sem uplně zapomnel na tmel tim ma tesnenej vejfuk kámoš a nic nefouká
Datum: 31. října 2010 18:01
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau zatěsnito tmelem na spojování výfuků odolává teplotám myslím že nějak do 1093°C koupíš ho v prodejně tmelů
Datum: 31. října 2010 17:42
 a zkoušel si ten výfuk k tomu kolenu přitáhnout nákou stahovací páskou ?
Datum: 31. října 2010 17:34
 ale já tam mam to kolínko bez falce a s falcem by tam asi nešlo
Datum: 31. října 2010 17:17
 asbestovou šnůrou
Datum: 31. října 2010 17:07
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cawes ... chci se vas draci zeptat jestli je tadle klika http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2737.html co tu sesa prodava kvalitní ???? mam lehce upravenej motor: mam stejskyho cestovní upravu a na kliku chci dat 9 z primarni kolecko ... tak se chci zeptat jestli to tak klika vydrží ???? diky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 20:30
 nemyslel jsem že se musí vyloženě vysypat...myslím tím že když odejde jako že se vyšlahá,je na něm vůle a začne klepat tak se lehce vymění... když se vysype je to v háji...
Datum: 01. listopadu 2010 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 ardno.69 : Bohužel nemužu posoudit tuhle verzi s klasickou ojnicí,ale osobně mám jen jednu zkušenost s novou replikovou klikou s jehličkama a bylo to něco děsnýho....bylo to v době,kdy nová klika dokonce s jehličkovou ojnicí byla novinkou a sesa jeste nemel vyzkousene,ktery dodavatel ma dobry kliky...jedna zkušenost nemuže dát za všechny,ale mě to navždy odradilo...když potřebuju novou kliku,tak šmejdim po burzách,kde ulovim aspoň dvě vyřachtaný kliky s dobrejma hřídelema po stovce za kus,koupim novou jehlovou ojnici CKR a pošlu to kamarádovi repásnout.\r\nKlikař: Hele oni ty jehlový klece vydržej,ale horší je to s pístníma čepama....mě se osvědčil pístní čep co je dodávanej s 8.vybrusem-je takovej robustní(bohužel i těžší)-klasické pístní čepy jsou měkké a na jeden sem najel tak 200km a byl omačkanej....vždy sem mazal 1:25-1:30(nejednalo se o seriovej motor,ale pila to taky nebyla)...Ja osobně na tvym miste bych šel na upravenej válec jedině s CKR jehlovou ojnicí a motorem po GO....+pokud použiješ primár 9z tak je tu dost velká šance,že to bude v zátahu prokluzovat,takže určitě použij ferodový lamely,přidej přítlak na koši a hlavně ho pořádně zpevni,ať se neroztrhá....já už jeden roztrhnul a bylo to na blbym motoru co točil necelejch 9 tisíc ....koš jak novej,bez vůle,pevnej a šel do kytek po půl roce....
Datum: 01. listopadu 2010 11:08
 BooCheer: nevím jak tahle Sesova klika,ale já sem koupil kliku od Jelínka a ta je měkká jak hovno !!  xD
Datum: 31. října 2010 11:52
 milý bušku když se ti rozsype klec, tak je v háji i díra pro ní, takže ne nový pouzdro ale celá ojnice. takže rozpůlit motor a udělat kliku
Datum: 31. října 2010 11:30
 Já jsem zase zastáncem ložiska místo bronzu... když odejde ložisko tak to lehce vyměním,koupím nové,vsunu ho tam a jedu... kdežto bronz se musí vystružovat,víc mazat... je to jen můj názor takže enchci vyvolat hádku  slysel jsem ze ty nové kliky jsou měkké
Datum: 31. října 2010 11:23
 já mám sérii motor,tak tam by to nic udělat nemělo
Datum: 31. října 2010 7:53
 měl jsem v ruce kliku kde byly jehličky v okách obtisknutý nahoře i dole. po nandání ojnice s bronzem to snad drželo. ale byl to FAKT OSTREJ motor. já osobně mám na všech motorech bronz.
Datum: 31. října 2010 7:51
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ale ja jsem mel uz stejkyho upravu zajetou na jinym motoru tak jsem to nedaval na repas kliku ... a jak to vidis ty :?: bude lepsi dat ornici na jehlicky nebo na bronz ???
Datum: 31. října 2010 7:14
 ono se říká že když se dělá výbrus tak by měla jít klikovka na repas
Datum: 31. října 2010 7:02
 jojo,to se mi taky stalo.Motor po GO novej výbrus,ale kliku sem nechal starou.2 měs prázdnin to vydrželo.Mazal jsem TSF 1:33 a jel sem mírnej kopeček (fakt malej) a motor se zastavil.Skusil jsem to nakopnout a naskočilo ale střílelo to do vejfucku a píst tam lítal jak svina.Prisel sem dom rozdelal a konstatoval jsem smrt ojničního ložiska
Datum: 31. října 2010 7:01
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 n3rv .... motor mam po GO.... vse sem vymenil krome klikovky, odbornik mi rekl ze tak klika jeste toho najezdi , takze sem ji nedal na repasovat a dal jsem ji tam, motor jsem slozil, jezdil jsem tak tyden a vcera zniceho nic tratil vykon, motor se uplne zastavil ... tak jsem ho sundal z ramu a putoval opet na ponk , rozebral jsem ho a zjistil ze je zadrene jehlove lozisko na ojnici v klice, mažu 1:30 ......
Datum: 31. října 2010 6:58
 tak to bych si udělal repas starý kliky.Ale já osobně jsem si koupil od sesu ojnici na jehlách
Datum: 31. října 2010 6:17
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 jel jsem se projet na fichtlu ale najedou mi to chciplo... tak sem to zroztalčoval kamoš mě tlačil ze zadu a najednou to trochu chytlo a najednou rana zastavil se a divla jsem se že mi vystřelil tlumič z vyfuku nevěřil jmse svým očim byl asi 5metru za mnou a a kamoš řikal že to vytřelilo a vylšehl plamen.... nevote nekdo co s tim? prtože jak sem ho tam spatky dal (botou nakopnul šel celkem těžko) ten tlumič tak po dalšim pokusu zase vystřeli.... motorka je to jawa 20 a vyfuk tam je z mustangu... PS: mělo to super zavodni zvuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 20:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nastavit karbec a zápalko
Datum: 29. října 2010 20:32
Jméno: souki
IP: uživatel10606
 spíš nemáš seštelovanej předstih
Datum: 29. října 2010 17:29
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 vyfuk mam stejnej taky z mustanga odmontuj ho a podivej se do nej jak vypada jestli je čistej a vzadu ten tlumič dotahni jak svin je taky mozny ze tam mas moc karbonu nebo se tam dostal nakej predmet
Datum: 29. října 2010 17:27
 Zdravim všechny,někdo mi říkal že se dá vyměnit stará ojetá klikovka za novou a tá nová bude trochu levnější a oni si tu starou repasujou a prodají ju.Je to tak?A nikde tady na krámku nevidim klikovku na 250/353 tak jestli byste věděli kolik tak zhruba stojí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 21:02
 V tom připadě se budu modlit aby byla ta klikovka v pořádku.
Datum: 29. října 2010 21:02
 repas kliky na Jawa 250-353 kývačka je od 1500 do 2000. nový ojnice neexistujou a musí se repasovat starý
Datum: 29. října 2010 7:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10600
 Cau chtel bych se zeptat jaka je lepsi klika nebo jaka je idealni dat do fichtla 90mm anebo si mam poridit mensi 85mm, 83 mm. jaky to ma vyhody kdyz je to mensi? krom toho ze se to rychleji toci. diky za info .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 16:34
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Zdravim všechny draky mám dotaz potřeboval bych poradit dávám do kupi babetu a mám následující problém: Benzín mi do válce jde jiskru to háže z výfuku jde kouř ale nechytne, vždycky to udělá jen takový to pst jako když je špatnej předstih chtěl bych se zeptat jestli to je tím předstihem nebo něčím jiným a kdyžtak jak se předstih šteluje díky za odpověd draci !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 17:41
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Tak to byla ta krabička vyměnil sem jí a šlape jad drak !!!
Datum: 06. listopadu 2010 17:41
Jméno: kross
IP: uživatel10178
 newim ale ja sem na babete nikdy předstih nešteloval a to sem to mel asi petkrat rozebrane
Datum: 29. října 2010 19:31
 je toho na babete hodne co muze bejt v prdeli- čz 180 radi dobre a i ostatni . jeste me napada jestli kdyz ji davas do kupy a nevis v jakym stavu byla - tak jestli neni podpalenej dekompresor - ce tam uchazí komprese
Datum: 28. října 2010 18:39
 Zkoušel jsi jinou svíčku, to že hází venku neznamená, že háže ve válci. Řikáš že benzín tam jde, takže nejspíš nehodí jiskru nebo je tam toho benzínu moc. Pokud máš možnost, tak si proměř elektriku, můžou to dělat cívky, indukčka, impulzní pól, tyristor.
Datum: 28. října 2010 17:25
Jméno: blasta21
IP: uživatel10599
 Zkus se kouknout na indučku, jestli tam máš správnou. Musí mít 4,8V(nebo může být špatná). Nebo to může dělat ta el.krabička na zapalko.
Datum: 28. října 2010 16:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pro startování je důležitější výška hladiny v plovákové komoře (správně seřízený plovák). Musí být plastový kryt na karburátoru
i trubka spojující tento kryt s rámem. V tělese filtru musí být pletivo. Pravý šroubek na karburátoru (regulace přídavného
vzduchu),povol o 1-1a1/2 otáčky.
Datum: 28. října 2010 15:40
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Zdravim všechny draky mám dotaz potřeboval bych poradit dávám do kupi babetu a mám následující problém:\r\n\r\nBenzín mi do válce jde jiskru to háže z výfuku jde kouř ale nechytne, vždycky to udělá jen takový to pst jako když je \r\nšpatnej předstih chtěl bych se zeptat jestli to je tím předstihem nebo něčím jiným a kdyžtak jak se předstih šteluje\r\ndíky za odpověd draci !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 14:50
Posl.aktualizace: 28. října 2010 21:16
 Já jsem koupil stejnej od jedneho pána za 300 nejetej funglac
Datum: 28. října 2010 21:16
 no už je tam 610  končím,kašlu na to
Datum: 28. října 2010 19:55
 jo mě nejde o výbrus mám doma plno jetých válců ale všechny jsou už takové nevim jak to popsat.jakoby zoxidované. Mají bílé fleky,různé odstíny,rýhy,ohlé žebraa tento je fakt jak nový... Prostě se mi líbí  ale už na to kašlu,párkrát jsem přihodil přes 500 s poštovným za to nedám
Datum: 28. října 2010 19:54
 bušku prober se. vezmi jakejkoliv jetej válec a dej ho vyhonovat.
Datum: 28. října 2010 19:39
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Ale zajímalo by mě co je lepší jestli ten s aukra nebo ten co tu má sesa za těch 625Kč??
Datum: 28. října 2010 19:28
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
Datum: 28. října 2010 19:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Kdyby byl válec otočený, měl by mít vyraženo budˇA,B nabo C. To bylo označení třídění válců.
Datum: 28. října 2010 15:25
Posl.aktualizace: 27. října 2010 20:13
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Bavi te krast mi jmeno? Kokote pojebanej!!!! A jeste tam mas chybu
Datum: 27. října 2010 20:13
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10218
 jeste doporucuju nadoba s ledem na odpadli koncetiny
Datum: 27. října 2010 20:09
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10218
 Motorovka, flexa a tuna obvazu
Datum: 27. října 2010 20:09
 No a je to nutný, u výfuku asi ju, ale sání mi výbrus neškrtí, spíš je jen na jednu stranu větší, jinak stačí na to modelářská bruska/vrtačka, nebo pilník?
Datum: 27. října 2010 17:00
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 to je normálni,slicuj vyfuk a sani a nemel by byt problem.mám to taky tak křivě
Datum: 27. října 2010 16:21
Jméno: KubAAAk '
IP: uživatel6617
 Cau draci chtel bych se zeptat co se stane kdyz mam pist na 3 krouzky ale dam tam jenom 2 muzu to tak udelat nebo se to nesmi ? nerad bych to znicil ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 18:13
Jméno: KubAAAk '
IP: uživatel6617
Datum: 28. října 2010 18:13
 ahoj, jasne ze to bude vadit. trikrouzkovej je tam od toho aby se na nej daly tri krouzky...kdybys chvilu premyslel tak zjistis, ze pres ten neobsazeny krouzek ti bude utikat cerstva smes do vyfukoveho kanalku, zbytecne, ono je toho vic, to jen tak na okraj. pak bych mel pripominky k n3rv - ze to "jede lip" nebude dano, ze je tam o krouzek min ale ze se to taky jednou za cas rozebralo, mozna i vycistilo, vymenilo tesneni a slozilo...po roce jsem tu zas neco precetl a stale me udivuje, jak nekomu to nechce pobirat trojku, ze mu to neutahne...este k tomu s 3 kruhem...co pro jedny trojka znamena jedinej moznej kvalt , jednotku maj jenom na rozjezd a dvojku do kopcu ve dvou s bagazi, pro druhe se stala trojka svetelnou rychlosti...proc bys tam daval jen dva kruhy? finance? kdyz uz tak si porid dvoukrouzkovy pist a k nemu vybrus, pokud to dobre zajedes tak ti to narozdil od tveho puvodniho zameru prinese nejake to ovoce...
Datum: 28. října 2010 12:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 my jsme to s kámošem taky zkoušeli...jezdilo to normálně jako kdyby jsi měl 2k píst...akorát bych vyndal zámek aby se pak nevyklepal a nenadělal neplechu..
Datum: 27. října 2010 20:14
 uchem asi ne,ale jde vidět že si to asi nikdy nezkoušel...  . Ale rozhodně nejezdím na to,ale když jsem ten prostřední sundal tak to fakt jelo líp,nečekal jsem to ale je to tak.Vyzkoušej to a nebudeš se tak blbě tlemit.
Datum: 27. října 2010 19:28
 Takže uchem
Datum: 27. října 2010 19:26
 líp to táhlo,jalej sem stím cca 60 km a bylo to znát.Když sem tam měl 3kroužky tak to víc jak 50 nechtelo jet a vůbec si to nechtělo vzít trojku.Sundal sem ten prostřední a už to jelo líp ale nějakej zázrak z toho nebyl
Datum: 27. října 2010 18:59
 Měřil si to na brzdě nebo uchem?
Datum: 27. října 2010 18:49
 taky sem to zkusil a dokonce mi fichtl jel líp.Dal jsem jen první a poslední kroužek
Datum: 27. října 2010 18:28
 ale bude to vadit, musí být zaplněné všechny drážky
Datum: 27. října 2010 16:53
 sefcik.jan co je na tom dívného já mám 05tku ataky píst na 3 kroužky to dřív bývali všude myslím. KubAAAk no když ho tam nedáš tak to nebude tolik těsnit a tím pádem bude i menší komprese takže menší tah podlemě když tam dáš jen 2 tak to vadit nebude
Datum: 27. října 2010 15:49
 Kde si ten píst vzal? To se dělalo kdysi, já teď koupil orig píst a válec (nepoužitý) a má dva kroužky.
Datum: 27. října 2010 14:56
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Zdar draci... Dneska jsem nasazoval nový píst na Jawu 20. Je to nultý výbrus 38.00. Čep a pouzdro do ojnice jsem nechal původní, pouze nový píst a kroužky. Zkoušel jsem to nasazovat a překvapilo mě..., že jsem čep nasadil skrz píst i ojnici pouze zatlačením prsty a dodáním trochu síly...! Už je to tam... Čep drží, nevykluzuje ven... Spíš se ptám, jestli to tak můžu nechat, nebo to bude potom dělat nějaké problémy... Zdá se mi to totiž nějaké divné, když by se to mělo správně jít nasadit ztěžka!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 15:19
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 V tom případě děkuji za rady...
Datum: 27. října 2010 15:19
 dnesni pisty se delaj s ulozenim vsuvne a nektery vyrobci delaj takhle pisty i pro starsi motorky. neres to je to OK
Datum: 27. října 2010 15:06
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 No zdá se mi to právě docela divné... Starý píst jsme museli vyklepat kladivem ven... Čep se použil od starého pístu, jen se a něj koupil nový píst a jen tak to tam prstama zatlačím a s troškou síly byl tam...  Tak se mi to zdá divné, když každý píše, jak musel píst nahřát a čep zmrazit, aby to tam vůbec dostali...
Datum: 27. října 2010 14:22
 Zdar ja si myslim ze to je v pohode ja to mam sice dost natvrdo ale na simplu to mam presne jak ty a je to v pohode
Datum: 27. října 2010 14:13
Jméno: Emzet
IP: uživatel10243
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli by šlo zapalování z Mz 150 etz do jawy 250 panelky. Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:07
 nazdar draci nevite nehodou jestli je ta merka predstihu co je tady na fichtlkramku samostatne pouzitelná - jestli tam jsou rysky a dá se jen s ní zmeřit předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 17:35
 zdarec hoši mám dotaz budou mi posovat obyčejné kroužky z fichtlkrámku na 3kroužkový píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 21:38
 samozřejmě, že budou pasovat, jen si je musíš objednat podle patřičného výbrusu a raději si objednej 4 kroužky, kdyby ti při nasazování jeden prasknul
Datum: 25. října 2010 21:38
Jméno: zetor 25
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jak vyypočítám podle vrtání válce obsah válce. Třeba když mám píst 40,75 tak jaký je to objem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 průměr válce vyděl dvěma,to umocni na druhou,vynásob to pí a pak to vynásob zdvihem....tj ((4.075/2)na druhou) x 3.14 x 4.4
Datum: 26. října 2010 16:03
 V= \pi r^2 v\,
Datum: 25. října 2010 21:25
Datum: 25. října 2010 21:13
 nejsi zemědělec?  ,... prvne "v3s" , "pionýrysta" a ted "zetor 25" ....  DD
Datum: 25. října 2010 20:40
 pí x er na druhou x v
Datum: 25. října 2010 20:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. října 2010 20:29
 ze samotnyho vrtani to opravdu nezjistis
Datum: 25. října 2010 20:25
Jméno: zetor 25
IP: uživatel9121
 na jménu snad nesejde a jestli vám to tak vadí tak pardon, ale rád bych dostal odpověď na otázku
Datum: 25. října 2010 20:25
 a ptej se pod jednim jménem, to si myslíš že si toho nikdo nevšimne??
Datum: 25. října 2010 20:22
 to nemyslíš vážně, že ne??kolik ti je??
Datum: 25. října 2010 20:17
|



|