Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, chci se zeptat jak mám sundat kliku u Mustanga? Vůbec si nevím rady a nechci do toho moc bušit, tak jestli někdo víte jak na to, budu moc rád, když mi poradíte... Díky, Kája
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:54
Jméno: Kája
IP: uživatel10524
 díky za odpovědi. Jsem rád, že to nemusím strkat do pece, to bych se na to asi vykašlal... Jen mi neni zcela jasný jak to tim šroubovákem dám dolů? Mám už sundanou celou elektriku a vyšroubovanej šroub, co byl v ose, ale pořád netušim kam ten šroubovák mám strčit, nebo co s ním... Páčit natvrdo se mi to taky moc nechce, abych něco nezlomil. Asi tym je nějaká pitomost, který sem si nevšimnul, jinak už nevim
Datum: 12. října 2010 21:54
 má pravdu ten Standa
Datum: 12. října 2010 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 co to kecáte,klika se rozebírá zásadně šroubovákem při -12° celsia okolo 1 hodiny odpoledne v období od 2.ledna do konce února!!!
Datum: 12. října 2010 15:37
 Heh tady se občas dozvím hodně zajímavý věci
Datum: 12. října 2010 12:56
Datum: 12. října 2010 12:00
Jméno: chro
IP: uživatel10527
 to jako rozpulit motor nebo rozebrat kliku? rozebrat kliku jde jenom v peci, na rozpuleni motoru potrebujes stahovak abys nic neposkodil 
mlatit po tom nema cenu - tim akorat vsechno rozbijes
Datum: 12. října 2010 11:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čau,jelikož budu dávat dohromady půlený motor tak jsem si prošel na netu spousty návodu jak na to,ale všude pášou že si mám nahřát pravý kartér a zmrazit kliku a poté je do ložiska vložit.Ale o druhém kartéru se nikde nic nezmínily ten musím taky nahřát ? a dát do mrazáku celej druhej karter i s nalisovanou klikovkou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 19:54
Jméno: jakub
IP: uživatel9534
 díky moc to jsem potřeboval vědět,jsem tak trochu puntičkář a než něco udělám tak se raději pořádně informuju.Díky
Datum: 11. října 2010 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 půjde v pohodě, kousek to nasuneš a jak chytneš šrouby, tak už jenom rovnoměrně přitahuješ (ale rovně, nesmí ti jít bloky k sobě šikmo)
Datum: 11. října 2010 12:53
Jméno: jakub
IP: uživatel9534
 jj chápu právě proto se ptám,a jak to děláš ty,a půjde ta druhá půlka tam teda dát i bez nahřátí ?
Datum: 11. října 2010 11:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 v ideálním případě by to tak šlo, jenže nezapomeň že když skládáš druhej karter, musíš tam složit i převodovku, řadící automat a napružit startovací segment, takže se z vařícím karterem docela blbě manipuluje..
Datum: 11. října 2010 10:59
Jméno: David kalvoster
IP: uživatel10188
 ahoj chlapi prosim vas poradte mi nejakou stranku kde se prodavaji vyfuky na jawa 175/356 s doutncky dekuji mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:13
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 čest... valec po vybrusu, novej pist, krouzky, cep... mazaní 1:20 s Mogul TSF. Muže byyyt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 21:14
 Podle příručky myslim 1:25...jenže když psali tu příručku tak se počítalo s trochu jinym materiálem pístů a jinym olejem, takže já osobně bych mazal klidně 1:30...čízu sem zajížděl 1:33 (podle příručky), a ani známka sebemenšího přidření...
Datum: 10. října 2010 21:14
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 a jaky pomer by to mel byt?
Datum: 10. října 2010 20:42
 no...mogul TSF schvaluju  ale ne v tomhle poměru...
Datum: 10. října 2010 20:07
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 Zdarec,dnes jsem rozdělal motor na fichtla a první co jsem viděl bylo nechutně vyběhané ložisko na klice. POZOR ! Dával jsem nové ! Najeto cca 80km ani né !! Čím to bylo ?Obě dvě klikový ložiska jsou KO.Musím zas koupit nový...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 20:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja zas měl kliku co jeden čep byl na těch FAG volnej a druhej tak byl hodt na fest(a to klika byla po repasy) tak jsem ji nechal znova rozhodit a vyměnit ten volnej čep, za jiny z jiny klikovkyco jsem měl doma, a te dje to ok, ale i ten čep co byl v FAG volnej nemužu nacpat do ZKL... a ten jsem mě novou kliku taky z fichkr. a to je zas upně jina kapitola
Datum: 11. října 2010 20:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja zas měl kliku co jeden čep byl na těch FAG volnej a druhej tak byl hodt na fest(a to klika byla po repasy) tak jsem ji nechal znova rozhodit a vyměnit ten volnej čep, za jiny z jiny klikovkyco jsem měl doma, a te dje to ok, ale i ten čep co byl v FAG volnej nemužu nacpat do ZKL... a ten jsem mě novou kliku taky z fichkr. a to je zas upně jina kapitola
Datum: 11. října 2010 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 no jo,jenže v druhym motoru mam stovkovou kliku,normalne ok,nevymackany hridele,vse OK,ale do tech SKF sem ji za boha nenatahnul,musel sem ji natahnout do tech FAG a je to presne akorat jak to ma bejt....nehne se,ale vytlačim jí lehce pomocí přípravku,možná by šla na citovku nandat i rukou....tak kde je problem???....divný co...
Datum: 11. října 2010 17:25
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa- přesně, to mě u FAG taky docela štve
Datum: 11. října 2010 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 neni ložisko jako ložisko!! mam v jednom motoru závodní kliku(vycentrovana na nulu,vyvážená taky skoro do nuly ale to je jedno)...pri pouziti lozisek FAG sla klika do lozisek sama a mela bocni vuli-tzn jezdila z prava doleva....pri pouzití lozisek SKF jsem musel kliku do lozisek natahnout pomoci specialniho pripravku,kdy netlacim kliku do loziska proti ložisku,ale kliku do loziska vtahuju od zapalovani čí od primáru,nejlepsi zpusob jak ji nerozhodit....a jináč nový SKF C3 chrastej jak prase už nový a sou to nejlepší loziska do chrchla....vsechno co má C3 ma za studena vůli,když je to na sucho muze to chrastit....znacka Kinex je bejvalej ZKL,slovenska alternativa ZVL z ceska...neni v nich rozdíl....nový ZVL i Kinex maj za studena neskutecnou vuli....nezda se mi to být OK...ale jen řada 6303 C3,treba 6202 C3 nebo 6004 C3 jsou OK....nerozumim tomu....ale je to tak...
Datum: 10. října 2010 20:41
 mustangista  odle toho co píšeš si nový ložisko ani nedržel v ruce....
Datum: 10. října 2010 20:35
 Starý ZKL rozhodně nejsou ani zdaleka nejlepší,už když jeden známej před třiceti lety různě zpravoval a vylepšoval pionýry a všechny stroje tak ložiska byly dle něj první v pořadí.Dotedka mě vykládá jak by poznal i jenom po sluchu nebo jen po hmatu naše ZKL od "západních" ložisek.
Datum: 10. října 2010 20:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 rosi48: na těch ložiskách je napsané CSSR ZKL. Ten motor předemnou nikdo nepůlil
Datum: 10. října 2010 19:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 klikar: já to vím to co píšeš ty ale bývají to i ložiska ale ne tak často jako těch ojetých čepů na klikovce.
Datum: 10. října 2010 19:43
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 kolik ti je mustangista že viš že to tam je 30 let?ty si mysliš že se teť vyráběji špatny ložiska?kde žiješ...samozdrejme jak jaká značka,ale každej vi kery sou ty z lepšich.
Datum: 10. října 2010 19:41
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 já to kladivem nedělám,ale ta klika před repasí šla OK.Dokonce primární kolečko na čepu drží jak přibitý !!
Datum: 10. října 2010 19:38
 mustangisto kážeš bludy a ani to netušíš. to že klika lítá do stran není vina ložisek, ale toho že jsou ojetý čepy klikovky. a ty jsou ojetý protože každej odborník místního významu to montuje sekerou a kladivem a 95% klikovek je rozcentrovanejch.
Datum: 10. října 2010 19:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já si myslím že tyto ložiska nové v této době na ty fichtly jsou uplně na ho*no to se ti hned vyhongá i když mažeš. Podle mě jsou nejlepší staré původní originál z výroby kvalita fakt mám je na svém motoru 30 let a klika nemá žádné vůle do boku ani hore,dole nic. Takže můj názor sehnat nevyhongané staré původní ložiska a hotovo nekupovat nové sra*ky
Datum: 10. října 2010 19:30
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 je,mě to to taky vrtalo hlavou.Hold zítra koupím nový  . Asi koupím ZKL,Jo a máte někde zkušenosti s oleji Shell advance SX2 a Mogul TSF ? Jakej je lepší?
Datum: 10. října 2010 19:28
 tak to je fakt divný
Datum: 10. října 2010 19:26
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 nějaký slovenský,Kinnex nebo tak něco
Datum: 10. října 2010 19:23
 a co to bylo za ložiska??
Datum: 10. října 2010 19:22
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 1) protože mi mizel olej (asi to žralo) a za 2) ta klikovka se mi v ložiskách hejbala do boku.
Datum: 10. října 2010 19:19
 tak to je záhada
proč jsi to vlastně znovu půlil?
Datum: 10. října 2010 19:17
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 říkám,nedělám to porvé,ale skoro jsem toho moc neujel a ložisko dopadlo takhle? Že by po ním bylo ho*no?
Datum: 10. října 2010 19:17
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 jojo,byly
Datum: 10. října 2010 19:16
 A byly to ložiska s Céčkovou vůlí?
Datum: 10. října 2010 19:15
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 klika má novou ojnici.Mazal jsem cca 1:37 - Mogul TSF.. a motor jsem dělal já GO
Datum: 10. října 2010 19:05
 tak jsi dal málo oleje, tys byl první kdo ten motor rozebíral?? nebo máš tu kliku snad nově opravenou?
Datum: 10. října 2010 18:59
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 Dělal jsem to já.Po složení se to točilo krásně... Jinak když sněma zaštěrchám tak chrastí,a když sněma protočím taky (jak sviňa)..Jinak s klikou šlo hejbat do boku,ale toho sem si všiml až teď tak jsem to rozdělal.
Datum: 10. října 2010 18:56
 a ty víš kdo to jak dělal před tebou?? a zkontroloval jsi ji před montáží jestli nešmajdá? točila se ti po dotažení karteru bez gufer zlehka? a jak se vlastne projevuje že jsou po smrti??
Datum: 10. října 2010 18:54
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 Neodborně? Nahřeju kartr a vložím to tam rukama.Nedělám tohle poprvé
Datum: 10. října 2010 18:41
 nechutně rozcentrovaný- následek neodborný montáže a demontáže
Datum: 10. října 2010 18:35
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec jak mám spravit když mě podfukuje svička na jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 11:21
Jméno: chro
IP: uživatel10527
 podfukujici svicku opravis nejlepe tak ze si koupis novou svicku s nestrzenym zavitem a vymenis hlavu, dneska stoji hlava 250,- nasroubujes ji tam a svicku LEHCE DOTAHNESa nebudes ji tam rvat jak kanec jinak zas strhnes zavit
Datum: 12. října 2010 11:21
 denzileck: sežen svíčků z wartburga.. každý si tam dává ty redukce o kterým sem psal
Datum: 10. října 2010 16:33
 Nebo závit zvětšit a jezdit na svíčku z wartburga
Datum: 10. října 2010 16:22
 kdyz ti to fučí přes svíčku tak je strhlý závit...... muzes bud prevrtat zavit na M18 a dat tam redukcni vlozku.... nebo novou hlavu-coz bude levnejsi...
Datum: 10. října 2010 13:16
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nejlépe dát nový těsnící kroužek na svíčku.
Datum: 10. října 2010 13:09
 jak ti muze podfukovat svicka? a utahnout treba nejde ?
Datum: 10. října 2010 12:53
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím máte někdo skušenosti s touto Klikovkou co je tady na fichtlkrámku na 20,21,23 ? Nasadím klikovku hodím tam gufera , ložiska ,složím motor a můžu jet ? Je připravena ihned k použití ?  zase dementní dotaz.. sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 8:59
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 njn ale ted je tu jenom jedna klika  a dle meho nazoru by mela byt vyvazena
Datum: 10. října 2010 8:59
 mam takovy pocit,ze driv tu sesa psal,ze nejaka vyvazena neni..tak nevim jak je to ted
Datum: 10. října 2010 0:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo měla by bejt i vyvážená
Datum: 10. října 2010 0:02
 zdarec zajímalo by mne jestli normálně pasuje klika z 20 nebo 21 do kartru z jawa 555 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 kdyz po roce jezdeni na 555 ktera toci 8000 klika nikam nevypochodovala,tak asi jentak nevypochoduje,ze....jinak teorie správná  Jen konkretni priklad ji odporuje....
Datum: 10. října 2010 20:50
 hlada: tak až ti jednou bude divný proč ti šoupe setrvák o o skřín, tak ti ten milimetr třeba bude někde scházet  ))
Datum: 10. října 2010 18:13
 jakákoliv obraběčská firma  nebo i někdo, kdo upravuje motory by ti to moh udělat... Klikar: jaky rozpěrky? jediny, co sem musel jeste udelat bylo to, ze ty loziska byli tenci o milimetr.. já v tom žádnej problém nevidím a taky tam problém není... kdyby byl tak to s ní asi nejezdím
Datum: 10. října 2010 17:53
 Hlada: mohl bys prosím napsat název té firmy?děkuji
Datum: 10. října 2010 14:39
 a proč tam tu kliku cheš dávat?
Datum: 10. října 2010 13:19
 já bych se o to vůbec nepokoušel. je to hrozná práce a bez vybavení to udělat nejde. problém je v tom že se musí dělat i rozpěrky k ložiskům. jednodušší je sehnat jinou kliku a dát jí zrepásnout
Datum: 10. října 2010 8:55
 Zhruba o milimetr na průměr. Kdybys to kolecko neupravil, tak se bude křížit primární řetěz.. Nejlepší je mít klikovku z 555 a 21 venku z motoru a porovnat si to. Kolečko sem kopl do fabriky a tam mě to udělali.. Jak, to nevím, ale měli by ti to v nějaké obraběčské firmě udělat
Datum: 09. října 2010 23:12
 sorry tam měla být : a P
Datum: 09. října 2010 23:03
 TO HLADA  rosímtě jak si moc zvětšil ten kužel?a jak prosím? děkuji
Datum: 09. října 2010 23:02
 zapomněl jsem napsat že klika z 21čky do toho pasovala
Datum: 09. října 2010 22:59
 když vyměníš ložiska a gufera (ložisko 6003 a gufero 17×35×7) a zvětšíš kužel na primarním ozubenym kolečku, tak to tam PASUJE bez problémů... k těm ložiskám, NEJSEM si tak JISTEJ!! Matně si na to vzpomínám... Změř nebo si na netu najdi průměr čepu z klikovky na 20,21,23 a podle tohohle průměru si ty ložiska najdi a příslušný gufeera najdi
Datum: 09. října 2010 22:58
 nemůžeš,ta klika 555 má menší průměr čepi pístního aj toho co se dává do klikovýho ložiska... známý si to nějak vyměřil a sehnal si ložisko,které pasovalo do kartru 555 a do toho ložiska zas perfektně pasovala klika. Nevim jak se to měří ani nevimjaké číslo ložiska toje. Třeba ti to tady někdo řekne
Datum: 09. října 2010 22:58
 no ale je tam napsané 2021 23 tak sa ptám jestli to tam mužu dat ..
Datum: 09. října 2010 22:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 novou klikovku koupíš tady na krámku co má SESA s bronzovou vložkou
Datum: 09. října 2010 22:15
 no super ale kde?
Datum: 09. října 2010 21:44
Jméno: honzik
IP: uživatel10514
 cau draku myslím ze nepasuje radsi bych koupil tu co tam má bejt
Datum: 09. října 2010 21:31
Jméno: Lubik
IP: uživatel10243
 Zdravím, jak je u péráka dvoupáka (start, řadička), chtěl bych se zeptat, jestli to jde u panelky nebo kyvačky. Jo a jaký motor je lepší kyv. nebo panelka? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 19:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 uplne jedno kterej motor je lepsi ZALEZI NA STAVU
Datum: 09. října 2010 19:21
Jméno: Ticker
IP: uživatel10510
 miguel to asi chtel napsal v HP  Jinak bych to nepredelaval...a panelku bych poridil 590 nebo 592 kde byly dve loziska na strane primarniho kolecka na klice...
Datum: 09. října 2010 14:33
 Jo a předělat to myslim jde, ale musíš to vyměnit asi komplet nějak...přesně nevím...stejně si ale myslim že jednopáka je daleko lepší systém
Datum: 09. října 2010 12:24
 miguel: skoro...panelka 9,5KW a kývačka 8,8KW, pérák 6,6KW
Datum: 09. října 2010 12:00
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 panelka 14kw pérák12kw
Datum: 09. října 2010 0:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši zadře se fechtl bez filtru když se s ním bude létat o 106?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 22:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 denzileck tady začíná trochu zlobit čoveče trochu se prosím zmírni. Souhlasím s Tickerem a koleckem. Denzileck: pravím ti ze se ten valec jenom vybehává dřív ale nezadře se!!! pochop to už konečně
Datum: 09. října 2010 22:06
 denzileck: ale nezadře...
Datum: 09. října 2010 19:12
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 klidně jezdi čeče, já to od tebe pak nepojízdný koupim  )
Datum: 09. října 2010 16:22
 Ale zadře,bude chudá směs-málo oleje.
Datum: 09. října 2010 16:07
Jméno: Ticker
IP: uživatel10510
 Nezadre...jen se trochu driv vybeha valec a budou v nem skrabance...
Datum: 09. října 2010 14:30
 Ale asi ho neuvidíme beztak si to vymyslel...
Datum: 09. října 2010 13:26
 Což to já taky
Datum: 09. října 2010 13:26
 denzileck: hustá kombinace čoveče  bych chtěl vidět ten motor po nějaké době provozu
Datum: 09. října 2010 13:23
 Jak si mě říkal o tim trotlovi jak jezdil bez filtra s M2T 1:50 a říkal si taky že hoooodně moc najezdil a že to jelo dobře tak proč to tak neuděláš taky když mu to tak vychvaluješ?
Datum: 09. října 2010 13:17
 tak tohle je konečná...
Datum: 09. října 2010 12:12
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Ty nemáš 70,- na filtr?ty si prostě postiženec..prodej fichtla a kup si filtr..
Datum: 09. října 2010 12:11
 Nejste sami kdo to nechápe  btw  ořád ještě jezdíš na ředidlo?
Datum: 09. října 2010 8:18
Datum: 09. října 2010 0:30
Datum: 08. října 2010 23:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemám teďka na filtr peníze
Datum: 08. října 2010 23:32
 Můžeš mi vysvětlit důvod ježdění bez filtru? Přemejšlej....
Datum: 08. října 2010 23:16
Datum: 08. října 2010 23:15
 mě to s ponožkou nejelo...bud moc smrděla nebo byla málo průchodná
Datum: 08. října 2010 23:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 a když si udělám filtr z ponožky tak to pak nebude sát tolik bordelu ne? když to mám kryté plechama
Datum: 08. října 2010 23:12
Jméno: Ala
IP: uživatel10507
 Zdar hale bez filtru bych vubec nejezdil protože ti to bude sat prach a vsechny možny sracky a pak ti tam jednou vlitne kaminek a je to zadřeny.Nebo ti to po čase zadře ten prach.
Datum: 08. října 2010 22:47
Jméno: Ala
IP: uživatel10507
 Zdar hale bez filtru bych vubec nejezdil protože ti to bude sat prach a vsechny možny sracky a pak ti tam jednou vlitne kaminek a je to zadřeny.Nebo ti to po čase zadře ten prach.
Datum: 08. října 2010 22:47
Jméno: mhartych
IP: uživatel9981
 Cau chci se zeptat vcera jsem jezdil na fichtlovi jelo to v pohode, ale pak mi to pri rozjezdech zacalo strasne cukat, ale kdyz se to rozjelo tak to bylo dobry. Dneska jsem chtel nastartovat fichla a vubec to neslo mezi kolenem a vyfukem to nejak bouchalo a hazelo to jiskry mezi kolenem a motorem a vubec to nechytlo. dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 21:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Mě to začal dělat špinavý karburátor. Zkus ho vyfoukat a vyčistit ARVOU
Datum: 08. října 2010 21:20
 no to cukání je spojkou a to že ti to bouchalo tak to newím asi máš špatně poštelovanej předstih a hazi to jiskru dřív.........
Datum: 08. října 2010 21:16
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím jak poznám jaký mám čep Klikovky ?  Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 13:33
 keby by si bol sikovny tak odmerás a zistis,,,a ked dás sem dotaz tak ti reknem ze 17mm
Datum: 08. října 2010 13:33
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 zapoměl sem napsat mam Mustanga
Datum: 08. října 2010 13:00
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 čaute potřeboval bych pichnout mam pist B co mam dat za valec A nebo C jiny nemam ani newim jestli je  dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:07
 přesně tak podle toho jestli sou ty válce nový nebo starý když starý tak to nemá význam ja už to prakticky beru od oka tak nějak už určím jestli to dře moc nebo má vůli
Datum: 08. října 2010 16:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ty máš nový nepoužitý válce jeden s třídou tolerance A a druhej C? páč pokud už nejsou nový, ztrácí to označení smysl.. dneska už se vybrušuje podle pístu a na nějaký toleranční třídy se nehraje.. jinak teda pokud to máš všechno nový a dobový, zvol třídu C, bude sice menší komprese než s B, ale na A bys mohl zadřít, tam bude hodně malá vůle...
Datum: 07. října 2010 19:17
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 zdravím , budu dělat generálku motoru a chci z repasovat klikovku a ptal sem se tady v obchodě pro náhradní díly pro Jawu za kolik by to udělaly prej 1100 Kč to je moc co ? Oplatí se rači koupit tady na fichtlkramku ta nová ? 23 mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 21:07
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a ta klikovka tady na FichtlKrámku je dobrá ? Nebo ta na Motokrámku máte někdo s nima skušenosti ?
Datum: 07. října 2010 21:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 repase kliky stoji bezne 900 kc na pionyra coz je slusna cena, ojnicni sada stoji 500 a vic a chvili to zabere zrepasovat
Datum: 07. října 2010 19:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží co je v tý repasi zahrnutý, ale 1100 je fak dost, obvykle se to dělá za míň jak polovinu..
Datum: 07. října 2010 19:30
Jméno: fichtl
IP: uživatel10178
 kterej pist je lepši dve dražky kroužky nebo tři ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:10
 preferuju starou dobrou dvojku tří prej více se zahřívá ale zase má vetší kompresi ale jezdím na dva nechcu ani 3 ani 1 kroužek
Datum: 08. října 2010 16:10
 Ne,už takle sem byl dost vláčenej diskusema kvuli mýmu neuspěchu s prvním RS válcem,ale věř že to není nic novýho pod sluncem.... ozvi se na mail,proberem to
Datum: 07. října 2010 18:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jsem zastánce 2kruhu na seriove,
stando- mužeš trochu popsat tvůj válec?
Datum: 07. října 2010 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Hele vim že se řiká,že jednokroužek nemá takovej spodek jako 2-3kruh,ale neni to až taková pravda....válec kterej jsem si udělal naposledy se otáčkama blíží cestovní úpravě v zakladnim nastavení,ale odspoda jede víc jak seriovej a to mám jednokroužkovej píst a 90kg!! Tohle se mi u Cestovní Upravy nikdy nepodařilo docílit,vždycky to jelo až po přimáčknutí spojky a až tak od 5000 otáček...ted to má spodek jak 555,prostě traktor  ....tzn. ze neplatí tvrzení že 1K pist je horší....záleží na válci.....taky hafo moc na seřízení směsi....výfuk....atd....na seriovku bych ovsem jednokruh nedaval! Ze sou dnesní pubertaci arogantni ignoranti je realita,ale nic s tim nenadelate,to je dobou a výchovou....když už otec nesmí dát výchovnou facku synovi,tak potom dá syn výhružnou pěstí otci a protože je pod zákonem,nic se mu nestane......a otec ani matka ho zbít nemužou,protože by šli sedět.....
Datum: 07. října 2010 17:33
 dach21: musíš pochopit, že chce něco on po nás, tak by se podle toho měl zachovat, nemyslíš??? To fichtl: už jsi se omluvil, všechno je v pořádku, my už tu jenom rozebíráme obecnej problém...
Datum: 06. října 2010 21:58
 kolecko : jo já to chápu  ..ale přeci tu nemusíte učit zdravit draky..stejně po čase pŕijde další tepak, a bude to to samý..to by se tu neřešili problémy ale zdravení.
Datum: 06. října 2010 21:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně jak řiká kolečko, za našich začátků nebyl fichtlkrámek ani fichtlpokec, tudíž když byl problém, museli jsme nad ním přemýšlet a řešit ho, až v krajním případě za někým jít a slušně ho požádat o pomoc, ne jako dnes, kdy někomu chcípne fichtl a on první co udělá je že to napíše na fichtlpokec aniž se podívá alespoň na svíčku a raďte.. co se týče počtu kroužků na pístu, sdílím názor s kolegou Boocheerem..
Datum: 06. října 2010 21:49
 motor s doukruhem se dá krásně vytočit,s tříkruhem se sice tolikv ytočit endá ale neni to taková hrůza,jede to s ním nějak o 5km pomaleji ale zato lépe tahá kopce,má lepší akceleraci a lépe se s ním jezdí ve dvou. Já jsem zase zastánce tříkruhů,cením u pincka hlavně sílu a co nejlepší tah odspodu... už jsou ale těžko dostupné ale v brusírnách ještě občas nějaké zásoby jsou
Datum: 06. října 2010 21:43
 dachl21: musíš pochopit, že my jsme ještě ze staré školy...buď k nám prosím trochu tolerantní. Během našeho mládí jsme se totiž setkávali s opravdovými živými lidmi, ke kterým jsme si chodily pro rady co a jak opravit na motorce...a vždycky jsme pozdravily a slušně poděkovali, snad se tomu tenkrát říkalo slušnost, úcta...teď si nevzpomenu...
Datum: 06. října 2010 21:41
 Tříkroužek víc zahřívá válec kvůli většímu tření a taky ho rychlejc opotřebovává.Ber dvoukruh.
Datum: 06. října 2010 21:40
 Jo to je pravda..ale já jsem přijdu, a řeší se tu zdravení..no to už je moc..jestli se to někomu nelíbí at drží hubu a krok
Datum: 06. října 2010 21:40
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Tohle je jenom tvrzení proti tvrzení jestli měl pozdravit nebo ne.. ale samozřejmě je to slušnost
Datum: 06. října 2010 21:37
 Omg vy z toho nadéláte..nepozdraví a neporadíte...pozrdarví poradíte..jak ve školce
Datum: 06. října 2010 21:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přijímá se.. žádnej neni lepší, záleží na tom jak chceš jezdit... tříkroužek se dlouho zajíždí, ale zas déle vydrží, míň to točí, jednokroužek je zas stavěnej do otáček, ale nebude táhnout odspoda... a dvoukroužek je takovej zlatej střed, slušnej zátah odspoda a dá se i vytočit, na normální ježdění asi nejlepší..
Datum: 06. října 2010 20:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a hlavně se tu manie tohodle dotazu objevuje už minimálně půl roku tejden co tejden...bohužel někteří se s kompjůtrem ještě nesaznámili natolik, aby byli schopni použít kolonku hledat...
Datum: 06. října 2010 20:38
Jméno: fichtl
IP: uživatel10178
 pardon omlouvam se: čaute ............................................................ dik předem
Datum: 06. října 2010 20:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co takhle pozdravit, poděkovat..? tyhle výkřiky do tmy si nech nadoma...
Datum: 06. října 2010 20:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 Zdravím,mám takový problém.Půlil jsem motor jenže mi na klikovce zůstali obě ložiska.Nezna někdo prosím nějaký způsob jak ložiska z kliky dostat ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 tak už jsou dole,díky moc všem
Datum: 07. října 2010 19:33
Datum: 07. října 2010 14:59
 Dvourameným stahovákem,teda jestli se vysunuly aspon trochu.
Datum: 06. října 2010 21:42
 ja´to dělal stranovým klíčem 30 a 22
Datum: 06. října 2010 21:23
 já je sundal rukou  špatný čepy...
Datum: 06. října 2010 21:22
 To jde taky, ale musí o být fakt dost tlusté šroubováky.
Datum: 06. října 2010 21:16
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ja jsem pod to zatlouk 3 nebo 2 sroubovaky a bylo
Datum: 06. října 2010 20:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 díky zítra zkusím to zas bude piplačka
Datum: 06. října 2010 20:02
 Položit kliku na částečně otevřenej svěrák, podebrat montérpákama a položit se ně ně plnou vahou.
Datum: 06. října 2010 19:49
Jméno: franta
IP: uživatel10495
 Ahoj,nevíte někdo,jestli pasuje válec z Babety 210 na typ 207? Děkuji. Franta.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 15:19
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Kekz: proč kraviny? Babetta není špičkový výrobek přesného strojírenství, takže tam nějaké rozměrové odchylky v rámu, držácích motoru a ostatních dílech mohou být. Já jsem musel upravovat, tys nemusel. Pro ostatní uživatele to znamená, že se mohou vyskytnout obě možnosti.
Datum: 19. října 2010 15:19
 to co tu skoro všichni píšete jsou skoro všecky kraviny!! mám vlastní zkušenosti.. a válec na z b.210 pasuje na babettu 207 výborně a nemusí se nic upravovat!! aspoň teda u mojí báby páč já mám původní babču 207 a když sem tam dal válec, hlavu, koleno, karbec z b.210 tak pohoda !!jedinná úprava ale tomu se tak říkat nedá byla že sem ohl trošičku nahoru držák indučky... z důvodu žeber na válci.. jinak to tam všecko pasovalo úplně normálně bez úprav... koleno tam vešlo v poho!
Datum: 19. října 2010 7:04
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Jediná drobná úprava rámu spočívá v odříznutí poloviny držáku indukčky, na fotce je to dobře vidět. Pracnější je úprava kolene mezi karburátor a válec. Koleno z 207 má správný ohyb, ale jeho spodní příruba nepřekryje sací kanál na válci. Je potřeba vyrobit novou spodní přírubu a mosazí připájet na místo příruby původní. http://img824.imageshack.us/i/p6240002r.jpg Koleno z 210 se nedá použít. Je málo vyhnuté do boku, takže se karburátor nevejde pod rám. Pro ty, kteří se do podobných úprav pustí: Nečekejte razantní zvýšení výkonu tohoto stroje! Mě motor točí max 6600ot/min což je 44km/h po rovině, ale do kopce jdou otáčky samozřejmě dolů, jako u každé jiné jednorychlostní 207.
Datum: 07. října 2010 22:48
 lexa: to jo ale musíš upravit rám... jinak bez úprav nepasuje
Datum: 07. října 2010 16:59
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 06. října 2010 21:58
 nepasuje... nevejde se tam žebrování... uz sem to zkousel... ale prelisovat vlozku jde
Datum: 06. října 2010 20:58
 Já si taky myslim, že pasuje.
Datum: 06. října 2010 20:18
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Pasuje
Datum: 06. října 2010 20:16
 nepasuje
Datum: 06. října 2010 18:48
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Ahoj jak moc vadi nensi rýha na válci ..diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 18:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží na definici pojmu "menší" (jestli si teda správně vykládám "nensi"  .. jezdit se s tim dá, ale bude to míň táhnout v závislosti na velikosti rýhy páč ti tou rýhou bude utíkat komprese..
Datum: 06. října 2010 18:26
 Zdar, mám jawu 350/639 a plánuju dělat celou repasi motoru (výbrusy, klika, ložiska...) a chci se zeptat zvlášť těch, kteří mají s těmito motory zkušenosti jak je to složité oproti jednoválcovým motorům, jak je to s těma jehličkovýma ložiskama, jestli se to nějak všechno nerozsype, popř. nějaké fígle. Zkrátka jestli se mám do toho pouštět a jestli to zvládnu (zkušenosti z půlením motorů mám, pouze ale jednoválcových) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 18:36
 Zase o tolik horší to není...v nejhoršim to jistí nějakej návod na netu...jinak ty jehličky...já to montuju tak, že uříznu kus starého pístního čepu, do oka ojnice dám vazelínu, pak ten uříznutej kus čepu a pak ho obskladam jehličkama, nasunu na to píst, a normálnim pístním čepem tenhle pomocnej vysunu...
Datum: 06. října 2010 18:36
Jméno: pal
IP: uživatel4328
 caw. proc je fichtl tak poruchovej ? a jak se snizi spotreba u vetsi motorky ? treba u kyvacky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 19:36
 a co je poruchového nebo co se kazí nejvíce?
Datum: 06. října 2010 19:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně jak řiká boocher, fichtl je tak poruchovej jak kvalitně se provádí údržba a jak se k němu člověk chová.. spotřeba se dá snížit provozováním motoru v otáčkách, kdy nejlíp reaguje na plyn (tzn nepodtáčet, nepřetáčet, nejezdit max rychlostí..) a citlivou rukou
Datum: 06. října 2010 18:38
 a taky protože většina majitelů jsou 13ti letí kokoti... co to taky má dělat když to po 20 letech vytáhneš z garáže,jedeš s tým na pokle arveš to co to dá přes jamy přes kamení... Například já mám na mém pionýru najeto přes 30 000Km bez jediné poruchy. Prostě kdo si myslí že koupíá motorku a bude s ní jezdit do konce života tak je hovado,motorka potřebuje udržbu a pečování
Datum: 06. října 2010 15:26
Jméno: Jirka H
IP: uživatel10492
 a taky proto že jsou to padesatky a každej to rve na plny kule
Datum: 06. října 2010 15:09
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 fichtli sou poruchovi páč je dělali na slovensku
Datum: 06. října 2010 14:41
 spotřebu u větší motorky snížíš tim, že budeš mít trochu citlivější pravou ruku...
Datum: 06. října 2010 14:33
|



|