|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím draci za nedlouho budu generálkovat motor JAWA 05.Ale neim jaký ložiska koupit chtěl bych SKF ty by byli asi hodně good a nebo potom ty ZVL,ZKL ale já zas tomu dávám pěkně zabrat takže by moc nevydrželi a taky sem slyšel už od hodně lidí že ZVL,ZKL už taky nění nějak áextra kvalita co dřív.Co si o tom yslíte vy jakoý byste tam teda dali?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 21:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na pincka zbytečnej luxus, ZKL/ZVL bohatě stačí, pokud ho máš na víkendový ježdění nemá cenu investovat do SKF... pokud máš sníženou hlavu nebo podobný závodní úpravy, tam už by třeba nebyly od věci..
Datum: 15. září 2010 21:35
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau,prosim vás stačí ložisko zvl nb musí být skf? a jak rozeznám válce od 550-555??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 18:55
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 není tam místo na podebrání...jíný nápad?
Datum: 20. září 2010 18:55
 Hele, rozpálit horkovzdušnou pistolí, položit kliku na svěrák, čepem do země, podebrat ložisko montérpákama a opřít se směrem dolů.
Datum: 16. září 2010 16:22
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 nevíte ještě na klice mi zustalo stare ložisko a prasklo mi zustal tam jen spodní díl nevite jak ho vyndám?
Datum: 16. září 2010 6:48
 Na kliku klidně postačí i zvl pokud nemáš moc peněz.
Datum: 15. září 2010 19:30
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 na kliku skf... rozdíl ve válcích 550 a 555 je akorát ten že 555 má sací kanál srdcového tvaru (nebo naopak tedka nevim)
Datum: 15. září 2010 18:30
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 nevíte kde dělaj v orlicko ustecky nb pardubickym kraji maximalně v kralovehradeckym levně výbrusy na pařeza nb alespon za kolik? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 11:09
 V Jicinevsi u pana Havelky. Vybrus udela rychle a levne, kdyz jsme tam davaly brousit skutra 50ccm tak to stalo 300 se vsim. e-mail: hm-havelka@seznam.cz telefon: 731 116 454
Datum: 16. září 2010 11:09
 čau draci,chtěl bych se zeptat jaký máte názor na toleranci výbrusu 0.04mm. Dělají ho u nás standardně a je možné na požádání nechat vybrousit válec s menší tolerancí. Mám pocit že když se dřív válce řadili do skupin tak skupina A měla nulovou toleranci. Doporučíte mi nechat udělat výbrus s nulovou tolerancí? Vím že se to bude hůř zajíždět ale jak se to chová po zajetí? Nepřidírá se to nějak nebo neco? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 17:18
 na to spominam raz mi nejak blbo udelaly vybru ze az tak tazko v tom hodil piest,zo silou to bolo treba vo vybruse posúvat,,ale nakoniec to penke zajel a mal parádnú kompressiu,no bol to moja prevá motorka a moj prvy vybrus  vobec som to nezabiehal ani vatsie mnozstvo oleja a tak,,tahal som mu plni plyn a nikdy sa mi to nezadrelo,len na prvú jizdu zacal zadirat a zacal spomalit motorka pak som zastavil roztlacil
Datum: 14. září 2010 17:18
 jo jo. já tam mám tu toleranci 0.04 a zdá se mi to od té doby co jsem ho zajel dost slabé a strašně malá komprese. Kamarád měl tu nulovou toleranci a jelo mu to 3x lip jak ten muj a to ja mam motog po kompletni generalce jety 7 000 a on to ma jete 15 000. Tak si říkám že na jaro si to tak nechám udělat. ale mám strach z toho že se to s takovou malou tolerancí bude nějak zadírat i se zajetým motorem. se azdíráním při záběhu počítám.
Datum: 14. září 2010 17:13
Datum: 14. září 2010 17:09
 akoze tolerancia vybrusu je 0,04
Datum: 14. září 2010 17:08
 jo já vím já jsem to akorád špatně popsal tou nulovou tolerancí jsem měl na myslí jako nulovou přídavnou vůli... Vím že kdyby to nebělo žádnou vůli tak by se tam musel píst nalisovat což je nesmysl
Datum: 14. září 2010 17:07
 jasné ale to neznamená nulovú toleranciu to znamená ze má toleranciu 0,09 co nieje 0 ,nula je v tom pripade ked majú aj piest aj válec stejny priemer
Datum: 14. září 2010 17:05
 Vysvětloval mi kolega na jawamanii že se to vždy dělá tak aby píst měl o 0.09mm menší průměr než je průměr výbrusu a pak se ještě na výbrusu přidávají nějaké vůle navíc třeba těch 0.04mm a podobně a já mám ny mysli kdybych nechal udělat výbrus bez těch přidaných vůlí. třeba když bude vůle výbrusu 0.04 tak celková vůle bude 0.13mm. s nulovou vůlí na válci skupiny A by byla vůle pouze těch 0.09mm... možná plácám nesmysly ale přesně takto mi to bylo vysvětleno
Datum: 14. září 2010 16:57
 ako keby by si chcel jazdit s pevne zadrenym motorem
Datum: 14. září 2010 16:47
 to je blbost nulová tolerancia je ze aj vybrus aj piest majú rovnaky priemer takze piest nevojde do vybrusu bolo by to tam musiet dolisovat  nulová tolerancie to originalne nebolo ale 0 vybrus (original),
Datum: 14. září 2010 16:45
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Ahoj seso, prosimtě jak držej ty kliky na dvourychlostní babetty, jak prodáváš, dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 22:20
 jsou gut,,,zadna reklamace
Datum: 14. září 2010 22:20
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 zdravim, mam pionýra a jak jsem dotahoval šroubky na hlavě válce tak jsem strhl závit. A potřebuju poradit, jestli je nějaký fígl na to, jak odšroubovat tu tyčinku která drží valec. Děkuji za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 21:56
 co nejde silou,pujde ještě větší! hlavně nezapoměn na kterou stranu se povoluje,jako já
Datum: 14. září 2010 21:56
Jméno: trubka
IP: uživatel10381
 Tu matku M6 2x odvrtej 2,5 mm vrtákem a rozsekni.
Datum: 14. září 2010 21:36
Jméno: fANA
IP: uživatel10027
 SIKOVKAMA TO MUSÍ JÍT!!!
Datum: 14. září 2010 15:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pevně chytnout sikovkama a půjde to... kdyby ne tak na ten zbytek závitu nahoře natoč (i třeba násilim přes závit) matku, přibodni ji nahoře svářečkou a vytočíš to jak nic..
Datum: 13. září 2010 23:45
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 no zkusim,, jinak diky
Datum: 13. září 2010 21:14
 hm, tak upnout ten steft do svěrky a poradne toahnout... musi to jit
Datum: 13. září 2010 21:01
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 ne ne, ja to myslim jinak, v motoru se to nezalomilo, ale na konci tycinky u hlavy se strhl zavit, a potrebuji sundat tu tycinku, ale je tak zatvrdla ze to vubec nejde odsroubovat. a jak sem to chytl kleštema tak to taky nejde.
Datum: 13. září 2010 20:40
 vytahovak zalomenych sroubu... nebo jak sem kdysi tuhle cet, navar na to neco a pak to vysroubuj... nebo, tak sem to vyresil ja, sezen si helicoil vlozky, odvrtej to, lupni tam ty vlozky a mas po starostech
Datum: 13. září 2010 20:35
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jak je to s vejfukem na 450 a 455 je to stejny?? jestli jo tak jakto ze ten motor funguje spravne kdyz to ma jinej obsah?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:06
 sou stejný jiný sou pouze kolena ale myslim že jen 450,455 sou stejný ale 453 má jiný koleno v tom radiusu
Datum: 13. září 2010 22:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar mam porblem s babettou 210 dělato jen někdy když se třeba rozjíždím tak mi nenaskočí ani jedna rychlost ale po nějake době to zabere a už jede ale pořád huř a huř nejde jakoby do otáček co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 18:27
Jméno: pionyr
IP: uživatel10072
Posl.aktualizace: 13. září 2010 16:32
 Navíc nikde nevidim vrtání, aby to nebyla jenom 40mm úprava  Tedy kdyby něco, tak 60 ccm je 41.50 tušim..
Datum: 13. září 2010 16:32
 SLícovat kanály...ale výsledek stejně bude lepši na origo válci.
Datum: 12. září 2010 15:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 rozhodně je lepší si nechat původní ČSSR válec, tohle je Polskej válec a sice je to 60ccm ale je to blato
Datum: 12. září 2010 13:02
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 ahoj jde zaměnit klika z 350/354 za klliku z jiných 350tek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 11:03
 Zdravím měl bych dotázek.Mám od kámoše půjčeného pionýra.A je takovej problémek že pionýr extrémně kouří.Není to olejem ani poměrem.Tipuju to na nějakou větší závadu.Nejspíš to saje olej.Kámoš chce abych mu zjistil co je nejspíš příčinou.Na volnoběch se skoro neudrží,nemá tah a jak tomu přidám tak za sebou táhnu oblka šedobílího dýmu a plazim se čtyřicítkou  Díky moc za rady,....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 12:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajic: Omyl, u fichtla se dostaneš ke guferu na levý straně kliky po sundání levýho víka a stáhnutí primárního kolečka, netřeba půlit. To neni 47x .) Půlit by musel, pokud by to nepomohlo a sálo olej furt, pak to saje mezi karterama..
Datum: 12. září 2010 12:40
 fooh-tak jako tak musi rozpulit motor,aby vymenil gufero u klikovky,takze pretesneni motoru je samozdrejmosti!
Datum: 12. září 2010 10:02
 Gufera třeba koupit v lepším případě, v korším, třeba přetěsnit kartery.
Datum: 11. září 2010 22:32
 Oukej díky  jen sem si chtěl bejt jistej než se do něčeho vrhnu
Datum: 11. září 2010 21:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak to je jasny , odpovedel sis sam
Datum: 11. září 2010 21:35
Jméno: roman
IP: uživatel10072
 cus draci chtel bych se zeptat kolik stoji vybrus a kde se dela nejlepsi by bylo nekde v okoli olomouce
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:35
 v olomouci ProBike Jindřich Štěpánek-200 kč vybrus a 250 píst a kroužky-doporučil bych si ho ale nekupovat,nechat si udělat jen vybrus a pist koupit třeba tady z fichtlkramku.cz protože ten co prodává je dost nekvalitní
Datum: 22. října 2010 22:35
Jméno: Pepa
IP: uživatel3030
 Ahoj, výbrusy dělají třeba v Mohelnici - Jiří Špička. Adresa: Jiří Špička Mírovka 658/3, P.O.Box 11, 789 85 Mohelnice http://www.motospicka.cz
Telefon WORK: +420 583 430 281
Mobil CELL: +420 603 805 688
E-mail: EMAILspicka.motodily@centrum.cz
Datum: 22. října 2010 22:28
 Ahoj, ceny jsou různé, já si nechaval dělat třeba za 500kč tady od místního opraváře "Frýdek", ale bohužel mi to dal s polským pístem a čepem, který stal za H----, doporučil bych ti Motokrámek
Datum: 11. září 2010 22:29
Jméno: Michal
IP: uživatel1337
 Zdar draci, mám Maneta-dvoupíst a nevím jaký má být předstih. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 8:55
Datum: 12. září 2010 8:55
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 www.veteranforum.cz tam to určitě najdeš
Datum: 12. září 2010 7:47
 Zdravím. Chtěl bych se vás někoho, kdo máte zetku 150 a budete půlit motor, jestli na to nemáte nějaký návod s obrázky jak na jawa-50.cz pro půlení fíka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neboj se toho...dělal jsem to taky poprve...ta převodovka je tam jednoduchá..
Datum: 09. září 2010 22:28
 zdar draci, mám jeden takový dotaz, vím že se Vám to asi nebude příliš líbit, ale musím to zkusit. Dneska mi praskla ojnice na klikovce od pařeza, no dávat tolik peněz za repas se mi nechce a novou asi těžko dneska seženu, proto se Vás chci zepat jestli někdo z vás nemá doma nějakou provozuschopnou klikovku na Jawu 555. děkuji za pochopení
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 20:31
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Cau nezna nekdo z vas internetove stranky kde se zabyvaji vybrusem???popripade jestli nekdo nezna nejakej kamenej obchod v okoli Přerov-Hranice ...diik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 19:54
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau ..uz si nevim rady se svoji jawou 05 nejak blbe tahne uz sem vymeni pistni krouzky ale porda se ji nece pls poradte co mam udelat aby to tahlo .dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 10:36
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 nový kroužky (zvláště pak na tříkroužkovym pístu) se taky musí zajet, takže to hned po výměně nepojede nijak dobře, cca 50km se to zajíždí a musíš dát víc oleje do benzínu
Datum: 10. září 2010 10:36
 al dej si pozo tahle odpoved se týkala poze válce a koužků a to tak že počítám že máš dobř seřízenej předstih, odtrh, karbec pokud nemáš tyhle základní veci seřízený nepojede ti to ani po výbrusu tak si projdi abys měl vše seřízené jak má být
Datum: 09. září 2010 17:58
 nz
Datum: 09. září 2010 17:56
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Ok dik
Datum: 09. září 2010 17:45
 nejde o hrbolek, pokud je válec vyběhaný a dáš tam nové kroužky počítám že máš tříkroužkový tak na některěm místě ti nemusí upně dosedat kroužk na vložku válce a potom to není ono, pokud si myslíš že netáhne a kroužky nepomohli bude to vyběhaným válcem.
Datum: 09. září 2010 17:43
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 no prave ze sem cetl ze kdyz je vybehany tak by tam mel byt hrbolek a zadny tam neni.ale je fakt ze sem zjistil ze tam neni este ani jeden vybrus...
Datum: 09. září 2010 17:40
 tak pokud je motor v pořádku a netáhne tak ti nezbyde nic jinýho než sundat válec a poslat ho na vžbrus pokud je vyběhaný ani kroužky ti nepomohou
Datum: 09. září 2010 17:37
Jméno: AAA
IP: uživatel6843
 čus draci zajizdim nove kroužky a chtěl bych se zeptat kolik kilometrů musim zajiždět, jakým poměrem mazat a na jakym zarezu ma byt jehla. diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 21:09
 ...
Datum: 09. září 2010 21:09
Datum: 09. září 2010 20:56
 Spíš ty toho moc nevíš.Citace"jde o odchylku mezi jmenovitým vrtáním a dolním mezním rozměrem skutečného průměru válce".Takže jestli se zabíha válec s vůlí 0,03 1000 km tak s 0,05 se zabíha 150 km
Datum: 09. září 2010 20:53
 podle toho jak to vybrousi tak byly pisty A B nebo C myslim ale to nic nemeni na tom ze se to zajizdi tak jak pisu. Nikomu nevnucuju svuj nazor je to proste tak a jestli si nekdo mysli ze si do 1tis zajede motor tak jo at to udela takhle bude mu to zvonit jak cikanska maringotka a krouzky v haji tot vse ...
Datum: 09. září 2010 20:30
 Co to tu zvanis jakou vuli ???? hochu te se mas jeste hoodne co ucit  ve 14ti a takhle chytrej tebe bych hnal z dilny svinskym krokem  ale nic ve zlym
Datum: 09. září 2010 20:26
 Výbrus je zajetej do 1000 ale zaleží jakou si necháš udělat vůli!
Datum: 09. září 2010 20:14
 TO denzileck: mluvil jsem o vybrusu to jsem ale nezminil a timto napravuju. Jestli si ale myslis ze se motor po vybrusu zajedes po par kilometrech tak jsi hodne najivni... Neni mi nact abych tu kydal kraviny tak si neco precti o motorech a pak sem pis konstruktivni poznamky...
Datum: 09. září 2010 19:18
 Si děláš prdel?2500 km se nezajíždí ani výbrus...
Datum: 09. září 2010 17:16
 NO abys to mel fakt dobre zajety tak netoc motor jiínak si vymlaskas krouzky a futro... bude ti to zvonit. Rikalo se ze po 2,5tis bys to mel mit zajety. Je blbost ze na novy krouzky muzes jezdit normalne. Takze prvnich 500 bych zajizdel opravdu zlehka. Po 1tis. bych ho obcas trochu probeh ale jinak vse porad v klidu. Po 1500 uz bych ho trochu vytacel a 2500 pak normalni provoz
Datum: 09. září 2010 16:08
 jehlu nech kde je - jen trochu vic mazej - a proste musis ten motor cejtit - kdyz jde volne a jede nebo tahne
Datum: 09. září 2010 10:36
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 kruzky sa tusim nezabehavaju ale pre istotu urob ako povedal n3rv
Datum: 08. září 2010 21:06
 řek bych jen o trochu víc mazat a nedávat hned full gas
Datum: 08. září 2010 18:54
 Čau draci,potřebuji dát do 05 motoru kliku z 21.Prosím jaké ložiska tam mám dát?Do ložisek s 05 se klika nevleze a ložiska s 21 se nevlezou do 05 motoru.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 19:34
 dik ,tata mi navrhoval to co standa,nebo mi řikal že by sehnal někoho kdo by na ty čepy přidal materiál a potom by to opracoval.
Datum: 08. září 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel10362
 vsichni ste hrooozne chytry,ale to nejjednodussi mu neporadite! Zmer si prumer domku a prumer hridele kliky a jdi do ložiskárny,oni to lozisko najdou podle tabulek,protože EXISTUJE!! Hlada takle daval kliku z 21 do bloků z 555,takze to jde,ale nastanou tam pak drobny problemy s primarnim prevodem,ale to uz se da resit......jsou to loziska rady 600x (uz nevim jestli to končí 3,4,5....)...myslim ze 6005,ale nejsem si jistej.....oni ti reknou.....neboj
Datum: 08. září 2010 18:41
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Tak nech udělat go kliky vyjde tak okolo 1200 kč
Datum: 08. září 2010 17:52
 Ked pozná s sustruznika kto vie sustruzit kaleny ocel tak mu daj klukovku 21ky aby capy odsustruzil z 17mm na 15mm a tak bude to pasovat do 05ky
Datum: 08. září 2010 15:58
 já mám totiž špatný čepy,prostě se protáčí v ložisku,nedají se sehnat nový nebo to mám skusit dát nový ložiska a skusit to přilepit?
Datum: 08. září 2010 14:37
 Myslím že to nejde,.,sežen si kliku 05
Datum: 07. září 2010 21:39
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 čau kuci, prosim vás, na 175 mi podfukuje vejfuk, jak u motoru pod maticí, tak ve spoji v půlce. máte někdo zkušenost čím to utěsnit? Co takhle kamnářský tmel? díky m.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:33
Jméno: Pepa
IP: uživatel3030
 Zdravím,asi trochu přitroulej dotaz - ale jak přesně se to podfouknutí projevuje ?
Datum: 22. října 2010 22:33
Jméno: kubrt
IP: uživatel5266
 ještě dodám že kamnářskej tmel ti to pravděpodobně vytlačí
Datum: 09. září 2010 11:16
Jméno: kubrt
IP: uživatel5266
 kup sklokeramickou snuru rozplet ji na mensi copy a opatlej ji silikonem.snuru koupis v nakym obchodu kde prodavaj treba vodarensky tesni atd.není moc draha.
Datum: 07. září 2010 23:08
Jméno: Franc 845
IP: uživatel3888
 Zdar Kámoš tam dával azbestovou šnůru a pomohlo to jezdi dodnes....
Datum: 06. září 2010 20:50
|



|