|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar hoši když sem odělal píst z čz 477 vysipaly se mi jehličky z ojnice naštěstí sem tam měl hadru tak to nespadlo do kliky ale jak to mám dát z5?když je tam dám tak mi zase vypadají než tam dám píst jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:39
Jméno: Pepa
IP: uživatel3030
 Ahoj,kolik je přesně těch jehliček v ložisku ojnice pro čep 16 mm na ČZ 175/477 ? Díky
Datum: 22. října 2010 22:39
 hoj prvni odpoved je spravna srozumitelna? a nezapomen pist nahrat, ne ze ten cep tam nahulakas kladivem za studena.
Datum: 07. září 2010 23:39
 a tak, sorry no
Datum: 07. září 2010 20:42
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 jawamistral-Přečti si pořádně první odpověď.............a tu vazelínu vypláchne benzín pak shoří a vyletí výfukem.
Datum: 07. září 2010 19:02
 ne.........zaleníla se rozfrká a rozpustí
Datum: 07. září 2010 19:00
 Možná mám blbý dotaz, ale to oko plné vazelíny nezasere to potom nějak motor ?
Datum: 07. září 2010 17:14
 Já podobný věci dělám sádlem
Datum: 06. září 2010 21:38
 Prostě jako když sázíš kuličky do krku řízení.
Datum: 06. září 2010 21:21
 to chce zapojit mozek... vždy to nacpu plné vazelíny a naskládám jedhličky a ty v tom drží
Datum: 06. září 2010 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě doplním že mazací tuk není nic jiného než vazelína
Datum: 06. září 2010 21:10
 Napatlej je mazacim tukem a nalep je do horniho ojnicniho oka. Potom si urizni kousek trubicky o stejnym prumeru jako je pistni cep, nasun ho do oka, nasad na nej ty vymezovaci podlozy a pak uz jenom dej pist a nasunuj pistni cep ten bude vytlacovat trubicku a jehlicky ti nevypadnou. snad jsem dost srozumitelnej.
Datum: 06. září 2010 20:56
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 zdravim draky, mám otázku pro zkušenějí. V čem je problém když u čtyřtaktu střílí po přidání plynu do výfuku a občas i slabě do karburátoru a popřípadě jak se to tá zpravit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 15:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel10352
 ahoj muze to byt predstih...
Datum: 06. září 2010 15:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel10352
 ahoj muze to byt predstih...
Datum: 06. září 2010 15:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel10352
 ahoj muze to byt predstih...
Datum: 06. září 2010 15:48
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 Bohatost smesi..
Datum: 06. září 2010 13:14
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Seřid ventily a zkus svíčku.
Datum: 06. září 2010 9:16
 hdar hoši ten tmel PAULÍN co tady sesa prodíví bílá tuba aa černej tmel tak můžu ho použít pod válec na čz 477 aniž bych tam dal papírové těsnění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 11:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kup si takový modrý silikon v tubě je toho asi 150ml to je suprový silikon. Použil sem ho na motor na fechtlovi utěsnil sem s ním všecko. Karbec,válec,kartery,víko spojky a těsní to všecko suprově
Datum: 18. září 2010 11:53
 klidně ho tamm prskni - ale pro jistotu ho tam dej dost - a nech chvili zaschnout a pak to tam prdni - neni to zadnej supr tmel ale jde to s tim
Datum: 06. září 2010 10:54
 než mi paulin přemrznul tak jsem s nim měl dobrý zkušenosti, z mladický nerozvážnosti jsem ho dal pod válec 487 (čili to samý jak 477) a drží tam bez problému skoro 2 roky, takže proč ne..
Datum: 05. září 2010 22:10
 paulin se nehodí ani pod víko na spojku  .... hele to je problém si z tvrdého papíru vystřihnout těsnění?
Datum: 05. září 2010 21:18
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdar draci , zase se ptám. Tady na prodejně jak je ten píst po 1 výbrusu se musí zajíždět ? A ten 0.výbrus musím jak dlouho zajíždět ? A co mám všechno poměřit aby mi pasoval píst do mého Mustanga , budou lepší komprese a pojede to líp než s mím pístem po 5.výbrusu ?\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nDík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 23:01
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Ok dik už chápu
Datum: 04. září 2010 23:01
 Šuplerou si změr průměr válce a vem ten samej rozměr pístu.Jestlí tam máš píst s 5. výbrusem tak je i válec s 5. výbrusem(39.25mm) a kdyby si tam dal píst s průměrem 38.25(1.výbrus) tak by to jelo spatne nebo vubec.
Datum: 04. září 2010 22:44
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 sorry za spam chtěl sem z aktualizovat
Datum: 04. září 2010 21:35
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 čau draci, urcite neco podobnyho tady bylo ale mam trochu jinej pripad ze kdyz mam studenyho fíka tak ho nakopnu na poprve a krasne si brble ale jak se zacne zahrivat tak otacky jdou dolu az chcipne a pak jak je zahratej tak nakopnout sice jde ale musi se to proslapnout o dost rychleji nez normalne a nedrzi volnobeh, nevite nekdo co s tim? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 14:02
 muže to byt samozrejme cokoliv ale zkus vyčistit plovakovou komoru a plovakovou jehlu třeba ti tam teče moc benzínu.....zkus to
Datum: 05. září 2010 14:02
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 jasně ze volnobeh se nastavuje na zahratym motoru ale on vic uz nejde nastavit sroubek je uplne dotazenej a ten sroubej na krytce soupatka je uplne vymotanej a taky nepomaha ale kdysi mi drzel takze bude chyba v motoru
Datum: 05. září 2010 12:55
 Špatná tepelná hodnota svíčky...
Datum: 05. září 2010 8:54
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mam stejny eror
Datum: 04. září 2010 23:06
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 studeny, studeny...volnoběh se nastavuje na zahřátém motoru... ne na studenem...
Datum: 04. září 2010 21:38
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 nemam, kdyz je to studeny tak to srzi krasne rekl bych ze mozna i vic nez by melo ale kdyz se to zahreje tak ani hovno
Datum: 04. září 2010 21:27
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemas malej volnobeh?
Datum: 04. září 2010 20:42
Jméno: kockopes
IP: uživatel9046
 ložisko ojnice horní a Ložisko INA 15x19x13 je na jedno a to samé použití, akorát Ložisko INA 15x19x13 je asi kvalitnější. Mám pravdu? nevím jestli si mám koupit do horní části ojnice to obyčejné nebo to ložisko INA. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 1:13
Jméno: kockopes
IP: uživatel9046
 to jsem chtěl vědět. Díky
Datum: 05. září 2010 1:13
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 to INA je ložisko jedničkovýho bubnu ve spojkách a asi neni stavěný do ojnice
Datum: 04. září 2010 21:53
Jméno: kockopes
IP: uživatel9046
 tak oprava. nasel sem to v babetta 210
Datum: 04. září 2010 12:50
Jméno: kockopes
IP: uživatel9046
 Našel jsem to v sekci jawa 50 pionýr tak jsou asi obě do pionýra
Datum: 04. září 2010 12:26
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a kam to chceš?? pokud vim tak 15mm pístní čep je jen u kejvačky 250-353
Datum: 04. září 2010 12:19
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a kam to chceš?? pokud vim tak 15mm pístní čep je jen u kejvačky 250-353
Datum: 04. září 2010 12:18
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi 2kroužkovím a 3 kroužkovým pístem díky za rady draci ad vám to jezdí v poho
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 9:23
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 díky za rady
Datum: 04. září 2010 9:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 DAVID: a spokojenost? jak to jezdi ?
Datum: 03. září 2010 21:46
Jméno: David
IP: uživatel7431
 ja jezdim 1 krouzek sila krouzku 1mm
Datum: 03. září 2010 21:20
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 A vlivem tření u 3K je i větší zahřívání motoru ja ho mám a jede to s tím slušne a i rychle.
Datum: 03. září 2010 20:48
 Jéé tahle otázka už tu je nepočitatelně...takže začnu. 3K má větší tření, lepší tah, menší spotřebu paliva, menší točivost motoru, u 2K je to naopak...nemá tak dobrej tah, ale zas větší rychlost,.
Datum: 03. září 2010 20:32
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , tak sem už mého fichtla spravil a dva dny jezdil ale jak bylo mokro ted tak sem samozřrjmě nevydržel a vyletěl na pole jezdil sem ale prostě se mi to pořád nějak sere ,jede dobře ale jak chvíli jedu na plný tak mi začne v hlavně něco drncat nechám to odpočinout a pak sem jel dál,na nízké otáčky to jede v pohodě ale jak to dám do plného někde do kopce když potřebuju dýl výkon tak to strácí a netahá , není to přidřené ? jestli tak se asi pos*eru tet sem kupoval nové lamely na spojku , segment , ind.cívku prostě se stím sral celý týden a zase se mě to nevyplatilo  \\\\jak sem s toho pole dojel domů tak to bylo ještě horší už to jakoby samo chcípalo volnoběh nedržel .. ale je nastaven dobře jen když sem přidávál do plynu což je špatně,hodil sem do garáže . vyčistil svíčku , trysky a skusil nakopnout , nakopl sem dostalo se to do otáček a pak to chcíplo jak sem přidal plný v tom neutrálu tak se to jakoby dusilo a chcíplo\\\\r\\\\na ještě říkám mám píst po 5.výbrusu ale pístní krožky sou tam nové.. může být i píst v ha*zlu ? Prosím poradte dík za každé rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:06
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 překlik  né když jedu dýl ale Když jedu chvíly
Datum: 03. září 2010 19:06
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Když jedu dýl tak mi to začne strácet výkon ale nacupuju za jízdy benál a začne táhnout a frčím dál je to špatným zářezem na jehle , špatná hladina v plováku nebo to chce větší trysku ? mám mustanga a mám tam 68 trysku
Datum: 03. září 2010 19:03
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dík za rady
Datum: 03. září 2010 18:51
 Že to chvíli vynechávalo, střílelo z vejfuku a pak se to rozjelo může bejt odtrhem, taky mi to dělalo, jak se to ohřálo tak se asi zvětšil ten váleček a bylo to lepší.A nebo to může bejt jen špatná svíčka. Zkontroluj, jestli Ti to kladívko v zápalku dostatečně kmitá, co já se toho natlačil než sem na to přišel.
Datum: 03. září 2010 17:32
 Pro motor se sériovýma komponentama zvol 2K píst, pro závodní 1K
Datum: 03. září 2010 16:25
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 už asi vím dnes sem to skusil znovu chvíli nechytalo a pak to bouchlo z výfuku a chytlo chvíli vynechávalo a pak v pohodě jelo ... napadlo mě zasraný výfuk , ale skusil sem pak ještě vyčistit filtr sání a jelo to dobře ale porjistotu ten výfuk někdy vyčistím ... a poradtě ještě někdo pude to hodně poznat o výkonu ? když mám tet 5. výbrus píst a kdybych tam dal nový ? a který je lepší 1kroužkový nebo 2kroužkový píst ?
Datum: 03. září 2010 15:10
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dík za rady , ale nevím jestl ise mám do tho pustit i tak sem vyměnil dost náhr.dílu a tet klikovka válec .. další prachy oplatí se mi to vůbec ?
Datum: 03. září 2010 13:31
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 To už bude možna vyjebana klikovka,pist,kroužky..pokud je to to přesne tka jak myslim..
Datum: 03. září 2010 12:58
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 jak je na tom teplota motoru, nepřehřejvá se? nepřisává někde (pod zapalkem, pod válcem, pod přírubou karbu) falešnej vzduch? neni moc velkej předstih? to jestli je přidřenej je následek některejch z věcí, co sem napsal.
Datum: 03. září 2010 9:47
Jméno: karlos
IP: uživatel2994
 koukni na privod benzinu, hladinu paliva plovakovce. Jestli mas podezreni na pridreni tak zkontroluj pist a valec takhle to nejde rict, jestli je pridrenej
Datum: 03. září 2010 9:04
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar hoši mam dotaz na simsona uvažuju o valci 70 ccm myslíte že je to dobré?a co všechno musim koupit jestli i pojebanou hlavu když mam normalní 50 ccm a i kliku na to?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 11:23
Jméno: Gori
IP: uživatel10329
 70ccm valce pri simson predavane ako "tuning"z PL.. je oproti "simson"metra 77ccm. nic ... k tomu urcite nova kluka (pretoze z 50ccm origo tam ani nepasuje),hlava a prevodovka.....
Datum: 03. září 2010 11:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Argo: pokud chceš 70 ccm na simsona tak musíš koupit kliku S70 a pro odladění upravit kanálky a snížit hlavu..
Datum: 02. září 2010 22:44
 Cus hlavu musis koupit kliku bys mnel taky mas tedy 50 ccm? Tak to musis vybrousit karteri na tu 70. Ser na to a kup si 60/4 kanal to nemusis nic vybrusovat. A nezapomen pretriskovat karbec dejtam 80 trisku. sori zatu cestinu prcam nani, Zdravim.
Datum: 02. září 2010 21:57
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No každopádně ti to tam nepůjde, nebudou sedět kanálky
Datum: 02. září 2010 20:59
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 To nevim jestli měl jinou palici ale řikám něco bych udělal s těma převodama já vym že to je na rozdělání celýho motoru ale lepší to udělat než pak někde shánět nový kartery !!!
Datum: 02. září 2010 20:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a mužu nechat origi kliku a hlavu??????
Datum: 02. září 2010 20:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 70 jede paradně, zlepši spodek a celej pruběh
Datum: 02. září 2010 20:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pravě že mam tedkom zajetý komplet nový motor akorád 50 ccm
Datum: 02. září 2010 20:02
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 No já bych nejradši kdybych to dělal tak bych zgenerálkoval motor a udělal něco z převodovkou protože kámoš si tam dával taky dával 70ccm a rozlítla se mu převodovka asi v 90 !!! takže bych asi tu GO udělal a koupil tuningový převody nebo tak!!!
Datum: 02. září 2010 19:53
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Čau chlapi, mám problém s mojí 05. Když jedu za studena motor táhne jak sviňa, sotva se to zahřeje, motor už tak netáhne ( jízda po silnici, sám) ... Ujedu tak 2 km na trojku skoro plnej, tech 60 a pak to najednou uplně začne zdechat, motor pořád jede, ale jako by ste držel brzdu...Uplně přestane táhnout... Válec z 21čky, tryska H 68 V 38... Nevím už čím to je... A ještě se mě zdá že to strašně vaří, jestliže jedu sám skoro po rovince a dojedu a motor kůří, tak to se mi nelíbí... Mažu Štihlákem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:04
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Zkusim líp mazat teda... A přes svíčku tam kápnu trocha oleje a budu chvilu šlapat nebo na volnoběh to nechám promazat...
Datum: 03. září 2010 7:04
 To se mi zdá jako přidírání. Na málo plynu se to stačí mazat, ale při plnym je směs už moc chudá. Setkal jsem se s tim i u fichtla, kterej byl v originále. Prostě postupem času dostal hlad
Datum: 02. září 2010 20:46
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 No, dnes sem jel asi 20 km... Po rovince tak 60 sem si to upaloval, Dal sem mu plnej céres a začal se dusit a brzdit, tak sem zkusil čépnout a chytl švunk, tak jestli mě tam de málo benzínu a na plnej céres to nestíhá...No nic,, zejtra bude den štelovačka  Chlapi dík za vaše užitečné nápady
Datum: 02. září 2010 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napadá mě ucpaný výfuk
Datum: 02. září 2010 20:19
 je to bud malo oleje v benzinu ale nejvic pravdebodobny je to ze mas velikej predstih....tim to podle mne bude u me stejny pripad...
Datum: 02. září 2010 19:27
 To já sem zas najel víc než 500 km na olej m2t v poměru 1:50. a jel jako nikdy, ale po ćase sem ho stejně přidřel....
Datum: 02. září 2010 16:36
 Kdyby ten olej byl sebemín kvalitní tak tím poměrem 1:50 s bronzem si ten motor zachvilku doku..íš... Tam nejde jen o válec a futro..se podivejte co všechno se musí mazat, dvě ložiska,dvě gufera,stěny válce,ojniční ložisko,pístní ložisko... Vím o čem mluvím,taky jsem byl malý a blbý když jsem v 9 letech začínal a říkal jsem si že stihl je kvalitní olej že do originýálního motoru 05 se nemůže nic stát. ujel jsem 500Km a motor jsem mohl vyhodit
Datum: 02. září 2010 16:29
 Dřív mi v podstatě todle dělala nová svíčka (Bosch), jinak bych to viděl na předstih, je moc velký, a směs nestačí válec pořádně promazat. Nebo je zacpaná nebo nedostatečně velká triska, a je chudá směs a přidírá se to. (tim i přehřívá)
Datum: 02. září 2010 16:18
 grepak.s: Tohle mi dělala špatná hodnota svíčky. Potom když přestal motor táhnout jsem vypnul vždy motor a on běžel i bez zapalování.  Byla to svíčka PAL 14-5.
Datum: 02. září 2010 15:59
 jžš...ikdyž má bronz na hoře, tak může lepším olejem klidné mazat 1:50 ničemu to neuškodí, ale já bych teda taky 1:50 sebelepším olejem na bronz nemazal...
Datum: 02. září 2010 14:57
Jméno: jawa..20
IP: uživatel10228
 to je jedno jestli ma kvalitni olej ale urcite tam ma bronzove pouzdro ne jehlicky takze redit max 1:40
Datum: 02. září 2010 12:01
 tak tohle je kvalitní olej - to muzes jedna ku 50 redit - a nebo mu i malinko pridej - jen jako proto svuj pocit jo - ale jinak je to dobry- jinak bych zvednul o jeden zarez jehlu -trysky jsou dobry - me to delalo taky a byl jsem linej zkouset tu jehlu a tak jsem tam mrsknul trysku 70tku a jede jak svina - s 12 z sekundarem to upaluje s vetrem v zadech 70 -a vse origo
Datum: 02. září 2010 11:08
Jméno: jawa..20
IP: uživatel10228
 davas tam malo oleje davej tak 100ml oleje na 3.5l benalu mozna proto se ti to tak prahriva, trysky nech takove jake sou,svicka n15c
Datum: 02. září 2010 11:01
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 No mažu... 100ml na 5l... Stihl oleje (červenej) ale hlavu a všecko sem čistil od karbonu... Válec mám zajetý v pohodě. Nevím co je v tom motoře koupil sem ho a zpojizdnil, ale vypada v pohodě, kvalty dou pěkně a ten fekál normál jezdil. Trysky H 68 a V 38 ... Neměl bych spíše koupit 72ku hlavní trysku? Je to Origo tryska píše SESA. Svíčka by tam měla být Brisk Silver... Co já vim kolikátka to je, toho fíkaa nemám po ruce, ale asi 15ka... Sešteluju předstih a uvidím no...Jinak dík chlapi za rady
Datum: 02. září 2010 0:05
 ještě se podívej na hladinu v plovákovce,jak vysoko máš jehlu a jaké máš trysky,může to být chudá směs a nebo naopak taky bohatá. Přehřívání motoru může způsobit i špatný předstih a hodně teplá svíčka
Datum: 01. září 2010 23:36
 Jakým mažeš poměrem? nemáš válec přídřený nebo čerstvě po výbrusu? Ono je normální že fechtl jede zas tudena ohodně lépe než po zahřátí ale neni to zas taká tragédie. Neměnils ložiska v klikovce a nedals tam třeba špatné bez označení vůle C3? To s tím že motor kouří to fakt neni vpořádku,asi máš perfektně zanešený žebrování válce tak to pěkně mezi tím všechno vyčistit ak aby se z toho dalo jíst
Datum: 01. září 2010 23:35
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 zdar draci mám očouzlej válec asi 2 cm na straně kde jsem měl i píst očouzlej aš k píst čepu někdo tu psal že je blbě vyvážená ojnice vádí to jízdě? podfukujeto?jde to nák spravit ? díky za rady aspon 5 příspěvku prosím draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 16:09
 jestli je to očouzený až takhle tak nové kroužky nejspíš nepomůžou...válec už asi taky bude docela šišatej...
Datum: 01. září 2010 16:09
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Když už to má něco najeto tak to je normální, dá se to omezit výměnou kroužků ale neznamená to že to špatně tahne mě 05 podfukovala až za 3 kroužek a kde se na to hrabaly 21.Má na to vliv taky olej protože s "moderním" olejem to neni až tak vidět jako třeba s M2T.
Datum: 01. září 2010 15:19
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Cau pls jak zjistim jakou mam velikost pistu a krouzku.popripade ajkej mam vybrus????aniz bych to musel kuchat....dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:01
 Sharker 487 byl rychlejsi
Datum: 01. září 2010 12:01
 prumer pistu zjistis budto suplerou, nebo je na pistu vyrazenej
Datum: 01. září 2010 12:01
 sundáš hlavu válce, na pístu je vyražený číslo výbrusu, nultý výbrus je 38,00mm, 1 znamená první výbrus o velikosti vrtání 38,25mm a každé další číslo znamená o 0,25mm víc
Datum: 01. září 2010 12:00
Jméno: dachl-20
IP: uživatel9121
 čau chci se zeptat když dám nový píst a nové pístní kroužky tak jak pak musím zajíždět a kolik km se to zajížní a jak se jezdí při zajížnění díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 10:53
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano pokud je závada na pístu nebo kroužcích, ale neni nic s válcem tak proč dělat vybrus proste koupím kroužky a píst a hotovo..
Datum: 01. září 2010 10:53
 Je to uplně normální. Kroužky jdou do háje dřív než válec... Zajíždí se to cca 100 kilometrů s větším množstvím oleje v benzinu
Datum: 31. srpna 2010 23:42
Jméno: Lukin
IP: uživatel10320
 Nevím,co děláte,je uplně normální měnit píst s kružkama bez výbrusu,musel jsem to tak dělat už mockrát,když je malá kompres a válec je v dobrém stavu,tak stačí vyměnit jenom toto a nemusí se dělat nový výbru.
Datum: 31. srpna 2010 23:00
 kolecko: to se dnes dela misto vybrusu
Datum: 31. srpna 2010 22:27
 hm...mě by to taky zajímalo...nikdy jsem neměl důvod měnit píst a kroužky bez výbrusu  leda že by píst rupnul nebo tak něco?
Datum: 31. srpna 2010 22:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 hm...omg proc se ho ptas na takovou vec ?? to mění snad hodne lidi ne
Datum: 31. srpna 2010 22:20
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 a proč měníš píst a kroužky jestli se můžu zeptat
Datum: 31. srpna 2010 21:54
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 řekl bych tak 200km ale hlavne nehonit v otackach a jezdit pomalu a hlavne nesmi jet 2 lidi pouze jeden
Datum: 31. srpna 2010 21:41
 bude stačit tak 100km, prostě do první nádrže dej víc oleje...
Datum: 31. srpna 2010 21:40
 Zdarec, nevíte jak se dá zpravit odskakující kladívko? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel10323
 odskakující kladívko je něco jako omezovač otáček,doporucuju minimalne jednu pruzinu navíc.....v lepsim pripade zapalovani bezkontaktní....nedávno mi psal Ultramotorkář Spářa....problém jako svině,nedotáčela se mu cestovní uprava,na moji radu dal dve pruziny a najednou to jede  Verim,ze dokud budes mit kladivka,kterymi proteka proud řádově v ampérech,tak budou furt problémy jak s otáčkoměrem,tak preskakujici jiskrou a jakoby dvojitou jiskrou a tudíž i x násobné namerene otáčky....taky jsem ten otackomer mel....uz sem ho zlikvidoval
Datum: 02. září 2010 15:48
Datum: 01. září 2010 9:03
 No asi takhle...koupil sem si otáčkoměr. a ten na 3 RS ukazuje něco přes 13 000 ot/min...což je blbost..., blbě to ukazuje jen na vysoké otáčky, otáćkoměr je nastaven dobře, kladívka nový, vačka nová...a právě na stejskyho chatu mi někdo napsal že to může dělat i odskakující kladívko takhle to myslím, tzn že se nestačí vracet při téch otáčkách.
Datum: 31. srpna 2010 22:28
 těžko říct čemu řikáš odskakující, ale na vině může bejt samotný kladívko, jeho oska, vačka nebo v krajnim případě ohnutej čep kliky
Datum: 31. srpna 2010 21:35
 jestli se nevraci jak ma tak je unavena pruzinka tzn vymenit kladivko a bude to OK
Datum: 31. srpna 2010 21:34
 odskakujici... upresni to
Datum: 31. srpna 2010 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak jako odskakující ?  koukni se , jestli se ti nehejbe ta tyčka na který je to kladívko přidělaný...kdyžtak sundej stator a z druhý strany to roztemuj důlčikem
Datum: 31. srpna 2010 21:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 HOJ  sry vcera jsem se na to ptal.. ale kloudne jsme to neupresnil... chystam sse na cup.. a jelikoz je to docela drnak.. tak si chci prizvednout vejfuk cca o 35 stupnu nahoru.... ohnute bude pouze koleno.. a vejfuk bude origo... tak se chci zeptat.. jesi to bude mit vliv na jizdni vlastnosti fika? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 sendarazice u kolina.. ale jeste to newim jiste
Datum: 31. srpna 2010 21:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na jakej zavod jedeš?
Datum: 31. srpna 2010 21:00
 no nevim já v zatáčkách dřu stupačkama do země,ale mám ty s 20ky nemužu totiž sehnat kříž na 21..
Datum: 31. srpna 2010 19:39
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Včera jste psal jestli to zvedne výfuk...a jizdni vlastnosti budou urcite lepsi v zatáčkach ale bacha na nohy at neskončíte na popaleninovem centru..
Datum: 31. srpna 2010 19:30
 Zdar, Dá se nějak opravit stržený závit na šteft v kartru na pionýru?-ten co drží válec a hlavu ( M6 ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 22:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Jo lepidlo bude lepší ale fakt se to da i silikonem zatím mi drží ale dlouho už nebude radši to udělej podle dachla nebo ostatnich  sorac za radu
Datum: 31. srpna 2010 22:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele vem si kulatinu M8 a po cca2cm jí stáhni na soustruhu na M6 a ty 2cm udělej závit M8 a na dtuhým konci M6 a pak převrtej karter na M8 a máš po starostech
Datum: 31. srpna 2010 21:29
 případně vyvrtat větší závit a vyvložkovat, je to levnější a jednodušší
Datum: 31. srpna 2010 21:20
Datum: 31. srpna 2010 18:31
Jméno: Fana23 ®
IP: uživatel10027
 A to je jaky? Musi byt to dvousložkové?
Datum: 31. srpna 2010 17:56
 Silikonem??? NA tohle lepidlo na závity.
Datum: 31. srpna 2010 17:45
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano da přílepit silikonem,takhle sem to delal ja
Datum: 31. srpna 2010 17:27
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čau draci kolik by jste teda nabidli za 05 rv.1966 v pěkném stavu s linkama a revmacama pojizdnou akorat seštelovat a dalšíh ND např motor jawa 21 plechy blatniky elektriku do fichtla kostru od fichtla z vidlou ze simsona ktera byla na crossku s fichtla ??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 19:36
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Oranžová a mám i červený plech a 3 oranžový SEŘÍZLÝ DO crossu
Datum: 31. srpna 2010 19:36
Jméno: kokomil
IP: uživatel10317
 jakou ma barvu
Datum: 31. srpna 2010 18:19
Jméno: pioner
IP: uživatel5056
 zdarec mám nový pist a pistní kroužky a když jawu 21 nastarkuju tak to jak kdyby zadlhavalo o kanalek,ale jak je jawa 21 zahřeje tak to neděla čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:16
 prej anal xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hele jestli tím análem myslíš kanál tak to je správně.. takže šipka má ukazovat dolů  jinak souhlasím se zajícem..
Datum: 31. srpna 2010 16:16
 myslis šipka ? a analem myslis vyfuk?vyjadruj se prosim normalne,pak ti hovno poradime protoze budem vedet kulovi z toho co pises.jo sipka ma byt na vyfuk.
Datum: 31. srpna 2010 14:21
Jméno: pioner
IP: uživatel5056
 na pistu byla takova šitka tak jesm dal pist a šitka ukazuje na anal.
Datum: 31. srpna 2010 14:12
 nemáš náhodou opačně píst?!?!
Datum: 31. srpna 2010 13:53
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci mám píst zasranej od karbonu ale byl i očouzlej na boku až k pístnímu čepu myslíte že bude chtít vyměnit jen píst kroužky nebo bude potřeba výbrus výbrus se ještě na tá mé 05tce nedělal a mám najeto 16654 a taky toje 3 kroužkovej píst jsemn se trochu divil na tá moji Jawa 05 z 1965 a kámoš má i 3 kroužkovej na své 21 a tady na Fichtlkrámku je 2 kroužkovej píst originál tak mě ještě zajímá jakej je rozdíl mezi 2 a 3 kroužkovvím pístem jo a když se udělá výbrus musím koupil jen větší kroužky nebo i píst větší dík za odpoved draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:25
 vymen krouzky..pokud nejsou meneny celou dobu tech 16654 km tak z nich bude prouzek tenkej jako papir  kazdopadne to bude tahnout lip. mel sem mustanga co jezdil paradne,kamose sem si daval na dvojku zatim co on jel na tri a myslel sem si ze lip to jet nemuze...dal sem novy krouzky a fichtl mel paradni odpich..
Datum: 31. srpna 2010 14:25
 S tím očouzeným pístem je to normální ne? Vždyt když se udělá výbrus tak to moc netěsní dokud se to nezajede a profukuje to mezi kroužkama a válcem a po zajetí tam taky určitě něco profoukne vzdyt ty kroužky netěsní uplně 100%ně ikdyby to bylo v sebenejlepším stavu ne? Pokud se pletu tak mě opravte
Datum: 31. srpna 2010 12:25
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jde oto jestli je ocouzenej z boku spatnym zajizdenim drive, nebo az tetka. Vybehanej valec zjistis jednoduse netahato, a u hlavy kde nebehaj krouzky cca 3mm je schudek tak jestli je velkej tak je to na vybrus pokud je nepatrnej ze prstem neni moc cejtit tak bud novy krouzky nebo je to ok, musel by ses podivat na krouzky jak jsou slaby v zamkach jestli nejsou spicaty jako jehla
Datum: 31. srpna 2010 11:25
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 v motoru nic neklepe
Datum: 31. srpna 2010 11:10
 hele taky sem měl u babetty z boku očouzenej píst... myslím že stačí vymněnit pístní kroužky... hele když máš motor nastartovanej , trochu to potůruj a řekni jestli ti tam něco klepe? jestli jo tak to chce kroužky nebo opravdu ten výbrus.. počky si na názory druhých..
Datum: 31. srpna 2010 11:05
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, tak sem rozdělal ten motor co mi nechtěl táhnou... A kroužku v pístu lícou, zámky zhoblované a z jedné strany je píst černý (opálený).
Je to příčina toho špatného tahu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 11:04
 nn to nechci,budu ho potrebovat,mam 2 ale musim z nich udelat jeden..
Datum: 31. srpna 2010 11:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nechceš ten motor prodat?
Datum: 31. srpna 2010 10:47
 me vypad uplne..udelal sem to tak,ze sem dirku upravil a natlouk do ni hrebik (odriznul sem kus a ten jsem tam zatlouk a malym pilnickem doupravil) ale nevydrzi to vecne,hrebik to nevydrzi..ja to delal jen prechodne kdyz sem nemel na novej pist,ten motor mi ted lezi v dilne..
Datum: 31. srpna 2010 10:39
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdáse mi že ty zámky jsou KO budu muset měnit píst?
Datum: 31. srpna 2010 10:35
 pokud mas fakt moc vylitany krouzky,je to i tim (podobne jako kdyby si mel hodne vylitany valec) kazdopadne kdyz vymenis krouzky,potahne to znacne lip. (vlastni zkusenost,po vymene krouzku se chtel stavet na zadek)
Datum: 31. srpna 2010 10:25
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No možna je to těma zhoblovanyma zamkama a neni opálený moc, jeno v jednom místě směrem k pístnímu čepu...
Datum: 31. srpna 2010 10:02
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 opálený píst značí buď hodně vylítanej válec nebo špatně vyúhlovanou ojnici
Datum: 31. srpna 2010 9:55
|



|