|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 čau draci prosím o radu potřebuji někde sehnat těsnění pod hlavu na babettu 210 a je blbost kupovat to tady když dám za to 12kč a 130kč poštovné a nemám zrovna ted na rozhazování.
Tak se vás chci zeptat, kde to sehnat, jak se tomu říká jinak nebo kde to zkusit jít koupit? protože ani nemám doma žádný hliník ani jak to vyrobit nemam na to příslušenství. Prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2014 20:37
 Ano.
Datum: 26. června 2014 20:37
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Co se tu stalo ? to někdo zablokoval tady ? :O
Datum: 26. června 2014 20:16
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Zdravim, když mam válec po výbrusu je lepší ho dát do motoru kde už sou vyběhaný ložiska (asi 200km) nebo to chce dat do motoru kde sou ložiska nový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2014 7:03
 no tak pokud budou po 200km viditelně volnější tak je rovnou vyhoď  po 200km musí být ložiska jako nový a pokud se ti to po složení točilo hůř než po 200km tak jsi blbě složil motor, ten se musí točit od začátku zcela volně
Datum: 25. června 2014 7:03
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 tak určitě už budou o poznání volnější
Datum: 24. června 2014 22:40
 200km jsou vyběhané ložiska? to jsou mi věci... je jedno na který to dáš
Datum: 24. června 2014 19:48
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Zdravim, chystam se poslat valec na vybrus (1), slyšel jsem že ho mužou vybrousit i o trochu vic a pak se nemusí tolik zajíždět, máte stim někdo skušenosti? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2014 18:22
 pojede to stejně... osobně bych si taky nechal udělat volnější výbrus
Datum: 25. června 2014 18:22
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Dobře cezetaku  a když si dám udělat ten volnější výbrus , pojede to po zajetí hůř nebo stejně oproti normalnimu vybrusu?
Datum: 25. června 2014 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel17353
Datum: 25. června 2014 6:34
 pepa zase mele píčoviny.. ostatně jako vždy.. schváně všem špatně radí aby uškodil.. je to magor!!!! .... jinak vigo válec si klidně mužeš nechat vybrousit tak aby byl volnější... a ano nemusí se pak tak dlouho zajíždět..
Datum: 24. června 2014 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17350
 je to blbost hrozí že rozštípeš píst nevymíšlej kraviny kdyby to bylo tak proste vojebal by to každej 2 ale proste po GO se rok bez obav o zadření nesvszeš ....
Datum: 24. června 2014 18:33
Jméno: Radecek
IP: uživatel17347
 Zdar draci chci se zeptat když mi cinká ve válci při jízdě a volnoběhu není to pístovými kroužky nebo nějaká jiná závada díky a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2014 11:17
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 máš špatné ojniční ložisko
Datum: 26. června 2014 11:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17349
 Nepiska spis vacka o kladivko?
Datum: 24. června 2014 18:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17350
 tak jako tak musí to kuchnout a zjistit kde sou velké vule ktere tyto zvuky vyluzují
Datum: 24. června 2014 18:28
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 nebo vylítanej válec kdy se vepředu ve válci udělá hranka kvuli tomu mně to dělala babetta a to bylo nové jehlové ložisko nechal sem vybrousit a klid
Datum: 24. června 2014 16:51
Datum: 24. června 2014 16:00
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 dělá to pístní čep. kup novej..
Datum: 24. června 2014 15:43
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
Posl.aktualizace: 24. června 2014 21:33
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 jj díky moc
Datum: 24. června 2014 21:33
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 hlava je stejná jak ta stará. nepraskne já mám na pio. taky novou z krámku a povoluju svíčku i když je hlava docela dost teplá ale snese to..
Datum: 24. června 2014 15:46
Jméno: Michal
IP: uživatel8367
 Zdarte mam yamahu XV125 virago.Když vytáhnu svíčku hází jiskru normalně, když ji dam spět tak to nejde nahodit.Svíčka po vindání je mokrá nevíte co stim ,čim by to mohlo byt? děkuji Mohlo by to byt svíčkami zda něčím jiným?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 23:44
 zkoušel jsi jinou svíčku?
Datum: 23. června 2014 23:44
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
 PROSIM POMOZTE: Zdur draci, potrebuju nalehave pomoct, mam ČZ 125/476 dneska jsem jí byl poprve projet na delsi trasu nez obvykle, nastartuju a normalne a vpohode jedu jako vzdy, ale cca 20km se motorka vic zahreje a prestane celkem dost tahnout, jde to hodne poznat a nevim jestli to je uz tak a nic s tim nenadelam nebo to neco potrebuje naladit a seridit, poradte mi nejaky rady jak bych to mohl zlepsit diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2014 6:35
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, chce to ochudit směs, ale jelikož ČZ 125/476 neznám, tak dám obecné rady - zkontroluj vzduchovej filtr (musí být čistej a dobře průchozí), sniž hladinu v karbci, používej správnou tepelnou hodnotu svíčky (raději studenější). Tohle jsou první věci který mě u dvoutaktu napadají. Ať se daří.
Datum: 24. června 2014 6:35
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci mám dotaz ohledně snížení hlavy na čz 175/477 o kolik bych to měl nechat snížit aby to mělo trochu vliv na výko ale neničilo to motor. A nemáte někdo nákres jak přesně to upravit ? Samozdřejmě mě je jasný co všechno snížit a vybrat aby nechytal píst.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 14:08
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Já to mám po GO a seřízený a vim jak to jede mám aji leštěný kanaly a de na dvojku na zadní. Jen sem si řikal že by to trochu pomohlo tahu od spodu. Jede mi dost dobře.
Datum: 23. června 2014 14:08
Jméno: Standa
IP: uživatel17342
 Stejně jako u pio a ostatního - na seriovej válec seriovou hlavu .... nemá význam snižovat hlavu,když k tomu neni důvod ani potřeba... hlavu bych řešil až kdyby si měl třeba upravenej válec a kompenzoval se tím výfukovej kanál,jinak bych to nedělal ... jinak souhlas,že stroj v TOP stavu jede dobře,točí,táhne...nevidím důvod upravovat 477 ... jinak jsme kdysi něco páchali na 477 a pak to jelo jak 350 ... ale už to je jinej motor,na hraně životnosti,sere se to atd ... každej musí vědět co chce ...
Datum: 23. června 2014 10:48
 z jakeho duvodu to chceš dělat? zdá se ti že jede málo? co takhle udělat GO a vše seřídit? pak to jede velice dobře....
Datum: 22. června 2014 23:56
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Čau draci mam problem s hlavou na babettě 210, chtěl bych se zeptat na váš názor jestli je lepší sehnat nějakou starší nebo koupit novou tady na fichtlkramku? ta původní hlava neustále podfukovala a i když jsem to zabrušoval tak se to nedařilo zarovnat a ted když ji nasadím tak asi naráží píst do hlavy a stále podfukuje tak sem to asi zbrousil moc  nebo nějaké rady jak to opravit jestli mám zkusit tam dát ten těsnící kroužek co se tu prodává? díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2014 9:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17336
 čím to prosím tě brousíš?vždyt si z toho musel sebrat aspon 0,5mm aby ti to narazilo za mě si to vzal moc hrubím abrazivem a přírubu na hlavě si poničil skřivil....a ještě jak si při šel na to že ti fouká pod hlavou? víš jedna z věcí co se tradují na netu nejsou je že je to často slyšet proste když pomalu točíš motorem tak sišíš jak ten tlak utíká ...to jestli tam je mokro nemusí být těsněnní ale přepad z karburace a odpověděl sis sám bud jiná hlava za 600 anebo koupit kroužek na pioníra a upravit ostříhat pokut si věříš že to udelaš čistě tj krasne rovne řezy nečumělo do spalováku ale melo i vuli v říbube hlavy a melo se tak kam nahrnout při dotahováni
Datum: 21. června 2014 9:06
 Čau draci, nevíte někdo kde bych sehnal nějakej dobrej laděnej výfuk na mustanga? ale zase nechci aby to řvalo. Pište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2014 15:57
Datum: 20. června 2014 15:57
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 čus velice ti mohu doporučit výfuk hikone má to dobrý tichý zvuk a něco málo přidá také na výkonu u mě to teda velice pomohlo
Datum: 20. června 2014 15:55
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj chci se optat koupil jsem do babetty 210 nové jehlové ložisko na pístní čep to v tom pouzdře před namontováním rychlost 65 kmh na 14zubém kolečku po namontování motor kucká při 60 ale má lepší tah muže to být tím že jsem tam nedával ty podložky okolo co jsou tam u originál jehliček ? někde tu standa psal že tam nepatří . docela mně mrzí že max rychlost klesla o tolik  nenapadá někoho něco ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2014 21:44
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
Datum: 18. června 2014 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel17330
 Příložky z babety nepatří do pio. Příložky z babety do babety patří.
Datum: 18. června 2014 5:53
 pokud jsi tam dával celý ložisko, nejen jehly, tak tam podložky opravdu nepatřej.. Ale ani tak to nebude ložiskem, něco jsi namontoval jinak, než bylo..
Datum: 17. června 2014 22:44
 Zdar draci, jaká značka je nejlepší na píst a kroužky? Na jawu 50, popřípadě dejte odkaz. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2014 11:57
 Udělal jsem válců kvanta a 4 roky beru písty už jen odtud z fichtlkrámku a spokojenost. Mohu doporučit. Cena gut,kvalita TOP.
Datum: 15. června 2014 11:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 Za mě Ambika - Indie
Datum: 15. června 2014 11:05
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 za mě - almet CZ
Datum: 15. června 2014 9:15
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Osobně bych řek, že na dachlíky Almet - vyrobeno v ČR.
Datum: 15. června 2014 6:30
 Zdar draci, renovuji Mustanga, motor mám už po GO a teď řeším výbrus. Uvažuji o vrtání 41,50mm. Poraďte jestli jedno nebo dvoukroužkový píst. Bude stačit tryska 72? Je třeba ještě nějak upravit hlavu? Mám tu klasickou bez ledviny.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2020 14:24
 Ahoj hoši, pozdě ale přece. V loni jsem dokončil úpravy a s bráchou a kámošem konečně vyjel. Chtěl bych ještě jednou všem poděkovat. Motor šlape jako hodinky. Síla oproti ostatním drakum s podobnými úpravami nejlepší. Rychlost s 12z kolem 75-80 - měřil kámoš co jel na crx. Chytá na poprvé za tepla max na potřetí. Čili spokojenost. Bráchu ale musíme doladit. Nechce se mu do vysokých otacek.
Datum: 20. března 2020 14:24
 Všem díky moc, dám sem info jak to dopadlo.
Datum: 12. června 2014 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Ano. Jen ji vybrat na 42mm. Jako mohl bys ji líznout o dejme tomu necelej milimetr,ona má 7,5ml a ty by ses potřeboval dostat na objem cca 6,8-7ml,ale už to nekomplikuj...když bys ji vzal moc tak by se to zas hřálo ... takle budeš na slabšim kompresnim poměru seriovky,,,dejme tomu teoretická 8,5:1 ... ale to nebude na škodu,aspoň to nebude vadnout ...
Datum: 12. června 2014 20:56
 Sory hoši - máte pravdu, pletu si to s 555. Takže berme to tak, že mám hlavu bez ledvinky, což teda je pravděpodobně z j05 jestli to dobře chápu - Stačí ji teda jen vybrat na 42mm? Je to poslední věc ve které potřebuju mít jasno, abych se do toho mohl pustit.
Datum: 12. června 2014 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Zvenku jsou stejný. A pozor,nezaměnuj j555 a j05. Nulapětka je v podstatě dvacítka s kulatym motorem ne pařez...
Datum: 12. června 2014 8:58
 co je prosím tě na hlavě 05 zvenku jiného, má akorát jiný spalovák, má nižší kompresi, která se ti právě zvětšením obsahu dorovná
Datum: 12. června 2014 8:06
 Jo, jde mi o vnější vzhled. Standa totiž psal, že mám použít hlavu z jawy 05 a nechat ji projet na 42mm a ta je ne pohled jiná. Proto se ptám jestli bude stačit protočit origo hlavu nebo ji ještě upravit jinak.
Datum: 11. června 2014 19:21
 Myslím, že myslel vnější vzhled..
Datum: 11. června 2014 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel17308
 Ne,jsou naprosto odlišné tvarem. Ta s "ledvinkou" má ve spalováku nálitek ve tvaru "ledvinky" ... ta bez ledvinky ji logicky nemá,má spalovák ve tvaru "koule" ... nevim jak srozumitelněji to popsat...
Datum: 11. června 2014 15:56
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Na pohled hlavy s ledvinkou a bez vypadají stejně ne? Mám doma obě dvě a rozdíl nevidím.
Datum: 11. června 2014 7:51
 Díky za rady hoši. Budu s tím jezdit jak po lese tak i delší cesty - s bráchou a švagrem - stan a z Ostravy směr jižní morava (vinéčko). Myslím že 12z sekundár by mohl být to pravé. Chtěl jsem ale, aby to na pohled vypadalo jako originál takže by jsem chtěl použít hlavu origo. Je jí taky třeba vrtat na 42mm nebo i snížit? Ve válci ještě akorát naleštím kanálky, viděl jsem pár návodů na frézování pomocných kanálků a i pístu ale do toho už jít nechci.
Datum: 10. června 2014 19:53
Jméno: Standa
IP: uživatel17301
 Na neupravený válec ve vrtání 41,5mm použij hlavu z j05 (ano bez ledvinky) a nech ji protočit na 42mm v průměru,snižovat se nemusí. Píst dvoukroužkový. Tryska 72 či 74.
Datum: 10. června 2014 9:33
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 zdare draku na normální cestu je le lepší píst dvoukroužkový a jestli to chceš na zavody nebo do terénu tak jednokroužkový, trysk ta by měla stačit klasická hlava není špatná, ale byla by lepší hvězdicová hlava, aby to líp chladilo
Datum: 10. června 2014 6:56
 Nazdar draci. Potřebuju poradit. Dával jsem známýmu dohromady motor Jawa 21 a zjistil jsem, že je strženej závit na svíčku v hlavě. Bylo mi líto hlavu vyhodit a nahradit replikou, tak jsem sehnal vložku, nechal převrtat a přezávitovat. No a když jsem do osazený vložky dal zpátky svíčku, tak je ta svíčka logicky utopená v těle vložky cca o 8mm oproti originálu (když koukám jakoby od pístu). Bude to mít vliv na chod motoru? Podle mě se zvětší spalovací prostor a nebude to ono. A jak to řešit - delsí svíčkou? Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 22:09
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Díky za tip. Svíčka L15C bude super. 19 mm závitu je přesně co potřebuju, aby to sedělo
Datum: 09. června 2014 22:09
 Zdar. 8mm je hodně. Použil bych odpovídající svíčku s dlouhym závitem, třeba L15C.
Datum: 09. června 2014 19:33
Jméno: michal
IP: uživatel17283
 dobry den,mam takovej problém s jawa 350-632.zacalo mi rachtat ve valcich,když se to trochu zahralo a hlane v nižších otáčkách když sem přidal plyn rachtani se zmirnilo,tak jsem sundal valce a v jednom z nich byla dost velika ryha,nechal jsem udelat vybrus a rachatni je stále stejne,klikovku jsem kontroloval,ale zda se v poho s minimalnima vůlema,nevite dekdo co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2014 23:35
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čus mám dotaz mám válec čistě po výbrusu (pio.) a mám najetých cca. 4-5L. a chcu se zeptat když svezu kámoše kterej váží přibližně 50kg. nezadře se to? už jsem to slyšel že se to někomu stalo. ale jinak tam mám rozetu 60z a kolečko 11z a táhne a sílu má pěknou. vše dodržuji ředím víc, nevytáčím (jen občas na zadních cestách když se to nedá tak někdy vytočím jedničku) a jezdím sám. děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 8:44
 Takže to budeš ve dvou s kámošem prasit po poli za vesnicí s tím, že ani nevíš jak mažeš? Jasně, že můžeš... Fichtl je věrnej stroj, on to snese..
Datum: 09. června 2014 8:44
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 vytáčet to nebudu a přes trojku nepojedu plným plynem akorád to budu brát zadníma cestama..
Datum: 08. června 2014 13:30
 Pokud nebudeš přetěžovat motor, tak ano.
Datum: 08. června 2014 12:23
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 fajn tak speciálně pro kolecko mažu 1:25... a můžu teda jezdit ve 2?
Datum: 08. června 2014 10:49
 Jestli nevíš, v jakém poměru mažeš, tak je asi bezpředmětné něco řešit.
Datum: 08. června 2014 10:00
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 já i sám přes 3 nejezdím na plný kotel vždycky jen tak poloviční jinak mažu to ani sám nevím jak ale mám červený m2t a mažu to víc jak minule takže až je benzít tak akorád červený ak to nechám.. takže ve dvou normálně můžu?
Datum: 07. června 2014 17:12
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec v pohodě mužete jezdit oba hlavně maž 1:25 a nejezdi dlouho na plný plyn
Datum: 07. června 2014 11:39
Jméno: DL garage
IP: uživatel10666
 Čus, mám dotaz směřovaný spíše na sesu, pokud poradí někdo jiný budu rád, potřebuji rozvodový řetízek na jawa 125 dandy ale na první tip motoru tedy CPI. Dostal jsem tel. číslo na jistou firmu která by ho sehnala jenže číslo již neexistuje a na internetu je všude jen staré , proto se s prosbou obracím sem. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2014 14:21
 Zdravím kucí,trápí mě trochu výkon u mého šemíka Jawa 21. vpředu 13z za studena to jede,táhne pěkně a jak se ohřeje,tak už to nejni ono,jako kdybych jel ve dvou,prostě bez odezvy na plynu. Když jsem zajížděl výbrus cca asi před 3-4 tis /km tak si vzpomínám,že to mělo na ten 3 kvalt odezvu, že sem vzal za plyn a celkem se něco dělo (táhnul) a ted je to jen za studena.Ted když je teplej,tak vezmu za plyn na tu 3jku a skoro nic se neděje (dlouho to trvá,než se rozhejbe na 60km/h ) i do kopce když je to rozjeté kolem té 60sátky tak jak se to dostane k rychlosti cca 50km/h tak najednou trojka umře a podřazuju. Předevčírem sem měl sundanou hlavu a válec se uvnitř leskne,ani stopa po honování (zajeto). Ještě se mi začalo ozývat jehlové ložisko nahoře na ojnici. Jinak předstih seřízený podle příručky a motor jde na volnoběh za plynem jak pila. Co si o tom myslíte, je to na výbrus ? nebo to má na vině to jehlové ložisko v ojnici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 0:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 jinak kola řetěz,ložiska,všechno promazany,setrvačnost dobrá.Asi sem Ho poslední dobou dřel na doraz a to byla jeho zkáza.
Datum: 08. června 2014 0:21
 tak sundal sem válec a píst byl trochu podrapanej, tak sem dál výbrus.Ale ten filtr vyměním.Jinak před tím sem zkusil všechno možné,předstih,hladinu, žádná změna.Teď zajíždím a pincek táhne nádherně i na tu trojku.
Datum: 08. června 2014 0:16
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel17271
 Zkus vyčistit vzduchový filtr možná se to i dusí
Datum: 04. června 2014 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel17269
 Boha co je to za blud ??? Po 4000km tomu NEMUŽE NIC BEJT !!! Normálně to chce poštelovat,ale určitě ne výbrus. Jdi po karburátoru a sání,a nebo ložiska v kolech,v rozetě atd..prostě nějakej pasivní odpor...on fichtl po zajetí chce vždycky trochu přeštelovat
Datum: 03. června 2014 13:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17268
 taky bych vzal kroužek a hodil ho do valce a podle toho rozhodoval ....jak vidím ti 4000 najeto na vzducháč to je z hlediska výkonu dost oni ti motory maj take limita že 1500 zajízdíš a pak maj relativne kratký technický život než se začnou dat šilene veci.....ono to i s jezadeckejma vulema najede 20 let ale holt to nejni extra svezení ...to ostatne byl duvod proč javu 50 povine viměnili za simsona a velke motrky začali na vívoji upadat
Datum: 03. června 2014 11:29
 koukni jaké jsou kroužky (jakou mají vůli v zámku)
Datum: 01. června 2014 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel17263
 Hladinu dolu
Datum: 01. června 2014 22:03
Jméno: Michal
IP: uživatel8367
 Mám simsona a mamtakovou jednu závadu.Jede za studena normálně,ale háže dost malou jiskru.Jakmile se projedu,tak zhruba za 5-10 minut to začne chcípat a nechce to vůbec jet.Jakmile vytáhnu svíčku a skusím jiskru tak neháže skoro vůbec jen sem tam.Skoušel sem vyměňovat svíčky a také sem vyčistil výfuk,ale skoušel sem i bez výfuku a také furt stejné.Děkuji za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2014 20:47
Jméno: michal
IP: uživatel8367
 myslíte?
Datum: 04. června 2014 20:47
Jméno: MIchal
IP: uživatel8367
 Myslíte že by to mohlo byt karburatorem?ale to by zas nejelo za studena ne?
Datum: 31. května 2014 21:42
 no indukčku no  tu velkou hliníkovou,,, tak to se pak opravdu vrhni na to forum, elektriky je ve slimákovi hodně
Datum: 31. května 2014 10:02
Jméno: michal
IP: uživatel8367
 a tu vysokonapětovou cívku najdu kde v motoru? děkuji nebo myslíte indukční cívku,tu sem skoušel vyměnit.
Datum: 31. května 2014 5:38
 libor má pravdu  časem se může uklepat, já to na simsonu měl taky  a kdyby furt nic tak si najdi forum simsonviglu  přecejen na motorku, která má na šrouby utahovací momenty a záležitosti jako 12 voltů tady moc rádců nebude  nic ve zlém
Datum: 31. května 2014 0:23
 zkus jinou vysokonapěťovou cívku, to by mohl bejt ten problem, někdy to dělá, jakmile se víc ohřeje tak může slábnout jiskra
Datum: 31. května 2014 0:07
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ahoj všem, mám dvě otázky ohledně pionýra. 1) Při koupi komplet kliky CKR - je potřeba dávat vycentrovat nebo lze rovnou namontovat? 2) Skládání motoru - nahříváte levý karter nebo spojujete kartery za studena? Mám nějak zafixované, že na rozdíl od velkých Jaw se kartery spojují bez nahřívání. Díval jsem se na Pajkovo stránky a tam nahřívá jen kvůli osazení karterů ložisky a montáži kliky do pravého karteru, u finální montáže bez zmínky. Přijde mi logické levý karter nahřát, ale na druhou stranu jsem kdysi nějakého pincka skládal a pamatuju jen to, že se mi nedařilo dostat hřídele převodovky a tyčku od kulisy do správných otvorů... Jaké máte zkušenosti? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 21:20
 Zdar, nemusíš ji dávat vycentrovat rovnou ji namontuješ, a já vždycky nahřívám levej karter jde to líp spasovávat, ale u nový CKR jsem musel prvně dat ložisko na kliku(kliku zmrazit, ložisko nahřát) a pak ohřeješ levej karter a jde to dobře, nezapoměn napružit startovací páku o jednu otáčku ve směru nakopávání
Datum: 29. května 2014 21:20
|



|