|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 hoj draci po kolika km je zajetej válec na 100%?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 20:41
 05 motor v originálu klikovka z pařeza .........
Datum: 09. září 2009 20:41
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 každý motor se 100% zajede jinak. Záleží jak zajíždíš ,na jaký olej, těsnost výbrusu , ... . V každém případě první nádrže dej tak 1:20-1:25 a nasatav bohatší směs. Během zajíždění to chce motor poslouchat. Ale těžko poradit,když ani neřekneš,co je to za motor
Datum: 09. září 2009 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 Moje skusenost zní,že jsem měl plně zajeto az po ujetí zhruba 1200km,prvnich 600km jsem mazal 1:25-1:30....tak nevim,vy ste asi vetsi borci,kdyz tam perete jen decku oleje na 5 litrů a zajizdite dve bandy.......asi bych se od vas mel priučit!!........ty vaše válce asi vypadaj!!
Datum: 09. září 2009 9:29
Datum: 09. září 2009 7:07
Jméno: Honza
IP: uživatel7326
 Zdravim, nevim jakej stroj máš na mysli, ale pokud to je Pionýr tak já mám pomůcku (pokud nefunguje tachometr) vyjed dvě nádrže benzinu v poměru 1:50 (ne M2T).
Datum: 08. září 2009 22:57
Jméno: 2547
IP: uživatel6804
 cus draci daval ste nekdo do 1 richlostni babety valec z 2 richlostni babety jak to jede dik za odpovjedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:29
Jméno: jáááááááááá
IP: uživatel7154
 Zdar,kdyz sem si koupil fichtla tak mi nastartoval na nakopnuti na poprve ted asi tak na podesate a zastudena na poprve nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz uz tak radeji 15 stou mi to jezdi porad leto zima je zajimavi ze jstou 17 to vzime nechytalo kdyz bylo trosku teplec tak to dlouho vynechavalo tak jsem dal 15 a jezdiloto normalne ja kupoval brisk za 25
Datum: 08. září 2009 19:15
 NOVOU svíčku potřebuješ
Datum: 08. září 2009 18:44
 kup si novou svicku brisk n17c stoci 45 kc na kazde benzince... a puje to nakopnout an poprv
Datum: 08. září 2009 18:24
 Dneska mi neskutecne nasrala zenska v ložiskárně...... chci SKF gufera.....nejsou!! nebudou!!.....koupim aspon loziska a par cervenejch silikonovejch gufer pod rozetu a do deklu.....prijdu domu a zjistim,ze ackoliv sem chtel do deklu lozisko 6202,tak lozisko do deklu nejde.....uz sem myslel ze mam atypickej dekl...tak stane se to.....prohlidnu lozisko a zjistuju ze je to 6203......myslel sem ze ho vzteky vyhodim oknem!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 15:45
Jméno: buben
IP: uživatel770
 jo FAG znam rekl bych ze fika dostacujici...
Datum: 08. září 2009 15:45
 A to jeste na kliku nemeli SKF s vuli C3......tak mi nacpala nejaky FAG drahy jako svině,prej jsou dobry,tak jsem zvedavej......neznate nekdo tu znacku??
Datum: 08. září 2009 13:10
Jméno: martin
IP: uživatel4649
 zdar mám mustanga před cca 10-15km měněný všechny ložiska v motoru má asi 800km po výbrusu a žere jako blázen plíšek mám na jehle na 2 zářezu svíčka je hnědá ale hlava je černá jak bota předstih sem měl rozhozenej asi 2mm a teď ho mám +- 1,4mm a o proti původnímu předstihu de lepší do otáček ale zase se rychle ohřeje a rychle tim ztrácí výkon a když se ohřeje a je na volnoběžných otáčkách tak někdy běží pěkně a někdy chcípá a když přidám prudce plyn tak mu to trvá než se vytočí za studena reaguje pěkně a příde my trochu takovej přibržděnej jako kdyby ho něco lehce brzdilo ale to můžou dělat ty ložiska nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel7310
 tak si skus sehnat jinou hlavni trysku.......vypada to ze ji mas uz uvnitr očesanou a dava moc benzinu do smesi
Datum: 07. září 2009 16:37
Jméno: martin
IP: uživatel4649
 já tam mám sportovní filtr protože s origo filtrem to jelo blbě
Datum: 07. září 2009 16:07
 skus dat jehlu niz
Datum: 07. září 2009 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 mas moc bohatou smes,proto ti obcas nedrzi volnobeh......mozna mas jen stary ucpany vzduchovy filtr.....ten dela presne toto
Datum: 06. září 2009 23:16
 Čau draci mám 05 motor v originálu zajel sem výbrus tak 800km a mám 13zub sekundár a lití to za studena skoro 70 ale potom za tepla třeba stačí mírnej kopeček a prostě to netáhne max 60 ani ne tak 55 a když jedu na trojku 50 a dám plný tak než se to rozhýbe tak sou vánoce.Kámoš má mustanga motor origoš má tam 12 zyn sekundár a motor měl nedávno půlenej a nový ložiska taky zajížděl nový kroužký a má najeto 1500km a táhne mu to líp a zvlášt do kopce na trojku a když jede tak plyn jenom lechtá to já musím držet víc máme stejný svíčky NGK B6HS...Tak se ptám čím to je když mě to netáhne tak dobře???Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 este nemas zajeto.......plus je v tom spousta dalsich faktorů ktery delaj strasne moc.........smajdavy kola,spatny loziska v kolach,moc ucpanej vzduchac,spinavej vejfuk,predstih,vytahanej retez,smajdavy kola atd.......taky sem mel motor po GO a nejelo to......pak sem udelal novou retezovou sadu a jelo to skoro 80
Datum: 06. září 2009 22:58
Jméno: Diana z Chroustovic
IP: uživatel1723
 Ahoj já nevím,jak je???
Datum: 06. září 2009 21:45
 800 kilaku...nemusi byt jeste poradne zajete...a uz vubec bych se nechlubil ze to honis za studena...to je vec za kterou te motor asi proklina...  dal bych tomu jeste cas....
Datum: 06. září 2009 21:12
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 neni pravda sice ma mensi vykon ale papirove o pul kone ale kamos mel origo 05 a ta neznala kopec az jsem se divil.
Datum: 06. září 2009 21:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 o5 nema takovy vykon jako mustang a pochibuju ze to jede 70
Datum: 06. září 2009 20:53
 není motor jako motor......
Datum: 06. září 2009 20:47
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar potreboval bych valec,pist a krouzka na jawa cz 175 dost to specha...vim ze tohle neni inzerce ale je to nutny
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 17:53
 ČUS chci se zeptat hrozně moc mi ubývaj pístní kroužky cca za 150km to dělá tak půl milimetru olej používám Q8 rs extreme 2T 100%syntetický a míchámto 1:30. děkuji předem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 20:44
 a zkoušel jsem to na dvouch různých válcích a jeden znich byl čerstvě po výbrusu.
Datum: 06. září 2009 20:44
 hele ja mam krouzky tak na jednu sezonu ja sem tam daval novy loni o prazdninach a letos sem je zas menila byly jako ty predtim ale asi je to tim vybehanym valcem
Datum: 06. září 2009 20:11
 vzduchový filtr tam mám K&n.
Datum: 06. září 2009 18:32
 ze nemas filter??ked ne tak to koli tomu..
Datum: 06. září 2009 18:15
 Čau, jaký je spodní kompresní poměr s podkovou???Vím že bez ní je to něco o kolo 1:1,3
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 22:41
Jméno: Horst
IP: uživatel7306
 ,,co je spodní komprese ,, a jak se to počítá ? Já znám u 2t motor sání -podtlak, píst z DÚ do HÚ , z HÚ do DÚ přetlak -vyplachování
Datum: 06. září 2009 22:41
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, čím utěsňujete motor? Tady v krámku je v nabídce Paulin a Lukopren, ale ani u jednoho není napsáno, že je odolný proti benzinu...
Do čtyřtaktu bych to dal v pohodě, ale u dvoutaktu, kde se nasává směs banzinu a oleje do klikový skříně?
Viděl jsem tmely, které byly přímo odolné i na benzin, ale tady u těch nic...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 18:49
 Kupsi but fibroví těsnění nebo silikon ten kerym se lepijou hlavy a valce na autech ten je skvělej já ho mám natom a nestežujisi proste parada ale nedavej ho pod karbec tam je jebší fakt to těsnění
Datum: 08. září 2009 18:49
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Lepím všechno silikonem a drží to.
Datum: 06. září 2009 23:33
Jméno: vikor009
IP: uživatel7302
 ja mam paulin doma a mam snim utěsněne všechno a je to dobre a navic na obalu je napsano že je to odolne proti benzinu takže to tim utěsnic mužeš
Datum: 06. září 2009 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 jo ty tmely sou dobry,vim ze dost lidi odtud je pouziva ......ja mam taky jakejsi tmel/silikon a taky funguje......ale hermetik je hermetik.....ale ja ho stratil a nemuzu ho najit
Datum: 06. září 2009 15:48
Jméno: Dawid
IP: uživatel7154
 Zdar,kdyz sem si koupil fichtla tak mi nastartoval na nakopnuti na poprve ted asi tak na podesate a zastudena na poprve nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 18:31
Jméno: Dawid
IP: uživatel7154
 svíčkou to není tu sem měnil
Datum: 06. září 2009 18:31
 že by svíčkou?  ...kup si studenější svíčku (Brisk N15)
Datum: 06. září 2009 17:42
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau mam špatny ložiska na klice a nevim jak tu kliku mam rozdělat na klice je ten čep nevite jak jde vyrazit
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 18:50
 Já jsem ji rozlisoval doma ale s jedním borcem kerý to děla bezne doma
Datum: 08. září 2009 18:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 koupis novou ojnicni sadu a das kliku na repas do odbornyho servisu.....doma to neudelas
Datum: 06. září 2009 15:41
Jméno: David
IP: uživatel6812
 To doma nevytáhne šjestli myslíš to ložisko co ti drží pohromadě ojnici a klikovou hřídel musíš zajít do nějaké železárny nebo kamkoli kde mají obrovský lis a vylisují ti to
Datum: 06. září 2009 11:43
 zdar objednal jsem si new válec šedesátkovej a novou kliku s jehlovejma ložiska, motor už mam složenej a chtrěl sem nandat píst na ojnici ale čep co sem dostal k pístu má moc velkej průměr nemužu ho tam dostat. poradtě co stim dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 Holt odborníci......proc neco delat snadno,kdyz to jde udelat slozite  cepy maj normalne drobnej presah,normalne to nalisujes treba truhlářskym upínákem..... a polskej valec 60ccm je ve skutecnosti pouze 55ccm,ale tak dobre se to prodava jako 60
Datum: 06. září 2009 15:14
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
Datum: 06. září 2009 12:33
 whistlere, ty seš lama... uložení pistního čepu v pístu je uložení s přesahem! tudíž se tam musi dostat tak, jak napsala lama... takze je to nalisovany v pistu... čep očekávám se vejde do loziska.. a 60ccm valec?  no kdyz myslíš
Datum: 05. září 2009 22:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel7295
 to us je zrovna nalisovane,  daj si tam ten stari alebo si kup novi\r\n
Datum: 05. září 2009 22:06
 Lama>píčovina lamo, takhle se mu to přidře a kousne
Datum: 05. září 2009 21:53
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Taaakže....čep dej do mrazáku, píst nahřej pořádně autogenem, letlampou a nebo jednoduše rozdělej ohen. Po 30 min vyndej čep z mrazáku a píst z ohně-neměj ho v tom ohni moc dlouho..je to lehká slitina takže je horkej hned max. 5 min v ohni ho nech. Pak musí následovat rychlá akce píst nasadit na ojnici a zasunout čep...jakmile tam zaklouzne máš vyhráno a nech to vychladnout potom už ten čep mužeš popř. doklepat aby ti nevadil při montáži pojistnej kroužků....ono jakmile motor poprvé zavrčí tak si to do sebe všechno, všechno sedne
Datum: 05. září 2009 20:50
 abych řek pravdu tak sem to neměřil ale ten čep sem dostal v sadě k tomu pístu a stejně tam nepasuje takže mě to docela sere jak to mužou takhle splíst. ten čep o je větší o malinko to centimetr nebude možná milimetr, dva. hlavně když bych ho nasadil na ojnici tak vtom pouzdru bude naprasovanej tak že se ty jehly nebudou moct ani hejbat
Datum: 05. září 2009 20:12
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 o kolik je vetší ten čep? o centimetr nebo...napiš...
Datum: 05. září 2009 19:50
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Tak jsem si změřil objem kompresního prostoru v hlavě na pionýra, co tu prodává sesa - je to 9cm3 podle výpočtu by mělo být 6... 
Takže asi snížit, co?
Jinak jaký doporučujete největší kompresní poměr pro sériový motor? Máte někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 taky mam tu hlavu od sesi je to peknej sunt  je to stou hlavou liny musel jsem tad spatky tu origo ta od sesi ma mensi kompresi
Datum: 05. září 2009 18:34
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Změřil jsem to špatně, už jsem si to uvědomil, ale přesto je větší než u původní hlavy...
Datum: 05. září 2009 18:34
 Jakým spůsobem si to měřil ??Injekční stříkačkou???Nezapoměls že v té hlavě má být svíčka??A jinak na seriovýho pionýra bych doporučil tak 10:1
Datum: 05. září 2009 18:08
Jméno: martin
IP: uživatel7180
 zdar hosi hele neznate nejakou jednoduchou upravu aby mi pincek vic tahnul? necekam zazraky je to fichtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 16:20
Jméno: honza73
IP: uživatel7004
 Základ aby ti to táhlo je mít vše poštelovany.A jestli chceš nějakou lehkou úpravu tak snížení hlavy nebo si kup hvězdicovou hlavu ale já ty hvězdicový nemám rád.
Datum: 05. září 2009 16:20
 dej tam motor z 350
Datum: 05. září 2009 15:29
 zdarec...jak mam vylestit kanalky ve valci? a v cem to vubec pomuze?bude to mit lepsi otackym silu nebo rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 9:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 vem si jemnej smirk tycku a vrtacku na tu tycku namotej smirk a upni ji do vrtacky a lesti a letsi pak az to bude vypadat vem si lestenku a hadr a douprav to
Datum: 06. září 2009 9:24
 jak to myslis: nečekaně do lesku?  jo a když zvětšim kanálky,nepatrně,třeba 0,5 mm nebo 1 mm na každý straně,jen tak pilnikem a poradne zacistit,pomuze to ve vykonu?
Datum: 05. září 2009 14:35
 Leští se aby se zlepšilo plnění válce, leští se leštící pastou třeba unipol a leští se nečekaně do lesku, většinou se to kombinuje se zvětšením kanálů a leštěním místa na kliku.
Datum: 05. září 2009 13:45
 taky mě tohle téma zajímá
Datum: 05. září 2009 11:14
 a kdyz je vylestim tak je pak budu muset lestit znova ne?
Datum: 05. září 2009 8:41
 a jak lestit?staci jenom nejaka pasta na lesteni treba na auto a vzit to hadrem?
Datum: 05. září 2009 8:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau je to opravdu znat motor se daleko lip vytaci ale ta prace s tim to udelat chce to mit hodne trpelivosti a lestit a lestit
Datum: 04. září 2009 23:27
 mate nekdo skusenost s upravenym piestom...a to tak ze mate zrezanu spodnu cast piestu??ako sa to prejavuje vo vykone?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 12:27
 jj presne tak ako pisal honza73
Datum: 05. září 2009 12:27
 Aby ti to bylo k něčemu musel bys mít klapkový sání
Datum: 05. září 2009 9:12
 tak len znizis vykon,lebo znicis stym rozvodové casi a zmes ti vráti do karburatoru.....
Datum: 04. září 2009 21:01
 ja viem len ma to zaujima...
Datum: 04. září 2009 20:51
 řezíním pístu ten píst prasíš a neupravuješ.
Datum: 04. září 2009 20:49
 čus draci na jaký největší obsah by seš převrtat 05 válec originál má šírší vložku než 21 válec co mám díval sem se.Díky za odpovědy
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:39
Jméno: Speeder
IP: uživatel1008
 Zdarec. Máte někdo skušenosti s úpravami válce a pístu, které provádí na zakázku azmarek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 18:12
 Mam od Marka jak 8kanal tak hvězd.hlavu.jede to jak praštěny.když jsem měl na klice 13ti zubí kolečko a 13ku na sekundaru tak to se mnou jezdilo po zadnim a to mam skoro 100 kilo.jezdím zavody tak že si nestěžuju.jinak jsem poslední daval i stejskyho motoru.jestli chceš vedet neco víc tak piš na mail.jinak je to sice dražší ale jestli hodlaš zavodit tak doporučuji.
Datum: 18. listopadu 2009 18:12
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Drahy? Azmarek nebude levnejsi. A hlava, co sem mel od Azmarka "nejela". Mela objem spalovaku, jak serie. Nakonec mi ji frikulin musel upravit...
Datum: 04. září 2009 20:14
 Coooo???Drahej ????Zvýší ti výkon na 5,5 za 2000Kč co bys chtěl.Hvězdicová hlava stojí něco pčes 1000Kč a přidá zhruba 0,5 koně A ještě k tomu ta od azmarek snižuje max.otáčky.
Datum: 04. září 2009 19:42
Jméno: Speeder
IP: uživatel1008
 No jo Stejsky... Kdyby nebyl takový drahý...
Datum: 04. září 2009 18:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 U stejskyho??Novinka pro me ja bych byl u ty hvezdice pro frikulina
Datum: 04. září 2009 18:15
 Halavně si nekupuj hvězdicovou hlavu je naprd akorát dobře chladí.Radši si všechno nech udělat u stejskyho
Datum: 04. září 2009 17:51
 Draci o kolik mam snizit hlavu na fichtlu ?? aby to jelo lip a bylo ot ok ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:49
 bez jinych uprav to krome zvyseni kompresniho pomeru nic moc extra nedá...akorát se tím sere klikovka a cela ojnicni sada  ...ale jestli chces tak si ji nech stocit o 0,25-50mm...ae jak rikam...zbytecne nicis motor
Datum: 03. září 2009 21:49
|



|