Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čau draci nedávno jsem si koupil Čž 175/487 a po sprovoznění a projetí mě připadalo že moc nechce tahat a nejhorší to je na 4 na tu musím jet aspoŇ 75km/h a víc,na rovince musím držet aspoŇ půl plynu jinak to netáhne a když příjde kopec tak je klesají otáčky a na volnoběh neběží pravidelně a když jí vytočím tak pomalu jdou otáčky dolů.Taky dost kouří když jedu.Maximálně když jsem zalehnul tak tachometr ukazoval kolem 100-110 km/h.A jsou měkký přední vidlice tak nevím kolik mml a jaký olej prej se michá s nějakým hustším aby líp tlumili.Poradte prosím vás zkušený co s tím vším atd,děkuji za každou odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 21:29
 To že to kouří je špatně seřízená směs na karburátoru, předstih zápalu stáhni si někde na netu přířučku a podle toho to seřiď. Dám ti dobrou radu ještě když je to seštelovaný na 100% tak na volnoběh cukni plynem tak nesmí vynechat ale musí jít naplno do otáček
Datum: 02. června 2012 21:29
 Čus draci kdo z vás má Čž 175/487.Zajímalo by mě kolik vám lítá a jak tahá na 4 a kolik dá max?Já s tou svoji jsem dal tachometrových 110-120km/h.Ale na 4 se jí moc tahat nechtělo a potom když jsem se podíval na válec tak jsem zjistil že pístní kroužky jsou uplně opotřebovaný,(proto to mělo malou kompresi).Jinak na 2 max přes 70 a na 3 max 90 a na tu 4 těch 100-115 km/h max a z kopce 125 tachometrových km/h.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 16:01
 Zdar draku ono by to možná na tu 2 jelo přes 70 ale tos jí musel točit uplně do sraček a chvíly ji tam podržet a max nevím mno tak těch 100 možná trochu přes ale tak max .
Datum: 02. června 2012 16:01
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 Ahoj, čz mi jede kilo na 16/52, ale s 15 je daleko živější a jede 4 i kopce max 115 - nepřesný analog tacháč, jestli máš 17 zub tak bych za 2 ti 70 věřil, buď kecá tacho nebo to máš vyběhaný kotel nebo oboje ... + jinačí předstih, taky je možnost že máš fakt svělej válec .....
Datum: 02. června 2012 15:24
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Jako ono by to souhlasilo že to na 2 dá 70 km/h a jako proč ne??Mám to vyzkoušený že sem předjížděl fekála který jel 65 a ještě sem ujížděl tak jako zas bych nekecal,má to delší převody prostě mno.A když mámš ten kit tak to máš větší obsah a proto to mín točí než 175 který potřebuje větší točky aby jela.
Datum: 02. června 2012 14:50
Datum: 01. června 2012 22:04
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
Posl.aktualizace: 02. června 2012 10:00
 JJ. Je možné se na něčem domluvit. Napiš mi na mail.
Datum: 02. června 2012 10:00
 Standa Hrbek  aj dela upravi valcu
Datum: 02. června 2012 9:54
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám takú otázku. Mám jawa 20, tesne po kompletnej GO motora, (nové ložiská, guferá, kluka, piest, výbrus, piestne krúžky) a teraz mám najazdené prvé kilometre, cca 20 km, mám tam 4. výbrus, a ten Sesov špeciálny trojkrúžkový piest s 1,5mm krúžkami. A problém je v tom, že aj keď jazdím kludne a motor má primeranú teplotu, z válca sa ozývajú také kovové zvuky, sú to iné zvuky, ako keď som tam mal starý piest s krúžkami. Bojím sa, či by to náhodou nemohol byť zlomený krúžok, aj keď si to nemyslím. Nieje to nejaký hrozný zvuk, je to skôr také ,,cinkavé". Ja si myslím, že by to mohlo byť, tými novými krúžkami a tým zábehom, ale myslíte si, že je to v pohode, že to časom prejde? Alebo sa jedná o nejakú závažnú chybu? Ďakujem. odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel13883
 Zkontroluj,jestli ti nejdou zámky kroužků přes kanály.
Datum: 01. června 2012 19:35
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 a srazils po tom výbruse hrany? někde to nedělaj... jinak to může být vyběhaný pouzdro v oku ojnice a nebos ten píst třeba mohl dat naopak...
Datum: 01. června 2012 18:02
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Myslím, že nie, mám tam aj pod hlavou spravené tesnenie z dovodu, aby to nenarážalo do hlavy, tak potom neviem fakt.
Datum: 01. června 2012 16:52
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 A netluče ti píst zespodu do hlavy?
Datum: 01. června 2012 16:07
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Nazdar draci.. mám dotaz ohledně zajetí pionýra 21
Můžete mi sem napsat takový návod jak postupovat? každý říká něco odlišného.
Vím že nevytáčet jezdit pomalu ale něco víc napiště.. a ještě něco..je dobré mít při zajetí bohatší směs? a jak asi tak dlouho?
Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:30
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 my jsme s kámošem nabrali 2* plnou nádrž s oleje 1:20 a vyjezdit, ze zacatku pomalu a pak uz jsme tomu zacli davat pomalu, az co nejvic to da
Datum: 01. června 2012 21:30
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 Nějakou stovku kilometrů jo, a nezapomeň motor občas pořádně roztočit, aby pak nebyl línej - jen při rozjezdu a tak.
Datum: 01. června 2012 16:10
Jméno: Pejsek
IP: uživatel13881
 a jak dlouho asi tu bohatou směs?
Datum: 01. června 2012 15:57
 Jo a dost řadit, aby si nejel furt v jedněch otáčkách...
Datum: 01. června 2012 15:44
 Nejlepší je pomalu po rovince,na dvojku nebo na trojku a pomalu,nikam to nehnat a hodně mazat tak aspoň 1:25
Datum: 01. června 2012 15:39
 Bohatší směs, více oleje. Jezdit tak, aby si nepřetěžoval motor - to znamená zbytečně ho nevytáčet a taky ho nepodtáčet, to mu škodí taky...
Datum: 01. června 2012 15:10
 Čau draci mám Čž 175/487 měnil jsme zadní kyvku na co si mám dát pozor až jí budu dávat nazpátek?Dám nejdřív kyvku potom vymezovací koružek potom je držák na motor a potom zas vymezovací kroužek a potom tím provlíknout čep kývačky a přitáhnout maticí.Takhle nějak nebo ještě tam mají přijít nějaký vymezovací kroužky nebo bych měl tu kyvku nějak vycentrovat nebo já nevím.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:11
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 Ahoj SESO, nemáš na krámku prosimtě jehličky do ojnice u jawy 90? Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 5:31
 jeste ne,, ja nemuzu prijit jaky rozmer to je,,kdyz zjistim,,tak budou,,
Datum: 03. června 2012 5:31
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel13876
 zdar draci, kde seženu nějaky 60 válec do 3 000 na jawu 21. díky,
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:16
 já dal na fíka 8 výbrus, novou kliku s jehlama SKF ložiska, Ngk svíčku, novou komplet elektriku, novej karbec. Po zajetí to jede uplně stejně jako muj obyčejnej fík s 1. výbrusem ;o) řekl bych ztáta času a peněz
Datum: 01. června 2012 12:16
 Ozvi se mi na mail,dělam 60ccm válce. Dohodnem se na podrobnostech. Cena daleko nižší. Zdar Standa
Datum: 01. června 2012 9:30
 Dej si 8 výbrus to je jako ta 60 ccm ale neni 60 ccm je tto 55 cm lepší máš výbrus tohle ti nepomůže a ty polský válce nevydržej
Datum: 01. června 2012 7:57
 Zdar draci , rozdělám motor Jawa 555 a teď nevím jak oddělat 1) Primární kolečko od kliky a jak 2 ) oddělat kliku z karterů.3) Když budu ten motor dávat do kupy budu tam muset dát nová ložiska? díkec bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 19:47
Jméno: Honza
IP: uživatel1260
 čau, včera jsem složil motor 555, dneska zajetý. na prim. kolečko budeš potřebovat stahovák (normální, univerzální), kliku z karterů musíš vylisovat (nemlátit kladivem, nebo se ti rozhodí vycentrování) no, to by bylo k demontáži. Ted záleží, jaký máš s motorem úmysl, jeslit spravuješ na ježdění po poli, nebo renovuješ....každopádně je nejlepší vyměit ložiska a gufera. Stojí "pár" korun. Jinak klika se dá motnovat bud že ji zmrazíš, ale to mi moc nešlo, ale lepší je, nahřát horkovzduškou ložisko (bez gufera at ho nerostavíš) a šoupnout ji tam. Pak je nutné zkontrolovat díly a posoudit co a jak (pouzdra, vůle ojnice, opotřebení čepů na řevodech...), asi by bylo lepší aby ti to něko posoudil, tipuju že asi nemáš zkuenosti, když se ptáš na základy. Tady ti přiložím nějaké odkazy, které by molhy pomoct. http://www.youtube.com/watch?v=98cPazFWEWg http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html. možná se ti to bude zdát složitý, ale není čeho se bát, je to jendoduchý motůrek. Hlavně co nejmín používat kladivo a hrubou sílu
Datum: 31. května 2012 19:47
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 31. května 2012 19:43
 Zdar SESO a lidi, chci se zeptat zda se někdy budou ještě vyrábět na Jawa 555 věci do karburátoru např - plovák, jehla, šoupě objímka trysky atd, a potom do motoru kliková hřídel, + kompletní převodovka apod zatím a pokud se bude vyrábět tak kdy to tak začne se prodávat zatím zduř.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 21:11
 budou,, jen to potrebuje cas teda na ten karbec,,,, prevodovka k vanocum pod stromecek,,sesa
Datum: 31. května 2012 21:11
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 DOTAZ PRO Standu: ahoj Stando měl bych dotaz jen tak do budoucna - 1). mám doma ještě jeden motor na fichtla je to sice 05ka ta novější na válec jako 20ka, uvažuju postavit nějakýho fíka do terénu, nebo jen tak na polní cestu, a u nás máme většinou kopce, tak se chci zeptat jestli je technicky možný udělat nějakej traktoroiidní válec, zkrátka aby měl trošku víc síly i odspoda. - 2).Nebo jestli by si uměl vychytat mouchy polákovy, protože sem měl fíka kam sem namontoval poláka,trochu zaběh a prodal známýmu, nedavno se mi fík dostal do rukou a fakt mě překvapil jakej je to tahoun,neuvěřitelný a to ho kámoš moc nešetří. Je to ta polská sada tady z FK, to je asi tak všechno. Dík za odpověď Libor
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 15:06
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 díky moc chlapi,paráda
Datum: 01. června 2012 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel13880
 S babetou bych ti doporučil zmíněného kolegu ... Už jich několik dělal...ale je potřeba předělat spojku
Datum: 01. června 2012 14:04
Datum: 01. června 2012 11:56
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 jede, jede slušně, s 13z. kolečkem jede kolem 75-80km tachometrových, s 11z. asi kolem 60km/h, měl sem problémy s volnoběhem ale to už je vyřešený, odzkoušel sem to a vyhovuje volnoběžná tryska 32 a volnoběh trochu rychlejší, hlavní tryska72, jehla na druhém zářezu od zhora, ale za boha nechce chytat za tepla na našlápnutí, a přitom je všechno tak jak má - zapalování, předstih, odtrh, svíčka 15ka, jo vejfuk sem nechal origo a jenom sem trochu laboroval s tlumící vložkou, ale asi se pustim do něčeho podle těch nákresů cos mi poslal. Řikám - můžeš bejt spokojenej udělals dobrou práci, a myslim si že tvá práce dělá radost i jinym fichtlařum 
PS: ještě popřemejšlim, jak řikám, do budoucna,( a další malej dotaz - myslíš že by se dalo něco provést i s babetou? asi nic moc viď, tam to asi moc nedovolí ta odstředivá spojka)
Datum: 31. května 2012 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 A co vůbec tvuj stroj? Slouží? Nějaké úspěchy? Pochlub se mi....kolik jede?
Datum: 31. května 2012 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 Traktoroidní válec mužu udělat,neni problém....a když se bavíme o tom polákovi.....mam jednoho připravenýho na výbrus a následně k prodeji,bude k tomu píst 41mm na 2 slabý kroužky+upravená polská hlava,je upravenej na seriovku....vyhovoval by.....jinak poláka udělam,ale musí projít sítem
Datum: 31. května 2012 18:41
 Čus draci,jak jede ČŽ 250/455 v porovnání s Jawou 250/353 a potom i panelkou.A taky by mě zajímalo kolik taková čž 250 jede max a jaký jsou ložiska na klice?Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 15:00
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já jsem pro 455..dle mě zajímavější, hezči a oproti kejvě silnější a rychlejší stroj a navíc se mi líběj jednovejfuky.....s dílema si sice problém, ale dost dílu je stejnej s 175/450
Datum: 31. května 2012 15:00
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 má 455 lítá slušně, do kopců v jednom to je dostačující, většinou to těch 90 do kopce jede na 4. Max je 105, ale rozumě 100. Jednou jsem zní dostal 115  nechápu co tomu hráblo eště ktomu do mírného kopce  musel foukat silný vítr do zad. Jinak do těch 85 jde motor krásně pak začíná dost vybrovat. Spotřeba je různá, většinou se to pohybuje 4-4,5 na couračkách, ale posledně jsem ujel 230km a vzalo si to kolem 9 litrů. Jinak jediná věc která mě vadí že 455 dost chrastí i po důkladné GO a musí být větší volnoběh jinak mě to běží nepravidelně a cuká. Ta 353 si udrží krásně volnoběh vnízkých otáčkách, ale jak jede nevim. Já bych raději šel do 353, protože se naní schánějí mnohel lépe a levněji díly.
Datum: 31. května 2012 10:01
 jaká má být vůle čepu v oku ojnice? de mi tam vložit bez problémů a i lehce zakvedlat což je podle mě špatný.. jo a co je podle vác lepší pro celkem natuněnej válec (5sacích 3 vypouštěcí kanály klapka a tak) bronzový pouzdro nebo jehlový ložisko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 20:37
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 No to mám radost sem zvědvaej kde seženu stavitelnej výstružník :/ nebo to de i nějak jinak?
Datum: 31. května 2012 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 když ti s tim jde "zakvedlat" tak tam máš vakl-vůli-to znamená,že je to špatný,co na tom nechápeš? Dej minimálně nový bronzový futro,to zvonění bylo od toho.....
Datum: 31. května 2012 19:20
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 nejak nechápu to tvoje zakvedlat vakl  jakože stim nesmí jít kvedlat? mě de... a neco mi zvonilo z válce tak nevym esi to bylo todle nebo kroužky páč sem měl blbě sraženou hranu výfukáče
Datum: 31. května 2012 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 Zakvedlat=vakl .... ojnici jehla CKR (ne čínské a polské levné "repliky" za aukra)
Datum: 31. května 2012 17:22
 Musí tam jít suvně, ale nesmí mít vakl, to by se za chvíli vyklepalo...A osobně bych volil jehličky...
Datum: 31. května 2012 9:14
 lidi napadla mě taková myšlenka co kdyby se dala na výfuk na konec takova klapka na pružinku že by to mělo větší tlak aby ji to vlastně otevřelo a tím pádem by to mělo tlaky ve výfuku pomohlo by to něčemu??? asi je to jenom blbost ale co kdyby
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 15:00
 no možná by se zlepšilo vyplachování ale nesměl bys tam dát moc silnou pružinu jinak by se ti to zadusilo
Datum: 31. května 2012 15:00
Jméno: blocker
IP: uživatel13870
 Zdarec... Podle mě bys to spíš udusil... Spaliny musej jít co nejlíp ven, aby Ti motor dobře šlapal...
Datum: 31. května 2012 14:55
 Zdravím draci chtěl jsem se zeptat jak upravit válec jawa 21 mluví se furt o 2 kanalu a leštění kanálu jak na to ? a jak předělat karburátor přímo do kliky děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 19:31
Jméno: Fichtlik
IP: uživatel13025
 asi blbej dotaz ale jak se chová motor těsně po výbrusu? upravovanej motor víc kanálu jinej výfuk a jednokroužek ? je normální že na volnoběh de pěkně za plynem a v záběru je strašně línej? vůle výbrusu je 5 desetin
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 20:39
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 má pr. 23 (vnitřní)
Datum: 31. května 2012 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 Jasný...ojezdi to a uvidíš...sice bez fotky/obrázku těžko soudit,ale to sání bude asi dlouhý...jakej má vnitřní průměr sací koleno?
Datum: 31. května 2012 17:25
Jméno: fichtlík
IP: uživatel11810
 no má to po výbrusu najeto asi 100 metrů víc ne velkej kompresní poměr to asi nebude protože borec co to měl předemnou stim jezdil a vpohodě mám odněj i ten karbec jen to koleno sem si dělal sám. předsih sem dělal hodinkama (číselníkovým uchylkoměrem pro rejpaly) tak to by mělo být asi dobrý to dlouhý sání nevym no je delší poměrně mám tam klapku a pak koleno zatáčí doprava a dozadu pak je tam na hadici karbec Dell orto 21mm difuzor
Datum: 30. května 2012 23:39
Jméno: standa
IP: uživatel3274
 ne,máš volnoběžnou směs dobře seřízenou a obyč okruh(HT) je bohatej...možná blbej předstih.....dlouhý sání....velkej kompresní poměr.....jinak těsně po výbrusu je to vždycky líný....řekněme 50km....
Datum: 30. května 2012 21:22
 No vůle 5 desítek je jako dva výbrusy...
Datum: 30. května 2012 20:41
Jméno: Mumu
IP: uživatel13433
 J8 jsem na tom úplně stejně.. Jen mám vůli menší..
Datum: 30. května 2012 20:33
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 5 desetin??? nemyslíš spíš 5 setin??...to je strašně moc to snad ani nemusíš nějak výrazně zajíždět...
Datum: 30. května 2012 19:34
 Ahoj, mám dotaz ohledně mojeho pionýra, postavil jsem si motor po GO a nevěděl jsem co a jak s ložiskama. Sehnal jsem si ještě ze starých zásob nové ložiska do motoru, ale jsou to ložiska zakryté něčím černým je to asi plast, guma nebo něco mezitím, z obou jejich stran zakryté. Tak jsem neváhal a jako neznalý jsem je hodil do motoru, na klikovku aji do převodovky, všechny ložiska zakryté! Jinak motor běží jako jako mlada a zajížím... Bohužel jsem to zjistil až po složení že to tam nepatří..rnCo tomu motoru hrozí ?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:32
 Rozebrat a ložiska vyhodit. vyměň všechyn. Hlavně si ohlídej aby na kliku šly ložiska s koncovým označením C3 , jinak to dělaáš za pár km znovu
Datum: 01. června 2012 12:32
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 To jsou takzvané samomazné ložiska a to do pionýra vůbec nepatří!
Datum: 01. června 2012 10:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je to nahovno
Datum: 30. května 2012 22:30
 ty ložiska se zadřou, ale je otázka kdy, rači nebudu riskovat, motor přepůlím a opravím..
Datum: 30. května 2012 17:54
 Ale prdlajs... Ze všeho nejdřív se ti spálí gufera protože do nich kryté ložisko nepustí směs s motoru,tím pádem gufera nejsou promazávané... No a až vazelína v ložiškách po čase přestane mít mazací schopnost tak hrozí že ložiska zadřeš a maximálně se ti protočí v kartru
Datum: 30. května 2012 17:45
Jméno: Mustang zabijak
IP: uživatel13520
 Můžeš zadřít motor, posrat vybrus s ojnici a to je dobra varianta a ta horsi varianta by ti mohli prasknot kartry
Datum: 30. května 2012 17:14
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, dnes jsem složil motor na pionýra, ale neměl jsem shodné kartry tak jsem dal každou půlku z jiného motoru , zkoušel jsem je na sebe a to seděli pěkně,ale jak jsem složil celý motor tak jsem zjistil že se mi strašně ztuha očí klikovka, myslíte že by to mohlo být tím že nejsou ty kartry shodné,? nebo ještě jedině tím že mám každné ložisko od jiného výrovce, tak mi prosím poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 17:55
 při složení motoru je potřeba kliku axiálně vystředit.... dotahni bloky šroubama a ložisko v bloku který jsi nasazoval prašti do vnitřního prstence přes nějakou pevnou umělou tyčku... různě to poklepávej a uvidiš že pujde jak hodinky
Datum: 30. května 2012 17:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už jsem složil asi 3 motory co měli každej kartr jinej a jezdili docela dobře ani jsem nějak nepocítil že by byl každej jinej
Datum: 30. května 2012 14:40
 to že se točí ztuha může být způsobeno třeba tím že ti klikovka dře o jednu stranu a na druhé má volno že šla přez jedno ložisko víc ale to jestli sopu kártry shodné nemá vliv mám motor co má jeden kartr z 05ky a druhý z 21ky a jede to
Datum: 30. května 2012 7:34
Jméno: Marek
IP: uživatel5626
 mám dotaz když mám píst na fichtla dělanej na tři kroužky ale chci dvoukroužek vadi to necemu kdyz tam ten treti nebude? jako esi tam nebude necemu vadit ta drážka pro něj...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 21:41
 Buď na 3 kroužek dej tři kroužky a nebo sežeň 2kroužkovej píst a nemusíš mít obavy..
Datum: 29. května 2012 21:41
 Tak jezdil můj kámoš  přesně jak píše tady pode mnou do kopce za tím běhal  a po rovince tak 30-45 víc ani ťuk  kup si 2 kroužek je to investice 200cca a 10 minut práce
Datum: 29. května 2012 20:04
 Hele udělal sem to tak, páč sem všechny zlámal a fichtl vůbec neměl sílu, z kopce se z něj dala vytáhnout oviklá rychlost, ale do kopce nejel ani na jedničku (nedoporučuju) !!!
Datum: 29. května 2012 20:01
 no tak když to tak chceš tak se aspon pokus vytáhnout zámek, aby ti při jízdě nevypadl. ale je stejně nejlepší si koupit novej..
Datum: 29. května 2012 19:32
 zdar mam u motorkary nvm co je to za motor nejakej německej podobnej simsonovi a když sundam hlavu tak je na valci před nim ttakova olejova skvrna asi 5mm vadí to nejak nebo ne ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:48
 není to tenhle motor ??
http://zuendapp.blogsport.de/2009/09/14/neue-zuendapp-c-50-sport-impressionen/
tady by mezi válcem a hlavou mělo být těsnění, asi hliník, či co to je za materiál. Ale to zabroušení brusnou pastou na ventily by mělo také stačit. případně zkontrolovat dotažení hlavy, jestli jen není volná
Datum: 01. června 2012 12:48
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 já to pochopil tak, že ne ve válci,ale jako na žebru když je sundaná hlava a to by znamenalo že netěsní hlava,taky sem to měl na fréze Forshritt co má motor ze síma S51, stačí koupit brusnou pastu na ventily (někde v mototechně) a zabrousit, dělal sem to tak i ufichtla a dokonce i na ventilech u starýho kompresoru a paráda
Datum: 31. května 2012 17:37
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13861
 ? olejová skvrna ve válci? ta tam nemá co dělat tak se musí vypálit při jízdě ale když to máš rozdělaný tak to utři. ale nevym kde se ti tam mohla vzít to nemá logiku.. teda jestly sem dobře pochopil tvůj dotaz...
Datum: 30. května 2012 8:33
|



|