slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel11271    
Zdar Chtěl sem se jenom zeptat ,jestli hodně vadí,když mam novej výbrus,už trošku zajetej, ale ne moc a parkrát sem to omylem protůroval uplně mrtě na neutrál vadí to hodně ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel11271    
Dík a jaký by to mělo příznyky přidřený?
 
 
Datum: 12. února 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel10860    
No ten výbrus potřebuje spíš trochu tůrovat jak to jenom lechtat na trochu plynu.Jak budeš jezdit pod otáčkama tak ti ten motor zleniví a nebude mět pěkný výkon. Jedničku vždycky trochu víc vytoč i dvojku a trojku potom jenom tak lechtaj.
 
 
Datum: 12. února 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se to nepřidřelo, jako že spíš ne, pokud to bylo pouze krátkodobě, tak se tomu asi nic nestalo...
 
 
Datum: 11. února 2012 7:49
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel13161    
Zdar draci, mám dotaz..byly ČZ s označením 478? Zakoukal jsem se na číslo motoru a tam je to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, nesmíš věřit všemu co se kde píše :-) to cos poslal je 487
 
 
Datum: 10. února 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
478 neexistuje, je to překlep
 
 
Datum: 10. února 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: bulldog      IP: uživatel12424    
 
 
Datum: 10. února 2012 8:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bulldog: Hoď odkaz nějakej, já to na netu nenašel...
 
 
Datum: 10. února 2012 6:07
 
 
 
 
Jméno: bulldog      IP: uživatel11667    
Ale vždyť ČZ 478 existuje. Je jich málo ale jsou.
 
 
Datum: 09. února 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
tak to někdo asi blbě narazil
 
 
Datum: 09. února 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel13161    
nezakoukal jsem se špatně, je tam označení 478, kdyby tam bylo 487, tak se nad tim ani nepozastavuju..
 
 
Datum: 09. února 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle rozdíl vznikl akorát jinym způsobem měření, motory maji stejnej výkon...
 
 
Datum: 09. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
nevím,ale píšou to :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
má to stejne kW :-)
 
 
Datum: 09. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: si piš že to nemá o 1,5kw víc...
 
 
Datum: 09. února 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
jo je tam 487 a je to hned typ po 477 akorát že má o 1,5kw víc a poznáš to tak že nemá jakoby dělená žebra na válci
 
 
Datum: 09. února 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zakoulal ses špatně.. je tam 487
 
 
Datum: 09. února 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
zdarec,nevi někdo z čeo je ten válec? http://aukro.cz/jawa-valec-s-pistem-po-vybrusu-i2100422989.html Podle vložky myslím 05 .Tak co je to,Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to válec z mosquita.
 
 
Datum: 12. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13186    
To neni Jawa ! To bude nějaký historický motokolo.....ale je fakt,že vložka je dost podobná
 
 
Datum: 09. února 2012 11:13
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
myslim že jo to válec z vogónský lodi !!
 
 
Datum: 08. února 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
napadá mě jedině mosquito nebo dandy,ale to nejsou motory jawa
 
 
Datum: 08. února 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude to z Jawy..
 
 
Datum: 08. února 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: aron      IP: uživatel6631    
Ahoj celkem dost mně zajímá z čeho se dá nejlépé přizbusobit válce na fichtla? viděl jsem na závodech fichtly z válcema jako ze simsona díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      IP: uživatel12987    
na terenich zavodech se objevujou občas různý válce... simson dost často s převařenejma žebrama, potom válce z KTM taky s převařenejma žebrama, a různý další a občas se objeví i vodník z buhvi ceho, taky válce z babety nebo z koráda ....je jich dost
 
 
Datum: 12. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Nn,tohle sem nemyslel,řikam z Pucha
 
 
Datum: 10. února 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, nemyslíš náhodou toto ? http://zufin.rajce.idnes.cz/Fechtl_cup_Brestek_10.12.2011/#brestek_012.jpg ale kdyby to byla 70ccm tak jede jinak :-D
 
 
Datum: 10. února 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13189    
Nooo nechci nabádat....ale jednou tu někdu ukazoval fichtla s 6 kanálovym válcem Mallossi 70ccm snad z Pucha. Kanály to má kupodivu přijatelné a rozteč šteftů stejnou. Měl to podložené distanční podložkou o výšce 1,5-2 cm. Fungovalo to,ale nešlo mu to odladit.
 
 
Datum: 09. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ironií je že simson či čz má stojatej válec, tudíž k tomu uzpůsobená žebra a představ si, že to dáš na fichtla kterej je ležatej... jak se to asi bude chladit...
 
 
Datum: 09. února 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: aron      IP: uživatel6631    
ne viděl jsem přímo válec vypadalo to jako z čz 175 ten kulatý a další mněli i vodní chalzení
 
 
Datum: 09. února 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Na pár závodech jsem viděl naroubovaný vodou chlazený válce z kdovíčeho. Ale na většině závodů je to zakázaný...
 
 
Datum: 09. února 2012 7:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
překvapivě na fichtla, nejlíp uzpůsobíš válec z fichlta!! to co si viděl byly možná válce s navařenými žebry, hlavami z babetty atp...
 
 
Datum: 08. února 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
zdar draci kdybych píst na fichtlu zabrousil/zarovnal na vrchní straně jelo by to líp ? myslím jen pro hranu jen to zaoblení ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: nova ves      IP: uživatel13192    
Nedělej to. Pojede to moc rychle, budeš trhat asfalt a fichtl není konstrukčnš stavěnej na rychlost přez 100 km
 
 
Datum: 10. února 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
no myslím vršek pístu
 
 
Datum: 09. února 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa se ptal co přesně máš na mysli.. mužeš nam to tedy znovu objasnit?
 
 
Datum: 09. února 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: tuma      IP: uživatel6631    
není tam nic jen seriovka vrtání originál 38,00 karbec origo zaplko taky :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tam nějake upravy už ?
 
 
Datum: 08. února 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13181    
Nevim furt co myslíš....jako že bys udělal rovný dno pístu? Důvod? Máš kolmý přefuky? či jinej důvod? Obecně je rovný dno pístu lepší,líp se na něj rozkládá/působí síla z hoření,ale na seriovce to bude kontraproduktivní,nedělal bych to.....maximálně si mužeš zarovnat dno pístu na rádius r60....případně proti tomu utočit hlavu na r60.....kdybys chtěl udělat válec,co víc pojede,tak se ozvi na muj mail.
 
 
Datum: 08. února 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Zdravim,mám na čz 470 docela vyběhany valec s 3tim vybrusem(58,75),nove kroužky pro tento vybrus asi budou zbytečne,myslite že by prozatim stačilo koupit kroužky o vybrus větši?(59,00)A kdyžtak je trochu srazit v zamcich?Vybrus se mi ted delat nechce protože me nebavi zajiždění.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Pravda.Díky
 
 
Datum: 08. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13181    
U fakt hodně vyjetýho válce to nemá moc význam. Nedávnou sem to zkoušel jen tak z prdele u jednoho válce co jsem měl na úpravu. Když už tam dáš o výbrus větší kroužek a zpiluješ ho v zámcích,tak se stane to,že vzadu sotva sotva proleze,ale ve výsledku se nad výfukovým kanálem otevře skoro stejně jako ten co tam patří,možná je tam o desetinu menší vůle....ale ono vůle v zámku 1 a 1.1mm už neni moc rozdíl.....tím chci jen říct,poslechni Kolečka,a v létě to hoď na výbrus a za 2 týdny to máš zajetý....alespoň tak nahrubo aby se už dál dalo "normálně jezdit" jen s bohatší směsí...to stačí i ten týden.....
 
 
Datum: 08. února 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Máš recht,nechám to na prázdniny.Díky
 
 
Datum: 07. února 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, nech to tak jak to je, kulatý kroužky v šišatym válci by ti stejně moc netěsnily, i kdyby byly o 18 výbrusů větší...raději si počkej až tě bude zabíhání výbrusu bavit...je to týden ježdění o prázdninách...
 
 
Datum: 07. února 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: weep      IP: uživatel13045    
Zdarec, jsou kliky z panelky a kývačky stejné? Myslím setrváky a ojnice, čepy. Vím, že je rozdíl v oku, že kyvka má 105ku čep, ale jinak by šly zaměnit? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 8:32
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika s panelky společně s pístem se dá v pohodě použít do kejvačky, jezdí to v pohodě. Obráceně to vyzkoušený nemám
 
 
Datum: 10. února 2012 8:32
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
klika s pístem jde prohodit
 
 
Datum: 08. února 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je nutno použít i ojnici z panelky, ojnice nejsou stejně dlouhé. Jinak jsou ještě u panelky odlehčené setrvačníky z vnitřní strany, vnější rozměry jsou stejné. Klika z panelky je asi o 0,5 kg lehčí.
 
 
Datum: 07. února 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: weep      IP: uživatel13045    
Nemám kliku na panelku a na kyvku ano, tak jsem myslel, že na kývačkovém pístu propiluju okýnka na přepoušťáky a nahoře udělám ty snížené kraje pístu k výfukovým kanálum a bylo by to na tom čepu 15mm. Takže klika a píst z kyvky na panelce..
 
 
Datum: 07. února 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
http://motorky.bazos.cz/inzerat/14200032/Valec-SIMSON-70ccm-8-kanalu-TUNING.php žeby něco kvalitního ? co si o tom myslíte ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13179    
Nooo simsonum nerozumim,něco se mi tam sice nezdá,ale jinak je to dobře udělanej válec. Mě se líbí. To neni ta plečka co jsem posledně kritizoval. A cena je příznivá.
 
 
Datum: 07. února 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono prekupnici řikají kazde dire kanal.. to pak i obyc 2 kanal má najednou 4 kanaly :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 kanál...
 
 
Datum: 07. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
No nemyslím si podle mě to je klasika polsko + nějaké kanály navíc. Já bych to nekoupil...
 
 
Datum: 07. února 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel6631    
ahoj chcu se zeptat jaky je nejlepsi silikon na utesneni karteru kdyz skladam motor muzu pouzit ten cerveny? :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paulin je k nicemu.. je dobrej na utěsnění pneu kdyz fuší kolem patky
 
 
Datum: 06. února 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
pod hlavu u fichtla žádný těsnění nepatří, a nějakej tmel už vůbec ne, pokud ti fouká, srovnej si jí pastou na zabrušování sedel ventilů
 
 
Datum: 06. února 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Inak čo si myslíte o tomto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tmel_paulin.html tmel paulín. je dobrý aj na tesnenie hláv a podobne? Ja som s ním iba zatial tesnil dekel od spojky, a zatial funguje :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, používam červenej co smrdí jako ocet :-) od DenBravenu...nikdy s tim nebyl problém
 
 
Datum: 06. února 2012 10:04
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute draci potrebujem radu ako vyčistiť výfukový kanál na valci pionier. za rady díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky hoši :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
ˇzbytek ,
 
 
Datum: 06. února 2012 8:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
zdravim,normálně něco co pude oškrábnout,a bytek jsem vzal filcem,tm to pěkně vylešíš :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 8:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jestli seš alespoň trošku šikovnej tak si pořiď sadu malinkatejch pilníčků a jemně to vybruš a nakonec to vem šmirglem nejjemějším :-) bude ti to líp vyplachovat válec když to bude hladký tím pádem to i líp pojede =)
 
 
Datum: 05. února 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vydloubat šroubovákem a na závěr smirkem
 
 
Datum: 05. února 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Erto      IP: uživatel1026    
Čau, mám dotaz ohledně pístního čepu na této klice: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kompletni_klikovka_stadion_ckr_jehla_nahore.html . Je čep d = 10mm, nebo je větší? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10 jako orig
 
 
Datum: 05. února 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zdar, jak se dá vyleštit zevnitř hlava válce ( spalovací prostor )? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 13:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jé sory já sem vůl neumim číst...
 
 
Datum: 05. února 2012 13:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chceš ma zabyť :-D ten správný efekt je 2mm karbonu? :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 13:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj kus nehybného hliníka je treba mazat! :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D že olejový film :-D....
 
 
Datum: 05. února 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Nevidím důvod to leštit. Po výrobě je ten povrch mikroskopicky hrubý a v tom se drží olejový film když to vyleštíš tak to nebude mít ten správný efekt.
 
 
Datum: 05. února 2012 13:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to vyleštíš, a u toho to nepoškrábeš, tak se ti bude líp vyplachovat válec.
 
 
Datum: 05. února 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Měl by se tam míň usazovat karbon. Jako myslim jestli to leštíte ručně hadrem, nebo vrtačkou s filcovym kotoučem, jestli na to používáte nějakou leštěnku atd.
 
 
Datum: 05. února 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když tam máš moc karbonu, tak se ě to víc zahřívá a když to vyleštíš, tak se tě tam bude míň usazovat. Teda takhle si to myslím já. :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
na co je to dobry? jen pro parádu nebo to má nějakej význam
 
 
Datum: 05. února 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jí leštím silichromem a výsledek je pěknej.
 
 
Datum: 05. února 2012 9:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundáš ji a vyleštíš.. co si jako myslel?
 
 
Datum: 05. února 2012 2:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,chtěl bych se zeptat jak co nejefektivněji nebo jestli máte nějakej fígl na vyčištění výfuk.kanálu u čz 470.Právě provádím dekarbonizaci a ten kanálek je pěkně dlouhej a zatočenej takže nevim co na to použít jesi nějakej kartáč nebo šmirgl.co myslíte?.A ještě,u tohoto typu motoru jsem si všiml že píst je na pístním čepu uložen volně tzn.že se v něm pístní čep pohybuje-není tam nalisovaný.Je to u tohoto typu motoru tedy ČZ 450 normální?V knize o údržbě tohoto druhu čezet je psáno: Píst je spojen s ojnicí píst. čepem atd.,KTERÝ je vsuvně nasazen do pístu a pojištěn proti posunutí dvěma pojistkami.Z tohoto usuzuji že je to v pořádku.Co vy na to?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 9:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
áno čap v ojničnom puzdre sa má voľne presúvať a keďže usudzujem že ta čz ma dačo už nabehané tak to je v poriadku :-)
 
 
Datum: 05. února 2012 9:07
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Seso! nutně potřebuju ČZ píst 125ccm vrtání 52mm (staré zetky 125a/b/c/t) je to dvou kruháč. Pokud ho sezeneš/vyrobíš, máš u mě bod jako nikdo jiný ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Omlouvám se, špatně jsem to pochopil :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13159    
"kdyz pockas mesic tak tiho dodam,, napis mi mail " = napiš mi na email ;-) Přes pokec budeš asi těžko něco objednávat něco z eshopu ;-)
 
 
Datum: 04. února 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
dřív to nepůjde? :-( dneska jsem byl tady u nás v kamenném krámku a říkali mi, že snad za 14dní, ale těžko říct... každopádně mail : djangi@seznam.cz
 
 
Datum: 04. února 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyz pockas mesic tak tiho dodam,, napis mi mail
 
 
Datum: 04. února 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel12350    
Potřebuji radu koupil jsem nové pístní kroužky přesně podle tabulky a válec nejde nasadit. Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A vyškrábal si pečlivě drážky pro pístní kroužky? Aby v nich nebyl žádný karbon?
 
 
Datum: 02. února 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
taky tam ma bejt nejaka vule na kroužku :-) a pro krouzy nebo pist uz od jisty doby chodim s valcem
 
 
Datum: 02. února 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel12350    
jo natočené je mam dobře. Zkusím je nasadit do válce bez pístu
 
 
Datum: 02. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš kroužky natočená zámkama na kolíčky v pístu?
 
 
Datum: 02. února 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
kroužky si měl předtím zkusit nasadit do válce, můžeš to udělat ale i teď ... budou li větší výrazně, dej jiný ... budou li větší jen o něco, můžeš je trošku zpilovat.
 
 
Datum: 02. února 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel12350    
No prostě nejde přetáhnout ani přes první kroužek.
 
 
Datum: 02. února 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
*valec :-)
 
 
Datum: 02. února 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jak nejde nasadit valej?
 
 
Datum: 02. února 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Zdar, nevíte typové označení spodního ojničního ložiska na origo kliku na mustanga Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
myslim že na origo musiš menit celou ojnicu :-)\r\n
 
 
Datum: 02. února 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel9464    
Čau. Mám dotaz, potřebuju vědět číslo výbrusu na ČZ 175/477. Změřil jsem píst a vykouklo na mě 57,75. To je přece ale blbost ne? Minimálně je 58... ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13150    
píst měř na sací hraně, u dna je píst o jeden výbrus menší jak vzadu,což podle tvýho měření dokonale sedí.....
 
 
Datum: 02. února 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel13149    
musí být menší kdyby měl 58 tak ti nechodí v tom válci lehce ne? je to 0 výbrus
 
 
Datum: 02. února 2012 8:36
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel9464    
To vše vím. No, ještě na to kouknu, ale nejspíš to bude ten originál 0. výbrus no. Díky za odpovědi. :-)
 
 
Datum: 01. února 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Nahoře má píst vždy menší průměr a také není úplně kulatý, v ose pístního čepu je také menší průměr, je to kvůli tepelné roztažnosti.
 
 
Datum: 01. února 2012 22:42
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel9464    
Píst jsem měřil nejdřív pod horní hranou, pak přes drážky na kroužky a potom i pod kroužkama. Šuplery jsem na to bral 2, nechtěl jsem tomu totiž věřit. :-D
 
 
Datum: 01. února 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: Groak      IP: uživatel13147    
Na měření pístu si neber šupléru, ale provázek a ludolfovo číslo. Sry, ale mě to tak vždycky vyšlo líp...
 
 
Datum: 01. února 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Bude to válec zatím bez výbrusu. Máš pořádnou šupleru? V kterých místech jsi měřil píst?
 
 
Datum: 01. února 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to netuším, počkej na reakce ostatních.
 
 
Datum: 01. února 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel9464    
Válec má podle posuvky taky pod 58. A že by se píst sjel po celym obvodě o 2 desetiny, to mi přijde dost divný...
 
 
Datum: 01. února 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Změř průměr válce a uvidíš..
 
 
Datum: 01. února 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni možný že je píst už dost jetej?
 
 
Datum: 01. února 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13138    
a ještě jeden poledni dotaz když jsem vyndal klikovku tak jsem zjistil že pist v ojnici se hýbe do stran ale nevaklá jenom se posunuje do stran je to normální? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13058    
mám za to že se tomu řiká plovoucí uložení pístního čepu
 
 
Datum: 31. ledna 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při sundaném válci je posuv pístního čepu s pístem v ojničním oku doprava/doleva normální jev. Pokud máš kliku venku tak se podívej na píst zespod a pochopíš proč.
 
 
Datum: 31. ledna 2012 10:48
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13137    
dík moc ale mam ještě jeden dotaz, proč se nahřívá praví karter a dává se do něj klikovka jako první když se klikovka vytlačovala z letého karteru. A také mi není jasné jestli když budu motor úplně zavírat jestli nahrát i druhý karter. Dík za odpovědi jsem začátečník. Vše dělám podle webu jawa-50.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, jde hlavně o kliku
 
 
Datum: 31. ledna 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel1698    
a musim nahřívat i ložiska hřideli v převodovce?
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra, Michal byl rychlejší :-(
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtláckej motor se půlí tak, že se sundá levej karter z pravého, přičemž převodovka a klika zustává v pravém karteru. Půlí se to jakoby stejně...takže všechno v pravym karteru a přiklopíš to levym, jinak to asi nejde...a při skládání ložisko v levém karteru klidně nahřej
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor se skládá opačným spůsobem než rozebírá. Kartery se narhřívají kvůli roztažnosti materiálu - nejdřív kvůli montáži ložisek, poté s ložisky - teplem se roztáhne vnitřní kroužek ložiska a klika do ložiska spadne sama. Nahřívat musíš oba kartery
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel12350    
Cus draci, mám takový dotaz poprvé jsem půlil motor a teď ho budu skládat gufera jsem nechal původní, tak nevím co se s nima stane když budu pravý karter nahřívat. Mám je vyndat? Předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera zahoď a dej nový, stojej pakatel. Hlavně je tam necpi nasucho, břit mázni olejem
 
 
Datum: 31. ledna 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, jak píše Milan, gufera stojí pár korun, takže starý zahodit a dát nový
 
 
Datum: 30. ledna 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
vyndat a dát nová ..... jinak Go na nic ...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:23
 
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 3:44:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu