|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čáu draci dělal sem takovou rádoby generálku motoru nový ložska gufera ne uplně novou klikovku ale v lepšim stavu novou spojku píst a kroužky a když to prošlapuju má to takovej silně kovovej zvuk jako kdyby tam něco dřelo muže to být těma novejma kroužkama ?? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 10:29
 Ještě sem to nenakopl neudělal sem předstih jelikož mám garáž dál od domu tak tam pujdu až dnes já už sem jednou krožuky měnil kdysi dávno a dělalo to podobnej zvuk jen trochu slabší díky
Datum: 30. srpna 2011 10:29
 asi jo tak stěny valce promazni trocha elejm a uvidíš no a co jinka když to nakopneš a jedeš tak jak se to chová ?
Datum: 29. srpna 2011 22:14
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nazdar draci prosím o rychlou odpověď. Když vkládám píst do válce je jedno jak sou natočené pístní kroužky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 19:09
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 díky moc přesně tohle jsem potřeboval vědět.
Datum: 29. srpna 2011 19:09
 Čaudy heled na pístu máš v každé té drážce zarážku do které ti musí zapadnout pístní kroužek takže ho nastavíš tak aby byla ta zarážka na mezeře a smáčkneš aby se ti dostal píst do válce a doporučuji promazat troškou oleje aby ti to tam nešlo stuha....
Datum: 29. srpna 2011 19:06
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 to znamená že ten kroužek natočím tak aby byla mezera tam jak je ten zámek , pak ho zmáčknu a nasadím do válce ? a tak postupuji se všemi třemi ?
Datum: 29. srpna 2011 19:04
 na pístu jsou zámky, kroužky do nich musí zapadnout (píst patří šipkou k VK)
Datum: 29. srpna 2011 19:02
 Zdar draci, dělám generálku motoru a chci se zeptat, jestli nějak moc vadí když jsou mezi řetězem a zapalovánim prasklý ty kartry. snažil jsem se sehnat nový, ale vždy to měly prasklý, tak nevím jestli to tam tak můžu nechat. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 14:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cezetak: ano, vím že by se to teoreticky mělo žrát, ale dal to tam tak můj děda už někdy před 20 lety a světe div se, po nějakym žraní nebo úbytku materiálu nebylo ani památky, takže tak .)
Datum: 02. září 2011 14:28
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Aha tak to jo, každopádně jsem ty baterky měl asi vybitý
Datum: 30. srpna 2011 20:16
 vytvoří se tam článek (neco jako baterie) a ty kovy se navzájem začnou žrát
Datum: 30. srpna 2011 0:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 cezetak: Taky jsem měl 3 roky měděnej plech a nic to nedělalo. Nevím teda co přesně to dělá spolu za reakci, jedině že by míň ušlechtilej hliník korodoval, ale jak říkám tak mě to nic nedělalo.
Datum: 29. srpna 2011 23:21
 hh: medenej plisek na hliniku? a vis vubec jakou reakci vyvolává spojení medi a hliníku?
Datum: 29. srpna 2011 22:48
 dík
Datum: 29. srpna 2011 20:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mam tam měděnej plíšek chycenej dvouma šroubkama a lehce zapatlanej silikonem, drží a těsní...
Datum: 29. srpna 2011 19:45
 Z vlastní zkušenosti vím, že to jde celkem solidně přihnout kleštěma zpátky. Pokud to chybí úplně, tak to jde pěkně opravit tenkým plechem a 4mi malými šroubky.
Datum: 29. srpna 2011 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel12344
 zarovnat a přinejtovat třeba plech,nebo třeba nějakej plastovej štítek......ideální je nechat vyvařit.......
Datum: 29. srpna 2011 17:03
 a co tam tak dát, aby to drželo ? říkal sem si že tam dám nějakej kus gumy a zalepit to silikonem, ale nevim jestli to bude to pravý
Datum: 29. srpna 2011 16:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nevadí to, jen je tam místo chybějící přeážky nutný něco dát, protože jinak lítá olej a bordel od řetězu k zapalování a to moc dobrý neni...
Datum: 29. srpna 2011 15:48
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nazdar draci dneska jsem demontoval válec abych provedl dekarbonizaci, a teď když mám hotovo tak bych se chtěl zeptat na těsnění co je mezi hlavou a válcem a to co je z druhé strany válce jak s tama vede píst. Jak jsem to rozdělal tak jsem zjistil že tam byl jen jakýsi červený silikon či co který se zničil tím jak jsem to od sebe oddělil. A teď bych potřeboval radu jaké těsnění tam mám dát teď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 16:49
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Tak jsem nakonec koupil pod tu hlavu ten hliníkový kroužek , dneska to dám dohromady. Jinak pod válec jsem koupil ten klasický papírový. Ještě bych se chtěl zeptat na co si mám dávat při skládání pozor.
Datum: 29. srpna 2011 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel12344
 žádný těsnění pod hlavu nedávej,nepatří tam....a moc by mi zajímal význam silikonu pod hlavou....pokud je tam nějaká kravská rejha,tak to beztak bude fučet,protože to ten silikon rozežere a vyprská ven.....hlava má bejt zabroušená proti válci,nejlepší,nejúčinější,nejlevnější a nejtrvalejší řešení......pod válec dej origo papírové těsnění potřené olejem či vazelínou.....
Datum: 29. srpna 2011 16:32
 dává se tam i tohle
http://www.motokramek.cz/tesneni-pod-hlavu-pionyr/
Datum: 29. srpna 2011 8:36
 papír ti pod hlavou vyhoří... zabrousit... já sem hlavu na babetě ani nezabrušoval, jen dotáhl ráčnou do kříže, projel na zahřátí a znova dotáhl a ani nefoukne.
Datum: 28. srpna 2011 23:57
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Původně jsem to měl v plánu, jenže mi tu kdosi tvrdil že by to mohlo chytnout.
Datum: 28. srpna 2011 23:38
Jméno: race81
IP: uživatel11783
 ja by som odporucil tieto tesnenia vystrihnut z papiera a pred montazou potriet dosadacie plochy vazelinou je to najjednoduchsi a najlacnejsi sposob utesnenia a zaroven aj velmi ucinny
Datum: 28. srpna 2011 23:31
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
Datum: 28. srpna 2011 22:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pod hlavu žádný silikon neptří... je to prasečina. Hlava se zabrušuje proti vložce válce brusnou pastou na ventily.
Datum: 28. srpna 2011 22:26
 Dej tam ten silikon, jmenuje se lukopren, mám to pod hlavou, válcem, snad všude kde se dá, a nikde ani kapka oleje...a ty keci že se ti to pak dostane do přefukú a bla bla je blbost...když to dobře odmastíš, nepřeplácáš, a necháš to vytvrdnout, tak se to dostat nikde nemůže.
Datum: 28. srpna 2011 22:24
 mě děda radil vystřihnout z papíru a potřít vazelinou, že to tam měl kdysi na 250 panelce a v pohode to fungovalo
Datum: 28. srpna 2011 22:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Pod hlavu na pio tmel nepatří pokud tam teda chceš to těsnění tak kup normálně třeba babet'ácký nebo ze stadiona a to si ostříhej tak aby ti vlezlo do te mezerky v hlavě
Datum: 28. srpna 2011 22:04
 to by asi chytlo mohlo by ale i nemuselo kup normál silikon ten červenej kamnářskej do 300 stupnu nebo do kolikati je protože hlava a válec jak se zahřeje tak tech 100 stupnu mít budou
Datum: 28. srpna 2011 22:02
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Díky za reakci , to těsnění pod válec koupím. A pod tou hlavou byl původně ten červený silikon. Pastu na ventily bohužel nemám  . Známí mi poradil že tam mám dát papír a potřít olejem ? šlo by to i tak ?
Datum: 28. srpna 2011 21:57
 ono se tam zádný těsnění nedávalo, ale někdo tam dává takovej hliníkovej kroužek, ale nevím kde ho sehnat. já tam mám silikon o kterym jsi se zmiňoval. normálně zajdi do nějakýho obchodu pro fichtly nebo do nějaké mototechny a řekni že chceš silikon mezi hlavu a válec
Datum: 28. srpna 2011 21:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Datum: 28. srpna 2011 21:42
 Čau měl bych dotaz na majitele Jawy 555, co se týče výkonu ta má sice nižší než Jawa 21, ale při nižších otáčkách, jak se s ní jezdí do kopce, já vždycky musím s J21 na první stupeň do větších kopců tak 25km/h. Díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:50
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel11942
 Ono je taky otázka, jak tomu dáváš a do jak velkého kopce  Když jedeš do 12% stoupání na dvojku plnej, tak jedeš tak 30  Osobně odzkoušeno
Datum: 28. srpna 2011 21:50
Jméno: maxykobilka
IP: uživatel10415
 cus draci hele nasel jsem valec doma, a chtel bych vedet kolik km. nanej najezdim ponevdz kdyz prejedu prstem pres vlozku tak ma malinkaty schudek, jedna se o 40
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 21:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Najezdíš kýbl km, ale o kvalitě jízdy nemluvím... udělej výbrus
Datum: 26. srpna 2011 21:02
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 cau kluci chtěl bych se zeptat kolik asi stojí výbrus na pionýru ??a pravě jestli to ma smysl dělat?? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 Pozor! To že pionýr po půl hodce začne vadnout nemusí vubec bejt vinou ojetýho válce!!! Rozepíšu ti tu elaborát na 2 stránky A4 proč se co děje,když budeš chtít......a nebo radši ne....jednoduše.....dělá to pár věcí: ....svíčka(N15 je celoročně dobrá,pro tyhle vedra je ideální n14) ....tryska musí být neprorvaná HT68(časté)!...volnoběžná VT38...špatně průchozí-zanesenej-starej vzduchovej filtr(časté)....špatný přísun vzduchu do airboxu(časté).....bere to teplej vzduch od motoru do sání(časté)......na válci a hlavě je hodně napečenýho bordelu(časté)......výfuk může být přicpaný(časté).......špatná ložiska v motoru(tohle například dělá,když se daj ložiska s vůli "A" místo "C3" a nebo když se daj na hlavní hřídel převodovky ložiska bez zmiňované vůle C3)....dále to může dělat špatný olej v motoru a přidírající se primár......další možností je špatné ložiska v zadní rozetě......špatný/suchý/vytahaný řetez.....další častá věc-!KARBON!-hodně karbonu ve válci,na pístu,v hlavě,ve výfukovém kanálu a kolenu,či karbonem podpečené netěsnící kroužky....špatně točící se kola-vydřená ložiska.....přibržduje zadní brzda......A když půjdem do podrobností tak toho může být daleko víc......prostě pokud vyloučíš všechny výše zmíněné možnosti + válec nemá kompresi ani s novým pístem a kroužkama a zvoní to jak vzteklý+má to ve válci schod jako kráva+občas je to někde vydřený(rejhy) tak potom udělej výbrus.....a kup pořádnej píst a kroužky(třeba u SESY) a ne žádný čínský/indický pístní sady za 99,- Zdar tvý práci Standa
Datum: 26. srpna 2011 13:33
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Jo jasny ja chci snim jezdit na praxi ale je to trochu daleko a mam aji vcelku kopce a když na to pionyru jedu tak po pul hodině až nema takovej vykon jako hned když to nastaruju a jedu a ma to problem vyjet kopec i na 1, ale jinak jede suprově...
Datum: 26. srpna 2011 12:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No pionýr pojede suprově, ale až po zajetí! Nemyslete si, že dotahnete matky na šteftech a hurá plnej...! Dávat to na výbrus je pro ty co jezdí po silnicích a v klidu, ne pro magory co to holuji...
Datum: 26. srpna 2011 12:24
Jméno: vena
IP: uživatel590
 David45623- to u vas sou drazi asi vybrus 700km tu 350kč + pist ktery stoji 100kč a pisni kroužek jeden 25kč  takže ja bych si nechal radši ten vybrus a svuj valec ne ty repliky valcu stoji za prd
Datum: 26. srpna 2011 7:05
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo jo tak diky moc doufam že když udělam ten vybrus tak mi ten pionyr nebude ztracet silu po pul hodině ježdění..
Datum: 25. srpna 2011 22:36
 výbrus stojí 400Kč a to i s pístem a kroužkama
Datum: 25. srpna 2011 22:16
 no výbrus stojí tak 500-700 kč + 200 stojí novej píst + krožek tak po 50 kč, takže když si koupíš novej válec aji s pístem a se všim ostatnim tak tě to vyjde možná i líp.
Datum: 25. srpna 2011 22:10
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 koukni na kroužky ,kdyžtak je vimněn
Datum: 25. srpna 2011 21:42
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 protože pionyr jede suprově ale jak jezdim tak pul hodky jako že ale jezdim bez nějakych zastavek, tak to nema už takovou silu a nevim jestli to bude svičkou mam tam N15C
Datum: 25. srpna 2011 21:11
 Zdravím, mám válec z čezety po výbrusu a má ostrý hrany kanálů a přemýšlím čím to nejlépe odstranit, pokud vůbec. Jak to řešíte vy? Mám obdobně poopravit i kroužky? A dostal jsem k tomu výbrusu píst Almet s dvěma hlubokýma zářezama vedle díry pro čep, nikdy jsem to neviděl, to se teď dělá standartně? starý to nemaj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 20:42
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 ty drážky jsou na vydloubnutí pojistky zcela jiste.některý verze drátovek nemají zobáčky.
Datum: 26. srpna 2011 20:42
 Chci to hlavně pro tišší chod a na druhou stranu, u jedný kejvačky mám hrany těch kanálů jakoby okousaný, nevím proč, ale skoro bych si vsadil, že kvůli tomuhle.
Datum: 26. srpna 2011 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 V těchle traktorovitejch válcích má nulovej význam nějak srážet kanály,ale když chceš tak prosim.... jen že v těchhle válcích by to mělo nějakej význam po stránce bezpečnýho zajetí až v případě,že by kanály měli dvojnásobnou šířku....na origo válci s "hubenejma" kanálama když nic nezačistíš,nic se nestane.....
Datum: 26. srpna 2011 13:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Zabruš to jehlovými pilníky. Ale jde to i pilníčky na manikůru  Válec a hlavu můžeš zabrousit brusnou pastou určité hrubosti anebo tam dát těsnění.
Datum: 26. srpna 2011 11:12
 Jo, hrany a kroužky tak udělám. Nevím jestli mi dobře rozumíš s těma zářezama, vypadá to takhle http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/sesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/index.html?s=2 , druhej řádek úplně vpravo. On mi tvrdil že je to na vydloubnutí pojistky, to mi přijde jako blbost, ty starý to nemaj a taky se dá vyndat. Ložisko se snad maže jen dírkou v ojnici ne, nebo je to u těch jehel jinak? A máš těsnění pod hlavou, nebo je možná i lepší to zabrousit pastou na ventily?
Datum: 25. srpna 2011 21:27
 Hrany kanálů opatrně srazit jemnym pilníčkem, hrany kroužků srazit třeba brouskem na kosu...a ty díry jsou ok, je to na mazání ložiska pístního čepu...
Datum: 25. srpna 2011 19:14
 ahoj draci mam dotaz udelal sem vybrus vse namontoval spravne ale motor mi jde jakoby ztezka kdyz ho vypinam tak se zastavy skoro hned a pri startech nelze natocit jakoby mel obrovsky tlak pouze pri roztlaceni mi chytne ale jede vazne jako blazen tak nevim jestli je to normalni predtim mi tohleto nedelal diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 18:06
 1:25 az 1:20 ale po 60 km je to lepsi uz celkove
Datum: 25. srpna 2011 18:06
 po výbrusu je normální že to jde ztuha... a v jakém poměru mažeš?
Datum: 25. srpna 2011 15:47
Jméno: drago
IP: uživatel12251
 cau chlapi, dosel mi novej valec, pist, krouzky, hlava. Vymenil jsem to komplet a motor ma po nastartování silně kovový zvuk (velke treni), je to normální? Ten motor se teprve bude zajizdet ale zajimalo by me to. Pist je 3 krouzkovej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 11:14
Jméno: kubiq
IP: uživatel12271
 pokud nechceš nechat utočit hlavu, tak sundej válec a pod válec dej třeba 2 těsnění, aby ti píst vyjíždel k hraně válce a pak by narážet neměl.. musíš to skusit, a nebo pak nechat líznout hlavu.
Datum: 25. srpna 2011 11:14
Jméno: drago
IP: uživatel12251
 da se to nejak omezit napriklad podlozit pod hlavu ten vymezovaci krouzek?
Datum: 25. srpna 2011 8:37
 ááá tak je to jasné.... už při 4tém výbrusu písty klepou do hlavy... u osmičky tu bude mlátit jak hovado
Datum: 24. srpna 2011 22:51
Jméno: d
IP: uživatel12251
 je to ten 8mi vybrusovej, pist je urco dobre, sipka smeruje k vyfuku, jeste zkusim sundat hlavu ale neni to blbost ze by to narazelo do hlavy? Kazdopadne kartery jsou 05, valec a hlava nyni 21.
Datum: 24. srpna 2011 21:26
Jméno: trubka
IP: uživatel12332
 neklepe ti píst do hlavy ?
Datum: 24. srpna 2011 20:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Bud naopak pist a nebo to máš křivě nasazený/dotažený! Případně jestli je to ten polák co tomu říkaji 60jcm, vedle kterých to ani neleželo tak to je šroťák ... ten bude zvonit a cvakat furt...
Datum: 24. srpna 2011 19:47
 zbrousil si hrany na kanálech? .. a nedal jsi naopak píst?
Datum: 24. srpna 2011 18:44
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 12:07
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 přesně vem si šroub z krytu na zapalování ten dlouhej M8 a tim to skus pujde to ale hodně s tuha aspon mě to šlo hodně moc špatně ale jde to!!
Datum: 24. srpna 2011 12:07
 zkoušel jsi to stáhnou šroubem M8? našroubuješ ho místo vačky...
Datum: 24. srpna 2011 10:24
Jméno: Matej
IP: uživatel12330
 Dobrý deň.Chcel by som poradiť.Ťažko mi štartuje pionier 21! Ale len v tedy keď je studený. Keď je zohriaty nemám s ním problém! Sviečka je nová!! Pozeral som kanály vo valci,kľukovku (či niesu zanesené) a aj som vyčistil karburátor nastavil ho a stále ťažko štartuje! Čím to môže byť? žeby zapaľovanie?? prosím o radu. Ďakujem za odpoveď odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:08
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 čau no tak podle mě máš 2 nebo víc druhu svíček např teplou svíčku dobře startuje za studenýho motoru nebo pak studenou svíčku což máš asi ty a ta startuje dobře při zahřátym motoru ale špatně při studenym asi tak a at to jezdí
Datum: 23. srpna 2011 22:08
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 dobrej mohl by mi někdo poradit jak vindat rotor ? vyndal sem šroubek od váčky a nemám ten šroub co bych tam strčil nešla by nějaká jiná varianta nebo kde bych ho mohl najít takovej šroub ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 19:37
Jméno: Armo..
IP: uživatel12109
 díkes
Datum: 23. srpna 2011 19:37
Jméno: pepiscek
IP: uživatel12327
 klasickej šroub M8 ( na 13ku klíč) aby měl dostatečně dlouhej závit pokud nemáš otázka 2-3 korun v železářství
Datum: 23. srpna 2011 14:58
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 Ahoj hoši.. jak nejlíp zajcet pincka po GO motoru..? dík.. za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 11:45
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 ne prohodim ten díl kterej mě v tom origo zlobí.... a proč by nešel seřídit motor.. mě to dělá jeden chlápek... kterej tomu fakt rozumí... a kdyby něco tak muj stgrejda se v to hrabe od mala a taky mi všechno udělá.. takže nemám problém.. =)
Datum: 24. srpna 2011 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel2485
 Nejsi první ani poslední,kterej neuměl seřídit karburátor fichtla a tak ze zoufalosti koupil novej karburátor a doufal,že bude seřízenej...každej narazil...a navíc ten replikovej je pěknej šmejd.....a co když ti nepůjde seřídit motor po GO? Koupíš na inzerci novej?
Datum: 24. srpna 2011 10:44
 hm ten karbec je polskej šunt nejlepší je celej ORIGO karbec rozdělat a vyčistit
Datum: 23. srpna 2011 18:26
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 Nemáte někdo skušenost s tím karburátorem co tu maj myslím ten normál Karburátor 2917 Psb já ho mam objednanej tak doufám že pěkně pošlape. ten co tam
mám tak špatně tahá benzín a občas mi to cuká. Tak jsem koupil rovnou celej karbec a néé jenom tu osičku.
Datum: 23. srpna 2011 11:24
 na 5 litru dej rači tak tech 150ml to bude tak poměr 1:30 možní 1:25 poměr 1:50 na zajíždění je málo !!!
Datum: 23. srpna 2011 11:02
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 já dávám 100 ml na 5l takže 1:50 a všechno v poho... nechci to zařít jelikož už mě to stálo dost peněz..
Datum: 23. srpna 2011 10:58
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 já sem zajíždel pincka tak že sem prohřál motor a pak sem tomu dával kon co to šlo zhruba 3kilometr a pak za sem jel na čtvrt plýnu a lehtal to tak sem to robil asi 300km. a motor býl zajetý .
Datum: 23. srpna 2011 8:11
 tak ten v servisu je blbec ked nepozná pomer, treba mazat v pomere 1:25 takze do 2,5l benzinu dat 1deci oleja
Datum: 23. srpna 2011 7:45
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 dík za radu...
Datum: 22. srpna 2011 23:07
 hlavně ho moc nevytačej at ho nezadřeš nejlepší je klidna jizda ředit benzin s olejem asi 2 male štamprle tak mi to napsali v servisu
Datum: 22. srpna 2011 21:38
 Dobrý deň.Chcel by som poradiť.Ťažko mi štartuje pionier 21! Ale len v tedy keď je studený. Keď je zohriaty nemám s ním problém! Sviečka je nová!! Pozeral som kanály vo valci,kľukovku (či niesu zanesené) a aj som vyčistil karburátor nastavil ho a stále ťažko štartuje! čím to môže byť? žeby zapaľovanie?? prosím o radu. Ďakujem za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 20:56
 Zdar draci, potřebuju poradit jak sundat magneto na pionýru. Četl jsem, že tam mám zašrubovat šrub a utahovat ho dokud magneto nepovolí, ale utahuju všemi silami a magneto pořát drží. Šroubovákem to asi páčit moc nechci. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 18:46
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Hle já sem to taky stahoval šroubem M8 a nemůžu to zaboha sundat už jsem strhnul závit v rotoru, tak sem vzal stahovák a ohnul jsem ho na tom a to nebyla zrovna žádná sračka co na to ještě zkusit? =(
Datum: 21. srpna 2011 18:46
 šroub M8 s dlouhym zavitem!!!! standartní šrouby malí vesměs krátkej závit
Datum: 21. srpna 2011 15:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jawa 250: prosímtě k čemu STAHOVÁK, když šroub M8 je nejjednodušší a nejelegantnější řešení.
Datum: 21. srpna 2011 14:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Šroub M8, tak aby držel v rotoru a "opíral" se o čep kliky a tím rotor "vypadne". Když použiješ M6 šroub, tak ho akorát šroubuješ do čepu kliky a to je k ničemu...
Datum: 21. srpna 2011 14:34
 a jaký šroub do toho rveš? má se tam zašrubovat M8 .. ale paka tam rvou M6 a pak tu bečí že se jim zalomil
Datum: 21. srpna 2011 13:28
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 vyrob si ztahovák a je to
Datum: 21. srpna 2011 13:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmíš se toho tolik bát, zabráníš rotoru v otáčení, a utahuješ šroub v rotoru a ono to povolí...
Datum: 21. srpna 2011 13:06
 čaute draci ! ked naštartujem mojho pioniera (20) tak z motora sa ozýva taký cinkavý zvuk ako keby sa pridieral piest. tak som dal dole valec ale ten je v poriadku a to iste sa týka aj piesta a krúžkov. zdá sa mi ako keby bolo zaseknute ložisko na kluke  čo si o tom myslíte .... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 2:29
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 ja bych řekl spíše futro nebo kroužky to se mi stalo už parkrat.Ložisko zatim ani 1!
Datum: 21. srpna 2011 2:29
 tak díki chlapy moc ste mi pomohli
Datum: 20. srpna 2011 23:15
 cena je jak kde.. rekl bych kolem litru
Datum: 20. srpna 2011 22:39
 takže kluka na repas a koľko to tak stojí ???
Datum: 20. srpna 2011 22:30
 to ložisko z obrázku na klice určitě nemáš  to je horné ojníční=> pouze na ojnici CKR.. ty muzes mit v hajzdlu spodní ložisko.. to vyresis tak ze das kliku na repas
Datum: 20. srpna 2011 22:17
Datum: 20. srpna 2011 22:15
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
 nebude to klika
Datum: 20. srpna 2011 22:10
Jméno: ceezeta
IP: uživatel11232
 Zdar draci, mám dotaz zhruba po kolika tisících kilometrech bych mnel uvažovat o výměně pístních kroužků u CZ 175/487 ps. mám 0 výbrus a kroužky původní, najeto okolo 20 000.
Dík za odpověd.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 16:37
Jméno: pepa
IP: uživatel12341
 ahoj kroužky se mění nejlíp podle charakteristeckého zvuku přímo se tomu říká chrastění pri vytočení a puštění plynu ...něco ti pový když vytočíš svíčku a polžíš místo ní palec a prošlápneš ...totéš udělej na motorce jine a udělej si sám obraz v jakem to je stavu podle rozdílu....jinak nvm bych byl spíš pro výbrus ony si ani nove kroužky do stareho válce mužu huř sednout ....a celá oprava ztrácí efekt...prostě si spíš rozmysli zda mašinu vylítáš či chceš aby šla jak z praku...aůe to něco stojí...jinak kilometry na výměnu už máš....
Datum: 28. srpna 2011 16:37
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Zdarec lidi, objednal jsem si nove pouzdro ojnice (jawa 50/23) a mam problem.Futro nevím jak vyndat.Dát ho tam nebude problém nato jsem našel na webu navod ale jak ho vyndat jsem nenašel.Prosím o radu jak na to.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 14:47
 Tady máš návod,http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html.
Datum: 19. srpna 2011 14:47
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 právě že lis nemam.Slyšel jsem neco o tom že se do futra udela zavit a našroubuje se tam šroub a vyklepne.A jesště že se futro propiluje a nějak vyndá ale pořád nevím jak na to
Datum: 19. srpna 2011 13:28
Jméno: kubiq
IP: uživatel12271
 ahoj, starý futro budeš muset bud na nějakým vhodným lisu, nebo vhodným přípavkem který by na futro pasoval vylisovat pod nějakou silou ven... pak nalisovat nový a stavitelným výstlužníkem na 14,1 upravit...
Datum: 19. srpna 2011 12:41
 Zdravím, po složení motoru čz 125 476 zůstala klika padlá nalevo v klikový skříni, ani se netočila, před přiložením pravé půlky se točila perfektně. Poklepal jsem čep přes dřevo kladívkem, začla se točit, mohla by i líp, ale stále je to na pomezí že dře/nedře levou půlu skříně. Mám 3 možnosti: 1) Udělat z kovové desky tak půl cm silné přípravek, který chytím místo deklu spojky 4mi šrouby do karteru, cca uprostřed udělám závit a šroubem kliku vmáčknu doprava. Tady nevím jestli to ta deska vydrží a neponičím kliku. 2) Navlíknu na pravej čep kliky nízkou trubku, na to velikou podložku a budu utahovat šroub do pravýho čepu, ten se hlavou opře o podložku a pak by kliku vytáhl k sobě, ale závit by se mohl vytrhnout. 3)Nechám to být  Co bude nejlepší podle vás?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:27
 Motor bych zase rozdělal ä skontroloval oco tam jde chce to všechno porádně a pečlivě dělat no sou to starý stroje co si to zaslouží
Datum: 21. srpna 2011 10:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Takhle natahovat kliku není zrovna ideální řešení, protilehlý čep bude natahován přes ojniční čep. Jestli ti levý setrvačník škrtá o blok tak máš ložisko moc zasunuté v bloku, mělo by být zároven se stěnou klikové skříně nebo jen nepatrně zasunuté. Osobně bych motor znovu rozhodil, zjistil proč je ložisko utopené a podle potřeby bych dal vymezovací podložku bud pod ložisko nebo mezi ložisko a setrvačník na klikový čep. Je to ale nutno dobře proměřit, aby zase nebyla na levé straně velká vůle a na pravé téměř žádná.
Datum: 20. srpna 2011 7:30
|



|