|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Čau,nevíte čim to může být že motor nechce do otáček s filtrem,škube a dusí se,znečistěným filtrem to není,pač stačí nasadit jen chobot k airboxu a dělá to furt to samé.
Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:12
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 nebo skus přehodit jehlu na jinou drážku třeba se projeví změna
Datum: 23. srpna 2011 22:12
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 predstih
Datum: 22. srpna 2011 11:53
Jméno: czechin
IP: uživatel6800
 Motor je po GO. A vše čisté...
Datum: 20. srpna 2011 15:43
Jméno: adam
IP: uživatel12295
 Mám stym to samé...
Datum: 19. srpna 2011 12:34
 a co trysky jsou čisty?
Datum: 18. srpna 2011 20:00
 može to bít kroužkama že je máš zbroušení tak strácíš otáčky
Datum: 18. srpna 2011 16:20
Jméno: cezeta111
IP: uživatel11232
 Zdar draci, mám dotaz zhruba po kolika tisících kilometrech bych mnel uvažovat o výměně pístních kroužků u CZ 175/487 ps. mám 0 výbrus a kroužky původní, najeto okolo 20 000.
Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:18
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec kluci. Neví někdo jak poznám, sám doma jestli je klikovka rozcentrovana? Zůstalo mi na ní to ložisko a já se s tím pral celý den s citem. Nakonec jsem musel ložsko upnout do svěráku, vzít kladívku a prostě bouchat do té hřídelky jiná možnost už nešla. A teď právě nevím jestli jsem s tím nehnul. Druhá klikovka se špatným ložiskem mi ani pomocí vašich rad rozlisovat nešla a když jsem se ptal na repas tak výměnou 1300,- což mi přijde dost. Dík za ohlasy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 20:32
Jméno: jarda
IP: uživatel12329
 Jestli jsi z Ústeckého kraje, tak zkus přímo "Stará pérovna" v Ústí - Božtěšicích. Tam dělají snad všechno co se týká těhle motorek počínaje dílama na motorky a konče vyplétáním kol
Datum: 23. srpna 2011 20:32
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Ja jsem Ústecký kraj. Klikar dík za radu, to by se už dalo za tyhle ceny. Jen musím zjistit kde mi to udělaj.
Datum: 19. srpna 2011 9:49
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 pokud ti jde jen o to dát novou ojnici(starou se nevyplatí opravovat) tak je to běžně kolem 800 i s materiálem. a jestli ti jde o přecentrování tak to je tak tech 200-300
Datum: 18. srpna 2011 23:04
 opava service krumer
Datum: 18. srpna 2011 22:39
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Klikar Nebudem se tady dohadovat ne..  Ano máš pravdu a zapomněl jsem to taky poznamenat, že je tolik klikovek co se snimi dělalo psí kusi a nikdo to ani neví a jezdí do dnes. Taky mi právě jeden radil kašli na to majzni do toho, je to jen fichtl. A proto jsem vzal tu druhou co jsem měl, do které jsem netloukl a vypadá vpořádku, ale prostě zvoní i když jinej kamarád co dělá auta mi řekl to je dobrý to nic není to je jen do fichtla. Stejně jsem s ní do krámu jel, a že tam nechám vyměnit to ložisko. No a tam mi řekl právě tohle a za novou chtěl 2tis. Mě jde o tu nejlevnější a účinou variantu dělám to jen pro synovce na naučení a proto mi stačilo jen vyměnit to ložisko a vycentrovat. Postul a kde u vás?
Datum: 18. srpna 2011 22:38
 u nás 300.přelisování a vycentrování
Datum: 18. srpna 2011 21:45
 ještě doplněk, 98% klikovek je poškozenejch nevhodnejma montážníma postupama. myslim že se můžu oprávněně domnívat že zrovna ta tvoje nepatří mezi ty dvě zbývající procenta.mimochodem nevim jak jsi došel k tomu že má opravář od práce 1200 když chce za repas 1300. ojnice je kolem 500. toť vše
Datum: 18. srpna 2011 21:41
 seš jak tatar. on musí mít takovou cenu když je dělá výměnou, chápeš to?? ano máš pravdu, opravoval jsem i kliky z motocyklů jejich názvy jsi ještě ani neslyšel. proto vim že ta hodinovka není tak slavná jak si myslíš...
Datum: 18. srpna 2011 21:35
 to bych chtěl vidět jak gumovou paličkou sundáváš ložisko
Datum: 18. srpna 2011 21:14
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Klikar, psal jsem, že tuhle kliku jsem na výměnu nedával. Na výměnu jsem dával jinou klikovku, která má špatný ložisko. Ta je z jinýho motoru a šla vylisovat v pohodě. Takže koupim tu za litra a bude to. Jen se mi líbí, že si to ani neviděl a hned soudíš jakej jsem blbec. Jak jsem již psal, jednalo se asi o 3 ranky, abych se tam dostal dvourameňákem a pak jsem ložisko vytáhl jím. A bral bych takovou hodinovku, já mám 100,- a moje práce se s touhle nemůže bohužel ani trošičku rovnat. Ale je vidět, že tomu rozumíš, asi je děláš co? Ale věř, že ani jedno co tady píšeš ta klika nemá, jinak by letěla hned do šrotu. Ale jinak díky všem za postřehy chtěl jsem pohou radu.
Datum: 18. srpna 2011 20:37
 když tě všechno zradilo,pomůže ti kladivo....
Datum: 18. srpna 2011 17:59
 ne 1300 za dojebanou kliku není moc.uvědom si že je to výměnou, a klidně se mu může stát, že jí bude muset dát brusičovi na podbrus, (vymačkaná pod ložiskem) pak s ní dojet na tvrdochrom, znova brusičovi aby jí přebrousil.takže to máš 2x hodinu brusič. tvrdochrom.a oprava návrtů po pitomcovi s kladivem. a to už vůbec neuvažuji rozkladívkovaný závity na primáru. tak co ty Jarine?? ještě bys chtěl mít takovou hodinovku???  )))))))
Datum: 18. srpna 2011 15:58
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Nebo gumovou palickou
Datum: 18. srpna 2011 14:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kdyz uz nedejboze musis rezat kladivem do kliky, tak aspon pres kus drve nebo silonu, nikdy kov na kov...
Datum: 18. srpna 2011 10:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Vim, ale říkám, že to jinak nešlo. To ložisko mi po tom lisování zůstalo na tý hřídeli, tak jsem ho musel kousek posunout než jsem se tam dostal stahovákem. A Klikar 1300 není moc??? SESA tu ma za 1000 novou. A šlo o jinou klikovku, která má načatý ložisko ( ta šla stáhnout krásně ) a 1200 za práci... přijde mi tedy dost, taky bych chtěl mít takovou hodinovou taxu. Ale dík za rady.
Datum: 18. srpna 2011 9:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ty si teda Jarin řezat do kliky kladivem
Datum: 18. srpna 2011 0:14
 kladivem jsi nejspíš na tý "hřídelce" roznejtoval trumpetu,že?? takže do motoru je to nepoužitelný. výměnou to není moc. představ si že ji musej po tobě a tvym kladivu opravit.
Datum: 17. srpna 2011 22:36
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 cau draci chcu se zeeptat jjak dlouho se má zajízdět 5 výbrus diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 9:58
 pokud jezdíš po poli, tak platí skoro to samé, tzn. motor moc nevytáčet, ale protože budeš většinou jezdit na 1 a 2 rychlost, tak nemusíš jezdit tolik km, tady se to většinou určuje na nádrže, takže po 3 nádržích bys to měl mít zajeté a nezapomeň dávat víc oleje
Datum: 18. srpna 2011 9:58
 a jak je dlouhá pila?
Datum: 17. srpna 2011 21:07
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 a dyš jezdim po pili pač nema ridičák
Datum: 17. srpna 2011 20:53
 do 500 km jezdi volným tempet (do 50km/h) a pak tomu začni pomalu nakládat a při asi 800km můžeš jezdit naplno
Datum: 17. srpna 2011 19:49
Jméno: Vladimír
IP: uživatel12279
 Stejně jako nová motorka, v návodu k obsluze to bude. Ciao ať se Ti daří. V.Novák
Datum: 17. srpna 2011 10:37
Jméno: Vojta Tyšer
IP: uživatel6685
 Zdarec,
Chci se zeptat čím to může být, když pionýr při řazení do kopce nechce do otáček a musím zase podřadit?Vytočím 1 a ihned hodím 2 a ono to sotva blafe a otáčky ubývají, tak zase hodím 1. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 23:02
 Kdyby byl prasklej tak by to cinkalo :/
Datum: 21. srpna 2011 23:02
 když je motor po GO a začalo to dělat z ničeho nic, tak sundej válec a podívej se jestli ti nepraskl pístní kroužek
Datum: 17. srpna 2011 19:56
Jméno: Vojta
IP: uživatel6685
 Předstih jsem šteloval,motor je po GO. Jel perfektně ale před pár dny to takhle začlo blbnout.
Datum: 17. srpna 2011 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 protože máš blbě seřízený zapalování,bohatou směs,blbě odškrcenej airbox a suchej řetěz a měkký kola.......
Datum: 17. srpna 2011 13:02
 Máš všetko dobre štelované? keď jo tak to chce generalku
Datum: 17. srpna 2011 7:59
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/11400258/JAWA-250--559-PANELKA.php nemá náhodou být ten píst naopak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 18:46
 Ale jo
Datum: 16. srpna 2011 18:46
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci neviete o niekom kto robí výbrusy valcov na slovensku... za odpovede dakujem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 20:26
Datum: 14. srpna 2011 20:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 v Košiciach na Kmeťovej ulici
Datum: 14. srpna 2011 18:51
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Zdar borci , mám takový dotaz. Nedávno sem vyjel na polňačku za barákem a protože bylo po dešti a všude bylo jen bahno a nic jiného tak jsem musel jed na jedničku celou cestu skoro tam i zpět (tak 2 km). A dneska sem se chtěl projet tak sem to tam zas dotlačil a teď k tomu problému , nastartoval jsem to a z motoru se ozývá takové chrastění něčeho, a to chrastění se zesiluje podle toho jak přidávám plyn. Vůbec nechápu čím to je , takový zvuk to totiž předtím nemělo a ozývá se to s té části jak je hlava motoru bych řekl, jinak to jede v celku normálně až na to že na trojku se tomu vůbec nechce ale to nevím jestli spolu nějak souvisí. A tak mě zajímá jestli si toho chrastění nemám všímat a mám jezdit normal dál , a nebo to může být něco vážnějšího.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 23:37
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Tak jsem ještě neměl čas se na to podívat. Když by ten výbrus teoreticky potřeba byl tak zavezu válec k někomu kdo to dělá , on to vybrousí a rovnou mi tam dá i nový píst s kroužkama ? Nebo mi to jen vybrousí a zbytek si budu dělat sám ? jako to nasazování toho pístu atd. ?
Datum: 16. srpna 2011 23:37
 přesně jukni na to a uvidíš pak dyštak napiš co jsi zjistil a až nebudeš jezdit na fichtlovy tak ho prodej ne že ho dáš někam do zběru !
Datum: 13. srpna 2011 21:33
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Ano jsem začátečník , fichtla sem si pořídil jen na naučení než si budu dělat řidičák. Takže nevím jestli by mělo smysl na tom dělat výbrus když za půl roku budu jezdit na normal motorce a na fichtla asi už čas nebude. Jinak je taky možný že to dělá klika nebo pístní čep , řekl bych že tu nemusí být na 100% přidřený. ale když se na to nepodívám tak nic nezjistím.
Datum: 13. srpna 2011 20:00
 jak sundat válec ? zapj trochu hlavu čoveče a odpoj chvilu net sundej hlavu válce tím že odmontuješ ty 4 matky bud trubkovým klíčem nebo ráčna + nástave plochej tam nedostaneš to sis asi všim jak sundáš hlavu tak už válec stěch šteftu normál vysuneš ven jak tu hlavu a jeto pokud tam máš bříško tak ti tam bude vadit karbec takže budeš muset dyštak sundat i karbec jinak vydím že seš začátečník to u vás není někdo kdo tomu rozumý trochu víc ? třeba děda nebo táta? dyštak se podivej tady tam je dost užitečnejch rad http://www.jawa-50.cz/ jinak výbrus stojí cca 600kč jak kde k tomu jsou ipístí kroužky atd a výbrus se musí zajet 1500km jinak znuvu zadřeš nebo přidřeš
Datum: 13. srpna 2011 16:44
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Jak sundám válec ? Kdo by případně ten výbrus udělá a kolik stojí ?
Datum: 13. srpna 2011 14:39
Jméno: Král Roman
IP: uživatel5646
 Prostě jsi to přidřel,sundej válec a zkontroluj kroužky a požkození válce.Kup nový kroužky podle výbrusu.Stačí změřit šuplerou průměr válce abys věděl jaký.Skontroluj pojistky pístního čepu,pokud je pojistka prasklá posune se pístní čep a dře stěnu válce což může být to zvonění.Jestli je ve válci rýha tak je na výbrus nebo rovnou zahodit.
Datum: 13. srpna 2011 14:03
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 no moc si mě nepotěšil  ale i tak děkuji za odpověď. Myslím že na 1čku a 2jku to má síly dost , jenom na tu 3jku se tomu nějak nechce , když přeřadím z 2jky na 3jku a jedu po nádherné dlouhé rovince tak mi příde že to má nízké otáčky i když držím plny naplno a jede to tak tak abych nemusel zpátky podřazovat na 2jku. jinak bych se chtěl zeptat u koho se dělá takový výbrus ? ? a kolik stojí ??. Jinak válec jsem ještě nikdy nedemontoval , nemám s tím žádné zkušenosti , dá se na tom něco pokazit ? ?
Datum: 13. srpna 2011 12:43
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Nemá kompresi - nemá krouťák - prostě to nemá sílu. Jestli je to fakt hodně slyšet a nemá krouťák (jak píšeš - nechce se tomu na 3ku) tak to vypadá na prasklej pístní kroužek. Sundej válec a podívej se na to. Jestli Ti prasknul kroužek a jelo se s tím chvíli tak si zadřel a čeká Tě výbrus, možná jen nový kroužky jestli to nebude moc přidřený. Já takle zadřel když sem vyjížděl kopec ve sněhu a cca 15 minut jsem jen hrabal na 1ku a ještě sem mu musel pomáhat  Pak sem s prasklym kroužkem ujel ještě 30km, sice sem mohl u 3 kruhu ten prasklej vyndat a jet jen se 2ma, ale v -10C se mi nechtělo něco na tom dělat, bylo mi stejně jasný že sem přidřel a čeká mne výbrus tak sem dojel, 3ku sem řadil jen z kopečka, byl problém se rozjet na 1 ale přetáčet se to dalo tak něják normálně  Sundej válec a podívej se na to, hlavně s prasklim kroužkem nejezdi
Datum: 13. srpna 2011 2:02
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 To jestli to má kompresi nevím jak poznám . Cinkání mi to moc nepřipomíná. Olej do převodovky sem dolíval, a tím řetězem to myslím nebude , protože to vychází z motoru spíš.
Datum: 12. srpna 2011 23:11
 má to kompresi? jestli to spíš cinká tak to mužou být pístní kroužky na ty bych se podíval a máš olej v převodovce nechrastí toi třeba vytahanej primár řetaz o kartery? ale to asi ne když píše u hlavy válce atd
Datum: 12. srpna 2011 22:08
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci chystam se na půlení motoru ale problem je v tom že sou asi v hajzlu kartery vzadu je mezi kartery je strceny nejaky plech a kartery sou celkove uz v horsim stavu nevíte jak by se dali opravit ? a co se stane kdyz ty plechy vyndam? napadlo me že tam jsou kvůli tomu že je tam vzadu kousek hliniku uštíplí a ten plech ho nahrazuje a jeste co byste mi doporucili za prevodovi olej ted tam mam belray za 3kila neznáte nejakou levnejsi kvalitni altternativu? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 17:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já myslim že převodovce jako takové je úplně jedno co je tam za olej, hlavně aby to bylo aspoň trochu mastný. Můj děda tam lil co se našlo (od motorových až po hydraulické oleje) a po několika desítkách tkm na ní nebylo znát větší než běžné opotřebení. Horší je to se spojkou, která s některými oleji může klouzat nebo se naopak lepit a špatně vystavovat...
Datum: 12. srpna 2011 17:30
 Kartery bych zahodil a koupil jiný, je to levnější a lepší než něco opravovat. A olej kup jak píše Péro, nikdy jsem nejezdil na jinej olej než na ten klasickej převodovej od parama a nikdy nebyl problém.
Datum: 12. srpna 2011 12:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsou ty kartery olámaný tak jediná možnost je to vylámaný vyvařit hliníkem a pak na něčem zbrousit...a olej do převodovky ti stačí od parama nebo prostě obyčejný převodový 80W nebo 90W
Datum: 12. srpna 2011 11:28
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Nazdar chlapi mám problém s mou 555 od středních do vysokejch otáček v motoru celkem silně hvízdá-píská. Zajímalo by mě jestli někdo z vás nemá nějakej tip co by to mohlo dělat než to rozdělám. Mě tvrdil kámoš z auto servisu že to mužou dělat kruhy ale to se mě moc nezdá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 6:47
Jméno: pohy
IP: uživatel12239
 To jsou pístní kroužky
Datum: 12. srpna 2011 6:47
Jméno: standa
IP: uživatel12236
 odbornící .....!! Suchá plst dře o vačku!
Datum: 11. srpna 2011 19:34
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 1:25 ale vždycky radši trochu víc než míň  Ale že by to zase hulilo to vubec Mažu M2T
Datum: 11. srpna 2011 13:00
 v jakém poměru mažeš?
Datum: 11. srpna 2011 12:51
Jméno: mustang
IP: uživatel12231
 mně pískalo na novím fichtlu ložisko na klice ale časem to přestalo dal jsem víc voleje do benzínu a po nádrži to ustalo
Datum: 11. srpna 2011 11:47
 Cuz draci, mam Jawu Dandy 50 a shořel mi pist zapekl se i pistni krouzek,nemate nekdo doma nahodou nebo nevite kdo by mohl mit ? za kazdy typ predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 0:40
 No mohli by to mít v Týnci nad Sázavou, jinak já si budu nechávat dělat výbrus na Dandy 125 v Hovorčovicích http://www.prag-info.cz/brusirna/ , údajně na to prý písty mají, ale to se dovím až zítra.
Datum: 11. srpna 2011 0:40
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Čauves kluci, mám na ojnici vháji to jehlový ložisko. Ví někdo, jak se rozlisovává ta klikovka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 20:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jenco: masakr .) OSobně bych to dal někomu udělat, kdo má na to prostředky a lis...
Datum: 10. srpna 2011 20:47
Datum: 09. srpna 2011 20:14
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Jj fichtl, ale mám strach, že to tím dvourameňákem zničím. A kdyžtak, je nějakej figl když to děláš tím stahovákem? A vím, že se to dělá lisem, ale spíš mi šlo čím bych to zvládnul sám. Lis bohužel doma nevedu.
Datum: 09. srpna 2011 19:35
 Neviem že akú motorku máš.... keď ide o fichtlarskú klukovku tak to zvládne aj dvojramenný sťahovák
Datum: 09. srpna 2011 19:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lisem
Datum: 09. srpna 2011 19:19
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Nemá někdo @ na všeuměla Frankyho. Potřebuju s něčím poradit a prej si ho mám sehnat. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 22:12
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dobre Radek.. _________________________ a ty kdybys jsi hledal misto ptani tak bys nasel i tel. cislo............. ty potrebujes me - nikoliv ja tebe .. kdybys ty fotky dal jsem tak se ti tu i vyjadrim ...........
Datum: 09. srpna 2011 22:12
 draku sorac ale do frenak tu nikdo nedela,, pokud by stebou chtel navazat kontak tak uz by to udel,,, kdyz tak sem napis tvuj kontakt na mail,,pokud bude mit snahu se navazat,,tak to udela,, ja rozhodne kontakty nerozdavam,,sorac sesa
Datum: 09. srpna 2011 19:07
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Prosím hoši nasazuju čep do pístu ale jd ehodně stuha a skoro vubec tam nechce jit mam na to i ten šoub ale bojím s eže bych poskodil píst jak to tam mám dostat poradte pls ? mam supnout cep do mrazaku a pist do trouby? a kdyztak na jak dlopujo? Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 14:15
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mustangisto !!! jses CURAK a ty kryple s ip9637 taky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 07. srpna 2011 14:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 normálně ten čep naklepni kladívkem jde to lehko a nic neponičíš když to bueš dělat opatrně
Datum: 07. srpna 2011 13:52
Jméno: zobis
IP: uživatel9637
 šipkou dole a normalně to tam naklepni me to funguje
Datum: 07. srpna 2011 12:12
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 tady si nekdo cetl prirucku .. a nikdy to nedelal ... a ty blbce co se ptas ... nenapadlo te pist otocit a nalejt do nej horlavej sajrajt ?? vsichni mate s pistem problem a serete do toho vsechno mozny ... nasazeni pistu je otazka 2 minut jeste se vykuruje.........
Datum: 05. srpna 2011 21:18
Jméno: pepa
IP: uživatel12194
 ahoj já dávám píst do trouby kterou tavím naplno správnou teplotu poznávam že když nasliním píst či na něj cáknu kapku vody odskočí a prskne to je asi okolo 80 C ale měřit přesně nemusíš vem píst v rukavicích naslin prst skus zda zasičí a skuz rychle nasadit čep ..pokut se ti nepovede ho tam nasunotut upně trošku to znasilni....musíš makat rychle a přitom nic neotočit .....vím že to je takový blby ale trouba je protodůe super řešení......moc se mi to osvědcuje a jo trošku i pomuže maznout si čep olejem líp se nasouvá....a rychlost je klíčová...neboj se to pořádně prohřát-...
Datum: 05. srpna 2011 20:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to musela bejt pořádná pYstole
Datum: 05. srpna 2011 19:07
 Čau, já dal čep tak na hodinku do mrazáku a píst sem trochu nahřál horkovzdušnou pystolí.
Datum: 05. srpna 2011 17:37
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 Zdar lidi mam problem kupil sem novy pist na babetu a krouzky slozil sem to valec sel nasadit trochu z tuha coz sem se divil ale jak zajel tak do pulky tak sel dobre nastartoval sem vsecko ok projel sem se moc sem tomu nedaval asi po 3hodinach sem nastartoval znova a slysle sem takove lupnuti rozhodil sem valec a na druhem krouzku sem mnel ustiply kus krouzku tak sem tam dal druhy a udelalo to to same nevim cim to muze byt zeyb spatny pist??? zamky sem natocil vsecko JInak je to Babeta 210.-) dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 19:30
 Jestli ti zámky nejezdí přes nějakou díru ve válci. Jestli ano, máš to špatně.
Datum: 04. srpna 2011 19:30
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 nene pist sem dal dobre je tam i sipka ktera ma smerovat dolu ne? a jak myslis jestli zamky nejezdi pres kanalky?
Datum: 03. srpna 2011 23:33
 nejezděj ti zámky kroužkú přes kanálky ? Zkontroluj to, ten píst múže bejt zmetek a múže mít špatně zámek na druhym kroužku. A nebo jsi ho dal obráceně.
Datum: 03. srpna 2011 23:22
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 20:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 omluva na mé straně, nějak sem přehlíd otázku a myslel si že je to další z řady nesmyslnejch nedotazů...
Datum: 02. srpna 2011 20:22
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Tak pardon že jsem se zeptal chtěl jsem jenom vědet jestli jo, a kdyžtak jesli nenaráží píst do hlavy a jak vám ještě drží klikovka. Chci si svůj motor trošku poupravit a nevím kde začít, tak jsem si vybral tuto cestu.
Datum: 02. srpna 2011 20:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a teď chceš naše požehnání nebo proč to oznamuješ?
Datum: 02. srpna 2011 17:05
 Dobrý den , chci se zeptat , nevíte někdo co to je antydetonační štěrbyna, píšou to v jedné knížce o pionýrech , kde upravujou motor. Děkuji za odpovědi. Měj te se ať Vám to šlape.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 23:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 01. srpna 2011 23:34
Jméno: jw50
IP: uživatel11977
 zdarec ,koupil jsem si tady tu hvězd. hlavu a na ráží mi píst do svíčky,kkyž pod svíšku nastelu tři těsněníčka tak mě nadrbe i babeta,stalo se to někomu taky jestli jo tak napište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 23:09
Jméno: zob
IP: uživatel9637
 zdar hej kup si nejakou mensi svičku z menšim zavitem
Datum: 01. srpna 2011 23:09
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 nemas tam nahodou svičku s vysunutou elektrodou ?
Datum: 01. srpna 2011 19:53
Jméno: Venca
IP: uživatel12004
 Zdravím draci,
chci se zeptat, dělám komplet GO motoru u kyvačky 250. Mám to celé rozhozené a chci měnit ložiska. Nevím ale jak vybít ložiska co jsou vlevo i s labyrintem. Jsou tam vlastně 2 a mezi nimi je pojistný kroužek. Do jakého směru to mám vybíjet? Asi ke klice že? Protože u přimarniho kolečka je to ložisko zaklepane, jako by sekáčem, ale je to origo... A ještě, je na to nějaká finta, abych vybil první jedno ložisko a pak najednou labyrint i s druhym ložiskem? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 14:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na vnitřní ložisko mám speciální stahovák, ale ten asi má málokdo. Jinak to jde také tak, že na vnitřní ložisko něco navaříš, tedy pokud budeš dávat nové a z vnější strany ho potom nějakou tyčkou vyrazíš. Labyrint a vnější ložisko už není problém, vyráží se směrem ven. Před demontáží ložisek je dobré blok nahřát, nejlépe pokud máš k dispozici nějakou starší troubu. Lokální ohřev jenom v okolí ložisek horkým vzduchem nebo plamenem není příliš vhodný, když to přepískneš, může se zdeformovat blok.
Datum: 03. srpna 2011 14:07
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Mno směrem do klikovky to je jasný a pořádně to nahřej,a jestli to bude fůrt držet tak to opratně vybouchávej kladivem ale pozor at to neleze ven křivě jinak si vydřeš domeček a ebude ti tam to ložisko potom držet
Datum: 03. srpna 2011 12:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřej to plynovým hořákem nebo čímkoli aspon na 120 stupnu a pak s tím o něco klepni ,třeba o ponk a ložisko ti samo vypadne a když ne tak to ještě ohřívej na víc
Datum: 31. července 2011 22:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel11767
 Zdar Draci mam problem když jedu na fichtlovi pianko a zachvilku zastavim tak kouknu a motor uplně rožhavenej takhle se mi nikdy nehřál..... tak mě napadá jestli to nemuže bejt klikou a nebo vejfukem zavodnim bez přepážek .... Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 22:53
 Že se ptáš..přece aby mu to jelo rychlej
Datum: 31. července 2011 22:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A z jakého důvodu nemáš ve výfuku tlumiče mi řekni??
Datum: 31. července 2011 22:00
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 No může, tady nejde o značku, ale o její tepelnou hodnotu... Brisk NR17C a výš už jsou dost teplý... a můžou přehřívat motor
Datum: 31. července 2011 18:42
Jméno: Jarda
IP: uživatel11767
 Svičkou to neni vyzkoušel sem všechny co Brisky, NGK i Bosh ... furt si myslim že to je tim vybranym vejfukem
Datum: 31. července 2011 14:52
 To může bejt svíčkou... jestli máš teplou, tak se ti přehřívá motor
Datum: 31. července 2011 14:35
|



|