|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim znova, ještě jsem se chtěl zeptat jesli jde sehnat pravej držák páčky přední brzdy bez seřizování na pionýra?? Tady jsem našel jen se seřizovánim a takovej jsem měl jen u spojky u brzdy ne.... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 21:09
 Zdarec potřeboval bych sehnat průchodky masky a průchodu řidítek na pionýra, tady u Sesy jsem našel jen jeden druh průchodky masky ( já tam měl každou jinou) a průchodku řidítek jsem tu nenašel vubec. Tak jsem se chtěl zeptat jesli to tu fakt nikde neni nebo jelsi špatně koukám. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 20:35
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau Draci jawa 20 : na dvojku a trojku se pri velkejch otackach dusi musim vzdy podradit startuje na 1. nakopnuti- svicka ale uplne cerna ? co muzu mit za problem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 20:05
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 odpověd od pionýr ignoruj!! Výfuk vipálit mužeš,ale v tomhle případě ti to nepomuže. a hlavně nenechávej volný řetěž!! to je na rozbití držky. Uplně černá svíčka znamená bohatá směs,špinavý filtr,špatná tryska(větší)nebo saje olej z převodovky.Svíčka má být hnědá (cihlově).
Datum: 22. listopadu 2009 20:05
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 bany vypal výfuk pak se to nebude dusit měl jsem tan samý problám a nech řetěz volný pionýr se nebude namáhat
Datum: 22. listopadu 2009 18:16
 Ahojte lidičky, mám velký problém!
Dostal jsem Babettu po strejdovi. Další strejda mi ji začal opravovat. Byla úplně nefunkční. Opravil jí do stavu, kdy na stojanu nastaruje, přidá plyn, motor jde do otáček, přehazuje rychlost. Jakmile se ni sedne a přidá plyn, tak otáčky klesnou, nerozjede se a cuká. Vyměnil úplně všechno co šlo (i z funkční babetty) a nic nepomohlo. Už si nevíme rady. Pomohl by mi někdo poradit?? Moc prosím!! Pište na mail ondys80@seznam.cz. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 20:22
 čau radku hale pls ty máš taky babettu 210 ? kolik ti jede ? můžem pokecat jestli chceš tak mi napiš na email ICQ a můžem kecat o babetách
Datum: 22. listopadu 2009 20:22
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 sry teda Mistlin sry sem si to splet.
Datum: 22. listopadu 2009 19:43
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 Cus draku to mi taky delalo presne jak rika Martin sesteluj ty dve trysky ja sem je taky sesteloval a jede nadherne.
Datum: 22. listopadu 2009 19:42
 čau todle mi to dřív taky dělalo na stojanu to šlo ůplně do otáček a jak si sedneš tak vůbec neěla tak sem seřídil jak sou z venku ty dvě trysky tak je sešteluj to správný polohy a pak mi to jelo jako kráva musíš si s ní hrát
Datum: 22. listopadu 2009 16:20
 spojka... ted ale nevim ktera je na razeni a ktera je na rozjezd...to ti tady poradej..ja ji mel taky a taky mi to delalo a delala to spojka v tom pravym bubnu...
Datum: 22. listopadu 2009 13:35
 Čau. Chci se zeptat nevíte jestli někdo v Pardubickém kraji nejlépe v okolí Svitav neléčí rezaté nádrže a kolik to tak stojí mám to na ČZ175/487
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 20:32
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 protože na to nemám prostředky
Datum: 23. listopadu 2009 20:32
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 proč si to nevyléčíš sám Kyblosi? Není to nic složitýho.
Datum: 22. listopadu 2009 21:13
 caw byl by nekdo pls tak hodnej a vyfotil mi jak je udelanej stojanek u čz 487 chci si udelat hlavni stojan ale original tam je kratkej a nevim jak to tam vlaste vypada. hlavne me zajima jak je to tam udelany, aby se nepreklopil kdyz se nanej postavi masina. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 20:59
 dik a nebyla by fotka, protoze me to tam nejak chybi
Datum: 21. listopadu 2009 20:59
 podobne jako u fichtla...zespoda na ramovejch trubkach pod motorem sou navavreny takovy plisky o ktery se ten stojan opira...na stojanu sou jako protikus taky takovy operky...
Datum: 21. listopadu 2009 20:51
 dik tim uchycenim sem si nebyl taky jistej, ale spis mi jde oto, ze kdyz se motorka postavi na hlavni stojan tak se ten stojan vlastne prevahne prez svoji svislou osu, aby drzel a me zajima jak je to delany, aby se neotocil o 180°, ale jenom jak ma
Datum: 21. listopadu 2009 20:41
Datum: 21. listopadu 2009 20:12
 Cau, včera jsem tu psal o mé zaseklé spojce a kouřícím výfuku. Dneska jsem na to podíval. Spojka je nová ferodo. Sundal jsem pružiny a stejně spojka neproklouzla. Tak jsem si přečetl na fichtl krámku popis k ferodový spojce. MUSÍ BÝT V SYNTETICKÝM OLEJI! Já to neudělal a spojka se zasekla. Tak si dávejte bacha hoši! Ať to s vámi nedopadne jako se mnou! Ještě musím vyřešit to kouření z výfuku a ten olej!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 18:05
Jméno: cw
IP: uživatel4443
 Vodkud by to už mělo kouřit, když ne z vejfuku???
Datum: 23. listopadu 2009 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel8008
 kravina......mam ji na normalnim oleji a maká.......
Datum: 22. listopadu 2009 11:38
 já mám v číze feroda už X let a leju obyč převoďák pp90 a bez problému.
Datum: 21. listopadu 2009 16:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No a já od Go tam mám ferodo v obyč oleji a kousla se mi spojka.
Datum: 21. listopadu 2009 13:43
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 rovněž mám feroda v obyčejným PPčku a už asi rok, no problemo.
Datum: 21. listopadu 2009 13:04
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 Jo ale to tam je napsaný pro specialy který točí přes 10tis. ja ferodo lamely mam na svy seriovce a celou sezónu makaj jak hodinky a mam je v mineralu nebo co to je proste obyc olej
Datum: 21. listopadu 2009 11:38
Jméno: Moudras
IP: uživatel7965
 Ahoj , mám mustanga a neteče mi u něj benzín přes kohoutek i když je v nádrži docela dost benzínu nevíte čím to je ? když ho sundám a fouknu do něj tak jde profouknout . pomohl by čistič takovej ten co je ve vnitř v nádrži přímo na tom kohoutku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 13:17
 Dobrý den podivejte se jestli máte dostatečně velkou díru na kohoutku kde se leje benzín.
Datum: 21. listopadu 2009 13:17
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 Hej kámo děláš si srandu...pouvažuj trochu než sem napíšeš...tohle je trochu moc ne?..když jde profouknout,tak tam máš asi malo benzínu ne..proste s tímhle si musís umet poradit sám ..kámo ted si mě dostal...a ten filtr na ten kohoutek by sis mohl dát,je to přecejenom lepší,pokud máš bordel v nádrži.
Datum: 21. listopadu 2009 10:24
 Nemáte někdo výkres stahováku rotoru na staďáka s11? Prosím! Pošlete na mail: 321tnt@seznam.cz Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 20:23
 Zdar hoši, dneska jsem byl projet moji 05 po GO. Den před tím jsem ji nastartoval. Jezdila jako nikdy. Včera jsme zadělali plechy a dneska že to projedeme. Motor začal být najednou hrozně línej. Jak jsme to zkusili poprvé tak jsem na dvojku jel 42. Dneska jen 35!! a z vejfuku se hrozně čoudilo a tekl olej. No říkáme si jedeme dál. Najednou v převodovce louplo a přestatala sepínat spojka. Dojeli jsme zpět domů a zkoušeli jsme ji nastavit. Páčka se vracela a měla odpor ale prostě když byl zyřazen kvalt nešlo protočit kolem i když jsme drželi spojku. Dál řazení bylo krásně přesný. Dneska nepřesný a občas nešly zařadit kvalty, když neběžel motor. To se dneska stalo. Nemáte nějaký tip na ty moje problémy? Svíčka NGK b8 jehla na 2. zářezu. Svíčka má barvu jak má mít. Předstih a odtrh stejnej jako když jsme jezdili poprvé od GO. novej filtr vzduchu, vejfuk vyčištěn. Natural 95 TSF 1:40. Pomožte mi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 7:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nech tomu čas a uvidíš
Datum: 21. listopadu 2009 7:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíčka nneí cihlová. ona je bílo hnědo černá. mám tyto 3 druhy barev na jedné svíčce  k těm otáčkám: jde to do otáček, ale prostě ve dvou z kopce a se 13 zubým kolečkem z toho vymáčknu "jen 60" a to je mi prostě divný
Datum: 20. listopadu 2009 21:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak říkaj ostatní muže to být olej z převodovky ale to by nebyla svíčka krásně cihlová, stejně si myslím že ji cihlovou nemáš, kouří to- jdee tam olej z převodovky nebo moc směsi tudíž se ti to i málo vytáčí,
Datum: 20. listopadu 2009 21:19
 No to bych pochopil..... ale ta spojka je divná a kouří to nehorázně což nikdy před tím nekouřilo
Datum: 20. listopadu 2009 18:54
 No tak tomůže být tím že si vše ještě nesedlo a ložiska a gufera se nezaběhly tak to brzdí dej tomu nějakej čas.
Datum: 20. listopadu 2009 18:52
 Tak GO jsem myslel hlavně převodovkou. Vyskakovala trojka. Olej v převodovce je. Akorát 0,5 litru. Kolo se točí! Když jsem dojel asi 4 km zpět domů bez spojky. Kolo se točí i při zařazení bohužel i při smáčknutí spojky. Síla se ale němění. Když zmáčknu spojku tak spojka ani jemně neproklouzne ale v páčce je odpor a dokonce se i vrací! lanko je nový! Zajímavý bylo, že jsem z toho z kopce vytáhl "jen 60" a to jsme jeli ve dvou a mám tam 13 zubý kolečko!!! Před GO se 13 zubem to hnalo daleko rychleji!
Datum: 20. listopadu 2009 18:28
Jméno: ...
IP: uživatel455
 točí sa ty kolo??....točí sa aj při kvaltu??....jestli ne tak sa možná rosipalo ložisko zadního kola a asi povolená spojka a to gufero si sedlo jak už tady někdo psal!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:47
 A jak můžeš udělat GO bez výbrusu pístu a kroužků...  Neni náhodou GO zkratra pro Generální Opravu ?
Datum: 20. listopadu 2009 17:39
Datum: 20. listopadu 2009 17:38
 to loupnuti by mohl bejt povolenej spojkovej kos a kdyz ti hrozne coudi a nejede tak ti asi bude sat olej z prevodovky je mozny ze po vcerejsim probehnuti motoru si ti "sedlo" gufero a prestalo plnit svoji funkci
Datum: 20. listopadu 2009 17:32
 No já sem měl podobnej prtoblém.motor po go.Nakopávačkou nakopnu brčí to tak 2 sekundy a najednou se to seklo ....Spojka v hají,převodovka zasukovaná.Povolil sem řadící automat kopl tam 1 A jezdil tak spátky dokud se to nepovolilo.Pak sem to nakopl nechal 10 běžet pěkně sedlo a už sem mohl jezdit.
Datum: 20. listopadu 2009 17:31
 No to je. Prostě ve středu to jezdilo super. Pravda neměli jsme tam plechy ale o to nejde. A dneska se chci projet.... pionýr byl fakt línej. Ve středu jsem vytočil dovjku a na tacháku 42. dnes 35! řadilo to pěkně a přesně. dneska dlouhý dráhy a nepřesný. Dlouho lovíš neutrál. A pak loupne v převodovce a nefunguje spojka a pak ještě to začlo hodně kouřit. Jak jse vzadu zástěrka tak na ní byl olej od výfuku!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:19
 tak to je zvláštní...
Datum: 20. listopadu 2009 17:10
 Vejbrus ani píst. kroužky měněný nebyly!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:03
 Vybrus si tam delal?
Datum: 20. listopadu 2009 16:58
Jméno: Šíma-Babitz
IP: uživatel7035
 Zdravím, mám dotaz, jaký mám dát olej do tlumičů u jawy 250 kejvačky? nejlépe poraďte i jaký typ neorientuji se v tom moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 23:57
 Klasický tlumičový olej, např. Paramo TL 15 nebo Mogul Silence 15. V každém rameni přední vidlice je 140ml tohoto oleje.
V zadních tlumičiích se taktéž používá tlumičový olej, ale v každém tlumiči je ho pouze 50ml.
Datum: 19. listopadu 2009 23:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 fichtl me zacal delat divnou vec, studeny to je OK chyta na hned jede pekne vse vycisteny utesneny snad, ale kdyz chcipnu motor asi za 5 minut prijdu a nejde nakopnout behal jsem stim jak blbec kolem baraku a nic tak jsem to zachvili skousel znova a asi po 10 metrech konecne chytil zdruhou svickou tamta byla cihlova a rekbych ze sucha je to divny karburator je cistej uz jsem ho skousel vycistit znova a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 18:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 Mozna ta elektryka?? dava to slabsi jiskru, ale jezdi pekne. Elektryku jsem uz menil uplne celou a je to jen malinko lepsi i novy veci jsem tam daval. Inducku kabel fajfku kondik kladivko civku jinou a nic, ale svicka dava pekny jiskry myslim ze to tim neni nemuze to bejt tim ze mi tam de malo benzinu a tim padem to spatne chyta tepli??
Datum: 19. listopadu 2009 18:55
Jméno: Abc
IP: uživatel7986
 zdar me toto taky delalo za studena na 2 kopy a jak ze trochu zahral tak nejel pokud sem nevymenil nebo neocistíl svicku ja sem vymenil civku na zapalovani a indukcni civku a uz chyta normalne
Datum: 19. listopadu 2009 18:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jinak obe svicky jsou N15C jezdim snima v lete i v zime a vzdyckky to bylo OK druhej pionyr snima chodi normalne svickama to neni snad, filtr je cistej vejfuk cistej utesnenej mel jsem problem ze tam slo malo benzinu tak jsem dal jehlu na druhej zarez z hora
Datum: 19. listopadu 2009 18:31
 Čau draci, chci se zeptat, jak je možný, že když vyjedu na fíkovi, tak mi vdycky tak po 1,5 km přestane jet - v podstatě tedy dyž je zahřátej. Potom už to boha jeho nechytne ani za nic na světě a musím to peklo dokopat dom. Po týdnu to samé atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 14:43
 jestli to potom nakopnes jak to vychladne, tak to můžou být jenom dvě věci směs nebo svíčka... máš jehlu na druhém zářezu zhora?
Datum: 19. listopadu 2009 14:43
Jméno: Js
IP: uživatel856
 bohatá směs
Datum: 19. listopadu 2009 14:20
 Zkus dát jinou svíčku... třeba N17c. Občas se mě stalo, že ohřátej fichtl mi nechtěl chytit. Tak jsem tam dal tuto a už chytal
Datum: 19. listopadu 2009 13:29
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 zdar draci, mám dotaz. Dotáhl jsem domů na zimu S11 v nálezovým stavu. Kompletní renovace by vyšla tak na 10000, má to cenu? Znamenalo by to ovšem precizní renovačku do 1A stavu, žádný štětkolaky a podobně. Druhý dotaz: tento stadion je S11 rv 1959 - plechový kryt zápalka, hliníkové ráfky, výfuk fajfka, boční stojánek a má dvě uši na přenášení, což je přípustné, neboť jak je psáno - první serie uši neměly, pak se dávaly dvě a nakonec jen jedno. Jenže já mám stadiona S11 ročník 1960, origo stav, máš už novější štítek, výfuk doutník, ocelová kola,klasickej stojan ale nemá ani jedno ucho stejně jako by to byla první serie. Jak je to možné??? Podotýkám, že zásah (například že by to někdo uřízl) je vyloučen.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 19:08
Jméno: pérák
IP: uživatel968
 O těch přenášecích uších to píšou většinou všude špatně do roku 1960 dvě uši potě bez jedno ucho se uvažovalo ale nebylo rozšířeno v prodeji
Datum: 21. listopadu 2009 19:08
 mám S11 z roku 1960 a přenášecí ucho taky nemá ......dělali to asi jak se soudruzi zrovna vyspali.
Datum: 18. listopadu 2009 23:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 teda co kecám s trubičkou do středu   do strany jsem myslel
Datum: 18. listopadu 2009 21:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám doma stadiona ještě s označením S1 a je z 58 roku a má obě ucha na rámu a hliníkový ráfky a výfuk s trubičkou do středu takže ten tvůj bude asi taky origo ...
Datum: 18. listopadu 2009 21:04
Jméno: Rix
IP: uživatel7513
 jdi do toho je to supr stroj standa
Datum: 18. listopadu 2009 20:58
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 16 mi bylo bohužel již dávno... Nejde mi vůbec o to na čem jezdit. Na jedný stopě jsem objel minimálně jednou zeměkouli a v autě už to raději nepočítám. Jde mi o to, zda se vyplatí investovat do něčeho takovýho, nebo jestli to mám použít jako zdroj ND. Je to každopádně pěkný základ pro renovaci a stál mě pětikilo, takže nekupte to, když na inzerátech to v podobným stavu stojí desetkrát tolik...
Datum: 18. listopadu 2009 20:54
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
Datum: 18. listopadu 2009 20:41
 Podle toho kolik máš roků a načem můžeš jezdit.Ale za deset táců seženeš třeba parádní Jawu 350 ku a to je uplně jin motorka než nějákej simson.Ale zas jestli je ti 16 nebo bude tak simson je dobrý
Datum: 18. listopadu 2009 20:34
Jméno: Daník
IP: uživatel7965
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 19:04
 Čau draci potřebuju poradit mám motor po GO s výbrusem.Když to nastartuju když přidám plyn tak to de dobře do otáček ale jak tam kopnu jedničku a rozjedu se tak mi začne vynechávat i na dvojku i na trojku. Mám tam novou svíčku a jehlu sem dal až na poslední zářez. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 21:00
 no já to vidím na zápalko.zkus to poštelovat.předstih odtrh kondenzátor
Datum: 18. listopadu 2009 21:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 je mozny ze ti to nejspis netesni nekde, mozna malej prectich, nebo jak misou ty 2 podemnou
Datum: 18. listopadu 2009 20:45
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Tak tu jehlu dej na třetí zářez odshora.
Datum: 18. listopadu 2009 18:30
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 vidim to na hladinu plavakovej komory,prihni pliesok nahor
Datum: 18. listopadu 2009 18:30
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Tak už opravdu nevím co mám dělat. Moje 555 nechce naskočit. Vyměnil jsem svíčku, pročistil kohoutek a karburátor. Už fakt nevím co mám dělat. Poraďte mi prosím!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 15:51
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jsem se točil na najednou to začalo ztrácet otáčky a zdechlo. A už to ani neškytlo. No vlastně škytlo když jsem jel z takového srázu. To chytlo tak na 2 sekundy ale jak sem dojel na rovinu tak to zdechlo.
Datum: 19. listopadu 2009 15:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 predpokladam ze to prestalo jezdit zniceho nic??
Datum: 18. listopadu 2009 20:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jiskru hazi benzin tece a gufera od vyroby??  to znam skus vymenit gufero pod magnetem
Datum: 18. listopadu 2009 20:46
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Všechno ok
Datum: 18. listopadu 2009 18:54
Jméno: Standa
IP: uživatel7972
 a co predstih? odtrh?? pálí ti to vůbec pred horní úvratí?
Datum: 18. listopadu 2009 18:52
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 jo jiskru to hází
Datum: 18. listopadu 2009 18:44
 a jiskru ti to hazi vubec ?
Datum: 18. listopadu 2009 18:37
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 je mozne,aby pionyr jel lip s neutesnenym vyfukem,nez s utesnenym?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 18:42
Jméno: poděs
IP: uživatel7862
 Si kup projímadlo a mas rouru čistou hned. =)
Datum: 20. listopadu 2009 18:42
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Datum: 18. listopadu 2009 19:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Placebo urcite
Datum: 18. listopadu 2009 18:46
Jméno: Standa
IP: uživatel7972
 tohle se stava kdyz mas zasranej vyfuk.....
Datum: 18. listopadu 2009 18:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a nebo to je placebo
Datum: 18. listopadu 2009 17:42
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 když máš ten vejfuk zamrdanej sračkama tak to možný je
Datum: 18. listopadu 2009 17:38
Jméno: Daník
IP: uživatel7965
 Jaké plyn.lanko má být na mustanga to jak je v závorce rychlopal nebo to druhé ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 17:48
 jestli je to original tak rychlopal...
Datum: 18. listopadu 2009 17:48
Jméno: Daník
IP: uživatel7965
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 17:14
|



|